antykwariat internetowy ostatnia transakcja 11299

- znaleziono 80 produkty w 25 sklepach

Aukcje internetowe... i co dalej? - 2851142462

28,70 zł

Aukcje internetowe... i co dalej? ebookpoint

Książki

Jak wykorzystać wiedzę i doświadczenie zdobyte jako sprzedawca na Allegro i na innych serwisach aukcyjnych do większych zarobków poza nimi? Wielu sprzedawców na Allegro w pewnym momencie swojej działalności zastanawia się, jak rozkręcić dochodową sprzedaż poza tym serwisem. Na tę decyzję głównie wpływają wysokie prowizje od sprzedaży, ale także coraz większe doświadczenie w obsłudze i umiejętność radzenia sobie z pojawiającymi się problemami, oraz potencjalnie znacznie większe zyski. Grzechem byłoby tej wiedzy nie wykorzystać! Jeśli więc jesteś już sprzedawcą na Allegro - czytaj dalej. Jeśli dopiero zaczynasz tam sprzedaż, zacznij od pierwszej książki Wojciecha Cywińskiego, czyli "Allegrowy Super Sprzedawca" , dzięki której w pierwszej kolejności zwielokrotnisz swoją sprzedaż właśnie na Allegro, a dopiero później pomyślisz "...i co dalej". Z roku na rok coraz więcej osób kupuje w internecie. Czy wiesz,   jak do nich dotrzeć i wykorzystać swoją szansę?  Liczba internautów dokonujących zakupów w sieci rośnie z roku na rok. W Polsce apogeum tego procesu zostanie osiągnięte według szacunków za jakieś 5-10 lat, kiedy to praktycznie 100% społeczeństwa będzie miało dostęp do internetu (w Norwegii ten poziom osiągnięto w 2010 roku!), a zakupy online staną się tak powszechne, jak te codzienne w hipermarkecie. Jako sprzedawca internetowy powinieneś być tego świadomy. Te zmiany niosą za sobą ogromne zyski, o ile tylko umiesz wykorzystać możliwości płynące z uzyskanych danych. Jeśli przygotujesz się na te zmiany już teraz, stworzysz blokadę wejścia na Twój rynek dla przyszłych potencjalnych przedsiębiorców oraz utrwalisz swoją siłę na rynku. Dowiedz się, kim jest autor i oceń , dlaczego warto skorzystać z jego wiedzyPrzez Allegro do własnego biznesu... "Drogi Internauto, jako doświadczony sprzedawca mogę Ci powiedzieć, że Allegro to fantastyczny system transakcyjny, który zawładnął rynkiem handlu internetowego. Jednak w całym systemie transakcyjnym istnieje pewna prawidłowość, którą Ty możesz ze wzmożoną siłą wykorzystać. W niniejszej publikacji przekazuję ogrom mojej wiedzy i doświadczeń, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej działalności. Od lat sprzedaję zarówno na Allegro, jak i poza tą platformą aukcyjną i nie muszę tego ukrywać. Są na to sposoby, dlatego ważne, abyś zapoznał się z tym, co mam Ci do przekazania. Oprócz sprzedaży na aukcjach internetowych prowadzę również sklep internetowy www.ZmyslowaSypialnia.pl. Firmę Fost założyłem ponad 3 lata temu i przez cały ten czas musiałem szukać nowych rozwiązań, aby wspierać sprzedaż. Masz gwarancję, że przekazują informacje z pierwszej ręki. To jest  praktyczna wiedza oparta na rezultatach , które uzyskuję. Wcześniej prowadziłem 2 inne firmy. Sprzedawałem cytrusowe rośliny (www.cytrusik.pl), sprzęt RTV (na Allegro nick: kazina) i obrazy olejne (www.TouchOfArt.eu). Wszystkie te sklepy istnieją i mają się dobrze, a to za sprawą technik sprzedaży, które pozwalają generować wyższe obroty i zwiększają zysk przedsiębiorstwa. Dzisiaj doradzam sprzedawcom w wielu innych branżach, a to cały czas pozwala mi patrzeć na rynek handlu internetowego poprzez pryzmat globalnego rozwoju gospodarczego. Jako sprzedawca dokonujesz standardowych transakcji w serwisie Allegro. Wystawiasz aukcje, zachęcasz innych użytkowników do zakupu, dostajesz informacje o sprzedaży i w następnym kroku serwis przekazuje Ci dane kontrahentów w celu dokończenia procesu sprzedaży. Będąc sprzedawcą na Allegro, masz dostęp do przysłowiowej kopalni złotaOd tego, co zrobisz później, zależy, czy trafisz na prawdziwą żyłę złota.  Ten proces odbywa się cyklicznie od wielu lat (od początku istnienia Allegro). Bardzo dużo firm powstało w oparciu o Allegro i potencjał, jaki to daje. Ale tylko niewielu na tej podstawie stworzyło większe biznesy, gdyż nie wiedzieli jak.  Ja w ten sposób zbudowałem zaplecze mojej firmy i uruchomiłem drugi kanał sprzedaży poza Allegro. Można powiedzieć, że Allegro samo w sobie dało mi narzędzie do prowadzenia działalności handlowej poza serwisem. Wiele osób nie wie, jak wykorzystać ten potencjał i kończy tam, gdzie zaczęło, czyli na Allegro. W pierwszej części książki  "Aukcje internetowe... i co dalej?" pokazuję, jak zrobić krok dalej. Co konkretnie trzeba zrobić, aby osiągnąć więcej i zarabiać więcej. Druga część książki odkrywa nowoczesne aspekty marketingu internetowego i nieinternetowego, które razem dają efekt synergii (2 + 2 = 5) w sprzedaży wtórnej wśród stałych klientów. Przedstawiam tu konkretne techniki i sposoby tworzenia ofert sprzedażowych oraz ich rozsyłania wśród Twoich klientów pozyskanych na Allegro. Do procesu sprzedaży musisz podchodzić w sposób otwarty i odważny, aby móc wyprzedzić konkurencję. I tu słowo "klient" powinno być rozumiane przez Ciebie w znacznie szerszym kontekście. Kto powiedział, że jednej osobie masz sprzedać tylko jeden produkt?To błędne myślenie. Siłą każdej firmy są stali klienci , którzy kupują cyklicznie coraz więcej i częściej. Jak myślisz, po co powstał najbardziej znany program lojalnościowo-punktowy PayBack? Ten największy w Polsce system premiowy ma przyciągać klientów nieskończenie wiele razy po to, aby firmy w nim uczestniczące mogły stale zarabiać na tych samych kupujących. Jednak na potrzeby nieco mniejszej firmy niż Real, BP czy Allegro możesz wdrożyć coś prostszego, ale równie skutecznego. Siłą przedsiębiorcy jest podążanie za zmianami i kreowanie nowej rzeczywistości. Jeśli to zrobisz, możesz odnieść większy sukces, niż przypuszczasz, i zarobisz kilka razy więcej pieniędzy niż teraz. W trzeciej części pokażę Ci, jak wykorzystać swoją bazę danych i przekaz marketingowy , aby skutecznie sprzedawać, nie płacąc nikomu żadnej prowizji. Proces wtórnej sprzedaży jest tym kluczowym elementem, który doprowadził wielu przedsiębiorców do sukcesu. W ostatniej części odpowiadam na najczęściej zadawane pytania odnośnie stosowania prezentowanych przeze mnie technik i ich odbioru, dzięki czemu dowiesz się o najczęstszych problamach związanych z prowadzeniem sprzedaży poza Allegro i dowiesz się, jak je rozwiązać". "Zaczynałem od Allegro, a dzisiaj wraz z żoną budujemy największą internetową europejską galerię obrazów TouchofArt. Sprzedaż na Allegro jest ogromną szansą dla każdego przedsiębiorcy. Poza samą sprzedażą i możliwością rozpoczęcia działalności, Allegro daje duże zasoby w postaci gotowych klientów. Ta książka Wojciecha Cywińskiego jest zdecydowanie kontynuacją Allegrowego Super Sprzedawcy. Rzeczywiście, autor w książce pokazuje najlepszą drogę do rozwoju biznesu internetowego poza Allegro i zwiększenia ilości zamówień przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Jako, że serwis jest praktycznie monopolistą na polskim rynku i ciężko tutaj z nim walczyć, najlepszym rozwiązaniem jest wykorzystanie jego potencjału na swoją korzyść. Stopniowe przenoszenie sprzedaży z serwisu aukcyjnego na zewnętrzne kanały obsługi jest wyzwaniem. Jednak zabieg ten podnosi zyski i obniża koszty, a o to chodzi w każdym przedsiębiorstwie. W naszym przypadku przeniesienie sprzedaży poza Allegro było początkiem prawdziwej ekspansji. Dzisiaj nasza Galeria jest największą w Polsce i coraz dynamiczniej rozwija się również za granicą. Wszystko jednak zaczęło się od Allegro i stopniowego przenoszenia klientów do prywatnej Galerii. Ta książka to strzał w dziesiątkę internetowej sprzedaży."  Paweł Kamiński, właściciel największej Europejskiej Galerii Obrazów www.TouchofArt.eu  BONUS: ebook "Dzień z życia handlowca" Kliknij, aby się dowiedzieć więcej Kupując dowolną wersję publikacji "Aukcje internetowe... i co dalej?", otrzymasz w prezencie ebook pt. "Dzień z życia handlowca".  Tematyka tej publikacji obejmuje sposoby radzenia sobie w wielu trudnych sytuacjach handlowych. Jeśli na co dzień pracujesz z klientami, publikacja ta da Ci motywację oraz pokaże jaśniejszą stronę trudnych relacji handlowych. Z ebooka Dzień z życia handlowca dowiesz się: Jak wygląda sztuka dialogu w zależności od warstwy społecznej rozmówcy. Dlaczego śmieszne anegdoty są kluczem do sukcesu w kontaktach międzyludzkich. Jak wykorzystać swoją osobowość, by skutecznie negocjować umowy. Jakie zabawne sytuacje zdarzają się w pracy handlowca. Dlaczego przedsiębiorcy nie rozumieją, co mogą zyskać, posiadając stronę internetową i reklamę w sieci. Jak odeprzeć presję obniżenia ceny Twojej oferty ze strony klienta. Czas na podsumowanie:Co konkretnie zawiera publikacja Aukcje internetowe... i co dalej? i kto najbardziej może na niej skorzystać? Książka jest skierowana do grupy ponad 300 000 sprzedawców na Allegro i do właścicieli sklepów internetowych. Najczęściej sprzedaż jest mieszana i zawsze zahacza o Allegro. Wiedza, którą zdobędziesz, czytając tę publikację: Budowanie bazy danych (z klientów zdobytych ma Allegro). Poznasz podstawy marketingu internetowego. Rynek w liczbach, czyli do kogo warto kierować ofertę? Dzięki tej książce poznasz nowe trendy w zachowaniach konsumenckich, dowiesz się, jaki jest podział klasowy w Polsce, jaka jest różnica pomiędzy klasą robotniczą a klasą średnią i jakie istnieją kategorie majątkowe w naszym kraju. Dowiesz się, jaka jest siła nabywcza młodzieży w Polsce kontra siła seniorów oraz jak ustalić wartość konsumenta i jego faktyczne potrzeby i to, czym się kieruje przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Dzięki temu Twoja oferta będzie idealnie przygotowana "pod" Twoich potencjalnych Klientów. Jak sprzedawać na Allegro i poza nim, zwiększając zysk o przynajmniej 200%? "W 2006 r. na Spotkaniu Allegro uczyłem sprzedawców, aby pracowali na swojej liście Klientów. Niestety do dzisiaj zdecydowania większość z nich nie rozumie potencjału tego niezwykle dochodowego rozwiązania. Ciesze się więc, że powstał ten e-book, który w sposób prosty i zrozumiały tłumaczy te same zasady back-end marketingu podając mnóstwo wartościowych przykładów. Książka dodatkowo zawiera poważny fundament wiedzy o zachowaniach Klientów, którą powinien znać każdy sprzedawca." - Piotr Majewski, właściciel Ekademia.pl i www.cneb.pl Unikatowa propozycja: WIECZNA GWARANCJAPrzeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą publikujemy i prezentujemy w naszym wydawnictwie. Dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne . Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy .   Na koniec pytanie retoryczne: Czy chcesz zarabiać więcej? Jeśli prowadzisz sprzedaż na Allegro i należysz także do grupy sprzedawców, która zauważa dużą zależność od prowizji i rosnącą konkurencję, a jednocześnie chcesz sprzedawać i zarabiać więcej, wykorzystując wiedzę zdobytą na Allegro, trafiłeś na prawdopodobnie jedyną publikację na polskim rynku, która może Ci pomóc to osiągnąć. Allegrowy sprzedawca, który przeszedł już tę drogę z sukcesem, zdradzi Ci tajniki marketingu internetowego, które z łatwością wprowadzisz w życie, zwiększając swoje zyski. Wybierz wersję publikacji, która jest dla Ciebie optymalna i złóż zamówienie. Przypominamy, że kupując wersję drukowaną, wersję elektroniczną otrzymasz gratis już w kilka minut po opłaceniu zamówienia. Im szybciej zaczniesz działać i wprowadzać zmiany, tym szybciej osiągniesz lepsze rezultaty.

Sklep: Booknet.net.pl

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad - 2846246553

8,78 zł

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Pierwsze na świecie świadectwo ofiary zbrodni honorowej. Miała siedemnaście lat i zakochała się: zhańbiła rodzinę. Więc rodzina wydała na nią wyrok śmierci... Pokochała go pierwszą miłością. Myślała, że się z nią ożeni. Ale ukochany zniknął, a ona odkryła, że jest w ciąży. A w jej świecie to najcięższa zbrodnia... W zapomnianej przez Boga wiosce w Cisjordanii kobiety są warte mniej niż zwierzęta domowe. Tu mężczyzna jest panem życia i śmierci żony, córki, siostry. Brat może bezkarnie zabić siostrę, matka - córkę, kolejną bezużyteczną dziewczynkę, jaka się urodzi. Tu kobiecie odbiera się godność, a nawet życie zgodnie z odwiecznym obyczajem i uświęconą tradycją. A śmierć jest karą dla dziewczyny, która zhańbi rodzinę. Tak jak Souad. Wyrok wydaje jej ojciec. Szwagier dokonuje egzekucji. Oblewa Souad benzyną i podpala... SOUAD przeżyła - cudem, ale rodzina usiłowała zabić ją nawet w szpitalu. Na zawsze jednak pozostanie straszliwie okaleczona - na ciele i duszy. I wciąż musi się ukrywać; dopóki żyje, jej rodzinę okrywa hańba. Spalona żywcem, opublikowana pod pseudonimem szokująca opowieść o piekle, jakim było jej dzieciństwo i młodość, stała się międzynarodowym bestsellerem. Wydana w 37 w krajach książka przerywa tabu milczenia wobec istniejącej nadal w krajach muzułmańskich barbarzyńskiej tradycji. Nieludzkiego obyczaju, prawa mężczyzn, na mocy którego co najmniej pięć tysięcy kobiet pada co roku ofiarą zbrodni honorowej. Nazwa - Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe Autor - Souad Oprawa - Miękka Wydawca - Amber Kod ISBN - 9788324159406 Kod EAN - 9788324159406 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Tłumacz - 31182,maria rostworowska; Format - 110 x 175 x 14 Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-06-23

Sklep: InBook.pl

Najlepsze lata naszego życia - Marek Hłasko - 2838747945

34,89 zł

Najlepsze lata naszego życia - Marek Hłasko

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Opowiadania zgromadzone w niniejszym tomie powstały w latach 19511956. Należą więc do juweniliów Marka Hłaski. Na ich podstawie wytyczyć można drogę, jaką przebył początkujący pisarz: od zafascynowanego socrealizmem szofera po prowokującego władzę autora Pierwszego kroku w chmurach. Utwory stanowią podróż sentymentalną do czasów Polski stalinowskiej i jej często zniekształcanego przez literaturę obrazu. Nazwa - Najlepsze lata naszego życia Autor - Marek Hłasko Oprawa - Twarda Wydawca - Iskry Kod ISBN - 9788324404544 Kod EAN - 9788324404544 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 13.0x20.5cm Ilość stron - 350 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-09-27

Sklep: InBook.pl

R.U.T.A., Paprika Korps - 400 Lat - 2849194209

41,38 zł

R.U.T.A., Paprika Korps - 400 Lat

Książki & Multimedia > Muzyka

Opis - Wspólna płyta grup R.U.T.A. i PAPRIKA KORPS pod redakcją literacką Jacka Podsiadło. "400 lat" to muzyczne spotkanie przyjaciół z grup Paprika Korps i R.U.T.A., punky reggae party w czystej postaci, ale wybiegające też poza te dwa style. Oś tematyczna, wokół której obracają się teksty kolejnych utworów, to nic nowego na tej scenie: dyskryminacja kobiet, okrucieństwa wobec zwierząt, nadużycia władzy, przemoc policji, penalizacja marihuany, zagrożenia związane z nacjonalizmem itp. Nietypowe jest to, gdzie muzycy znajdują sojuszników dla swojej rebelii. W poszukiwaniu własnych "korzeni" idą nie tylko tropami pozostawionymi przez wielkich poprzedników ze sceny muzycznej, buntowników w rodzaju Boba Marleya czy Victora Jary, ale też powtarzają i przetwarzają słowa filozofów, malarzy, śpiewaków, poetów, etnografów i pionierów ruchu ludowego, począwszy od Seneki, a skończywszy na lubelskiej kapeli Amen. Nazwa - 400 Lat Autor - R.U.T.A., Paprika Korps Wydawca - Karrot Kommando Kod EAN - 5907577207595 Rok wydania - 2013 Nośnik - Płyta CD Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Ktoś mnie pokocha - Praca zbiorowa - 2844537359

30,17 zł

Ktoś mnie pokocha - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - 12 autorów powieści dla młodzieży, między innymi Veronica Roth i Cassandra Clare, sprawi, że poczujesz zapach lata i ciepło miłości.Geek filmowy podkochuje się w koleżance z pracy. Do zrobienia pierwszego kroku popycha go... zombie.Mark i Margaret utknęli w czasie. W kółko przeżywają ten sam dzień, 4 sierpnia.Chłopak w śpiączce i jego najlepsza przyjaciółka mają szansę powrócić do przeszłości i na nowo przeżyć najlepsze wspólne chwile. Co się stanie, jeśli jedno z nich postanowi zmienić bieg wydarzeń?Przejażdżki na motorze, skoki z klifu, seanse filmowe, szalone spiski animatorów w ośrodkach wczasowych, ogniska na campingu i zapach morza - w tych opowiadaniach jest wszystko, czego oczekujesz od wakacji życia.Odważ się zrobić pierwszy krok do spełnienia marzeń. Kto wie, może miłość czeka na Ciebie tuż za rogiem?Przecież wszyscy pragniemy tego samego: by ktoś nas pokochał. Nazwa - Ktoś mnie pokocha Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Twarda Wydawca - Wydawnictwo Otwarte Kod ISBN - 9788375152838 Kod EAN - 9788375152838 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Język - polski Tłumacz - 28466,;28466,; Format - 143 x 212 x 35 Ilość stron - 480 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-06-15

Sklep: InBook.pl

Bóg nie umarł 2 DVD - 2839083709

23,12 zł

Bóg nie umarł 2 DVD

Książki & Multimedia > Filmy Video

Nazwa - Bóg nie umarł 2 DVD Wydawca - Rafael Kod EAN - 9788375699210 Rok wydania - 2016 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Naczelne z Park Avenue - Martin Wednesday - 2836911944

28,16 zł

Naczelne z Park Avenue - Martin Wednesday

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Kiedy autorka tej książki wraz z mężem i synkiem przeprowadziła się z zachodniego na wschodni Manhattan, sądziła, że zmienia jedynie adres. Okazało się jednak, że trafiła do całkowicie odmiennej kultury. Nagle otoczyło ją plemię bajecznie bogatych, eleganckich kobiet, których świat opierał się na ścisłej hierarchii. Choć w pierwszej chwili instynkt podpowiadał jej ucieczkę, postanowiła walczyć. Aby zrozumieć zasady działania społeczności, w której się znalazła, i wreszcie odnaleźć w niej dla siebie miejsce, wykorzystała swoją znajomość antropologii. Z uwagą obserwowała rytuały godowe mieszkanek Upper East Side, walkę o dominację w stadzie, sezonową migrację w kierunku kurortów i rytualne dbanie o ciało. Piła eliksiry, którym jej otoczenie przypisywało niezwykłe właściwości, takie jak koktajl z jarmużu, a także uległa pragnieniu posiadania fetysza w postaci słynnej torebki. Dzięki jej spostrzeżeniom i poczuciu humoru Naczelne z Park Avenue to opowieść o świecie z pierwszych stron kolorowych magazynów, którą czyta się z równą fascynacją, co najlepsze reportaże podróżnicze z najodleglejszych krańców Afryki czy Azji. Nazwa - Naczelne z Park Avenue Autor - Martin Wednesday Oprawa - Miękka Wydawca - Znak Kod ISBN - 9788324036844 Kod EAN - 9788324036844 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 144 x 205 Ilość stron - 288 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-09-14

Sklep: InBook.pl

Uchwyt Kubuś do kredek Lyra profi 4766120 - 2846481744

43,22 zł

Uchwyt Kubuś do kredek Lyra profi 4766120

Książki & Multimedia > Książki

Nazwa - Uchwyt Kubuś do kredek Lyra profi 4766120 Wydawca - LYRA Kod ISBN - 4084900630037 Kod EAN - 4084900630037 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Stambuł Stambuł - Burhan Sönmez - 2847511374

29,87 zł

Stambuł Stambuł - Burhan Sönmez

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Dziesięć dni w sercu Stambułu. Dziesięć dni w podziemnym więzieniu, w którym przebywa czterech więźniów. Kiedy nie są torturowani, snują na podobieństwo bohaterówDekameronu opowieści o życiu i mieście, jakie znali w przeszłości. Stopniowo ich historie wyłaniają się z podziemi, mówiąc równie wiele o opowiadających, co o samym Stambule. Stambuł, Stambuł to opowieść o sile ludzkiej wyobraźni, o ocalającej roli śmiechu i o tym, że wszędzie jest tyle samo nadziei, co cierpienia. Nazwa - Stambuł Stambuł Autor - Burhan Sönmez Oprawa - Miękka Wydawca - Książkowe Klimaty Kod ISBN - 9788365595300 Kod EAN - 9788365595300 Rok wydania - 2017 Język - polski Format - 12,5x19,5 cm Ilość stron - 304 Podatek VAT - 5% Premiera - 2017-03-28

Sklep: InBook.pl

Fossil ES4093 - 2850614426

675,00 zł

Fossil ES4093

Prezenty & Akcesoria > Zegarki

Nazwa - ES4093 Marka - Fossil Płeć - Dla kobiety Mechanizm - Kwarcowy Bransoleta / Pasek - Bransoleta ze stali nierdzewnej Koperta - Ze stali nierdzewnej Datownik - Analogowy - dzień miesiąca oraz dzień tygodnia Szkiełko - Mineralne Podświetlenie tarczy - Neobrite Klasa wodoszczelności - WR 50 Podwójny czas - Tak Szerokość koperty - 40 Grubość koperty - 12 Gwarancja - 2 lata Podatek VAT - 23% Sugerowana cena detaliczna - 795.00 zł

Sklep: InBook.pl

Serce tak białe. - Javier Marias - 2842307053

24,65 zł

Serce tak białe. - Javier Marias

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 352. Format 15x21cm. Juan, młody tłumacz konferencyjny, przeżywa przełomowy i trudny, jak mu się wydaje, moment w swoim życiu - żeni się. Jego przeczucia, iż tym samym całkowicie odmienia swoje życie, całkowicie się sprawdzają, choć w zupełnie niespodziewanie sposób. Wkrótce też przez przypadek dowiaduje się, że jego ojciec to trzykrotny wdowiec. Do tego pierwsza żona popełniła samobójstwo. Dlaczego ojciec dał mu w dniu ślubu radę, by nigdy nie wyjawiać żonie swoich sekretów? Czy mężczyźnie uda się rozwikłać zagadkę tajemniczej śmierci młodej kobiety? Poetyckie, ujmujące subtelnym rytmem zdania długie frazy, pełne namysłu i wątpliwości oraz niesłychana, rzadko spotykana precyzja w analizowaniu słów i czynów bohaterów - oto atuty jednej z najlepszych powieści pisarza. Nazwa - Serce tak białe. Oryginalny tytuł - Corazon tan blanco Autor - Javier Marias Oprawa - Miękka Wydawca - Sonia Draga Kod ISBN - 9788375084580 Kod EAN - 9788375084580 Wydanie - 1 Rok wydania - 2012 Język - polski Tłumacz - Casas Carlos Marrodan Format - 14.1x20.5cm Ilość stron - 360 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-03-21

Sklep: InBook.pl

12 testów, aby lepiej poznać siebie. Chłopak... - Beatrice Copper-Royer - 2838397274

13,33 zł

12 testów, aby lepiej poznać siebie. Chłopak... - Beatrice Copper-Royer

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Jesteś energiczny czy flegmatyczny? Wrażliwy czy gruboskórny? Nieśmiały czy towarzyski? Bojaźliwy czy wyluzowany? Wybuchowy czy można cię nazwać ostoją spokoju?Dzięki 12 testom osobowości lepiej poznasz siebie i miło spędzisz czas, odpowiadając na pytania sam, z członkami rodziny lub z kolegami.Czytaj wskazówki umieszczone przy każdym z testów. Pomogą ci one zrozumieć siebie i pewniej kroczyć przez życie! Nazwa - 12 testów, aby lepiej poznać siebie. Chłopak... Autor - Beatrice Copper-Royer Oprawa - Miękka Wydawca - Olesiejuk Kod ISBN - 9788378446217 Kod EAN - 9788378446217 Rok wydania - 2013 Format - 20.5x22.5 cm Ilość stron - 96 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter - 2838740660

39,80 zł

E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter Wig

Książki i Komiksy > Naukowe i akademickie > Ekonomia > Biznes i ekonomia

Zbudowanie i utrzymanie marki jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej strategii prowadzenia biznesu w sieci. Obszerne studia przypadków zebrane przez Carpentera w tej książce oraz wnioski, do jakich dochodzi, składają się na praktyczny przewodnik dla każdego, kto myśli o zyskaniu lojalności internetowych klientów jego firmy. Poradnik dla wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić binzes w Internecie- wykorzystujący najlepsze praktyki na rynku.Zbiór podstawowych zasad według autora: Skup się na budowaniu znajomości marki W gąszczu firm internetowych wyróżniły się te, które przywiązały wielką wagę do zbudowania znajomości marki na rynku. Działanie to wiąże się z efektywnym użyciem wielu rozmaitych narzędzi. Konieczna okazuje się na przykład reklama poza Internetem, która umożliwia dotarcie do szerszej rzeszy odbiorców (aby poinformować o swoim sklepie internetowym, Barnesandnoble.com wykorzystał radio oraz reklamę zewnętrzną). Partyzanckie strategie marketingowe również pozwalają skupić na sobie uwagę konsumentów, choć na mniejszą skalę (użytkownicy amerykańskich autostrad nie mogą nie zwrócić uwagi na fioletowo-żółte wehikuły Yahoo!). Dział public relations przyczynia się zarówno do zaistnienia marki w świadomości ogółu, jak i pracuje nad zwiększeniem jej wiarygodności. Zbudowanie znajomości marki w Internecie wymaga inwestycji zarówno czasowych, jak i finansowych. Do przeszłości należy już sytuacja z początku lat dziewięćdziesiątych, gdy samo posiadanie strony wiązało się ze napływem rzesz klientów. Internetowi liderzy to firmy zaciekle walczące o to, by ich nazwy były szeroko znane na rynkach, na których działają. Umacniaj lojalność odbiorców U początków Internetu uwaga działających w nim firm skupiała się głównie na przyciąganiu nowych klientów. Jednak największy sukces odniosły te przedsiębiorstwa, które równie mocno troszczą się o utrzymanie już zdobytych odbiorców. CDNOW może poszczycić się tym, że ponad połowa klientów dokonuje w jego sklepie powtórnych zakupów. Wysyłanie pocztą elektroniczną zawiadomień o aktualizacji strony pod kątem wybranego stylu muzyki, możliwość wprowadzenia indywidualnych ustawień dzięki opcji My CDNOW, nagradzanie wiernych klientów specjalnymi punktami promocyjnymi - wszystko to przyczynia się do zwiększania lojalności odbiorców. iVillage z kolei wzmacnia lojalność przez rozwijanie wspólnoty użytkowników - chce być miejscem, gdzie kobiety mogą znaleźć odpowiedzi na dręczące je pytania, wymienić poglądy i zawierać znajomości. Skupienie się na lojalności nie oznacza jedynie zachęcania do robienia kolejnych zakupów, a raczej przekształca klientów w wyznawców, gorących orędowników, którzy zaniosą znajomym i przyjaciołom "dobrą nowinę" na temat istnienia iVillage. Dążenie do utrzymania klientów - a nie tylko ich zdobycia - to działanie, które łączy wszystkich internetowych liderów. Zawieraj układy w sprawach dystrybucji i zawartości strony Firmy internetowe działają w środowisku pełnym wzajemnych powiązań. Zamiast samemu tworzyć wszystko od zera, sprytni uczestnicy rynku zawierają układy, szczególnie w zakresie zawartości witryny i dystrybucji. Na przykład zamiast samemu tworzyć strony na tematy związane z opieką nad dziećmi, iVillage zwróciła się do American Baby, co przyczyniło się do wzbogacenia jej treści. Zamiast koncentrować się jedynie na osobach zainteresowanych kupnem sprzętu sportowego, Fogdog Sports połączył siły z America Online (AOL), dzięki czemu jego towary zostały wyeksponowane w prowadzonym przez tę ostatnią internetowym sklepie Shop@AOL. Dostęp do licznych użytkowników AOL pozwolił Fogdog Sports znacznie zwiększyć liczbę klientów. Największy sukces w Internecie odniosły firmy zdające sobie sprawę z faktu, że w sieci nikt nie jest w stanie wszystkiego zrobić sam. Działaj wcześnie i szybko Rzeczywistość dobitnie świadczy o tym, że rozwijanie działalności w Internecie to proces przebiegający z ogromną prędkością. Wielu sieciowych liderów to firmy, które nie tylko wcześnie pojawiły się na rynku, ale zdołały utrzymać niewiarygodne tempo rozwoju. Yahoo! jako pierwszy wprowadził katalogowanie stron. Nie zwolnił jednak tempa, przekształcając się z prostej wyszukiwarki w rozbudowany portal, stale rozszerzając treść i dodając nowe elementy, aby użytkownicy spędzali na jego stronach więcej czasu. Fogdog Sports jako pierwszy poważnie zajął się sprzedażą sprzętu sportowego przez Internet. Od momentu uruchomienia, firma stale posuwa się naprzód: dodaje nowe kategorie towarów, podpisuje umowy z kolejnymi dostawcami, a nawet myśli o ekspansji na rynek europejski. Bycie w internetowej czołówce to nie tylko wczesne rozpoznanie możliwości, ale i późniejsze utrzymywanie tempa. Rozwijaj wiedzę na temat rynku i użytkownika Rozwijanie szczegółowej wiedzy na temat potrzeb użytkownika i rozwoju rynku stały się podstawą sukcesu czołowych firm internetowych - także opisanych w tej książce. Efektem analiz pracowników iVillage było wprowadzenie nowych grup dyskusyjnych i pogłębienie tematyki głównych działów. Badania prowadzone przez Barnesandnoble.com zaowocowały uproszczeniem procedury zamawiania, co spowodowało zwiększenie sprzedaży. Kolejną wspólną cechą internetowej czołówki jest zatem patrzenie na zewnątrz, nie zwracanie się do wewnątrz. Dbaj o doskonałą opinię Najpewniejszą gwarancją sukcesu w wirtualnej rzeczywistości jest słowo mówione. Mądrzy internetowi marketingowcy zdają sobie sprawę z tego, że by móc korzystać z efektów przekazywanych ustnie informacji, muszą skupić się na podtrzymywaniu doskonałej opinii. W jaki sposób powyższy cel przełożyć na konkretne działania? Onsale wypracował prosty - a nawet zabawny - sposób zamawiania. Przez opracowanie przewodnika, pomagającego nowym użytkownikom zrozumieć zasady uczestnictwa w aukcji po wysyłanie elektronicznych listów zawierających potwierdzenie dokonania transakcji, firma stara się, by odwiedziny na jej stronach stanowiły niezwykłe i przyjemne doświadczenie. Yahoo! nie tylko pragnie wyróżniać się funkcjonalnością, ale dba o to, by strony były przejrzyste, treściwe i szybko się wgrywały. Stałe zwracanie uwagi na jakość pozwala tym firmom cieszyć się doskonałą opinią, co z kolei przekłada się na liczbę odwiedzin i wysokość zawieranych transakcji. Oferuj najlepszą wartość Akademicy często definiują wartość jako stosunek jakości produktu (towaru lub usługi) do jego wartości (nosi on nazwę value equation). Oferta najlepszych firm internetowych - również opisanych w tej książce - charakteryzuje się najlepszą relacją jakości do ceny. W ofercie Barnesandnoble.com znajduje się ogromny wybór tytułów, łatwych do zamówienia i po konkurencyjnych cenach. Yahoo! udostępnia bogatą zawartość swoich stron oraz funkcjonalność, w ogóle nie pobierając za to opłat. W internetowej czołówce mogą utrzymać się firmy stale dbające o zachowywanie najkorzystniejszej relacji jakości do ceny. Firmy działające na różnych rynkach Niektóre firmy początkowo działały "realnym świecie", a następnie rozwinęły działalność, aby skorzystać z możliwości, jakie daje Internet. I choć większość firm przedstawionych w tej książce to przedsięwzięcia czysto internetowe, warto podkreślić wyjątek - Barnesandnoble.com, która ma swoje korzenie w "starej" rzeczywistości. Mimo że to właśnie temu przedsiębiorstwu zdecydowałem się poświęcić osobny rozdział, dla porównania przeanalizowałem działalność także innych podobnie rozwijających się firm (wzmianki o niektórych znajdują się w ramkach). Doszedłem do wniosku, że także w ich działaniach da się wyróżnić kilka wspólnych elementów. Zachowaj najważniejsze elementy marki Firmy, które odniosły największe sukcesy w przeniesieniu swojej marki ze świata realnego w wirtualny, doskonale zdawały sobie sprawę, co wyróżnia ją spośród innych, i cechy te przeniosły do Internetu. Witryna Barnesandnoble.com utrzymana jest w takiej samej tonacji zieleni, co ich prawdziwe sklepy firmowe. Do Internetu przeniesiono też (jako chat) regularne spotkania autorskie, w czasie których czytelnicy mogą na żywo porozmawiać z rozmaitymi pisarzami - od Toma Clancy'ego po Tony'ego Hillermana. To zaledwie niektóre elementy składające się na wysoką pozycję marki Barnes & Noble. Nie zapomniano o tym, przenosząc się w świat Internetu, a dzięki osiągniętej w ten sposób spójności odwiedzający witrynę nowi użytkownicy czują się na niej swobodnie, ponieważ pod wieloma względami przypomina im ona tradycyjną firmową księgarnię. Wykorzystaj nowe możliwości Choć dobre firmy starają się zachować spójność marki opisaną w poprzedniej części, zdają sobie sprawę, że aby osiągnąć sukces w Internecie, trzeba wykorzystać nowe możliwości kontaktu z odbiorcą, które to medium oferuje. Barnesandnoble.com udostępnia odwiedzającym jego stronę liczne recenzje - co jest świetną pomocą, kiedy na przykład wybiera się książkę na wakacje. W dziale Books części News znajdują się aktualne informacje - można tam znaleźć książki na "gorące" tematy, dowiedzieć się, jakie tytuły znajdują się w druku i przejrzeć najnowsze recenzje z takich pism, jak New York Times, Atlantic Monthly czy People. Tego typu elementy pozostają w spójności z ogólnym charakterem firmy, jednak daleko wykraczają poza ofertę tradycyjnych księgarni. Wykorzystaj mocne strony działalności offline W przypadku firm o ugruntowanej pozycji na tradycyjnym rynku, decydującą sprawą w procesie przenoszenia działalności do Internetu jest wykorzystanie mocnych stron działalności offline, co ułatwia oswojenie klienta z sieciową wersją marki znanej ze świata realnego. Barnesandnoble.com przeprowadził kilka promocji - jednocześnie w Internecie i w mediach tradycyjnych (wysiłki te zostały zniweczone przez kwestie prawne, co zostało szczegółowo omówione w rozdziale trzecim). Niektórym z badanych przeze mnie firm udało się wykorzystać swoje mocne strony ze znacznie lepszym skutkiem. Na przykład Gap wydrukował internetowy adres swojego sklepu internetowego na wykorzystywanych w jego "realnych" sklepach torbach na zakupy. Ponadto płacący za towary klient widział adres gap.com na specjalnym wyświetlaczu umieszczonym na kasie. (...) "Czynnik impetu" Najsilniejsze marki w Internecie przywodzą na myśl osuwanie się ziemi. Kiedy zaczynają nabierać tempa, zwiększają masę, potem dalej przyspieszają, stają się jeszcze cięższe, aż wreszcie zmiatają wszystko, co stanie im na drodze. Mądrzy internetowi marketingowcy znają moc "czynnika impetu" (mo factor, terminu często używanego w firmie Excite, twórcy znanego portalu). Budując znajomość marki na rynku, nie zapominają oni o przekazywaniu informacji na ten właśnie temat - zwykle za pośrednictwem służb informacyjnych. Jak tylko firma podpisze ważną umowę dystrybucyjną, specjaliści od PR natychmiast podają to do ogólnej wiadomości. Kiedy liczba odwiedzających stronę przekroczy ileś tam milionów, analitycy branży natychmiast się o tym dowiedzą (Onsale regularnie publikuje tego typu informacje; szczególną uwagę zwraca stałe kurczenie się odstępów pomiędzy kolejnymi "kamieniami milowymi"). Spece od marketingu dobrze wiedzą, że impet pozwoli usunąć przeszkody dzielące ich firmy od sukcesu: strategiczni partnerzy chętniej będą zawierać porozumienia, potencjalni konkurenci dobrze się zastanowią, zanim podejmą działalność w tej samej kategorii, a klienci zaczną postrzegać firmę jako lidera, co wzmocni pozycję marki w oczach odbiorców. Zatem sprytni marketingowcy robią wszystko, co w ich mocy, by przekazać światu wrażenie impetu, ponieważ zdają sobie sprawę ze znaczenia tego czynnika Dane techniczne: Autor: Phil Carpenter Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2001 ISBN 838701463X Stron: 221 Wymiary (mm) : 175x250

Sklep: Aurelus.pl

Temperówka pojedyncza drewniana kum - 2851943486

3,32 zł

Temperówka pojedyncza drewniana kum

Książki & Multimedia > Książki

Nazwa - Temperówka pojedyncza drewniana kum Wydawca - AMEX Kod ISBN - 4064900001631 Kod EAN - 4064900001631 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

InsERT Sello - 2823467250

104,00 zł

InsERT Sello InsERT

Oprogramowanie > dla firm > sprzedaż

Sello - aukcje internetowe pod kontrolą Sprzedaż internetowa jest obecnie powszechnym zjawiskiem. Zakupy robione wygodnie i szybko, bez konieczności wychodzenia z domu to duża wygoda dla kupujących. Niezwykle popularnym sposobem robienia zakupów w Internecie stały się aukcje. Miliony internautów doceniły fakt, że kupując na aukcjach, można zaoszczędzić nie tylko czas, ale i pieniądze. Z punktu widzenia sprzedawcy sprawa jest bardziej skomplikowana - najpierw trzeba stworzyć zachęcający opis produktu, wystawić aukcję, odpowiedzieć na ewentualne pytania zainteresowanych, wreszcie przygotować i wysłać paczkę. To wszystko zajmuje sporo czasu, zwłaszcza gdy wystawia się wiele towarów jednocześnie. Firma InsERT postanowiła ułatwić życie sprzedawcom - Sello to system stworzony właśnie z myślą o nich. Program wspomaga obsługę aukcji w serwisach Allegro.pl (wraz z zagranicznymi odpowiednikami: Aukro.cz, Teszvesz.hu, Aukro.ru) oraz eBay (w wersji polskiej, niemieckiej, angielskiej i amerykańskiej). Jak to działa? Podstawą pracy Sello jest komunikacja z serwisami aukcyjnymi. Działanie programu można, w dużym uproszczeniu, porównać do klientów poczty e-mail (takich jak np. Outlook czy Bat). Tak jak programy pocztowe umożliwiają odbieranie i wysyłanie e-maili z wielu kont, oferując przy tym wiele dodatkowych funkcji, tak Sello pobiera wszelkie informacje na temat naszych aukcji (w tym maile od klientów). Użytkownik, który posiada kilka kont na Allegro i eBay, może obsługiwać je wszystkie na jednej bazie danych, bez konieczności zmiany profilu. Sello pozwala zatem śledzić przebieg wszystkich aukcji w jednym miejscu. Program wspomaga wystawianie aukcji (pojedynczych lub serii) i tworzenie opisów, ułatwia kontakty z klientami, pozwala kontrolować płatności i komentarze. Integracja z systemem sprzedaży Subiekt GT umożliwia m.in. sprzedawanie towarów z Subiekta na aukcjach i wystawianie dokumentów (zamówienia, faktury itd.) do transakcji prowadzonych za pomocą Sello. W dowolnym momencie można wywołać synchronizację części lub wszystkich danych (pobrać aukcje wystawione w serwisach, wiadomości od klientów, dane z Subiekta GT). Synchronizacja może też odbywać się automatycznie. Szablony Aby zaoszczędzić czas i nie wykonywać za każdym razem tych samych powtarzalnych czynności, można skorzystać z przygotowanych szablonów. Do dyspozycji są szablony aukcji, opisów, wiadomości i komentarzy. Szablony aukcji ułatwiają wystawianie serii aukcji w jednej kategorii, a dzięki szablonom opisów wszystkie aukcje uzyskają spójny, jednolity wygląd. Szablony wiadomości przyspieszają tworzenie korespondencji z klientami, z kolei szablony komentarzy sprawiają, że nie trzeba wpisywać każdego komentarza osobno. Można edytować istniejące w programie szablony lub stworzyć własne.   Kontakty z klientami Sello posiada wbudowany moduł poczty elektronicznej. Program umożliwia nie tylko odbieranie i wysyłanie e-maili, ale również tworzenie serii listów za pomocą wspomnianych już szablonów oraz automatyczne generowanie i wysyłanie wiadomości (np. potwierdzenie otrzymania wpłaty, przypomnienie o transakcji, powiadomienie o wysłaniu towaru). E-maile są przypisywane do odpowiedniej aukcji, transakcji, klienta i dowolnej grupy. Drugim sposobem kontaktu z klientami jest Strefa Sello, czyli specjalne strony internetowe tworzone automatycznie do każdej transakcji. Dzięki temu rozwiązaniu klient może natychmiast sprawdzić stan swojej transakcji, wprowadzić adres do wysyłki lub do faktury VAT i dodać swoje uwagi. Komentarze Każdy, kto posiada konto w serwisie aukcyjnym, wie, jak istotną sprawą są komentarze. Im więcej klientów wyrazi swoje zadowolenie, tym większa szansa na pozyskanie kolejnych. Moduł Komentarze pozwala szybko sprawdzić, kto wystawił nam ostatnio opinię. Pokazuje też transakcje, do których komentarz nie został wystawiony - dzięki temu sprzedawca szybko skontaktuje się z klientem, żeby przypomnieć o zaległym komentarzu. Prosząc o komentarz lub wystawiając go klientowi, można skorzystać z odpowiednich szablonów.

Sklep: specmedia.pl

szukaj w Kangoo antykwariat internetowy ostatnia transakcja 11299

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy pl ostatnia transakcja 11299

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.112, t2=0, t3=0, t4=0.02, t=0.112

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2017 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER