Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Trzeci raz laptop w serwisie
Forum użytkowników serwisu Sklepy24.pl > Forum konsumentów > Prawa konsumenta
sebaglik79
Witam, chciałem spytać jak to jest kiedy wysyłam laptopa do serwisu 3 raz z tym samym problemem, czyli 3 raz pospuł się monitor a gwarancja dobiega końca. Rozumiem, że już nie ma tego przepisu, że za 3 razem wymieniają na nowy ?
Arth1947
Mam podobne pytanie tylko że odnośnie telefonu, czy jest takie prawo ? że przy 3 naprawie powinien być wymieniony na nowy model , czy to tylko sa regulacje prawne w danej firmie ?
Lichannoosee
Federacja konsumentów mówi:

Mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy. Dopóki jest możliwa wymiana albo naprawa, nie możemy żądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar. Jeżeli wymiana nie jest możliwa, pozostaje nam naprawa. Zgłoszone przez nas żądanie stanowi zobowiązanie dla sprzedawcy. Nie może on zatem sam zadecydować, że zamiast wymiany towaru na nowy naprawi go bez naszej zgody. Sprzedawca nie będzie musiał wymieniać towaru na nowy tylko wtedy, gdy nie jest to możliwe albo wymaga nadmiernych kosztów i sprzedawca to udowodni.

Czyli pozostaje wam złożyć reklamacje pisemna z tyt. niezgodności towaru z umową, określając w niej to, ze żądasz wymiany telefonu na nowy.
muskulak
[quote name='Lichannoosee' date='21.05.2014, 16:31' post='8029']
Federacja konsumentów mówi:

Mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy. Dopóki jest możliwa wymiana albo naprawa, nie możemy żądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar. Jeżeli wymiana nie jest możliwa, pozostaje nam naprawa. Zgłoszone przez nas żądanie stanowi zobowiązanie dla sprzedawcy. Nie może on zatem sam zadecydować, że zamiast wymiany towaru na nowy naprawi go bez naszej zgody. Sprzedawca nie będzie musiał wymieniać towaru na nowy tylko wtedy, gdy nie jest to możliwe albo wymaga nadmiernych kosztów i sprzedawca to udowodni.

Czyli pozostaje wam złożyć reklamacje pisemna z tyt. niezgodności towaru z umową, określając w niej to, ze żądasz wymiany telefonu na nowy.
[/quote]

ja jak buty oddałem 3 raz na gwarnacje to dali mi nowe
majka
[quote name='sebaglik79' date='4.09.2013, 10:20' post='6169']
Witam, chciałem spytać jak to jest kiedy wysyłam laptopa do serwisu 3 raz z tym samym problemem, czyli 3 raz pospuł się monitor a gwarancja dobiega końca. Rozumiem, że już nie ma tego przepisu, że za 3 razem wymieniają na nowy ?
[/quote]

Trzeba powalczyć o swoje. Mi się laptop rozleciał w 27'ym miesiącu, a gwarancję miałam na 24 wink.gif
BiuroMaszyny_pl
No i jak zakonczyła się ta sparwa,wymienili laptopa na nowego? Bo moim zdaniem to wrecz nierealne i żadna firma nie odda nam tak łatwo pola do popisu,komputer musiałby się rozpaść znacznie wczesniej kiedy jeszcze był na gwarancji.



Pozdrawiam BiuroMaszyny.pl
fitness00
Nie wiem, czy po 3 razy wymieniają na nowy, ale przecież powinni to od razu naprawić a nie za 3 razem. Skoro przyjęli gwarancję to powinni naprawić a ty nie powinieneś się tym przejmować.
Elazka
Też tak myślę.
Allstar
tez nie wiem jak dziala ta "zasada 3 razy" nigdyz niej nie korzystalem ale mysle ze mozesz sprobowac. Bo skoro 3 razy laptop ma ta sama usterke ktora nie jest dobrze naprawiona to ewidentnie jest wina sprzedawcy
kamil431
bardzo zły to jest sklep
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.