chciałabym się dowiedzieć jakie dokładnie prawa ma klient, gdy towar okazuje się niezgodny z umową??
konkretnie chodzi mi o buty, które w ciągu kilku miesięcy od zakupu dosłownie się rozkleiły w kilku miejscach i przemakają - dodam, że to obuwie skórzane i nie kosztowało mało:/
czy w ciągu pół roku od zakupu mam prawo żądać odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy (ewentualnie wymiana na nowe)? czy też muszę zgodzić się na ewentualną naprawę?
a jeśli druga opcja to czy po odbiorze butów powinnam otrzymać nowy paragon z gwarancją na 2 lata czy też gawarancja leci sobie cały czas ta początkowa?
czy jeśli buty znów się będą rozklejać muszę godzić się na kolejną naprawę?
i druga sprawa:
czy to prawda, że przemakanie butów (mimo stosowania wszelkich zalecanych przez producenta preparatów ochronnych) nie podlega reklamacji? czyli skórzane, zimowe buty sobie namakać na deszczu i śniegu?:0