SzybkaPaka_pl
30.07.2012, 13:39
Mam problem, ponieważ kupiłam nowy telefon, i powiedziano mi, że na podstawie paragonu jest gwarancja, że nic nie trzeba podbijać w karcie gwarancyjnej. A teraz okazało się, że nie mogę oddać telefonu bo niby nie ma gwarancji. I co teraz?
Może trzeba by było sprawdzić co jest zawarte w regulaminie sklepu, być może tam jest gdzieś odpowiedź, ewentualnie można skontaktować się z Rzecznikiem.
zakendib
16.12.2016, 13:05
W większości sklepów powinni przyjmować reklamacje za okazaniem paragonu...
mysia0054
20.03.2017, 15:52
Ja już dawno się nie spotkałam z tym, że trzeba podbijać gwarancję. W większości miejsc wystarczy paragon
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.