antykwariat internetowy media publiczne 13338

- znaleziono 224 produkty w 29 sklepach

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias - 2848491204

51,27 zł

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka, posiadająca istotne walory praktyczne, jest pierwszą pozycją polskiej autorki w tak kompleksowy sposób analizującą nie tylko istotę funkcjonowania kredytowych instrumentów pochodnych, ale również modele ich wyceny, doskonalenie których autorka słusznie uznaje za kluczowe dla rozwoju tego rynku. Niewątpliwą zaletą opracowania jest mnogość przykładów, przeprowadzających Czytelnika przez kolejne etapy szacowania wartości omawianych struktur i tworzących idealną bazę dla zrozumienia konstrukcji tych złożonych produktów. Prof. zw. dr hab. Janusz Soboń Publikacja stanowi cenne kompendium wiedzy zarówno dla praktyków rynku finansowego, jak i studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich, jak również dla pracowników nauki zainteresowanych wdrażaniem metod kwantyfikacji ryzyka kredytowego w praktykę. Prof. nadzw. SGH dr hab. Paweł Niedziółka Nazwa - Pochodne instrumenty kredytowe Autor - Izabela Pruchnicka-Grabias Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375563733 Kod EAN - 9788375563733 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.5x23.0cm Ilość stron - 280 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Przechytrzyć social media - Evan Bailyn - 2837013533

35,54 zł

Przechytrzyć social media - Evan Bailyn

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Lektura obowiązkowa dla pasjonatów serwisów społecznościowych! Media społecznościowe , z Facebookiem na czele, generują ogromną większość ruchu w Internecie. Dokonywane przez nas wybory internetowe mogą okazać się niezwykle ważne, służą bowiem do zdobywania informacji na temat naszych zainteresowań, osiągnięć, celów i kontaktów. Z tego właśnie źródła wyłania się cyfrowy obraz każdego użytkownika sieci. Gdy na ten obraz nałożymy informacje na temat haseł wrzucanych do najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, obraz nabiera kolorów, staje się niezwykle wyraźny. Zacząłeś już zastanawiać się nad tym, jak wykorzystać te dane? Nie jesteś sam. Nad tymi samymi zagadnieniami głowią się dzisiaj wszyscy. Dzięki tej książce będziesz o krok przed innymi . W trakcie lektury poznasz historię pojedynku między potentatami rynku - Google i Facebookiem - oraz zdobędziesz kluczowe informacje na temat poprawienia swojej pozycji w wynikach wyszukiwania lokalnego. Kolejne rozdziały pozwolą Ci zdobyć wiedzę o czerpaniu zysków z mediów społecznościowych - perfekcyjne opanowanie tych kanałów sprzedaży zdecydowanie zwiększy Twoje szanse na sukces. Książka ta pełna jest opisów przypadków dotyczących największych klientów Bailyna, a ponadto oferuje kompleksowe prognozy, uważne analizy i - co najważniejsze - praktyczne porady. Przeczytaj ją, przygotuj się na przyszłość i zacznij zbierać nagrody! Zdobądź wiedzę na temat: reklam społecznościowych, wyszukiwania w czasie rzeczywistym, czerpania zysków z mediów społecznościowych, możliwości portalu YouTube. Sprawdź, jak odnieść sukces w mediach społecznościowych! Nazwa - Przechytrzyć social media Oryginalny tytuł - Outsmarting Social Media: Profiting in the Age of Friendship Marketing Autor - Evan Bailyn Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324655304 Kod EAN - 9788324655304 Rok wydania - 2013 Język - PL Tłumacz - Marta Najman Format - 158x235 Ilość stron - 192 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-02-22

Sklep: InBook.pl

NIE TYLKO INTERNET. NOWE MEDIA, PRZYRODA I TECHNOLOGIE SPOŁECZNE A PRAKTYKI KULTUROWE red. Janusz Mucha - 2834459388

49,50 zł

NIE TYLKO INTERNET. NOWE MEDIA, PRZYRODA I TECHNOLOGIE SPOŁECZNE A PRAKTYKI KULTUROWE red. Janusz Mucha Nomos

Książki / Socjologia

Związki między strukturą społeczną (jakkolwiek rozumianą), kulturą symboliczną i techniką pozostają od bardzo dawna przedmiotem systematycznych analiz. Bardzo zróżnicowane (socjologiczne, antropologiczne, kulturoznawcze, ale i związane z innymi dyscyplinami) zainteresowania studiowaniem cywilizacji technicznej i rozwoju naukowo-technicznego rozpoczęły się w Polsce dość dawno. Przejawem owych zainteresowań są dzisiaj studia nad strukturalnymi i kulturowymi aspektami technologii internetowych i nowych mediów. W naszej książce poświęcamy tym zagadnieniom wiele uwagi. Zajmujemy się w niej m.in.: wpływem globalnej Sieci na integrację społeczną, na codzienny język, na muzykę, czy na powstające nowe formy przemocy. Analizujemy nowe formy społeczności (tzw. wirtualnych), nowe sposoby aktywności publicznej, jak na przykład dziennikarstwo internetowe czy blogi. Inny, bardzo poważnie z poprzednim spokrewniony, tak ważny w ostatniej dekadzie w Polsce, obszar analizy to badania nad społeczeństwem informacyjnym i społeczeństwem wiedzy. Pokazujemy związki nowych technologii z makroprocesami gospodarczymi, z wywoływanymi przez nie przemianami w organizacji wielkich firm, z życiem politycznym. Zajmujemy się też zagadnieniem relacji między przyrodą a kulturą, jak również między wiedzą humanistyczną (naukami społecznymi) a naukami ścisłymi i technicznymi. Czytelnik znajdzie również tutaj przykłady badań nad technologiami społecznymi (głównie politycznymi) oraz nad współczesną technokracją. ISBN 9788376880297

Sklep: Hatteria.pl

NIE TYLKO INTERNET. NOWE MEDIA, PRZYRODA I TECHNOLOGIE SPOŁECZNE A PRAKTYKI KULTUROWE - 1168556715

58,00 zł

NIE TYLKO INTERNET. NOWE MEDIA, PRZYRODA I TECHNOLOGIE SPOŁECZNE A PRAKTYKI KULTUROWE Nomos

Literatura popularnonaukowa>Socjologia

Związki między strukturą społeczną (jakkolwiek rozumianą), kulturą symboliczną i techniką pozostają od bardzo dawna przedmiotem systematycznych analiz. Bardzo zróżnicowane (socjologiczne, antropologiczne, kulturoznawcze, ale i związane z innymi dyscyplinami) zainteresowania studiowaniem cywilizacji technicznej i rozwoju naukowo-technicznego rozpoczęły się w Polsce dość dawno. Przejawem owych zainteresowań są dzisiaj studia nad strukturalnymi i kulturowymi aspektami technologii internetowych i nowych mediów. W naszej książce poświęcamy tym zagadnieniom wiele uwagi. Zajmujemy się w niej m.in.: wpływem globalnej Sieci na integrację społeczną, na codzienny język, na muzykę, czy na powstające nowe formy przemocy. Analizujemy nowe formy społeczności (tzw. wirtualnych), nowe sposoby aktywności publicznej, jak na przykład dziennikarstwo internetowe czy blogi. Inny, bardzo poważnie z poprzednim spokrewniony, tak ważny w ostatniej dekadzie w Polsce, obszar analizy to badania nad społeczeństwem informacyjnym i społeczeństwem wiedzy. Pokazujemy związki nowych technologii z makroprocesami gospodarczymi, z wywoływanymi przez nie przemianami w organizacji wielkich firm, z życiem politycznym. Zajmujemy się też zagadnieniem relacji między przyrodą a kulturą, jak również między wiedzą humanistyczną (naukami społecznymi) a naukami ścisłymi i technicznymi. Czytelnik znajdzie również tutaj przykłady badań nad technologiami społecznymi (głównie politycznymi) oraz nad współczesną technokracją. ISBN 978-83-7688-029-7 EAN  9788376880297

Sklep: Planetaksiazki.pl

Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze - 2825730204

34,70 zł

Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze Helion

PoradnikiBiznes, Ekonomia

Trzeci sektor w polskich realiach Pozyskiwanie środków Poszukiwanie najlepszych ludzi Marketing organizacji PR wewnętrzny i zewnętrzny Rola rzecznika prasowego Konferencje prasowe od A do Z Współpraca z mediami Organizacja zarządzania organizacją Organizacje pozarządowe są i nie są jak firmy. W przeciwieństwie do sektora rynkowego trzeci sektor działa nie dla zysku, lecz pro publico bono, czyli dla dobra wspólnego. Skupieni na realizacji statutowych celów organizacji jej członkowie i zarządzający zapominają czasem o tym, że także w ich działalności pojawiają się analogie do funkcjonowania firm. Stowarzyszenia, fundacje czy związki są w pewnym sensie przedsiębiorstwami: zatrudniają pracowników, pozyskują środki publiczne oraz prywatne, dysponują często ogromnymi zasobami finansowymi, posiadają w swoich szeregach wielu profesjonalistów-praktyków, aktywnie uczestniczą w życiu społeczno-gospodarczym, wspierają te dziedziny, które wymagają bardzo wąskiej specjalizacji. I tak jak firmy spotykają się z konkurencją... innych organizacji pozarządowych. Właśnie dlatego powstała ta książka. Napisana z punktu widzenia praktyków na co dzień mających do czynienia z organizacjami pozarządowymi, jest zbiorem podstawowych zasad zarządzania organizacją, jej finansami, pracownikami, wolontariuszami. Wskazuje, jak pozyskiwać środki oraz kreować wizerunek, współpracować z mediami i bez niepotrzebnych komplikacji stawać się partnerem rozpoznawalnym oraz wiarygodnym. Autorzy kierują swoją publikację zarówno do praktyków działalności w trzecim sektorze (będzie to dla nich podręczne kompendium wiedzy), jak i osób, które stawiają pierwsze kroki na drodze pomocy innym. Emilia Kotnis-Górka - absolwentka socjologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Współpracowała z wieloma mediami krajowymi, regionalnymi, lokalnymi i środowiskowymi: telewizją, dziennikami, czasopismami i portalami internetowymi. Na stałe jest dziennikarką i sekretarzem redakcji "Przeglądu Olkuskiego". Ma na swoim koncie wiele publikacji o tematyce społecznej. Należy do Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu. Mateusz Wysocki - absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończył studia podyplomowe z rachunkowości i finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Obecnie jest kierownikiem finansowym Sądu Rejonowego w Olkuszu. Od ośmiu lat zasiada w zarządzie Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu (wiceprezes). Jest autorem wielu publikacji z zakresu zarządzania organizacją pozarządową oraz współpracy z mediami w miesięczniku "Poradnik organizacji non profit" (wydawca Infor Ekspert).

Sklep: Booknet.net.pl

Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze - 1168562341

34,32 zł

Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze

Literatura popularnonaukowa>Polityka i ekonomia

Trzeci sektor w polskich realiach Pozyskiwanie środków Poszukiwanie najlepszych ludzi Marketing organizacji PR wewnętrzny i zewnętrzny Rola rzecznika prasowego Konferencje prasowe od A do Z Współpraca z mediami Organizacja zarządzania organizacją Organizacje pozarządowe są i nie są jak firmy. W przeciwieństwie do sektora rynkowego trzeci sektor działa nie dla zysku, lecz pro publico bono, czyli dla dobra wspólnego. Skupieni na realizacji statutowych celów organizacji jej członkowie i zarządzający zapominają czasem o tym, że także w ich działalności pojawiają się analogie do funkcjonowania firm. Stowarzyszenia, fundacje czy związki są w pewnym sensie przedsiębiorstwami: zatrudniają pracowników, pozyskują środki publiczne oraz prywatne, dysponują często ogromnymi zasobami finansowymi, posiadają w swoich szeregach wielu profesjonalistów-praktyków, aktywnie uczestniczą w życiu społeczno-gospodarczym, wspierają te dziedziny, które wymagają bardzo wąskiej specjalizacji. I tak jak firmy spotykają się z konkurencją... innych organizacji pozarządowych. Właśnie dlatego powstała ta książka. Napisana z punktu widzenia praktyków na co dzień mających do czynienia z organizacjami pozarządowymi, jest zbiorem podstawowych zasad zarządzania organizacją, jej finansami, pracownikami, wolontariuszami. Wskazuje, jak pozyskiwać środki oraz kreować wizerunek, współpracować z mediami i bez niepotrzebnych komplikacji stawać się partnerem rozpoznawalnym oraz wiarygodnym. Autorzy kierują swoją publikację zarówno do praktyków działalności w trzecim sektorze (będzie to dla nich podręczne kompendium wiedzy), jak i osób, które stawiają pierwsze kroki na drodze pomocy innym. Emilia Kotnis-Górka - absolwentka socjologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Współpracowała z wieloma mediami krajowymi, regionalnymi, lokalnymi i środowiskowymi: telewizją, dziennikami, czasopismami i portalami internetowymi. Na stałe jest dziennikarką i sekretarzem redakcji "Przeglądu Olkuskiego". Ma na swoim koncie wiele publikacji o tematyce społecznej. Należy do Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu. Mateusz Wysocki - absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończył studia podyplomowe z rachunkowości i finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Obecnie jest kierownikiem finansowym Sądu Rejonowego w Olkuszu. Od ośmiu lat zasiada w zarządzie Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu (wiceprezes). Jest autorem wielu publikacji z zakresu zarządzania organizacją pozarządową oraz współpracy z mediami w miesięczniku "Poradnik organizacji non profit" (wydawca Infor Ekspert).

Sklep: Planetaksiazki.pl

Najlepsze lata naszego życia - Marek Hłasko - 2838747945

36,00 zł

Najlepsze lata naszego życia - Marek Hłasko

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Opowiadania zgromadzone w niniejszym tomie powstały w latach 19511956. Należą więc do juweniliów Marka Hłaski. Na ich podstawie wytyczyć można drogę, jaką przebył początkujący pisarz: od zafascynowanego socrealizmem szofera po prowokującego władzę autora Pierwszego kroku w chmurach. Utwory stanowią podróż sentymentalną do czasów Polski stalinowskiej i jej często zniekształcanego przez literaturę obrazu. Nazwa - Najlepsze lata naszego życia Autor - Marek Hłasko Oprawa - Twarda Wydawca - Iskry Kod ISBN - 9788324404544 Kod EAN - 9788324404544 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 13.0x20.5cm Ilość stron - 350 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-09-27

Sklep: InBook.pl

Naczelne z Park Avenue - Martin Wednesday - 2836911944

28,16 zł

Naczelne z Park Avenue - Martin Wednesday

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Kiedy autorka tej książki wraz z mężem i synkiem przeprowadziła się z zachodniego na wschodni Manhattan, sądziła, że zmienia jedynie adres. Okazało się jednak, że trafiła do całkowicie odmiennej kultury. Nagle otoczyło ją plemię bajecznie bogatych, eleganckich kobiet, których świat opierał się na ścisłej hierarchii. Choć w pierwszej chwili instynkt podpowiadał jej ucieczkę, postanowiła walczyć. Aby zrozumieć zasady działania społeczności, w której się znalazła, i wreszcie odnaleźć w niej dla siebie miejsce, wykorzystała swoją znajomość antropologii. Z uwagą obserwowała rytuały godowe mieszkanek Upper East Side, walkę o dominację w stadzie, sezonową migrację w kierunku kurortów i rytualne dbanie o ciało. Piła eliksiry, którym jej otoczenie przypisywało niezwykłe właściwości, takie jak koktajl z jarmużu, a także uległa pragnieniu posiadania fetysza w postaci słynnej torebki. Dzięki jej spostrzeżeniom i poczuciu humoru Naczelne z Park Avenue to opowieść o świecie z pierwszych stron kolorowych magazynów, którą czyta się z równą fascynacją, co najlepsze reportaże podróżnicze z najodleglejszych krańców Afryki czy Azji. Nazwa - Naczelne z Park Avenue Autor - Martin Wednesday Oprawa - Miękka Wydawca - Znak Kod ISBN - 9788324036844 Kod EAN - 9788324036844 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 144 x 205 Ilość stron - 288 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-09-14

Sklep: InBook.pl

Shawn Mendes - ILLUMINATE (DELUXE) LTD. - 2844109543

58,06 zł

Shawn Mendes - ILLUMINATE (DELUXE) LTD.

Książki & Multimedia > Muzyka

Opis - Autor hitu

Sklep: InBook.pl

1001 koktajli. - Praca zbiorowa - 2844745894

26,17 zł

1001 koktajli. - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka przedstawia wyczerpujący zbiór 1001 przepisów na modne klasyczne i współczesne koktajle, wraz z ich ciekawymi wariantami. Znajdziesz tu koktajle na każdą okazję, a dzięki naszym radom bez trudu przygotujesz wyszukanego drinka na imprezę lub prosty, zdrowy napój, który ugasi pragnienie całej rodziny w upalny dzień. W kolekcji opatrzonej wspaniałymi zdjęciami prezentujemy niemal wszystkie rodzaje koktajli: od klasycznych drinków i nowoczesnych martini, poprzez chłodne, orzeźwiające collinsy i julepy, aż po podawane do kolacji wyborne frappe i kawowe likiery z puszystą pianką. W zimowe wieczory warto też skusić się na szklaneczkę ponczu lub przepysznego grzańca. Bardziej wymagającym możesz przygotować najmodniejsze pousse-cafe i krótkie drinki o oszałamiających barwach, dzieciom zasmakuje natomiast jeden z wielu napojów bezalkoholowych, przyrządzanych na bazie owoców. Pięknie wydanie "1001 koktajli" zawiera przydatne wskazówki dotyczące przyrządzania różnych napojów, a także odsłania niezwykłe sztuczki zawodowych barmanów. Dzięki nim odkryjesz nowe, nieskończone możliwości łączenia smaków i być może stworzysz własny, niepowtarzalny koktajl, którym zachwycisz znajomych i domowników. Nazwa - 1001 koktajli. Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Olesiejuk Kod ISBN - 9788377708682 Kod EAN - 9788377708682 Rok wydania - 2011 Format - 21,5x27 Ilość stron - 384 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-01-11

Sklep: InBook.pl

Kuchnia polska. Tylko sprawdzone przepisy. - Elżbieta Adamska - 2847774591

17,62 zł

Kuchnia polska. Tylko sprawdzone przepisy. - Elżbieta Adamska

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 318. Format 16,5x23,5cm. Ponad 1000 dokładnie sprawdzonych przepisów na potrawy, które z łatwością można przygotować z dostępnych na rynku produktów. A wszystko opisane krok po kroku, aby gotowanie mogło być relaksem i przyjemnością. Nazwa - Kuchnia polska. Tylko sprawdzone przepisy. Autor - Elżbieta Adamska Oprawa - Miękka Wydawca - Olesiejuk Kod ISBN - 9788377708934 Kod EAN - 9788377708934 Rok wydania - 2012 Format - 16.5x23.5 cm Ilość stron - 318 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-01-11

Sklep: InBook.pl

Bieganie długodystansowe - Christof Baur, Bernd Thurner - 2836927080

20,76 zł

Bieganie długodystansowe - Christof Baur, Bernd Thurner

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Dla wielu osób motywacją do biegania jest radość i przyjemność z samej możliwości poruszania się, odczuwania siły własnego organizmu oraz możliwość przełamywania jego ograniczeń. Poradnik autorstwa doświadczonych biegaczy pokazuje, w jaki sposób uzyskać optymalne umiejętności i przekształcić je w najwyższą formę. Zapoznaje nas z technikami budowania wytrzymałości i siły motorycznej oraz zasadami odpowiedniego żywienia, które pomogą przyspieszyć regenerujący wypoczynek po treningu i znacznie poprawić wyniki w zawodach. W książce znajdziemy osiem zaawansowanych programów treningowych, będziemy też mogli stworzyć indywidualny program ćwiczeń dostosowany do naszych możliwości. Nazwa - Bieganie długodystansowe Oryginalny tytuł - Laufen bis zum Marathon Autor - Christof Baur, Bernd Thurner Oprawa - Miękka Wydawca - RM Kod ISBN - 9788377735596 Kod EAN - 9788377735596 Wydanie - 3 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 160 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-05-25

Sklep: InBook.pl

Najpiękniejsze polskie modlitwy - Praca Zbiorowa - 2836977211

15,24 zł

Najpiękniejsze polskie modlitwy - Praca Zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Modlitwy mają rozmaite formy. Mogą być prywatne, czasem wręcz bardzo osobiste - i publiczne, społeczne. Można je podzielić na modlitwy uwielbienia, przeproszenia, dziękczynienia i prośby. Każda jednak angażuje całego człowieka: jego uczucia i wolę, nie jest wyłącznie aktem intelektualnym. Modlić można się niemal wszędzie, w domu, w drodze do pracy czy szkoły. Dzięki modlitwie Bóg będzie dla chrześcijanina zarówno celem, do którego dąży wszystkimi pracami domowymi i zawodowymi, oraz treścią jego poczynań i dążeń, a także motywacji i intencji. Nazwa - Najpiękniejsze polskie modlitwy Autor - Praca Zbiorowa Oprawa - Twarda Wydawca - Sfinks Kod ISBN - 9788363624507 Kod EAN - 9788363624507 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 14.5x19.5cm Ilość stron - 96 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-10-06

Sklep: InBook.pl

Bóg nie umarł 2 DVD - 2839083709

27,08 zł

Bóg nie umarł 2 DVD

Książki & Multimedia > Filmy Video

Nazwa - Bóg nie umarł 2 DVD Wydawca - Rafael Kod EAN - 9788375699210 Rok wydania - 2016 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

12 testów, aby lepiej poznać siebie. Chłopak... - Beatrice Copper-Royer - 2838397274

13,33 zł

12 testów, aby lepiej poznać siebie. Chłopak... - Beatrice Copper-Royer

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Jesteś energiczny czy flegmatyczny? Wrażliwy czy gruboskórny? Nieśmiały czy towarzyski? Bojaźliwy czy wyluzowany? Wybuchowy czy można cię nazwać ostoją spokoju?Dzięki 12 testom osobowości lepiej poznasz siebie i miło spędzisz czas, odpowiadając na pytania sam, z członkami rodziny lub z kolegami.Czytaj wskazówki umieszczone przy każdym z testów. Pomogą ci one zrozumieć siebie i pewniej kroczyć przez życie! Nazwa - 12 testów, aby lepiej poznać siebie. Chłopak... Autor - Beatrice Copper-Royer Oprawa - Miękka Wydawca - Olesiejuk Kod ISBN - 9788378446217 Kod EAN - 9788378446217 Rok wydania - 2013 Format - 20.5x22.5 cm Ilość stron - 96 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

szukaj w Kangoo antykwariat internetowy media publiczne 13338

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy pl media publiczne 13338

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.058, t2=0, t3=0, t4=0.023, t=0.058

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2017 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER