Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Wymiana wadliwego towaru
Forum użytkowników serwisu Sklepy24.pl > Forum konsumentów > Zakupy na aukcjach online (Allegro, Ebay, Świstak...)
Tomo
Witam,bardzo proszę o radę w sprawie wymiany towaru.We wtorek odebrałem zlicytowaną przez allegro (kup teraz) wędkę którą niestety jest wadliwa.Wiem już jak powinien wyglądać wniosek pisemny do sprzedawcy w tej sprawie i wiem również że należy go wysłać poleconym.Czy jako dowód zakupu może służyć karta gwarancyjna,niestety paragon gdzieś zagubiłem...?Czy muszę poczekać aż sprzedawca do mnie odpowie w tej sprawie i dopiero wtedy mogę wysłać towar? Czy mam prawo domagać się zwrotu kosztów przesyłki?
sowa
Nie pisze Pan, w jaki sposób zapłacil za towar- dowód zapaty- przelew, płatnośc karta, sa również honorowane jako dowód zakupu.

ja kilka miesiecy temu zwracałam niesprawny w pełnym zakresie odtwarzacz- skorzystalam jednak z prawa 10 dniowego zwrotu- tak było szybciej. A sprzedajacemu powiedzialam,zgdone z prawda, że towar nie spełnia moich oczekiwań. Koszt przesyłki był jednak moim kosztem.
OcenWszystko
Dokładnie tak. Najlepiej byłoby chyba zwrócic towar w przeciagu 10 dni od daty zakupu. Ale można też spróbowac dogadac się ze sprzedawcą i wymienic wędkę na inną.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.