antykwariat internetowy ostatnia transakcja 11299

- znaleziono 70 produkty w 24 sklepach

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias - 2837037748

51,27 zł

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka, posiadająca istotne walory praktyczne, jest pierwszą pozycją polskiej autorki w tak kompleksowy sposób analizującą nie tylko istotę funkcjonowania kredytowych instrumentów pochodnych, ale również modele ich wyceny, doskonalenie których autorka słusznie uznaje za kluczowe dla rozwoju tego rynku. Niewątpliwą zaletą opracowania jest mnogość przykładów, przeprowadzających Czytelnika przez kolejne etapy szacowania wartości omawianych struktur i tworzących idealną bazę dla zrozumienia konstrukcji tych złożonych produktów. Prof. zw. dr hab. Janusz Soboń Publikacja stanowi cenne kompendium wiedzy zarówno dla praktyków rynku finansowego, jak i studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich, jak również dla pracowników nauki zainteresowanych wdrażaniem metod kwantyfikacji ryzyka kredytowego w praktykę. Prof. nadzw. SGH dr hab. Paweł Niedziółka Nazwa - Pochodne instrumenty kredytowe Autor - Izabela Pruchnicka-Grabias Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375563733 Kod EAN - 9788375563733 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.5x23.0cm Ilość stron - 280 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Najlepsze lata naszego życia - Marek Hłasko - 2838747945

36,06 zł

Najlepsze lata naszego życia - Marek Hłasko

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Opowiadania zgromadzone w niniejszym tomie powstały w latach 19511956. Należą więc do juweniliów Marka Hłaski. Na ich podstawie wytyczyć można drogę, jaką przebył początkujący pisarz: od zafascynowanego socrealizmem szofera po prowokującego władzę autora Pierwszego kroku w chmurach. Utwory stanowią podróż sentymentalną do czasów Polski stalinowskiej i jej często zniekształcanego przez literaturę obrazu. Nazwa - Najlepsze lata naszego życia Autor - Marek Hłasko Oprawa - Twarda Wydawca - Iskry Kod ISBN - 9788324404544 Kod EAN - 9788324404544 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 13.0x20.5cm Ilość stron - 350 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-09-27

Sklep: InBook.pl

1001 koktajli. - Praca zbiorowa - 2844745894

26,17 zł

1001 koktajli. - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka przedstawia wyczerpujący zbiór 1001 przepisów na modne klasyczne i współczesne koktajle, wraz z ich ciekawymi wariantami. Znajdziesz tu koktajle na każdą okazję, a dzięki naszym radom bez trudu przygotujesz wyszukanego drinka na imprezę lub prosty, zdrowy napój, który ugasi pragnienie całej rodziny w upalny dzień. W kolekcji opatrzonej wspaniałymi zdjęciami prezentujemy niemal wszystkie rodzaje koktajli: od klasycznych drinków i nowoczesnych martini, poprzez chłodne, orzeźwiające collinsy i julepy, aż po podawane do kolacji wyborne frappe i kawowe likiery z puszystą pianką. W zimowe wieczory warto też skusić się na szklaneczkę ponczu lub przepysznego grzańca. Bardziej wymagającym możesz przygotować najmodniejsze pousse-cafe i krótkie drinki o oszałamiających barwach, dzieciom zasmakuje natomiast jeden z wielu napojów bezalkoholowych, przyrządzanych na bazie owoców. Pięknie wydanie "1001 koktajli" zawiera przydatne wskazówki dotyczące przyrządzania różnych napojów, a także odsłania niezwykłe sztuczki zawodowych barmanów. Dzięki nim odkryjesz nowe, nieskończone możliwości łączenia smaków i być może stworzysz własny, niepowtarzalny koktajl, którym zachwycisz znajomych i domowników. Nazwa - 1001 koktajli. Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Olesiejuk Kod ISBN - 9788377708682 Kod EAN - 9788377708682 Rok wydania - 2011 Format - 21,5x27 Ilość stron - 384 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-01-11

Sklep: InBook.pl

Kuchnia polska. Tylko sprawdzone przepisy. - Elżbieta Adamska - 2847774591

17,62 zł

Kuchnia polska. Tylko sprawdzone przepisy. - Elżbieta Adamska

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 318. Format 16,5x23,5cm. Ponad 1000 dokładnie sprawdzonych przepisów na potrawy, które z łatwością można przygotować z dostępnych na rynku produktów. A wszystko opisane krok po kroku, aby gotowanie mogło być relaksem i przyjemnością. Nazwa - Kuchnia polska. Tylko sprawdzone przepisy. Autor - Elżbieta Adamska Oprawa - Miękka Wydawca - Olesiejuk Kod ISBN - 9788377708934 Kod EAN - 9788377708934 Rok wydania - 2012 Format - 16.5x23.5 cm Ilość stron - 318 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-01-11

Sklep: InBook.pl

Stambuł Stambuł - Burhan Sönmez - 2847511374

27,81 zł

Stambuł Stambuł - Burhan Sönmez

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Dziesięć dni w sercu Stambułu. Dziesięć dni w podziemnym więzieniu, w którym przebywa czterech więźniów. Kiedy nie są torturowani, snują na podobieństwo bohaterówDekameronu opowieści o życiu i mieście, jakie znali w przeszłości. Stopniowo ich historie wyłaniają się z podziemi, mówiąc równie wiele o opowiadających, co o samym Stambule. Stambuł, Stambuł to opowieść o sile ludzkiej wyobraźni, o ocalającej roli śmiechu i o tym, że wszędzie jest tyle samo nadziei, co cierpienia. Nazwa - Stambuł Stambuł Autor - Burhan Sönmez Oprawa - Miękka Wydawca - Książkowe Klimaty Kod ISBN - 9788365595300 Kod EAN - 9788365595300 Rok wydania - 2017 Język - polski Format - 12,5x19,5 cm Ilość stron - 304 Podatek VAT - 5% Premiera - 2017-03-28

Sklep: InBook.pl

Żywność probiotyczna - Donna Schwenk - 2836922731

27,92 zł

Żywność probiotyczna - Donna Schwenk

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Badania naukowe wykazały, że współczesne społeczeństwo jest coraz bardziej podatne na choroby, a odporność większości ludzi jest na alarmująco niskim poziomie. Nic dziwnego, skoro codziennie dostarczamy swoim organizmom masę zbędnych, a nawet szkodliwych związków chemicznych, znajdujących się w większości spożywanych przez nas posiłków. Na szczęście istnieje na to sposób. Jest nim żywność probiotyczna.Autorka ujawnia związek pomiędzy pozbawioną równowagi florą jelitową i szeregiem dolegliwości, jak nadciśnienie, alergie, depresja, autyzm, zespół jelita drażliwego i wiele innych. Pomaga wziąć zdrowie we własne ręce, ucząc jak przyrządzać i wprowadzać do diety trzy potężne probiotyczne produkty - kefir, kombuchę i kiszone warzywa. Stosując opracowany przez nią program żywieniowy możesz zalać swój organizm miliardami pożytecznych bakterii, które przywrócą w Twoim ciele równowagę i pozwolą mu uzdrowić się w naturalny sposób.Ta książka rozwieje wszelkie obawy przed samodzielnym przygotowaniem probiotycznej żywności, pozwalając Ci wyleczyć układ pokarmowy oraz doświadczyć energii, zdrowia i witalności, które staną przed tobą otworem, kiedy twoje ciało zacznie działać tak, jak powinno. Znajdziesz tu ponad 100 przepisów na proste i smaczne potrawy zawierające probiotyczną żywność, od koktajli po desery. Poznasz również przydatne informacje dotyczące korzystnych właściwości prebiotyków takich jak jabłka, brokuły, cebula, dynia piżmowa, kiełki brukselki i miód.Naturalna żywność gwarancją zdrowia! Nazwa - Żywność probiotyczna Autor - Donna Schwenk Oprawa - Miękka Wydawca - Vital Kod ISBN - 9788365404190 Kod EAN - 9788365404190 Rok wydania - 2016 Język - polski Tłumacz - 36558,anna lewicka; Format - 145 x 205 x 18 Ilość stron - 324 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-06-24

Sklep: InBook.pl

Bóg nie umarł 2 DVD - 2839083709

27,08 zł

Bóg nie umarł 2 DVD

Książki & Multimedia > Filmy Video

Nazwa - Bóg nie umarł 2 DVD Wydawca - Rafael Kod EAN - 9788375699210 Rok wydania - 2016 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Naczelne z Park Avenue - Martin Wednesday - 2836911944

28,16 zł

Naczelne z Park Avenue - Martin Wednesday

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Kiedy autorka tej książki wraz z mężem i synkiem przeprowadziła się z zachodniego na wschodni Manhattan, sądziła, że zmienia jedynie adres. Okazało się jednak, że trafiła do całkowicie odmiennej kultury. Nagle otoczyło ją plemię bajecznie bogatych, eleganckich kobiet, których świat opierał się na ścisłej hierarchii. Choć w pierwszej chwili instynkt podpowiadał jej ucieczkę, postanowiła walczyć. Aby zrozumieć zasady działania społeczności, w której się znalazła, i wreszcie odnaleźć w niej dla siebie miejsce, wykorzystała swoją znajomość antropologii. Z uwagą obserwowała rytuały godowe mieszkanek Upper East Side, walkę o dominację w stadzie, sezonową migrację w kierunku kurortów i rytualne dbanie o ciało. Piła eliksiry, którym jej otoczenie przypisywało niezwykłe właściwości, takie jak koktajl z jarmużu, a także uległa pragnieniu posiadania fetysza w postaci słynnej torebki. Dzięki jej spostrzeżeniom i poczuciu humoru Naczelne z Park Avenue to opowieść o świecie z pierwszych stron kolorowych magazynów, którą czyta się z równą fascynacją, co najlepsze reportaże podróżnicze z najodleglejszych krańców Afryki czy Azji. Nazwa - Naczelne z Park Avenue Autor - Martin Wednesday Oprawa - Miękka Wydawca - Znak Kod ISBN - 9788324036844 Kod EAN - 9788324036844 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 144 x 205 Ilość stron - 288 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-09-14

Sklep: InBook.pl

Uchwyt Kubuś do kredek Lyra profi 4766120 - 2846481744

43,22 zł

Uchwyt Kubuś do kredek Lyra profi 4766120

Książki & Multimedia > Książki

Nazwa - Uchwyt Kubuś do kredek Lyra profi 4766120 Wydawca - LYRA Kod ISBN - 4084900630037 Kod EAN - 4084900630037 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Ktoś mnie pokocha - Praca zbiorowa - 2844537359

30,95 zł

Ktoś mnie pokocha - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - 12 autorów powieści dla młodzieży, między innymi Veronica Roth i Cassandra Clare, sprawi, że poczujesz zapach lata i ciepło miłości.Geek filmowy podkochuje się w koleżance z pracy. Do zrobienia pierwszego kroku popycha go... zombie.Mark i Margaret utknęli w czasie. W kółko przeżywają ten sam dzień, 4 sierpnia.Chłopak w śpiączce i jego najlepsza przyjaciółka mają szansę powrócić do przeszłości i na nowo przeżyć najlepsze wspólne chwile. Co się stanie, jeśli jedno z nich postanowi zmienić bieg wydarzeń?Przejażdżki na motorze, skoki z klifu, seanse filmowe, szalone spiski animatorów w ośrodkach wczasowych, ogniska na campingu i zapach morza - w tych opowiadaniach jest wszystko, czego oczekujesz od wakacji życia.Odważ się zrobić pierwszy krok do spełnienia marzeń. Kto wie, może miłość czeka na Ciebie tuż za rogiem?Przecież wszyscy pragniemy tego samego: by ktoś nas pokochał. Nazwa - Ktoś mnie pokocha Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Twarda Wydawca - Wydawnictwo Otwarte Kod ISBN - 9788375152838 Kod EAN - 9788375152838 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Język - polski Tłumacz - 28466,;28466,; Format - 143 x 212 x 35 Ilość stron - 480 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-06-15

Sklep: InBook.pl

Centralne i terytorialne organy władzy Zakonu Krzyżackiego w Prusach w latach 1228-1410 - Sławomir Jóźwiak - 2846492372

33,98 zł

Centralne i terytorialne organy władzy Zakonu Krzyżackiego w Prusach w latach 1228-1410 - Sławomir Jóźwiak

