antykwariat internetowy l 59 2816

- znaleziono 36 produktów w 6 sklepach

Insert Easton A/C/E L 59 - 2833510825

7,00 zł

Insert Easton A/C/E L 59

Sklep internetowy > Strzały > GROTY I INSERTY > INSERTY

ROZMIAR: 59 Inserty do promieni Easton ACE. Wykonane ze stali, pokryte niklem.Do stosowania z grotami wkręcanymi A/C/E Screw-in Bulge. Dostępne w kilku wersjach:F - 29 gr.;H - 39 gr.;J - 49 gr.;L - 59 gr.

Sklep: e-luk.pl

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad - 2854922647

11,15 zł

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Pierwsze na świecie świadectwo ofiary zbrodni honorowej. Miała siedemnaście lat i zakochała się: zhańbiła rodzinę. Więc rodzina wydała na nią wyrok śmierci... Pokochała go pierwszą miłością. Myślała, że się z nią ożeni. Ale ukochany zniknął, a ona odkryła, że jest w ciąży. A w jej świecie to najcięższa zbrodnia... W zapomnianej przez Boga wiosce w Cisjordanii kobiety są warte mniej niż zwierzęta domowe. Tu mężczyzna jest panem życia i śmierci żony, córki, siostry. Brat może bezkarnie zabić siostrę, matka - córkę, kolejną bezużyteczną dziewczynkę, jaka się urodzi. Tu kobiecie odbiera się godność, a nawet życie zgodnie z odwiecznym obyczajem i uświęconą tradycją. A śmierć jest karą dla dziewczyny, która zhańbi rodzinę. Tak jak Souad. Wyrok wydaje jej ojciec. Szwagier dokonuje egzekucji. Oblewa Souad benzyną i podpala... SOUAD przeżyła - cudem, ale rodzina usiłowała zabić ją nawet w szpitalu. Na zawsze jednak pozostanie straszliwie okaleczona - na ciele i duszy. I wciąż musi się ukrywać; dopóki żyje, jej rodzinę okrywa hańba. Spalona żywcem, opublikowana pod pseudonimem szokująca opowieść o piekle, jakim było jej dzieciństwo i młodość, stała się międzynarodowym bestsellerem. Wydana w 37 w krajach książka przerywa tabu milczenia wobec istniejącej nadal w krajach muzułmańskich barbarzyńskiej tradycji. Nieludzkiego obyczaju, prawa mężczyzn, na mocy którego co najmniej pięć tysięcy kobiet pada co roku ofiarą zbrodni honorowej. Nazwa - Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe Autor - Souad Oprawa - Miękka Wydawca - Amber Kod ISBN - 9788324159406 Kod EAN - 9788324159406 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Tłumacz - 31182,maria rostworowska; Format - 110 x 175 x 14 Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-06-23

Sklep: InBook.pl

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias - 2854109292

51,27 zł

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka, posiadająca istotne walory praktyczne, jest pierwszą pozycją polskiej autorki w tak kompleksowy sposób analizującą nie tylko istotę funkcjonowania kredytowych instrumentów pochodnych, ale również modele ich wyceny, doskonalenie których autorka słusznie uznaje za kluczowe dla rozwoju tego rynku. Niewątpliwą zaletą opracowania jest mnogość przykładów, przeprowadzających Czytelnika przez kolejne etapy szacowania wartości omawianych struktur i tworzących idealną bazę dla zrozumienia konstrukcji tych złożonych produktów. Prof. zw. dr hab. Janusz Soboń Publikacja stanowi cenne kompendium wiedzy zarówno dla praktyków rynku finansowego, jak i studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich, jak również dla pracowników nauki zainteresowanych wdrażaniem metod kwantyfikacji ryzyka kredytowego w praktykę. Prof. nadzw. SGH dr hab. Paweł Niedziółka Nazwa - Pochodne instrumenty kredytowe Autor - Izabela Pruchnicka-Grabias Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375563733 Kod EAN - 9788375563733 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.5x23.0cm Ilość stron - 280 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

ARTandamp;FUN Bajkowe Malowanie po numerkach - 2846488769

10,79 zł

ARTandamp;FUN Bajkowe Malowanie po numerkach

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Duża drewniana kostka, gdzie każda ściana ma inną funkcję.Rozmiar: 20x20x36 cmWiek: od 18 miesięcy Nazwa - ARTandamp;FUN Bajkowe Malowanie po numerkach Marka - Simba Kod EAN - 4006592678449 Wydawca - SIMBA Kod producenta - 106337844 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Między niebem a piekłem - Grzegorz Polaczek - 2854925337

21,12 zł

Między niebem a piekłem - Grzegorz Polaczek

Książki & Multimedia > Książki

Opis - "Między niebem a piekłem" to porywająca opowieść o dwóch banitach zesłanych na Ziemię: diable Seth'ie i aniele Bartłomieju. Przypadkowe spotkanie powoduje, iż ze względu na obopólne korzyści, postanawiają zamieszkać razem. Książka opowiada o wspólnych wysiłkach, które mają doprowadzić ich z powrotem do domu, gdzie nie będą musieli mierzyć się z codziennymi problemami życia na Ziemi. Nazwa - Między niebem a piekłem Autor - Grzegorz Polaczek Oprawa - Miękka Wydawca - Novae Res Kod ISBN - 9788377222300 Kod EAN - 9788377222300 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 12.0x19.5cm Ilość stron - 236 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

MARCIN MIELCZEWSKI - Andrzej Kosendiak (Płyta CD) - 2854107046

42,44 zł

MARCIN MIELCZEWSKI - Andrzej Kosendiak (Płyta CD)

Książki & Multimedia > Muzyka

Nazwa - MARCIN MIELCZEWSKI Autor - Andrzej Kosendiak Wydawca - Universal Music Kod EAN - 5902176502270 Rok wydania - 2017 Nośnik - Płyta CD Ilość elementów - 1 Podatek VAT - 23% Premiera - 2017-01-20

Sklep: InBook.pl

PASEK ROZRZĄDU FORD TRANSIT GATES 5571XS - 2829730820

110,00 zł

PASEK ROZRZĄDU FORD TRANSIT GATES 5571XS

SILNIK / OSPRZĘT/PASKI ROZRZĄDU > GATES

FORD TRANSIT nadwozie pełne (T_ _) 2.5 D (TAL, TAS, TGL, TWS) (1988.10 - 1991.09) - 71 KM / 52 KW TRANSIT platforma / podwozie (T_ _) 2.5 DI (TTE, TTL, TTS, TUL) (1988.09 - 1992.09) - 71 KM / 52 KW TRANSIT nadwozie pełne (E_ _) 2.5 DI (EAL, EAS) (1994.06 - 2000.03) - 76 KM / 56 KW 2.5 TD (EAL, EAS) (1994.06 - 2000.03) - 85 KM / 63 KW 2.5 TDI (EAL, EAS) (1994.06 - 2000.03) - 101 KM / 74 KW 2.5 DI (EAL, EAS) (1991.05 - 1994.06) - 70 KM / 51 KW 2.5 DI (EAS, EAL) (1991.05 - 1994.06) - 80 KM / 59 KW 2.5 TD (EAS, EAL) (1991.05 - 1994.06) - 101 KM / 74 KW 2.5 DI (EAL, EAS) (1992.10 - 1994.06) - 85 KM / 63 KW 2.5 DI (EAL, EAS) (1994.06 - 2000.03) - 69 KM / 51 KW TRANSIT platforma / podwozie (E_ _) 2.5 TD (EME/L/S, ENE/L/S) (1994.08 - 2000.03) - 85 KM / 63 KW 2.5 DI (EME/L/S, ENE/L/S) (1994.08 - 2000.03) - 76 KM / 56 KW 2.5 DI (EME/L/S, ENE/L/S) (1991.09 - 1994.08) - 80 KM / 59 KW 2.5 TD (EME/L/S, ENE/L/S) (1994.08 - 2000.03) - 101 KM / 74 KW 2.5 DI (EML/S, ENL/S) (1994.08 - 2000.03) - 69 KM / 51 KW 2.5 TD (EME/L/S, ENE/L/S) (1992.11 - 1994.08) - 85 KM / 63 KW 2.5 TD (EME/L/S, ENE/L) (1991.09 - 1994.08) - 100 KM / 74 KW 2.5 DI (EML/S, ENL/S) (1991.09 - 1994.08) - 69 KM / 51 KW TRANSIT autobus (E_ _) 2.5 DI (EBS, EDS, EDL, ESS, EUS) (1991.08 - 1994.07) - 70 KM / 51 KW 2.5 DI (EBS, EDS, EGL, ESS, EUS) (1991.09 - 1994.07) - 80 KM / 59 KW 2.5 TD (EBS, EBL, ECL, EDS, EDL, ESS, EUS) (1992.10 - 1994.07) - 85 KM / 63 KW 2.5 TD (ECL, EDS, EDL, EGL, ESS, EUS) (1991.09 - 1994.07) - 100 KM / 74 KW 2.5 TD (EBL, EDL, EDS, EGL, ESL, ESS, EUS) (1995.01 - 2000.03) - 85 KM / 63 KW 2.5 TD (ECL, EDL, EDS, ESL, ESS, EUS) (1994.07 - 2000.03) - 100 KM / 74 KW Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Sklep: Auto-czesci.org

PASEK ROZRZĄDU FORD TRANSIT GATES 5571XS - 2847275242

110,00 zł

PASEK ROZRZĄDU FORD TRANSIT GATES 5571XS

SILNIK / OSPRZĘT/PASKI ROZRZĄDU > GATES

FORD TRANSIT nadwozie pełne (T_ _) 2.5 D (TAL, TAS, TGL, TWS) (1988.10 - 1991.09) - 71 KM / 52 KW TRANSIT platforma / podwozie (T_ _) 2.5 DI (TTE, TTL, TTS, TUL) (1988.09 - 1992.09) - 71 KM / 52 KW TRANSIT nadwozie pełne (E_ _) 2.5 DI (EAL, EAS) (1994.06 - 2000.03) - 76 KM / 56 KW 2.5 TD (EAL, EAS) (1994.06 - 2000.03) - 85 KM / 63 KW 2.5 TDI (EAL, EAS) (1994.06 - 2000.03) - 101 KM / 74 KW 2.5 DI (EAL, EAS) (1991.05 - 1994.06) - 70 KM / 51 KW 2.5 DI (EAS, EAL) (1991.05 - 1994.06) - 80 KM / 59 KW 2.5 TD (EAS, EAL) (1991.05 - 1994.06) - 101 KM / 74 KW 2.5 DI (EAL, EAS) (1992.10 - 1994.06) - 85 KM / 63 KW 2.5 DI (EAL, EAS) (1994.06 - 2000.03) - 69 KM / 51 KW TRANSIT platforma / podwozie (E_ _) 2.5 TD (EME/L/S, ENE/L/S) (1994.08 - 2000.03) - 85 KM / 63 KW 2.5 DI (EME/L/S, ENE/L/S) (1994.08 - 2000.03) - 76 KM / 56 KW 2.5 DI (EME/L/S, ENE/L/S) (1991.09 - 1994.08) - 80 KM / 59 KW 2.5 TD (EME/L/S, ENE/L/S) (1994.08 - 2000.03) - 101 KM / 74 KW 2.5 DI (EML/S, ENL/S) (1994.08 - 2000.03) - 69 KM / 51 KW 2.5 TD (EME/L/S, ENE/L/S) (1992.11 - 1994.08) - 85 KM / 63 KW 2.5 TD (EME/L/S, ENE/L) (1991.09 - 1994.08) - 100 KM / 74 KW 2.5 DI (EML/S, ENL/S) (1991.09 - 1994.08) - 69 KM / 51 KW TRANSIT autobus (E_ _) 2.5 DI (EBS, EDS, EDL, ESS, EUS) (1991.08 - 1994.07) - 70 KM / 51 KW 2.5 DI (EBS, EDS, EGL, ESS, EUS) (1991.09 - 1994.07) - 80 KM / 59 KW 2.5 TD (EBS, EBL, ECL, EDS, EDL, ESS, EUS) (1992.10 - 1994.07) - 85 KM / 63 KW 2.5 TD (ECL, EDS, EDL, EGL, ESS, EUS) (1991.09 - 1994.07) - 100 KM / 74 KW 2.5 TD (EBL, EDL, EDS, EGL, ESL, ESS, EUS) (1995.01 - 2000.03) - 85 KM / 63 KW 2.5 TD (ECL, EDL, EDS, ESL, ESS, EUS) (1994.07 - 2000.03) - 100 KM / 74 KW Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Sklep: auto-kemot.pl

PASEK ROZRZĄDU FORD GRANADA 2,0 SIERRA 2,0 84-89 GATES 5069 - 2847275245

31,00 zł

PASEK ROZRZĄDU FORD GRANADA 2,0 SIERRA 2,0 84-89 GATES 5069

SILNIK / OSPRZĘT/PASKI ROZRZĄDU > GATES

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 i (1985.10 - 1990.12) - 100 KM / 74 KW 2.0 (1985.04 - 1989.08) - 105 KM / 77 KW 2.0 i (1985.04 - 1992.02) - 115 KM / 85 KW SIERRA hatchback (GBC, GBG) 1.8 (1987.01 - 1988.05) - 90 KM / 66 KW 2.0 (1987.01 - 1993.02) - 105 KM / 77 KW 1.6 i (1989.10 - 1993.02) - 80 KM / 59 KW 2.0 i CAT (1987.01 - 1993.02) - 100 KM / 74 KW 2.0 i (1987.01 - 1993.02) - 115 KM / 85 KW 2.0 i (1987.01 - 1993.02) - 100 KM / 74 KW SIERRA (GBG, GB4) 1.8 (1987.01 - 1988.05) - 90 KM / 66 KW 2.0 (1987.01 - 1993.02) - 105 KM / 77 KW 1.6 i (1989.10 - 1993.02) - 80 KM / 59 KW 2.0 i CAT (1987.01 - 1993.02) - 100 KM / 74 KW 2.0 i (1987.01 - 1993.02) - 115 KM / 85 KW 2.0 i (1987.01 - 1989.12) - 100 KM / 74 KW SIERRA hatchback (GBC) 1.6 (1982.08 - 1986.12) - 75 KM / 55 KW 1.8 (1984.10 - 1986.12) - 90 KM / 66 KW 2.0 (1985.10 - 1986.12) - 100 KM / 74 KW 2.0 (1982.08 - 1986.12) - 105 KM / 77 KW 2.0 i (1985.03 - 1986.12) - 115 KM / 85 KW 1.6 (1984.08 - 1986.12) - 79 KM / 58 KW SIERRA kombi (BNC) 1.6 (1982.08 - 1986.12) - 75 KM / 55 KW 1.8 (1984.10 - 1986.12) - 90 KM / 66 KW 2.0 (1985.10 - 1986.12) - 100 KM / 74 KW 2.0 (1982.08 - 1986.12) - 105 KM / 77 KW 2.0 (1985.03 - 1986.12) - 115 KM / 85 KW SIERRA kombi (BNG) 1.8 (1987.01 - 1988.05) - 90 KM / 66 KW 2.0 (1987.01 - 1993.02) - 105 KM / 77 KW 2.0 i CAT (1987.01 - 1993.02) - 100 KM / 74 KW 1.6 i (1989.10 - 1993.02) - 80 KM / 59 KW 2.0 i (1987.01 - 1993.02) - 115 KM / 85 KW 1.6 (1987.01 - 1993.02) - 75 KM / 55 KW 2.0 i (1987.01 - 1993.02) - 100 KM / 74 KW ESCORT II (ATH) 2.0 RS Napęd tylnych kół (1975.08 - 1980.08) - 110 KM / 80 KW 2.0 RS (BATN) (1973.03 - 1977.02) - 100 KM / 73 KW TRANSIT autobus (T_ _) 2.0 (TBS, TCL, TCS, TEL, TES) (1985.11 - 1992.09) - 78 KM / 57 KW 2.0 (TBS, TCL, TCS) CAT (1985.12 - 1992.09) - 78 KM / 57 KW CAPRI II (GECP) 2.0 (1976.04 - 1977.12) - 90 KM / 66 KW GRANADA (GU) 2.0 (1979.08 - 1985.08) - 101 KM / 74 KW 2.0 (1981.08 - 1985.08) - 105 KM / 77 KW GRANADA kombi (GNU) 2.0 (1979.08 - 1985.08) - 101 KM / 74 KW 2.0 (1981.08 - 1985.08) - 105 KM / 77 KW CONSUL (GGFL) 2000 (1974.09 - 1975.12) - 90 KM / 66 KW 2000 (1972.01 - 1975.12) - 99 KM / 73 KW CONSUL coupe (GGCL) 2000 (1972.01 - 1975.12) - 99 KM / 73 KW CONSUL Turnier (GGNL) 2000 (1972.01 - 1975.12) - 99 KM / 73 KW TRANSIT autobus (V_ _) 2.0 (VAS, VIL, VLS, VUL, VZS) (1977.11 - 1986.10) - 78 KM / 57 KW 2.0 (VAS, VBLVIL, VLS, VUL, VZS) (1977.12 - 1982.07) - 59 KM / 43 KW 2.0 (VAS, VLS, VZS) (1977.11 - 1986.10) - 75 KM / 55 KW TRANSIT nadwozie pełne (T_ _) 2.0 (TAL, TAS, TGL, TWS) (1985.09 - 1992.09) - 78 KM / 57 KW TRANSIT nadwozie pełne (V_ _) 2.0 (VHL, VVS) (1977.11 - 1986.10) - 78 KM / 57 KW 2.0 (VVS) (1977.11 - 1982.07) - 59 KM / 43 KW 2.0 (VVL) (1977.11 - 1986.10) - 75 KM / 55 KW TRANSIT platforma / podwozie (T_ _) 2.0 (TTE, TTL, TTS) (1986.01 - 1992.09) - 78 KM / 57 KW TRANSIT platforma / podwozie (V_ _) 2.0 (VGL, VSL, VTL) (1977.11 - 1982.07) - 59 KM / 43 KW 2.0 (VGL, VSL, VTL, VCS, VDS) (1977.11 - 1986.10) - 78 KM / 57 KW TRANSIT nadwozie pełne (E_ _) 2.0 i (EAL, EAS) (1991.09 - 1994.06) - 98 KM / 72 KW TRANSIT platforma / podwozie (E_ _) 2.0 (EME/L/S, ENE/L/S) (1991.09 - 1994.08) - 98 KM / 72 KW CAPRI III (GECP) 2.0 (1978.01 - 1985.12) - 101 KM / 74 KW TRANSIT autobus (E_ _) 2.0 i (EBL, EDL, EGL, ESS, EUS) (1991.09 - 1994.07) - 98 KM / 72 KW Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Sklep: auto-kemot.pl

PASEK ROZRZĄDU FORD GRANADA 2,0 SIERRA 2,0 84-89 GATES 5069 - 2829730823

31,00 zł

PASEK ROZRZĄDU FORD GRANADA 2,0 SIERRA 2,0 84-89 GATES 5069

SILNIK / OSPRZĘT/PASKI ROZRZĄDU > GATES

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 i (1985.10 - 1990.12) - 100 KM / 74 KW 2.0 (1985.04 - 1989.08) - 105 KM / 77 KW 2.0 i (1985.04 - 1992.02) - 115 KM / 85 KW SIERRA hatchback (GBC, GBG) 1.8 (1987.01 - 1988.05) - 90 KM / 66 KW 2.0 (1987.01 - 1993.02) - 105 KM / 77 KW 1.6 i (1989.10 - 1993.02) - 80 KM / 59 KW 2.0 i CAT (1987.01 - 1993.02) - 100 KM / 74 KW 2.0 i (1987.01 - 1993.02) - 115 KM / 85 KW 2.0 i (1987.01 - 1993.02) - 100 KM / 74 KW SIERRA (GBG, GB4) 1.8 (1987.01 - 1988.05) - 90 KM / 66 KW 2.0 (1987.01 - 1993.02) - 105 KM / 77 KW 1.6 i (1989.10 - 1993.02) - 80 KM / 59 KW 2.0 i CAT (1987.01 - 1993.02) - 100 KM / 74 KW 2.0 i (1987.01 - 1993.02) - 115 KM / 85 KW 2.0 i (1987.01 - 1989.12) - 100 KM / 74 KW SIERRA hatchback (GBC) 1.6 (1982.08 - 1986.12) - 75 KM / 55 KW 1.8 (1984.10 - 1986.12) - 90 KM / 66 KW 2.0 (1985.10 - 1986.12) - 100 KM / 74 KW 2.0 (1982.08 - 1986.12) - 105 KM / 77 KW 2.0 i (1985.03 - 1986.12) - 115 KM / 85 KW 1.6 (1984.08 - 1986.12) - 79 KM / 58 KW SIERRA kombi (BNC) 1.6 (1982.08 - 1986.12) - 75 KM / 55 KW 1.8 (1984.10 - 1986.12) - 90 KM / 66 KW 2.0 (1985.10 - 1986.12) - 100 KM / 74 KW 2.0 (1982.08 - 1986.12) - 105 KM / 77 KW 2.0 (1985.03 - 1986.12) - 115 KM / 85 KW SIERRA kombi (BNG) 1.8 (1987.01 - 1988.05) - 90 KM / 66 KW 2.0 (1987.01 - 1993.02) - 105 KM / 77 KW 2.0 i CAT (1987.01 - 1993.02) - 100 KM / 74 KW 1.6 i (1989.10 - 1993.02) - 80 KM / 59 KW 2.0 i (1987.01 - 1993.02) - 115 KM / 85 KW 1.6 (1987.01 - 1993.02) - 75 KM / 55 KW 2.0 i (1987.01 - 1993.02) - 100 KM / 74 KW ESCORT II (ATH) 2.0 RS Napęd tylnych kół (1975.08 - 1980.08) - 110 KM / 80 KW 2.0 RS (BATN) (1973.03 - 1977.02) - 100 KM / 73 KW TRANSIT autobus (T_ _) 2.0 (TBS, TCL, TCS, TEL, TES) (1985.11 - 1992.09) - 78 KM / 57 KW 2.0 (TBS, TCL, TCS) CAT (1985.12 - 1992.09) - 78 KM / 57 KW CAPRI II (GECP) 2.0 (1976.04 - 1977.12) - 90 KM / 66 KW GRANADA (GU) 2.0 (1979.08 - 1985.08) - 101 KM / 74 KW 2.0 (1981.08 - 1985.08) - 105 KM / 77 KW GRANADA kombi (GNU) 2.0 (1979.08 - 1985.08) - 101 KM / 74 KW 2.0 (1981.08 - 1985.08) - 105 KM / 77 KW CONSUL (GGFL) 2000 (1974.09 - 1975.12) - 90 KM / 66 KW 2000 (1972.01 - 1975.12) - 99 KM / 73 KW CONSUL coupe (GGCL) 2000 (1972.01 - 1975.12) - 99 KM / 73 KW CONSUL Turnier (GGNL) 2000 (1972.01 - 1975.12) - 99 KM / 73 KW TRANSIT autobus (V_ _) 2.0 (VAS, VIL, VLS, VUL, VZS) (1977.11 - 1986.10) - 78 KM / 57 KW 2.0 (VAS, VBLVIL, VLS, VUL, VZS) (1977.12 - 1982.07) - 59 KM / 43 KW 2.0 (VAS, VLS, VZS) (1977.11 - 1986.10) - 75 KM / 55 KW TRANSIT nadwozie pełne (T_ _) 2.0 (TAL, TAS, TGL, TWS) (1985.09 - 1992.09) - 78 KM / 57 KW TRANSIT nadwozie pełne (V_ _) 2.0 (VHL, VVS) (1977.11 - 1986.10) - 78 KM / 57 KW 2.0 (VVS) (1977.11 - 1982.07) - 59 KM / 43 KW 2.0 (VVL) (1977.11 - 1986.10) - 75 KM / 55 KW TRANSIT platforma / podwozie (T_ _) 2.0 (TTE, TTL, TTS) (1986.01 - 1992.09) - 78 KM / 57 KW TRANSIT platforma / podwozie (V_ _) 2.0 (VGL, VSL, VTL) (1977.11 - 1982.07) - 59 KM / 43 KW 2.0 (VGL, VSL, VTL, VCS, VDS) (1977.11 - 1986.10) - 78 KM / 57 KW TRANSIT nadwozie pełne (E_ _) 2.0 i (EAL, EAS) (1991.09 - 1994.06) - 98 KM / 72 KW TRANSIT platforma / podwozie (E_ _) 2.0 (EME/L/S, ENE/L/S) (1991.09 - 1994.08) - 98 KM / 72 KW CAPRI III (GECP) 2.0 (1978.01 - 1985.12) - 101 KM / 74 KW TRANSIT autobus (E_ _) 2.0 i (EBL, EDL, EGL, ESS, EUS) (1991.09 - 1994.07) - 98 KM / 72 KW Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Sklep: Auto-czesci.org

Rekolekcje ze świętym Alojzym Orione - Ziółkowski Andrzej, Ziółkowska Arletta - 2858091443

14,23 zł

Rekolekcje ze świętym Alojzym Orione - Ziółkowski Andrzej, Ziółkowska Arletta

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Bogactwo życia włoskiego księdza z Tortowy stanowi podstawę rozważań na piętnaście dni. Autorzy, w każdym dniu, ukazują jakiś problem i próbują go rozwiązać wspólnie ze Świętym. Wykorzystują w tym celu także świadectwa studentów, którzy zetknęli się z charyzmatem księdza Orione. Cechuje go przede wszystkim niezgłębiony dynamizm, energia, a nade wszystko bezgraniczne zaufanie w Bożej Opatrzności. Nazwa - Rekolekcje ze świętym Alojzym Orione Autor - Ziółkowski Andrzej, Ziółkowska Arletta Oprawa - Miękka Wydawca - M Kod ISBN - 9788375955606 Kod EAN - 9788375955606 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 12.5x19.0cm Ilość stron - 124 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-02-03

Sklep: InBook.pl

Kalendarz 2018 A5 dzienny na magnes czerwony - 2854922489

32,85 zł

Kalendarz 2018 A5 dzienny na magnes czerwony

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Kalendarz zamykany na magnes w jednolitej oprawie wykonanej z termoprzebarwialnego materiału pokryciowego Nebraska. Okładka zawiera uchwyt na długopis. Drukowany na białym papierze; blok kalendarza szyty nićmi; kapitałka i tasiemka białe; posiada wycinane registry, przejrzysty układ graficzny kalendarium; rozbudowana część informacyjna oraz barwne mapy przedstawiające kraje europejskie; oprawa umożliwia wykonania tłoczenia i personalizacji kalendarza. Nazwa - Kalendarz 2018 A5 dzienny na magnes czerwony Oprawa - Twarda Wydawca - Wokół Nas Kod ISBN - 5902610361593 Kod EAN - 5902610361593 Rok wydania - 2017 Język - polski Format - 15.0x21.0cm Ilość stron - 392 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Elementy prawa Ćwiczenia - Jacek Musiałkiewicz - 2839083698

13,90 zł

Elementy prawa Ćwiczenia - Jacek Musiałkiewicz

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Zgodnie z wprowadzonymi w 2014 r. zmianami w ustawie o systemie oświaty książka ta może być wykorzystywana w szkołach jako materiał ćwiczeniowy. Materiały ćwiczeniowe są to materiały przeznaczone dla uczniów, służące utrwaleniu przez nich wiadomości i umiejętności. Materiały ćwiczeniowe nie podlegają procedurze dopuszczania przez Ministra Edukacji Narodowej ani nie są umieszczane w żadnych urzędowych wykazach. Decyzja o tym, czy i jakie materiały stosować, należy wyłącznie do nauczyciela. Materiały ćwiczeniowe powinny być jednak zamieszczane w szkolnych wykazach podręczników i podawane do publicznej wiadomości.Zbiór ćwiczeń może być wykorzystywany w szkołach realizujących zarówno starą, jak i nową podstawę programową kształcenia w następujących zawodach: technik administracji, technik ekonomista, technik rachunkowości, technik hotelarstwa, technik obsługi turystycznej, technik logistyk, technik spedytor, technik organizacji reklamy, technik handlowiec, technik księgarstwa, sprzedawca, technik prac biurowych, technik agrobiznesu oraz technik usług pocztowych i finansowych.Książka może być wykorzystywana w szkołach kształcących w pozostałych zawodach wyodrębnionych w nowej podstawie programowej kształcenia w zawodach, ponieważ zawiera ćwiczenia dotyczące następujących zagadnień występujących w treściach nauczania wspólnych dla wszystkich zawodów: zadania i uprawnienia instytucji działających w zakresie ochrony pracy w Polsce, prawa i obowiązki pracownika oraz pracodawcy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przestrzeganie tajemnicy zawodowej, przepisy prawa pracy, przepisy prawa dotyczące ochrony danych osobowych, przepisy prawa podatkowego i prawa autorskiego. Nazwa - Elementy prawa Ćwiczenia Autor - Jacek Musiałkiewicz Oprawa - Miękka Wydawca - Ekonomik Kod ISBN - 9788377350638 Kod EAN - 9788377350638 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 16.0x24.0cm Ilość stron - 136 Szkoła - Szkoła średnia Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Przedmioty zawodowe Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

My Little Pony Equestria Girls Zadanie naklejanie Rainbow Rocks LAS 2002 - Praca zbiorowa - 2854923488

10,70 zł

My Little Pony Equestria Girls Zadanie naklejanie Rainbow Rocks LAS 2002 - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Witaj w Equestrii! Dołącz do swoich ulubionych bohaterek i baw się razem z nimi! Rozwiąż zadania, by się dowiedzieć, jak przyjaciółki poradziły sobie z przygotowaniem szkolnych występów. Pomóż Rainbow Dash, Pinkie Pie i Twilight skomponować superhit i przekonaj się, kto zaśpiewa w zespole Rainbooms. Sprawdź też, z którą przyjaciółką z Equestrii łączy Cię najwięcej. Czas zacząć wspaniałą zabawę wraz z przyjaciółkami z Equestrii! Nazwa - My Little Pony Equestria Girls Zadanie naklejanie Rainbow Rocks LAS 2002 Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Ameet Kod ISBN - 9788325318635 Kod EAN - 9788325318635 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 20.4x29.0 Ilość stron - 16 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-11-19

Sklep: InBook.pl

BIESIADA TYLKO DLA CIEBIE - Różni Wykonawcy (Płyta CD) - 2836978328

30,42 zł

BIESIADA TYLKO DLA CIEBIE - Różni Wykonawcy (Płyta CD)

Książki & Multimedia > Muzyka

Opis - Nie każdy miał okazję być na Śląskiej Biesiadzie, zatem najwyższa pora, by ta optymistyczna składanka trafiła do Państwa domów. Niepowtarzalny śląski klimat zabarwiony regionalnym humorem gwarantuje wspaniałą atmosferę, a wszystko to za sprawą znanych Artystów Śląskiej Sceny Muzycznej, takich jak: Grzegorz Poloczek, Metrum Reni & Marco, Duet Karo, Karpowicz Family, oraz wielu innych wspaniałych wykonawców. Jednym słowem na płycie tej każdy znajdzie coś dla siebie, czyli dużo muzyki i humoru, opartego na śląskich tradycjach. Nazwa - BIESIADA TYLKO DLA CIEBIE Autor - Różni Wykonawcy Wydawca - Universal Music Kod EAN - 0602537938995 Rok wydania - 2014 Nośnik - Płyta CD Ilość elementów - 1 Podatek VAT - 23% Premiera - 2014-07-03

Sklep: InBook.pl

szukaj w Kangoo antykwariat internetowy l 59 2816

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy pl l 59 2816

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.058, t2=0, t3=0, t4=0.014, t=0.058

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2017 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER