antykwariat internetowy powiesc za trzy grosze 4605

- znaleziono 19 produktów w 3 sklepach

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad - 2854922647

11,15 zł

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Pierwsze na świecie świadectwo ofiary zbrodni honorowej. Miała siedemnaście lat i zakochała się: zhańbiła rodzinę. Więc rodzina wydała na nią wyrok śmierci... Pokochała go pierwszą miłością. Myślała, że się z nią ożeni. Ale ukochany zniknął, a ona odkryła, że jest w ciąży. A w jej świecie to najcięższa zbrodnia... W zapomnianej przez Boga wiosce w Cisjordanii kobiety są warte mniej niż zwierzęta domowe. Tu mężczyzna jest panem życia i śmierci żony, córki, siostry. Brat może bezkarnie zabić siostrę, matka - córkę, kolejną bezużyteczną dziewczynkę, jaka się urodzi. Tu kobiecie odbiera się godność, a nawet życie zgodnie z odwiecznym obyczajem i uświęconą tradycją. A śmierć jest karą dla dziewczyny, która zhańbi rodzinę. Tak jak Souad. Wyrok wydaje jej ojciec. Szwagier dokonuje egzekucji. Oblewa Souad benzyną i podpala... SOUAD przeżyła - cudem, ale rodzina usiłowała zabić ją nawet w szpitalu. Na zawsze jednak pozostanie straszliwie okaleczona - na ciele i duszy. I wciąż musi się ukrywać; dopóki żyje, jej rodzinę okrywa hańba. Spalona żywcem, opublikowana pod pseudonimem szokująca opowieść o piekle, jakim było jej dzieciństwo i młodość, stała się międzynarodowym bestsellerem. Wydana w 37 w krajach książka przerywa tabu milczenia wobec istniejącej nadal w krajach muzułmańskich barbarzyńskiej tradycji. Nieludzkiego obyczaju, prawa mężczyzn, na mocy którego co najmniej pięć tysięcy kobiet pada co roku ofiarą zbrodni honorowej. Nazwa - Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe Autor - Souad Oprawa - Miękka Wydawca - Amber Kod ISBN - 9788324159406 Kod EAN - 9788324159406 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Tłumacz - 31182,maria rostworowska; Format - 110 x 175 x 14 Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-06-23

Sklep: InBook.pl

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias - 2854109292

51,27 zł

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka, posiadająca istotne walory praktyczne, jest pierwszą pozycją polskiej autorki w tak kompleksowy sposób analizującą nie tylko istotę funkcjonowania kredytowych instrumentów pochodnych, ale również modele ich wyceny, doskonalenie których autorka słusznie uznaje za kluczowe dla rozwoju tego rynku. Niewątpliwą zaletą opracowania jest mnogość przykładów, przeprowadzających Czytelnika przez kolejne etapy szacowania wartości omawianych struktur i tworzących idealną bazę dla zrozumienia konstrukcji tych złożonych produktów. Prof. zw. dr hab. Janusz Soboń Publikacja stanowi cenne kompendium wiedzy zarówno dla praktyków rynku finansowego, jak i studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich, jak również dla pracowników nauki zainteresowanych wdrażaniem metod kwantyfikacji ryzyka kredytowego w praktykę. Prof. nadzw. SGH dr hab. Paweł Niedziółka Nazwa - Pochodne instrumenty kredytowe Autor - Izabela Pruchnicka-Grabias Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375563733 Kod EAN - 9788375563733 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.5x23.0cm Ilość stron - 280 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Przewodnik po metafizyce - Sebastian Tomasz Kołodziejczyk (red.) - 2837041498

47,07 zł

Przewodnik po metafizyce - Sebastian Tomasz Kołodziejczyk (red.)

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Przewodniki po filozofii to pierwsza w Polsce seria książkowa, której celem jest zdanie sprawy z aktualnego stanu badań naukowych w zakresie wszystkich dyscyplin filozoficznych. Każda pozycja w serii jest zbiorem esejów autorstwa czołowych polskich znawców przedmiotu reprezentujących różne ośrodki akademickie. Adresatami serii są zarówno wykładowcy i studenci filozofii, jak i szersze grono miłośników filozofii, stąd obok dbałości o merytoryczną jakość tekstów, redaktorom serii przyświeca troska o ich jasność i przystępność. Oprócz uporządkowanej prezentacji najważniejszych wątków toczonych dziś filozoficznych debat Czytelnik otrzymuje obszerne wskazówki bibliograficzne, z uwzględnieniem najnowszych publikacji na dany temat.Redaktorzy serii: Sebastian Tomasz Kołodziejczyk & Janusz SalamonPrzewodnik po metafizyce to zbiór artykułów prezentujących najnowsze stany badań nad bogatą problematyką metafizyczną we współczesnej filozofii. Niewątpliwą zaletą Przewodnika jest to, że jego Autorzy przekonująco pokazują, iż wiele problemów tradycyjnej filozofii zostało w wieku XX i XXI podjętych i opracowanych na nowo, głównie dzięki temu, że filozofia analityczna potrafiła przezwyciężyć swoje antymetafizyczne nastawienie. Dodatkowo Autorzy umiejętnie łączą tradycję kontynentalną z analityczną, by w ten sposób zaznaczyć unikalną wartość metafizyki jako dyscypliny uniwersalnej.Redaktor tomu: Sebastian Tomasz KołodziejczykKsiążka, którą łaskawy Czytelnik obecnie otrzymuje, jest świadectwem zainteresowań metafizycznych młodszego pokolenia filozofów polskich. Ich inspiracje są różne, łączy ich jednak fascynacja problematyką metafizyczną i rzetelność w jej podejmowaniu. Dzięki różnorodności propozycji książka stanowi dobry przegląd tego, co dziś w filozofii, także polskiej, się dzieje. Przewodniczący Rady Naukowej Serii: Władysław Stróżewski Nazwa - Przewodnik po metafizyce Autor - Sebastian Tomasz Kołodziejczyk (red.) Oprawa - Miękka Wydawca - WAM Kod ISBN - 9788375057485 Kod EAN - 9788375057485 Rok wydania - 2011 Język - polski Seria wydawnicza - Przewodniki po filozofii Format - 15.5x23.0cm Ilość stron - 636 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Między niebem a piekłem - Grzegorz Polaczek - 2854925337

21,12 zł

Między niebem a piekłem - Grzegorz Polaczek

Książki & Multimedia > Książki

Opis - "Między niebem a piekłem" to porywająca opowieść o dwóch banitach zesłanych na Ziemię: diable Seth'ie i aniele Bartłomieju. Przypadkowe spotkanie powoduje, iż ze względu na obopólne korzyści, postanawiają zamieszkać razem. Książka opowiada o wspólnych wysiłkach, które mają doprowadzić ich z powrotem do domu, gdzie nie będą musieli mierzyć się z codziennymi problemami życia na Ziemi. Nazwa - Między niebem a piekłem Autor - Grzegorz Polaczek Oprawa - Miękka Wydawca - Novae Res Kod ISBN - 9788377222300 Kod EAN - 9788377222300 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 12.0x19.5cm Ilość stron - 236 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Módl się i zwyciężaj - Ks. Krystian Wilczyński - 2847771163

3,63 zł

Módl się i zwyciężaj - Ks. Krystian Wilczyński

Książki & Multimedia > Książki

Nazwa - Módl się i zwyciężaj Autor - Ks. Krystian Wilczyński Oprawa - Miękka Wydawca - Emmanuel Kod ISBN - 9788363757625 Kod EAN - 9788363757625 Rok wydania - 2014 Format - 105x145 Ilość stron - 31 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Brulion A5/80 kartek w kratkę Chaplin - 2848048600

4,90 zł

Brulion A5/80 kartek w kratkę Chaplin

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Brulion A5 80 kartkowy Chaplin Nazwa - Brulion A5/80 kartek w kratkę Chaplin Kod EAN - 5903499117103 Wydawca - ZIEMX Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

9000 dni - HZD / Hazzidy (Płyta CD) - 2836941241

31,46 zł

9000 dni - HZD / Hazzidy (Płyta CD)

Książki & Multimedia > Muzyka

Opis - HZD/HAZZIDY znany także jako Hudy HZD - aktywny na scenie od 2002 r. Mając zaledwie 14 lat oficjalnie zadebiutował w 2004r na pierwszym albumie zespołu HEMP GRU `Klucz` w utworze "Cudowny Dzieciak". Od tego momentu zaczął współpracować z wieloma polskimi grupami rapowymi udzielając się koncertowo w całej Polsce i za granicą. Współpracował między innymi z: WWO, Hemp Gru, Pono, Ero, Bez Cenzury, JWP, WSRH i z wieloma innymi składami z rodzimej sceny. 18 kwietnia 2009 r. wydał swój pierwszy solowy album: "Wykorzystana Chwila". Kolejny album pt: "Historie z dna" promowany był wcześniej EP-ką "Już wkrótce" i ujrzał światło dzienne 10 marca 2012 r. Po trzech latach od ukazania się albumu "Historie z dna" nagle ogłosił datę premiery "9000 dni". Cały album nagrywany był pod okiem DJ`a Deszczu Strugi w Otrabarwa Studio. Album wydany jest w unikalnym digipacku ze specjalnie wtłoczonym logiem artysty. W środku znajdziemy również 32-stronnicową książeczkę, zapełnioną po brzegi kolażem zdjęć opisujących tytułowe "9000 dni`. Jak sama nazwa wskazuje, album "9000 dni" to przekrój całego życia rapera. Mocne treści wzbogacone są wyselekcjonowanymi brzmieniami producentów takich jak: Szczur, Szwed SWD, NOIZE FROM DUST czy Jendras. Nazwa - 9000 dni Autor - HZD / Hazzidy Wydawca - Hemp Records Kod EAN - 5905669455015 Rok wydania - 2015 Nośnik - Płyta CD Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

2 zł, 750-lecie lokacji Krakowa, 2007 - 1373091065

5,00 zł

2 zł, 750-lecie lokacji Krakowa, 2007 NBP - monety Nordic Gold

Kategorie > Monety Nordic Gold - 2 zł

Moneta obiegowa 2 zł - 750-lecie lokacji Krakowa, 2007 Nominał: 2 zł Metal: stop CuAl5Zn5Sn1 Stempel: zwykły Średnica: 27,00 mm Waga: 8,15 g Wielkość emisji: 1.200.000 szt. Data emisji monet: 22.05.2007 r. To już 750 lat minęło ... Moneta obiegowa, na której ukazano ważne historyczne wydarzenie dotyczące Krakowa. Niewątpliwy HIT inwestycyjny ! Awers: Wizerunek orła ustalony dla godła Rzeczypospolitej Polskiej, po bokach orła oznaczenie roku emisji: 20-07, pod orłem napis: ZŁ 2 ZŁ, w otoku napis: RZECZPOSPOLITA POLSKA, poprzedzony oraz zakończony sześcioma perełkami. Pod lewą łapą orła znak mennicy. Rewers: Stylizowany wizerunek fragmentu pieczęci księcia Bolesława Wstydliwego. W otoku stylizowany napis: 750-LECIE LOKACJI KRAKOWA, zakończony krzyżykiem. Na boku: ośmiokrotnie powtórzony napis: NBP, co drugi odwrócony o 180 stopni, rozdzielony gwiazdkami. Projektant monety: Ewa Tyc-Karpińska (awers), Robert Kotowicz (rewers) Kraków (pełna nazwa formalna: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków, w skrócie Stoł. Król. M. Kraków) - miasto w południowej Polsce, położone nad Wisłą. Trzecie pod względem liczby mieszkańców po Warszawie i Łodzi, drugie pod względem powierzchni; jedno z najstarszych miast Polski, o ponad tysiącletniej historii, wysokich walorach kulturowych i architektonicznych. W przeszłości Kraków odgrywał rolę administracyjnej stolicy państwa i siedziby władców Polski. Kraków jest stolicą województwa małopolskiego oraz historycznej Małopolski. Na terenie Krakowa znajduje się siedziba główna instytucji o charakterze centralnym tj. Polskiej Akademii Umiejętności, miasto posiada również wiele placówek o znaczeniu i statusie narodowym, np. Narodowy Stary Teatr, Muzeum Narodowe, czy Biblioteka Jagiellońska. Pełni bardzo ważną funkcję administracyjną, kulturalną, edukacyjną, gospodarczą, usługową i turystyczną. Jest kluczowym węzłem drogowym i kolejowym. W pobliżu Krakowa znajduje się drugi co do wielkości w Polsce port lotniczy, o znaczeniu międzynarodowym i charakterze transatlantyckim (Balice). Etymologia nazwy Kraków Według legendy zapisanej przez Kadłubka nazwa Krakowa pochodzi od imienia księcia Kraka (Krakus lub Gracchus). Data narodzin, śmierci oraz lata panowania legendarnego władcy Polaków i założyciela Krakowa nie są znane. Według Kadłubka, którego świadectwo jest najstarsze, miał być jednym z książąt/namiestników Polaków walczących z Galami w Panonii lub Karyntii (kronikarz nie stwierdza tego wprost), po czym został wybrany królem i dał początek zorganizowanemu państwu polskiemu. Jak głosi legenda - po powrocie na ziemie polskie został królem. Miał dwóch synów i jedną córkę. Jego synowie mieli zabić groźnego Smoka Wawelskiego, a jeden z nich przez zawiść zabił brata. Inna legenda podaje, że sam Krak był pogromcą smoka. Córka miała na imię Wanda i stała się bohaterką innej legendy. Z opisem pogrzebu Kraka łączy się wzmianka o założeniu Krakowa. Podanie o Kraku przypomina nieco podanie o czeskim Kroku, a motyw walki ze smokiem został prawdopodobnie zaczerpnięty z legendy o świętym Jerzym. Choć zaliczana do najstarszych podań polskich, legenda zawiera ślady wydarzeń VII i VIII-wiecznych. Po śmierci Kraka usypano mu kopiec, gdzie według legend jest zasypany. Mieszkańcy Krakowa nosili ziemię w rękawach, stąd kopiec nazwano Rękawką. Historia Krakowa Najstarszy ośrodek osadniczy znajdował się m.in. na obronnym Wzgórzu Wawelskim. Był to prawdopodobnie jeden z najważniejszych grodów w plemiennym państwie Wiślan. Być może ziemie Wiślan znajdowały się przez pewien czas pod władaniem Państwa Wielkomorawskiego. W X w. Kraków wchodził w skład państwa pierwszych Przemyślidów. Ok. 990 roku znalazł się w granicach państwa piastowskiego. Pierwsza znana pisemna wzmianka o Krakowie (jako ważnym grodzie handlowym) pochodzi z relacji Ibrahima ibn Jakuba z ok. 966 r. Nad Wisłą obok Wawelu, na niewielkim wzgórzu z jurajskiego białego kamienia, według legendy stała niegdyś świątynia pogańska, na miejscu której zbudowano następnie kościół romański pw. św. Michała Archanioła. Co najmniej od 1000 roku w Krakowie znajdowała się siedziba biskupstwa, a za panowania Kazimierza Odnowiciela Kraków stał się główną siedzibą książęcą. W okresie rozbicia dzielnicowego Kraków był siedzibą księcia seniora, z czasem jednak książęta krakowscy stracili faktyczne zwierzchnictwo nad innymi władcami piastowskimi. W 1241 miasto zostało zniszczone podczas najazdu tatarskiego. Mogło to zadecydować o niepowodzeniu pierwszej lokacji Krakowa, która najprawdopodobniej miała miejsce na początku XIII w. Rozpoczęto odbudowę Krakowa, a książę Bolesław Wstydliwy, jego matka Grzymisława i żona św. Kinga w dniu 5 czerwca 1257 r. nadali miastu lokację na prawie magdeburskim. Wtedy też powstał charakterystyczny szachownicowy układ miasta, w który wpasowano zachowane elementy wcześniejsze (ul. Grodzka, kościół Mariacki). Pomiędzy Krakowem a Wawelem istniała osada Okół, dawne podgrodzie, która została wcielona do Krakowa przez króla Władysława Łokietka po buncie wójta Alberta. W 1320 r. w katedrze wawelskiej miała miejsce koronacja Władysława Łokietka, kończąca symbolicznie okres rozbicia dzielnicowego. Odtąd, aż do 1734, Kraków był miejscem koronacji królów Polski. W XIV wieku na przedmieściach Krakowa powstały dwa kolejne miasta: na południu Kazimierz (1335 r.) i na północy Kleparz (1366 r.). Będąc w XV i XVI w. stolicą jednego z mocarstw europejskich, Kraków rozwijał się pod każdym względem - architektonicznym, handlowym, rzemieślniczym, kulturalnym, naukowym. Kompleks zamkowy na Wawelu przebudowano i rozbudowano w stylu renesansowym. Odnowiono powstały w roku 1364 uniwersytet. Zbudowany został również Barbakan. W czasach Zygmunta Augusta Kraków liczył około 30 tys. Mieszkańców. Po unii polsko-litewskiej i powstaniu Rzeczypospolitej Obojga Narodów Kraków znalazł się na uboczu wielkiego państwa. Sejmy i elekcje nowych monarchów odbywały się w Warszawie, położonej mniej więcej w połowie drogi między stolicami Korony i Litwy. Od 1596 r., rozpoczął się proces wyjazdu dworu królewskiego Zygmunta III Wazy z Krakowa do Warszawy, zakończony ok. 1611 r. Nie zaistniał jednakże taki fakt, który nazwać byłoby można formalno prawnym "przeniesieniem stolicy". Katedra na Wawelu pozostał miejscem koronacyjnym, oraz pochówku królów Polski. Kraków pozostał stołecznym i królewskim miastem, niezależnie od osoby króla. Nawet w czasach późniejszych, sułtan turecki Kara Mustafa, pisał w korespondencji do ściśle związanego z Wilanowem Jana III Sobieskiego: "zniszczę Twój Kraków ...". Wraz z upadkiem Rzeczypospolitej rozpoczął się upadek Krakowa. Zniszczenia wojenne mocno nadszarpnęły pozycję miasta i zahamowały jego rozwój. Po raz pierwszy Kraków został zniszczony przez obce wojska w 1655, podczas "potopu szwedzkiego" (przedmieścia ucierpiały jednak mocno już w 1587, podczas próby zdobycia miasta przez arcyksięcia Maksymiliana Habsburga). W XVIII w. był zdobywany przez wojska pruskie, szwedzkie, austriackie i rosyjskie. 24 marca 1794 na rynku krakowskim przysięgę Narodowi złożył naczelnik Tadeusz Kościuszko rozpoczynając tym samym powstanie. Po III rozbiorze Polski Kraków zajęli Austriacy. W latach 1809-1815 należał do Księstwa Warszawskiego jako stolica departamentu. W latach 1815-1846 był stolicą niewielkiej powierzchniowo, formalnie niepodległej Rzeczypospolitej Krakowskiej. Wolne Miasto Kraków wraz z Okręgiem, Krakowem jako stolicą, było ostatnim wyrazem formalnej niepodległości, dotyczącym polskiej państwowości do czasu wskrzeszenia Polski stanowiącej byt samoistny, w 1918 r. W okresie Rzeczypospolitej Krakowskiej, rozpoczęła się gruntowna modernizacja i przebudowa miasta, które wciąż tkwiło w średniowiecznym układzie urbanistycznym. Zburzono większość murów miejskich, zasypano fosę na miejscu której powstał park nazwany Plantami. Po "rewolucji krakowskiej" czyli zbrojnym powstaniu przeciwko zaborcom, w 1846 ponownie został zajęty przez Austrię, w której granicach pozostawał aż do 1918. W 1850 wielki pożar zniszczył ok. 10% powierzchni miasta. W dwudziestoleciu międzywojennym, tuż po odzyskaniu niepodległości, polskie władze centralne, uznały wawelski zamek, za gmach reprezentacyjny Rzeczypospolitej do użytku Naczelnika Państwa, a następnie dla Prezydenta RP. Uchwałą zaś Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z 1921 r., krakowski zespół urbanistyczny na Wawelu, stał się jedną z oficjalnych Rezydencji Prezydenta Polski. Do dzisiaj, zachował się apartament Prezydenta RP Ignacego Mościckiego. Okupant niemiecki, zajął miasto już sześć dni po rozpoczęciu wojny. W czasie okupacji hitlerowskiej (1939-1945) stolica Generalnego Gubernatorstwa. Kraków był jedynym większym miastem, który nie zanotował spadku ludności, a w 1945 roku był miastem, gdzie mieszkało najwięcej mieszkańców. Niestety okupant niemiecki wywiózł do Niemiec wiele dzieł sztuki, z których wiele nie powróciło do kraju. O ile przed wojną ludność żydowska stanowiła 25% wszystkich mieszkańców, to po wojnie stanowili niewiele ponad 2%. Kraków odniósł też niewielkie straty podczas bombardowania miasta przez lotnictwo Armii Czerwonej. Wkroczenie do miasta sił sowieckich, nie było wyzwoleniem - okazało się ponowną okupacją, tym razem o "kolorze czerwonym". W okresie powojennym silny rozwój terytorialny i ludnościowy miasta, m.in. w 1951 przyłączono do Krakowa Nową Hutę, która nigdy nie posiadała samodzielnego statusu miejskiego. Nowa Huta nie miała nigdy oddzielnego ratusza i swoich radnych, chociaż do dzisiaj, jednym z historycznych miejsc w tej Dzielnicy, jest Plac Ratuszowy, gdzie w zamysłach budowniczych "socjalistycznego miasta" instytucja takowa miała zostać wzniesiona. Kraków został uprzemysłowiony. Efektem tego było zanieczyszczenie powietrza, jednak w porównaniu z regionem śląskim niezbyt duże. Na przełomie tysiącleci, w 2000, gród Kraka uzyskał tytuł "Europejskiej Stolicy Kultury". Dzisiaj, Kraków jest jednym z najpopularniejszych miejsc na świecie. W 2006 r., był w "piątce" najbardziej popularnych miast Europy, w 2007 r. uzyskał miano "najmodniejszego miasta świata" - wg amerykańskiej agencji internetowej Orbitz, wyznaczającej trendy w światowej turystyce. Pomimo swojej coraz większej kosmopolityczności, pozostaje nadal depozytariuszem polskiego godła. Jako jedyne miasto w Polsce, ma prawo używać w herbie, godła Państwa Polskiego. Taka możliwość, wg. symboliki heraldycznej, przysługuje jedynie miastom stołecznym. Atrakcje turystyczne Krakowa Kraków jest jednym z najważniejszych ośrodków kulturalnych w Polsce. Jest również jednym z ważnych ośrodków turystycznych, kulturalnych i zabytkowych w Europie. Kraków posiada ok. 3 500 obiektów architektury zabytkowej, prawnie uznanych i wpisanych do rejestru zabytków, w tym 1000 o najwyższych walorach artystycznych. Ruchomych dóbr kultury (poza muzeami), a więc w domach prywatnych, w kościołach, klasztorach - jest ok. 500 tys. W Krakowie warto zobaczyć i zwiedzić: Wzgórze Wawelskie: katedra na Wawelu, Zamek Królewski na Wawelu, Wawel Zaginiony, Smocza Jama. Rynek krakowski: kościół Mariacki i kościół św. Wojciecha, Sukiennice, Ratusz, kamienice, pomnik Adama Mickiewicza. Planty: Barbakan, Brama Floriańska, baszty: Pasamoników, Stolarska, Ciesielska, Towarzystwo Przyjaciół Sztuk Pięknych "Pałac Sztuki". Ulice: Floriańska, Grodzka, Bracka, Kanonicza, Mikołajska, Karmelicka. Synagogi Krakowa: Tempel, Wysoka, Wolfa Bociana (Poppera) z 1620, Stara w Krakowie, Izaaka, Kupa, synagoga i cmentarz Remuh. Kopce: Kościuszki, Krakusa, Piłsudskiego, Wandy. Zabytki krakowskie godne uwagi (wg stylów): Kraków romański: kościoły: św. Wojciecha, św. Andrzeja, Najświętszego Salwatora w Krakowie, krypta św. Leonarda w katedrze wawelskiej. Kraków gotycki: Barbakan, brama Floriańska, kościoły: Mariacki, św. Marka, św. Krzyża, św. Idziego, św. Barbary, kościół i klasztor Dominikanów, kościół i klasztor Franciszkanów, katedra na Wawelu, wieża ratuszowa, Collegium Maius, fortyfikacje miejskie Krakowa. Kraków renesansowy: kaplica Zygmuntowska na Wawelu, willa Decjusza w Woli Justowskiej, prałatówka kościoła Mariackiego. Kraków barokowy: kościoły: Misjonarzy na Stradomiu, Bernardynów na Stradomiu, św. Piotra i Pawła, św. Marcina, św. Mikołaja, Przemienienia Pańskiego (oo. Pijarów), św. Józefa w Krakowie (ul. Poselska), św. Floriana, Karmelitów na Piasku, św. Anny, Zwiastowania NP Marii (oo. Kapucynów), kościół i klasztor Paulinów (na Skałce). Kraków XIX-wieczny: Cmentarz Rakowicki (zał. 1803), Krypta Zasłużonych na Skałce, kamienice Teodora Talowskiego, Towarzystwo Przyjaciół Sztuk Pięknych "Pałac Sztuki". Kultura Krakowa Kraków, jest jednym z najważniejszych ośrodków kulturalnych w Polsce, powszechnie uważanym za stolicę kulturalną kraju. Jest również jednym z ważnych ośrodków turystycznych, kulturalnych i zabytkowych w Europie. Obszar zabytkowego Starego Miasta oraz Kazimierza wpisano w 1978 r. na pierwszą listę światowego dziedzictwa kultury UNESCO. W roku 2000 Kraków został wybrany na jedno z europejskich miast kultury. W 2005 Kraków odwiedziło ponad 7 milionów turystów, o milion więcej niż w roku poprzednim. W Krakowie znajduje się wiele instytucji kulturalnych o istotnym znaczeniu dla życia kulturalnego w Polsce. Imprezy kulturalne w Krakowie to m. in.: Festiwal Kultury Żydowskiej, Festiwal Sacrum-Profanum, Międzynarodowy Festiwal Teatrów Alternatywnych, Wianki świętojańskie, Sylwester na krakowskim rynku, Żywa Szopka przy Franciszkańskiej, Emaus, Rękawka, Juwenalia, Lajkonik, Wybory "króla kurkowego", Parada smoków, Festiwal Shanties, Noc Muzeów, Studencki Festiwal Informatyczny. Sztuka Krakowa Sztuka Krakowa zajmuje od wieków czołową pozycję wśród polskich zjawisk artystycznych, reprezentowanych w tym mieście zarówno przez zachowane architektoniczne zespoły zabytkowe i obiekty o dużej wartości, jak i stosunkowo bogate zbiory muzealne i kościelne, wśród których znajdują się wybitne dzieła sztuki o dużym znaczeniu dla kultury europejskiej (ołtarz W. Stwosza, kolekcja arrasów wawelskich, obrazy cenionych artystów, m.in. L. da Vinci i Rembrandta). Rozkwit sztuki w Krakowie uwarunkowany był uprzywilejowaną pozycją grodu, a następnie miasta jako ośrodka handlowego, siedziby księcia seniora i wreszcie stolicy rozległego państwa. Zabytkowy układ urbanistyczny Krakowa Plan zabudowy starego Krakowa - obecnie śródmieście w obrębie Plant - zaliczony został do zabytków grupy "0", najwyższej skali międzynarodowej. Aktem, który zapoczątkował powstanie tego zabytkowego zespołu był przywilej lokacyjny, wydany dla Krakowa w 1257 roku przez księcia Bolesława Wstydliwego, jego matkę Grzymisławę i żonę Kunegundę. Zapewne wkrótce potem przystąpiono do rozplanowania miasta. Przed średniowiecznymi urbanistami stanęło wówczas niełatwe zadanie - należało połączyć w jeden zwarty organizm miejski rozrzucone szeroko a rozwijające się na długo przed lokacją osady, a także uwzględnić stojące już monumentalnie budowle i prowadzące do nich ulice. W rezultacie kilkuletnich zapewne prac powstał zdumiewający dziś swoją dojrzałością plan miasta o logicznym i harmonijnym układzie przestrzennym, którego centrum stanowi ogromny rynek o wymiarach 200 x 200 metrów. Z boków tego placu wybiegają zasadniczo po trzy ulice, które łącząc się pod kątem prostym z przecznicami tworzą typowy dla miast zakładanych w średniowieczu układ szachownicy. Widoczne na planie nieregularności i krzywizny niektórych ulic wynikły z konieczności liczenia się z przedlokacyjną zabudową. Plan urbanistyczny Krakowa był tak doskonały, że nie wymagał zmian przez kilka następnych stuleci i dzięki temu zachował się do naszych czasów, pełniąc dziś funkcję centrum współczesnego miasta. Począwszy od XIII wieku Kraków otaczał się wałami i murami obronnymi, a w ich obrębie wznoszono kamienice, kościoły i pałace. Każde stulecie pozostawiło tu ślad w postaci wspaniałych pomników architektury, wzbudzających nasz podziw i świadczących o wysokiej kulturze pokoleń, które je pozostawiły. Ciekawostki dotyczące Krakowa: * Nazwę "Kraków" (Krakow) nosi także kilka innych miejscowości na świecie (miejscowości o nazwie Krakow znajdują się także m. in. w stanach Missouri, Nebraska, Wisconsin i Michigan w USA oraz w Meklemburgii-Pomorzu Przednim w Niemczech. * Po Krakowie jeździła zaczarowana dorożka. Zaczarowana Dorożka, to wiersz K.I. Gałczyńskiego, opublikowany w tomie wierszy i poematów w 1948 roku. Wiersz, dedykowany żonie Natalii, utrzymany jest w tonie nastrojowego liryzmu i żartobliwej groteski. Odtwarza podróż zaczarowaną dorożką przez nocny Kraków. Pierwowzorem zaczarowanej dorożki był fiakier nr 13 (inne źródła podają nr 6) Jan Kaczara. Gałczyński, przebywając w Krakowie w latach 1946-1948, lubił korzystać z tego środka lokomocji, najczęściej właśnie z dorożki Kaczary, znanego z tego, że często mówił wierszem. Zaczarowany dorożkarz, któremu wiersz Gałczyńskiego przyniósł dużą popularność, zmarł w 1980 roku. Tą samą dorożką do 1985 roku ze złotym napisem "Zaczarowana Dorożka" jeździł syn Jana Kaczary. Po wypadku komunikacyjnym (zderzenie z wartburgiem) nie powróciła już na ulice Krakowa. * Ulice Krakowa - obecnie jest ich blisko dwa tysiące. Za najstarszą ulicę w Krakowie uznaje się ulicę Kanoniczą dochodzącą pod Wawel. * W Krakowie znajduje się najstarszy polski uniwersytet - Uniwersytet Jagielloński. Założony został w 1364 r. przez Kazimierza Wielkiego. * Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie to najstarsza wyższa uczelnia artystyczna w Polsce. Założona w roku 1818 pod nazwą: Szkoła Rysunku i Malarstwa (funkcjonowała w ramach Oddziału Literatury Uniwersytetu Jagiellońskiego). * W Krakowie istnieje 11 dużych teatrów oraz szereg mniejszych, często wystawiających swoje sztuki w małych nastrojowych piwniczkach. Znajduje się tu także pierwszy polski teatr stały, publiczny i zawodowy, Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie, jeden z najstarszych w Polsce. * W Krakowie znajduje się ponad 30 muzeów, z których najważniejsze są Państwowe Zbiory Sztuki w Zamku Królewskim na Wawelu, Muzeum Narodowe z dużą kolekcją malarstwa polskiego i światowego oraz Muzeum Książąt Czartoryskich ze słynnym obrazem Leonarda da Vinci Dama z gronostajem. * Juwenalia - jak w innych miastach także w Krakowie odbywa się coroczne święto studentów, które przypada na okres maja (czasem początek czerwca) i trwa od kilku do kilkunastu dni. Najważniejszymi elementami święta są pochody studenckie i klucz do bram miasta (gdzie miasto dziękuje studentom za ich obecność). Temu świętu towarzyszą liczne koncerty, występy i zabawy. * Śmiało można powiedzieć, iż Kraków jest kolebką polskiego sportu. To tutaj w 1889 roku prof. dr Henryk Jordan założył Park Zabaw i Gier, gdzie tutejsza młodzież mogła swobodnie poznawać i uprawiać sport. Oprócz tego w 1869 roku wprowadzono w Galicji (w tym również w Krakowie) wychowanie fizyczne do szkół. * Na terenie Krakowa znajdują się dwa uzdrowiska. * W Krakowie jest około 40 parków. * Kraków to teren, na którym znajduje się wiele cennych gatunków fauny i flory. W Krakowie znajduje się 5 rezerwatów przyrody (Bielańskie Skałki, Bonarka, Panieńskie Skały, Skałki Przegorzalskie, Skołczanka). * W Krakowie znajduje się około 192 pomników przyrody, większość z nich to drzewa. "Źródło Świętojańskie" w Tyńcu oraz głaz narzutowy przy ulicy Spółdzielców są jednymi z najważniejszych pomników przyrody w gminie Kraków. Ciekawostki numizmatyczne dotyczące Krakowa: I-IV w. - Kraków nawiązał kontakty z kupcami rzymskimi, o czym świadczą wykopaliska z tego okresu (m. in. monety rzymskie). 1076 r. - powołano mennicę państwową w Krakowie. 1367 r. - król Kazimierz Wielki przeprowadził reformę monetarną, wprowadzając do obiegu grosz krakowski - srebrną monetę polską, wzorowaną na groszu praskim zarówno co do wartości jak i typologii. Na awersie widniała korona i napis w podwójnym otoku: KAZIMIRVS PRIMUS DEI GRATIA REX POLONIE. Rewers zdobił piękny orzeł otoczony napisem GROSSI CRACOVIENSSES. W praktyce grosz krakowski był bity ze względów prestiżowych. Bardzo krótko i w małych ilościach, gdyż jego emisja była nieopłacalna. Aby utrzymać podobną zawartość srebra (a więc i wartość) jak w groszu praskim, pozyskiwano surowiec ze srebrnego złomu, który był drogi. Obecnie grosz krakowski jest bardzo cenną monetą numizmatyczną. 1494 r. - w murze Collegium Maius odkryto skarb: monety, pierścienie i inne kosztowności. 1685 r. - zamknięto mennicę na Wawelu. 1765 r. - mandat królewski o przeniesieniu z Wawelu do Warszawy archiwum koronnego, tzw. Archiwum Skarbca Koronnego. Do roku 1768, po raz drugi, na Wawelu działa mennica. W okresie tzw. Rzeczpospolitej Krakowskiej (Wolne Miasto Kraków (1815-1846) - Kraków długo nie miał własnej waluty, gdyż znajdował się w unii walutowej z Królestwem Polskim. W obrocie były pieniądze sąsiadów i monety z czasów króla Stanisława Augusta Poniatowskiego. Dopiero w 1835 r., w związku z usunięciem wizerunku orła białego z monet kongresówki, rozpoczęto bicie własnych, tzw. złotówek krakowskich. 1833 r. - Zgromadzenie Reprezentantów podjęło decyzje o wprowadzeniu do obiegu monety krajowej. źródło: wikipedia - wolna encyklopedia

Sklep: Numizmatyczny.pl

Ronaldo. Chłopiec, który wiedział, czego chce - Yvette Żółtowska-Darska - 2836957360

19,62 zł

Ronaldo. Chłopiec, który wiedział, czego chce - Yvette Żółtowska-Darska

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Miał osiem lat, kiedy jego drużyna przegrywała wszystkie mecze. Dwanaście kiedy opuścił rodzinę i zamieszkał w lizbońskim internacie. Piętnaście kiedy wykryto u niego wadę serca uniemożliwiającą karierę piłkarską. Dwadzieścia trzy, kiedy został najdroższym graczem wszechczasów! Ronaldo to uniwersalna opowieść o żelaznej woli i determinacji w drodze na szczyt. O niezwykłym talencie, sile marzeń i ciężkiej pracy. O piłce nożnej, dla której czasem trzeba poświęcić bardzo wiele. Nazwa - Ronaldo. Chłopiec, który wiedział, czego chce Autor - Yvette Żółtowska-Darska Oprawa - Miękka Wydawca - Egmont Kod ISBN - 9788328105126 Kod EAN - 9788328105126 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 17.5x24.5cm Ilość stron - 192 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-04-14

Sklep: InBook.pl

Hipnotyczny Marketing - 2857821267

49,40 zł

Hipnotyczny Marketing ebookpoint

Książki

Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online?"Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?" Od: Joe Vitale Wimberley, Texas, Stany Zjednoczone Drogi przyjacielu, Może to się już i Tobie przytrafiło. Nadchodzi czas w życiu każdego z nas, gdy musimy przestać martwić się o zarabianie pieniędzy z tego, co robimya zacząć myśleć o tym, jak pomóc innym. Ten czas nastał dla mnie 29 grudnia 2001 roku. To były moje 48 urodziny. To było dla mnie ważne wydarzenie. Przecież nikt z nas nie wie, ile jeszcze czasu nam zostało. Zastanawiałem się nad całym moim życiem i zdałem sobie sprawę, że choć kiedyś zmagałem się, głodowałem, a nawet zbankrutowałem , teraz jestem w punkcie, w którym życie jest piękne. Żyję w przepięknym domu w malowniczych, górzystych, wiejskich terenach w okolicach Austin, w stanie Texas. Jeżdżę luksusowymi samochodami. Mam piękną, inteligentną kobietę, która mnie kocha. Moje książki są bestsellerami. I mam wystarczająco wiele pasywnego przychodu ze wszystkiego, czego do tej pory dokonałem, że nie muszę nic już więcej robić. Życie jest piękne. Wtedy właśnie zadałem sobie pytanie, które zmieniło moje życie: Co dalej? Odpowiedź jest następująca: Nastał czas abym podzielił się prawdziwymi sekretami marketingu dla dowolnego biznesu na Ziemi. PRAWDZIWYMI sekretami? Jak widzisz, większość specjalistów od marketingu pokazuje Ci wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć zyski swojego biznesu. Jeden guru marketingu da Ci sto różnych porad. Inny zdezorientuje Cię swoim skomplikowanym słownictwem i zagmatwanymi teoriami. Inny specjalizuje się w tylko jednym aspekcie marketingu reklamach mailingowych, publicity, w sprzedaży przez Internet, w telemarketingu, w czymkolwiek. Oni wszyscy mają dobre zamiary . Ale nie dają Ci tych prawdziwych sekretów, które sprawią, że Twój biznes odniesie dziś sukces. Nie dają Ci całego systemu. Zaskoczony? Nie można ich winić, naprawdę. Jeśli powiedzą Ci wszystko co wiedzą, nie będziesz ich więcej potrzebować. Tak długo, jak długo karmią Cię małymi fragmentami swojego marketingowego tortu, Ty zawsze pozostajesz głodny i będziesz kupować od nich wiedzę kawałek po kawałku. Czy nie jesteś tym zmęczony? Przyznaj to. Kupowałem książki, kasety i magazyny również od nich. Dostawałem wnioski i porady które były przydatne. Ale nigdy jeszcze nie dostałem systemu kompletnej strategii która zadziałałaby dla mnie. Musiałem stworzyć taką dla samego siebie. Ok., wystarczy tego. Jestem gotowy, by wyjawić całą prawdę . Jestem gotowy, by powiedzieć Ci co działa w marketingu dla Twojego biznesu właśnie dziś i jestem gotowy zrobić to za niewiele więcej niż nic. Dlaczego? Oto cała historia. W 1999 roku, po cichu stworzyłem nową strategię marketingową. Nazwałem ją Marketing Gwarantowanych Zysków. Pozwoliłem trzem osobom zatrudnić mnie, bym stworzył Strategię MGZ dla nich. Zapłacili mi po 25 tysięcy dolarów każdy. W 2000 roku, zdecydowałem że pominąłem zbyt wiele osób pozostało sporo pieniędzy do zarobienia. Zdecydowałem więc, że stworzę lekcje przesyłane emailem na temat mojej Strategii MGZ. Wszyscy musieli podpisać umowy, że nie wyjawią sekretów mojej strategii generowania zysków. Tuzin osób zapłaciło mi po 2500$ każdy, aby uczestniczyć w tych zajęciach poprzez email. Pamiętam, jak pewnego dnia jeden z moich uczniów napisał mi, że miał 70% wzrost w swoich zyskach w ciągu mniej niż 90 dni. W 2001 roku obchodziłem 48 urodziny i zdecydowałem, że to czas dla mnie, abym oddał coś światu w duży, chwalebny, niezapomniany sposób. Wtedy właśnie zacząłem pisać moją najwspanialszą książkę zwaną Hipnotyczny Marketing. Ciężko mi było napisać tę książkę. Chciałem, aby była doskonała i kompletna. Chciałem, aby była tak prosta, że każdy będzie mógł ją przeczytać i wykorzystać w każdym biznesie. Nawet jeśli są na pograniczu bankructwa! Kiedy skończyłem pierwszą wersję książki, nie wiedziałem, czy była dobra czy nie. Wysłałem ją więc do paru znajomych. Otrzymałem kilka listów pełnych uznania, które dały mi przyjemny dreszcz zadowolenia i dodały pewności siebie. Na przykład: "Jeśli nie potrafisz wyciągnąć pomysłu wartego 50 000 $ z tej książki, lepiej przyłóż sobie lustro do twarzy i zobacz, czy na pewno zaparowuje. Joe odważa się bombardować Cię jednym fenomenalnym opowiadaniem, pomysłem, przykładem po drugim. Mój umysł jest przeładowany! Daję tej książce 5+ -- Yanik Silver, SurefireMarketing.com Nauczyłem się czegoś nowego na każdej stronie, a uczę się o marketingu każdego dnia od 1958 roku. "Joe Vitale zahipnotyzował mnie. Dokonał tego Hipnotycznym Marketingiem, który okazał się książką tak wciągającą, że nie mogłem przestać jej czytać. Nauczyłem się czegoś nowego na każdej stronie, a uczę się o marketingu każdego dnia od 1958 roku. Teraz, mogę tylko wzdrygać się na myśl o tych biednych duszach, które jeszcze nie nauczyły się tego, czego uczy Joe. On nie tylko oświeca, ale również robi to w taki ciepły i ujmujący sposób, że nie możesz przestać, tylko musisz przeczytać do końca tę książkę z uśmiechem w sercu i wyobrażeniami o grubych banknotach w umyśle. Dziękuję Ci Joe za ten potężny wkład w świat marketingu." -- Jay Conrad Levinson, Autor, seria Marketing Partyzancki (wydawany również w Polsce) JayConradLevinson.com Czemu miałbyś oddawać tak dużo za tak niewiele? "Joe, napisałeś arcydzieło. Skondensowałeś formułę stawania się bogatym w tylko 79 dni w 3 proste kroki, które każdy może wykonać to jest genialne! Jak wszystko co piszesz, Hipnotyczy Marketing jest wypełniony życiowymi, bezpośrednimi sposobami do wygenerowania dużych strumieni gotówki przelewających się w czyjekolwiek konto bankowe. Dziękujemy Ci za udostępnianie tego klejnotu wydawniczego. Ale daj spokój Joe Ta cena. Ty chyba żartujesz! Czemu miałbyś oddawać tak dużo za tak niewiele? To jakby sprzedawać Fort Knox po przecenie!" -- Dr. Paul Hartunian, Autor, How to Get a Million Dollars in Publicity FREE! www.PrProfits.com/ezine/   Kiedy zapominam pewnych lekcji marketingu, sięgam po książkę Hipnotyczny Marketing "Bez wątpienia, książka Joe Vitale Hipnotyczny Marketing to tak zwany musiszmieć -- musisz ją przeczytać. Joe zostawia wszystkich innych w tyle, jest całe lata świetlne przed starymi monotonnymi metodami marketingowymi. I robi to w tak prosty sposób Kiedy zapominam pewnych lekcji marketingu, sięgam po książkę Hipnotyczny Marketing, która od razu dodaje dziesiątki tysięcy dolarów do mojego biznesu. Każdy rozdział jest wart setki razy więcej niż cena tej fantastycznej publikacji. Dziękuję Joe, za udostępnianie nam tej informacji. Jeśli istniałaby Nagroda Nobla za najbardziej użyteczną informację na temat marketingu, zdecydowanie otrzymałbyś ją." John Harricharan, Zdobywca licznych nagród, Autor:When You Can Walk on Water, Take the Boat "Rób to, co mówi Hipnotyczny Marketing i staniesz się bogaty! To jest wprost genialne! Nauczyłem się czegoś, co zwiększa moje końcowe zyski za każdym razem kiedy czytam Joea. Hipnotyczny Marketing to ENCYKLOPEDIA specyficznych strategii mówiących, jak zajmować się marketingiem Twojego biznesu. Zaufaj mi. Ostatnim razem kiedy użyłem JEDNEGO z pomysłów Joea Vitale w planie marketingowym, zarobiłem 12 865 $ w ciągu jednego dnia! (A to tylko jeden z pomysłów!)" -- Kevin Hogan, Autor: Psychologia Perswazji, KevinHogan.com Jedyny sposób, w jaki mógłbyś sprawić, by Twoi czytelnicy zarabiali szybciej, to osobiście zrobić im przelew! "Zeszłej nocy skończyłem czytać Hipnotyczny Marketing i mam tylko jedno pytanie: Wybacz mi moje słownictwo, ale Joe, na litość boską, czy zostały Ci jeszcze jakiekolwiek nieodkryte sekrety? Nigdy nie widziałem nikogo odkrywającego tak wiele swoich sekretów w jednym uderzeniu takim, jak ta książka. Jedyny sposób, w jaki mógłbyś sprawić, by Twoi czytelnicy zarabiali szybciej, to osobiście zrobić im przelew! Mój ulubiony rozdział -- 29. Twoja zmieniona wersja tekstu sprzedażowego na stronie jest świetna, ale kiedy porównasz ją do poprzedniej, jest jeszcze lepsza. Również podoba mi się Twój pomysł z testem mięśniowym. To nowoczesna i fascynująca idea. Może zapoczątkujesz nowy trend z tym pomysłem!" -- Blair Warren, Autor: The Forbidden Keys to Persuasion Potrzebujesz tej książki chyba że jesteś bilionerem, którego jedyny problem to bycie zbyt bogatym. "Niesamowite! Nowa książka Joea wskazuje kompletną, żeglowną drogę dla zarówno marketingowych nowicjuszy, jak i marketingowych weteranów. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i specyficznych technik. Dodatkowo, jest tu kilka klejnotów w tej książce jak 5 sposobów, aby sprawić, że ludzie przeczytają Twojego emaila, oraz 5 sposobów, by napisać zabójczy emailowy list sprzedażowy. Każdy z tych elementów jest wart przynajmniej 10 razy tyle co cena tej książki. Potrzebujesz tej książki chyba że jesteś milionerem, którego jedyny problem to bycie zbyt bogatym. David Garfinkel, Autor: Advertising Headlines That Make You Rich, AdHeadlines.com (Opinie polskich marketerów o "Hipnotycznym Marketingu" znajdziesz na końcu tego listu) Oczywiście potem poszedłem i dokończyłem tę książkę! Sam spis treści pokazuje, jak wiele dla Ciebie jest w tej książce Krok Pierwszy: Hipnotyczny Rozgłos Rozdział 1: Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych Rozdział 2: Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO Rozdział 3: Latające karły i bohater ludowego PR-u Rozdział 4: Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu Rozdział 5: Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę Rozdział 6: Pokaż swój stanik! Rozdział 7: 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie Rozdział 8: Woda... na młyn Rozdział 9: Sprzedając krwawe gry komputerowe Rozdział 10: Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu Rozdział 11: Jak zainstalować pragnienia sukcesu w swoim umyśle Rozdział 12: Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media Rozdział 13: 10 porad, jak stać się atrakcyjnym dla mediów, od medialnej Tygrysicy Rozdział 14: Siedem praw najlepszego promotora baseballu Rozdział 15: Psychologia hipnotycznego rozgłosu Rozdział 16: Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby totalnie zawładnąć uwagą mediów Rozdział 17: Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma Rozdział 18: Niesamowity sposób o nazwie E-DR Publicity Rozdział 19: Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów Rozdział 20: 14 natychmiastowych sposobów na wysłanie Twojej informacji prasowej Rozdział 21: Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie telewizyjnym i radiowym Krok drugi: Hipnotyczne Strony WWW Rozdział 22: Klucze do hipnotycznych stron internetowych Rozdział 23: Mistrz copywritingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety Rozdział 24: Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety Rozdział 25: Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony Rozdział 26: Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony Rozdział 27: Jakie są najsilniejsze strony bezpośredniej sprzedaży w Internecie? Rozdział 28: Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata Rozdział 29: Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną Rozdział 30 Jak Inspirujący Muzyk Ludowy może stworzyć hipnotyczny serwis internetowy Rozdział 31 Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu Krok trzeci: Hipnotyczne e-maile Rozdział 32: Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać Rozdział 33: Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila Rozdział 34: Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających Rozdział 35: 5 najlepszych sposobów pisania tematów e-maili Rozdział 36: Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%? Rozdział 37: Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym Rozdział 38: Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty Rozdział 39: Jak zarobić nawet jeszcze więcej używając tego nietypowego sekretu e-mailowego Rozdział 40: Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by ludzie otworzyli Twojego e-maila? Rozdział 41: Naprawdę zabójczy hipnotyczny sales-letter, użyty w sieci i poza nią Rozdział 42: Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów BONUS #1+ Specjalny ebook: "Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego?" BONUS #2+ Specjalny ebook: "10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów" BONUS #3+ Specjalny ebook: "Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki" BONUS #4+ Specjalny ebooka: "Niebezpieczne sprzedawanie nowy sposób zwiększenia zysków" BONUS #5+ Specjalny ebook: "Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy" BONUS #6+ Specjalny ebook: "Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami" BONUS #7+ Specjalny ebook: "Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu" Epilog: Ukrywany sekret stawania się bogatym w zaledwie 79 dni Tak więc informuję Cię, że Hipnotyczny Marketing jest już dostępny . Ale zanim go zamówisz, pozwól, że przedstawię Ci trójstopniową strategię marketingową załączoną w tej książce, która znacznie różni się od wszystkiego co do tej pory widziałeś kiedykolwiek. 1. E-DR Publicity. Tradycyjne publicity (czyli zdobywanie rozgłosu w mediach) jest egocentryczne. Twoje imię trafia do gazety albo wspomina się o Tobie w telewizji. I co z tego? To rzadko przekłada się na sprzedaż. Mój system E-DR Publicity to zdobywanie rozgłosu, który sprawia, że ludzie podejmują akcję, od razu. Sprawia, że oni robią to, czego od nich oczekujesz. Prawie nikt żywy w dzisiejszych czasach nie wie, jak tworzyć tego typu rozgłos. Ja wiem. W mojej nowej książce mówię o mężczyźnie, który będąc bez pieniędzy stworzył nowy biznes, który zyskał ogólnokrajowy rozgłos i uczynił go bogaczem. Ty też możesz to zrobić. Możesz wykorzystać E-DR Publicity za grosze a często wręcz za darmo. 2. Strony WWW generujące reakcję. Są dwa rodzaje stron internetowych, które działają: Napędzane przez informację -- i napędzane przez bezpośrednią sprzedaż. Mocno uderzające strony takie jak te, promujące moje książki, dążą do sprzedaży i robią to efektywnie. W mojej książce odkrywam strony, które zarabiają i pokazuję Ci jak kreować swoje własne - opierając się na mało znanych zasadach. To tak naprawdę bardzo proste kiedy już znasz sekrety, jak to się robi. 3. Hipnotyczne E-maile. Legendarny marketer Jay Abraham i ja rozmawialiśmy kiedyś o wiadomościach e-mail jako o słabo wykorzystywanym, ale o ogromnym potencjale narzędziu marketingowym. Wysyłałem emaile, które generowały zysk na poziomie 21 500 $ w mniej niż tydzień. W mojej nowej książce zobaczysz moje emaile jak również maile od tych, którzy zarobili grube dolary dzięki tylko i wyłącznie wiadomościom email. Tak długo jak długo masz konto w banku, możesz to zrobić. Koszt jest zerowy. Zwrot może być oszałamiający. Czy dostrzegasz już różnicę? Kiedy większość ludzi w marketingu będzie próbowała sprzedawać Ci książki, magazyny, programy, szkolenia czy cokolwiek innego, rzadko kiedy dadzą Ci kompletny system. Nie mogą. To by wyłączyło ich z biznesu. Zbankrutowaliby. A co ze mną? Jeśli jesteś obeznany z moją twórczością, wiesz że mam w sobie pragnienie dawania innym. Dlatego jestem gotowy, aby oddać Ci moje marketingowe sekrety , do których dochodziłem metodami prób i błędów, przez pot, krew i łzy, które doprowadziły mnie do bogactwa. Nie będziesz mi musiał płacić 25 000 $ za nie. Ani 2 500 $. Ani nawet 100 $. W dodatku otrzymasz również zamówisz Hipnotyczny Marketing . Zdumieją Cię one swoimi niesamowitymi poradami. Dostaniesz wszystko w plikach PDF, abyś mógł przeczytać na komputerze, lub wydrukować i czytać na łóżku, w ogrodzie lub na plaży. Ogółem, to może być najlepszy deal XXI wieku. W tym momencie, decyzja należy do Ciebie. Jeśli kupisz tę książkę, świetnie. Zarobię wystarczająco dużo pieniędzy, aby dawać na wartościowe cele, poczuję się dobrze z tym, Złote Myśli zarobią trochę pieniędzy za promocję książki, a Ty skorzystasz poznając najskuteczniejszy system marketingowy wszechczasów. Ostatecznie, Twój sukces nie zależy głównie od zewnętrznych czynników. Zależy głównie od Ciebie. Hipnotyczny marketing wskazuje Ci drogę. Jesteś gotowy ją obrać? Pozdrawiam serdecznie, Joe Vitale, Pierwszy Hipnotyczny Marketer Świata P.S. Jak dużo pieniędzy możesz zarobić z sekretami, które poznasz w Hipnotycznym Marketingu ? Szczerze: Nie wiem. Oferuję Ci młotek i sporo gwoździ. Możesz wybudować nim domek dla psa albo pałac. Decyzja należy do Ciebie. Może po prostu weź tę książkę , weź wszystkie darmowe bonusy i sam zobacz czy to jest możliwe? Czy to nie byłby najmądrzejszy wybór? P.P.S. Twoja satysfakcja z książki jest gwarantowana . Jeśli nie dostrzeżesz wartości w strategii, którą stworzyłem, przetestowałem i pokazałem w mojej nowej książce, zwróć ją, by otrzymać zwrot pieniędzy bez zbędnych pytań. Co mógłbyś stracić? To jest inwestycja w Ciebie. P.P.P.S. "Co uważają o nim Polacy?" W Stanach "Hipnotyczny Marketing" sprzedał się nakładem aż 25.000 egzemplarzy w cenie około 69 $! Jest jednak znany również w Polsce. Oto co polscy marketerzy mówią o Joe Vitale: Joe Vitale to niewątpliwie najwybitniejsza postać światowego internetowego copyrightingu. Z jego wiedzy korzystają nie tylko najlepsi profesjonaliści e-biznesu, ale także wszyscy Ci, którym marzy się sukces, a którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z wirtualnym biznesem. E-book "Hipnotyczny Marketing" to obowiązkowa lektura dla każdego praktyka marketingu perswazyjnego. Ilekroć go czytam, za każdym razem jestem zaskakiwany nowymi rzeczami, które w nim odkrywam. Jego wydanie w języku polskim będzie z pewnością przełomem, który odmieni życie wielu jego czytelników. Gdybym miał zrobić listę 5 najważniejszych dla mnie i moje biznesu e-booków, autorem 3 spośród nich byłby właśnie Vitale, a "Hipnotyczny Marketing" zajmowałby wśród nich jedno z dwóch pierwszych miejsc. Piotr M. Łabuz http://www.MarketingPerswazyjny.pl Joe Vitale zaliczam do grona 5 zachodnich specjalistów, którzy mieli największy wpływ na mnie, moje biznesy i moje podejście do marketingu. Wiele się od niego nauczyłem, wiele jeszcze na pewno się nauczę. U Joe cenię najbardziej robienie w marketingu tego, co jest skuteczne i sprzedaje, a nie tego, co nie zostanie skrytykowane. () Piotr Majewski twórca portalu CNEB czyli Czas na e-biznes http://www.cneb.pl () Kiedyś, dawno, dawno temu trafiłem po raz pierwszy na stronę Joe Vitalego, Mr Fire. Normalna, przeciętna strona, sporo tekstu, ale stała się rzecz dziwna... Siedzę przed komputerem, czytam tekst. Czytam i czytam, tak że zapominam o upływie czasu. Nawet nie zauważam, że jest już 3 nad ranem! Wtedy pojawia się myśl - jakim cudem jakiś amerykański potomek Włochów, potrafi mnie tak wciągnąć w czytanie strony o marketingu? Kiedy jakiś czas później w moje ręce trafia zestaw "Hypnotic Writing Secrets" Vitalego moje oczy zaczynają się otwierać... bardzo! Ale wciąż nie jestem przekonany. Pomyślałem - nikt tego w Polsce nie robi, dobrze, ja wypróbuję to na czymś niewielkim. Reklama T-shirtów. Krótka wstawka w newsletterze. Piszę do tej pory "standardowym" żargonem marketingowym, wyniki są w miarę dobre. Sprawdźmy jak zadziała hipnotic. Piszę nową wersję za pomoca narzędzi "hipnotic writing", wysyłam... i nagle zaskoczenie! Efektywność reklamy rośnie o 300%! Prawdziwy szok, ale to był dopiero początek... Mariusz Składanowski, twórca portalu Joe Monster http://psychologia-perswazji.pl Kim jest Joe Vitale? Jest jedną z najciekawszych, najbardziej twórczych postaci w świecie współczesnego marketingu. To co odróżnia go od całej plejady marketingowych i internetowych guru to jego dokonania. Joe w ciągu kilku lat odbył drogę od pucybuta do milionera dzięki stosowaniu tego czego uczy (a to czego uczy jest miejscami zaskakujące). Joe praktycznie stworzył popularyzowane, między innymi przeze mnie, pojęcie hipnotycznego marketingu. Joe, stosując wynalezioną przez siebie metodę Hypnotic Writing, napisał kilkanaście doskonałych książek, które czyta się jednym tchem, a stosując strategie hipnotycznego marketingu umieścił kilka z nich na pozycji nr 1 w Amazon.com (raz nawet wygrał z najnowszą książką o Harrym Potterze!). Ponadto Joe w niezwykły sposób pokazuje jak przekraczać granice ustalonych schematów, czego przykładem jest jego Spiritual Marketing czyli marketing duchowy, w którym skutecznie wykorzystuje modele znane z rozwoju duchowego do realizowania pragnień i celów również kompletnie materialnych! Osobiście uwielbiam jego i jego pomysły (w końcu on mnie nauczył pisania :-) () Andrzej Batko www.nlp.pl Przeczytaj także recenzję "Hipnotycznego Marketingu" zamieszczoną w serwisie http://www.e-biznes.pl: Recenzja ebooka "Hipnotyczny Marketing" Tak! Chciałbym nauczyć się tych prawdziwych sekretów marketingu, które pozwolą mi przestać martwić się o pieniądze. Proszę przesłać mi ebook "Hipnotyczny Marketing". Od razu dostanę również poniższe darmowe bonusy: Bonus #1: Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego? -- Odkryj taktyki, które wykorzystano, by wypromować produkt w Internecie w ciągu 24 godzin. Użyj tego samego pomysłu, by wypromować swoją stronę, bez wydawania żadnych pieniędzy. (Wartość 17$) Bonus #2: 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów -- Dowiedz się, które 10 książek o marketingu jest tak potężnych, że powinny zostać zakazane. Niektóre z nich zostały wydane prywatnie, albo są rozpowszechniane tylko w tak zwanym podziemiu - ale muszą stać się częścią Twojej biblioteki marketingowej. (Wartość 17$) Bonus #3: Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki - Wprowadź w życie siedmiostopniowy plan, który powie Ci, jak tworzyć hipnotyzujące kontrahentów wizytówki - i odkryj, dlaczego każdy musi mieć to często zaniedbywane marketingowe narzędzie. (Wartość 17$) Bonus #4: Niebezpieczne sprzedawanie - nowy sposób zwiększenia zysków - Dowiedz się, jak właściciel małego biznesu dociera do swoich docelowych klientów i sprawia, że czują się zobligowani, by kupować jego produkty. Ta metoda może zostać wykorzystana zarówno w biznesach internetowych, jak i w realu. (Wartość 17$) Bonus #5: Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy -- Joe daje Ci siedem najpotężniejszych sekretów pisania ofert pani Bernice Fitz-Gibbon, które pomogły wystrzelić sprzedaż jej klientów na orbitę. Kiedy je zobaczysz, będziesz wiedział, dlaczego ten geniusz reklamy zrewolucjonizował dziedzinę reklamy w sklepach lat 40' i 50' w USA. (Wartość 17$) Bonus #6: Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami - Zobacz list, który pokazuje bezpieczny, delikatny sposób na przeprowadzenie w sieci Hipnotycznego Marketingu, który poprowadzi do sprzedaży. Dowiesz się, co tak naprawdę oznacza marketing relacji i dlaczego jest to mądra strategia w dzisiejszym świecie. (Wartość 17$) Bonus #7: Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu - Poznaj te trzy klucze do sukcesu, które musisz wykorzystać w swoim życiu już dziś. To są zasady, według których Joe żył, by osiągnąć swój sukces, i mogą poprowadzić Cię do rezultatów w ciągu paru miesięcy. (Wartość 17$) * Rozumiem, że ta oferta zawiera 100%, bezwarunkową gwarancję satysfakcji. Jeśli nie zobaczę wartości w Hipnotycznym Marketingu, z jakiegokolwiek powodu, mogę zwrócić go i otrzymam natychmiast zwrot moich pieniędzy. W tym przypadku i tak wszystkie bonusy będą moje. Wypełnij informacje w formularzu zamówienia, a ebook zostanie przesłany Ci od razu, gdy tylko zaksięgujemy wpłatę. Twoje zamówienie jest w 100% bezpieczne.

Sklep: Booknet.net.pl

START - Ceha Joint (Płyta CD) - 2836982101

11,32 zł

START - Ceha Joint (Płyta CD)

Książki & Multimedia > Muzyka

Opis - Ceha Joint to raper z Warszawy, który przygodę z mikrofonem rozpoczął w 1999 roku. Współtwórca undergroundowych składów: CHZT, Nowy Styl Podziemia, TCHNS oraz funkowej grupy Brand New Bang. Reprezentant ulicznego nurtu, który nie boi się eksperymentów z reggae czy drum 'n' bassem. Na legalnym debiucie rapera usłyszymy znakomitych gości. Swoje zwrotki położyli m.in. Lilu, Sidney Polak, Gigante (Savage Rehab UK), Wołominiacy, Bosski Roman, Rap Talizman, Suja THS, Razet, Tyson Knight, Junior WSM oraz BRZ. Na albumie nie zabraknie także wokalistów - Ania Iwanek z Rubber dots, Janek "Jahlove" Pęczak z T.Love oraz Ida Cupas zadbali o śpiewane refreny. Muzykę wyprodukowali pierwszoligowi producenci, m.in.: Piero, Ollo Mothaship, Donde, Łukasz Borowiecki, Feru i australijski duet PCD. Nie zabraknie także bitów od młodych undergroundowych graczy - swoje trzy grosze dołożyli Islim oraz KofsonZSMU. Za skrecze i cuty odpowiadają DJ Danek oraz DJ Gruzin. Miks wykonał Łukasz Borowiecki, a mastering to dzieło Leszka Kamińskiego. Sidney Polak z Chłopcy w brzmieniu odpowiada za nagranie oraz produkcję całości materiału. Nazwa - START Autor - Ceha Joint Wydawca - Universal Music Kod EAN - 0602537863594 Rok wydania - 2015 Nośnik - Płyta CD Ilość elementów - 1 Podatek VAT - 23% Premiera - 2015-02-06

Sklep: InBook.pl

Fossil ES4093 - 2850614426

675,00 zł

Fossil ES4093

Prezenty & Akcesoria > Zegarki

Nazwa - ES4093 Marka - Fossil Płeć - Dla kobiety Mechanizm - Kwarcowy Kształt koperty - Okrągły Materiał bransolety / paska - Bransoleta ze stali nierdzewnej Koperta - Ze stali nierdzewnej Datownik - Analogowy - dzień miesiąca oraz dzień tygodnia Szkiełko - Mineralne Podświetlenie tarczy - Neobrite Klasa wodoszczelności - WR 50 Podwójny czas - Tak Styl - Fashion Serwis - Autoryzowany producenta Kolor tarczy - Ciemny Średnica koperty - 39 Szerokość koperty - 40 Grubość koperty - 12 Opakowanie - Oryginalne producenta Gwarancja - 2 lata Podatek VAT - 23% Sugerowana cena detaliczna - 795.00 zł

Sklep: InBook.pl

Chasing Yesterday - Noel Gallagher`s High Flying Birds (Płyta CD) - 2836960601

57,00 zł

Chasing Yesterday - Noel Gallagher`s High Flying Birds (Płyta CD)

Książki & Multimedia > Muzyka

Opis - Dowodzony przez doskonale znanego z Oasis Noela Gallaghera zespół Noel Gallagher`s High Flying Birds, doczekał się premiery drugiego studyjnego materiału.  , Album nosi tytuł `Chasing Yesterday`. Jako pierwsza promowała go piosenka `In The Heat Of The Moment`, która została zainspirowany filmem dokumentalnym o astronaucie, który opowiadał, że pierwsza podróż w kosmos była niczym dotknięcie twarzy boga. Na drugi promujący album utwór wybrana została świetna kompozycja `Ballad Of The Mighty I`. W piosence Noelowi na gitarze towarzyszy legendarny Johnny Marr, znany z The Smiths. `Przyjechał do studia z dwiema gitarami i walizką efektów. I wykonał niewiarygodną pracę. Ten facet jest o ileś poziomów wyżej nad nami. Niewykluczone, że to jest najlepsza piosenka, jaką w ogóle nagrałem` - zachwycał się Gallagher.  , `Chasing Yesterday` to płyta w całości napisana i wyprodukowana przez Noela Gallaghera. Artysta użył w studiu znacznie więcej instrumentów niż na debiucie, stąd muzyka jest o wiele bogatsza i ciekawsza. Słychać na niej inspiracje rock and rollem z Zachodniego Wybrzeża USA, a nawet jazzem. `Produkcja tej płyty to był wielki ból w d..e` - opowiadał w swoim stylu Gallagher.`Ciężko było mi zarządzać całą sesją. Wszyscy tylko gapili się na mnie i pytali:

Sklep: InBook.pl

Cover CO123.05 - 2845208327

1046,00 zł

Cover CO123.05

Prezenty & Akcesoria > Zegarki

Nazwa - CO123.05 Marka - Cover Płeć - Dla mężczyzny Mechanizm - Kwarcowy Materiał bransolety / paska - Bransoleta ze stali nierdzewnej z powłoką PVD Bransoleta / pasek - Bransoleta Koperta - Ze stali nierdzewnej z powłoką PVD Datownik - Analogowy - dzień miesiąca Szkiełko - Szafirowe Klasa wodoszczelności - WR 30 Gwarancja - 2 lata Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

MARCIN MIELCZEWSKI - Andrzej Kosendiak (Płyta CD) - 2854107046

42,44 zł

MARCIN MIELCZEWSKI - Andrzej Kosendiak (Płyta CD)

Książki & Multimedia > Muzyka

Nazwa - MARCIN MIELCZEWSKI Autor - Andrzej Kosendiak Wydawca - Universal Music Kod EAN - 5902176502270 Rok wydania - 2017 Nośnik - Płyta CD Ilość elementów - 1 Podatek VAT - 23% Premiera - 2017-01-20

Sklep: InBook.pl

szukaj w Kangoo antykwariat internetowy powiesc za trzy grosze 4605

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy pl powiesc za trzy grosze 4605

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.078, t2=0, t3=0, t4=0.02, t=0.078

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2017 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER