antykwariat internetowy badania naukowe w psychologii 5994

- znaleziono 175 produktów w 21 sklepach

WSZYSCY KŁAMIˇ BIG DATA NOWE DANE I WSZYSTKO CO INTERNET MOŻE NAM POWIEDZIEĆ O TYM KIM NAPRAWDĘ SETH STEPHENS-DAVIDOWITZ - 2860130729

113,87 zł

WSZYSCY KŁAMIˇ BIG DATA NOWE DANE I WSZYSTKO CO INTERNET MOŻE NAM POWIEDZIEĆ O TYM KIM NAPRAWDĘ SETH STEPHENS-DAVIDOWITZ WYDAWCA

Ksi±żki > Ksi±żki naukowe i popularnonaukowe > Ksi±żki o psychologii, socjologii

Oto człowiek! Wszystko, czego woleliby¶cie nie wiedzieć o sobie i innych Serum prawdy

Sklep: ksiazkitanie.pl

NEUROMARKETING W INTERNECIE RALF PISPERS NOWA - 2860177184

93,59 zł

NEUROMARKETING W INTERNECIE RALF PISPERS NOWA WYDAWCA

Ksi±żki > Ksi±żki naukowe i popularnonaukowe > Ksi±żki biznesowe

NEUROMARKETING W INTERNECIE RALF PISPERS NOWA Granica wchodzenia przez marketerów w ¶wiat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca my¶li i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiaj±cym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalaj±ca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmuj± decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosuj±c wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszło¶ciowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych. Z tej ksi±żki dowiesz się: -- jak zastosować neuromarketing w e-commerce; -- jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażuj±cy; -- jak zapewnić pozytywne do¶wiadczenia w ¶wiecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym; -- na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natkn±ć w Internecie; -- jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społeczno¶ciowych; -- jakie będ± internetowe narzędzia przyszło¶ci.

Sklep: ksiazkitanie.pl

The Diary of a CEO. 33 zasady biznesu i życia - 2878622392

39,89 zł

The Diary of a CEO. 33 zasady biznesu i życia

Ksi±żki / Literatura obcojęzyczna

To nie jest ksi±żka o strategii biznesowej.Strategia zmienia się jak pory roku.To ksi±żka o czym¶ znacznie trwalszym.U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetkn±łem

Sklep: Libristo.pl

Dlaczego mężczyĽni pragn± seksu a kobiety potrzebuj± miło¶ci - 1635743663

29,00 zł

Dlaczego mężczyĽni pragn± seksu a kobiety potrzebuj± miło¶ci rebis

Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Psychologia. Psychoterapia>Rodzina. Małżeństwo>Mężczyzna

Allan i Barbara Pease odpowiedz± na wszystkie wasze pytania na temat seksu i miło¶ci! Mamy obecnie mnóstwo możliwo¶ci znajdowania partnera: możemy go szukać z pomoc± biur matrymonialnych lub internetowych portali randkowych, dzięki kosmetykom i operacjom plastycznym możemy zmieniać swój wygl±d

Sklep: Bonusmedia

Cyberdyskredytacja pracowników - 2844360526

48,00 zł

Cyberdyskredytacja pracowników cedewu

Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Prawo i administracja

Sklep: Prolibri.pl

AUDIOBOOK Dawaj innym szczę¶cie - 1897902915

33,96 zł

AUDIOBOOK Dawaj innym szczę¶cie mt biznes

Ksi±żki naukowe>Psychologia i psychoterapia>Osobowo¶ć i samorealizacja

Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odej¶cie. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialno¶ci± całej firmy

Sklep: Madbooks.pl

Moc twojego umysłu - 1897936851

18,73 zł

Moc twojego umysłu harlequin

Ksi±żki naukowe>Psychologia i psychoterapia>Osobowo¶ć i samorealizacja

Żyjemy w czasach nadmiaru informacji, a rozproszenie uwagi staje się niebezpieczn± chorob± cywilizacyjn±. Ubocznym efektem rewolucji cyfrowej jest powszechny brak koncentracji

Sklep: Madbooks.pl

Dlaczego mężczyĹşni pragnÄ seksu a kobiety potrzebujÄ miĹ‚oĹ›ci - 2843522279

22,63 zł

Dlaczego mężczyĹşni pragnÄ seksu a kobiety potrzebujÄ miĹ‚oĹ›ci REBIS

Nauka / Psychologia

Allan i Barbara Pease odpowiedzą na wszystkie wasze pytania na temat seksu i miłości! Mamy obecnie mnóstwo możliwości znajdowania partnera: możemy go szukać z pomocą biur matrymonialnych lub internetowych portali randkowych, dzięki kosmetykom i operacjom plastycznym możemy zmieniać swój wygląd – żaden inny gatunek tego wszystkiego nie potrafi. A jednak tylko ludzie mają problemy z dobieraniem się w pary lub są niezadowoleni z dokonanego wyboru. Książka ta odpowiada na szereg odwiecznych pytań: – Na czym polega chemia miłości? – Dlaczego w ogóle uprawiamy seks? – Co popycha mężczyzn do ciągłego szukania okazji? – Dlaczego kobiety wymagają od mężczyzn zaangażowania? Autorzy – wykorzystując najnowsze badania naukowe, przykłady z życia i charakterystyczne dla siebie poczucie humoru – ­wyjaśniają te skomplikowane kwestie, a przede wszystkim mówią, jak sobie z tym poradzić. Allan i Barbara Pease to światowej sławy ekspercki team w dziedzinie stosunków międzyludzkich. Napisali piętnaście bestsellerów, przetłumaczonych na pięćdziesiąt jeden języków i sprzedawanych na całym świecie. Dlaczego mężczyźni pragną seksu, a kobiety potrzebują miłości znalazło się na drugim miejscu listy bestsellerów we Francji oraz na trzecim miejscu w Hiszpanii i Australii.

Sklep: Literacka.pl

Cyberdyskredytacja pracownikĂłw - 2843625303

39,96 zł

Cyberdyskredytacja pracownikĂłw CEDEWU

Prawo / Prawo - ksiÄ…ĹĽki dla praktykĂłw

„Podjęty problem ma dwojakiego charakteru znaczenie. Z jednej strony stricte indywidualny: kompletne jego skutki ujawniają się wyłącznie w sferze jednostkowej. Z drugiej zaś strony - poprzez ten wątek indywidualny - wpływa na kondycję organizacji, obniżając wartość pozostającego w jego gestii kapitału ludzkiego. Wywołuje to dalsze konsekwencje - w funkcjonowaniu organizacji na rynku, jej konkurencyjnej pozycji, jej wizerunku i empoloyer brandzie. (...) Przedstawiona do recenzji książka ma szereg walorów stanowiących o jej wartości. Z punktu widzenia poznawczego prezentuje rozwijające się zjawisko dyskredytowania pracowników organizacji z wykorzystaniem mediów internetowych. Istniejąca na ten temat literatura, szczególnie wziąwszy pod uwagę perspektywę nauk o zarządzaniu jest zdecydowanie uboga, a wobec skutków jakie tak wyrażana agresja przynosi - nie pozwala na skuteczne jej ograniczenie. Tu Autorzy mają ogromną zasługę w przybliżeniu i wyjaśnieniu omawianego zjawiska. Z punktu widzenia metodologicznego w książce zaprezentowano sposób badania relacji pomiędzy atakami cyberdyskredytacyjnymi a pozycją konkurencyjną organizacji. W warstwie praktycznej - zawarte w książce propozycje pozwalają na wybór instrumentów oddziaływania (zmniejszenie lub eliminowanie) na zakres natężenia agresji, tym samym poprawiając dobrostan organizacji. Atutem pracy jest przystępnie napisana treść: bogactwo zagadnień, próby ich porządkowana, terminologia zupełnie różnych dyscyplin naukowych (psychologia, zarządzanie, socjologia) stanowiły bowiem realne wyzwanie. (...) Bez wątpienia mogę powiedzieć, że monografia stanowi kompendium wiedzy o cyberdyskredytacji pracowników traktowanych jako kapitał współczesnych organizacji. Kompendium o charakterze nowatorskim z zamiarem usatysfakcjonowania czytelnika poszukującego wiedzy i/lub rozwiązań praktycznych w omawianym zakresie". Z recenzji dr hab. Alicji Miś, prof. UEK

Sklep: Literacka.pl

DLACZEGO MĘŻCZY¬NI PRAGNˇ SEKSU A KOBIETY POTRZEBUJˇ MIŁO¦CI Allan Pease, Barbara Pease - 2852791211

10,77 zł

DLACZEGO MĘŻCZY¬NI PRAGNˇ SEKSU A KOBIETY POTRZEBUJˇ MIŁO¦CI Allan Pease, Barbara Pease Rebis

KSIˇŻKI > nauki humanistyczne > psychologia

Allan i Barbara Pease odpowiedz± na wszystkie wasze pytania na temat seksu i miło¶ci!Mamy obecnie mnóstwo możliwo¶ci znajdowania partnera: możemy go szukać z pomoc± biur matrymonialnych lub internetowych portali randkowych, dzięki kosmetykom i operacjom plastycznym możemy zmieniać swój wygl±d

Sklep: Składnica Księgarska

szukaj w Kangoo antykwariat internetowy badania naukowe w psychologii 5994

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, ŁódĽ, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy badania naukowe w psychologii 5994

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.059, t2=0, t3=0, t4=0.022, t=0.059

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER