antykwariat internetowy media publiczne 13338

- znaleziono 232 produkty w 31 sklepach

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias - 2854109292

51,27 zł

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka, posiadająca istotne walory praktyczne, jest pierwszą pozycją polskiej autorki w tak kompleksowy sposób analizującą nie tylko istotę funkcjonowania kredytowych instrumentów pochodnych, ale również modele ich wyceny, doskonalenie których autorka słusznie uznaje za kluczowe dla rozwoju tego rynku. Niewątpliwą zaletą opracowania jest mnogość przykładów, przeprowadzających Czytelnika przez kolejne etapy szacowania wartości omawianych struktur i tworzących idealną bazę dla zrozumienia konstrukcji tych złożonych produktów. Prof. zw. dr hab. Janusz Soboń Publikacja stanowi cenne kompendium wiedzy zarówno dla praktyków rynku finansowego, jak i studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich, jak również dla pracowników nauki zainteresowanych wdrażaniem metod kwantyfikacji ryzyka kredytowego w praktykę. Prof. nadzw. SGH dr hab. Paweł Niedziółka Nazwa - Pochodne instrumenty kredytowe Autor - Izabela Pruchnicka-Grabias Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375563733 Kod EAN - 9788375563733 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.5x23.0cm Ilość stron - 280 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

NetoDEMOkracja: Web 2.0 w sferze publicznej - Konrad Oświecimski, Aleksandra Pohl, Mirosław Lak - 2858086802

27,04 zł

NetoDEMOkracja: Web 2.0 w sferze publicznej - Konrad Oświecimski, Aleksandra Pohl, Mirosław Lak

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka prezentuje doświadczenia badaczy zajmujących się relacjami demokracji i nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Dotyczy zjawiska, które określić można mianem netodemokracji (neologizm powstały z kontaminacji trzech słów: ang. net sieć, oraz dwóch znanych powszechnie i pochodzących ze starogreckiego: (demos), oznaczającego grupę, dużą liczbę osób, stale dzielących coś wspólnie, rozumianą ówcześnie jako ogół obywateli jednostki osiedleńczej oraz (krateo), oznaczającego sprawowanie władzy, rządzenie). Termin netodemokracja z jednej strony odsyła nas do czasów demokracji ateńskiej, akcentując model władzy opartej na powszechnym uczestnictwie obywateli w procesie podejmowania decyzji o charakterze publicznym. Z drugiej zaś zdecydowanie koncentruje się na współczesności, a dokładnie na tym okresie, w którym upowszechniły się media społecznościowe, funkcjonujące dzięki Internetowi rozwijającemu się w szybkim tempie od początku lat 90. XX wieku. Nazwa - NetoDEMOkracja: Web 2.0 w sferze publicznej Autor - Konrad Oświecimski, Aleksandra Pohl, Mirosław Lak Wydawca - WAM Kod ISBN - 9788327713469 Kod EAN - 9788327713469 Rok wydania - 2017 Format - 15,5x23 cm Ilość stron - 270 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Działalność programowa telewizji publicznej - 2857827672

35,50 zł

Działalność programowa telewizji publicznej Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Teatr. Film. TelewizjaWydawnictwa naukowe i popularno-naukoweKomunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoHistoria Polski 1990

?Problematyka podjęta w publikacji zasługuje na szczególną uwagę z uwagi na fakt, że zakończenie nadawania analogowego telewizji naziemnej w Polsce zmieniło w istotnym zakresie sposoby dystrybucji, ale i konsumpcji treści przekazywanych w stacjach telewizyjnych, przy jednoczesnym rozwoju innych płaszczyzn dystrybucji treści, a więc przekazów satelitarnych, kablowych, internetowych i mobilnych. Tematyka książki włącza się w niezwykle ciekawy nurt dyskusji naukowej o przyszłości mediów publicznych i modelu ich funkcjonowania w erze cyfrowej. Z przykrością trzeba stwierdzić, że taka debata toczy się jedynie na płaszczyźnie akademickiej, a nie szerszej ? z udziałem kreatorów polityki medialnej. Wypada tylko ufać, że niniejsza praca trafi nie tylko do środowisk medioznawców skupionych w ośrodkach naukowych, ale także do osób odpowiedzialnych za projektowanie strategii rozwoju rynku medialnego w Polsce, zwłaszcza mediów publicznych. Należałoby wręcz postulować, aby była to dla tych grup lektura obowiązkowa?.Fragment recenzji prof. dr. hab. Jędrzeja Skrzypczaka

Sklep: Booknet.net.pl

NetoDEMOkracja: Web 2.0 w sferze publicznej - 2850335666

32,07 zł

NetoDEMOkracja: Web 2.0 w sferze publicznej WAM

Literatura / Polityka, politologia

Książka prezentuje doświadczenia badaczy zajmujących się relacjami demokracji i nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Dotyczy zjawiska, które określić można mianem netodemokracji (neologizm powstały z kontaminacji trzech słów: ang. net sieć, oraz dwóch znanych powszechnie i pochodzących ze starogreckiego: (demos), oznaczającego grupę, dużą liczbę osób, stale dzielących coś wspólnie, rozumianą ówcześnie jako ogół obywateli jednostki osiedleńczej oraz (krateo), oznaczającego sprawowanie władzy, rządzenie). Termin netodemokracja z jednej strony odsyła nas do czasów demokracji ateńskiej, akcentując model władzy opartej na powszechnym uczestnictwie obywateli w procesie podejmowania decyzji o charakterze publicznym. Z drugiej zaś zdecydowanie koncentruje się na współczesności, a dokładnie na tym okresie, w którym upowszechniły się media społecznościowe, funkcjonujące dzięki Internetowi rozwijającemu się w szybkim tempie od początku lat 90. XX wieku.

Sklep: Booksnet.pl

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone - Anna Miotk - 2858086465

31,14 zł

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone - Anna Miotk

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały, czasem większy, ale przecież niecelowy - potknięcia się zdarzają. Tylko ten się nie myli, kto nic nie robi. Niestety, social media nie wybaczają. One z tego żyją. A z nich inspirację czerpią dziennikarze, gotowi w nieskończoność podgrzewać atmosferę porażki wokół firmy, która nie dość szybko albo niewystarczająco mocno zareagowała na kryzys w mediach społecznościowych. Czy zatem warto w ogóle jeszcze prowadzić profil na Facebooku? A może lepiej się wycofać do swojskiego offline? Mimo wszystko - warto! Po pierwsze dlatego, że media społecznościowe to wciąż bardzo skuteczne narzędzie służące komunikacji z klientem i nawiązywaniu nowych, biznesowo korzystnych kontaktów. Po drugie to narzędzie obowiązkowe, ponieważ odbiorcy zwyczajnie oczekują, że ich ulubiona marka będzie tam obecna. Oczywiście, by uczestniczyć w życiu online, nie zwariować i nie ponieść porażki, trzeba wyznaczyć sobie pewne granice, wypracować rozwiązania na wypadek sytuacji kryzysowej, stale się uczyć, by nadążać za zmianami, które są jedyną pewną rzeczą w tym środowisku. Warto korzystać z przykładów sukcesu firm, organizacji i instytucji publicznych - także tych, których historie przytoczono w tej książce. Skok do oceanu social mediów to nie wybór, lecz konieczność dla większości dzisiejszych przedsiębiorstw. A skoro tak, to dobrze jest zawczasu nauczyć się w nim pływać... Anna Miotk - od 2014 roku jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Jest doktorem nauk humanistycznych ze specjalnością nauka o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie na kierunku socjologia na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek Badania w public relations, www.annamiotk.pl. Nazwa - Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone Oryginalny tytuł - SQL Server 2005 Distilled (MS Windows Server System) Autor - Anna Miotk Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788328333383 Kod EAN - 9788328333383 Rok wydania - 2017 Język - PL Tłumacz - Kosma Nitkiewicz Format - 140x208 Ilość stron - 336 Podatek VAT - 5% Premiera - 2017-10-20

Sklep: InBook.pl

NIE TYLKO INTERNET. NOWE MEDIA, PRZYRODA I TECHNOLOGIE SPOŁECZNE A PRAKTYKI KULTUROWE red. Janusz Mucha - 2834459388

49,50 zł

NIE TYLKO INTERNET. NOWE MEDIA, PRZYRODA I TECHNOLOGIE SPOŁECZNE A PRAKTYKI KULTUROWE red. Janusz Mucha Nomos

Książki / Socjologia

Związki między strukturą społeczną (jakkolwiek rozumianą), kulturą symboliczną i techniką pozostają od bardzo dawna przedmiotem systematycznych analiz. Bardzo zróżnicowane (socjologiczne, antropologiczne, kulturoznawcze, ale i związane z innymi dyscyplinami) zainteresowania studiowaniem cywilizacji technicznej i rozwoju naukowo-technicznego rozpoczęły się w Polsce dość dawno. Przejawem owych zainteresowań są dzisiaj studia nad strukturalnymi i kulturowymi aspektami technologii internetowych i nowych mediów. W naszej książce poświęcamy tym zagadnieniom wiele uwagi. Zajmujemy się w niej m.in.: wpływem globalnej Sieci na integrację społeczną, na codzienny język, na muzykę, czy na powstające nowe formy przemocy. Analizujemy nowe formy społeczności (tzw. wirtualnych), nowe sposoby aktywności publicznej, jak na przykład dziennikarstwo internetowe czy blogi. Inny, bardzo poważnie z poprzednim spokrewniony, tak ważny w ostatniej dekadzie w Polsce, obszar analizy to badania nad społeczeństwem informacyjnym i społeczeństwem wiedzy. Pokazujemy związki nowych technologii z makroprocesami gospodarczymi, z wywoływanymi przez nie przemianami w organizacji wielkich firm, z życiem politycznym. Zajmujemy się też zagadnieniem relacji między przyrodą a kulturą, jak również między wiedzą humanistyczną (naukami społecznymi) a naukami ścisłymi i technicznymi. Czytelnik znajdzie również tutaj przykłady badań nad technologiami społecznymi (głównie politycznymi) oraz nad współczesną technokracją. ISBN 9788376880297

Sklep: Hatteria.pl

NIE TYLKO INTERNET. NOWE MEDIA, PRZYRODA I TECHNOLOGIE SPOŁECZNE A PRAKTYKI KULTUROWE - 1168556715

58,00 zł

NIE TYLKO INTERNET. NOWE MEDIA, PRZYRODA I TECHNOLOGIE SPOŁECZNE A PRAKTYKI KULTUROWE Nomos

Literatura popularnonaukowa>Socjologia

Związki między strukturą społeczną (jakkolwiek rozumianą), kulturą symboliczną i techniką pozostają od bardzo dawna przedmiotem systematycznych analiz. Bardzo zróżnicowane (socjologiczne, antropologiczne, kulturoznawcze, ale i związane z innymi dyscyplinami) zainteresowania studiowaniem cywilizacji technicznej i rozwoju naukowo-technicznego rozpoczęły się w Polsce dość dawno. Przejawem owych zainteresowań są dzisiaj studia nad strukturalnymi i kulturowymi aspektami technologii internetowych i nowych mediów. W naszej książce poświęcamy tym zagadnieniom wiele uwagi. Zajmujemy się w niej m.in.: wpływem globalnej Sieci na integrację społeczną, na codzienny język, na muzykę, czy na powstające nowe formy przemocy. Analizujemy nowe formy społeczności (tzw. wirtualnych), nowe sposoby aktywności publicznej, jak na przykład dziennikarstwo internetowe czy blogi. Inny, bardzo poważnie z poprzednim spokrewniony, tak ważny w ostatniej dekadzie w Polsce, obszar analizy to badania nad społeczeństwem informacyjnym i społeczeństwem wiedzy. Pokazujemy związki nowych technologii z makroprocesami gospodarczymi, z wywoływanymi przez nie przemianami w organizacji wielkich firm, z życiem politycznym. Zajmujemy się też zagadnieniem relacji między przyrodą a kulturą, jak również między wiedzą humanistyczną (naukami społecznymi) a naukami ścisłymi i technicznymi. Czytelnik znajdzie również tutaj przykłady badań nad technologiami społecznymi (głównie politycznymi) oraz nad współczesną technokracją. ISBN 978-83-7688-029-7 EAN  9788376880297

Sklep: Planetaksiazki.pl

Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze - 2856766272

34,70 zł

Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze Helion

PoradnikiBiznes, Ekonomia

Trzeci sektor w polskich realiach Pozyskiwanie środków Poszukiwanie najlepszych ludzi Marketing organizacji PR wewnętrzny i zewnętrzny Rola rzecznika prasowego Konferencje prasowe od A do Z Współpraca z mediami Organizacja zarządzania organizacją Organizacje pozarządowe są i nie są jak firmy. W przeciwieństwie do sektora rynkowego trzeci sektor działa nie dla zysku, lecz pro publico bono, czyli dla dobra wspólnego. Skupieni na realizacji statutowych celów organizacji jej członkowie i zarządzający zapominają czasem o tym, że także w ich działalności pojawiają się analogie do funkcjonowania firm. Stowarzyszenia, fundacje czy związki są w pewnym sensie przedsiębiorstwami: zatrudniają pracowników, pozyskują środki publiczne oraz prywatne, dysponują często ogromnymi zasobami finansowymi, posiadają w swoich szeregach wielu profesjonalistów-praktyków, aktywnie uczestniczą w życiu społeczno-gospodarczym, wspierają te dziedziny, które wymagają bardzo wąskiej specjalizacji. I tak jak firmy spotykają się z konkurencją... innych organizacji pozarządowych. Właśnie dlatego powstała ta książka. Napisana z punktu widzenia praktyków na co dzień mających do czynienia z organizacjami pozarządowymi, jest zbiorem podstawowych zasad zarządzania organizacją, jej finansami, pracownikami, wolontariuszami. Wskazuje, jak pozyskiwać środki oraz kreować wizerunek, współpracować z mediami i bez niepotrzebnych komplikacji stawać się partnerem rozpoznawalnym oraz wiarygodnym. Autorzy kierują swoją publikację zarówno do praktyków działalności w trzecim sektorze (będzie to dla nich podręczne kompendium wiedzy), jak i osób, które stawiają pierwsze kroki na drodze pomocy innym. Emilia Kotnis-Górka - absolwentka socjologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Współpracowała z wieloma mediami krajowymi, regionalnymi, lokalnymi i środowiskowymi: telewizją, dziennikami, czasopismami i portalami internetowymi. Na stałe jest dziennikarką i sekretarzem redakcji "Przeglądu Olkuskiego". Ma na swoim koncie wiele publikacji o tematyce społecznej. Należy do Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu. Mateusz Wysocki - absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończył studia podyplomowe z rachunkowości i finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Obecnie jest kierownikiem finansowym Sądu Rejonowego w Olkuszu. Od ośmiu lat zasiada w zarządzie Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu (wiceprezes). Jest autorem wielu publikacji z zakresu zarządzania organizacją pozarządową oraz współpracy z mediami w miesięczniku "Poradnik organizacji non profit" (wydawca Infor Ekspert).

Sklep: Booknet.net.pl

Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze - 1168562341

34,32 zł

Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze

Literatura popularnonaukowa>Polityka i ekonomia

Trzeci sektor w polskich realiach Pozyskiwanie środków Poszukiwanie najlepszych ludzi Marketing organizacji PR wewnętrzny i zewnętrzny Rola rzecznika prasowego Konferencje prasowe od A do Z Współpraca z mediami Organizacja zarządzania organizacją Organizacje pozarządowe są i nie są jak firmy. W przeciwieństwie do sektora rynkowego trzeci sektor działa nie dla zysku, lecz pro publico bono, czyli dla dobra wspólnego. Skupieni na realizacji statutowych celów organizacji jej członkowie i zarządzający zapominają czasem o tym, że także w ich działalności pojawiają się analogie do funkcjonowania firm. Stowarzyszenia, fundacje czy związki są w pewnym sensie przedsiębiorstwami: zatrudniają pracowników, pozyskują środki publiczne oraz prywatne, dysponują często ogromnymi zasobami finansowymi, posiadają w swoich szeregach wielu profesjonalistów-praktyków, aktywnie uczestniczą w życiu społeczno-gospodarczym, wspierają te dziedziny, które wymagają bardzo wąskiej specjalizacji. I tak jak firmy spotykają się z konkurencją... innych organizacji pozarządowych. Właśnie dlatego powstała ta książka. Napisana z punktu widzenia praktyków na co dzień mających do czynienia z organizacjami pozarządowymi, jest zbiorem podstawowych zasad zarządzania organizacją, jej finansami, pracownikami, wolontariuszami. Wskazuje, jak pozyskiwać środki oraz kreować wizerunek, współpracować z mediami i bez niepotrzebnych komplikacji stawać się partnerem rozpoznawalnym oraz wiarygodnym. Autorzy kierują swoją publikację zarówno do praktyków działalności w trzecim sektorze (będzie to dla nich podręczne kompendium wiedzy), jak i osób, które stawiają pierwsze kroki na drodze pomocy innym. Emilia Kotnis-Górka - absolwentka socjologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Współpracowała z wieloma mediami krajowymi, regionalnymi, lokalnymi i środowiskowymi: telewizją, dziennikami, czasopismami i portalami internetowymi. Na stałe jest dziennikarką i sekretarzem redakcji "Przeglądu Olkuskiego". Ma na swoim koncie wiele publikacji o tematyce społecznej. Należy do Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu. Mateusz Wysocki - absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończył studia podyplomowe z rachunkowości i finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Obecnie jest kierownikiem finansowym Sądu Rejonowego w Olkuszu. Od ośmiu lat zasiada w zarządzie Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu (wiceprezes). Jest autorem wielu publikacji z zakresu zarządzania organizacją pozarządową oraz współpracy z mediami w miesięczniku "Poradnik organizacji non profit" (wydawca Infor Ekspert).

Sklep: Planetaksiazki.pl

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone - 2857834965

44,10 zł

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone ebookpoint

Perl

Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały, czasem większy, ale przecież niecelowy

Sklep: Booknet.net.pl

SKUTECZNY SOCIAL MEDIA BR. ONEPRESS9788328333383 - 2858828437

41,70 zł

SKUTECZNY SOCIAL MEDIA BR. ONEPRESS9788328333383 HELION

KsiążkiEkonomia / MarketingPodręcznik i książki edukacyjneInformatyka

Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznieFake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały, czasem większy, ale przecież niecelowy

Sklep: NaszaSzkolna.pl

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad - 2854922647

11,15 zł

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Pierwsze na świecie świadectwo ofiary zbrodni honorowej. Miała siedemnaście lat i zakochała się: zhańbiła rodzinę. Więc rodzina wydała na nią wyrok śmierci... Pokochała go pierwszą miłością. Myślała, że się z nią ożeni. Ale ukochany zniknął, a ona odkryła, że jest w ciąży. A w jej świecie to najcięższa zbrodnia... W zapomnianej przez Boga wiosce w Cisjordanii kobiety są warte mniej niż zwierzęta domowe. Tu mężczyzna jest panem życia i śmierci żony, córki, siostry. Brat może bezkarnie zabić siostrę, matka - córkę, kolejną bezużyteczną dziewczynkę, jaka się urodzi. Tu kobiecie odbiera się godność, a nawet życie zgodnie z odwiecznym obyczajem i uświęconą tradycją. A śmierć jest karą dla dziewczyny, która zhańbi rodzinę. Tak jak Souad. Wyrok wydaje jej ojciec. Szwagier dokonuje egzekucji. Oblewa Souad benzyną i podpala... SOUAD przeżyła - cudem, ale rodzina usiłowała zabić ją nawet w szpitalu. Na zawsze jednak pozostanie straszliwie okaleczona - na ciele i duszy. I wciąż musi się ukrywać; dopóki żyje, jej rodzinę okrywa hańba. Spalona żywcem, opublikowana pod pseudonimem szokująca opowieść o piekle, jakim było jej dzieciństwo i młodość, stała się międzynarodowym bestsellerem. Wydana w 37 w krajach książka przerywa tabu milczenia wobec istniejącej nadal w krajach muzułmańskich barbarzyńskiej tradycji. Nieludzkiego obyczaju, prawa mężczyzn, na mocy którego co najmniej pięć tysięcy kobiet pada co roku ofiarą zbrodni honorowej. Nazwa - Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe Autor - Souad Oprawa - Miękka Wydawca - Amber Kod ISBN - 9788324159406 Kod EAN - 9788324159406 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Tłumacz - 31182,maria rostworowska; Format - 110 x 175 x 14 Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-06-23

Sklep: InBook.pl

Najlepsze lata naszego życia - Marek Hłasko - 2838747945

31,21 zł

Najlepsze lata naszego życia - Marek Hłasko

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Opowiadania zgromadzone w niniejszym tomie powstały w latach 19511956. Należą więc do juweniliów Marka Hłaski. Na ich podstawie wytyczyć można drogę, jaką przebył początkujący pisarz: od zafascynowanego socrealizmem szofera po prowokującego władzę autora Pierwszego kroku w chmurach. Utwory stanowią podróż sentymentalną do czasów Polski stalinowskiej i jej często zniekształcanego przez literaturę obrazu. Nazwa - Najlepsze lata naszego życia Autor - Marek Hłasko Oprawa - Twarda Wydawca - Iskry Kod ISBN - 9788324404544 Kod EAN - 9788324404544 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 13.0x20.5cm Ilość stron - 350 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-09-27

Sklep: InBook.pl

Kalendarz 2018 A5 dzienny na magnes czerwony - 2854922489

32,85 zł

Kalendarz 2018 A5 dzienny na magnes czerwony

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Kalendarz zamykany na magnes w jednolitej oprawie wykonanej z termoprzebarwialnego materiału pokryciowego Nebraska. Okładka zawiera uchwyt na długopis. Drukowany na białym papierze; blok kalendarza szyty nićmi; kapitałka i tasiemka białe; posiada wycinane registry, przejrzysty układ graficzny kalendarium; rozbudowana część informacyjna oraz barwne mapy przedstawiające kraje europejskie; oprawa umożliwia wykonania tłoczenia i personalizacji kalendarza. Nazwa - Kalendarz 2018 A5 dzienny na magnes czerwony Oprawa - Twarda Wydawca - Wokół Nas Kod ISBN - 5902610361593 Kod EAN - 5902610361593 Rok wydania - 2017 Język - polski Format - 15.0x21.0cm Ilość stron - 392 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Pornography - Cure (Płyta winylowa) - 2855491443

79,75 zł

Pornography - Cure (Płyta winylowa)

Książki & Multimedia > Muzyka

Nazwa - Pornography Autor - Cure Wydawca - Universal Music Kod EAN - 0602547875471 Rok wydania - 2016 Nośnik - Płyta winylowa Ilość elementów - 1 Podatek VAT - 23% Premiera - 2016-09-02

Sklep: InBook.pl

szukaj w Kangoo antykwariat internetowy media publiczne 13338

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy pl media publiczne 13338

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.118, t2=0, t3=0, t4=0.022, t=0.118

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2018 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER