08.01.2007 zakupiłam w sklepie internetowym terrarium z dostawą firmy kurierskiej. Terrarium okazalo się uszkodzone (potrzaskana szyba). Zadzwoniłam do firmy kurierskiej aby przyjechali spisac protokół i odesłali terrarium z powrotem do sklepu internetowego. Po tygodniu reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Sklep przysłał mi drugie terrarium. Po rozpakowaniu paczki okazało się, że terrarium znowu jest potrzaskane i to jeszcze gorzej. Znowu wezwałam kuriera. Spisał protokół i 22.01.2007 zabrał wszystko ponownie do sprzedawcy. Napisałam do niego maila z zapytaniem o sprawę to napisał tylko tyle, że "Czeka na informacje i decyzję w firmie UPS" (firmy kurierskiej).
Jak długo mam czekać na rozwiążanie mojej sytuacji?
Czy to nie sprzedawca powinien ze mną tego załatwić a na rozwiązane jakiejś tam sprawy sam sobie czekać?
Jakie mam w takiej sytuacji prawa?