antykwariat internetowy arcana nr 37 1 2001 17533

- znaleziono 14 produktów w 5 sklepach

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad - 2854922647

11,15 zł

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Pierwsze na świecie świadectwo ofiary zbrodni honorowej. Miała siedemnaście lat i zakochała się: zhańbiła rodzinę. Więc rodzina wydała na nią wyrok śmierci... Pokochała go pierwszą miłością. Myślała, że się z nią ożeni. Ale ukochany zniknął, a ona odkryła, że jest w ciąży. A w jej świecie to najcięższa zbrodnia... W zapomnianej przez Boga wiosce w Cisjordanii kobiety są warte mniej niż zwierzęta domowe. Tu mężczyzna jest panem życia i śmierci żony, córki, siostry. Brat może bezkarnie zabić siostrę, matka - córkę, kolejną bezużyteczną dziewczynkę, jaka się urodzi. Tu kobiecie odbiera się godność, a nawet życie zgodnie z odwiecznym obyczajem i uświęconą tradycją. A śmierć jest karą dla dziewczyny, która zhańbi rodzinę. Tak jak Souad. Wyrok wydaje jej ojciec. Szwagier dokonuje egzekucji. Oblewa Souad benzyną i podpala... SOUAD przeżyła - cudem, ale rodzina usiłowała zabić ją nawet w szpitalu. Na zawsze jednak pozostanie straszliwie okaleczona - na ciele i duszy. I wciąż musi się ukrywać; dopóki żyje, jej rodzinę okrywa hańba. Spalona żywcem, opublikowana pod pseudonimem szokująca opowieść o piekle, jakim było jej dzieciństwo i młodość, stała się międzynarodowym bestsellerem. Wydana w 37 w krajach książka przerywa tabu milczenia wobec istniejącej nadal w krajach muzułmańskich barbarzyńskiej tradycji. Nieludzkiego obyczaju, prawa mężczyzn, na mocy którego co najmniej pięć tysięcy kobiet pada co roku ofiarą zbrodni honorowej. Nazwa - Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe Autor - Souad Oprawa - Miękka Wydawca - Amber Kod ISBN - 9788324159406 Kod EAN - 9788324159406 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Tłumacz - 31182,maria rostworowska; Format - 110 x 175 x 14 Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-06-23

Sklep: InBook.pl

Przewodnik po metafizyce - Sebastian Tomasz Kołodziejczyk (red.) - 2837041498

47,07 zł

Przewodnik po metafizyce - Sebastian Tomasz Kołodziejczyk (red.)

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Przewodniki po filozofii to pierwsza w Polsce seria książkowa, której celem jest zdanie sprawy z aktualnego stanu badań naukowych w zakresie wszystkich dyscyplin filozoficznych. Każda pozycja w serii jest zbiorem esejów autorstwa czołowych polskich znawców przedmiotu reprezentujących różne ośrodki akademickie. Adresatami serii są zarówno wykładowcy i studenci filozofii, jak i szersze grono miłośników filozofii, stąd obok dbałości o merytoryczną jakość tekstów, redaktorom serii przyświeca troska o ich jasność i przystępność. Oprócz uporządkowanej prezentacji najważniejszych wątków toczonych dziś filozoficznych debat Czytelnik otrzymuje obszerne wskazówki bibliograficzne, z uwzględnieniem najnowszych publikacji na dany temat.Redaktorzy serii: Sebastian Tomasz Kołodziejczyk & Janusz SalamonPrzewodnik po metafizyce to zbiór artykułów prezentujących najnowsze stany badań nad bogatą problematyką metafizyczną we współczesnej filozofii. Niewątpliwą zaletą Przewodnika jest to, że jego Autorzy przekonująco pokazują, iż wiele problemów tradycyjnej filozofii zostało w wieku XX i XXI podjętych i opracowanych na nowo, głównie dzięki temu, że filozofia analityczna potrafiła przezwyciężyć swoje antymetafizyczne nastawienie. Dodatkowo Autorzy umiejętnie łączą tradycję kontynentalną z analityczną, by w ten sposób zaznaczyć unikalną wartość metafizyki jako dyscypliny uniwersalnej.Redaktor tomu: Sebastian Tomasz KołodziejczykKsiążka, którą łaskawy Czytelnik obecnie otrzymuje, jest świadectwem zainteresowań metafizycznych młodszego pokolenia filozofów polskich. Ich inspiracje są różne, łączy ich jednak fascynacja problematyką metafizyczną i rzetelność w jej podejmowaniu. Dzięki różnorodności propozycji książka stanowi dobry przegląd tego, co dziś w filozofii, także polskiej, się dzieje. Przewodniczący Rady Naukowej Serii: Władysław Stróżewski Nazwa - Przewodnik po metafizyce Autor - Sebastian Tomasz Kołodziejczyk (red.) Oprawa - Miękka Wydawca - WAM Kod ISBN - 9788375057485 Kod EAN - 9788375057485 Rok wydania - 2011 Język - polski Seria wydawnicza - Przewodniki po filozofii Format - 15.5x23.0cm Ilość stron - 636 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias - 2854109292

51,27 zł

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka, posiadająca istotne walory praktyczne, jest pierwszą pozycją polskiej autorki w tak kompleksowy sposób analizującą nie tylko istotę funkcjonowania kredytowych instrumentów pochodnych, ale również modele ich wyceny, doskonalenie których autorka słusznie uznaje za kluczowe dla rozwoju tego rynku. Niewątpliwą zaletą opracowania jest mnogość przykładów, przeprowadzających Czytelnika przez kolejne etapy szacowania wartości omawianych struktur i tworzących idealną bazę dla zrozumienia konstrukcji tych złożonych produktów. Prof. zw. dr hab. Janusz Soboń Publikacja stanowi cenne kompendium wiedzy zarówno dla praktyków rynku finansowego, jak i studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich, jak również dla pracowników nauki zainteresowanych wdrażaniem metod kwantyfikacji ryzyka kredytowego w praktykę. Prof. nadzw. SGH dr hab. Paweł Niedziółka Nazwa - Pochodne instrumenty kredytowe Autor - Izabela Pruchnicka-Grabias Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375563733 Kod EAN - 9788375563733 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.5x23.0cm Ilość stron - 280 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Między niebem a piekłem - Grzegorz Polaczek - 2854925337

21,12 zł

Między niebem a piekłem - Grzegorz Polaczek

Książki & Multimedia > Książki

Opis - "Między niebem a piekłem" to porywająca opowieść o dwóch banitach zesłanych na Ziemię: diable Seth'ie i aniele Bartłomieju. Przypadkowe spotkanie powoduje, iż ze względu na obopólne korzyści, postanawiają zamieszkać razem. Książka opowiada o wspólnych wysiłkach, które mają doprowadzić ich z powrotem do domu, gdzie nie będą musieli mierzyć się z codziennymi problemami życia na Ziemi. Nazwa - Między niebem a piekłem Autor - Grzegorz Polaczek Oprawa - Miękka Wydawca - Novae Res Kod ISBN - 9788377222300 Kod EAN - 9788377222300 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 12.0x19.5cm Ilość stron - 236 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Nina i Złota Liczba. Tom 5. Dziewczynka z szóstego księżyca. - Moony Witcher - 2838749187

19,52 zł

Nina i Złota Liczba. Tom 5. Dziewczynka z szóstego księżyca. - Moony Witcher

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Pomiędzy podartym papierem a słomą Nina znalazła przyczepione lustro, które emanowało negatywną energią. Dziewczynkę z Szóstego Księżyca przeszły dreszcze na zmianę z uderzeniami gorąca. Pobladła. Jej przyjaciele wyciągnęli z kieszeni swoje Taldomy. Nina rzuciła paczkę na ziemię, rozrzucając na dywanie słomę i skrawki papieru. Chwytając lustro prawą dłonią, zorientowała się, że gwiazda nie jest już różowa, ale... czarna! Lustro zapłonęło i pofrunęło na środek pokoju w ognistym wirze. Pojawił się w nim obraz dwóch zakapturzonych sylwetek. Twarze ledwie dało się dostrzec - jeden z mężczyzn był stary, a drugi młody i szczupły. Nazwa - Nina i Złota Liczba. Tom 5. Dziewczynka z szóstego księżyca. Autor - Moony Witcher Oprawa - Twarda Wydawca - Olesiejuk Kod ISBN - 9788327411563 Kod EAN - 9788327411563 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Seria wydawnicza - Dziewczynka z szóstego księżyca Format - 14.5x22.5cm Ilość stron - 288 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-05-26

Sklep: InBook.pl

Aspekty społeczno-prawne rozwoju antycznego Rzymu - Oktawia Braniewicz, Patryk Kowalczyk - 2847264005

20,21 zł

Aspekty społeczno-prawne rozwoju antycznego Rzymu - Oktawia Braniewicz, Patryk Kowalczyk

Książki & Multimedia > Książki

Opis - "Aspekty społeczno-prawne rozwoju antycznego Rzymu" to praca zbiorowa młodych naukowców zainteresowanych prawem rzymskim. Autorzy poruszyli w niej problematykę historii prawa rzymskiego i jego źródeł, rozwoju rzymskiego prawa obligacyjnego, istotnych kwestii rzymskiego prawa osobowego, rzymskiej Familii oraz ewolucji rzymskiego prawa spadkowego. Nazwa - Aspekty społeczno-prawne rozwoju antycznego Rzymu Autor - Oktawia Braniewicz, Patryk Kowalczyk Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe UMK Kod ISBN - 9788323132547 Kod EAN - 9788323132547 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 14.5x21.0cm Ilość stron - 188 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Przemoc i mobing w szkole, w domu, w miejscu pracy. - Praca zbiorowa - 2854924552

56,42 zł

Przemoc i mobing w szkole, w domu, w miejscu pracy. - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 276. Format 16,5x23,5cm. Nazwa - Przemoc i mobing w szkole, w domu, w miejscu pracy. Oryginalny tytuł - Bullying in Different Contexts. Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN Kod ISBN - 9788301171094 Kod EAN - 9788301171094 Wydanie - 1 Rok wydania - 2012 Język - polski Tłumacz - Guzowska Małgorzata Seria wydawnicza - Resocjalizacja Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 276 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-10-16

Sklep: InBook.pl

Hipnotyczny Marketing - 2857821267

49,40 zł

Hipnotyczny Marketing ebookpoint

Książki

Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online?"Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?" Od: Joe Vitale Wimberley, Texas, Stany Zjednoczone Drogi przyjacielu, Może to się już i Tobie przytrafiło. Nadchodzi czas w życiu każdego z nas, gdy musimy przestać martwić się o zarabianie pieniędzy z tego, co robimya zacząć myśleć o tym, jak pomóc innym. Ten czas nastał dla mnie 29 grudnia 2001 roku. To były moje 48 urodziny. To było dla mnie ważne wydarzenie. Przecież nikt z nas nie wie, ile jeszcze czasu nam zostało. Zastanawiałem się nad całym moim życiem i zdałem sobie sprawę, że choć kiedyś zmagałem się, głodowałem, a nawet zbankrutowałem , teraz jestem w punkcie, w którym życie jest piękne. Żyję w przepięknym domu w malowniczych, górzystych, wiejskich terenach w okolicach Austin, w stanie Texas. Jeżdżę luksusowymi samochodami. Mam piękną, inteligentną kobietę, która mnie kocha. Moje książki są bestsellerami. I mam wystarczająco wiele pasywnego przychodu ze wszystkiego, czego do tej pory dokonałem, że nie muszę nic już więcej robić. Życie jest piękne. Wtedy właśnie zadałem sobie pytanie, które zmieniło moje życie: Co dalej? Odpowiedź jest następująca: Nastał czas abym podzielił się prawdziwymi sekretami marketingu dla dowolnego biznesu na Ziemi. PRAWDZIWYMI sekretami? Jak widzisz, większość specjalistów od marketingu pokazuje Ci wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć zyski swojego biznesu. Jeden guru marketingu da Ci sto różnych porad. Inny zdezorientuje Cię swoim skomplikowanym słownictwem i zagmatwanymi teoriami. Inny specjalizuje się w tylko jednym aspekcie marketingu reklamach mailingowych, publicity, w sprzedaży przez Internet, w telemarketingu, w czymkolwiek. Oni wszyscy mają dobre zamiary . Ale nie dają Ci tych prawdziwych sekretów, które sprawią, że Twój biznes odniesie dziś sukces. Nie dają Ci całego systemu. Zaskoczony? Nie można ich winić, naprawdę. Jeśli powiedzą Ci wszystko co wiedzą, nie będziesz ich więcej potrzebować. Tak długo, jak długo karmią Cię małymi fragmentami swojego marketingowego tortu, Ty zawsze pozostajesz głodny i będziesz kupować od nich wiedzę kawałek po kawałku. Czy nie jesteś tym zmęczony? Przyznaj to. Kupowałem książki, kasety i magazyny również od nich. Dostawałem wnioski i porady które były przydatne. Ale nigdy jeszcze nie dostałem systemu kompletnej strategii która zadziałałaby dla mnie. Musiałem stworzyć taką dla samego siebie. Ok., wystarczy tego. Jestem gotowy, by wyjawić całą prawdę . Jestem gotowy, by powiedzieć Ci co działa w marketingu dla Twojego biznesu właśnie dziś i jestem gotowy zrobić to za niewiele więcej niż nic. Dlaczego? Oto cała historia. W 1999 roku, po cichu stworzyłem nową strategię marketingową. Nazwałem ją Marketing Gwarantowanych Zysków. Pozwoliłem trzem osobom zatrudnić mnie, bym stworzył Strategię MGZ dla nich. Zapłacili mi po 25 tysięcy dolarów każdy. W 2000 roku, zdecydowałem że pominąłem zbyt wiele osób pozostało sporo pieniędzy do zarobienia. Zdecydowałem więc, że stworzę lekcje przesyłane emailem na temat mojej Strategii MGZ. Wszyscy musieli podpisać umowy, że nie wyjawią sekretów mojej strategii generowania zysków. Tuzin osób zapłaciło mi po 2500$ każdy, aby uczestniczyć w tych zajęciach poprzez email. Pamiętam, jak pewnego dnia jeden z moich uczniów napisał mi, że miał 70% wzrost w swoich zyskach w ciągu mniej niż 90 dni. W 2001 roku obchodziłem 48 urodziny i zdecydowałem, że to czas dla mnie, abym oddał coś światu w duży, chwalebny, niezapomniany sposób. Wtedy właśnie zacząłem pisać moją najwspanialszą książkę zwaną Hipnotyczny Marketing. Ciężko mi było napisać tę książkę. Chciałem, aby była doskonała i kompletna. Chciałem, aby była tak prosta, że każdy będzie mógł ją przeczytać i wykorzystać w każdym biznesie. Nawet jeśli są na pograniczu bankructwa! Kiedy skończyłem pierwszą wersję książki, nie wiedziałem, czy była dobra czy nie. Wysłałem ją więc do paru znajomych. Otrzymałem kilka listów pełnych uznania, które dały mi przyjemny dreszcz zadowolenia i dodały pewności siebie. Na przykład: "Jeśli nie potrafisz wyciągnąć pomysłu wartego 50 000 $ z tej książki, lepiej przyłóż sobie lustro do twarzy i zobacz, czy na pewno zaparowuje. Joe odważa się bombardować Cię jednym fenomenalnym opowiadaniem, pomysłem, przykładem po drugim. Mój umysł jest przeładowany! Daję tej książce 5+ -- Yanik Silver, SurefireMarketing.com Nauczyłem się czegoś nowego na każdej stronie, a uczę się o marketingu każdego dnia od 1958 roku. "Joe Vitale zahipnotyzował mnie. Dokonał tego Hipnotycznym Marketingiem, który okazał się książką tak wciągającą, że nie mogłem przestać jej czytać. Nauczyłem się czegoś nowego na każdej stronie, a uczę się o marketingu każdego dnia od 1958 roku. Teraz, mogę tylko wzdrygać się na myśl o tych biednych duszach, które jeszcze nie nauczyły się tego, czego uczy Joe. On nie tylko oświeca, ale również robi to w taki ciepły i ujmujący sposób, że nie możesz przestać, tylko musisz przeczytać do końca tę książkę z uśmiechem w sercu i wyobrażeniami o grubych banknotach w umyśle. Dziękuję Ci Joe za ten potężny wkład w świat marketingu." -- Jay Conrad Levinson, Autor, seria Marketing Partyzancki (wydawany również w Polsce) JayConradLevinson.com Czemu miałbyś oddawać tak dużo za tak niewiele? "Joe, napisałeś arcydzieło. Skondensowałeś formułę stawania się bogatym w tylko 79 dni w 3 proste kroki, które każdy może wykonać to jest genialne! Jak wszystko co piszesz, Hipnotyczy Marketing jest wypełniony życiowymi, bezpośrednimi sposobami do wygenerowania dużych strumieni gotówki przelewających się w czyjekolwiek konto bankowe. Dziękujemy Ci za udostępnianie tego klejnotu wydawniczego. Ale daj spokój Joe Ta cena. Ty chyba żartujesz! Czemu miałbyś oddawać tak dużo za tak niewiele? To jakby sprzedawać Fort Knox po przecenie!" -- Dr. Paul Hartunian, Autor, How to Get a Million Dollars in Publicity FREE! www.PrProfits.com/ezine/   Kiedy zapominam pewnych lekcji marketingu, sięgam po książkę Hipnotyczny Marketing "Bez wątpienia, książka Joe Vitale Hipnotyczny Marketing to tak zwany musiszmieć -- musisz ją przeczytać. Joe zostawia wszystkich innych w tyle, jest całe lata świetlne przed starymi monotonnymi metodami marketingowymi. I robi to w tak prosty sposób Kiedy zapominam pewnych lekcji marketingu, sięgam po książkę Hipnotyczny Marketing, która od razu dodaje dziesiątki tysięcy dolarów do mojego biznesu. Każdy rozdział jest wart setki razy więcej niż cena tej fantastycznej publikacji. Dziękuję Joe, za udostępnianie nam tej informacji. Jeśli istniałaby Nagroda Nobla za najbardziej użyteczną informację na temat marketingu, zdecydowanie otrzymałbyś ją." John Harricharan, Zdobywca licznych nagród, Autor:When You Can Walk on Water, Take the Boat "Rób to, co mówi Hipnotyczny Marketing i staniesz się bogaty! To jest wprost genialne! Nauczyłem się czegoś, co zwiększa moje końcowe zyski za każdym razem kiedy czytam Joea. Hipnotyczny Marketing to ENCYKLOPEDIA specyficznych strategii mówiących, jak zajmować się marketingiem Twojego biznesu. Zaufaj mi. Ostatnim razem kiedy użyłem JEDNEGO z pomysłów Joea Vitale w planie marketingowym, zarobiłem 12 865 $ w ciągu jednego dnia! (A to tylko jeden z pomysłów!)" -- Kevin Hogan, Autor: Psychologia Perswazji, KevinHogan.com Jedyny sposób, w jaki mógłbyś sprawić, by Twoi czytelnicy zarabiali szybciej, to osobiście zrobić im przelew! "Zeszłej nocy skończyłem czytać Hipnotyczny Marketing i mam tylko jedno pytanie: Wybacz mi moje słownictwo, ale Joe, na litość boską, czy zostały Ci jeszcze jakiekolwiek nieodkryte sekrety? Nigdy nie widziałem nikogo odkrywającego tak wiele swoich sekretów w jednym uderzeniu takim, jak ta książka. Jedyny sposób, w jaki mógłbyś sprawić, by Twoi czytelnicy zarabiali szybciej, to osobiście zrobić im przelew! Mój ulubiony rozdział -- 29. Twoja zmieniona wersja tekstu sprzedażowego na stronie jest świetna, ale kiedy porównasz ją do poprzedniej, jest jeszcze lepsza. Również podoba mi się Twój pomysł z testem mięśniowym. To nowoczesna i fascynująca idea. Może zapoczątkujesz nowy trend z tym pomysłem!" -- Blair Warren, Autor: The Forbidden Keys to Persuasion Potrzebujesz tej książki chyba że jesteś bilionerem, którego jedyny problem to bycie zbyt bogatym. "Niesamowite! Nowa książka Joea wskazuje kompletną, żeglowną drogę dla zarówno marketingowych nowicjuszy, jak i marketingowych weteranów. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i specyficznych technik. Dodatkowo, jest tu kilka klejnotów w tej książce jak 5 sposobów, aby sprawić, że ludzie przeczytają Twojego emaila, oraz 5 sposobów, by napisać zabójczy emailowy list sprzedażowy. Każdy z tych elementów jest wart przynajmniej 10 razy tyle co cena tej książki. Potrzebujesz tej książki chyba że jesteś milionerem, którego jedyny problem to bycie zbyt bogatym. David Garfinkel, Autor: Advertising Headlines That Make You Rich, AdHeadlines.com (Opinie polskich marketerów o "Hipnotycznym Marketingu" znajdziesz na końcu tego listu) Oczywiście potem poszedłem i dokończyłem tę książkę! Sam spis treści pokazuje, jak wiele dla Ciebie jest w tej książce Krok Pierwszy: Hipnotyczny Rozgłos Rozdział 1: Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych Rozdział 2: Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO Rozdział 3: Latające karły i bohater ludowego PR-u Rozdział 4: Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu Rozdział 5: Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę Rozdział 6: Pokaż swój stanik! Rozdział 7: 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie Rozdział 8: Woda... na młyn Rozdział 9: Sprzedając krwawe gry komputerowe Rozdział 10: Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu Rozdział 11: Jak zainstalować pragnienia sukcesu w swoim umyśle Rozdział 12: Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media Rozdział 13: 10 porad, jak stać się atrakcyjnym dla mediów, od medialnej Tygrysicy Rozdział 14: Siedem praw najlepszego promotora baseballu Rozdział 15: Psychologia hipnotycznego rozgłosu Rozdział 16: Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby totalnie zawładnąć uwagą mediów Rozdział 17: Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma Rozdział 18: Niesamowity sposób o nazwie E-DR Publicity Rozdział 19: Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów Rozdział 20: 14 natychmiastowych sposobów na wysłanie Twojej informacji prasowej Rozdział 21: Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie telewizyjnym i radiowym Krok drugi: Hipnotyczne Strony WWW Rozdział 22: Klucze do hipnotycznych stron internetowych Rozdział 23: Mistrz copywritingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety Rozdział 24: Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety Rozdział 25: Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony Rozdział 26: Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony Rozdział 27: Jakie są najsilniejsze strony bezpośredniej sprzedaży w Internecie? Rozdział 28: Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata Rozdział 29: Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną Rozdział 30 Jak Inspirujący Muzyk Ludowy może stworzyć hipnotyczny serwis internetowy Rozdział 31 Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu Krok trzeci: Hipnotyczne e-maile Rozdział 32: Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać Rozdział 33: Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila Rozdział 34: Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających Rozdział 35: 5 najlepszych sposobów pisania tematów e-maili Rozdział 36: Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%? Rozdział 37: Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym Rozdział 38: Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty Rozdział 39: Jak zarobić nawet jeszcze więcej używając tego nietypowego sekretu e-mailowego Rozdział 40: Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by ludzie otworzyli Twojego e-maila? Rozdział 41: Naprawdę zabójczy hipnotyczny sales-letter, użyty w sieci i poza nią Rozdział 42: Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów BONUS #1+ Specjalny ebook: "Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego?" BONUS #2+ Specjalny ebook: "10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów" BONUS #3+ Specjalny ebook: "Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki" BONUS #4+ Specjalny ebooka: "Niebezpieczne sprzedawanie nowy sposób zwiększenia zysków" BONUS #5+ Specjalny ebook: "Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy" BONUS #6+ Specjalny ebook: "Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami" BONUS #7+ Specjalny ebook: "Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu" Epilog: Ukrywany sekret stawania się bogatym w zaledwie 79 dni Tak więc informuję Cię, że Hipnotyczny Marketing jest już dostępny . Ale zanim go zamówisz, pozwól, że przedstawię Ci trójstopniową strategię marketingową załączoną w tej książce, która znacznie różni się od wszystkiego co do tej pory widziałeś kiedykolwiek. 1. E-DR Publicity. Tradycyjne publicity (czyli zdobywanie rozgłosu w mediach) jest egocentryczne. Twoje imię trafia do gazety albo wspomina się o Tobie w telewizji. I co z tego? To rzadko przekłada się na sprzedaż. Mój system E-DR Publicity to zdobywanie rozgłosu, który sprawia, że ludzie podejmują akcję, od razu. Sprawia, że oni robią to, czego od nich oczekujesz. Prawie nikt żywy w dzisiejszych czasach nie wie, jak tworzyć tego typu rozgłos. Ja wiem. W mojej nowej książce mówię o mężczyźnie, który będąc bez pieniędzy stworzył nowy biznes, który zyskał ogólnokrajowy rozgłos i uczynił go bogaczem. Ty też możesz to zrobić. Możesz wykorzystać E-DR Publicity za grosze a często wręcz za darmo. 2. Strony WWW generujące reakcję. Są dwa rodzaje stron internetowych, które działają: Napędzane przez informację -- i napędzane przez bezpośrednią sprzedaż. Mocno uderzające strony takie jak te, promujące moje książki, dążą do sprzedaży i robią to efektywnie. W mojej książce odkrywam strony, które zarabiają i pokazuję Ci jak kreować swoje własne - opierając się na mało znanych zasadach. To tak naprawdę bardzo proste kiedy już znasz sekrety, jak to się robi. 3. Hipnotyczne E-maile. Legendarny marketer Jay Abraham i ja rozmawialiśmy kiedyś o wiadomościach e-mail jako o słabo wykorzystywanym, ale o ogromnym potencjale narzędziu marketingowym. Wysyłałem emaile, które generowały zysk na poziomie 21 500 $ w mniej niż tydzień. W mojej nowej książce zobaczysz moje emaile jak również maile od tych, którzy zarobili grube dolary dzięki tylko i wyłącznie wiadomościom email. Tak długo jak długo masz konto w banku, możesz to zrobić. Koszt jest zerowy. Zwrot może być oszałamiający. Czy dostrzegasz już różnicę? Kiedy większość ludzi w marketingu będzie próbowała sprzedawać Ci książki, magazyny, programy, szkolenia czy cokolwiek innego, rzadko kiedy dadzą Ci kompletny system. Nie mogą. To by wyłączyło ich z biznesu. Zbankrutowaliby. A co ze mną? Jeśli jesteś obeznany z moją twórczością, wiesz że mam w sobie pragnienie dawania innym. Dlatego jestem gotowy, aby oddać Ci moje marketingowe sekrety , do których dochodziłem metodami prób i błędów, przez pot, krew i łzy, które doprowadziły mnie do bogactwa. Nie będziesz mi musiał płacić 25 000 $ za nie. Ani 2 500 $. Ani nawet 100 $. W dodatku otrzymasz również zamówisz Hipnotyczny Marketing . Zdumieją Cię one swoimi niesamowitymi poradami. Dostaniesz wszystko w plikach PDF, abyś mógł przeczytać na komputerze, lub wydrukować i czytać na łóżku, w ogrodzie lub na plaży. Ogółem, to może być najlepszy deal XXI wieku. W tym momencie, decyzja należy do Ciebie. Jeśli kupisz tę książkę, świetnie. Zarobię wystarczająco dużo pieniędzy, aby dawać na wartościowe cele, poczuję się dobrze z tym, Złote Myśli zarobią trochę pieniędzy za promocję książki, a Ty skorzystasz poznając najskuteczniejszy system marketingowy wszechczasów. Ostatecznie, Twój sukces nie zależy głównie od zewnętrznych czynników. Zależy głównie od Ciebie. Hipnotyczny marketing wskazuje Ci drogę. Jesteś gotowy ją obrać? Pozdrawiam serdecznie, Joe Vitale, Pierwszy Hipnotyczny Marketer Świata P.S. Jak dużo pieniędzy możesz zarobić z sekretami, które poznasz w Hipnotycznym Marketingu ? Szczerze: Nie wiem. Oferuję Ci młotek i sporo gwoździ. Możesz wybudować nim domek dla psa albo pałac. Decyzja należy do Ciebie. Może po prostu weź tę książkę , weź wszystkie darmowe bonusy i sam zobacz czy to jest możliwe? Czy to nie byłby najmądrzejszy wybór? P.P.S. Twoja satysfakcja z książki jest gwarantowana . Jeśli nie dostrzeżesz wartości w strategii, którą stworzyłem, przetestowałem i pokazałem w mojej nowej książce, zwróć ją, by otrzymać zwrot pieniędzy bez zbędnych pytań. Co mógłbyś stracić? To jest inwestycja w Ciebie. P.P.P.S. "Co uważają o nim Polacy?" W Stanach "Hipnotyczny Marketing" sprzedał się nakładem aż 25.000 egzemplarzy w cenie około 69 $! Jest jednak znany również w Polsce. Oto co polscy marketerzy mówią o Joe Vitale: Joe Vitale to niewątpliwie najwybitniejsza postać światowego internetowego copyrightingu. Z jego wiedzy korzystają nie tylko najlepsi profesjonaliści e-biznesu, ale także wszyscy Ci, którym marzy się sukces, a którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z wirtualnym biznesem. E-book "Hipnotyczny Marketing" to obowiązkowa lektura dla każdego praktyka marketingu perswazyjnego. Ilekroć go czytam, za każdym razem jestem zaskakiwany nowymi rzeczami, które w nim odkrywam. Jego wydanie w języku polskim będzie z pewnością przełomem, który odmieni życie wielu jego czytelników. Gdybym miał zrobić listę 5 najważniejszych dla mnie i moje biznesu e-booków, autorem 3 spośród nich byłby właśnie Vitale, a "Hipnotyczny Marketing" zajmowałby wśród nich jedno z dwóch pierwszych miejsc. Piotr M. Łabuz http://www.MarketingPerswazyjny.pl Joe Vitale zaliczam do grona 5 zachodnich specjalistów, którzy mieli największy wpływ na mnie, moje biznesy i moje podejście do marketingu. Wiele się od niego nauczyłem, wiele jeszcze na pewno się nauczę. U Joe cenię najbardziej robienie w marketingu tego, co jest skuteczne i sprzedaje, a nie tego, co nie zostanie skrytykowane. () Piotr Majewski twórca portalu CNEB czyli Czas na e-biznes http://www.cneb.pl () Kiedyś, dawno, dawno temu trafiłem po raz pierwszy na stronę Joe Vitalego, Mr Fire. Normalna, przeciętna strona, sporo tekstu, ale stała się rzecz dziwna... Siedzę przed komputerem, czytam tekst. Czytam i czytam, tak że zapominam o upływie czasu. Nawet nie zauważam, że jest już 3 nad ranem! Wtedy pojawia się myśl - jakim cudem jakiś amerykański potomek Włochów, potrafi mnie tak wciągnąć w czytanie strony o marketingu? Kiedy jakiś czas później w moje ręce trafia zestaw "Hypnotic Writing Secrets" Vitalego moje oczy zaczynają się otwierać... bardzo! Ale wciąż nie jestem przekonany. Pomyślałem - nikt tego w Polsce nie robi, dobrze, ja wypróbuję to na czymś niewielkim. Reklama T-shirtów. Krótka wstawka w newsletterze. Piszę do tej pory "standardowym" żargonem marketingowym, wyniki są w miarę dobre. Sprawdźmy jak zadziała hipnotic. Piszę nową wersję za pomoca narzędzi "hipnotic writing", wysyłam... i nagle zaskoczenie! Efektywność reklamy rośnie o 300%! Prawdziwy szok, ale to był dopiero początek... Mariusz Składanowski, twórca portalu Joe Monster http://psychologia-perswazji.pl Kim jest Joe Vitale? Jest jedną z najciekawszych, najbardziej twórczych postaci w świecie współczesnego marketingu. To co odróżnia go od całej plejady marketingowych i internetowych guru to jego dokonania. Joe w ciągu kilku lat odbył drogę od pucybuta do milionera dzięki stosowaniu tego czego uczy (a to czego uczy jest miejscami zaskakujące). Joe praktycznie stworzył popularyzowane, między innymi przeze mnie, pojęcie hipnotycznego marketingu. Joe, stosując wynalezioną przez siebie metodę Hypnotic Writing, napisał kilkanaście doskonałych książek, które czyta się jednym tchem, a stosując strategie hipnotycznego marketingu umieścił kilka z nich na pozycji nr 1 w Amazon.com (raz nawet wygrał z najnowszą książką o Harrym Potterze!). Ponadto Joe w niezwykły sposób pokazuje jak przekraczać granice ustalonych schematów, czego przykładem jest jego Spiritual Marketing czyli marketing duchowy, w którym skutecznie wykorzystuje modele znane z rozwoju duchowego do realizowania pragnień i celów również kompletnie materialnych! Osobiście uwielbiam jego i jego pomysły (w końcu on mnie nauczył pisania :-) () Andrzej Batko www.nlp.pl Przeczytaj także recenzję "Hipnotycznego Marketingu" zamieszczoną w serwisie http://www.e-biznes.pl: Recenzja ebooka "Hipnotyczny Marketing" Tak! Chciałbym nauczyć się tych prawdziwych sekretów marketingu, które pozwolą mi przestać martwić się o pieniądze. Proszę przesłać mi ebook "Hipnotyczny Marketing". Od razu dostanę również poniższe darmowe bonusy: Bonus #1: Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego? -- Odkryj taktyki, które wykorzystano, by wypromować produkt w Internecie w ciągu 24 godzin. Użyj tego samego pomysłu, by wypromować swoją stronę, bez wydawania żadnych pieniędzy. (Wartość 17$) Bonus #2: 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów -- Dowiedz się, które 10 książek o marketingu jest tak potężnych, że powinny zostać zakazane. Niektóre z nich zostały wydane prywatnie, albo są rozpowszechniane tylko w tak zwanym podziemiu - ale muszą stać się częścią Twojej biblioteki marketingowej. (Wartość 17$) Bonus #3: Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki - Wprowadź w życie siedmiostopniowy plan, który powie Ci, jak tworzyć hipnotyzujące kontrahentów wizytówki - i odkryj, dlaczego każdy musi mieć to często zaniedbywane marketingowe narzędzie. (Wartość 17$) Bonus #4: Niebezpieczne sprzedawanie - nowy sposób zwiększenia zysków - Dowiedz się, jak właściciel małego biznesu dociera do swoich docelowych klientów i sprawia, że czują się zobligowani, by kupować jego produkty. Ta metoda może zostać wykorzystana zarówno w biznesach internetowych, jak i w realu. (Wartość 17$) Bonus #5: Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy -- Joe daje Ci siedem najpotężniejszych sekretów pisania ofert pani Bernice Fitz-Gibbon, które pomogły wystrzelić sprzedaż jej klientów na orbitę. Kiedy je zobaczysz, będziesz wiedział, dlaczego ten geniusz reklamy zrewolucjonizował dziedzinę reklamy w sklepach lat 40' i 50' w USA. (Wartość 17$) Bonus #6: Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami - Zobacz list, który pokazuje bezpieczny, delikatny sposób na przeprowadzenie w sieci Hipnotycznego Marketingu, który poprowadzi do sprzedaży. Dowiesz się, co tak naprawdę oznacza marketing relacji i dlaczego jest to mądra strategia w dzisiejszym świecie. (Wartość 17$) Bonus #7: Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu - Poznaj te trzy klucze do sukcesu, które musisz wykorzystać w swoim życiu już dziś. To są zasady, według których Joe żył, by osiągnąć swój sukces, i mogą poprowadzić Cię do rezultatów w ciągu paru miesięcy. (Wartość 17$) * Rozumiem, że ta oferta zawiera 100%, bezwarunkową gwarancję satysfakcji. Jeśli nie zobaczę wartości w Hipnotycznym Marketingu, z jakiegokolwiek powodu, mogę zwrócić go i otrzymam natychmiast zwrot moich pieniędzy. W tym przypadku i tak wszystkie bonusy będą moje. Wypełnij informacje w formularzu zamówienia, a ebook zostanie przesłany Ci od razu, gdy tylko zaksięgujemy wpłatę. Twoje zamówienie jest w 100% bezpieczne.

Sklep: Booknet.net.pl

Henryk Maciołek i in. KOMPENDIUM MIĘDZYNARODOWYCH UREGULOWAŃ PRAWNO-EKONOMICZNYCH ORGANIZMÓW ŻYWYCH ORAZ ŻYWNOŚCI GENETYCZNIE MODYFIKOWANEJ - 2834461768

25,00 zł

Henryk Maciołek i in. KOMPENDIUM MIĘDZYNARODOWYCH UREGULOWAŃ PRAWNO-EKONOMICZNYCH ORGANIZMÓW ŻYWYCH ORAZ ŻYWNOŚCI GENETYCZNIE MODYFIKOWANEJ Pozostałe

Książki / Prawo i administracja

SPIS TREŚCI: Wstęp Część I Międzynarodowe uregulowania prawne dotyczące organizmów i żywności genetycznie modyfikowanej Międzynarodowe akty prawne regulujące problematykę organizmów i żywności genetycznie zmodyfikowanej 2. Konwencja o różnorodności biologicznej 3. Konwencja o różnorodności biologicznej z Rio de Janeiro 4. Protokół kartageński o bezpieczeństwie biologicznym do konwencji o różnorodności biologicznej 5. Konwencja z Aarhus Część II Uregulowania prawne dotyczące organizmów i żywności modyfikowanej genetycznie obowiązujące w Unii Europejskiej 1. Najczęściej występujące rośliny genetycznie modyfikowane 2. Przykłady roślin modyfikowanych genetycznie o zmienionych właściwościach 3. Akty prawne regulujące problematykę organizmów zmodyfikowanych genetycznie w Unii Europejskiej 4. Dyrektywa Rady 90/219/EWG z 23 kwietnia 1990 r. 5. Dyrektywa Rady 98/81/WE z 26 października 1998 r. 6. Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady Europy 2001/18/EC z dnia 12 marca 2001 r. 7. Rozporządzenie (WE) nr 1829/2003 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 22 września 2003 r. 8. Rozporządzenie (WE) nr 1830/2003 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 22 września 2003 r. 9. Rozporządzenie (WE) nr 1946/2003 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 15 lipca 2003 r. Część III Uregulowania prawne dotyczące organizmów genetycznie modyfikowanych obowiązujące w Polsce. 1. Struktury organizacyjne zajmujące się GMO 2. Udział społeczeństwa w podejmowaniu decyzji dotyczących GMO 3. Zamknięte użycie organizmów genetycznie zmodyfikowanych 4. Wprowadzenie do środowiska GMO i produktów GMO 5. Zamierzone uwolnienie GMO do środowiska w celach innych niż wprowadzenie do obrotu 6. Wprowadzenie do obrotu produktów GMO 7. Wywóz za granicę i tranzyt produktów GMO 8. System monitorowania zagrożeń wynikających z uwolnienia GMO do środowiska 9. Akty prawne regulujące problematykę organizmów genetycznie zmodyfikowanych w Polsce 10. Ustawa z dnia 22 czerwca 2001 r. o organizmach genetycznie zmodyfikowanych 11. Ustawa z dnia 21 maja 2003 r. o zmianie ustawy o organizmach genetycznie zmodyfikowa­nych oraz ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia 12. Rozporządzenie Ministra środowiska z dnia 21 lutego 2002 r. w sprawie szczegółowego spo­sobu funkcjonowania Komisji do spraw organizmów genetycznie zmodyfikowanych 13. Rozporządzenie Ministra finansów z dnia 19 kwietnia 2002 r. w sprawie urzędów celnych właściwych dla przywozu i wywozu produktów GMO 14. Rozporządzenie Ministra środowiska z dnia 16 maja 2002 r. w sprawie określenia zakresu przedmiotowego badań dla podmiotów ubiegających się o przeprowadzanie badań i wydawanie opinii w dziedzinie organizmów genetycznie zmodyfikowanych 15. Rozporządzenie Ministra środowiska z dnia 6 czerwca 2002 r. w sprawie określenia wzorów wniosków dotyczących zgód i zezwoleń na działania w zakresie organizmów genetycznie zmody­fikowanych 16. Rozporządzenie Ministra środowiska z dnia 8 lipca 2002 r. w sprawie określenia szczegó­łowego sposobu przeprowadzania oceny zagrożeń dla zdrowia ludzi i środowiska w związku z podjęciem działań polegających na zamkniętym użyciu GMO, zamierzonym uwolnieniu GMO do środowiska, w tym wprowadzeniu do obrotu produktów GMO, oraz wymagań, jakie powinna spełniać dokumentacja zawierająca ustalenia takiej oceny 17. Rozporządzenie Ministra finansów z dnia 23 lipca 2003 r. zmieniające rozporządzenie w spra­wie urzędów celnych właściwych dla przywozu i wywozu produktów GMO 18. Rozporządzenie Ministra środowiska z dnia 29 listopada 2002 r. w sprawie listy organiz­mów patogennych oraz ich klasyfikacji, a także środków niezbędnych dla poszczególnych stopni hermetyczności Część IV L regulowania prawne dotyczące żywności genetycznie modyfikowanej obowiązujące w Polsce. 1. Żywność genetycznie modyfikowana i jej wpływ na ludzkość 2. Biotechnologia w gospodarce żywnościowej Polski 3. Akty prawne regulujące problematykę żywności genetycznie modyfikowanej 4. Ustawa z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia 5. Ustawa z dnia 24 lipca 2002 r. o zmianie ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywie­nia oraz innych ustaw 6. Rozporządzenie Ministra zdrowia z dnia 2 stycznia 2003 r. w sprawie sposobu i trybu postęp­owania dotyczącego nowej żywności Część V Prawo ochrony środowiska 1. Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska Bibliografia Pozycje zwarte Akty prawne Autorzy, biorąc pod uwagę fakt szybkiego postępu zachodzącego w biotechnologii i niedobór kompeksowej pozycji książkowej odwołującej się do przepisów prawno-administracyjnych, postanowili na podstawie własnych spostrzeżeń, dostępnego piśmiennictwa oraz danych internetowych opracować kompendium w zakresie międzynarodowych uregulowań prawno-ekonomicznych organizmów żywych oraz żywności genetycznie modyfikowanej.

Sklep: Hatteria.pl

Wynajem dzierżawa Urządzenia wielofunkcyjnego HP PageWide Pro 477dwt Multifunction Printer and Tray (W2Z53B) - 2843432301

67,65 zł

Wynajem dzierżawa Urządzenia wielofunkcyjnego HP PageWide Pro 477dwt Multifunction Printer and Tray (W2Z53B) HP

WYNAJEM DZIERŻAWA UMOWY SERWISOWE>HP

Umowa serwisowa na HP PageWide Pro 477dwt MFP W2Z53BUrządzenie jest nowe oryginalnie zapakowamePropozycja umowy serwisowej z dzierżawą na 12, 24, 36 i 60 miesięcyMiesięczny koszt dzierżawy urządzenia:Umowa na 12 miesięcy - 190,00 zł netto / miesiącUmowa na 24 miesiące

Sklep: ZiZaKo.pl

Wynajem dzierżawa Drukarki HP PageWide Pro MFP 477dw D3Q20B - 2843432302

61,50 zł

Wynajem dzierżawa Drukarki HP PageWide Pro MFP 477dw D3Q20B HP

WYNAJEM DZIERŻAWA UMOWY SERWISOWE>HP

Umowa serwisowa na Urządzenie wielofunkcyjne HP PageWide Pro 477dw (D3Q20B)Urządzenie jest nowe oryginalnie zapakowamePropozycja umowy serwisowej z dzierżawą na 12, 24, 36 i 60 miesięcyMiesięczny koszt dzierżawy urządzenia:Umowa na 12 miesięcy - 165,00 zł netto / miesiącUmowa na 24 miesiące

Sklep: ZiZaKo.pl

Drukarka HP PageWide Pro MFP 477dw D3Q20B - 2824682717

2519,00 zł

Drukarka HP PageWide Pro MFP 477dw D3Q20B HP

DRUKARKI KOMPUTERY AKCESORIA>Urządzenia Wielofunkcyjne>Atramentowe>HP

Urządzenie wielofunkcyjne HP PageWide Pro 477dw (D3Q20B)Przegląd Wysoka wartość i prędkość

Sklep: ZiZaKo.pl

HP PageWide Pro 477dwt Multifunction Printer and Tray (W2Z53B) - 2824683305

3655,22 zł

HP PageWide Pro 477dwt Multifunction Printer and Tray (W2Z53B) HP

DRUKARKI KOMPUTERY AKCESORIA>Urządzenia Wielofunkcyjne>Atramentowe>HP

HP PageWide Pro 477dwt MFPWysoka wartość i prędkość

Sklep: ZiZaKo.pl

NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - 2827273129

165,00 zł

NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM Motomarketing

PRZEWODNIKI I PORADNIKI

NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM. PODRĘCZNIK 2 Podręcznik dla warsztatów samochodowych Narzędzia marketingowe w warsztacie samochodowym. Podręcznik 2 to książka, która zastępuje wydawnictwo z 2006 roku pt.

Sklep: MOTODANE

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy pl arcana nr 37 1 2001 17533

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.135, t2=0, t3=0, t4=0.022, t=0.135

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2017 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER