antykwariat internetowy badania naukowe w psychologii 5994
- znaleziono 175 produktów w 21 sklepach
Kazimierz Dobrowolski Człowiek i uczony - red. Wiesław Bieńkowski i Władysław Kwaśniewicz nn
Antykwariat > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Psychologia, socjologia > Socjologia ogólna
Kazimierz Dobrowolski - człowiek i uczony : praca zbiorowa w stulecie urodzin / pod red. Wiesława Bieńkowskiego i Władysława Kwaśniewicza ; Polska Akademia Nauk. Wydział I Nauk Społecznych. Komitet Socjologii. Kraków : "Secesja", 1994, stan b.dobry Opis fizyczny 227, [2] s., [1] k., 26 s. tabl. : 2 il., portr. ; 24 cm. Streszczenie Bibliogr. prac K. Dobrowolskiego s. 7-43. - Indeks. Uwagi Streszcz. ang. Hasło przedmiotowe Dobrowolski, Kazimierz (1894-1987) Etnografia -- historia -- Polska -- 20 w. Socjologia -- historia -- Polska -- 20 w. Polska -- kultura -- badanie Księgi pamiątkowe 1901-2000 Hasło dodatkowe Kwaśniewicz, Władysław (1926-2004). Red. Bieńkowski, Wiesław (1926-1999). Red. ISBN 8386077093 Nr bibliografii narodowej PB 1998/15230
Sklep: Allcollect
SENSOTWÓRCZOŚĆ JAK ZARZĄDZAĆ PRACOWNIKAMI PIASECKI WYDAWCA
Książki > Książki naukowe i popularnonaukowe > Książki o psychologii, socjologii
SENSOTWÓRCZOŚĆ JAK ZARZĄDZAĆ PRACOWNIKAMI PIASECKI Nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy. Jednym z charakterystycznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy typ pracownika. Pracownicy wiedzy (ang. knowledge workers) właściwie dominują dziś we wszystkich branżach. Na takie osoby nie działają konwencjonalne systemy motywacyjne, nie chcą być zasobem, kosztem czy trybem w maszynie. Chcą się uczyć i stale rozwijać, ale nie tylko w ramach wyznaczonych formalnie procesów edukacyjnych. Dla pracowników wiedzy uświadomienie sobie sensu własnej pracy i podejmowanych wysiłków jest warunkiem koniecznym do zaangażowania się. Powstaje pytanie: czy Ty, Twoja firma lub jej menedżerowie jesteście gotowi zarządzać takim intelektualnym kapitałem? Bo jeśli zastosujecie stare metody wobec nowego typu pracownika, to się nie uda. Pracownicy wiedzy odejdą gdzie indziej. Bez wahania. Dlatego doktorzy biznesu: Joanna Heidtman i Piotr Piasecki świadomi tego nowego paradygmatu napisali Sensotwórczość
Sklep: ksiazkitanie.pl
Biblia dla młodych. (4 różne okładki) - Janusz Szewczuk (red.)
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Wydanie 2010r. Oprawa twarda. Strony 432. Format 16,5x24,5 cm. Do wyboru cztery wzory okładki. Biblia dla młodych to: tekst na podstawie piątego wydania Biblii Tysiąclecia Wydawnictwa Pallottinum; 225 historii biblijnych, które zostały skrócone i uproszczone; ponad 300 kolorowych obrazków, które pomogą wyobrazić sobie ludzi występujących w każdej historii; 10 map obrazujących biblijne wydarzenia. Nazwa - Biblia dla młodych. (4 różne okładki) Autor - Janusz Szewczuk (red.) Oprawa - Twarda Wydawca - Opoka Kod ISBN - 9788391325681 Kod EAN - 9788391325681 Rok wydania - 2010 Format - 17 / 24 / x Ilość stron - 428 Podatek VAT - 5% Premiera - 2010-03-26
Sklep: InBook.pl
Edukacja międzykulturowa konteksty Impuls
Dydaktyka. Nauczanie. EdukacjaHistoria narodów, ludności. Mniejszości narodoweKultura. Cywilizacja. EtnografiaWydawnictwa naukowe i popularno-naukoweD...
Edukacja międzykulturowa ? konteksty to opracowanie adresowane do uczestników zajęć poświęconych zróżnicowaniu kulturowemu w różnych okolicznościach. Może służyć jako praktyczna pomoc naukowa oraz źródło inspiracji dla studentów, nauczycieli i badaczy. Zawiera wybór kilkunastu artykułów wcześniej opublikowanych w opracowaniach pokonferencyjnych. Oprócz teoretycznych i metodologicznych podstaw pedagogiki międzykulturowej w perspektywie historycznej ukazują one zróżnicowanie kulturowe w kontekstach od najbardziej popularnych ? tożsamości i migracji ? po rzadziej opisywane, m.in. kontaktów biznesowych, problemów osób ubogich, wykluczanych, chorych i umierających traktowanych jako Obcy. Opowiadają też o próbach poszukiwania wspólnego języka (np. esperanto) i możliwości wykorzystania Internetu w edukacji międzykulturowej. Dociekliwy Czytelnik znajdzie tu liczne odesłania do źródeł zagranicznych i stron internetowych, pozwalające poszerzyć wiedzę na opisywane tematy.Książkę uzupełnia obszerny przewodnik bibliograficzny zawierający ponad 2000 tytułów literatury przedmiotu w kilkunastu językach (oprócz polskiego m.in. w angielskim, francuskim, hiszpańskim, niemieckim, słowackim, włoskim). To niewątpliwie jeden z największych w Polsce tego rodzaju wybór, nieoceniony dla Czytelników dokonujących tematycznego przeglądu najczęściej cytowanych źródeł, w trakcie przygotowania badań, pisania prac semestralnych, dyplomowych. Można w nim znaleźć dokładnie oznaczone (tytuł, nazwa wydawnictwa, miejsce i rok wydania) odesłania do zarówno klasycznych prac naukowych z różnych dyscyplin (m.in. pedagogika, psychologia, antropologia, socjologia); opracowań międzydyscyplinarnych i porównawczych; leksykonów i encyklopedii; jak i niecodziennych, kontrowersyjnych źródeł z dziedziny ?multikulti?.
Sklep: Booknet.net.pl
Edukacja międzykulturowa konteksty Impuls
Dydaktyka. Nauczanie. EdukacjaHistoria narodów, ludności. Mniejszości narodoweKultura. Cywilizacja. EtnografiaWydawnictwa naukowe i popularno-naukoweD...
Edukacja międzykulturowa ? konteksty to opracowanie adresowane do uczestników zajęć poświęconych zróżnicowaniu kulturowemu w różnych okolicznościach. Może służyć jako praktyczna pomoc naukowa oraz źródło inspiracji dla studentów, nauczycieli i badaczy. Zawiera wybór kilkunastu artykułów wcześniej opublikowanych w opracowaniach pokonferencyjnych. Oprócz teoretycznych i metodologicznych podstaw pedagogiki międzykulturowej w perspektywie historycznej ukazują one zróżnicowanie kulturowe w kontekstach od najbardziej popularnych ? tożsamości i migracji ? po rzadziej opisywane, m.in. kontaktów biznesowych, problemów osób ubogich, wykluczanych, chorych i umierających traktowanych jako Obcy. Opowiadają też o próbach poszukiwania wspólnego języka (np. esperanto) i możliwości wykorzystania Internetu w edukacji międzykulturowej. Dociekliwy Czytelnik znajdzie tu liczne odesłania do źródeł zagranicznych i stron internetowych, pozwalające poszerzyć wiedzę na opisywane tematy. Książkę uzupełnia obszerny przewodnik bibliograficzny zawierający ponad 2000 tytułów literatury przedmiotu w kilkunastu językach (oprócz polskiego m.in. w angielskim, francuskim, hiszpańskim, niemieckim, słowackim, włoskim). To niewątpliwie jeden z największych w Polsce tego rodzaju wybór, nieoceniony dla Czytelników dokonujących tematycznego przeglądu najczęściej cytowanych źródeł, w trakcie przygotowania badań, pisania prac semestralnych, dyplomowych. Można w nim znaleźć dokładnie oznaczone (tytuł, nazwa wydawnictwa, miejsce i rok wydania) odesłania do zarówno klasycznych prac naukowych z różnych dyscyplin (m.in. pedagogika, psychologia, antropologia, socjologia); opracowań międzydyscyplinarnych i porównawczych; leksykonów i encyklopedii; jak i niecodziennych, kontrowersyjnych źródeł z dziedziny ?multikulti?.
Sklep: Booknet.net.pl
70 sposobów na rozkochanie Klienta... w Twoim e-biznesie ebookpoint
Poradniki. Informatory. SpisyMarketing. Badania marketingowe
Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie? E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie mógł sprawnie poruszać się po Twoim e-sklepie, od pierwszego wejrzenia aż po szczęśliwie sfinalizowaną transakcję. Czekaj, czekaj... Czy coś nam po drodze przypadkiem nie umknęło? Jakieś słowo... Ważne słowo. Użyliśmy go, wymieniając warunkowe powodzenia w e-biznesie. Wiem! To słowo to: KLIENT . Pisany dużą literą, a nawet samymi dużymi literami, ponieważ to właśnie on, Klient, stanowi prawdziwy klucz do Twojego szczęścia. Możesz mieć świetną ofertę, najnowocześniejsze, najskuteczniejsze narzędzia marketingowe, najbardziej intuicyjny sklep w sieci, ale to i tak nic, jeśli Twój poziom obsługi Klienta leży i kwiczy. Paweł Krzyworączka prowadzi swój internetowy biznes od roku 2008 i od tego czasu z prawdziwą pasją obserwuje dwustronne relacje między sprzedającymi i kupującymi, na przemian jako przedstawiciel jednej i drugiej strony. Na tej podstawie wciąż udoskonala obsługę Klienta we własnej firmie, starając się eliminować błędy, które zauważa u innych, ale także wdrażać pozytywne wzorce, jakich sam doświadczył. Chętnie porównuje relację kupujący-sprzedawca do związku miłosnego, zaznaczając przy tym, że to sprzedający musi się bardziej starać, bo to jemu o wiele bardziej zależy. A jak jest z Tobą? Zależy Ci na Twoim Kliencie, czy nie? Wciąż czujesz niedosyt i marzysz skrycie o tym, by zauroczyć, a następnie rozkochać Klienta w Twoim e-biznesie? A może chcesz, by miłość rozkwitła i przekształciła się w związek na całe życie? Jeśli tak, jeśli masz naprawdę poważne plany w stosunku do swoich Klientów, koniecznie sięgnij po książkę Pawła Krzyworączki! Paweł Krzyworączka
Sklep: Booknet.net.pl
Bracia Grimm i Siostra Śmierć ENETEIA
Psychologia. PsychoterapiaTeoria literaturyHistoria literatury zagranicznejKultura. Cywilizacja. EtnografiaWydawnictwa naukowe i popularno-naukowe
Od czasów średniowiecza nigdy nie zajmowano się tak intensywnie umieraniem i śmiercią jak obecnie. Każdego dnia przybywa nowych portali internetowych, wydawnictw, książek, filmów, seminariów, konferencji i badań na tematy tanatologiczne. Proces upowszechniania tematyki śmierci i umierania nie unieważnił ani nie ukoił naszego osobistego zmagania się z perspektywą śmierci. Lęk przed śmiercią rozlewa się jak kropla atramentu na wszystkie dziedziny naszego życia. Nie spełniło się marzenie mędrców i filozofów o lekarstwie na lęk przed śmiercią. Ale nie marzenie baśni... Baśnie ze swoją magią i tajemnicą wychodzą beztrosko naprzeciw naszym wystraszonym i samotnym sercom.Najnowsze badania dowodzą, że baśnie (także "Baśnie Braci Grimm") sięgają korzeniami do archaicznych tradycji perskich, indyjskich, chińskich, antycznych. Otwierają dzieciom i dorosłym drzwi do innych przestrzeni i innego czasu ? poza przestrzenią i poza czasem. Magia Czarodziejskiego Królestwa zaspokaja pierwotną ludzką potrzebę wspólnoty i harmonii. Także z Kumą-Śmiercią z baśni nr 44 ze zbioru Braci Grimm. Kuma-Śmierć obiecuje: ?Uczynię cię bogatym i sławnym, bo kto mnie ma za przyjaciela, temu na niczym nie może zbywać?.
Sklep: Booknet.net.pl
ILE WAŻY TWOJE JA JAK NIEŚWIADOMOŚĆ POMOŻE CI OSIĄGNĄĆ IDEALNĄ WAGĘ MAJA STORCH
Literatura popularnonaukowa>Psychologia
Nowa książka autorki Tęsknoty silnej kobiety za silnym mężczyzną. Tym razem szwajcarska psycholożka poprowadzi przez fascynujący proces odkrywania idealnej, dopasowanej do danej osoby wagi. Rewolucyjna, oparta na najnowszych badaniach naukowych metoda Mai Storch pozwala osiągnąć i utrzymać idealną sylwetkę bez diet, bez wyrzeczeń i poczucia winy. Książka zawiera arkusze robocze do pracy nad sobą, które można pobrać również ze strony internetowej wydawnictwa. Maja Storch jest doktorem psychologii na uniwersytecie w Zurychu, psychoanalityczką, terapeutką i autorką kilkunastu książek z dziedziny psychologii i rozwoju osobistego. Kieruje Selbstmanagement und Motivation Institut Zürich (Instytutem Zarządzania Sobą i Motywacji w Zurychu). Jej książka Tęsknota silnej kobiety za silnym mężczyzną, która osiągnęła w Niemczech nakład 130 tysięcy egzemplarzy, stała się światowym bestsellerem. W oparciu o tę książkę znana polska terapeutka Katarzyna Miller od kilku lat prowadzi cieszące się ogromnym powodzeniem warsztaty dla kobiet, podejmujące temat trudnych relacji osobistych.
Sklep: Planetaksiazki.pl
Problem egoizmu w etyce Arystotelesa Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Psychologia. PsychoterapiaEtykaWydawnictwa naukowe i popularno-naukoweHistoria filozofii. Filozofowie
Czym jest szczęście stanowiące, zdaniem Arystotelesa, nadrzędny cel ludzkiego życia? Czy polega na wartościowej aktywności etycznej, czy może należy je utożsamić z filozoficzną kontemplacją? Czy w życiu, którego celem jest osiągnięcie własnego szczęścia, pozostaje choć trochę miejsca na działania mające na względzie dobro innych ludzi? Czy wartościowa przyjaźń musi być bezinteresowna? Co to znaczy, że człowiek wartościowy sam sobie jest najlepszym przyjacielem? Czym jest i jak przebiega rywalizacja, której przedmiotem jest wartościowość etyczna? To niektóre z pytań pojawiających się w prezentowanej książce. Poszukując odpowiedzi, autorka stara się również, niejako przy okazji, przekonać czytelnika, że sprowadzanie egoizmu do formuły: ?dążenie do realizacji własnego interesu" jest dużym uproszczeniem; próbuje także zwrócić uwagę na to, że egoizm wcale nie musi być synonimem postawy podejrzanej z punktu widzenia moralności zdroworozsądkowej.Olga Dryla - dr filozofii, asystent w Zakładzie Badań nad Etyką Zawodową Instytutu Filozofii UJ, sekretarz redakcji internetowego Czasopisma Filozoficznego ?Diametros"; w obszarze jej zainteresowań naukowych mieści się filozofia starożytna, etyka oraz bioetyka.
Sklep: Booknet.net.pl
Cyberchoroby Dobra Literatura
Psychologia. PsychoterapiaInformatyka. Cybernetyka. KomputeryInternetWydawnictwa naukowe i popularno-naukoweChoroby. Terapia. Leki
Intensywne korzystanie z mediów prowadzi do utraty empatii i umiejętności traktowania innych z szacunkiem. Wyobcowanie powoli staje się problemem całych społeczeństw. A ciemne strony sieci ? mobbing, oszustwa i przestępczość internetowa ? są ogromnym zagrożeniem dla nas wszystkich. Dawniej internet służył swobodnej wymianie informacji. Dziś zamienił się w światową dzielnicę czerwonych latarni i potwora inwigilacji. Autor bestsellerów prof. Manfred Spitzer, renomowany psychiatra i neurobiolog, przedstawia alarmujące wyniki współczesnych badań nad zdrowotnymi zagrożeniami wynikającymi z cyfryzacji naszego życia. Na przykładzie obszernych międzynarodowych danych naukowych autor pokazuje, w jaki sposób intensywne korzystanie z mediów szkodzi naszym ciałom i umysłom. Manfred Spitzer usilnie ostrzega przed bagatelizowaniem cyfrowego zagrożenia i postuluje radykalne ograniczenie cyfrowej konsumpcji ? dla dobra całego społeczeństwa
Sklep: Booknet.net.pl
Psychologiczne aspekty postrzegania ekspertów i ich rekomendacji Wydawnictwo Naukowe PWN
Psychologia
W czasach, w których ludzie dysponują niemal nieograniczonym dostępem do wiedzy, zmieniły się relacje między laikami i ekspertami, a także status tych ostatnich. Coraz częściej ich opinie konkurują z opiniami osób, które nie mają wykształcenia czy dużego doświadczenia w danej dziedzinie. Mimo to chętnie dzielą się z innymi swoimi przemyśleniami, w bezpośredniej rozmowie lub dyskutując na forach internetowych. Głos ekspertów, chociaż wspierany dowodami naukowymi bądź latami praktyki, często okazuje się nie bardziej przekonujący niż opinia znajomych albo
Sklep: LiberMed.pl
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach Helion
Funkcjonalność stron
Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów! Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów. Jak przykuwać uwagę na stronie WWW? Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć? Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok? Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje? Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia? Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami? Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień? Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta? Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów! Susan M. Weinschenk jest doktorem psychologii z wieloletnim doświadczeniem w praktycznym zastosowaniu psychologii do projektowania rozwiązań technologicznych. Jest autorką kilku książek na temat metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Jest także wykładowcą i prelegentką oraz szefową działu User Experience Strategy dla obu Ameryk w firmie Human Factors International, a ponadto autorką popularnego bloga whatmakesthemclick.net.
Sklep: Booknet.net.pl
Negocjacje i mediacje PWE
Osobowość. Samorealizacja. KarieraMarketing. Badania marketingoweSzkoły policealne. Szkoły wyższeRelacje interpersonalneKadry. Zarządzanie personelemP...
Negocjowanie czy też mediowanie są to czynności będące częścią aktywności każdego z nas. Odbywają się one na różnych poziomach, począwszy od życia prywatnego, poprzez negocjacje w biznesie, aż po poziom dyplomacji międzynarodowej. Każdy z tych poziomów posiada swoją specyfikę, ale także elementy wspólne. Znajomość zasad negocjacji może przyczyniać się do wzrostu satysfakcji w wielu dziedzinach życia, poprzez zwiększenie skuteczności osiągania swych celów.Autorka zaprezentowała najważniejsze aspekty negocjacji oraz mediacji. Początkowe rozdziały zawierają zagadnienia psychologii społecznej, których znajomość jest nieodzowna w kontekście skuteczności negocjacyjnej. Poszczególne zagadnienia zilustrowane zostały przykładowymi sposobami działania, które mogą być bezpośrednio wykorzystywane w codziennej praktyce.Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje specyficzne cechy, to jednak występuje też wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala skuteczniej osiągać założone cele. Natomiast pokazane przykładowe sposoby działania można wykorzystywać w codziennej praktyce.Prezentowane treści oparte są na szerokim przeglądzie literatury naukowej polskiej i zagranicznej, a także na własnych doświadczeniach autorki zdobytych podczas pracy jako doradca negocjacyjny oraz mediator rodzinny. Akty prawne dotyczące mediacji są dostępne na stronie internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości (www.ms.gov.pl/mediacje/mediacje.php).Książka jest przeznaczona dla: studentów psychologii, socjologii, zarządzania, stosunków międzynarodowych, politologii, handlu zagranicznego, administracji; menedżerów i przedsiębiorców; osób chcących doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.Wstęp Rozdział 1. Zasady komunikacji interpersonalnejCechy i elementy procesu komunikowaniaKomunikacja werbalnaKomunikacja niewerbalna Rozdział 2. Reguły wywierania wpływu społecznego oraz zasady autoprezentacjiWpływ społecznyAutoprezentacja Rozdział 3. Konflikty interpersonalneRodzaje konfliktówDziałania w sytuacji konfliktuProcedury rozwiązywania konfliktówDziałania ugodowe w warunkach ostrego konfliktuFormy zakończenia konfliktuKonflikt jako źródło stresuUwarunkowania funkcjonowania w warunkach stresuAsertywność Rozdział 4. NegocjacjeStyle negocjacji oraz typy negocjatorówEtapy negocjacjiStrategie negocjacyjneNegocjacje windykacyjne Rozdział 5. MediacjeOgólne zasady mediacjiMediacje karneSpory zbioroweMediacje gospodarczeMediacje rodzinne Bibliografia ZałącznikiKodeks Etyczny Mediatorów PolskichStandardy szkolenia mediatorów
Sklep: Booknet.net.pl
Ile waży twoje ja SZAFA
Poradniki. Informatory. SpisyOsobowość. Samorealizacja. KarieraUroda. Kosmetyka
Nowa książka autorki Tęsknoty silnej kobiety za silnym mężczyzną. Tym razem szwajcarska psycholożka poprowadzi przez fascynujący proces odkrywania idealnej, dopasowanej do danej osoby wagi. Rewolucyjna, oparta na najnowszych badaniach naukowych metoda Mai Storch pozwala osiągnąć i utrzymać idealną sylwetkę bez diet, bez wyrzeczeń i poczucia winy. Książka zawiera arkusze robocze do pracy nad sobą, które można pobrać również ze strony internetowej wydawnictwa.Maja Storch jest doktorem psychologii na uniwersytecie w Zurychu, psychoanalityczką, terapeutką i autorką kilkunastu książek z dziedziny psychologii i rozwoju osobistego. Kieruje Selbstmanagement und Motivation Institut Zürich (Instytutem Zarządzania Sobą i Motywacji w Zurychu). Jej książka Tęsknota silnej kobiety za silnym mężczyzną, która osiągnęła w Niemczech nakład 130 tysięcy egzemplarzy, stała się światowym bestsellerem. W oparciu o tę książkę znana polska terapeutka Katarzyna Miller od kilku lat prowadzi cieszące się ogromnym powodzeniem warsztaty dla kobiet, podejmujące temat trudnych relacji osobistych.
Sklep: Booknet.net.pl
ANT-MAN (2BD 3-D) STEELBOOK (Płyta BluRay)
Książki & Multimedia > Filmy Video
Nazwa - ANT-MAN (2BD 3-D) STEELBOOK Kod EAN - 7321996505489 Rok wydania - 2015 Nośnik - Płyta BluRay Ilość elementów - 2 Podatek VAT - 23% Premiera - 2015-11-23
Sklep: InBook.pl
szukaj w Kangoo antykwariat internetowy badania naukowe w psychologii 5994
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z antykwariat internetowy badania naukowe w psychologii 5994
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=0.052, t2=0, t3=0, t4=0.015, t=0.052