antykwariat internetowy badania marketingowe metody i techniki 10776

- znaleziono 469 produktów w 43 sklepach

Metody manipulacji XXI wieku - 1635781953

26,00 zł

Metody manipulacji XXI wieku fronda

Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>Marketing. Badania marketingowe>Reklama. Promocja

Napisany w lekkiej i przystępnej formie leksykon technik manipulacyjnych jakimi posługują się nie tylko twórcy reklam, namawiając nas do coraz to nowych zakupów, lecz także rozmaici

Sklep: Bonusmedia

Marketing. Doświadczenia i trendy. - 2619308654

25,00 zł

Marketing. Doświadczenia i trendy. Politechnika Rzeszowska

MARKETING

Współczesne podmioty rynkowe rywalizujące w turbulentnym otoczeniu, chcąc utrzymać swoją pozycję konkurencyjną, muszą stosować nowoczesne formy aktywności marketingowej. Doświadczenia przedsiębiorstw oraz innych organizacji dotyczących wielu z tych form oraz związanych z nimi współczesnych trendów są prezentowane w polskiej literaturze w naukach o zarządzaniu jeszcze w dość ograniczonym zakresie. W związku z tym autorzy podręcznika Marketing - doświadczenia i trendy podjęli próbę scharakteryzowania wybranych, specjalistycznych zagadnień marketingowych, które ujęto w sześciu rozdziałach. Pierwsza część opracowania dotyczy marketingu międzynarodowego. Na obecnym rynku można zaobserwować pogłębiający się proces internacjonalizacji przedsiębiorstw, który powoduje wzrost zainteresowania marketingiem międzynarodowym. Z tego względu w tej części pracy zaprezentowano kwestie związane z procesem internacjonalizacji oraz rodzaje orientacji międzynarodowych. Dokonano analizy wewnętrznych i zewnętrznych determinant internacjonalizacji działań marketingowych. Szczególną uwagę zwrócono na zagadnienia dotyczące kształtowania poszczególnych elementów marketingu-mix, tj. produktu, ceny, promocji i dystrybucji, na rynkach zagranicznych. W rozdziale drugim zaprezentowano podstawowe zagadnienia dotyczące marketingu terytorialnego, a zatem koncepcję zaimplementowania tradycyjnego podejścia marketingowego, stosowanego w przedsiębiorczości na płaszczyznę terytorium. Przejawem zmian, jakie dokonały się w ostatnim czasie jest wszechobecna konkurencja. Zmusza ona także jednostki administracji publicznej do stosowania nowych metod i narzędzi, aby zwiększyć efektywność osiągania celów. Zadaniem nadrzędnym jest przy tym dobrobyt społeczności zlokalizowanej na danym terenie. Z tego względu w tej części opracowania scharakteryzowano podstawowe koncepcje oraz pojęcia dotyczące obszaru marketingu terytorialnego oraz wskazano na rolę strategii ogólnej i strategii marketingowej. W rozdziale drugim zostały również opisane narzędzia marketingu jednostek lokalnych, a także kluczowe pojęcia, takie jak pozycjonowanie oraz kreowanie wizerunku miejsca. W ostatnim fragmencie rozdziału przedstawiono sposób wykorzystania benchmarkingu jako nowoczesnego narzędzia promocji miast i regionów. Marketingowi w handlu detalicznym został poświęcony trzeci rozdział opracowania. Dotyczy on współczesnych, marketingowych aspektów dynamicznie rozwijającego się sektora handlu detalicznego. W tej części podręcznika zawarto podstawowe zagadnienia związane ze specyfiką handlu detalicznego,jego formami oraz metodami obsługi. Scharakteryzowano również najistotniejsze elementy marketingu-mix w handlu detalicznym, tj. lokalizację placówki handlowej, projekt zewnętrzny sklepu, system identyfikacji wizualnej, politykę asortymentową, politykę cenową i działalność promocyjną. Szczególną uwagę zwrócono na działalność merchandisingową, prezentując techniki merchandisingu handlowego i merchandisingu producenta. Truizmem jest twierdzenie, że dzisiejsza aktywność marketingowa przedsiębiorstw i organizacji może nie obejmować globalnej sieci komputerowej. Wykorzystywanie Internetu jako skutecznego narzędzia komunikacji oraz prowadzenie handlu elektronicznego wymaga jednak rozumienia specyfiki tego medium oraz dobrej znajomości różnorodnych i szybko rozwijających się form aktywności sieciowej. Z tego względu w czwartym rozdziale przedstawiono zalecenia dotyczące tworzenia stron internetowych. Obecny marketing nie może ograniczać się tylko do ośrodków WWW. Nieodzowne jest wykorzystywanie przedstawionych w dalszej części rozdziału zróżnicowanych graficznych form reklamowych oraz innych narzędzi e-promotion, takich jak: pozycjonowanie, poczta elektroniczna oraz blogi, fora, czaty, listy, grupy dyskusyjne. Ponadto w komunikacji z internautami ważną rolę odgrywają działania sieciowego public relations. Jednak podstawę wszystkich poczynań marketingowych w Internecie stanowią badania marketingowe on-line, które również zostały scharakteryzowane w tej części pracy. Rozdział piąty poświęcono problematyce marketingu w organizacjach niekomercyjnych. Jako wprowadzenie do podjętej tematyki zaprezentowano różne sposoby interpretacji istoty marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem współczesnych sposobów jego pojmowania i stosowania. Mają one wyraz w takich marketingowych koncepcjach, jak marketing społeczny (szczególnie związany z działalnością organizacji niekomercyjnych) czy marketing partnerski. W kolejnej części rozdziału, spełniającej rolę wprowadzenia do analizy jego głównego przedmiotu, przedstawiono definicje, rodzaje i cechy organizacji niekomercyjnych. Sedno rozważań problematyki podjętej w tej części książki stanowią najistotniejsze aspekty marketingu w analizowanych organizacjach, składające się na ich marketingową strategię (skoncentrowano się na jej specyfice, uwarunkowaniach procesu projektowania, a następnie na kluczowych elementach, tj. celach, segmentacji, instrumentach marketingowych, dotyczących zarówno klientów analizowanych organizacji, jak i wspierających je podmiotów). W zakończeniu rozdziału zwrócono uwagę na bariery adaptacji marketingu w organizacjach o niekomercyjnym charakterze działalności. Coraz więcej polskich przedsiębiorstw przyjmuje orientację prośrodowiskową, co wynika ze wzrastającej świadomości i wrażliwości konsumentów na ekologiczną jakość oferowanych produktów. Ta nowa sytuacja wymusza poszukiwanie rozwiązań w poszczególnych obszarach działalności marketingowej opartych na ekologicznych zasadach. Dlatego też w ostatnim rozdziale podręcznika przedstawiono koncepcję marketingu ekologicznego w dość obszernym ujęciu, tzn. od zagadnień związanych z proekologiczną orientacją przedsiębiorstwa    Spis treści:     Słowo od autorów  Rozdział 1. MARKETING MIĘDZYNARODOWY   1.1. Istota i znaczenie marketingu międzynarodowego  1.1.1. Istota i przyczyny internacjonalizacji  1:1.2. Istota i zakres marketingu międzynarodowego  1.1.3. Marketing międzynarodowy a globalny  1.1.4. Standaryzacja czy indywidualizacja działań marketingowych?  1.2. Determinanty internacjonalizacji działań marketingowych przedsiębiorstwa  1.2.1. Zewnętrzne uwarunkowania międzynarodowych działań marketingowych  1.2.2. Wewnętrzne czynniki wpływające na działania marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym  1.3. Kształtowanie produktu międzynarodowego  1.3.1. Strategia standaryzacji i indywidualizacji produktu na rynku międzynarodowym  1.3.2. Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym  1.3.3. Opakowanie produktu na rynku międzynarodowym  1.4. Strategie cenowe i dystrybucja na rynku międzynarodowym  1.4.1. Strategie cen standaryzowanych i zróżnicowanych  1.4.2. Kalkulacja cen na rynku międzynarodowym  1.4.3. Czynniki wpływające na wybór systemu dystrybucji na rynku międzynarodowym  1.4.4. Struktura międzynarodowych kanałów dystrybucji  1.4.5. Efektywność kanałów dystrybucji na rynku międzynarodowym  1.5. Promocja na rynku międzynarodowym  1.5.1. Uwarunkowania reklamy międzynarodowej  1.5.2. Strategie reklamowe na rynku międzynarodowym  1.5.3. Public relations na rynku międzynarodowym  1.5.4. Promocja sprzedaży i sprzedaż osobista  1.5.5. Kierunki rozwoju marketingu międzynarodowego  LITERATURA    Rozdział 2. MARKETING TERYTORIALNY   2.1. Istota marketingu terytorialnego  2.1.1. Wprowadzenie  2.1.2. Rola strategii rozwoju w marketingu terytorialnym  2.2. Narzędzia marketingu jednostek administracji publicznej i ich charakterystyka  2.2.1. Wprowadzenie  2.2.2 Instrumentarium marketingowe - próba adaptacji  2.3. Pozycjonowanie, kreowanie wizerunku, tożsamość i marka regionu  2.3.1. Wprowadzenie  2.3.2. Marka narodowa, marka regionu, marka miasta  2.4. Rola promocji w kształtowaniu wizerunku miejsca  2.4.1. Wprowadzenie  2.4.2. Proces kreowania wizerunku miejsca  2.4.3. Narzędzia wykorzystywane w procesie budowy wizerunku miejsca  2.5. Wykorzystanie Internetu w działaniach marketingowych jednostek terytorialnych  2.6. Benchmarking jako nowy sposób promowania regionów  LITERATURA    Rozdział 3. MARKETING W HANDLU DETALICZNYM   3.1. Teoretyczne podstawy handlu  3.2. Specyfika handlu detalicznego  3.2.1. Funkcje handlu detalicznego  3.2.2. Teorie zmian systemowych w handlu detalicznym  3.3. Metody obsługi i formy handlu detalicznego  3.3.1. Metody obsługi  3.3.2. Formy handlu detalicznego  3.4. Marketing-mix handlu detalicznego  3.4.1. Wprowadzenie  3.4.2. Lokalizacja placówki handlowej  3.4.3. Projekt zewnętrzny sklepu  3.4.4. System identyfikacji wizualnej  3.4.5. Polityka asortymentowa  3.4.6. Polityka cenowa  3.4.7. Działalność promocyjna  3.5. Istota i techniki merchandisingu  3.5.1. Pojęcie merchandisingu  3.5.2. Techniki merchandisingu handlowego  3.5.3. Techniki merchandisingu producenta  LITERATURA  Rozdział 4. MARKETING W INTERNECIE   4.1. Cechy Internetu istotne w marketingu  4.2. Strony WWW  4.3. Podstawowe formy reklamy internetowej  4.3.1. Graficzne formy reklamowe  4.3.2. Pozycjonowanie witryny  4.3.3. Poczta elektroniczna  4.3.4. Blogi, grupy, listy, fora dyskusyjne oraz czaty  4.4. Public relations on-line  4.5. Badania marketingowe w sieci  LITERATURA    Rozdział 5. MARKETING W ORGANIZAC]ACH NfEKOMERCY)NYCH   5.1. Organizacje niekomercyjne - definicje, rodzaje, cechy  5.2. Bariery adaptacji marketingu w organizacjach niekomercyjnych  5.3. Strategia marketingowa w organizacjach niekomercyjnych  5.3.1. Specyfika i uwarunkowania procesu projektowania strategii  5.3.2. Elementy strategii marketingowej w organizacjach niekomercyjnych - cele, segmentacja, instrumenty  5.4. Specyfika i segmentacja podmiotów wspierających organizacje non profit  5.5. Marketingowe instrumenty i działania w odniesieniu do podmiotów udzielających wsparcia organizacjom non profit  LITERATURA    Rozdział 6. MARKETING EKOLOGICZNY   6.1. Istota i zakres marketingu ekologicznego  6.1.1. Podstawowe pojęcia wprowadzające do marketingu ekologicznego  6.1.2. Elementy systemu zarządzania środowiskiem a marketing  6.1.3. Istota marketingu ekologicznego  6.1.4. Marketing ekologiczny a marketing klasyczny  6.1.5. Proekologiczne strategie marketingowe  6.2. Konsument ekologiczny jako podstawa działań marketingowych  6.2.1. Cechy ekologicznej konsumpcji  6.2.2. Świadomość ekologiczna i jej wpływ na zachowania rynkowe konsumentów  6.2.3. Zewnętrzne uwarunkowania proekologicznych zachowań konsumentów  6.2.4. Segmentacja konsumentów z punktu widzenia podejścia do ochrony środowiska  6.3. Produkt ekologiczny jako podstawa strategii marketingowej  6.3. l. Istota produktu ekologicznego  6.3.2. Narzędzia oceny właściwości prośrodowiskowych produktu  6.3.3. Formy produktów ekologicznych  6.4. Marketingowe funkcje opakowania i oznakowania ekologicznego  6.4.1. Ekologiczna i marketingowa funkcja opakowania  6.4.2. Istota i zadania ekoetykietowania  6.4.3. Rodzaje znaków ekologicznych  6.4.4. Zasady ekoetykietowania  6.5. Promocja przedsiębiorstwa i produktu ekologicznego  6.5.1. Warunki skutecznej polityki promocji przedsiębiorstwa proekologicznego  6.5.2. Reklama produktów ekologicznych i jej tworzenie  6.5.3. Public relations jako narzędzie budowania prośrodowiskowego wizerunku  6.5.4. Sprzedaż osobista i promocja sprzedaży w proekologicznym przedsiębiorstwie  6.6. Strategia cenowa i dystrybucja produktów ekologicznych  6.6.L Kształtowanie strategii cenowej produktów ekologicznych  6.6.2. Formy dystrybucji produktów ekologicznych  6.6.3. Hiper- i supermarkety jako skuteczna forma dystrybucji produktów ekologicznych  LITERATURA

Sklep: Księgarnia Techniczna

Kalendarz 2018 A5 dzienny na magnes czerwony - 2854922489

32,85 zł

Kalendarz 2018 A5 dzienny na magnes czerwony

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Kalendarz zamykany na magnes w jednolitej oprawie wykonanej z termoprzebarwialnego materiału pokryciowego Nebraska. Okładka zawiera uchwyt na długopis. Drukowany na białym papierze; blok kalendarza szyty nićmi; kapitałka i tasiemka białe; posiada wycinane registry, przejrzysty układ graficzny kalendarium; rozbudowana część informacyjna oraz barwne mapy przedstawiające kraje europejskie; oprawa umożliwia wykonania tłoczenia i personalizacji kalendarza. Nazwa - Kalendarz 2018 A5 dzienny na magnes czerwony Oprawa - Twarda Wydawca - Wokół Nas Kod ISBN - 5902610361593 Kod EAN - 5902610361593 Rok wydania - 2017 Język - polski Format - 15.0x21.0cm Ilość stron - 392 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Najpiękniejsze polskie modlitwy - Praca Zbiorowa - 2836977211

13,44 zł

Najpiękniejsze polskie modlitwy - Praca Zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Modlitwy mają rozmaite formy. Mogą być prywatne, czasem wręcz bardzo osobiste - i publiczne, społeczne. Można je podzielić na modlitwy uwielbienia, przeproszenia, dziękczynienia i prośby. Każda jednak angażuje całego człowieka: jego uczucia i wolę, nie jest wyłącznie aktem intelektualnym. Modlić można się niemal wszędzie, w domu, w drodze do pracy czy szkoły. Dzięki modlitwie Bóg będzie dla chrześcijanina zarówno celem, do którego dąży wszystkimi pracami domowymi i zawodowymi, oraz treścią jego poczynań i dążeń, a także motywacji i intencji. Nazwa - Najpiękniejsze polskie modlitwy Autor - Praca Zbiorowa Oprawa - Twarda Wydawca - Sfinks Kod ISBN - 9788363624507 Kod EAN - 9788363624507 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 14.5x19.5cm Ilość stron - 96 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-10-06

Sklep: InBook.pl

Po dwóch stronach rzeki - Smal Barbara - 2841613076

20,39 zł

Po dwóch stronach rzeki - Smal Barbara

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Po dwóch stronach rzeki" to opowieść snuta przez siedemdziesięcioletnią kobietę, mieszkankę niedużego miasteczka. Trochę wspomina, trochę żyje tym, co tu i teraz. Tworzy to obraz jej życia - smutnego, bo naznaczonego tęsknotą za nieobecnym ojcem i zapracowaną matką dzieciństwa, młodości, na której niezatarte piętno zostawiła szaleńcza, zakazana miłość, dojrzałości z jej rozsądnymi wyborami i doświadczenia powolnego zamierania na progu starości. Jednak los, przynosząc dramatyczną w treści wiadomość, budzi ją z tego stanu. Okazuje się, że na nic nigdy nie jest za późno. Bo życie nie kończy się wraz z pojawieniem się zmarszczek i siwych włosów - duszy człowieka te zmiany nie dotyczą, jest zawsze taka sama - można kochać przez całe życie tak samo mocno, można ciągle zaczynać na nowo. Nazwa - Po dwóch stronach rzeki Autor - Smal Barbara Oprawa - Miękka Wydawca - Bernardinum Kod ISBN - 9788378238119 Kod EAN - 9788378238119 Rok wydania - 2016 Format - x / 135 / 210 Ilość stron - 240 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-10-21

Sklep: InBook.pl

Usta - 45 Technik Estetycznej Korekty Ust - 2865032405

319,00 zł

Usta - 45 Technik Estetycznej Korekty Ust Wydawnictwo Kwintesencja

Atlasy edukacyjne

Usta - 45 Technik Estetycznej Korekty Ust Techniki oraz schematy iniekcji pokazuja 45 metod estetycznej korekty ust i jasno komunikuja, cel terapii. Łatwe do odszukania i zastosowania w praktyce. Informacje praktyczne przedstawione w przystepny sposób: doktadne dawki i miejsca podania, rozmiar igieł, tak aby bezpiecznie wykonat zabieg. Wskazówki kliniczne i tabele z przegladem dostepnych na rynku produktów, jak równiez 45 szczegółowo opisanych technik iniekcji. Filmy, dostepne poprzez kody QR, przedstawiajace techniki opisane w książce "W przypadku zwrotu, książka nie może nosić śladów użytkowania i musi być oryginalnie zafoliowana" Autorzy:  Regine Reymond, Christian Kochlera Rok wydania:  2021 Oprawa:  Twarda Liczba stron:  352 Liczba zdjęć: 640  Spis treści  Rozdział 1: Usta 1 Piękno 2 Funkcja 3 Anatomia 3 Proces starzenia się okolicy ust 20 Kształt ust i ekspresja 24 Analiza okolicy ust 27 Skale Merz 43 Rozdział 2: Konsultacja 47 Oczekiwania pacjenta 48 Wywiad medyczny i badanie pacjenta 50 Przeciwwskazania 50 Analiza i obserwacja 51 Dokumentacja 51 Doradztwo i sesja informacyjna 51 Budżet 51 Planowanie zabiegu 52 Rozdział 3: Dokumentacja 59 Dokumentacja pacjenta 60 Dokumentacja fotograficzna 60 Rozdział 4: Kwas hialuronowy jako wypełniacz skóry 65 Wymagania dla kwasu hialuronowego do korekty ust 66 Właściwości wypełniaczy 66 Wypełniacze do skóry 67 Wypełniacze do ust i okolicy ust 68 Wypełniacze do rewitalizacji i nawilżenia 70 Wypełniacze do podania na średnią głębokość 72 Wypełniacze do podania głębokiego 73 Wypełniacze do podania bardzo głębokiego 74 Przewodnik po wypełniaczach 75 Rozdział 5: Metody znieczuleń 77 Maksymalne uciśnięcie ust 78 Zastosowanie zimnych bodźców 78 Znieczulenie powierzchniowe kremem 78 Bezpośrednie zastosowanie lidokainy 79 Znieczulenie nasiękowe w planowanych miejscach iniekcji 80 Znieczulenie nasiękowe podśluzówkowe i mikroblokada 80 Znieczulenie przewodowe 82 Powikłania znieczulenia miejscowego 84 Rozdział 6: Powikłania, działania niepożądane, wizyta pozabiegowa 85 Zmiana barwy ust 86 Obrzęk 86 Infekcja 87 Guzki 87 Powikłania naczyniowe 87 Wizyta pozabiegowa 87 Rozdział 7: Środowisko pracy, urządzenie gabinetu, materiały, nadzór nad pacjentem 89 Środowisko pracy 90 Umeblowanie 90 Higiena 92 Wyposażenie w opiece przed i pozabiegowej 92 Nadzór nad pacjentem podczas zabiegu 98 Rozdział 8: Techniki iniekcji 107 Iniekcja w zależności od warstwy skóry 108 Techniki iniekcji i efekty

Sklep: Hyaloo.pl

Nina i Złota Liczba. Tom 5. Dziewczynka z szóstego księżyca. - Moony Witcher - 2838749187

19,52 zł

Nina i Złota Liczba. Tom 5. Dziewczynka z szóstego księżyca. - Moony Witcher

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Pomiędzy podartym papierem a słomą Nina znalazła przyczepione lustro, które emanowało negatywną energią. Dziewczynkę z Szóstego Księżyca przeszły dreszcze na zmianę z uderzeniami gorąca. Pobladła. Jej przyjaciele wyciągnęli z kieszeni swoje Taldomy. Nina rzuciła paczkę na ziemię, rozrzucając na dywanie słomę i skrawki papieru. Chwytając lustro prawą dłonią, zorientowała się, że gwiazda nie jest już różowa, ale... czarna! Lustro zapłonęło i pofrunęło na środek pokoju w ognistym wirze. Pojawił się w nim obraz dwóch zakapturzonych sylwetek. Twarze ledwie dało się dostrzec - jeden z mężczyzn był stary, a drugi młody i szczupły. Nazwa - Nina i Złota Liczba. Tom 5. Dziewczynka z szóstego księżyca. Autor - Moony Witcher Oprawa - Twarda Wydawca - Olesiejuk Kod ISBN - 9788327411563 Kod EAN - 9788327411563 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Seria wydawnicza - Dziewczynka z szóstego księżyca Format - 14.5x22.5cm Ilość stron - 288 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-05-26

Sklep: InBook.pl

Obrus Barbie 180x120cm - 2846485393

9,48 zł

Obrus Barbie 180x120cm

Książki & Multimedia > Książki

Nazwa - Obrus Barbie 180x120cm Wydawca - ARPEX Kod ISBN - 5907667245209 Kod EAN - 5907667245209 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

BAJKI DLA DZIECI - JAN BRZECHWA - Różni Wykonawcy (Płyta CD) - 2855811051

18,39 zł

BAJKI DLA DZIECI - JAN BRZECHWA - Różni Wykonawcy (Płyta CD)

Książki & Multimedia > Muzyka

Nazwa - BAJKI DLA DZIECI - JAN BRZECHWA Autor - Różni Wykonawcy Kod EAN - 0190295891428 Rok wydania - 2016 Nośnik - Płyta CD Ilość elementów - 2 Podatek VAT - 23% Premiera - 2016-11-04

Sklep: InBook.pl

Testament serca - Red. Barbara Gruszka-Zych - 2836927076

20,75 zł

Testament serca - Red. Barbara Gruszka-Zych

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Urodziłem się 27 sierpnia 1969 roku. Przez ostatnie 10 lat w moim najbliższym otoczeniu umierali mniej lub bardziej bliscy mi ludzie. Jedni byli bardzo młodzi, inni jak moja babcia wiekowi. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego, ale pomimo tego, nieustannie czułem, że w wielu przypadkach zabrakło mi czasu, żeby jeszcze o coś zapytać, porozmawiać, odwiedzić, spojrzeć, wypić herbatę Zacząłem pytać ludzi, którzy stawali na mojej drodze, czy mają podobne doświadczenia. Okazało się, że w zdecydowanej większości tak. Pytałem ich, czy mają napisany testament. Większość mówiła, że nie. Na pytanie dlaczego? najczęściej odpowiadali, że jeszcze mają czas, albo, że nie mają nic cennego, co mogliby przepisać swoim bliskim. Pytałem dalej jak myślisz, ile jeszcze masz czasu? Czy na pewno nie masz nic do dania swoim bliskim? Czy cenniejsze niż majątek nie jest Twoje życie, doświadczenia życiowe, wygrane bitwy, popełnione błędy? Zacząłem zadawać sobie pytania próbować na nie odpowiadać. I wtedy napisałem własny testament Testament serca. Pytania, które sobie zadałem, stały się inspiracją dla wielu ludzi, którzy postanowili spotkać się ze samym sobą, pisząc własny Testament serca. Niezależnie dla kogo, po co i dlaczego. Nazwa - Testament serca Autor - Red. Barbara Gruszka-Zych Oprawa - Twarda Wydawca - Św. Stanisława BM Kod ISBN - 9788374227391 Kod EAN - 9788374227391 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 21x29,5 cm Ilość stron - 75 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-03-31

Sklep: InBook.pl

Z procą na olbrzyma Lekcje Dawida - Adam Szustak - 2837836193

24,78 zł

Z procą na olbrzyma Lekcje Dawida - Adam Szustak

Komputer > Programy i gry komputerowe

Opis - Problemy i trudności są po to, aby ukształtować i wzmocnić człowieka. Pokonaj je! Jeżeli zmagasz się dzisiaj z czymś, co Cię przerasta, Jeśli frustrują Cię niezrealizowane marzenia, Jeśli boisz się o przyszłość siebie lub swojej rodziny, ...to koniecznie posłuchaj tego audiobooka. Z procą na olbrzyma... to zestaw konkretnych przykładów, wskazówek i ćwiczeń, stanowiących drogowskaz do rozwiązywania problemów, które wydają się nie do rozwiązania. To również barwna i obrazowo przedstawiona historia Dawida, która każdego z nas czyni naocznym świadkiem wydarzeń z życia króla, zapraszając tym samym do niesamowitej przygody. Nazwa - Z procą na olbrzyma Lekcje Dawida Autor - Adam Szustak Oprawa - CD / DVD Box Wydawca - RTCK Kod ISBN - 9788364855689 Kod EAN - 9788364855689 Rok wydania - 2016 Nośnik - Płyta CD Język - polski Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Módl się i zwyciężaj - Ks. Krystian Wilczyński - 2847771163

3,63 zł

Módl się i zwyciężaj - Ks. Krystian Wilczyński

Książki & Multimedia > Książki

Nazwa - Módl się i zwyciężaj Autor - Ks. Krystian Wilczyński Oprawa - Miękka Wydawca - Emmanuel Kod ISBN - 9788363757625 Kod EAN - 9788363757625 Rok wydania - 2014 Format - 105x145 Ilość stron - 31 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Ciekawa biologia 2 Zeszyt ćwiczeń - Kłos Ewa, Kofta Wawrzyniec Kukier Mariola, Werblan-Jakubiec Hanna - 2838395968

6,75 zł

Ciekawa biologia 2 Zeszyt ćwiczeń - Kłos Ewa, Kofta Wawrzyniec Kukier Mariola, Werblan-Jakubiec Hanna

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Zeszyt ćwiczeń Ciekawa Biologia. Część 2 to najlepszy sposób na skuteczne przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego. Zeszyt jest ściśle związany z podręcznikiem i zawiera zadania typu egzaminacyjnego odnoszące się do konkretnych wymagań podstawy programowej. Zeszyt ćwiczeń Ciekawa Biologia. Część 2 jest podzielony na cztery działy: Świat zwierząt Funkcjonowanie organizmu człowieka Integracja działania organizmu Zasady dbałości o własny organizm Każdy dział rozpoczyna się barwną stroną działową. Wszystkie lekcje są skorelowane z podręcznikiem. Na końcu każdego działu znajdują się zestawy zadań podsumowujących. Wszystkie zadania mają przypisany jeden z trzech stopni trudności. Interesujące zadania z tekstami źródłowymi i ciekawymi ilustracjami to doskonały sposób na sprawdzenie i utrwalenie wiedzy oraz umiejętności zdobytych podczas lekcji. Nazwa - Ciekawa biologia 2 Zeszyt ćwiczeń Autor - Kłos Ewa, Kofta Wawrzyniec Kukier Mariola, Werblan-Jakubiec Hanna Oprawa - Miękka Wydawca - WSiP Kod ISBN - 9788302155079 Kod EAN - 9788302155079 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 144 Szkoła - Gimnazjum Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Biologia Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

UX i analiza ruchu w sieci. Praktyczny poradnik - Michael Beasley - 2836986242

31,14 zł

UX i analiza ruchu w sieci. Praktyczny poradnik - Michael Beasley

Książki & Multimedia > Książki

Opis - UX to klucz do sukcesu! Konkurencja na rynku stron i usług internetowych jest tak ogromna, że o sukcesie lub porażce decydują konkretne detale. Jednym z nich jest czynnik UX (od ang. User eXperience), czyli użyteczność, wrażenia użytkownika. Chodzi tu o wszystkie cechy, które sprawiają, że użytkownicy są zadowoleni z pracy z naszym produktem czy aplikacją. Zastanawia Cię, jak badać UX? Zacznij od analizy ruchu na stronach internetowych. Dostarczy Ci ona wielu istotnych informacji. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zbiera się dane oraz jak funkcjonują narzędzia do analizy procesów w sieci. Poznasz podstawowe wskaźniki i metody ich interpretacji oraz nauczysz się definiować cele pracy. Część druga książki została poświęcona badaniu użytkowników. Zobaczysz, jak analizować działania odbiorców oraz generowany przez nich ruch. W następnej kolejności zdobędziesz kluczowe informacje na temat testów A/B oraz technik kontrolowania efektów zmian na stronie. Książka ta jest skarbnicą wiedzy dla wszystkich osób odpowiedzialnych za analizę i podejmowanie decyzji o kierunku rozwoju stron WWW. Warto ją mieć! Dzięki tej książce: poznasz popularne narzędzie do analizy ruchu na Twojej witrynie nauczysz się definiować cele oraz śledzić wpływ zmian odpowiesz na kłopotliwe pytania decydentów przeprowadzisz testy A/B poprawisz UX w Twoim produkcie Zyskaj przewagę nad konkurencją. Zainwestuj w UX! Nazwa - UX i analiza ruchu w sieci. Praktyczny poradnik Oryginalny tytuł - Practical Web Analytics for User Experience: How Analytics Can Help You Understand Your Users Autor - Michael Beasley Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324690190 Kod EAN - 9788324690190 Wydanie - I Rok wydania - 2014 Język - PL Tłumacz - Maksymilian Gutowski Format - 168x237 Ilość stron - 248 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-06-19

Sklep: InBook.pl

Przez Sen - Krol (Płyta winylowa) - 2855491415

108,36 zł

Przez Sen - Krol (Płyta winylowa)

Książki & Multimedia > Muzyka

Nazwa - Przez Sen Autor - Krol Wydawca - Warner Music Group Kod EAN - 5907678818560 Rok wydania - 2016 Nośnik - Płyta winylowa Ilość elementów - 1 Podatek VAT - 23% Premiera - 2016-09-16

Sklep: InBook.pl

szukaj w Kangoo antykwariat internetowy badania marketingowe metody i techniki 10776

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy badania marketingowe metody i techniki 10776

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.066, t2=0, t3=0, t4=0.016, t=0.066

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER