antykwariat internetowy badania naukowe w psychologii 5994
- znaleziono 175 produktów w 21 sklepach
WSZYSCY KŁAMIˇ BIG DATA NOWE DANE I WSZYSTKO CO INTERNET MOŻE NAM POWIEDZIEĆ O TYM KIM NAPRAWDĘ SETH STEPHENS-DAVIDOWITZ WYDAWCA
Ksi±żki > Ksi±żki naukowe i popularnonaukowe > Ksi±żki o psychologii, socjologii
Oto człowiek! Wszystko, czego woleliby¶cie nie wiedzieć o sobie i innych Serum prawdy
Sklep: ksiazkitanie.pl
NEUROMARKETING W INTERNECIE RALF PISPERS NOWA WYDAWCA
Ksi±żki > Ksi±żki naukowe i popularnonaukowe > Ksi±żki biznesowe
NEUROMARKETING W INTERNECIE RALF PISPERS NOWA Granica wchodzenia przez marketerów w ¶wiat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca my¶li i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiaj±cym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalaj±ca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmuj± decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosuj±c wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszło¶ciowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych. Z tej ksi±żki dowiesz się: -- jak zastosować neuromarketing w e-commerce; -- jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażuj±cy; -- jak zapewnić pozytywne do¶wiadczenia w ¶wiecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym; -- na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natkn±ć w Internecie; -- jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społeczno¶ciowych; -- jakie będ± internetowe narzędzia przyszło¶ci.
Sklep: ksiazkitanie.pl
The Diary of a CEO. 33 zasady biznesu i życia
Ksi±żki / Literatura obcojęzyczna
To nie jest ksi±żka o strategii biznesowej.Strategia zmienia się jak pory roku.To ksi±żka o czym¶ znacznie trwalszym.U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetkn±łem
Sklep: Libristo.pl
Dlaczego mężczyĽni pragn± seksu a kobiety potrzebuj± miło¶ci rebis
Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Psychologia. Psychoterapia>Rodzina. Małżeństwo>Mężczyzna
Allan i Barbara Pease odpowiedz± na wszystkie wasze pytania na temat seksu i miło¶ci! Mamy obecnie mnóstwo możliwo¶ci znajdowania partnera: możemy go szukać z pomoc± biur matrymonialnych lub internetowych portali randkowych, dzięki kosmetykom i operacjom plastycznym możemy zmieniać swój wygl±d
Sklep: Bonusmedia
Cyberdyskredytacja pracowników cedewu
Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Prawo i administracja
Sklep: Prolibri.pl
AUDIOBOOK Dawaj innym szczę¶cie mt biznes
Ksi±żki naukowe>Psychologia i psychoterapia>Osobowo¶ć i samorealizacja
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odej¶cie. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialno¶ci± całej firmy
Sklep: Madbooks.pl
Moc twojego umysłu harlequin
Ksi±żki naukowe>Psychologia i psychoterapia>Osobowo¶ć i samorealizacja
Żyjemy w czasach nadmiaru informacji, a rozproszenie uwagi staje się niebezpieczn± chorob± cywilizacyjn±. Ubocznym efektem rewolucji cyfrowej jest powszechny brak koncentracji
Sklep: Madbooks.pl
Dlaczego mężczyĹşni pragnÄ seksu a kobiety potrzebujÄ miĹ‚oĹ›ci REBIS
Nauka / Psychologia
Allan i Barbara Pease odpowiedzÄ… na wszystkie wasze pytania na temat seksu i miĹ‚oĹ›ci! Mamy obecnie mnĂłstwo moĹĽliwoĹ›ci znajdowania partnera: moĹĽemy go szukać z pomocÄ… biur matrymonialnych lub internetowych portali randkowych, dziÄ™ki kosmetykom i operacjom plastycznym moĹĽemy zmieniać swĂłj wyglÄ…d – ĹĽaden inny gatunek tego wszystkiego nie potrafi. A jednak tylko ludzie majÄ… problemy z dobieraniem siÄ™ w pary lub sÄ… niezadowoleni z dokonanego wyboru. KsiÄ…ĹĽka ta odpowiada na szereg odwiecznych pytaĹ„: – Na czym polega chemia miĹ‚oĹ›ci? – Dlaczego w ogĂłle uprawiamy seks? – Co popycha mężczyzn do ciÄ…gĹ‚ego szukania okazji? – Dlaczego kobiety wymagajÄ… od mężczyzn zaangaĹĽowania? Autorzy – wykorzystujÄ…c najnowsze badania naukowe, przykĹ‚ady z ĹĽycia i charakterystyczne dla siebie poczucie humoru – ÂwyjaĹ›niajÄ… te skomplikowane kwestie, a przede wszystkim mĂłwiÄ…, jak sobie z tym poradzić. Allan i Barbara Pease to Ĺ›wiatowej sĹ‚awy ekspercki team w dziedzinie stosunkĂłw miÄ™dzyludzkich. Napisali piÄ™tnaĹ›cie bestsellerĂłw, przetĹ‚umaczonych na pięćdziesiÄ…t jeden jÄ™zykĂłw i sprzedawanych na caĹ‚ym Ĺ›wiecie. Dlaczego mężczyĹşni pragnÄ… seksu, a kobiety potrzebujÄ… miĹ‚oĹ›ci znalazĹ‚o siÄ™ na drugim miejscu listy bestsellerĂłw we Francji oraz na trzecim miejscu w Hiszpanii i Australii.
Sklep: Literacka.pl
Cyberdyskredytacja pracownikĂłw CEDEWU
Prawo / Prawo - ksiÄ…ĹĽki dla praktykĂłw
„Podjęty problem ma dwojakiego charakteru znaczenie. Z jednej strony stricte indywidualny: kompletne jego skutki ujawniają się wyłącznie w sferze jednostkowej. Z drugiej zaś strony - poprzez ten wątek indywidualny - wpływa na kondycję organizacji, obniżając wartość pozostającego w jego gestii kapitału ludzkiego. Wywołuje to dalsze konsekwencje - w funkcjonowaniu organizacji na rynku, jej konkurencyjnej pozycji, jej wizerunku i empoloyer brandzie. (...) Przedstawiona do recenzji książka ma szereg walorów stanowiących o jej wartości. Z punktu widzenia poznawczego prezentuje rozwijające się zjawisko dyskredytowania pracowników organizacji z wykorzystaniem mediów internetowych. Istniejąca na ten temat literatura, szczególnie wziąwszy pod uwagę perspektywę nauk o zarządzaniu jest zdecydowanie uboga, a wobec skutków jakie tak wyrażana agresja przynosi - nie pozwala na skuteczne jej ograniczenie. Tu Autorzy mają ogromną zasługę w przybliżeniu i wyjaśnieniu omawianego zjawiska. Z punktu widzenia metodologicznego w książce zaprezentowano sposób badania relacji pomiędzy atakami cyberdyskredytacyjnymi a pozycją konkurencyjną organizacji. W warstwie praktycznej - zawarte w książce propozycje pozwalają na wybór instrumentów oddziaływania (zmniejszenie lub eliminowanie) na zakres natężenia agresji, tym samym poprawiając dobrostan organizacji. Atutem pracy jest przystępnie napisana treść: bogactwo zagadnień, próby ich porządkowana, terminologia zupełnie różnych dyscyplin naukowych (psychologia, zarządzanie, socjologia) stanowiły bowiem realne wyzwanie. (...) Bez wątpienia mogę powiedzieć, że monografia stanowi kompendium wiedzy o cyberdyskredytacji pracowników traktowanych jako kapitał współczesnych organizacji. Kompendium o charakterze nowatorskim z zamiarem usatysfakcjonowania czytelnika poszukującego wiedzy i/lub rozwiązań praktycznych w omawianym zakresie". Z recenzji dr hab. Alicji Miś, prof. UEK
Sklep: Literacka.pl
DLACZEGO MĘŻCZY¬NI PRAGNˇ SEKSU A KOBIETY POTRZEBUJˇ MIŁO¦CI Allan Pease, Barbara Pease Rebis
KSIˇŻKI > nauki humanistyczne > psychologia
Allan i Barbara Pease odpowiedz± na wszystkie wasze pytania na temat seksu i miło¶ci!Mamy obecnie mnóstwo możliwo¶ci znajdowania partnera: możemy go szukać z pomoc± biur matrymonialnych lub internetowych portali randkowych, dzięki kosmetykom i operacjom plastycznym możemy zmieniać swój wygl±d
Sklep: Składnica Księgarska
szukaj w Kangoo antykwariat internetowy badania naukowe w psychologii 5994
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, ŁódĽ, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z antykwariat internetowy badania naukowe w psychologii 5994
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=0.059, t2=0, t3=0, t4=0.022, t=0.059