[quote name='GASTROECO' date='25.12.2009, 12:04' post='4974']
Zgodnie z ustawą miała Pani 10 dni na zwrot towaru. Jezeli zareagowała Pani wcześniej niż te 10 dni to nadal ma Pani czas na zwrot. Sprawa jest prozaicznie prosta. Przede wszytkijm proszę napisać maila do tej Pani że cała sprawę zgłasza do Urzędu Skarbowego. Może ciężko będzie odzyskać pieniądze od tego użytkownika ale wystarczająco mocno uprzykrzy PAni jej życie. Zgłoszenie do US pod tytułem, sprzedawca handluje i nie odprowadza podatku do US jest wystarczającym powodem aby wykonać kontrolę. Skutkować to będzie gigantyczną karą oraz zwriotem podatku wraz z odsetkami. Prosze o tym ppomyśleć.
pozdrawiam
[/quote]
jeśli sprzedawczyni bluzeczki to tzw szara strefa, a wiele na to wskazuje, to można darować sobie wysyłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy
natomiast bardzo podoba mi się pomysł z US
chciałbym doczekać czasów, kiedy nie będzie można handlować w sieci bez odpowiedniego certyfikatu potwierdzającego tożsamość sprzedawcy, jego adres, NIP itp