antykwariat internetowy badania marketingowe metody i techniki 10776
- znaleziono 466 produktów w 42 sklepach
Bankowość internetowa MK EBOOKI
BANKOWOŚĆ
Tytuł: Bankowość internetowa, Liczba stron: 122, Wysyłka: gratis (poczta elektroniczna e-mail), Język publikacji: polski, Literatura: tak, Przypisy: tak, Format: publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda. ========================================================================= Opis We współczesnym świecie, w epoce globalizacji społeczności ludzkie ewoluują w stronę społeczeństw otwartych i opartych na wymianie informacji. Dynamiczny i nieskończony postęp technologiczny jest przejawem wzrostu nakładów kapitałowych na nowe, niezastosowane dotychczas rozwiązania, generujące wyższą oczekiwaną stopę zwrotu i jednocześnie obarczone podwyższonym ryzykiem. Gospodarki krajów wysokorozwiniętych już dawno weszły w fazę postindustrialną, co dopiero staje się w Polsce. Współczesna technika stwarza coraz większe możliwości. Za pomocą Internetu można błyskawicznie komunikować się z całym światem, przesyłać i odbierać dane, prowadzić operacje finansowe nie ruszając się sprzed komputera. Bankowość internetowa jest przejawem trendów panujących na świecie opartych na wykorzystaniu kapitału ludzkiego, wiedzy, informacji i odpowiednich metod organizacji i zarządzania. Jest ona nowym zjawiskiem liczącym sobie zaledwie klika lat. Po internetowych bąblach spekulacyjnych na rynkach kapitałowych wiele przedsięwzięć opartych tylko na wykorzystaniu Internetu zbankrutowało. Nieliczne zaś, które ostrożniej gospodarowały posiadanymi zasobami i rozsądniej kontrolowały koszty może będą generowały ponadprzeciętne zyski. Bankowość internetowa jest zjawiskiem fascynującym łączącym świat finansów, nowych technologii i nowoczesnych usług. Temat pracy wymaga podejścia interdyscyplinarnego obejmującego dziedziny nauki takie jak finanse, marketing, zarządzanie, prawo, informatyka, telekomunikacja i kryptografia. Celem publikacji jest problematyka bankowości internetowej na przykładzie różnych banków takich jak np. PKO BP S.A., BZWBK, Banku BPH, Polbanku. Do realizacji celu wykorzystano szereg najnowszych pozycji literatury, prasy, a także informacje pozyskane z badanych banków, jak i również wiadomości ze stron internetowych. Cała publikacja składa się z trzech rozdziałów, wstępu, zakończenia oraz wykazu literatury wykorzystywanej przy pisaniu niniejszego opracowania. W rozdziale pierwszym przedstawiono bankowość elektroniczną jako nowoczesny kanał dystrybucji usług finansowych. Omówiono tutaj pojęcie oraz cechy charakterystyczne bankowości internetowej, rodzaje bankowości elektronicznej oraz bezpieczeństwo transakcji i ochronę danych w Internecie. Rozdział drugi prezentuje bankowość internetową na przykładzie wybranych banków takich jak PKO BP S.A., BZWBK, Banku BPH, Polbanku. W dalszej części scharakteryzowano podobieństwa i różnice. W rozdziale trzecim przedstawiono ocenę satysfakcji i korzyści z usług bankowości internetowej. Dokonano tutaj opisu procedury badawczej, zamieszczono wyniki przeprowadzonych ankiet oraz scharakteryzowano identyfikację szans, zagrożeń i satysfakcji. W zakończeniu przedstawiono podsumowanie i wnioski wypływające ze stopnia rozwiązania tematu. ========================================================================= Spis treści WSTĘP ROZDZIAŁ I. BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA JAKO NOWOCZESNY KANAŁ DYSTRYBUCJI USŁUG FINANSOWYCH 1.1. Pojęcie oraz cechy charakterystyczne bankowości internetowej 1.2. Rodzaje bankowości elektronicznej 1.3. Bezpieczeństwo transakcji i ochrona danych w internecie ROZDZIAŁ II. BANKOWOŚĆ INTERNETOWA NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH BANKÓW 2.1. Cechy bankowości internetowej w PKO BP S.A. 2.2. Usługi bankowości internetowej w BZ WBK 2.3. Cechy kanału internetowego w banku BPH 2.4. Dostęp do usług internetowych w Polbanku 2.5. Podobieństwa i różnice między bankami w zakresie warunków korzystania z bankowości internetowej ROZDZIAŁ III. OCENA SATYSFAKCJI I KORZYŚCI Z USŁUG BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ 3.1. Opis procedury badawczej 3.2. Wyniki przeprowadzonych ankiet 3.3. Ocena jakości usług korzystania przez klientów z bankowości internetowej ZAKOŃCZENIE SPIS RYSUNKÓW I TABEL LITERATURA
Sklep: mkebooki.pl
Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych - January Weiner
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Znakomity, praktyczny przewodnik dla adeptów nauk przyrodniczych prezentujących wyniki swoich badań! Zawiera wskazówki (rady, zasady, reguły, przepisy), jak skonstruować publikację (pracę magisterską, doktorską, referat, plakat naukowy), jak uniknąć błędów językowych, a także jak przygotowaćmaszynopis wydawniczy zgodnie z wymogami wydawców krajowych i zagranicznych. Zawiera również wskazówki dotyczące innych form prezentacji, odczytu, posteru - z wykorzystaniem metod wizualnych i programów multimedialnych. Może też być pożyteczny dla osób publikujących prace z innych dziedzin, a także redaktorów czasopism i wydawnictw książkowych. W obecnym, czwartym już wydaniu, szczególną uwagę zwrócono na zastosowanie komputerów w przygotowaniu tekstu publikacji i ilustracji, przesyłaniu maszynopisu i komunikowaniu się z redakcją drogą elektroniczną, a także rosnące znaczenie internetu w rozpowszechnianiu informacji naukowej, ostrzegając przed błędami przy wykorzystaniu i cytowaniu internetowych źródeł. Książka przeznaczona przede wszystkim dla studentów wydziałów przyrodniczych (biologia, ochrona środowiska, nauki rolnicze i leśne, akademie wychowania fizycznego, medycyna) przygotowujących różnego typu prace naukowe, pracowników naukowych tych kierunków oraz instytutów badawczych, regionalnych stowarzyszeń naukowych i edukacyjnych, a także dla redaktorów merytorycznych redakcji książkowych i czasopism. Nazwa - Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych Autor - January Weiner Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN Kod ISBN - 9788301160272 Kod EAN - 9788301160272 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 14.0x20.5cm Ilość stron - 158 Podatek VAT - 5%
Sklep: InBook.pl
Obsługa turystyczna Technik obsługi turystycznej ćwiczenia cz.1 / REA - Peć Maria, Michniewicz Iwona
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Zbiór ćwiczeń do nauki w zawodzie technik obsługi turystycznej w zakresie przedmiotu obsługa turystyczna. Zawiera zadania i ćwiczenia do samodzielnego rozwiązania. Obejmuje następujące zagadnienia: bhp w branży turystycznej, działalność biura turystycznego, działalność przedsiębiorstw zaangażowanych w organizację i obsługę ruchu turystycznego, profilaktyka podróży, produkt w biurze podróży, programowanie imprez i usług turystycznych, kalkulowanie kosztów imprez i usług turystycznych. Nazwa - Obsługa turystyczna Technik obsługi turystycznej ćwiczenia cz.1 / REA Autor - Peć Maria, Michniewicz Iwona Oprawa - Miękka Wydawca - WSiP Kod ISBN - 9788302147111 Kod EAN - 9788302147111 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 20.5x30.0cm Ilość stron - 196 Szkoła - Zasadnicza szkoła zawodowa Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Przedmioty zawodowe Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-06-18
Sklep: InBook.pl
Badania fokusowe Wydawnictwo Naukowe PWN
Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Psychologia. Psychoterapia > Techniki psychologii i psychoterapii
"Badania fokusowe, inaczej zogniskowane wywiady grupowe, to jedna z najbardziej popularnych metod badawczych, stosowanych szeroko w badaniach socjologicznych, psychologicznych i marketingowych. Autorka w książce pokazuje, jak zaplanować i efektywnie przeprowadzić takie badania. Daje wskazówki, jak zapanować nad dyskusją w grupie, a także przedstawia możliwości i ograniczenia tej konkretnej metody badawczej. Rosaline Barbour
Sklep: ksiazki-naukowe.pl
BADANIE RYNKU LUTOSAŃSKI ŁEBKOWSKA PROTASIUK NOWA WYDAWCA
Książki > Książki naukowe i popularnonaukowe
Badanie rynku To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. ?Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?? to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych ? zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.
Sklep: ksiazkitanie.pl
Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych PWN Wydawnictwo Naukowe
Dydaktyka. Nauczanie. EdukacjaChemiaSzkoły policealne. Szkoły wyższeFizyka. AstronomiaBiologia. Przyroda
Znakomity praktyczny przewodnik dla adeptów nauk przyrodniczych prezentujących wyniki swoich badań w różnych formach. Szczególną uwagę zwrócono na zastosowanie komputerów, a także rosnące znaczenie Internetu.Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych to znakomity praktyczny przewodnik dla adeptów nauk przyrodniczych prezentujących wyniki swoich badań. Są w nim wskazówki, jak skonstruować publikację, jak przygotować maszynopis wydawniczy zgodnie z wymogami wydawców krajowych i zagranicznych. Zawiera również wskazówki dotyczące innych form prezentacji, odczytu, posteru ? z wykorzystaniem metod wizualnych i programów multimedialnych. Może też być pożyteczny dla osób publikujących prace z innych dziedzin, a także redaktorów czasopism i wydawnictw książkowych. W obecnym, czwartym już wydaniu, szczególną uwagę zwrócono na zastosowanie komputerów w przygotowaniu tekstu publikacji i ilustracji, przesyłaniu maszynopisu i komunikowaniu się z redakcją drogą elektroniczną, a także rosnące znaczenie internetu w rozpowszechnianiu informacji naukowej, ostrzegając przed błędami przy wykorzystaniu i cytowaniu internetowych źródeł.
Sklep: Booknet.net.pl
Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta? Wydawnictwo Naukowe PWN
Biznes
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.
Sklep: Bystrzak Sklep
Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych PWN Wydawnictwo Naukowe
medyczne / Pozostałe książki
Znakomity praktyczny przewodnik dla adeptów nauk przyrodniczych prezentujących wyniki swoich badań w różnych formach. Szczególną uwagę zwrócono na zastosowanie komputerów, a także rosnące znaczenie Internetu.Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych to znakomity praktyczny przewodnik dla adeptów nauk przyrodniczych prezentujących wyniki swoich badań. Są w nim wskazówki, jak skonstruować publikację, jak przygotować maszynopis wydawniczy zgodnie z wymogami wydawców krajowych i zagranicznych. Zawiera również wskazówki dotyczące innych form prezentacji, odczytu, posteru - z wykorzystaniem metod wizualnych i programów multimedialnych. Może też być pożyteczny dla osób publikujących prace z innych dziedzin, a także redaktorów czasopism i wydawnictw książkowych W obecnym, czwartym już wydaniu, szczególną uwagę zwrócono na zastosowanie komputerów w przygotowaniu tekstu publikacji i ilustracji, przesyłaniu maszynopisu i komunikowaniu się z redakcją drogą elektroniczną, a także rosnące znaczenie internetu w rozpowszechnianiu informacji naukowej, ostrzegając przed błędami przy wykorzystaniu i cytowaniu internetowych źródeł.
Sklep: Ambulans.com.pl
Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych. Przewodnik praktyczny Wydawnictwo Naukowe PWN
Nauka
Znakomity praktyczny przewodnik dla adeptów nauk przyrodniczych prezentujących wyniki swoich badań w różnych formach. Szczególną uwagę zwrócono na zastosowanie komputerów, a także rosnące znaczenie Internetu. Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych to znakomity praktyczny przewodnik dla adeptów nauk przyrodniczych prezentujących wyniki swoich badań. Są w nim wskazówki, jak skonstruować publikację, jak przygotować maszynopis wydawniczy zgodnie z wymogami wydawców krajowych i zagranicznych. Zawiera również wskazówki dotyczące innych form prezentacji, odczytu, posteru ? z wykorzystaniem metod wizualnych i programów multimedialnych. Może też być pożyteczny dla osób publikujących prace z innych dziedzin, a także redaktorów czasopism i wydawnictw książkowych. W obecnym, czwartym już wydaniu, szczególną uwagę zwrócono na zastosowanie komputerów w przygotowaniu tekstu publikacji i ilustracji, przesyłaniu maszynopisu i komunikowaniu się z redakcją drogą elektroniczną, a także rosnące znaczenie internetu w rozpowszechnianiu informacji naukowej, ostrzegając przed błędami przy wykorzystaniu i cytowaniu internetowych źródeł.
Sklep: Albertus.pl
Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych wydawnictwo naukowe pwn
Nauki przyrodnicze >Biologia
Znakomity, praktyczny przewodnik dla adeptów nauk przyrodniczych prezentujących wyniki swoich badań!Zawiera wskazówki (rady, zasady, reguły, przepisy), jak skonstruować publikację (pracę magisterską, doktorską, referat, plakat naukowy), jak uniknąć błędów językowych, a także jak przygotowaćmaszynopis wydawniczy zgodnie z wymogami wydawców krajowych i zagranicznych. Zawiera również wskazówki dotyczące innych form prezentacji, odczytu, posteru - z wykorzystaniem metod wizualnych i programów multimedialnych. Może też być pożyteczny dla osób publikujących prace z innych dziedzin, a także redaktorów czasopism i wydawnictw książkowych.W obecnym, czwartym już wydaniu, szczególną uwagę zwrócono na zastosowanie komputerów w przygotowaniu tekstu publikacji i ilustracji, przesyłaniu maszynopisu i komunikowaniu się z redakcją drogą elektroniczną, a także rosnące znaczenie internetu w rozpowszechnianiu informacji naukowej, ostrzegając przed błędami przy wykorzystaniu i cytowaniu internetowych źródeł.Książka przeznaczona przede wszystkim dla studentów wydziałów przyrodniczych (biologia, ochrona środowiska, nauki rolnicze i leśne, akademie wychowania fizycznego, medycyna) przygotowujących różnego typu prace naukowe, pracowników naukowych tych kierunków oraz instytutów badawczych, regionalnych stowarzyszeń naukowych i edukacyjnych, a także dla redaktorów merytorycznych redakcji książkowych i czasopism....
Sklep: Prolibri.pl
Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych PWN Wydawnictwo Naukowe
Dydaktyka. Nauczanie. EdukacjaChemiaSzkoły policealne. Szkoły wyższeFizyka. AstronomiaBiologia. Przyroda
Znakomity, praktyczny przewodnik dla adeptów nauk przyrodniczych prezentujących wyniki swoich badań!Zawiera wskazówki (rady, zasady, reguły, przepisy), jak skonstruować publikację (pracę magisterską, doktorską, referat, plakat naukowy), jak uniknąć błędów językowych, a także jak przygotowaćmaszynopis wydawniczy zgodnie z wymogami wydawców krajowych i zagranicznych. Zawiera również wskazówki dotyczące innych form prezentacji, odczytu, posteru - z wykorzystaniem metod wizualnych i programów multimedialnych. Może też być pożyteczny dla osób publikujących prace z innych dziedzin, a także redaktorów czasopism i wydawnictw książkowych.W obecnym, czwartym już wydaniu, szczególną uwagę zwrócono na zastosowanie komputerów w przygotowaniu tekstu publikacji i ilustracji, przesyłaniu maszynopisu i komunikowaniu się z redakcją drogą elektroniczną, a także rosnące znaczenie internetu w rozpowszechnianiu informacji naukowej, ostrzegając przed błędami przy wykorzystaniu i cytowaniu internetowych źródeł.Książka przeznaczona przede wszystkim dla studentów wydziałów przyrodniczych (biologia, ochrona środowiska, nauki rolnicze i leśne, akademie wychowania fizycznego, medycyna) przygotowujących różnego typu prace naukowe, pracowników naukowych tych kierunków oraz instytutów badawczych, regionalnych stowarzyszeń naukowych i edukacyjnych, a także dla redaktorów merytorycznych redakcji książkowych i czasopism.
Sklep: Booknet.net.pl
Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych Wydawnictwo Naukowe PWN
Nauki przyrodnicze > Fizyka
Znakomity, praktyczny przewodnik dla adeptów nauk przyrodniczych prezentujących wyniki swoich badań! Zawiera wskazówki (rady, zasady, reguły, przepisy), jak skonstruować publikację (pracę magisterską, doktorską, referat, plakat naukowy), jak uniknąć błędów językowych, a także jak przygotowaćmaszynopis wydawniczy zgodnie z wymogami wydawców krajowych i zagranicznych. Zawiera również wskazówki dotyczące innych form prezentacji, odczytu, posteru - z wykorzystaniem metod wizualnych i programów multimedialnych. Może też być pożyteczny dla osób publikujących prace z innych dziedzin, a także redaktorów czasopism i wydawnictw książkowych. W obecnym, czwartym już wydaniu, szczególną uwagę zwrócono na zastosowanie komputerów w przygotowaniu tekstu publikacji i ilustracji, przesyłaniu maszynopisu i komunikowaniu się z redakcją drogą elektroniczną, a także rosnące znaczenie internetu w rozpowszechnianiu informacji naukowej, ostrzegając przed błędami przy wykorzystaniu i cytowaniu internetowych źródeł. Książka przeznaczona przede wszystkim dla studentów wydziałów przyrodniczych (biologia, ochrona środowiska, nauki rolnicze i leśne, akademie wychowania fizycznego, medycyna) przygotowujących różnego typu prace naukowe, pracowników naukowych tych kierunków oraz instytutów badawczych, regionalnych stowarzyszeń naukowych i edukacyjnych, a także dla redaktorów merytorycznych redakcji książkowych i czasopism.
Sklep: Ksiazki-medyczne.eu
Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych wydawnictwo naukowe pwn
Książki naukowe>Biologia
Znakomity, praktyczny przewodnik dla adeptów nauk przyrodniczych prezentujących wyniki swoich badań!Zawiera wskazówki (rady, zasady, reguły, przepisy), jak skonstruować publikację (pracę magisterską, doktorską, referat, plakat naukowy), jak uniknąć błędów językowych, a także jak przygotowaćmaszynopis wydawniczy zgodnie z wymogami wydawców krajowych i zagranicznych. Zawiera również wskazówki dotyczące innych form prezentacji, odczytu, posteru - z wykorzystaniem metod wizualnych i programów multimedialnych. Może też być pożyteczny dla osób publikujących prace z innych dziedzin, a także redaktorów czasopism i wydawnictw książkowych.W obecnym, czwartym już wydaniu, szczególną uwagę zwrócono na zastosowanie komputerów w przygotowaniu tekstu publikacji i ilustracji, przesyłaniu maszynopisu i komunikowaniu się z redakcją drogą elektroniczną, a także rosnące znaczenie internetu w rozpowszechnianiu informacji naukowej, ostrzegając przed błędami przy wykorzystaniu i cytowaniu internetowych źródeł.Książka przeznaczona przede wszystkim dla studentów wydziałów przyrodniczych (biologia, ochrona środowiska, nauki rolnicze i leśne, akademie wychowania fizycznego, medycyna) przygotowujących różnego typu prace naukowe, pracowników naukowych tych kierunków oraz instytutów badawczych, regionalnych stowarzyszeń naukowych i edukacyjnych, a także dla redaktorów merytorycznych redakcji książkowych i czasopism....
Sklep: Madbooks.pl
Marketing. Podręcznik Do Nauki Zawodu Technik Handlowiec WYP1
empty
W wydaniu zmienionym dostosowano treści do programu nr 341[03]/MEN/2009.02.03 i omówiono zagadnienia, takie jak: rynek i otoczenie przedsiębiorstwa, ewolucja i istota marketingu, zachowania nabywców, segmentacja rynku, proces badan marketingowych, metody badań marketingowych, analiza i interpretacja wyników badań marketingowych, struktura produktu, kształtowanie asortymentu i nowego produktu, rodzaje i funkcje marki, metody ustalania cen, ustalanie cen w cyklu życia produktu, tworzenie kanałów dystrybucji, kanały dystrybucji, pośrednicy w kanałach dystrybucji, handel elektroniczny (e-commerce), istota i znaczenie promocji, reklama jako instrument promocji, promocja sprzedaży, public relation, sprzedaż osobista, znaczenie i instrumenty komunikacji interpersonalnej, planowanie i organizacja marketingu w firmie, kontrola marketingowa.
Sklep: ksiegarnia-marki.pl
Metody zdobywania klientów FIJORR PUBLISHING
Osobowość. Samorealizacja. KarieraMarketing. Badania marketingowePodręcznikiRelacje interpersonalneKadry. Zarządzanie personelemGospodarkaPoradniki. I...
Za namową przyjaciół postanowiłem zebrać moje blisko piętnastoletnie doświadczenie amerykańskie, przetworzyć je nieco przez polski ?pryzmat?, czyli obyczajowość, by je następnie zaadaptować do warunków i realiów III Rzeczypospolitej. Książka nie jest tłumaczeniem amerykańskich prac z dziedziny technik sprzedażyczy psychologii motywacyjnej, od jakich roi się na półkach księgarń, lecz spolszczonym wykładem tego, czego mnie w Stanach nauczono, czego nauczyłem się sam, a zwłaszcza czego doświadczyłem na własnej skórze.
Sklep: Booknet.net.pl
szukaj w Kangoo antykwariat internetowy badania marketingowe metody i techniki 10776
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z antykwariat internetowy badania marketingowe metody i techniki 10776
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=0.065, t2=0, t3=0, t4=0.008, t=0.065