antykwariat internetowy badania marketingowe metody i techniki 10776

- znaleziono 412 produkty w 36 sklepach

Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - 2843823414

79,24 zł

Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku Wydawnictwo Naukowe PWN

Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

.

Sklep: Kumiko.pl

Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Małgorzata Roszkiewicz - 2837064928

42,12 zł

Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Małgorzata Roszkiewicz

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania. Nazwa - Metody ilościowe w badaniach marketingowych Autor - Małgorzata Roszkiewicz Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN Kod ISBN - 9788301137717 Kod EAN - 9788301137717 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 352 Podatek VAT - 5% Premiera - 2006-09-27

Sklep: InBook.pl

Henryk Przyłęcki BADANIE WODY, ŚCIEKÓW, OSADÓW I GAZÓW W ZAKRESIE TECHNIKI SANITARNEJ. TOM I [antykwariat] - 2832180355

17,00 zł

Henryk Przyłęcki BADANIE WODY, ŚCIEKÓW, OSADÓW I GAZÓW W ZAKRESIE TECHNIKI SANITARNEJ. TOM I [antykwariat] Pozostałe

Antykwariat literacki / Budownictwo i przemysł

W książce podano metody pobierania prób i wykonywania analiz (fizycznej i chemicznej) wody, ścieków i pochodnych ich przeróbki, gazów, śmieci i gruntów w zakresie inżynierii sanitarnej. Podano również wskazówki, według których można z otrzymanych wyników analizy wykrywać i określać stopień zanieczyszczenia wód, sposoby ich oczyszczania, postępowanie przy kontroli procesów oczyszczania ścieków, przeróbki i utylizacji osadów i śmieci oraz regeneracji odpadów. Dość mocno zniszczona i zabrudzona okładka. Stan książki wewnątrz dobry minus (pożółkłe kartki, blok książki zabrudzony od zewnętrznej strony). Na pierwszej stronie podpis właściciela.

Sklep: Hatteria.pl

Metody ilościowe w badaniach marketingowych - 2824260060

41,70 zł

Metody ilościowe w badaniach marketingowych Wydawnictwo Naukowe PWN

Podręcznik i książki edukacyjneEkonomia / Marketing

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

Sklep: NaszaSzkolna.pl

Metody ilościowe w badaniach marketingowych - 2822626604

38,21 zł

Metody ilościowe w badaniach marketingowych Wydawnictwo Naukowe PWN

/ Książki naukowe i popularnonaukowe / Biznes, nauki ekonomiczne

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych

Sklep: Wieszcz.pl

Metody ilościowe w badaniach marketingowych - 2212821209

40,10 zł

Metody ilościowe w badaniach marketingowych Wydawnictwo Naukowe PWN

Inne 306

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

Sklep: Albertus.pl

Metody ilościowe w badaniach marketingowych - 2843508437

38,21 zł

Metody ilościowe w badaniach marketingowych WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN

Nauka / Ekonomia, biznes

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

Sklep: Literacka.pl

Metody ilościowe w badaniach marketingowych - 1897888577

34,93 zł

Metody ilościowe w badaniach marketingowych wydawnictwo naukowe pwn

Podręczniki szkolne

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania....

Sklep: Madbooks.pl

Metody ilościowe w badaniach marketingowych - 2845233214

49,00 zł

Metody ilościowe w badaniach marketingowych wydawnictwo naukowe pwn

Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania....

Sklep: Prolibri.pl

Metody ilościowe w badaniach marketingowych - 2212821208

40,10 zł

Metody ilościowe w badaniach marketingowych Wydawnictwo Naukowe PWN

Biznes

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

Sklep: Albertus.pl

Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników - 2825741464

51,30 zł

Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników onepress

Książki

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmie Dlaczego badania marketingowe są ważne? Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen? Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów? Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się rozstrzygać, nie mając dobrych informacji o rynku. Co da Ci ta książka? Badanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami badania, opracowywanie pozyskanych informacji i wyciąganie uzasadnionych wniosków. Rzecz w tym, że to samo badanie można przeprowadzić na sto różnych sposobów, ale nie każda droga doprowadzi do celu i pozwoli wyciągnąć ważne wnioski, a potem podjąć racjonalne decyzje. Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka -- zestaw nowych metod, szablonów i technik -- wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak: zaplanować badanie marketingowe; zbierać i analizować dane; prowadzić badania jakościowe i ilościowe; dobierać próby statystyczne; projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania; korzystać z internetowych baz danych; mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania.

Sklep: Booknet.net.pl

Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników - 1168561107

62,70 zł

Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników

Literatura popularnonaukowa>Polityka i ekonomia

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmie Dlaczego badania marketingowe są ważne? Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen? Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów? Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się rozstrzygać, nie mając dobrych informacji o rynku. Co da Ci ta książka? Badanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami badania, opracowywanie pozyskanych informacji i wyciąganie uzasadnionych wniosków. Rzecz w tym, że to samo badanie można przeprowadzić na sto różnych sposobów, ale nie każda droga doprowadzi do celu i pozwoli wyciągnąć ważne wnioski, a potem podjąć racjonalne decyzje. Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka -- zestaw nowych metod, szablonów i technik -- wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak: zaplanować badanie marketingowe; zbierać i analizować dane; prowadzić badania jakościowe i ilościowe; dobierać próby statystyczne; projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania; korzystać z internetowych baz danych; mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania.

Sklep: Planetaksiazki.pl

Badania marketingowe - Praca zbiorowa - 2838395249

84,55 zł

Badania marketingowe - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej "Badania marketingowe. Teoria i praktyka". W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów. Nowy podręcznik zawiera: rozdział dotyczący badań nad skutecznością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła informacji, metody i techniki badań (?). Ciekawie dobrane przykłady bardzo dobrze pokazują specyfikę i użyteczność stosowanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest stosowanie nowoczesnych rozwiązań metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych, a także dobrze dobranych metod jakościowych i ilościowych. Publikację wyróżnia kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a doskonałym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i klientów. Z recenzji prof. dr hab. Józefa Garczarczyka Nazwa - Badania marketingowe Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN Kod ISBN - 9788301187712 Kod EAN - 9788301187712 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 605 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-10-12

Sklep: InBook.pl

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias - 2837037748

51,27 zł

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka, posiadająca istotne walory praktyczne, jest pierwszą pozycją polskiej autorki w tak kompleksowy sposób analizującą nie tylko istotę funkcjonowania kredytowych instrumentów pochodnych, ale również modele ich wyceny, doskonalenie których autorka słusznie uznaje za kluczowe dla rozwoju tego rynku. Niewątpliwą zaletą opracowania jest mnogość przykładów, przeprowadzających Czytelnika przez kolejne etapy szacowania wartości omawianych struktur i tworzących idealną bazę dla zrozumienia konstrukcji tych złożonych produktów. Prof. zw. dr hab. Janusz Soboń Publikacja stanowi cenne kompendium wiedzy zarówno dla praktyków rynku finansowego, jak i studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich, jak również dla pracowników nauki zainteresowanych wdrażaniem metod kwantyfikacji ryzyka kredytowego w praktykę. Prof. nadzw. SGH dr hab. Paweł Niedziółka Nazwa - Pochodne instrumenty kredytowe Autor - Izabela Pruchnicka-Grabias Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375563733 Kod EAN - 9788375563733 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.5x23.0cm Ilość stron - 280 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Badania marketingowe - 2842318637

99,00 zł

Badania marketingowe wydawnictwo naukowe pwn

Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.

Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej

Sklep: Prolibri.pl

szukaj w Kangoo antykwariat internetowy badania marketingowe metody i techniki 10776

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy pl badania marketingowe metody i techniki 10776

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.079, t2=0, t3=0, t4=0.024, t=0.079

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2017 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER