Witam
Mam taki problem mianowicie z gwarancja słuchawek.
Od początku skarżyłem się sprzedawcy , że śrubki są poluzowane i nie mogę ich dokręcić.
Sprzedawca prosił bym je w moich możliwościał, podokręcał/naprawił.
Wejścia na srubki były zbyt poluzowane, i zakleiłem to taśmą by się trzymały.
Wysłałem miesiąc temu do niego słuchawki z gwarancją, a ten mi pisze tak
[quote]witam
reklamacja nie zostala uwzgledniona sluchawki zostaly namagnesowane co powoduje problemy jest to uszkodzenie nie wynikajace z winy producenta
mamy je odeslac ?
czy z utylizowac ?[/quote]
Co mam zrobić, czuje się oszukany, gdyż nie magnesowałem słuchawek, gościu trzymał je miesiąc na gwarancji! I dopiero raczył odpisać.
Jak mam postąpić by mi jakoś wymienił te słuchawki, przecież nie jest to z mojej winy, pewnie sprzedawca chce się uchronić od wysłania mi nowych.
Pomóżcie proszę. Czy macie jakieś pomoce prawne i co mogę z tym zrobić?