Posiadam telefon Nokia 5310(zakupiony 14.08.2008r.), i w pewnym momencie telefon zaczął tracić zasięg, wiec oddałem go do serwisu, na gwarancję po 2 tyg. odzyskałem telefon, ale usterka nadal się pojawiało, mimo wykonanej naprawy. Więc postanowiłem jeszcze raz go oddać, do naprawy ale i tym razem telefon wrócił w stanie nie sprawmy, za 3 razem, salon operatora gdzie nabyłem telefon polecił mi zgłoszenie się do salonu Nokii przy ulicy puławskiej 15, ale i tam niby powymieniali jakieś części, ale z telefonu nadal nie dało się korzystać. W takiej sytuacji poszedłem do salonu operatora, z chęcią wyjaśnienia problemu, ale am mnie zbyli, mówiąc, że w gwarancji nie określonej liczby napraw( po przeczytaniu, rzeczywiście nie było tam takiego zapisu), i że to nie oni decydują, o wymianie telefonu tylko serwis, a serwis cały czas nieudolnie próbuje go naprawić. Telefon odbył już 3 naprawy tej usterki, aktualnie jest w serwisie po raz 4 z tym samy problemem.
I w związku z tą sytuacją proszę o rade co mam zrobić??, bo za telefon troche zapłaciłem, a nie da sie go użytkować.
I mam jeszcze jedno pytanie czy po ty lu naprawach gwarancyjnych, mogę pójść, do salonu zgłosić niezgodność telefonu z umową??