Witam. Znalazłam się w dość trudnej sytuacji. Proszę o poradę.
Kupiłam laptopa. Po ok. 14 miesiącach wystąpił szereg usterek: komputer działał strasznie wolno, bardzo się grzał, nie działała część klawiatury, migał ekran.
Komputer oddałam do reklamacji do sklepu w którym go zakupiłam.
Po upływie 26 dni komputer otrzymałam naprawiony. Nie otrzymałam jednak żadnego dokumentu potwierdzającego usprawnienia. Nie wiem co zostało zrobione, czy coś zostało wymienione. Stanowisko sklepu jest takie, że nie muszą mi takiego dokumentu udostępniać. Więc na jakiej podstawie mam sądzić iż nie wymienili podzespołów na gorsze? Ponadto od momentu odebrana komputera nie mogę korzystać z aktualicacji Windows, gdyż moje oprogramowanie widnieje jako pirackie. Domyślam się że w moim komputerze wymieniono płytę główną, czy jednak mam poprzestać na domysłach.
Proszę Wszystkich o pomoc, czy sklep ma obowiązek poinformować mnie co zostało z moim sprzętem zrobione?