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Prezentowane w niniejszej książce wyniki badań nad genezą, rozwojem, przekształceniami i zakresem kompetencji centralnych i terytorialnych organów władzy zakonu krzyżackiego w Prusach w latach 1228-1410 zostały po raz pierwszy opublikowane w 2001 roku. Z racji szybkiego wyczerpania nakładu Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu zwróciło się do mnie z propozycją ponownego wydania tej książki w formie reprintu. Pod względem konstrukcyjnym, kompozycyjnym i merytorycznym praca ta, mimo upłynięcia dziesięciu lat od chwili jej opublikowania, nie wymaga zmian i jest nadal aktualna. Jednak " co zrozumiałe " w tym czasie były prowadzone przez historyków polskich i niemieckich dalsze badania, które we fragmentach zahaczały o prezentowaną tu problematykę. Dlatego też przynajmniej pokrótce wypada tu przywołać najważniejsze opracowania z ostatnich dziesięciu lat i krytycznie ustosunkować się do zawartych w nich propozycji. [...] Toruń, październik 2011 roku Nazwa - Centralne i terytorialne organy władzy Zakonu Krzyżackiego w Prusach w latach 1228-1410 Autor - Sławomir Jóźwiak Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe UMK Kod ISBN - 9788323129974 Kod EAN - 9788323129974 Wydanie - 2 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 21.1x16.7 Ilość stron - 252 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Serce tak białe. - Javier Marias - 2842307053

25,56 zł

Serce tak białe. - Javier Marias

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 352. Format 15x21cm. Juan, młody tłumacz konferencyjny, przeżywa przełomowy i trudny, jak mu się wydaje, moment w swoim życiu - żeni się. Jego przeczucia, iż tym samym całkowicie odmienia swoje życie, całkowicie się sprawdzają, choć w zupełnie niespodziewanie sposób. Wkrótce też przez przypadek dowiaduje się, że jego ojciec to trzykrotny wdowiec. Do tego pierwsza żona popełniła samobójstwo. Dlaczego ojciec dał mu w dniu ślubu radę, by nigdy nie wyjawiać żonie swoich sekretów? Czy mężczyźnie uda się rozwikłać zagadkę tajemniczej śmierci młodej kobiety? Poetyckie, ujmujące subtelnym rytmem zdania długie frazy, pełne namysłu i wątpliwości oraz niesłychana, rzadko spotykana precyzja w analizowaniu słów i czynów bohaterów - oto atuty jednej z najlepszych powieści pisarza. Nazwa - Serce tak białe. Oryginalny tytuł - Corazon tan blanco Autor - Javier Marias Oprawa - Miękka Wydawca - Sonia Draga Kod ISBN - 9788375084580 Kod EAN - 9788375084580 Wydanie - 1 Rok wydania - 2012 Język - polski Tłumacz - Casas Carlos Marrodan Format - 14.1x20.5cm Ilość stron - 360 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-03-21

Sklep: InBook.pl

Helikopter ratunkowy - skala 1:48. - . - 2846488243

18,98 zł

Helikopter ratunkowy - skala 1:48. - .

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Helikopter z efektami światło-dźwięk. Dostępne różne wzory. 9szt. w displayu. Towar wysyłany losowo. długość modelu: 21cm. przedział wiekowy: 3-4 lata, 4-5 lat baterie: 3xLR41 1,5V-dołączone Nazwa - Helikopter ratunkowy - skala 1:48. Autor - . Wydawca - ANEK IMPORT Kod ISBN - 5050837225010 Kod EAN - 5050837225010 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

12 testów, aby lepiej poznać siebie. Chłopak... - Beatrice Copper-Royer - 2838397274

13,33 zł

12 testów, aby lepiej poznać siebie. Chłopak... - Beatrice Copper-Royer

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Jesteś energiczny czy flegmatyczny? Wrażliwy czy gruboskórny? Nieśmiały czy towarzyski? Bojaźliwy czy wyluzowany? Wybuchowy czy można cię nazwać ostoją spokoju?Dzięki 12 testom osobowości lepiej poznasz siebie i miło spędzisz czas, odpowiadając na pytania sam, z członkami rodziny lub z kolegami.Czytaj wskazówki umieszczone przy każdym z testów. Pomogą ci one zrozumieć siebie i pewniej kroczyć przez życie! Nazwa - 12 testów, aby lepiej poznać siebie. Chłopak... Autor - Beatrice Copper-Royer Oprawa - Miękka Wydawca - Olesiejuk Kod ISBN - 9788378446217 Kod EAN - 9788378446217 Rok wydania - 2013 Format - 20.5x22.5 cm Ilość stron - 96 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter - 2838740660

39,80 zł

E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter Wig

Książki i Komiksy > Naukowe i akademickie > Ekonomia > Biznes i ekonomia

Zbudowanie i utrzymanie marki jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej strategii prowadzenia biznesu w sieci. Obszerne studia przypadków zebrane przez Carpentera w tej książce oraz wnioski, do jakich dochodzi, składają się na praktyczny przewodnik dla każdego, kto myśli o zyskaniu lojalności internetowych klientów jego firmy. Poradnik dla wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić binzes w Internecie- wykorzystujący najlepsze praktyki na rynku.Zbiór podstawowych zasad według autora: Skup się na budowaniu znajomości marki W gąszczu firm internetowych wyróżniły się te, które przywiązały wielką wagę do zbudowania znajomości marki na rynku. Działanie to wiąże się z efektywnym użyciem wielu rozmaitych narzędzi. Konieczna okazuje się na przykład reklama poza Internetem, która umożliwia dotarcie do szerszej rzeszy odbiorców (aby poinformować o swoim sklepie internetowym, Barnesandnoble.com wykorzystał radio oraz reklamę zewnętrzną). Partyzanckie strategie marketingowe również pozwalają skupić na sobie uwagę konsumentów, choć na mniejszą skalę (użytkownicy amerykańskich autostrad nie mogą nie zwrócić uwagi na fioletowo-żółte wehikuły Yahoo!). Dział public relations przyczynia się zarówno do zaistnienia marki w świadomości ogółu, jak i pracuje nad zwiększeniem jej wiarygodności. Zbudowanie znajomości marki w Internecie wymaga inwestycji zarówno czasowych, jak i finansowych. Do przeszłości należy już sytuacja z początku lat dziewięćdziesiątych, gdy samo posiadanie strony wiązało się ze napływem rzesz klientów. Internetowi liderzy to firmy zaciekle walczące o to, by ich nazwy były szeroko znane na rynkach, na których działają. Umacniaj lojalność odbiorców U początków Internetu uwaga działających w nim firm skupiała się głównie na przyciąganiu nowych klientów. Jednak największy sukces odniosły te przedsiębiorstwa, które równie mocno troszczą się o utrzymanie już zdobytych odbiorców. CDNOW może poszczycić się tym, że ponad połowa klientów dokonuje w jego sklepie powtórnych zakupów. Wysyłanie pocztą elektroniczną zawiadomień o aktualizacji strony pod kątem wybranego stylu muzyki, możliwość wprowadzenia indywidualnych ustawień dzięki opcji My CDNOW, nagradzanie wiernych klientów specjalnymi punktami promocyjnymi - wszystko to przyczynia się do zwiększania lojalności odbiorców. iVillage z kolei wzmacnia lojalność przez rozwijanie wspólnoty użytkowników - chce być miejscem, gdzie kobiety mogą znaleźć odpowiedzi na dręczące je pytania, wymienić poglądy i zawierać znajomości. Skupienie się na lojalności nie oznacza jedynie zachęcania do robienia kolejnych zakupów, a raczej przekształca klientów w wyznawców, gorących orędowników, którzy zaniosą znajomym i przyjaciołom "dobrą nowinę" na temat istnienia iVillage. Dążenie do utrzymania klientów - a nie tylko ich zdobycia - to działanie, które łączy wszystkich internetowych liderów. Zawieraj układy w sprawach dystrybucji i zawartości strony Firmy internetowe działają w środowisku pełnym wzajemnych powiązań. Zamiast samemu tworzyć wszystko od zera, sprytni uczestnicy rynku zawierają układy, szczególnie w zakresie zawartości witryny i dystrybucji. Na przykład zamiast samemu tworzyć strony na tematy związane z opieką nad dziećmi, iVillage zwróciła się do American Baby, co przyczyniło się do wzbogacenia jej treści. Zamiast koncentrować się jedynie na osobach zainteresowanych kupnem sprzętu sportowego, Fogdog Sports połączył siły z America Online (AOL), dzięki czemu jego towary zostały wyeksponowane w prowadzonym przez tę ostatnią internetowym sklepie Shop@AOL. Dostęp do licznych użytkowników AOL pozwolił Fogdog Sports znacznie zwiększyć liczbę klientów. Największy sukces w Internecie odniosły firmy zdające sobie sprawę z faktu, że w sieci nikt nie jest w stanie wszystkiego zrobić sam. Działaj wcześnie i szybko Rzeczywistość dobitnie świadczy o tym, że rozwijanie działalności w Internecie to proces przebiegający z ogromną prędkością. Wielu sieciowych liderów to firmy, które nie tylko wcześnie pojawiły się na rynku, ale zdołały utrzymać niewiarygodne tempo rozwoju. Yahoo! jako pierwszy wprowadził katalogowanie stron. Nie zwolnił jednak tempa, przekształcając się z prostej wyszukiwarki w rozbudowany portal, stale rozszerzając treść i dodając nowe elementy, aby użytkownicy spędzali na jego stronach więcej czasu. Fogdog Sports jako pierwszy poważnie zajął się sprzedażą sprzętu sportowego przez Internet. Od momentu uruchomienia, firma stale posuwa się naprzód: dodaje nowe kategorie towarów, podpisuje umowy z kolejnymi dostawcami, a nawet myśli o ekspansji na rynek europejski. Bycie w internetowej czołówce to nie tylko wczesne rozpoznanie możliwości, ale i późniejsze utrzymywanie tempa. Rozwijaj wiedzę na temat rynku i użytkownika Rozwijanie szczegółowej wiedzy na temat potrzeb użytkownika i rozwoju rynku stały się podstawą sukcesu czołowych firm internetowych - także opisanych w tej książce. Efektem analiz pracowników iVillage było wprowadzenie nowych grup dyskusyjnych i pogłębienie tematyki głównych działów. Badania prowadzone przez Barnesandnoble.com zaowocowały uproszczeniem procedury zamawiania, co spowodowało zwiększenie sprzedaży. Kolejną wspólną cechą internetowej czołówki jest zatem patrzenie na zewnątrz, nie zwracanie się do wewnątrz. Dbaj o doskonałą opinię Najpewniejszą gwarancją sukcesu w wirtualnej rzeczywistości jest słowo mówione. Mądrzy internetowi marketingowcy zdają sobie sprawę z tego, że by móc korzystać z efektów przekazywanych ustnie informacji, muszą skupić się na podtrzymywaniu doskonałej opinii. W jaki sposób powyższy cel przełożyć na konkretne działania? Onsale wypracował prosty - a nawet zabawny - sposób zamawiania. Przez opracowanie przewodnika, pomagającego nowym użytkownikom zrozumieć zasady uczestnictwa w aukcji po wysyłanie elektronicznych listów zawierających potwierdzenie dokonania transakcji, firma stara się, by odwiedziny na jej stronach stanowiły niezwykłe i przyjemne doświadczenie. Yahoo! nie tylko pragnie wyróżniać się funkcjonalnością, ale dba o to, by strony były przejrzyste, treściwe i szybko się wgrywały. Stałe zwracanie uwagi na jakość pozwala tym firmom cieszyć się doskonałą opinią, co z kolei przekłada się na liczbę odwiedzin i wysokość zawieranych transakcji. Oferuj najlepszą wartość Akademicy często definiują wartość jako stosunek jakości produktu (towaru lub usługi) do jego wartości (nosi on nazwę value equation). Oferta najlepszych firm internetowych - również opisanych w tej książce - charakteryzuje się najlepszą relacją jakości do ceny. W ofercie Barnesandnoble.com znajduje się ogromny wybór tytułów, łatwych do zamówienia i po konkurencyjnych cenach. Yahoo! udostępnia bogatą zawartość swoich stron oraz funkcjonalność, w ogóle nie pobierając za to opłat. W internetowej czołówce mogą utrzymać się firmy stale dbające o zachowywanie najkorzystniejszej relacji jakości do ceny. Firmy działające na różnych rynkach Niektóre firmy początkowo działały "realnym świecie", a następnie rozwinęły działalność, aby skorzystać z możliwości, jakie daje Internet. I choć większość firm przedstawionych w tej książce to przedsięwzięcia czysto internetowe, warto podkreślić wyjątek - Barnesandnoble.com, która ma swoje korzenie w "starej" rzeczywistości. Mimo że to właśnie temu przedsiębiorstwu zdecydowałem się poświęcić osobny rozdział, dla porównania przeanalizowałem działalność także innych podobnie rozwijających się firm (wzmianki o niektórych znajdują się w ramkach). Doszedłem do wniosku, że także w ich działaniach da się wyróżnić kilka wspólnych elementów. Zachowaj najważniejsze elementy marki Firmy, które odniosły największe sukcesy w przeniesieniu swojej marki ze świata realnego w wirtualny, doskonale zdawały sobie sprawę, co wyróżnia ją spośród innych, i cechy te przeniosły do Internetu. Witryna Barnesandnoble.com utrzymana jest w takiej samej tonacji zieleni, co ich prawdziwe sklepy firmowe. Do Internetu przeniesiono też (jako chat) regularne spotkania autorskie, w czasie których czytelnicy mogą na żywo porozmawiać z rozmaitymi pisarzami - od Toma Clancy'ego po Tony'ego Hillermana. To zaledwie niektóre elementy składające się na wysoką pozycję marki Barnes & Noble. Nie zapomniano o tym, przenosząc się w świat Internetu, a dzięki osiągniętej w ten sposób spójności odwiedzający witrynę nowi użytkownicy czują się na niej swobodnie, ponieważ pod wieloma względami przypomina im ona tradycyjną firmową księgarnię. Wykorzystaj nowe możliwości Choć dobre firmy starają się zachować spójność marki opisaną w poprzedniej części, zdają sobie sprawę, że aby osiągnąć sukces w Internecie, trzeba wykorzystać nowe możliwości kontaktu z odbiorcą, które to medium oferuje. Barnesandnoble.com udostępnia odwiedzającym jego stronę liczne recenzje - co jest świetną pomocą, kiedy na przykład wybiera się książkę na wakacje. W dziale Books części News znajdują się aktualne informacje - można tam znaleźć książki na "gorące" tematy, dowiedzieć się, jakie tytuły znajdują się w druku i przejrzeć najnowsze recenzje z takich pism, jak New York Times, Atlantic Monthly czy People. Tego typu elementy pozostają w spójności z ogólnym charakterem firmy, jednak daleko wykraczają poza ofertę tradycyjnych księgarni. Wykorzystaj mocne strony działalności offline W przypadku firm o ugruntowanej pozycji na tradycyjnym rynku, decydującą sprawą w procesie przenoszenia działalności do Internetu jest wykorzystanie mocnych stron działalności offline, co ułatwia oswojenie klienta z sieciową wersją marki znanej ze świata realnego. Barnesandnoble.com przeprowadził kilka promocji - jednocześnie w Internecie i w mediach tradycyjnych (wysiłki te zostały zniweczone przez kwestie prawne, co zostało szczegółowo omówione w rozdziale trzecim). Niektórym z badanych przeze mnie firm udało się wykorzystać swoje mocne strony ze znacznie lepszym skutkiem. Na przykład Gap wydrukował internetowy adres swojego sklepu internetowego na wykorzystywanych w jego "realnych" sklepach torbach na zakupy. Ponadto płacący za towary klient widział adres gap.com na specjalnym wyświetlaczu umieszczonym na kasie. (...) "Czynnik impetu" Najsilniejsze marki w Internecie przywodzą na myśl osuwanie się ziemi. Kiedy zaczynają nabierać tempa, zwiększają masę, potem dalej przyspieszają, stają się jeszcze cięższe, aż wreszcie zmiatają wszystko, co stanie im na drodze. Mądrzy internetowi marketingowcy znają moc "czynnika impetu" (mo factor, terminu często używanego w firmie Excite, twórcy znanego portalu). Budując znajomość marki na rynku, nie zapominają oni o przekazywaniu informacji na ten właśnie temat - zwykle za pośrednictwem służb informacyjnych. Jak tylko firma podpisze ważną umowę dystrybucyjną, specjaliści od PR natychmiast podają to do ogólnej wiadomości. Kiedy liczba odwiedzających stronę przekroczy ileś tam milionów, analitycy branży natychmiast się o tym dowiedzą (Onsale regularnie publikuje tego typu informacje; szczególną uwagę zwraca stałe kurczenie się odstępów pomiędzy kolejnymi "kamieniami milowymi"). Spece od marketingu dobrze wiedzą, że impet pozwoli usunąć przeszkody dzielące ich firmy od sukcesu: strategiczni partnerzy chętniej będą zawierać porozumienia, potencjalni konkurenci dobrze się zastanowią, zanim podejmą działalność w tej samej kategorii, a klienci zaczną postrzegać firmę jako lidera, co wzmocni pozycję marki w oczach odbiorców. Zatem sprytni marketingowcy robią wszystko, co w ich mocy, by przekazać światu wrażenie impetu, ponieważ zdają sobie sprawę ze znaczenia tego czynnika Dane techniczne: Autor: Phil Carpenter Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2001 ISBN 838701463X Stron: 221 Wymiary (mm) : 175x250

Sklep: Aurelus.pl

szukaj w Kangoo antykwariat internetowy ostatnia transakcja 11299

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy pl ostatnia transakcja 11299

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.065, t2=0, t3=0, t4=0.026, t=0.065

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2017 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER