antykwariat internetowy klub pickwicka t i ii 1588

- znaleziono 77 produktów w 11 sklepach

Chante et decouvre le francais przewodnik metodyczny - Stephane Husar - 2848483896

57,83 zł

Chante et decouvre le francais przewodnik metodyczny - Stephane Husar

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Przewodnik metodyczny do nowej edycji książki do nauki języka francuskiego dla dzieci już od 3 roku życia aż do pierwszych lat nauki w szkole podstawowej. Zawiera scenariusze zajęć, wskazówki dotyczące organizacji i przebiegu każdej lekcji. Składa się z 10 rozdziałów odpowiadających 10 piosenkom z książki. Materiał z każdego rozdziału przewidziany jest na zajęcia trwające 20-40 min. Ponadto w przewodniku znajdują się: - dodatkowe materiały gotowe do powielania, - kolorowe karty do gry, - testy sprawdzające. Nazwa - Chante et decouvre le francais przewodnik metodyczny Autor - Stephane Husar Oprawa - Miękka Wydawca - Nowela Kod ISBN - 9782916947204 Kod EAN - 9782916947204 Rok wydania - 2014 Język - francuski Format - 23.0x30.5cm Ilość stron - 100 Szkoła - Szkoła językowa Typ podręcznika - Podręcznik dla nauczycieli Przedmiot - Język francuski Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Trudne decyzje. Heartland. - Lauren Brooke - 2854109173

10,41 zł

Trudne decyzje. Heartland. - Lauren Brooke

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wydanie 2007r. Oprawa broszurowa. Strony 192. Format 12,5x19,5cm. Nazwa - Trudne decyzje. Heartland. Autor - Lauren Brooke Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Dolnośląskie Kod ISBN - 9788324591619 Kod EAN - 9788324591619 Rok wydania - 2012 Język - polski Seria wydawnicza - Heartland Format - 12.5x19.5cm Ilość stron - 192 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-12-29

Sklep: InBook.pl

Zestaw 3-klasisty. Czytam piszę liczę utrwalam - Praca zbiorowa - 2836928098

9,67 zł

Zestaw 3-klasisty. Czytam piszę liczę utrwalam - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Zestaw 3-klasisty. Czytam piszę liczę utrwalam - zawiera 3 ksiazki: - Ortografia na medal - Dyktanda ucznia - Matematyka na medal Nazwa - Zestaw 3-klasisty. Czytam piszę liczę utrwalam Autor - Praca zbiorowa Wydawca - AKSJOMAT KRAKOW Kod ISBN - 9788377136379 Kod EAN - 9788377136379 Rok wydania - 2016 Format - 32x28 cm Szkoła - Szkoła podstawowa Typ podręcznika - Książka pomocnicza Przedmiot - Nauczanie początkowe Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Lekcje szachowe Aleksander Nikołajewicz Kostiev - 2868662478

22,00 zł

Lekcje szachowe Aleksander Nikołajewicz Kostiev

Kolekcje i sztuka > Antyki i Sztuka > Antykwariat > Książki od 1951 do 1989 > Sport

Tania książka - Jak budować lekcje z szachistami kategorii III-II, jaki materiał wybrać i wykorzystać do wyjaśnienia praw szachowych, skąd uzyskać informacje o historii szachów? Na wszystkie te pytania odpowiada książka A. Kostiewa, przeznaczona dla nieprofesjonalnego trenera, pracownika socjalnego prowadzącego zajęcia z dziećmi. Książka ta jest swoistą kontynuacją książki tego samego autora "Szkolny Klub Szachowy i Obóz Pionierski" - dostarcza materiału na drugi rok studiów w klubie szachowym.Publikacja przeznaczona jest dla wykwalifikowanych szachistów.Liczba stron: 208 Okładka miękka Wydana w języku rosyjskim Książka w dobrym stanie, lekko pożółkłe Lekcje szachoweAutor:Aleksander Nikołajewicz Kostiev

Sklep: otoksiazka24.pl

Planeta Ludzi. 12 Kroków nie z tej ziemi - ks. Marek Dziewiecki - 2836943494

23,17 zł

Planeta Ludzi. 12 Kroków nie z tej ziemi - ks. Marek Dziewiecki

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Ta płyta mówi o drodze powracania człowieka do siebie, czyli o zasadach uwalniania się od Bolesnej przeszłości oraz warunkach odzyskiwania radosnej teraźniejszości. Nazwa - Planeta Ludzi. 12 Kroków nie z tej ziemi Autor - ks. Marek Dziewiecki Oprawa - Twarda Wydawca - Raj Media Kod ISBN - 9788363154349 Kod EAN - 9788363154349 Rok wydania - 2015 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Kultura doświadczenia potocznego - Zbigniew Kloch - 2848484022

27,29 zł

Kultura doświadczenia potocznego - Zbigniew Kloch

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Praca Zbigniewa Klocha, składająca się z kilkunastu esejów o zróżnicowanej tematyce, poświęcona jest analizie zjawisk znakowych i prezentuje obraz kultury, jaki wyłania się w ostatnich dziesięcioleciach w codziennych kontaktach współczesnego Polaka z poszczególnymi sferami życia codziennego, interpretowanymi jako nośniki znaczeń i wiązanymi z różnymi wartościami czy ideologiami. Cechą wyróżniającą współczesnej kultury jest powszednie uczestnictwo nadawców i odbiorców w procesach wytwarzania znaków i obcowania z przekazami znakowymi. Ten powszechny dyskurs kulturowy determinuje świadomość społeczną, co znajduje wyraz w zachowaniach i wyobrażeniach poszczególnych osób i całych grup społecznych. W badaniach kulturoznawczych ostatnich lat obserwuje się coraz większe zainteresowanie codziennością jako tym aspektem indywidualnej i społecznej egzystencji, który jest doświadczany przez każdego człowieka. Codzienność ta ujmowana bywa jako układ znaczący - jako konglomerat zjawisk indeksalnych i intencjonalnie wytworzonych przekazów znakowych. Jedne i drugie wymagają interpretacji, to zaś umożliwia funkcjonowanie w świecie i uczestnictwo w działaniach zbiorowości. W pracy Autor mocno podkreśla, że świadomość społeczna jest kształtowana przede wszystkim poprzez uczestnictwo we wspólnocie językowej i udział w dyskursie potocznym, także w jego odmianie publicznej. Zbigniew Kloch ukazuje determinujący wpływ publicystyki i reklamy, oddziaływanie mody i partycypacji w różnych rytuałach środowiskowych. Jak wynika z analiz przedstawionych w książce, kulturę opartą na tych mechanizmach semiozy cechuje uproszczona wizja świata; jej wytworami są stereotypy i formuły językowe, a zasadniczą praktyką - determinowanie pojęciowej i aksjologicznej wartości przedmiotów i zjawisk poprzez nakładanie na te obiekty siatki etykiet językowych. Świadomość zbiorowa jest kształtowana w znaczącym stopniu przez obrazowe środki przekazu, stąd też w zbiorze znalazły się interesujące szkice poświęcone interpretacji fotografii, filmu i wizualnych tekstów reklamowych. Nazwa - Kultura doświadczenia potocznego Autor - Zbigniew Kloch Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego Kod ISBN - 9788323515746 Kod EAN - 9788323515746 Wydanie - 1 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 14.5x20.5cm Ilość stron - 202 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Trauma Ewy - Paździerz Irena J. - 2836926501

21,06 zł

Trauma Ewy - Paździerz Irena J.

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Jeżeli nie ma zgody na seks, a mimo to do niego dochodzi, to zawsze jest to gwałt. Ewa Bercz nie chciała zaprosić swojego chłopaka Maksa wieczorem do mieszkania. Zgwałcił ją na klatce schodowej. Przestraszył się tego, co zrobił, i wyjechał do Stanów Zjednoczonych. Ewa urodziła jego dziecko. Maks wraca po trzech latach. Przychodzi do Ewy. Ona nie może wciąż pozbyć się traumy po tym, co ją kiedyś spotkało. Czy jest w stanie przebaczyć Maksowi i stać się wreszcie dobrą matką dla dziecka poczętego w trakcie gwałtu? Irena J. Paździerz zaskoczyła wszystkich wydaniem w 2000 roku powieści Marzeń zielone migdały. Jak to, ona, z wykształcenia ekonomista, zajmuje się pisaniem książek? Nikt nie zaglądał do jej szuflady, gdzie gromadziła rękopisy opowiadania i powieści. Jedno z nich wydrukowano w 1988 roku. Nikomu się tym nie pochwaliła. Pierwsza powieść nie zmieniła opinii znajomych i najbliższych, że Irena J. Paździerz z przypadku stała się ekonomistą, a tak naprawdę jest pisarką. Zawsze chciała nią być. Udowodniła to, wydając kolejne książki dla dorosłych i dla dzieci: Urok tajemnicy, Biały koń z chęcińskiego zamku, Witaj Europo!, Kiedy zwierzęta mówią, To się zdarza i Nie jestem Megi. Kolejna książka pt. Trauma Ewy przybliża jej zainteresowania psychologią. Być może w niewielkim stopniu przyczyni się do tego, aby zburzyć stereotyp, że gwałcicielami są tylko psychiczni popaprańcy, którzy swoje ofiary dopadają w ciemnej uliczce. Nazwa - Trauma Ewy Autor - Paździerz Irena J. Oprawa - Miękka Wydawca - Poligraf Kod ISBN - 9788378564249 Kod EAN - 9788378564249 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 14.5x20.5 Ilość stron - 264 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-04-20

Sklep: InBook.pl

Agent Okup - Chris Bradford - 2836925011

28,79 zł

Agent Okup - Chris Bradford

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Najlepszy ochroniarz to ten, którego nikt nie zauważa. Czternastoletni ekspert sztuk walki Connor Reeves nie jest typowym agentem ochrony - dlatego ma takie osiągnięcia w swoim fachu. W ramach nowego zlecenia Connor zostaje oddelegowany na luksusowy jacht. Misja: ochrona córek australijskiego magnata prasowego. Operacja wydaje się stuprocentowo zabezpieczona

Sklep: InBook.pl

Metody wyceny spółki. Perspektywa klienta - 2829728325

82,90 zł

Metody wyceny spółki. Perspektywa klienta Poltext

Analiza fundamentalna

Książka w sposób kompleksowy zapoznaje Czytelników z bogatą tematyką metod wyceny spółek kapitałowych. Autorzy przedstawiają ten problem z trzech różnych punktów widzenia: klientów, inwestorów oraz rynku kapitałowego. W część I przedmiotem rozważań jest perspektywa klientów: kapitału klienta, jego wartości, wpływ relacji z klientem na wycenę przedsiębiorstwa oraz rentowność klienta; ponadto kwestie kapitału intelektualnego i informacyjnego, wyceny wartości niematerialnych i prawnych, metod informacji oraz wyceny marki. Tematem części II jest finansowe podejście do wyceny spółek, tj. perspektywa inwestora i akcjonariusza. Autorzy charakteryzują metody DCV i EVA, zdyskontowanych dywidend, porównawcze oraz opcji rzeczowych. Omawiają wyceny projektów inwestycyjnych i wyceny przez fundusze wysokiego ryzyka, jak również ryzyko bankructwa i znaczenie credit-ratingu. Część III poświęcona jest perspektywie rynku kapitałowego, randze inwestorów indywidualnych na rynku, nowym technologiom w relacjach inwestorskich. O książce powiedzieli: "Wejście spółki na parkiet giełdowy (...) jest zwieńczeniem wysiłków zarządzających - kreatorów jej wartości. Ale na rynku kapitałowym istnieje możliwość osiągania jeszcze wyższego jej poziomu - dodatkowej wartości związanej z wyceną przez inwestorów pewnych specyficznych dla tego rynku funkcji, takich jak polityka informacyjna, corporate governanace, relacje inwestorskie". Dr Wiesław Rozłupki Były Prezes Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie "Czy i jak - nie bacząc na kaprysy rynku - można zmierzyć rzeczywistą i oczekiwaną wartość przedsiębiorstwa? O tym jest ta niezmiernie interesująca książka". Prof. dr hab. Andrzej Herman Dziekan Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej "Książka, która poszerza horyzonty, inspiruje do przemyśleń i daje praktyczne narzędzia do analizy i wyceny spółek". Prof. dr hab. Dariusz Zarzecki Kierownik Zakładu Inwestycji i Wyceny Przedsiębiorstwa Uniwersytetu Szczecińskiego Spis treści: Contents Przedmowa Wstęp Część I Perspektywa klienta 1. Wprowadzenie do wyceny spółek (Marek Panfil) 1.1. Definicja wartości przedsiębiorstwa 1.2. Przedmiot wyceny 1.3. Komu służą wyceny wartości przedsiębiorstwa? 1.4. Przyczyny zainteresowania wycenami polskich spółek 1.5. Klasyfikacja metod wyceny 1.5.1. Metody majątkowe 1.5.2. Metody dochodowe 1.5.3. Metody mieszane 1.5.4. Metody porównawcze 1.5.5. Metody dotyczące pomiaru kreowania wartości 1.5.6. Metody oparte na opcji 1.6. Ograniczenia wycen - błędy i nieporozumienia 1.7. Praktyka wycen w procesie transformacji gospodarki polskiej 2. Kapitał klienta (Andrzej Szablewski) 2.1. Klient - najcenniejsze aktywo przedsiębiorstwa 2.1.1. Klient w architekturze globalnej gospodarki 2.1.2. Klient określa biznes 2.1.3. Wartości postrzegane przez klienta 2.1.4. Łańcuch konsumpcji 2.2. Perspektywa klienta 2.3. Szacowanie kapitału klienta 2.3.1. Model kapitału klienta 2.3.2. Ilościowe ujęcie kapitału klienta 69 2.3.3. Szacowanie kapitału klienta 2.4. Rentowność marketingu a wartość dla akcjonariuszy 2.4.1. Marża netto marketingu 2.4.2. Rentowność marketingu a wyniki finansowe 2.4.3. Kapitał klienta a kursy akcji 2.5. Ukierunkowanie firmy na klienta 3. Wartość klienta (Barbara Dobiegała-Korona) 3.1. Dochodzenie do pomiaru wartości klienta 3.2. Podejścia do pomiaru wartości klienta 3.3. Potrzeba kompleksowego podejścia do wartości klientów 4. Wartość relacji z klientami (Tymoteusz Doligalski) 4.1. Metoda badawcza 4.2. Założenia 4.2.1. Retencja klientów 4.2.2. Migracja klientów 4.2.3. Ceny nabycia i koszty wytworzenia produktów 4.2.4. Alokacja zasobów 4.2.5. Wynik na sprzedaży 4.2.6. Efektywność wydatków na retencję i migrację klientów 4.3. Wyniki 4.3.1. Scenariusz zerowy: brak inwestycji w retencję i migrację klientów 4.3.2. Scenariusz bazowy 4.3.3. Scenariusz wartości najmniejszej 4.3.4. Scenariusz wzrostu korzyści skali 4.3.5. Scenariusz wzrostu jednostkowych kosztów wytworzenia produktu 4.3.6. Scenariusz wzrostu stopy dyskontowej 4.3.7. Scenariusz wzrostu efektywności wydatków na migrację klientów 4.3.8. Scenariusz wzrostu retencji klientów 4.4. Strategiczne wybory wynikające z modelu 5. Rentowność klienta (Krzysztof Rybarczyk) 5.1. Informacja o kosztach i rentowności klientów 5.2. Wykorzystanie rachunku kosztów w kalkulacji marży na kliencie 6. Kapitał informacyjny (Jerzy Surma) 6.1. Rola kapitału informacyjnego w aktywach niematerialnych 6.2. Kapitał informacyjny 6.2.1. Klasyfikacja technologii informatycznych 6.2.2. Zależność wartości firmy od nowych technologii informatycznych 6.2.3. Wdrożenie systemu informatycznego jako projekt inwestycyjny 6.3. Zarządzanie zmianą i rola kapitału ludzkiego 7. Kapitał intelektualny (Grzegorz Urbanek) 7.1. Motywy pomiaru 7.2. Sposoby pomiaru 7.3. Metody wyceny 7.3.1. Wycena globalna kapitału intelektualnego 7.3.2. Wycena pojedynczych aktywów niematerialnych 8. Informacja a wartość (Agnieszka Tokaj-Krzewska) 8.1. Pojęcie informacji 8.2. Informacja jako zasób niematerialny przedsiębiorstwa 8.2.1. Wartość informacji 8.2.2. Szacowanie wartości informacji 8.3. Systemy ochrony informacji 8.3.1. Aspekt prawny 8.3.2. Aspekt organizacyjny 8.3.3. Aspekt technologiczny 9. Wartości niematerialne i prawne (Andrzej Podszywałow) 9.1. Kontekst wyceny 9.2. Identyfikacja kluczowych wartości niematerialnych i prawnych 9.2.1. Studium przypadku 9.2.2. Klasyfikacja wartości niematerialnych i prawnych 9.3. Wycena wartości niematerialnych i prawnych 9.3.1. Sposoby podejścia do wyceny 9.3.2. Podejście kosztowe 9.3.3. Podejście rynkowe 9.3.4. Podejście dochodowe 9.4. Analiza przypadków 9.4.1. Wycena know-how na datę wsteczną 9.5. Wycena dodatkowych klauzul projektowanego kontraktu 10. Wartość marki (Grzegorz Urbanek) 10.1. Marka jako element kapitału intelektualnego firmy 10.2. Pojęcie marki i kapitału marki 10.3. Wartość marki a wartość przedsiębiorstwa 10.4. Dlaczego warto wyceniać markę? 10.5. Metody wyceny marki 10.5.1. Metody kosztowe 10.5.2. Metody rynkowe 10.5.3. Metody dochodowe Część II Perspektywa inwestora 11. Wycena przedsiębiorstwa metodą DCF i EVA (Andrzej Cwynar, Wiktor Cwynar) 11.1. Dlaczego wycena dochodowa? 11.2. Założenia metody DCF 11.3. Model wyceny oparty na dyskontowanych EVA 11.4. Kalkulacja stopy dyskonta 11.5. Przykład wyceny metodami DCF i EVA 12. Metoda zdyskontowanych dywidend (Andrzej Szablewski) 12.1. Czym jest dywidenda? 12.2. Dywidendy i wykup akcji a zyski i przepływy pieniężne 12.2.1. Dywidendy i wykup akcji 12.2.2. Dywidendy a zyski i przepływy pieniężne 12.2.3. Całkowita stopa zwrotu i stopa dochodu z odkupienia netto 12.3. Prognozowanie przyszłych dywidend 12.4. Założenia do różnych modeli zdyskontowanych dywidend 12.4.1. Podstawowy model wyceny 12.4.2. Model stałych dywidend 12.4.3. Model stałego wzrostu dywidendy 12.4.4. Modele fazowego wzrostu dywidendy 12.5. Wycena według dwu- i trzymianowych modeli zdyskontowanych dywidend 12.5.1. Wycena według dwumianowego modelu zdyskontowanych dywidend 12.5.2. Wycena wg trójmianowego modelu zdyskontowanych dywidend 12.6. Polityka dywidendy z punktu widzenia wolnych przepływów pieniężnych dla akcjonariuszy (FCFE) 13. Metoda porównawcza (Mateusz Melich, Rafał Tuzimek) 13.1. Wartość przedsiębiorstwa a wartość kapitału 13.2. Mnożniki 13.3. Kalkulacja wartości - wycena 13.3.1. Korekty 13.3.2. Aktywa pozaoperacyjne 13.3.3. Wycena spółki a kurs giełdowy akcji 13.3.4. Słabości metody rynkowej 13.3.5. Przykład wyceny rynkowej - wycena przedsiębiorstwa budowlanego 14. Metoda opcji rzeczowych (Mikołaj Pindelski) 14.1. Krótka historia 14.2. Rys teoretyczny 14.3. Formuła wyceny 14.4. Metoda opcji realnych 14.5. Metody scenariuszowe. Symulacje 14.6. Wykorzystanie metod scenariuszowych w wycenie spółek 14.7. Metoda Schwartza-Moona 15. Wycena przedsięwzięć inwestycyjnych (Waldemar Rogowski) 15.1. Rachunek efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych 15.2. Ocena opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych 15.2.1. Metody oceny 15.2.2. Charakterystyka metody NPV 15.3. Szacowanie opłacalności przedsięwzięcia inwestycyjnego według różnych formuł metody NPV na przykładzie firmy Waldi 16. Wycena spółki przez fundusze wysokiego ryzyka (Marek Panfil) 16.1. Kapitał wysokiego ryzyka 16.1.1. Definicje 16.1.2. Rozwój inwestycji kapitału wysokiego ryzyka 16.2. Istota inwestycji kapitału wysokiego ryzyka 16.2.1. Fazy rozwoju spółki z zasileniem kapitału wysokiego ryzyka 16.2.2. Wycena "przed inwestycją" i "po inwestycji" 16.3. Wycena spółki metodą Venture Capital 16.3.1. Wycena inwestycji venture capital w jednej rundzie finansowania 16.4. Wycena inwestycji venture capital w kilku rundach finansowania spółki 16.5. Wycena spółki metodą venture capital z uwzględnieniem mnożników porównywalnych spółek 16.6. Ujednolicone zasady wyceny inwestycji kapitału wysokiego ryzyka w skali międzynarodowej 17. Wycena a ryzyko (Zbigniew Krysiak) 17.1. Cel, zakres i tezy 17.2. Wpływ ryzyka na kształtowanie wartości firmy i kosztu kapitału 17.3. Degradacja wartości jako wyznacznik ryzyka firmy 17.4. Niewypłacalność jako determinanta źródeł wartości i ryzyka firmy 17.5. Wycena firmy w warunkach braku rozkładu wartości 17.6. Szacowanie wartości i ryzyka firmy w metodzie Monte Carlo 17.7. Szacowanie wartości i ryzyka firmy w modelu opcyjnym 18. Ryzyko bankructwa (Elżbieta Mączyńska) 18.1. Efekt domina 18.2. Bankructwo - problem niedostatecznie zdiagnozowany 18.3. Paradoks sukcesu 18.4. Narzędzia identyfikacji zagrożeń 18.5. Modele wczesnego ostrzegania. Wyniki badań prowadzonych w INE PAN 19. Credit-rating a wycena (Danuta Dziawgo) 19.1. Istota credit-ratingu 19.1.1. Definicja i skale credit-ratingu 19.1.2. Rentowność a credit-rating 19.1.3. Znaczenie credit-ratingu na rynku 19.2. Wykorzystanie credit-ratingu przez podmioty gospodarcze 19.2.1. Obszary wykorzystania 456 19.2.2. Bierne i czynne wykorzystywanie credit-ratingu 19.2.3. Bezpośredni i pośredni wpływ credit-ratingu na wycenę i wartość firmy 19.3. Relacja: państwo a rezydent 19.4. Skutki zmiany poziomu credit-ratingu 19.5. Credit-rating a zarządzanie finansami w Polsce Część III Perspektywa rynku kapitałowego 20. Efektywność rynku kapitałowego (Aleksander Gabryś) 20.1. Koncepcja "błądzenia losowego" (random walk) 20.2. Hipoteza rynku efektywnego (efficient market hypothesis - EMH) 20.3. Formy hipotezy efektywnego rynku (EMH) 20.4. Weryfikacja EMH 20.4.1. Weryfikacje słabej formy efektywności informacyjnej rynku kapitałowego 20.4.2. Weryfikacja średniej formy efektywności informacyjnej rynku kapitałowego 20.4.3. Test silnej formy efektywności 20.5. Implikacje EMH dla uczestników rynku kapitałowego 20.5.1. Znaczenie teorii efektywności informacyjnej rynku kapitałowego dla inwestorów 20.5.2. Znaczenie teorii efektywności informacyjnej rynku kapitałowego dla finansów przedsiębiorstwa 20.6. Anomalie w rozkładzie stóp zwrotu 20.6.1. Anomalie w rozkładzie stóp zwrotu na świecie 20.6.2. Anomalie o innym charakterze 20.6.3. Anomalie w rozkładzie stóp zwrotu na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie 21. Rynki kapitałowe w ujęciu fraktalnym (Aleksander Gabryś) 21.1. Czym są fraktale? 21.1.1. Historia geometrii fraktalnej 21.1.2. Wymiar fraktalny (wymiar Hausdorfa) 21.2. Zastosowanie fraktali na rynkach kapitałowych 21.2.1. Hipoteza rynku fraktalnego (fractal market hypothesis, FMH) 21.2.2. Miary nieregularności 21.3. Zastosowanie teorii fraktalnej do modelowania rynku 22. Wycena spółki przez rynki kapitałowe (Jarosław Kwit) 22.1. Zachowania rynków kapitałowych 22.2. Psychologiczne aspekty wyceny wartości spółki 22.2.1. Finanse behawioralne 22.2.2. Analiza psychologiczna 22.3. Prognozowanie wyceny rynkowej spółki 22.3.1. Analiza fundamentalna 22.3.2. Analiza techniczna 22.3.3. Zalety i słabości obydwu typów analiz 22.4. Wycena rynkowa spółek debiutujących na GPW w Warszawie w latach 2000-2004 22.4.1. Metodyka badawcza 22.4.2. Dobór próby badawczej 22.4.3. Wyniki badań 23. Inwestorzy indywidualni a wartość spółki (Danuta Dziawgo) 23.1. Klasyfikacja indywidualnych inwestorów 23.2. Znaczenie inwestycji indywidualnych w gospodarce 23.3. świat globalnego akcjonariatu 23.4. Indywidualni inwestorzy na GPW w Warszawie 23.5. Zarządzanie strukturą akcjonariuszy 23.6. Programy lojalnościowe 23.7. Kluby inwestycyjne 23.8. Prawa inwestora i ochrona tych praw 23.8.1. Prawa inwestora 23.8.2. Ochrona praw 23.8.3. Zasady dobrych praktyk 23.9. Organizacje zrzeszające indywidualnych inwestorów 23.9.1. Stowarzyszenia indywidualnych inwestorów 23.9.2. The World Federation of Investors 23.9.3. Euroshareholders 23.9.4. Działalność stowarzyszeń indywidualnych inwestorów na rzecz podniesienia odpowiedzialności społecznej spółek 24. Nowe technologie w relacjach inwestorskich (Małgorzata Remisiewicz) 24.1. Informacje niefinansowe a wartość rynkowa spółki 24.2. Relacje inwestorskie - narzędzie podnoszenia wartości firmy 24.2.1. Chaos informacyjny 24.2.2. Rosnące wymagania inwestorów instytucjonalnych 24.2.3. Przekazywanie otoczeniu informacji niefinansowych 24.2.4. Kształtowanie polityki informacyjnej 24.3. Wykorzystanie nowoczesnych technologii w relacjach inwestorskich 24.3.1. Regres tradycyjnych form komunikowania się z inwestorami i otoczeniem 24.3.2. Najlepsze praktyki internetowych relacji inwestorskich 24.4. Internetowe relacje internetowe w polskich spółkach giełdowych 24.4.1. Badania Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych 24.4.2. Badania przeprowadzone przez "Partners for Financial Stability Program" 24.4.3. IRI polskich spółek (badania własne) 25. Raportowanie wartości spółki dla inwestorów (Monika Marcinkowska) 25.1. (R)ewolucja w sprawozdawczości przedsiębiorstw 25.2. Czym jest wartość? Jak o niej informować? 25.3. Pożądana zawartość raportu rocznego 25.4. Informowanie o tworzeniu wartości - wybrane przykłady 25.4.1. Misja i strategia 25.4.2. Czynniki tworzące wartość 25.5. Problemy do przezwyciężenia Summaries Bibliografia Indeks rzeczowy Informacje o Autorach

Sklep: Maklerska.pl

Pradawny ląd cz. 3: Wielkie poszukiwania (Płyta DVD) - 2845850733

14,44 zł

Pradawny ląd cz. 3: Wielkie poszukiwania (Płyta DVD)

Książki & Multimedia > Filmy Video

Opis - Przyłącz się do Liliputa, Cery, Szpica, Pterusia i Kaczusi oraz trójki ich nowych przyjaciół w kolejnej ekscytującej przygodzie. Ogromny meteoryt spada na Wielką Dolinę, odcinając dopływ wody i powodując niezgodę pośród niegdyś pokojowo nastawionych dinozaurów. Zawsze chętni do pomocy Liliput i przyjaciele wyruszają na poszukiwanie wody i znajdują ogromny zbiornik między Wielką Doliną a Tajemniczą Dalą zamieszkiwaną przez Ostrozębów. Przygoda nabiera tempa, kiedy przyjaciele zadzierają z miejscowymi chuliganami, uciekają przed ogromnym pożarem i spotykają wściekłe welociraptory. Nazwa - Pradawny ląd cz. 3: Wielkie poszukiwania Reżyseria - Roy Allen Smith Wydawca - TIM Film Studio Obsada - Frank Welker, Jeff Bennett, Rob Paulsen, Tress MacNeille, Kenneth Mars, Scott Menville, Nicholas Guest, John Ingle, Linda Gary, Whit Hertford, Scott McAfee, Candace Hutson, Heather Hogan Scenariusz - John Loy, Dev Ross, John Ludin Kod EAN - 5900058127825 Rok wydania - 1994 Napisy - polskie Dźwięk - Dolby Digital 5.1 Nośnik - Płyta DVD Format obrazu - 1.33:1, 4:3 Full Frame Czas trwania - 73 min. Podatek VAT - 23% Premiera - 2011-06-02

Sklep: InBook.pl

Zwierciadło pęka w odłamków stos - Agata Christie - 2836990812

17,05 zł

Zwierciadło pęka w odłamków stos - Agata Christie

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Przypadkowa rozmowa gwiazdy filmowej Mariny Gregg i jej wielbicielki Heather Badcock na przyjęciu w Gossington Hall na zawsze zmienia przyszłość obydwu kobiet, i to już po raz drugi. Panie spotkały się bowiem już wcześniej. Dla kogo przeznaczony był zabójczy drink? Kto i po co morduje członków "dworu" gwiazdy? Seria zgonów wstrząsa małym miasteczkiem. W St. Mary Mead same zmiany, ale jest ktoś, kto potrafi dotrzymać im kroku, a niektóre nawet przewidzieć. "Stara panna Marple była zawsze ostra jak brzytwa i moim zdaniem taka pozostała." - mówi sklepikarz o bohaterce. Trudno się z nim nie zgodzić. Nazwa - Zwierciadło pęka w odłamków stos Oryginalny tytuł - The mirror crack'd from side to side Autor - Agata Christie Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Dolnośląskie Kod ISBN - 9788324592937 Kod EAN - 9788324592937 Wydanie - I Rok wydania - 2014 Język - polski Tłumacz - Siewior-Kuś Alina Seria wydawnicza - Klasyka kryminału Format - 12.5x19.5cm Ilość stron - 280 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-01-16

Sklep: InBook.pl

Biblia dla młodych. (4 różne okładki) - Janusz Szewczuk (red.) - 2848049849

31,80 zł

Biblia dla młodych. (4 różne okładki) - Janusz Szewczuk (red.)

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wydanie 2010r. Oprawa twarda. Strony 432. Format 16,5x24,5 cm. Do wyboru cztery wzory okładki. Biblia dla młodych to: tekst na podstawie piątego wydania Biblii Tysiąclecia Wydawnictwa Pallottinum; 225 historii biblijnych, które zostały skrócone i uproszczone; ponad 300 kolorowych obrazków, które pomogą wyobrazić sobie ludzi występujących w każdej historii; 10 map obrazujących biblijne wydarzenia. Nazwa - Biblia dla młodych. (4 różne okładki) Autor - Janusz Szewczuk (red.) Oprawa - Twarda Wydawca - Opoka Kod ISBN - 9788391325681 Kod EAN - 9788391325681 Rok wydania - 2010 Format - 17 / 24 / x Ilość stron - 428 Podatek VAT - 5% Premiera - 2010-03-26

Sklep: InBook.pl

Wisława Szymborska - Jacek Telus (Płyta CD) - 2852421391

33,05 zł

Wisława Szymborska - Jacek Telus (Płyta CD)

Książki & Multimedia > Muzyka

Opis - Jacek Telus - muzyk, kompozytor, autor tekstów, producent i aranżer. Jacek Telus jest artystą wielostronnie utalentowanym. Przede wszystkim jest muzykiem kompozytorem, wykonawcą, ale także poetą. Jego działalność artystyczna rozwija się od początku lat 80. Był uczestnikiem działalności Polskiego Stowarzyszenia Jazzowego, tworzył muzykę rockową, zakładał i prowadził własne zespoły muzyczne, pisał muzykę do seriali telewizyjnych, filmów i widowisk teatralnych. Nazwa - Wisława Szymborska Autor - Jacek Telus Wydawca - MTJ Kod EAN - 5906409113424 Rok wydania - 2014 Nośnik - Płyta CD Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Caelethi The Black Book of Satan 2 - 2872270923

19000,00 zł

Caelethi The Black Book of Satan 2

Kolekcje i sztuka > Design i Antyki > Antykwariat > Książki > Poradniki i albumy

Tania książka -  prawdziwy biały kruk - książka niedostępna na rynku w wersji drukowanej. Czarna Księga Szatana II to tłumaczenie publikacji brytyjskiej organizacji satanistycznej znanej jako Order of Nine Angles (Zakon Dziewięciu Kątów, ONA). Jest to pierwsza w Polsce papierowa i oficjalnie wydana książka Zakonu Dziewięciu Kątów oraz ich druga translacja na język polski w ogóle. Jako pierwszy przełożony został krótki tekst pod tytułem 21 Satanistycznych Punktów

Sklep: otoksiazka24.pl

Agent Okup - 2844361201

39,90 zł

Agent Okup nasza księgarnia (wnk)

Kryminał, sensacja, thriller

Najlepszy ochroniarz to ten, którego nikt nie zauważa.Czternastoletni ekspert sztuk walki Connor Reeves nie jest typowym agentem ochrony

Sklep: Prolibri.pl

szukaj w Kangoo antykwariat internetowy klub pickwicka t i ii 1588

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy klub pickwicka t i ii 1588

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.064, t2=0, t3=0, t4=0.023, t=0.064

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER