antykwariat internetowy cichy don t i iv 18197

- znaleziono 103 produkty w 9 sklepach

PASEK ROZRZĄDU FABIA 2,0/VW 1.6 96-> AUDI A3 GATES 5489XS - 2829731008

69,58 zł

PASEK ROZRZĄDU FABIA 2,0/VW 1.6 96-> AUDI A3 GATES 5489XS

SILNIK / OSPRZĘT > PASKI ROZRZĄDU > GATES

AUDI A4 (8D2, B5) 1.6 (2000.07 - 2000.11) - 102 KM / 75 KW A3 (8L1) 1.6 (1996.09 - 2000.08) - 101 KM / 74 KW 1.6 (2000.08 - ) - 102 KM / 75 KW A4 Avant (8D5, B5) 1.6 (1996.03 - 2000.07) - 100 KM / 74 KW 1.6 (2000.07 - 2001.09) - 102 KM / 75 KW A4 (8E2, B6) 1.6 (2000.11 - 2004.12) - 102 KM / 75 KW A4 Avant (8E5, B6) 1.6 (2001.09 - 2004.12) - 102 KM / 75 KW A3 (8P1) 1.6 (2003.05 - ) - 102 KM / 75 KW A3 Sportback (8PA) 1.6 (2004.09 - ) - 102 KM / 75 KW A4 (8EC) 1.6 (2004.11 - ) - 102 KM / 75 KW A4 Avant (8ED) 1.6 (2004.11 - ) - 102 KM / 75 KW SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9) 2.0 i (1996.04 - ) - 115 KM / 85 KW IBIZA III (6K1) 2.0 (2002.04 - ) - 116 KM / 85 KW ALTEA XL (5P5) 1.6 Multifuel (2006.10 - ) - 102 KM / 75 KW SKODA OCTAVIA Combi (1U5) 2.0 4x4 (2001.05 - ) - 116 KM / 85 KW FABIA Combi (6Y5) 2.0 (2000.04 - ) - 116 KM / 85 KW OCTAVIA (1Z3) 1.6 GreenLine (2008.01 - ) - 102 KM / 75 KW OCTAVIA Combi (1Z5) 1.6 GreenLine (2008.01 - ) - 102 KM / 75 KW VW POLO CLASSIC (6KV2) 100 1.6 (1995.12 - 2001.09) - 100 KM / 74 KW PASSAT (3B2) 1.6 (1996.10 - 2000.11) - 101 KM / 74 KW PASSAT Variant (3B5) 1.6 (1997.06 - 2000.11) - 101 KM / 74 KW GOLF IV (1J1) 1.6 (1997.08 - 2000.02) - 100 KM / 74 KW 1.6 (2000.08 - 2005.06) - 102 KM / 75 KW POLO sedan 2.0 (2002.09 - ) - 115 KM / 85 KW GOLF VI (5K1) 1.6 (2008.10 - ) - 102 KM / 75 KW Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Sklep: Auto-czesci.org

PASEK ROZRZĄDU MAZDA 626 2,0 16V 92-> FORD PROBE GATES 5341XS - 2829730796

76,66 zł

PASEK ROZRZĄDU MAZDA 626 2,0 16V 92-> FORD PROBE GATES 5341XS

SILNIK / OSPRZĘT > PASKI ROZRZĄDU > GATES

MAZDA 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (1992.04 - 1997.04) - 116 KM / 85 KW 626 V (GF) 2.0 (1997.05 - 2002.10) - 115 KM / 85 KW 626 V Hatchback (GF) 2.0 (1997.05 - 2002.10) - 115 KM / 85 KW Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Sklep: Auto-czesci.org

Sufrażystki - Lucy Ribchester - 2836940040

25,50 zł

Sufrażystki - Lucy Ribchester

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wartki kryminał historyczny. Londyn, 1912 rok. Napięcie w organizacji sufrażystek sięga zenitu, jednak dla Frankie George, spłukanej chłopczycy z Fleet Street, najpoważniejszym problemem jest przetrwanie w brutalnej branży prasowej. Redakcja zleca jej przeprowadzenie wywiadu z cyrkową akrobatką Ebony Diamond, która niebawem znika w tajemniczych okolicznościach. podczas występu, zaś Frankie zostaje wciągnięta w świat oszustw, modnych felietonistek, fetyszystów, sufrażystek i cyrkowych dziwadeł.Jak zniknęła Ebony, kogo się obawiała i co dzieje się za drzwiami tajemniczej Fabryki Klepsydr? Zaginiona Ebony Diamond prowadzi Frankie śladem mordercy, który wciela w życie niewyobrażalny plan... Lucy Ribchester (ur. 1982 roku w Edynburgu), absolwentka University of St Andrews i Kings College, w 2013 roku została laureatką nagrody Scotish Book Trust New Writers za tę właśnie powieść. "Nikt tak efektownie nie opowiadał o ruchach walczących o prawa kobiet od czasów Glynis Johns śpiewającej "Marsz sufrażystek" w musicalu Mary Poppins. Zabójczy debiut, który zarówno uczy, jak i bawi","Sunday Express". Dzięki filmowi z Meryl Streep, Heleną Bonham-Carter i Carey Mulligan sufrażystki wkrótce znów znajdą się w centrum zainteresowania. Nazwa - Sufrażystki Oryginalny tytuł - The hourglass factory Autor - Lucy Ribchester Oprawa - Miękka Wydawca - Marginesy Kod ISBN - 9788365282118 Kod EAN - 9788365282118 Wydanie - 1 Rok wydania - 2015 Język - polski Tłumacz - Waliś Robert Format - 14.5x201.5cm Ilość stron - 432 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-11-04

Sklep: InBook.pl

PASEK ROZRZĄDU RENAULT LAGUNA 1,9 DCI VOLVO MITSUBISHI OPEL GATES 5552XS - 2847275174

94,35 zł

PASEK ROZRZĄDU RENAULT LAGUNA 1,9 DCI VOLVO MITSUBISHI OPEL GATES 5552XS

SILNIK / OSPRZĘT > PASKI ROZRZĄDU > GATES

MITSUBISHI CARISMA (DA_) 1.9 DI-D (2000.09 - 2006.06) - 115 KM / 85 KW CARISMA sedan (DA_) 1.9 DI-D (2000.09 - 2006.06) - 102 KM / 75 KW 1.9 DI-D (2000.09 - 2006.06) - 115 KM / 85 KW SPACE STAR (DG0) 1.9 DI-D (2001.02 - ) - 102 KM / 75 KW 1.9 DI-D (2002.10 - ) - 115 KM / 85 KW NISSAN INTERSTAR nadwozie pełne (X70) dCi 80 (2002.07 - ) - 82 KM / 60 KW PRIMASTAR autobus (X83) dCi 80 (2001.03 - ) - 80 KM / 60 KW dCi 100 (2001.03 - ) - 101 KM / 74 KW PRIMASTAR nadwozie pełne (X83) dCi 80 (2002.09 - ) - 82 KM / 60 KW dCi 100 (2002.09 - ) - 100 KM / 74 KW OPEL MOVANO Combi (J9) 1.9 DTI (2001.10 - ) - 82 KM / 60 KW VIVARO nadwozie pełne (F7) 1.9 DI (2001.08 - ) - 80 KM / 60 KW 1.9 DTI (2001.08 - ) - 101 KM / 74 KW VIVARO Combi (J7) 1.9 DI (2001.08 - ) - 80 KM / 60 KW 1.9 DTI (2001.08 - ) - 101 KM / 74 KW VIVARO platforma / podwozie (E7) 1.9 DTI (2006.08 - ) - 101 KM / 74 KW RENAULT LAGUNA Grandtour (K56_) 1.9 dCi (K56W) (1999.09 - 2001.03) - 107 KM / 79 KW MASTER II nadwozie pełne (FD) 1.9 dCi 80 (2001.11 - ) - 82 KM / 60 KW MASTER II autobus (JD/ND) 1.9 dCi 80 (2001.11 - ) - 82 KM / 60 KW LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG0G) (2001.03 - ) - 120 KM / 88 KW 1.9 dCI (BG0E) (2001.06 - ) - 105 KM / 77 KW 1.9 dCi (BG0R) (2001.10 - ) - 100 KM / 74 KW 1.9 dCi (2005.01 - ) - 110 KM / 81 KW 1.9 dCi (2001.03 - ) - 107 KM / 79 KW LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.9 dCi (KG0G) (2001.03 - ) - 120 KM / 88 KW 1.9 dCI (KG0E) (2001.06 - ) - 105 KM / 77 KW 1.9 dCi (KG0R) (2001.10 - ) - 100 KM / 74 KW 1.9 dCi (2005.01 - ) - 110 KM / 81 KW 1.9 dCi (2001.03 - ) - 107 KM / 79 KW TRAFIC II autobus (JL) 1.9 dCI 80 (2001.03 - ) - 82 KM / 60 KW 1.9 dCI 100 (2001.03 - ) - 101 KM / 74 KW TRAFIC II nadwozie pełne (FL) 1.9 dCi 80 (2001.03 - ) - 82 KM / 60 KW 1.9 dCi 100 (2001.03 - ) - 101 KM / 74 KW ESPACE IV (JK0/1_) 1.9 dCi (JK0U, JK0G) (2002.11 - ) - 120 KM / 88 KW 1.9 dCi (2003.04 - 2005.02) - 116 KM / 85 KW TRAFIC II platforma / podwozie (EL) 1.9 dCi 80 (ELOB) (2001.03 - ) - 82 KM / 60 KW 1.9 dCi 100 (ELOC) (2001.03 - ) - 101 KM / 74 KW VAUXHALL MOVANO Combi (JD) 1.9 DTI (2001.10 - ) - 82 KM / 60 KW VIVARO Combi 1.9 DI (2001.08 - ) - 80 KM / 59 KW 1.9 DTI (2001.08 - ) - 101 KM / 74 KW VIVARO nadwozie pełne 1.9 DI (2001.08 - ) - 80 KM / 59 KW 1.9 DTI (2001.08 - ) - 101 KM / 74 KW Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Sklep: auto-kemot.pl

PASEK ROZRZĄDU AUDI VW SKODA GATES 5565XS - 2847275463

64,86 zł

PASEK ROZRZĄDU AUDI VW SKODA GATES 5565XS

SILNIK / OSPRZĘT > PASKI ROZRZĄDU > GATES

AUDI A2/VW GOLF IV/POLO/SK.FABIA OCTAVIA Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Sklep: auto-kemot.pl

PASEK ROZRZĄDU AUDI SEAT VW SKODA OCTAVIA GATES 5543XS - 2847275462

108,50 zł

PASEK ROZRZĄDU AUDI SEAT VW SKODA OCTAVIA GATES 5543XS

SILNIK / OSPRZĘT > PASKI ROZRZĄDU > GATES

AUDI A3 (8L1) 1.9 TDI (1997.08 - 2001.07) - 110 KM / 81 KW SKODA OCTAVIA (1U2) 1.9 SDI (1997.06 - ) - 68 KM / 50 KW FABIA Praktik 1.9 SDI (2002.04 - ) - 64 KM / 47 KW VW GOLF IV (1J1) 1.9 TDI (1997.10 - 2004.05) - 90 KM / 66 KW 1.9 TDI (1997.08 - 2004.05) - 110 KM / 81 KW 1.9 SDI (1997.08 - 2005.06) - 68 KM / 50 KW CADDY II nadwozie pełne (9K9A) 1.9 SDI (1995.11 - 2004.01) - 64 KM / 47 KW 1.9 TDI (1996.09 - 2004.01) - 90 KM / 66 KW Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Sklep: auto-kemot.pl

PASEK ROZRZĄDU AUDI SEAT VW SKODA OCTAVIA GATES 5543XS - 2829731040

108,50 zł

PASEK ROZRZĄDU AUDI SEAT VW SKODA OCTAVIA GATES 5543XS

SILNIK / OSPRZĘT > PASKI ROZRZĄDU > GATES

AUDI A3 (8L1) 1.9 TDI (1997.08 - 2001.07) - 110 KM / 81 KW SKODA OCTAVIA (1U2) 1.9 SDI (1997.06 - ) - 68 KM / 50 KW FABIA Praktik 1.9 SDI (2002.04 - ) - 64 KM / 47 KW VW GOLF IV (1J1) 1.9 TDI (1997.10 - 2004.05) - 90 KM / 66 KW 1.9 TDI (1997.08 - 2004.05) - 110 KM / 81 KW 1.9 SDI (1997.08 - 2005.06) - 68 KM / 50 KW CADDY II nadwozie pełne (9K9A) 1.9 SDI (1995.11 - 2004.01) - 64 KM / 47 KW 1.9 TDI (1996.09 - 2004.01) - 90 KM / 66 KW Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Sklep: Auto-czesci.org

PASEK ROZRZĄDU AUDI VW SKODA GATES 5565XS - 2829731041

64,86 zł

PASEK ROZRZĄDU AUDI VW SKODA GATES 5565XS

SILNIK / OSPRZĘT > PASKI ROZRZĄDU > GATES

AUDI A2/VW GOLF IV/POLO/SK.FABIA OCTAVIA Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Sklep: Auto-czesci.org

PASEK ROZRZĄDU RENAULT LAGUNA 1,9 DCI VOLVO MITSUBISHI OPEL GATES 5552XS - 2829730752

94,35 zł

PASEK ROZRZĄDU RENAULT LAGUNA 1,9 DCI VOLVO MITSUBISHI OPEL GATES 5552XS

SILNIK / OSPRZĘT > PASKI ROZRZĄDU > GATES

MITSUBISHI CARISMA (DA_) 1.9 DI-D (2000.09 - 2006.06) - 115 KM / 85 KW CARISMA sedan (DA_) 1.9 DI-D (2000.09 - 2006.06) - 102 KM / 75 KW 1.9 DI-D (2000.09 - 2006.06) - 115 KM / 85 KW SPACE STAR (DG0) 1.9 DI-D (2001.02 - ) - 102 KM / 75 KW 1.9 DI-D (2002.10 - ) - 115 KM / 85 KW NISSAN INTERSTAR nadwozie pełne (X70) dCi 80 (2002.07 - ) - 82 KM / 60 KW PRIMASTAR autobus (X83) dCi 80 (2001.03 - ) - 80 KM / 60 KW dCi 100 (2001.03 - ) - 101 KM / 74 KW PRIMASTAR nadwozie pełne (X83) dCi 80 (2002.09 - ) - 82 KM / 60 KW dCi 100 (2002.09 - ) - 100 KM / 74 KW OPEL MOVANO Combi (J9) 1.9 DTI (2001.10 - ) - 82 KM / 60 KW VIVARO nadwozie pełne (F7) 1.9 DI (2001.08 - ) - 80 KM / 60 KW 1.9 DTI (2001.08 - ) - 101 KM / 74 KW VIVARO Combi (J7) 1.9 DI (2001.08 - ) - 80 KM / 60 KW 1.9 DTI (2001.08 - ) - 101 KM / 74 KW VIVARO platforma / podwozie (E7) 1.9 DTI (2006.08 - ) - 101 KM / 74 KW RENAULT LAGUNA Grandtour (K56_) 1.9 dCi (K56W) (1999.09 - 2001.03) - 107 KM / 79 KW MASTER II nadwozie pełne (FD) 1.9 dCi 80 (2001.11 - ) - 82 KM / 60 KW MASTER II autobus (JD/ND) 1.9 dCi 80 (2001.11 - ) - 82 KM / 60 KW LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG0G) (2001.03 - ) - 120 KM / 88 KW 1.9 dCI (BG0E) (2001.06 - ) - 105 KM / 77 KW 1.9 dCi (BG0R) (2001.10 - ) - 100 KM / 74 KW 1.9 dCi (2005.01 - ) - 110 KM / 81 KW 1.9 dCi (2001.03 - ) - 107 KM / 79 KW LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.9 dCi (KG0G) (2001.03 - ) - 120 KM / 88 KW 1.9 dCI (KG0E) (2001.06 - ) - 105 KM / 77 KW 1.9 dCi (KG0R) (2001.10 - ) - 100 KM / 74 KW 1.9 dCi (2005.01 - ) - 110 KM / 81 KW 1.9 dCi (2001.03 - ) - 107 KM / 79 KW TRAFIC II autobus (JL) 1.9 dCI 80 (2001.03 - ) - 82 KM / 60 KW 1.9 dCI 100 (2001.03 - ) - 101 KM / 74 KW TRAFIC II nadwozie pełne (FL) 1.9 dCi 80 (2001.03 - ) - 82 KM / 60 KW 1.9 dCi 100 (2001.03 - ) - 101 KM / 74 KW ESPACE IV (JK0/1_) 1.9 dCi (JK0U, JK0G) (2002.11 - ) - 120 KM / 88 KW 1.9 dCi (2003.04 - 2005.02) - 116 KM / 85 KW TRAFIC II platforma / podwozie (EL) 1.9 dCi 80 (ELOB) (2001.03 - ) - 82 KM / 60 KW 1.9 dCi 100 (ELOC) (2001.03 - ) - 101 KM / 74 KW VAUXHALL MOVANO Combi (JD) 1.9 DTI (2001.10 - ) - 82 KM / 60 KW VIVARO Combi 1.9 DI (2001.08 - ) - 80 KM / 59 KW 1.9 DTI (2001.08 - ) - 101 KM / 74 KW VIVARO nadwozie pełne 1.9 DI (2001.08 - ) - 80 KM / 59 KW 1.9 DTI (2001.08 - ) - 101 KM / 74 KW Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Sklep: Auto-czesci.org

Und so weiter 1 EXTRA Podręcznik PWN 2024 - 2876020028

47,59 zł

Und so weiter 1 EXTRA Podręcznik PWN 2024 PWN

Język niemiecki

Und so weiter 1. EXTRA. Podręcznik do języka niemieckiego dla klasy IV Podręcznik przygotowany przez doświadczony zespół autorski Marta Kozubska, Ewa Krawczyk, Lucyna Zastąpiło. Autorki tak doskonałych pozycji podręcznikowych dla szkoły podstawowej od lat beststellerów PWN Wydawnictwa Szkolnego jak der, die, das, ich und du, ABCDeutsch. Potwierdzeniem jakości dydaktycznej ich podręczników jest wydanie licencyjne w roku 2018 serii ich und du przez renomowane niemieckie wydawnictwo edukacyjne Cornelsen (Berlin) pod tytułem Bruno und ich. Podręcznik zdobywa obecnie rynek niemiecki i międzynarodowy. Poziom podręcznika: A1 Cechy podręcznika: -łagodna progresja leksykalno-gramatyczna gwarantująca harmonijny rozwój czterech sprawności językowych -przejrzysta modułowa struktura podręcznika dająca swobodę w pracy dydaktycznej zgodnie z potrzebami językowymi uczniów 6 rozdziałów w podręczniku + dodatkowy rozdział poświęcony świętom w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i Liechtensteinie + sekcja wykorzystująca metodę dramy przygotowanie sztuki teatralnej + dział wspólnych projektów klasowych + sekcja zadań sprawdzających opanowanie materiału oraz opisująca gry i zabawy językowe + słowniczek alfabetyczny pod koniec podręcznika -użyteczne piktogramy określające formy aktywności językowej uczniów w ramach poszczególnych modułów podręcznika umożliwiają nauczycielowi pracę zgodnie z ćwiczonymi przez niego sprawnościami językowymi piktogramy rozróżniają: zadania rozwijające sprawność rozumienia tekstu słuchanego, zadania rozwijające sprawność rozumienia tekstu pisanego, zadania rozwijające sprawność mówienia, zadania rozwijające umiejętność reagowania językowego, zadania rozwijające sprawność pisania + piosenki + gry i zabawy + zagadnienia gramatyczne + wskazówki ułatwiające naukę -wyrazista, atrakcyjna i angażująca uczniów szata graficzna wykorzystująca współczesne zdjęcia i grafikę, także w ujęciu komiksowym, jak i wykorzystująca współczesne media cyfrowe komórka/smartfon, forum internetowe + praca z kolorem ułatwiającym naukę nowych struktur językowych pomocna dla uczniów dyslektycznych -klarownie zdefiniowane cele każdego rozdziału tematyka + zagadnienia gramatyczne -konsekwentna realizacja kluczowych kompetencji XXI wieku komunikacja, kooperacja, kreatywność, krytyczne myślenie poprzez zadania pracy w parach, pracy w grupach, realizację projektów książeczka leporello Budowa podręcznika: -sześć rozdziałów o modułowym charakterze -polisenoryczna korelacja obrazu i tekstu zadania komunikacyjne realizowane w oparciu o historyjkę obrazkową/komiks -zadania komunikacyjne wypowiedź ustna wspomagana przykładowym użyciem fraz leksykalnych ułatwiających budowanie własnej wypowiedzi ucznia, ułatwiająca trening poprawnego reagowania językowego -ćwiczenia odnoszące się do odgrywania ról dialogi sterowane w formie wypowiedzi pisemnej i ustnej -ćwiczenia doskonalące umiejętność rozumienia tekstu słuchanego, sekcja: Fr feine Ohren -ćwiczenia uczące poprawnej rytmizacji języka i jego melodyki poprzez wykorzystanie piosenki + trening struktur leksykalnych -ćwiczenia usprawniające poprawność wymowy, sekcja: Schnellsprechverse -ćwiczenia trenujące poprawne formy wypowiedzi pisemnej, sekcja: Schreibtraining + sekcja: Rechtschreibtraining wspiera ćwiczenie poprawnej ortografii języka niemieckiego -ćwiczenia odnoszące się do mediacji językowej selektywne przekazywanie informacji w języku polskim na postawie czytanego bądź słuchanego tekstu niemieckojęzycznego -ćwiczenia powtórkowe pod koniec rozdziału komunikacyjne, trenujące struktury leksykalno-gramatyczne w sytuacjach dialogowych w różnych kontekstach sprawności językowych, sekcja: Das kann ich -przejrzysta prezentacja zagadnień gramatycznych w kolorze pod koniec każdego rodziału, sekcja: Grammatik fr dich -autoewaluacja po każdym rozdziale, sekcja: Evaluation + zadania pod koniec podręcznika w sekcji: Die kluge Eule prft.

Sklep: ksiegarnia-marki.pl

Opony letnie Vredestein 175/70R14 T-Trac 2 84T - 2833317087

271,83 zł

Opony letnie Vredestein 175/70R14 T-Trac 2 84T Vredestein

OPONY LETNIE>- osobowe>14"

Dzięki wyjątkowej konstrukcji bieżnika, opona Hi-Trac może nosić miano doskonałej opony deszczowej. Nowoczesne wzornictwo, zawierające przeplatające się rowki w kształcie litery V, które w połączeniu z 2 mocnymi rowkami obwodowymi zapewniają szybkie odprowadzenie wody. Mieszanka bieżnika zawiera związek krzemionki High Silica Solution IV, który zapewnia oponie optymalną zdolność do hamowania i maksymalną przyczepność na mokrych nawierzchniach i przy silnym wietrze.W oponie Hi-Trac zastosowano unowocześnioną koncepcję firmy Vredestein, która już odniosła sukces: Asymetryczny Profil Kierunkowy (Off Centre Directional Profile). Zawartość gumy i stosunek powierzchni klocków bieżnika do wolnej przestrzeni są identyczne po obu stronach opony.Asymetryczny profil kierunkowy i zaokrąglone krawędzie centralne bloków bieżnika powodują, że Hi-Trac jest szczególnie cichą oponą. W celu uzyskania wniosku o raty należy skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy - KLIKNIJlub telefonicznie: 506 195 010Zobacz, jak wygodne są BGŻ BNP PARIBAS Raty!Maksimum korzyści

Sklep: 4tires.pl

Wycieraczka na tylną szybę VW GOLF II - 2846809127

19,99 zł

Wycieraczka na tylną szybę VW GOLF II SPYDERBLADE

Volksvagen > Golf > Golf I,II,III,IV

Wycieraczki samochodowe Szwajcarskiej marki SPYDERBLADE. Produkt przeznaczony do pojazdu :     VW GOLF II Rok produkcji pojazdu : 08.1983-12.1992r. Rodzaj nadwozia : kombii, hatchback    Rodzaj Wycieraczek:  Wycieraczki z adapterem typ "U" haczyk Długość pióra wycieraczki :  400mm   Produkt nowy w oryginalnym opakowaniu.   Dlaczego wycieraczki SPYDERBLADE ? odporne na mróz  grafitowana powłoka gumy cicha praca bez skrzypienia dzięki zastosowaniu trzech rodzajów gum aerodynamiczny kształt długa żywotność łatwa w instalacji idealne dopasowanie do krzywizny szyby skuteczniej tłumią szum powietrza lepszy wygląd od standardowych wycieraczek równe przyleganie do szyby najniższa cena !!!    O firmie SPYDERBLADE: SPYDER jako marka szwajcarskiej Firmy Zurix Trading&Consulting wdrażana przez oddział Zurix polska SP.Z o.o. kładzie nacisk przede wszystkim na jakość i zadowolenie klientów. Z uwagi na nasze doświadczenie i znajomość branży świadczymy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny naszych wyrobów. Liczymy na państwa uznanie i zadowolenie ze współpracy z Grupą Zurix Global. Firma PL TRANS Lis Przemysław  jest jedynym sprzedawcom internetowym wyrobów SPYDERBLADE na terenie Polski.

Sklep: wycieraczkionline.pl

Wycieraczka na tylną szybę VW GOLF III - 2846809126

19,99 zł

Wycieraczka na tylną szybę VW GOLF III SPYDERBLADE

Volksvagen > Golf > Golf I,II,III,IV

Wycieraczki samochodowe Szwajcarskiej marki SPYDERBLADE. Produkt przeznaczony do pojazdu :     VW GOLF III Rok produkcji pojazdu : 08.1991-04.1999r. Rodzaj nadwozia : kombii, hatchback    Rodzaj Wycieraczek:  Wycieraczki z adapterem typ "U" haczyk Długość pióra wycieraczki :  330mm   Produkt nowy w oryginalnym opakowaniu.   Dlaczego wycieraczki SPYDERBLADE ? odporne na mróz  grafitowana powłoka gumy cicha praca bez skrzypienia dzięki zastosowaniu trzech rodzajów gum aerodynamiczny kształt długa żywotność łatwa w instalacji idealne dopasowanie do krzywizny szyby skuteczniej tłumią szum powietrza lepszy wygląd od standardowych wycieraczek równe przyleganie do szyby najniższa cena !!!    O firmie SPYDERBLADE: SPYDER jako marka szwajcarskiej Firmy Zurix Trading&Consulting wdrażana przez oddział Zurix polska SP.Z o.o. kładzie nacisk przede wszystkim na jakość i zadowolenie klientów. Z uwagi na nasze doświadczenie i znajomość branży świadczymy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny naszych wyrobów. Liczymy na państwa uznanie i zadowolenie ze współpracy z Grupą Zurix Global. Firma PL TRANS Lis Przemysław  jest jedynym sprzedawcom internetowym wyrobów SPYDERBLADE na terenie Polski.

Sklep: wycieraczkionline.pl

szukaj w Kangoo antykwariat internetowy cichy don t i iv 18197

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy cichy don t i iv 18197

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.073, t2=0, t3=0, t4=0.021, t=0.073

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER