antykwariat internetowy na drugim koncu dnia 18852

- znaleziono 392 produkty w 62 sklepach

Zwierciadło pęka w odłamków stos - Agata Christie - 2836990812

17,05 zł

Zwierciadło pęka w odłamków stos - Agata Christie

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Przypadkowa rozmowa gwiazdy filmowej Mariny Gregg i jej wielbicielki Heather Badcock na przyjęciu w Gossington Hall na zawsze zmienia przyszłość obydwu kobiet, i to już po raz drugi. Panie spotkały się bowiem już wcześniej. Dla kogo przeznaczony był zabójczy drink? Kto i po co morduje członków "dworu" gwiazdy? Seria zgonów wstrząsa małym miasteczkiem. W St. Mary Mead same zmiany, ale jest ktoś, kto potrafi dotrzymać im kroku, a niektóre nawet przewidzieć. "Stara panna Marple była zawsze ostra jak brzytwa i moim zdaniem taka pozostała." - mówi sklepikarz o bohaterce. Trudno się z nim nie zgodzić. Nazwa - Zwierciadło pęka w odłamków stos Oryginalny tytuł - The mirror crack'd from side to side Autor - Agata Christie Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Dolnośląskie Kod ISBN - 9788324592937 Kod EAN - 9788324592937 Wydanie - I Rok wydania - 2014 Język - polski Tłumacz - Siewior-Kuś Alina Seria wydawnicza - Klasyka kryminału Format - 12.5x19.5cm Ilość stron - 280 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-01-16

Sklep: InBook.pl

Wielokryterialna optymalizacja procesów wytwarzania części maszyn - Stanisław Płonka - 2848486719

34,59 zł

Wielokryterialna optymalizacja procesów wytwarzania części maszyn - Stanisław Płonka

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka jest poświęcona wielokryterialnej optymalizacji procesów wytwarzania części maszyn. Omówiono w niej zagadnienia oceny i wyboru rozwiązania najlepszego - ze zbioru rozwiązań możliwych - ze względu na dwa i więcej kryteriów. Zagadnienia te dotyczą doboru najlepszej struktury procesu lub operacji wytwarzania, a także najlepszych parametrów operacji. Szczególnie wnikliwie przedstawiono strukturę procesu obróbki części maszyn wraz z charakterystyką grafów przeznaczonych do jej opisu, kryteria optymalizacji, a przede wszystkim metody optymalizacji wielokryterialnej. W metodach tych do oceny stosuje się : subiektywne kryteria punktowe i względne, kryteria deterministyczne, kryteria probabilistyczno-statystyczne kryteria rozmyte Scharakteryzowano także procedurę wyznaczania zbioru rozwiązań Pareto-optymalnych za pomocą metody wag oraz metody zmodyfikowanej odległości opartej na obliczeniach ewolucyjnych. Rozważania teoretyczne uzupełniono przykładami wyboru najlepszego wariantu struktury procesu wytwarzania półosi napędowej i rotora przędzarki oraz doboru optymalnych parametrów operacji nagniatania i toczenia wykończeniowego ostrzami ze stali 18HGT w stanie zaharowanym. Książka jest przeznaczona dla studentów i doktorantów uczelni technicznych, w szczególności na kierunkach: mechanika i budowa maszyn, automatyka i robotyka, zarządzanie i inżynieria produkcji. Będzie też przydatna dla inżynierów technologów korzystających z metod optymalizacji w pracy zawodowej. Nazwa - Wielokryterialna optymalizacja procesów wytwarzania części maszyn Autor - Stanisław Płonka Oprawa - Miękka Wydawca - WNT Kod ISBN - 9788379260195 Kod EAN - 9788379260195 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 16.5x24.0cm Ilość stron - 170 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Hipnotyczny Marketing - 2857821267

49,40 zł

Hipnotyczny Marketing ebookpoint

Książki

Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online?"Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?" Od: Joe Vitale Wimberley, Texas, Stany Zjednoczone Drogi przyjacielu, Może to się już i Tobie przytrafiło. Nadchodzi czas w życiu każdego z nas, gdy musimy przestać martwić się o zarabianie pieniędzy z tego, co robimya zacząć myśleć o tym, jak pomóc innym. Ten czas nastał dla mnie 29 grudnia 2001 roku. To były moje 48 urodziny. To było dla mnie ważne wydarzenie. Przecież nikt z nas nie wie, ile jeszcze czasu nam zostało. Zastanawiałem się nad całym moim życiem i zdałem sobie sprawę, że choć kiedyś zmagałem się, głodowałem, a nawet zbankrutowałem , teraz jestem w punkcie, w którym życie jest piękne. Żyję w przepięknym domu w malowniczych, górzystych, wiejskich terenach w okolicach Austin, w stanie Texas. Jeżdżę luksusowymi samochodami. Mam piękną, inteligentną kobietę, która mnie kocha. Moje książki są bestsellerami. I mam wystarczająco wiele pasywnego przychodu ze wszystkiego, czego do tej pory dokonałem, że nie muszę nic już więcej robić. Życie jest piękne. Wtedy właśnie zadałem sobie pytanie, które zmieniło moje życie: Co dalej? Odpowiedź jest następująca: Nastał czas abym podzielił się prawdziwymi sekretami marketingu dla dowolnego biznesu na Ziemi. PRAWDZIWYMI sekretami? Jak widzisz, większość specjalistów od marketingu pokazuje Ci wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć zyski swojego biznesu. Jeden guru marketingu da Ci sto różnych porad. Inny zdezorientuje Cię swoim skomplikowanym słownictwem i zagmatwanymi teoriami. Inny specjalizuje się w tylko jednym aspekcie marketingu reklamach mailingowych, publicity, w sprzedaży przez Internet, w telemarketingu, w czymkolwiek. Oni wszyscy mają dobre zamiary . Ale nie dają Ci tych prawdziwych sekretów, które sprawią, że Twój biznes odniesie dziś sukces. Nie dają Ci całego systemu. Zaskoczony? Nie można ich winić, naprawdę. Jeśli powiedzą Ci wszystko co wiedzą, nie będziesz ich więcej potrzebować. Tak długo, jak długo karmią Cię małymi fragmentami swojego marketingowego tortu, Ty zawsze pozostajesz głodny i będziesz kupować od nich wiedzę kawałek po kawałku. Czy nie jesteś tym zmęczony? Przyznaj to. Kupowałem książki, kasety i magazyny również od nich. Dostawałem wnioski i porady które były przydatne. Ale nigdy jeszcze nie dostałem systemu kompletnej strategii która zadziałałaby dla mnie. Musiałem stworzyć taką dla samego siebie. Ok., wystarczy tego. Jestem gotowy, by wyjawić całą prawdę . Jestem gotowy, by powiedzieć Ci co działa w marketingu dla Twojego biznesu właśnie dziś i jestem gotowy zrobić to za niewiele więcej niż nic. Dlaczego? Oto cała historia. W 1999 roku, po cichu stworzyłem nową strategię marketingową. Nazwałem ją Marketing Gwarantowanych Zysków. Pozwoliłem trzem osobom zatrudnić mnie, bym stworzył Strategię MGZ dla nich. Zapłacili mi po 25 tysięcy dolarów każdy. W 2000 roku, zdecydowałem że pominąłem zbyt wiele osób pozostało sporo pieniędzy do zarobienia. Zdecydowałem więc, że stworzę lekcje przesyłane emailem na temat mojej Strategii MGZ. Wszyscy musieli podpisać umowy, że nie wyjawią sekretów mojej strategii generowania zysków. Tuzin osób zapłaciło mi po 2500$ każdy, aby uczestniczyć w tych zajęciach poprzez email. Pamiętam, jak pewnego dnia jeden z moich uczniów napisał mi, że miał 70% wzrost w swoich zyskach w ciągu mniej niż 90 dni. W 2001 roku obchodziłem 48 urodziny i zdecydowałem, że to czas dla mnie, abym oddał coś światu w duży, chwalebny, niezapomniany sposób. Wtedy właśnie zacząłem pisać moją najwspanialszą książkę zwaną Hipnotyczny Marketing. Ciężko mi było napisać tę książkę. Chciałem, aby była doskonała i kompletna. Chciałem, aby była tak prosta, że każdy będzie mógł ją przeczytać i wykorzystać w każdym biznesie. Nawet jeśli są na pograniczu bankructwa! Kiedy skończyłem pierwszą wersję książki, nie wiedziałem, czy była dobra czy nie. Wysłałem ją więc do paru znajomych. Otrzymałem kilka listów pełnych uznania, które dały mi przyjemny dreszcz zadowolenia i dodały pewności siebie. Na przykład: "Jeśli nie potrafisz wyciągnąć pomysłu wartego 50 000 $ z tej książki, lepiej przyłóż sobie lustro do twarzy i zobacz, czy na pewno zaparowuje. Joe odważa się bombardować Cię jednym fenomenalnym opowiadaniem, pomysłem, przykładem po drugim. Mój umysł jest przeładowany! Daję tej książce 5+ -- Yanik Silver, SurefireMarketing.com Nauczyłem się czegoś nowego na każdej stronie, a uczę się o marketingu każdego dnia od 1958 roku. "Joe Vitale zahipnotyzował mnie. Dokonał tego Hipnotycznym Marketingiem, który okazał się książką tak wciągającą, że nie mogłem przestać jej czytać. Nauczyłem się czegoś nowego na każdej stronie, a uczę się o marketingu każdego dnia od 1958 roku. Teraz, mogę tylko wzdrygać się na myśl o tych biednych duszach, które jeszcze nie nauczyły się tego, czego uczy Joe. On nie tylko oświeca, ale również robi to w taki ciepły i ujmujący sposób, że nie możesz przestać, tylko musisz przeczytać do końca tę książkę z uśmiechem w sercu i wyobrażeniami o grubych banknotach w umyśle. Dziękuję Ci Joe za ten potężny wkład w świat marketingu." -- Jay Conrad Levinson, Autor, seria Marketing Partyzancki (wydawany również w Polsce) JayConradLevinson.com Czemu miałbyś oddawać tak dużo za tak niewiele? "Joe, napisałeś arcydzieło. Skondensowałeś formułę stawania się bogatym w tylko 79 dni w 3 proste kroki, które każdy może wykonać to jest genialne! Jak wszystko co piszesz, Hipnotyczy Marketing jest wypełniony życiowymi, bezpośrednimi sposobami do wygenerowania dużych strumieni gotówki przelewających się w czyjekolwiek konto bankowe. Dziękujemy Ci za udostępnianie tego klejnotu wydawniczego. Ale daj spokój Joe Ta cena. Ty chyba żartujesz! Czemu miałbyś oddawać tak dużo za tak niewiele? To jakby sprzedawać Fort Knox po przecenie!" -- Dr. Paul Hartunian, Autor, How to Get a Million Dollars in Publicity FREE! www.PrProfits.com/ezine/   Kiedy zapominam pewnych lekcji marketingu, sięgam po książkę Hipnotyczny Marketing "Bez wątpienia, książka Joe Vitale Hipnotyczny Marketing to tak zwany musiszmieć -- musisz ją przeczytać. Joe zostawia wszystkich innych w tyle, jest całe lata świetlne przed starymi monotonnymi metodami marketingowymi. I robi to w tak prosty sposób Kiedy zapominam pewnych lekcji marketingu, sięgam po książkę Hipnotyczny Marketing, która od razu dodaje dziesiątki tysięcy dolarów do mojego biznesu. Każdy rozdział jest wart setki razy więcej niż cena tej fantastycznej publikacji. Dziękuję Joe, za udostępnianie nam tej informacji. Jeśli istniałaby Nagroda Nobla za najbardziej użyteczną informację na temat marketingu, zdecydowanie otrzymałbyś ją." John Harricharan, Zdobywca licznych nagród, Autor:When You Can Walk on Water, Take the Boat "Rób to, co mówi Hipnotyczny Marketing i staniesz się bogaty! To jest wprost genialne! Nauczyłem się czegoś, co zwiększa moje końcowe zyski za każdym razem kiedy czytam Joea. Hipnotyczny Marketing to ENCYKLOPEDIA specyficznych strategii mówiących, jak zajmować się marketingiem Twojego biznesu. Zaufaj mi. Ostatnim razem kiedy użyłem JEDNEGO z pomysłów Joea Vitale w planie marketingowym, zarobiłem 12 865 $ w ciągu jednego dnia! (A to tylko jeden z pomysłów!)" -- Kevin Hogan, Autor: Psychologia Perswazji, KevinHogan.com Jedyny sposób, w jaki mógłbyś sprawić, by Twoi czytelnicy zarabiali szybciej, to osobiście zrobić im przelew! "Zeszłej nocy skończyłem czytać Hipnotyczny Marketing i mam tylko jedno pytanie: Wybacz mi moje słownictwo, ale Joe, na litość boską, czy zostały Ci jeszcze jakiekolwiek nieodkryte sekrety? Nigdy nie widziałem nikogo odkrywającego tak wiele swoich sekretów w jednym uderzeniu takim, jak ta książka. Jedyny sposób, w jaki mógłbyś sprawić, by Twoi czytelnicy zarabiali szybciej, to osobiście zrobić im przelew! Mój ulubiony rozdział -- 29. Twoja zmieniona wersja tekstu sprzedażowego na stronie jest świetna, ale kiedy porównasz ją do poprzedniej, jest jeszcze lepsza. Również podoba mi się Twój pomysł z testem mięśniowym. To nowoczesna i fascynująca idea. Może zapoczątkujesz nowy trend z tym pomysłem!" -- Blair Warren, Autor: The Forbidden Keys to Persuasion Potrzebujesz tej książki chyba że jesteś bilionerem, którego jedyny problem to bycie zbyt bogatym. "Niesamowite! Nowa książka Joea wskazuje kompletną, żeglowną drogę dla zarówno marketingowych nowicjuszy, jak i marketingowych weteranów. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i specyficznych technik. Dodatkowo, jest tu kilka klejnotów w tej książce jak 5 sposobów, aby sprawić, że ludzie przeczytają Twojego emaila, oraz 5 sposobów, by napisać zabójczy emailowy list sprzedażowy. Każdy z tych elementów jest wart przynajmniej 10 razy tyle co cena tej książki. Potrzebujesz tej książki chyba że jesteś milionerem, którego jedyny problem to bycie zbyt bogatym. David Garfinkel, Autor: Advertising Headlines That Make You Rich, AdHeadlines.com (Opinie polskich marketerów o "Hipnotycznym Marketingu" znajdziesz na końcu tego listu) Oczywiście potem poszedłem i dokończyłem tę książkę! Sam spis treści pokazuje, jak wiele dla Ciebie jest w tej książce Krok Pierwszy: Hipnotyczny Rozgłos Rozdział 1: Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych Rozdział 2: Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO Rozdział 3: Latające karły i bohater ludowego PR-u Rozdział 4: Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu Rozdział 5: Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę Rozdział 6: Pokaż swój stanik! Rozdział 7: 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie Rozdział 8: Woda... na młyn Rozdział 9: Sprzedając krwawe gry komputerowe Rozdział 10: Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu Rozdział 11: Jak zainstalować pragnienia sukcesu w swoim umyśle Rozdział 12: Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media Rozdział 13: 10 porad, jak stać się atrakcyjnym dla mediów, od medialnej Tygrysicy Rozdział 14: Siedem praw najlepszego promotora baseballu Rozdział 15: Psychologia hipnotycznego rozgłosu Rozdział 16: Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby totalnie zawładnąć uwagą mediów Rozdział 17: Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma Rozdział 18: Niesamowity sposób o nazwie E-DR Publicity Rozdział 19: Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów Rozdział 20: 14 natychmiastowych sposobów na wysłanie Twojej informacji prasowej Rozdział 21: Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie telewizyjnym i radiowym Krok drugi: Hipnotyczne Strony WWW Rozdział 22: Klucze do hipnotycznych stron internetowych Rozdział 23: Mistrz copywritingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety Rozdział 24: Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety Rozdział 25: Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony Rozdział 26: Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony Rozdział 27: Jakie są najsilniejsze strony bezpośredniej sprzedaży w Internecie? Rozdział 28: Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata Rozdział 29: Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną Rozdział 30 Jak Inspirujący Muzyk Ludowy może stworzyć hipnotyczny serwis internetowy Rozdział 31 Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu Krok trzeci: Hipnotyczne e-maile Rozdział 32: Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać Rozdział 33: Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila Rozdział 34: Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających Rozdział 35: 5 najlepszych sposobów pisania tematów e-maili Rozdział 36: Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%? Rozdział 37: Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym Rozdział 38: Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty Rozdział 39: Jak zarobić nawet jeszcze więcej używając tego nietypowego sekretu e-mailowego Rozdział 40: Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by ludzie otworzyli Twojego e-maila? Rozdział 41: Naprawdę zabójczy hipnotyczny sales-letter, użyty w sieci i poza nią Rozdział 42: Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów BONUS #1+ Specjalny ebook: "Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego?" BONUS #2+ Specjalny ebook: "10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów" BONUS #3+ Specjalny ebook: "Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki" BONUS #4+ Specjalny ebooka: "Niebezpieczne sprzedawanie nowy sposób zwiększenia zysków" BONUS #5+ Specjalny ebook: "Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy" BONUS #6+ Specjalny ebook: "Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami" BONUS #7+ Specjalny ebook: "Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu" Epilog: Ukrywany sekret stawania się bogatym w zaledwie 79 dni Tak więc informuję Cię, że Hipnotyczny Marketing jest już dostępny . Ale zanim go zamówisz, pozwól, że przedstawię Ci trójstopniową strategię marketingową załączoną w tej książce, która znacznie różni się od wszystkiego co do tej pory widziałeś kiedykolwiek. 1. E-DR Publicity. Tradycyjne publicity (czyli zdobywanie rozgłosu w mediach) jest egocentryczne. Twoje imię trafia do gazety albo wspomina się o Tobie w telewizji. I co z tego? To rzadko przekłada się na sprzedaż. Mój system E-DR Publicity to zdobywanie rozgłosu, który sprawia, że ludzie podejmują akcję, od razu. Sprawia, że oni robią to, czego od nich oczekujesz. Prawie nikt żywy w dzisiejszych czasach nie wie, jak tworzyć tego typu rozgłos. Ja wiem. W mojej nowej książce mówię o mężczyźnie, który będąc bez pieniędzy stworzył nowy biznes, który zyskał ogólnokrajowy rozgłos i uczynił go bogaczem. Ty też możesz to zrobić. Możesz wykorzystać E-DR Publicity za grosze a często wręcz za darmo. 2. Strony WWW generujące reakcję. Są dwa rodzaje stron internetowych, które działają: Napędzane przez informację -- i napędzane przez bezpośrednią sprzedaż. Mocno uderzające strony takie jak te, promujące moje książki, dążą do sprzedaży i robią to efektywnie. W mojej książce odkrywam strony, które zarabiają i pokazuję Ci jak kreować swoje własne - opierając się na mało znanych zasadach. To tak naprawdę bardzo proste kiedy już znasz sekrety, jak to się robi. 3. Hipnotyczne E-maile. Legendarny marketer Jay Abraham i ja rozmawialiśmy kiedyś o wiadomościach e-mail jako o słabo wykorzystywanym, ale o ogromnym potencjale narzędziu marketingowym. Wysyłałem emaile, które generowały zysk na poziomie 21 500 $ w mniej niż tydzień. W mojej nowej książce zobaczysz moje emaile jak również maile od tych, którzy zarobili grube dolary dzięki tylko i wyłącznie wiadomościom email. Tak długo jak długo masz konto w banku, możesz to zrobić. Koszt jest zerowy. Zwrot może być oszałamiający. Czy dostrzegasz już różnicę? Kiedy większość ludzi w marketingu będzie próbowała sprzedawać Ci książki, magazyny, programy, szkolenia czy cokolwiek innego, rzadko kiedy dadzą Ci kompletny system. Nie mogą. To by wyłączyło ich z biznesu. Zbankrutowaliby. A co ze mną? Jeśli jesteś obeznany z moją twórczością, wiesz że mam w sobie pragnienie dawania innym. Dlatego jestem gotowy, aby oddać Ci moje marketingowe sekrety , do których dochodziłem metodami prób i błędów, przez pot, krew i łzy, które doprowadziły mnie do bogactwa. Nie będziesz mi musiał płacić 25 000 $ za nie. Ani 2 500 $. Ani nawet 100 $. W dodatku otrzymasz również zamówisz Hipnotyczny Marketing . Zdumieją Cię one swoimi niesamowitymi poradami. Dostaniesz wszystko w plikach PDF, abyś mógł przeczytać na komputerze, lub wydrukować i czytać na łóżku, w ogrodzie lub na plaży. Ogółem, to może być najlepszy deal XXI wieku. W tym momencie, decyzja należy do Ciebie. Jeśli kupisz tę książkę, świetnie. Zarobię wystarczająco dużo pieniędzy, aby dawać na wartościowe cele, poczuję się dobrze z tym, Złote Myśli zarobią trochę pieniędzy za promocję książki, a Ty skorzystasz poznając najskuteczniejszy system marketingowy wszechczasów. Ostatecznie, Twój sukces nie zależy głównie od zewnętrznych czynników. Zależy głównie od Ciebie. Hipnotyczny marketing wskazuje Ci drogę. Jesteś gotowy ją obrać? Pozdrawiam serdecznie, Joe Vitale, Pierwszy Hipnotyczny Marketer Świata P.S. Jak dużo pieniędzy możesz zarobić z sekretami, które poznasz w Hipnotycznym Marketingu ? Szczerze: Nie wiem. Oferuję Ci młotek i sporo gwoździ. Możesz wybudować nim domek dla psa albo pałac. Decyzja należy do Ciebie. Może po prostu weź tę książkę , weź wszystkie darmowe bonusy i sam zobacz czy to jest możliwe? Czy to nie byłby najmądrzejszy wybór? P.P.S. Twoja satysfakcja z książki jest gwarantowana . Jeśli nie dostrzeżesz wartości w strategii, którą stworzyłem, przetestowałem i pokazałem w mojej nowej książce, zwróć ją, by otrzymać zwrot pieniędzy bez zbędnych pytań. Co mógłbyś stracić? To jest inwestycja w Ciebie. P.P.P.S. "Co uważają o nim Polacy?" W Stanach "Hipnotyczny Marketing" sprzedał się nakładem aż 25.000 egzemplarzy w cenie około 69 $! Jest jednak znany również w Polsce. Oto co polscy marketerzy mówią o Joe Vitale: Joe Vitale to niewątpliwie najwybitniejsza postać światowego internetowego copyrightingu. Z jego wiedzy korzystają nie tylko najlepsi profesjonaliści e-biznesu, ale także wszyscy Ci, którym marzy się sukces, a którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z wirtualnym biznesem. E-book "Hipnotyczny Marketing" to obowiązkowa lektura dla każdego praktyka marketingu perswazyjnego. Ilekroć go czytam, za każdym razem jestem zaskakiwany nowymi rzeczami, które w nim odkrywam. Jego wydanie w języku polskim będzie z pewnością przełomem, który odmieni życie wielu jego czytelników. Gdybym miał zrobić listę 5 najważniejszych dla mnie i moje biznesu e-booków, autorem 3 spośród nich byłby właśnie Vitale, a "Hipnotyczny Marketing" zajmowałby wśród nich jedno z dwóch pierwszych miejsc. Piotr M. Łabuz http://www.MarketingPerswazyjny.pl Joe Vitale zaliczam do grona 5 zachodnich specjalistów, którzy mieli największy wpływ na mnie, moje biznesy i moje podejście do marketingu. Wiele się od niego nauczyłem, wiele jeszcze na pewno się nauczę. U Joe cenię najbardziej robienie w marketingu tego, co jest skuteczne i sprzedaje, a nie tego, co nie zostanie skrytykowane. () Piotr Majewski twórca portalu CNEB czyli Czas na e-biznes http://www.cneb.pl () Kiedyś, dawno, dawno temu trafiłem po raz pierwszy na stronę Joe Vitalego, Mr Fire. Normalna, przeciętna strona, sporo tekstu, ale stała się rzecz dziwna... Siedzę przed komputerem, czytam tekst. Czytam i czytam, tak że zapominam o upływie czasu. Nawet nie zauważam, że jest już 3 nad ranem! Wtedy pojawia się myśl - jakim cudem jakiś amerykański potomek Włochów, potrafi mnie tak wciągnąć w czytanie strony o marketingu? Kiedy jakiś czas później w moje ręce trafia zestaw "Hypnotic Writing Secrets" Vitalego moje oczy zaczynają się otwierać... bardzo! Ale wciąż nie jestem przekonany. Pomyślałem - nikt tego w Polsce nie robi, dobrze, ja wypróbuję to na czymś niewielkim. Reklama T-shirtów. Krótka wstawka w newsletterze. Piszę do tej pory "standardowym" żargonem marketingowym, wyniki są w miarę dobre. Sprawdźmy jak zadziała hipnotic. Piszę nową wersję za pomoca narzędzi "hipnotic writing", wysyłam... i nagle zaskoczenie! Efektywność reklamy rośnie o 300%! Prawdziwy szok, ale to był dopiero początek... Mariusz Składanowski, twórca portalu Joe Monster http://psychologia-perswazji.pl Kim jest Joe Vitale? Jest jedną z najciekawszych, najbardziej twórczych postaci w świecie współczesnego marketingu. To co odróżnia go od całej plejady marketingowych i internetowych guru to jego dokonania. Joe w ciągu kilku lat odbył drogę od pucybuta do milionera dzięki stosowaniu tego czego uczy (a to czego uczy jest miejscami zaskakujące). Joe praktycznie stworzył popularyzowane, między innymi przeze mnie, pojęcie hipnotycznego marketingu. Joe, stosując wynalezioną przez siebie metodę Hypnotic Writing, napisał kilkanaście doskonałych książek, które czyta się jednym tchem, a stosując strategie hipnotycznego marketingu umieścił kilka z nich na pozycji nr 1 w Amazon.com (raz nawet wygrał z najnowszą książką o Harrym Potterze!). Ponadto Joe w niezwykły sposób pokazuje jak przekraczać granice ustalonych schematów, czego przykładem jest jego Spiritual Marketing czyli marketing duchowy, w którym skutecznie wykorzystuje modele znane z rozwoju duchowego do realizowania pragnień i celów również kompletnie materialnych! Osobiście uwielbiam jego i jego pomysły (w końcu on mnie nauczył pisania :-) () Andrzej Batko www.nlp.pl Przeczytaj także recenzję "Hipnotycznego Marketingu" zamieszczoną w serwisie http://www.e-biznes.pl: Recenzja ebooka "Hipnotyczny Marketing" Tak! Chciałbym nauczyć się tych prawdziwych sekretów marketingu, które pozwolą mi przestać martwić się o pieniądze. Proszę przesłać mi ebook "Hipnotyczny Marketing". Od razu dostanę również poniższe darmowe bonusy: Bonus #1: Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego? -- Odkryj taktyki, które wykorzystano, by wypromować produkt w Internecie w ciągu 24 godzin. Użyj tego samego pomysłu, by wypromować swoją stronę, bez wydawania żadnych pieniędzy. (Wartość 17$) Bonus #2: 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów -- Dowiedz się, które 10 książek o marketingu jest tak potężnych, że powinny zostać zakazane. Niektóre z nich zostały wydane prywatnie, albo są rozpowszechniane tylko w tak zwanym podziemiu - ale muszą stać się częścią Twojej biblioteki marketingowej. (Wartość 17$) Bonus #3: Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki - Wprowadź w życie siedmiostopniowy plan, który powie Ci, jak tworzyć hipnotyzujące kontrahentów wizytówki - i odkryj, dlaczego każdy musi mieć to często zaniedbywane marketingowe narzędzie. (Wartość 17$) Bonus #4: Niebezpieczne sprzedawanie - nowy sposób zwiększenia zysków - Dowiedz się, jak właściciel małego biznesu dociera do swoich docelowych klientów i sprawia, że czują się zobligowani, by kupować jego produkty. Ta metoda może zostać wykorzystana zarówno w biznesach internetowych, jak i w realu. (Wartość 17$) Bonus #5: Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy -- Joe daje Ci siedem najpotężniejszych sekretów pisania ofert pani Bernice Fitz-Gibbon, które pomogły wystrzelić sprzedaż jej klientów na orbitę. Kiedy je zobaczysz, będziesz wiedział, dlaczego ten geniusz reklamy zrewolucjonizował dziedzinę reklamy w sklepach lat 40' i 50' w USA. (Wartość 17$) Bonus #6: Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami - Zobacz list, który pokazuje bezpieczny, delikatny sposób na przeprowadzenie w sieci Hipnotycznego Marketingu, który poprowadzi do sprzedaży. Dowiesz się, co tak naprawdę oznacza marketing relacji i dlaczego jest to mądra strategia w dzisiejszym świecie. (Wartość 17$) Bonus #7: Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu - Poznaj te trzy klucze do sukcesu, które musisz wykorzystać w swoim życiu już dziś. To są zasady, według których Joe żył, by osiągnąć swój sukces, i mogą poprowadzić Cię do rezultatów w ciągu paru miesięcy. (Wartość 17$) * Rozumiem, że ta oferta zawiera 100%, bezwarunkową gwarancję satysfakcji. Jeśli nie zobaczę wartości w Hipnotycznym Marketingu, z jakiegokolwiek powodu, mogę zwrócić go i otrzymam natychmiast zwrot moich pieniędzy. W tym przypadku i tak wszystkie bonusy będą moje. Wypełnij informacje w formularzu zamówienia, a ebook zostanie przesłany Ci od razu, gdy tylko zaksięgujemy wpłatę. Twoje zamówienie jest w 100% bezpieczne.

Sklep: Booknet.net.pl

Zachcianki pod kontrolą. Jak opanować pokusę jedzenia? - Doreen Virtue - 2837010997

31,45 zł

Zachcianki pod kontrolą. Jak opanować pokusę jedzenia? - Doreen Virtue

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Oto kolejny poradnik niekwestionowanego autorytetu - specjalistki w dziedzinie zdrowego żywienia, emocjonalnego i fizycznego głodu - Doreen Virtue, autorki książek - Anielska dieta oraz Uzdrawianie duszy i ciała. Jej najnowsza książka Zachcianki pod kontrolą. Jak opanować pokusę jedzenia? adresowana jest do wszystkich, którzy nałogowo objadają się i mają problemy z nadwagą. Do tych, u których przyczyna pojawiania się głodu nie leży w naturze fizycznej, ale ma swoje źródło w sferze emocjonalnej. W końcu do tych, których w jednej chwili chwyta przemożna chęć zjedzenia określonego pokarmu i nijak nie są w stanie zwalczyć w sobie tej zachcianki. W grupie tych produktów najczęściej występują: czekolada, ciasta, ciasteczka, chipsy, lody albo słone czy pikantne przekąski. Jednak zjedzenie tego, na co się ma ochotę, nie rozwiąże problemu, który się za tym kryje. Tylko umiejętne interpretowanie zachcianek jedzeniowych pozwoli opanować pokusę jedzenia. Takie rozwiązania i gotowe afirmacje do zwalczania zachcianek daje właśnie Doreen Virtue. Dzięki niej uzdrowisz swoje emocje - strach, wstyd, gniew i napięcie, które manifestują się w formie zachcianek. Nazwa - Zachcianki pod kontrolą. Jak opanować pokusę jedzenia? Oryginalny tytuł - Constant Craving. What Your Food Cravings Mean And How to Overcome Them Autor - Doreen Virtue Oprawa - Miękka Wydawca - Illuminatio Kod ISBN - 9788362476428 Kod EAN - 9788362476428 Wydanie - 1 Rok wydania - 2013 Język - polski Tłumacz - Androsiuk-Kotarska Ewa Format - 14.5x20.5cm Ilość stron - 336 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-03-01

Sklep: InBook.pl

Najpiękniejsze polskie modlitwy - Praca Zbiorowa - 2836977211

13,44 zł

Najpiękniejsze polskie modlitwy - Praca Zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Modlitwy mają rozmaite formy. Mogą być prywatne, czasem wręcz bardzo osobiste - i publiczne, społeczne. Można je podzielić na modlitwy uwielbienia, przeproszenia, dziękczynienia i prośby. Każda jednak angażuje całego człowieka: jego uczucia i wolę, nie jest wyłącznie aktem intelektualnym. Modlić można się niemal wszędzie, w domu, w drodze do pracy czy szkoły. Dzięki modlitwie Bóg będzie dla chrześcijanina zarówno celem, do którego dąży wszystkimi pracami domowymi i zawodowymi, oraz treścią jego poczynań i dążeń, a także motywacji i intencji. Nazwa - Najpiękniejsze polskie modlitwy Autor - Praca Zbiorowa Oprawa - Twarda Wydawca - Sfinks Kod ISBN - 9788363624507 Kod EAN - 9788363624507 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 14.5x19.5cm Ilość stron - 96 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-10-06

Sklep: InBook.pl

Nie igraj z Miłością! - ks. Krzysztof Pawlina - 2858085381

10,65 zł

Nie igraj z Miłością! - ks. Krzysztof Pawlina

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Umieć zatroszczyć się o innych. To sposób przekazywania siebie. Zapomnieć o sobie, pamiętać o drugim. To przynosi szczęście. Nielogiczne, ale działa! Relacje są czymś niewidocznym, ale jeśli są, to wszystko jest na swoim miejscu.  Szczęście należy do wymiaru ducha, nie posiadania. Dlatego warto coś zrobić dla innych, aby oni byli szczęśliwi. Szczęście rodzi szczęście.   fragm. książki Nazwa - Nie igraj z Miłością! Autor - ks. Krzysztof Pawlina Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Sióstr Loretanek Kod ISBN - 9788372578815 Kod EAN - 9788372578815 Rok wydania - 2017 Format - 120x195 Ilość stron - 126 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Motoszybowiec Pegaz i jego konstruktor Tadeusz Chyliński - Rafał Chyliński - 2836932823

35,62 zł

Motoszybowiec Pegaz i jego konstruktor Tadeusz Chyliński - Rafał Chyliński

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Historia pierwszego motoszybowca zaprojektowanego i zbudowanego w Polsce po 1945 roku. Powstał on w odpowiedzi na konkurs ogłoszony jesienią 1945 roku przez Departament Lotnictwa Cywilnego Ministerstwa Komunikacji. W konkursie zwyciężył projekt motoszybowca Pegaz, który zgłosił inż. Tadeusz Chyliński. Projekt konstrukcyjny był zakończony w 1947 roku, lecz budowa prototypu się przeciągnęła i pierwszy lot Pegaz wykonał na wiosnę 1949 roku. W tym czasie przewidywano seryjną produkcję aż 80 egzemplarzy. Niestety, rok 1950 przyniósł wzrost napięcia międzynarodowego w związku z wybuchem wojny w Korei. Nacisk Związku Sowieckiego na rozwój produkcji samolotów bojowych spowodował przekreślenie dotychczasowych planów polskiego przemysłu lotniczego. Zaniechano produkcji rodzimych konstrukcji, nastawiając się na produkcję licencyjną na potrzeby wojska. Tym samym plan produkcji Pegaza został przekreślony. Aby uzasadnić tę decyzję podano, że Pegaz jest zbyt łatwy w pilotażu. Prototyp Pegaza zachował się w zbiorach Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie. Nazwa - Motoszybowiec Pegaz i jego konstruktor Tadeusz Chyliński Autor - Rafał Chyliński Oprawa - Miękka Wydawca - CB Kod ISBN - 9788373391505 Kod EAN - 9788373391505 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 20.5x29.5cm Ilość stron - 208 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Wielka księga roślin pokojowych. - Jarosław Rak - 2846492806

42,02 zł

Wielka księga roślin pokojowych. - Jarosław Rak

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wydanie 2011r. Oprawa twarda. Strony 296. Format 23,5x28,5cm. Pachnące i owocujące, karzełki i olbrzymy, dziwadła i klasyczne piękności - świat roślin doniczkowych jest barwny i bogaty. Obejrzyj go z bliska. Wybierz kwiat, który najlepiej charakteryzuje Twoją osobowość i pasuje do mieszkania. Lub po prostu ten najpiękniejszy. "Wielka księga roślin pokojowych" to kompendium wiedzy o najpopularniejszych gatunkach, które można uprawiać na parapecie okiennym. Znajdziesz w niej absolutnie niepowtarzalne zdjęcia ponad 100 gatunków dostępnych w Polsce. Z obszernych opisów dowiesz się, skąd pochodzą rośliny, poznasz zasady pielęgnacji oraz ciekawostki ze świata botaniki. Nazwa - Wielka księga roślin pokojowych. Autor - Jarosław Rak Oprawa - Twarda Wydawca - Multico Kod ISBN - 9788377630358 Kod EAN - 9788377630358 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 23.5x28.5cm Ilość stron - 266 Podatek VAT - 5% Premiera - 2011-07-30

Sklep: InBook.pl

Lego Ninjago Movie. Ognisty robot 70615 - 2858081482

291,07 zł

Lego Ninjago Movie. Ognisty robot 70615

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Pokonaj Armię Rekinów w ognistym robocie Kaia!Przygotuj się do gorącej walki w ogromnym, ruchomym robocie z filmu LEGO NINJAGO: FILM. Ognisty robot ma otwierany kokpit z miejscem na minifigurkę, dwa miotacze dysków na ramionach i dwie ręce z ognistymi blasterami, z których nie można strzelać. W zestawie jest sześć minifigurek i broń (w tym katany Kaia oraz łuk i strzała Zane'a), dzięki czemu zabawa będzie jeszcze ciekawsza. - W zestawie sześć minifigurek: Kai, Zane, Lauren, Henry, Młot i Meduza.- Ognisty robot ma otwierany kokpit z miejscem na minifigurkę, ruchome ręce i nogi, dwa niestrzelające ogniste blastery z przezroczystymi elementami przypominającymi ogień, dwa miotacze dysków na ramionach, dwa zbiorniki ogniowe z symbolami NINJAGO i dwie flagi z samurajskimi dekoracjami.- Broń: dwie katany Kaia, łuk i strzała Zane'a, rybi młot Młota oraz rybia bazooka Meduzy.- Akcesoria: lody w rożku i lód na patyku.- Odgrywaj niezwykłe sceny z filmu LEGO NINJAGO: FILM.- Ognisty robot ma ok. 36 cm wysokości, 11 cm długości i 21 cm szerokości. Nazwa - Lego Ninjago Movie. Ognisty robot 70615 Wydawca - LEGO Kod ISBN - 5702015592604 Kod EAN - 5702015592604 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Pollywood Jak stworzyliśmy Hollywood - Andrzej Krakowski - 2855812107

33,55 zł

Pollywood Jak stworzyliśmy Hollywood - Andrzej Krakowski

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Na przełomie XIX i XX wieku w dalekiej Ameryce stosunkowo niewielka grupa emigrantów stworzyła przemysł, który sto lat później będzie rządził światem. Nie ma takiej armii, rządu lub kapitału, który w dzisiejszej dobie mógłby przeciwstawić się potędze mediów. Nie oszukujmy się, to one decydują kto zostanie następnym prezydentem, a kto wyląduje w więzieniu, który rząd utrzyma się przy władzy a który pójdzie w zapomnienie, czy waluta pójdzie w górę, czy poleci na łeb ciągnąc za sobą wielkie banki, gdzie pojedziemy na wakacje, co zjemy i co będziemy nosić w przyszłym sezonie. Jedyny element naszego codziennego życia do tej pory skutecznie opierający się przemysłowi medialnemu to" pogoda. Okres 1880 do 1920 roku w Stanach Zjednoczonych przeszedł do historii pod nazwą "Wielkiej Emigracji". Do młodego, bo liczącego zaledwie niewiele ponad sto lat, kraju napływa ponad dwadzieścia trzy miliony uchodźców z całego świata. Co spowodowało że tak nieproporcjonalnie duża część twórców amerykańskiego przemysłu medialnego urodziła się na terenach przedrozbiorowej i dzisiejszej Polski" Pollywood: Jak stworzyliśmy Hollywood to pierwszy tom z serii książek o twórcach amerykańskiego przemysłu medialnego: filmu, radia i telewizji, teatru, opery, animacji i reklamy, literatury i szkolnictwa, turystyki, mody" nawet kosmetyków. Kim byli ci ludzie, co ich łączyło a co dzieliło" Była to niewątpliwie niezwykła grupa. Konkurowali ze sobą w sposób bezpardonowy, zwalczali się wzajemnie jak mogli, oszukiwali jeden drugiego, gdy tylko nadarzała się ku temu okazja, ale w momencie zagrożenia z zewnątrz zapominali o niesnaskach, tworzyli wspólny front i dawali odpór przeciwnikowi" tylko po to by chwilę później znowu wbijać sobie noże w plecy. Wykształcony w powojennej Polsce autor w 1968 roku podzielił los swoich bohaterów i zdążył kilkunastu z nich jeszcze poznać osobiście. Z grupy ponad stu Andrzej Krakowski bierze pod literacki mikroskop dwadzieścia jeden postaci i opisując ich życie oraz kariery wnikliwie bada losy i charaktery pionierów Hollywoodu. Co nimi kierowało, skąd przyszli i dokąd doszli. Uciekali od prześladowań, biedy i przemocy. Zaczynali od niczego i zbudowali olbrzymie fortuny. Dlaczego właśnie oni, a nie Francuzi, Włosi, Irlandczycy, Chińczycy czy Skandynawowie stworzyli amerykański przemysł filmowy" Napisane w gatunku literatury faktu, seria Pollywood w wartki sposób opisuje i pokazuje jak podziały i ślepa nienawiść w jednym kraju stają się twórczą pożywką tworzącą bogactwo w innym. Bo prawdą jest, że gdyby nie przemoc i bezsensowne uprzedzenia Hollywood byłby dzisiaj dzielnicą Warszawy lub Krakowa. Nazwa - Pollywood Jak stworzyliśmy Hollywood Autor - Andrzej Krakowski Oprawa - Twarda Wydawca - Blue Bird Kod ISBN - 9788364870057 Kod EAN - 9788364870057 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 14.0x21.5cm Ilość stron - 528 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Zestaw dydaktyczny. Historyjki obrazkowe - Praca zbiorowa - 2850905375

37,21 zł

Zestaw dydaktyczny. Historyjki obrazkowe - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.Zestaw ten służy do nauki związków czasowych ( przedtem, teraz, potem ). Osiągamy też czytanie całymi zdaniami (czytanie globalne) i uczymy opowiadania zdarzeń.Zestaw składa się z pięciu historyjek, każda po cztery obrazki. - 20 elementów obrazkowych - opis przykładowych ćwiczeń Nazwa - Zestaw dydaktyczny. Historyjki obrazkowe Autor - Praca zbiorowa Wydawca - Arson Kod ISBN - 2900000004986 Kod EAN - 2900000004986 Format - 22,5x15,5x4 cm Ilość stron - 53 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Mój zamek - Ingrid Brauer - 2836964706

13,78 zł

Mój zamek - Ingrid Brauer

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wyobraź sobie, że jesteś małą księżniczką i właśnie wprowadzasz się do wymarzonego zamku. W tej wspanialej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, by urządzić aż 14 zamków, a nawet wydać przyjęcie dla gości. Oto ponad 400 naklejek, a wśród nich mieszkańcy zamku i ich zwierzaki, meble do salonu i sali balowej, sprzęty kuchenne, zabawki i wiele, wiele więcej. Nazwa - Mój zamek Oryginalny tytuł - Mein stickerschloss Autor - Ingrid Brauer Oprawa - Miękka Wydawca - Arkady Kod ISBN - 9788321348858 Kod EAN - 9788321348858 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 21.0x30.0cm Ilość stron - 26 Podatek VAT - 23% Premiera - 2015-02-03

Sklep: InBook.pl

Hadoop. Kompletny przewodnik. Analiza i przechowywanie danych - Tom White - 2836941449

56,13 zł

Hadoop. Kompletny przewodnik. Analiza i przechowywanie danych - Tom White

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Analiza danych z Hadoopem - i wszystko staje się prostsze! Podstawy Hadoopa i model MapReduce Praca z Hadoopem, budowa klastra i zarządzanie platformą Dodatki zwiększające funkcjonalność Hadoopa Platforma Apache Hadoop to jedno z zaawansowanych narzędzi informatycznych. Dzięki niej można przeprowadzać różne operacje na dużych ilościach danych i znacznie skrócić czas wykonywania tych działań. Wszędzie tam, gdzie potrzebne jest szybkie sortowanie, obliczanie i archiwizowanie danych - np. w dużych międzynarodowych sklepach internetowych, serwisach społecznościowych lub wyszukiwarkach, takich jak Amazon, Facebook, Yahoo!, Apache Hadoop sprawdza się znakomicie. Jeśli potrzebne Ci narzędzie do poważnej analizy dużych zbiorów danych, nie znajdziesz lepszego rozwiązania! Tę książkę napisał wytrawny znawca i współtwórca Hadoopa. Przedstawia w niej wszystkie istotne mechanizmy działania platformy i pokazuje, jak efektywnie jej używać. Dowiesz się stąd, do czego służą model MapReduce oraz systemy HDFS i YARN . Nauczysz się budować aplikacje oraz klastry. Poznasz dwa formaty danych, a także wykorzystasz narzędzia do ich pobierania i transferu. Sprawdzisz, jak wysokopoziomowe narzędzia do przetwarzania danych współdziałają z Hadoopem. Zorientujesz się, jak działa rozproszona baza danych i jak zarządzać konfiguracją w środowisku rozproszonym. Przeczytasz również o nowinkach w Hadoopie 2 i prześledzisz studia przypadków ilustrujące rolę Hadoopa w systemach służby zdrowia i przy przetwarzaniu danych o genomie. Hadoop i model MapReduce Systemy HDFS i YARN Operacje wejścia - wyjścia w platformie Hadoop Typy, formaty, funkcje i budowa aplikacji w modelu MapReduce Zarządzanie platformą Hadoop Avro, Parquet, Flume i Sqoop - metody pracy z danymi Pig, Hive, Crunch i Spark - wysokopoziomowe narzędzia do przetwarzania danych HBase i ZooKeeper - praca w środowisku rozproszonym Integrowanie danych w firmie Cerner Nauka o danych biologicznych Cascading Hadoop - rozwiązanie na miarę wyzwań globalnych! Tom White - jeden z czołowych ekspertów w zakresie obsługi platformy Hadoop. Członek organizacji Apache Software Foundation, inżynier oprogramowania w firmie Cloudera. Nazwa - Hadoop. Kompletny przewodnik. Analiza i przechowywanie danych Oryginalny tytuł - Hadoop: The Definitive Guide, 4th Edition Autor - Tom White Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788328314573 Kod EAN - 9788328314573 Wydanie - 1 Rok wydania - 2015 Język - PL Tłumacz - Tomasz Walczak Format - 168x237 Ilość stron - 672 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-11-13

Sklep: InBook.pl

Litacja. - Wiktor Osiatyński - 2837021869

22,05 zł

Litacja. - Wiktor Osiatyński

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wydanie 2012r. Oprawa twarda. Strony 168. Format 12,5x19,5cm. Litacja to druga część historii zapoczątkowanej Rehabem. Autor opisuje, jak jego bohater uczy się żyć z innymi ludźmi, ze sobą i z własnymi emocjami bez alkoholu. I chociaż W. poznaje samego siebie, to okazuje się, że rehab i litacja to jeszcze nie jest pełna rehabilitacja. Nazwa - Litacja. Autor - Wiktor Osiatyński Oprawa - Twarda Wydawca - Iskry Kod ISBN - 9788324402021 Kod EAN - 9788324402021 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 13.0x20.0cm Ilość stron - 168 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-05-15

Sklep: InBook.pl

Dopodusznik - Isabel Mauro - 2838397153

14,23 zł

Dopodusznik - Isabel Mauro

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Kiedy kładziemy się spać, a sen nie przychodzi, zbierają się w naszych głowach i sercach przeróżne myśli i uczucia. Przez nasz umysł, jakby strumieniem, płyną troski i wszystkie inne przeżycia minionego dnia.Cudownie by było każdego dnia udawać się do krainy snów z poczuciem... Nazwa - Dopodusznik Autor - Isabel Mauro Oprawa - Twarda Wydawca - Semen Kod ISBN - 9788387153731 Kod EAN - 9788387153731 Wydanie - - Rok wydania - 2014 Język - polski Tłumacz - - Seria wydawnicza - - Format - 11.0x13.2cm Ilość stron - 384 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-10-10

Sklep: InBook.pl

szukaj w Kangoo antykwariat internetowy na drugim koncu dnia 18852

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy na drugim koncu dnia 18852

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.058, t2=0, t3=0, t4=0.012, t=0.058

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER