antykwariat internetowy socjologia pracy 17853

- znaleziono 195 produktów w 15 sklepach

Praca licencjacka i magisterska z pedagogiki psychologii i socjologii. Poradnik dla studentów - Franciszek Bereźnicki - 2836940594

15,26 zł

Praca licencjacka i magisterska z pedagogiki psychologii i socjologii. Poradnik dla studentów - Franciszek Bereźnicki

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Cele poradnika metodologicznego to omówienie sposobu poszukiwania i notowania literatury przedmiotu, ukazanie etapów badania naukowego, omówienie struktury pracy magisterskiej (licencjackiej) i sposobu jej redagowania, zwrócenie uwagi na stronę formalną i merytoryczną (prezentację i analizę wyników badań własnych, opracowanie przypisów, bibliografii). Zamieszczono w nim również uwagi dotyczące sporządzania wydruku pracy. Publikacja jest dydaktycznym i praktycznym przewodnikiem dla studentów w przygotowaniu i redakcji pracy licencjackiej i magisterskiej. Nazwa - Praca licencjacka i magisterska z pedagogiki psychologii i socjologii. Poradnik dla studentów Autor - Franciszek Bereźnicki Oprawa - Miękka Wydawca - Impuls Kod ISBN - 9788378509271 Kod EAN - 9788378509271 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 14.1x20.8 Ilość stron - 92 Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Inne Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-10-16

Sklep: InBook.pl

Edward Nęcka, Ryszard Stocki JAK PISAĆ PRACE NAUKOWE Z PSYCHOLOGII [antykwariat] - 2834462154

8,00 zł

Edward Nęcka, Ryszard Stocki JAK PISAĆ PRACE NAUKOWE Z PSYCHOLOGII [antykwariat] Universitas

Antykwariat literacki / Psychologia i socjologia

Zniszczona okładka. Wnętrze książki - stan dobry. Niezbyt liczne podkreślenia w tekście. Wewnętrzna strona tylnej okładki zapisana notatkami.

Sklep: Hatteria.pl

Socjologia codzienności - 2825654092

84,20 zł

Socjologia codzienności ZNAK

Socjologia. SpołeczeństwoWydawnictwa naukowe i popularno-naukoweHistoria życia codziennegoFilozofia

Gwiazdy rocka i stadionowi zadymiarze, zakupy i choroby, przyjaźń i seks, komórki i fora internetowe, zaufanie taksówkarzy do klientów i wyborców do polityków. Co łączy te tematy? Tradycyjny socjolog określiłby je jako ?dziwne?, ale sprawy te są przedmiotem ?trzeciej socjologii?: socjologii codzienności. Po ?pierwszej? (zajmującej się wielkimi systemami społecznymi) oraz ?drugiej? (analizującej anatomię działań społecznych i międzyludzkich więzi) przyszedł czas na ?trzecią?. Badacze dostrzegli, że tradycyjne problemy socjologii ? nierówności społeczne, władza, kultura, świadomość zbiorowa czy globalizacja ? przejawiają się najwyraźniej na co dzień: w domu, szkole, supermarkecie, kościele, szpitalu i na stadionie piłkarskim. Dla socjologów życie codzienne to nowe okno, przez które można spojrzeć na stare problemy i zobaczyć coś więcej. Piotr Sztompka i Małgorzata Bogunia-Borowska zebrali przykłady najnowszych prac z kręgu ?trzeciej socjologii?, które ukazały się na świecie. To pierwsza taka ? poprzedzona obszernymi wstępami autorów ? antologia w Polsce. Z pewnością zainteresuje nie tylko socjologów, ale szeroki krąg czytelników, którym pomoże lepiej zrozumieć własne życie w społeczeństwie. Małgorzata Bogunia-Borowska jest adiunktem na Uniwersytecie Jagiellońskim w Zakładzie Socjologii Teoretycznej Instytutu Socjologii i wykładowcą w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, na którym ukończyła kulturoznawstwo (1997) oraz Wydziału Filozoficznego, gdzie zdobyła wykształcenie socjologiczne (1999). Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z przemianami kulturowymi i społecznymi ponowoczesnej rzeczywistości. Szczególnie interesuje się tematyką kultury medialnej i konsumpcyjnej. Stypendystka Fundacji na rzecz Nauki Polskiej oraz członkini Międzynarodowego Stowarzyszenia Socjologicznego (ISA) oraz Polskiego Stowarzyszenia Socjologicznego. Współautorka książki Globalizacja i konsumpcja. Dwa dylematy współczesności (część poświęcona społeczno-kulturowym teoriom konsumpcji) oraz Reklamy jako tworzenia rzeczywistości społecznej, a także redaktorka książki Dziecko w świecie mediów i konsumpcji.

Sklep: Booknet.net.pl

SOCJOLOGIA CODZIENNOŚCI - 2212832916

86,10 zł

SOCJOLOGIA CODZIENNOŚCI ZNAK

Nauki humanistyczne

Gwiazdy rocka i stadionowi zadymiarze, zakupy i choroby, przyjaźń i seks, komórki i fora internetowe, zaufanie taksówkarzy do klientów i wyborców do polityków. Co łączy te tematy? Tradycyjny socjolog określiłby je jako ?dziwne?, ale sprawy te są przedmiotem ?trzeciej socjologii?: socjologii codzienności. Po ?pierwszej? (zajmującej się wielkimi systemami społecznymi) oraz ?drugiej? (analizującej anatomię działań społecznych i międzyludzkich więzi) przyszedł czas na ?trzecią?. Badacze dostrzegli, że tradycyjne problemy socjologii ? nierówności społeczne, władza, kultura, świadomość zbiorowa czy globalizacja ? przejawiają się najwyraźniej na co dzień: w domu, szkole, supermarkecie, kościele, szpitalu i na stadionie piłkarskim. Dla socjologów życie codzienne to nowe okno, przez które można spojrzeć na stare problemy i zobaczyć coś więcej. Piotr Sztompka i Małgorzata Bogunia-Borowska zebrali przykłady najnowszych prac z kręgu ?trzeciej socjologii?, które ukazały się na świecie. To pierwsza taka ? poprzedzona obszernymi wstępami autorów ? antologia w Polsce. Z pewnością zainteresuje nie tylko socjologów, ale szeroki krąg czytelników, którym pomoże lepiej zrozumieć własne życie w społeczeństwie. Małgorzata Bogunia-Borowska jest adiunktem na Uniwersytecie Jagiellońskim w Zakładzie Socjologii Teoretycznej Instytutu Socjologii i wykładowcą w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, na którym ukończyła kulturoznawstwo (1997) oraz Wydziału Filozoficznego, gdzie zdobyła wykształcenie socjologiczne (1999). Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z przemianami kulturowymi i społecznymi ponowoczesnej rzeczywistości. Szczególnie interesuje się tematyką kultury medialnej i konsumpcyjnej. Stypendystka Fundacji na rzecz Nauki Polskiej oraz członkini Międzynarodowego Stowarzyszenia Socjologicznego (ISA) oraz Polskiego Stowarzyszenia Socjologicznego. Współautorka książki Globalizacja i konsumpcja. Dwa dylematy współczesności (część poświęcona społeczno-kulturowym teoriom konsumpcji) oraz Reklamy jako tworzenia rzeczywistości społecznej, a także redaktorka książki Dziecko w świecie mediów i konsumpcji.

Sklep: Albertus.pl

Socjologia codzienności - 2846156260

79,20 zł

Socjologia codzienności ZNAK

Wydawnictwa naukowe i popularno-naukowe

Gwiazdy rocka i stadionowi zadymiarze, zakupy i choroby, przyjaźń i seks, komórki i fora internetowe, zaufanie taksówkarzy do klientów i wyborców do polityków. Co łączy te tematy? Tradycyjny socjolog określiłby je jako ?dziwne?, ale sprawy te są przedmiotem ?trzeciej socjologii?: socjologii codzienności. Po ?pierwszej? (zajmującej się wielkimi systemami społecznymi) oraz ?drugiej? (analizującej anatomię działań społecznych i międzyludzkich więzi) przyszedł czas na ?trzecią?. Badacze dostrzegli, że tradycyjne problemy socjologii ? nierówności społeczne, władza, kultura, świadomość zbiorowa czy globalizacja ? przejawiają się najwyraźniej na co dzień: w domu, szkole, supermarkecie, kościele, szpitalu i na stadionie piłkarskim. Dla socjologów życie codzienne to nowe okno, przez które można spojrzeć na stare problemy i zobaczyć coś więcej. Piotr Sztompka i Małgorzata Bogunia-Borowska zebrali przykłady najnowszych prac z kręgu ?trzeciej socjologii?, które ukazały się na świecie. To pierwsza taka ? poprzedzona obszernymi wstępami autorów ? antologia w Polsce. Z pewnością zainteresuje nie tylko socjologów, ale szeroki krąg czytelników, którym pomoże lepiej zrozumieć własne życie w społeczeństwie. Małgorzata Bogunia-Borowska jest adiunktem na Uniwersytecie Jagiellońskim w Zakładzie Socjologii Teoretycznej Instytutu Socjologii i wykładowcą w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, na którym ukończyła kulturoznawstwo (1997) oraz Wydziału Filozoficznego, gdzie zdobyła wykształcenie socjologiczne (1999). Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z przemianami kulturowymi i społecznymi ponowoczesnej rzeczywistości. Szczególnie interesuje się tematyką kultury medialnej i konsumpcyjnej. Stypendystka Fundacji na rzecz Nauki Polskiej oraz członkini Międzynarodowego Stowarzyszenia Socjologicznego (ISA) oraz Polskiego Stowarzyszenia Socjologicznego. Współautorka książki Globalizacja i konsumpcja. Dwa dylematy współczesności (część poświęcona społeczno-kulturowym teoriom konsumpcji) oraz Reklamy jako tworzenia rzeczywistości społecznej, a także redaktorka książki Dziecko w świecie mediów i konsumpcji.

Sklep: iBook.net.pl

Socjologia codzienności - 2849438795

80,19 zł

Socjologia codzienności ZNAK

Nauka / Socjologia

Wydanie 2008 format 16,5 x 23,5 cm twarda oprawa Gwiazdy rocka i stadionowi zadymiarze, zakupy i choroby, przyjaźń i seks, komórki i fora internetowe, zaufanie taksówkarzy do klientów i wyborców do polityków. Co łączy te tematy? Tradycyjny socjolog określiłby je jako ``dziwne``, ale sprawy te są przedmiotem ``trzeciej socjologii``: socjologii codzienności. Po ``pierwszej`` (zajmującej się wielkimi systemami społecznymi) oraz ``drugiej`` (analizującej anatomię działań społecznych i międzyludzkich więzi) przyszedł czas na ``trzecią``. Badacze dostrzegli, że tradycyjne problemy socjologii - nierówności społeczne, władza, kultura, świadomość zbiorowa czy globalizacja - przejawiają się najwyraźniej na co dzień: w domu, szkole, supermarkecie, kościele, szpitalu i na stadionie piłkarskim. Dla socjologów życie codzienne to nowe okno, przez które można spojrzeć na stare problemy i zobaczyć coś więcej. Piotr Sztompka i Małgorzata Bogunia-Borowska zebrali przykłady najnowszych prac z kręgu ``trzeciej socjologii``, które ukazały się na świecie. To pierwsza taka - poprzedzona obszernymi wstępami autorów - antologia w Polsce. Z pewnością zainteresuje nie tylko socjologów, ale szeroki krąg czytelników, którym pomoże lepiej zrozumieć własne życie w społeczeństwie.

Sklep: Literacka.pl

Socjologia codzienności - 1897857106

76,70 zł

Socjologia codzienności znak

Książki naukowe>Socjologia

Gwiazdy rocka i stadionowi zadymiarze, zakupy i choroby, przyjaźń i seks, komórki i fora internetowe, zaufanie taksówkarzy do klientów i wyborców do polityków. Co łączy te tematy? Tradycyjny socjolog określiłby je jako

Sklep: Madbooks.pl

Aplikacje internetowe z Django. Najlepsze receptury - Aidas Bendoraitis - 2836949199

35,90 zł

Aplikacje internetowe z Django. Najlepsze receptury - Aidas Bendoraitis

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Ponad 70 praktycznych gotowych rozwiązań do tworzenia wielojęzykowych, responsywnych i skalowalnych witryn internetowych przy użyciu systemu Django Django to szkielet napisany w języku Python , pozwalający na błyskawiczne tworzenie zaawansowanych aplikacji internetowych. Dostarcza on wielu narzędzi, które przyśpieszają i znacząco ułatwiają pracę programisty. Wśród nich znajdziesz system szablonów , system mapowania obiektowo-relacyjnego oraz automatyczny interfejs do zarządzania treścią . Ale to nie wszystko! Przekonaj się, co jeszcze potrafi Django. Ta książka jest doskonałym źródłem informacji na temat tego systemu. Wiedza, którą za chwilę zdobędziesz, przedstawiona jest w formie receptur . Kolejne rozdziały to świetne przepisy na: zarządzanie zależnościami, tworzenie struktury bazy danych, projektowanie formularzy i przetwarzanie pozyskanych z nich danych oraz korzystanie z systemów szablonów. Dowiesz się stąd, jak tworzyć własne filtry i znaczniki w szablonach, modelować panel administracyjny oraz korzystać z Django CMS . Poznasz także system mapowania obiektowo-relacyjnego oraz wdrożysz aplikację na serwerze. Dzięki tym znakomitym przepisom możesz błyskawicznie nauczyć się pracować z Django oraz uruchomić swoją pierwszą aplikację napisaną z jego wykorzystaniem! Z książki tej nauczysz się: Prawidłowo konfigurować projekty Django Budować strukturę bazy danych z domieszek modelowych wielokrotnego użytku Zarządzać strukturami hierarchicznymi przy użyciu algorytmu MPTT Wykorzystywać skrypty JavaScript w responsywnych szablonach Tworzyć filtry i znaczniki szablonowe nadające się do wykorzystania w każdym projekcie Konfigurować panel administracyjny Rozszerzać system Django CMS o własne składniki Poznaj moc języka Python w tworzeniu aplikacji internetowych! Nazwa - Aplikacje internetowe z Django. Najlepsze receptury Oryginalny tytuł - Web Development with Django Cookbook Autor - Aidas Bendoraitis Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788328311077 Kod EAN - 9788328311077 Wydanie - 1 Rok wydania - 2015 Język - PL Tłumacz - Łukasz Piwko Format - 170x230 Ilość stron - 256 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-09-11

Sklep: InBook.pl

WARTOŚĆ NAUKI W SPOŁECZNEJ ŚWIADOMOŚCI [antykwariat] - 2834460893

15,00 zł

WARTOŚĆ NAUKI W SPOŁECZNEJ ŚWIADOMOŚCI [antykwariat] Pozostałe

Antykwariat literacki / Psychologia i socjologia

SPIS TREŚCI: Salomea Kowalewska: Wprowadzenie. Salomea Kowalewska: Społeczna ocena nauki. Elżbieta Piotrowska: Ocena roli nauki w świadomości społecznej. Georgette Adamska: Zmiany w życiu człowieka związane z nauką. Zofia Tatarkiewicz: Społeczne oceny ludzi nauki. Alina Kośmider: Wyobrażenia dotyczące pracy naukowej - jej trudności i prestiżu. Salomea Kowalewska: Wartość nauki. Elżbieta Pełka-Pelińska: Poglądy wartościujące naukę w "Życiu Warszawy". Salomea Kowalewska: Zakończenie. Podniszczona okładka. Wnętrze książki - stan bardzo dobry minus.

Sklep: Hatteria.pl

Piotr Majewski CZAS NA E-BIZNES [antykwariat] - 2834462127

25,00 zł

Piotr Majewski CZAS NA E-BIZNES [antykwariat] Helion

Antykwariat literacki / Poradniki

"Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie - ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć - współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili. Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. Dowiesz się z niej, jak: pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach, stosować outsourcing (czyli co zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu), tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci, zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www, redagować skuteczne e-maile reklamowe, kupować i stosować bazy adresowe." Podniszczona okładka. Wnętrze książki - stan bardzo dobry minus.

Sklep: Hatteria.pl

Internetowe grupy dyskusyjne. Analiza językowa i charakterystyka gatunku - 2619310218

28,00 zł

Internetowe grupy dyskusyjne. Analiza językowa i charakterystyka gatunku Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

SOCJOLOGIA

Internet jest coraz popularniejszą, pozbawioną ograniczeń czasowych i przestrzennych, płaszczyzną nawiązywania kontaktów i wymiany informacji oraz opiniotwórczym forum - pisze we Wstępie Alina Naruszewicz-Duchlińska. W tej społeczności internetowej warto odnotować obecność grup dyskusyjnych. Co ważne, książka A. Naruszewicz-Duchlińskiej jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją odnoszącą się do tego zjawiska jako gatunku, w której od strony filologicznej scharakteryzowano i zanalizowano ułożone w strukturę hierarchiczną dyskusyjne grupy tematyczne. Grupy te rządzą się swoimi prawami. Wzorzec komunikacji jest niemal stały. Uczestników grupy obowiązuje netykieta. Uczestnicy grup tworzą wspólnotę. Ich obecność widoczna jest niemal od początku istnienia Internetu,

Sklep: ksiegarnia.edu.pl

Crowdsourcing internetowy - 2844179724

44,35 zł

Crowdsourcing internetowy SBP

Nauka / Socjologia

Crowdsourcing internetowy – pozytywny wymiar partycypacji społecznej. Konteksty – istota – uwarunkowania to książka dla tych, których interesują społeczności online (kreatywny tłum) i drzemiący w nich kapitał intelektualny i wielka sprawcza siła; dla tych, którzy chcą znaleźć przykłady pozytywnego wykorzystania działania tłumu, wirtualnych społeczności, partnerskiej produkcji, zbiorowej inteligencji, mądrości tłumu, otwartej innowacji, inteligencji współpracy; dla tych, którzy chcą lepiej poznać wymiary współczesnej wikinomii poprzez crowdsourcing właśnie oraz crowdfunding, outsourcing, crowdsourcing, którzy w sieci Web. 2.0 chcą być prosumentami informacji lub pracować z nimi na rzecz rozwoju społeczeństw informacji i wiedzy. Jest to godna polecenia lektura tak dla teoretyków, jak i praktyków różnych instytucji kultury (w tym bibliotek), oraz dla psychologów, socjologów, ludzi biznesu i innych, których interesuje wykorzystanie wielkiego kapitału intelektualnego drzemiącego w tłumie. Z recenzji dr hab. Katarzyny Materskiej, prof. UKSW

Sklep: Literacka.pl

Gatunki hipertekstu w perspektywie tekstologicznej Analiza na przykładzie internetowych prezentacji przedsiębiorstw - 2846182740

36,12 zł

Gatunki hipertekstu w perspektywie tekstologicznej Analiza na przykładzie internetowych prezentacji przedsiębiorstw

Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Socjologia. Społeczeństwo > Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo

Prezentowana książka wpisuje się w nurt empirycznych badań nad procesem translacji i stanowi próbę analizy zachowania adeptów przekładu z parą językową język niemiecki - język polski. Celem rozprawy jest przedstawienie strategii rozwiązywania problemów stosowanych przez badanych oraz wychwycenie deficytów w ich działaniu. Dane do analizy, pozyskane z protokołów głośnego myślenia, poddane są oglądowi niejako z trzech perspektyw. Pierwsze spojrzenie koncentruje się na krótkiej charakterystyce intraindywidualnych profili procesualnych. Druga płaszczyzna analityczna obejmuje porównanie strategii w wymiarze globalnym oraz kontrastywne ujęcie strategii rozwiązywania konkretnych problemów o wysokim stopniu interindywidualności. Analizę materiału wieńczy diagnoza zachowania badanych w świetle paradygmatu rozwiązywania problemów kompleksowych. Praca zawiera także refleksje na temat dydaktyki translacji.

Sklep: iBook.net.pl

Biologia GIM 2 Ciekawa biologia Podr. w.2016 WSIP - Praca zbiorowa - 2836918237

27,09 zł

Biologia GIM 2 Ciekawa biologia Podr. w.2016 WSIP - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Podręcznik do biologii dla gimnazjum Ciekawa biologia. Część 2 pięknie opowiada o biologii dzięki czemu pomaga rozbudzić zainteresowanie ucznia tym przedmiotem. Kolorowe ilustracje, prosty język zachęcają do samodzielnej nauki i zdobywania wiedzy niezbędnej każdemu gimnazjaliście. Podręcznik podzielony jest na cztery działy: Świat zwierząt, Funkcjonowanie organizmu człowieka, Integracja działania organizmu, Zasady dbałości o własny organizm. W podręczniku: tuż po temacie lekcji zamieszczono listę ważnych terminów , najważniejsze informacje są łatwo dostrzegalne, ponieważ oznaczono je barwnym tłem, bogaty i barwny materiał ilustracyjny pomaga w zrozumieniu omawianych zagadnień, atrakcyjne infografiki powodują, że nauka staje się jeszcze bardziej interesująca, ciekawostki ożywiają prezentowane treści, rozbudzają zainteresowanie biologią i zachęcają do dalszych pogłębiania wiedzy, w wielu lekcjach znajdują się propozycje ciekawych doświadczeń i obserwacji , podsumowania lekcji pomagają uporządkować materiał i sprawdzić na ile uczeń zrozumiał temat, polecenia na końcu każdej lekcji umożliwiają sprawdzanie zdobywanej wiedzy, podsumowania działów zawierają najważniejsze informacje przedstawione w formie tabel i schematów, dzięki czemu ułatwiają powtórzenie materiału przed kartkówką lub sprawdzianem, testy typu egzaminacyjnego po działach skutecznie sprawdzają wiedzę i umiejętności. Nazwa - Biologia GIM 2 Ciekawa biologia Podr. w.2016 WSIP Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - WSiP Kod ISBN - 9788302155321 Kod EAN - 9788302155321 Rok wydania - 2016 Format - x / 176 / 250 Ilość stron - 328 Szkoła - Gimnazjum Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Biologia Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Do ran Chrystusa Modlitewnik pasyjny - Praca zbiorowa - 2836986957

3,91 zł

Do ran Chrystusa Modlitewnik pasyjny - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Modlitewnik zatytułowany 'Do ran Chrystusa' to doskonała pomoc na czas Wielkiego Postu. Zawiera nabożeństwa, litanie, modlitwy i rozważania, dzięki którym łatwiej jest zgłębiać tajemnicę paschalną Męki, Śmierci i Zmartwychwstania oraz Boże Miłosierdzie. W modlitewniku można także znaleźć wybór hymnów z 'Liturgii godzin' i pieśni pasyjnych oraz do Najświętszego Serca Pana Jezusa - w sumie niemal 200 tekstów z tradycji liturgicznej, głębokiej polskiej pobożności oraz autorstwa świętych, np. Klary, Bernarda, Faustyny, Jana Pawła II. Odbiorcy: - duszpasterze szukający modlitw, pieśni i rozważań, które mogą ubogacić wszelkie nabożeństwa wielkopostne czy spotkania parafialnych grup modlitewnych - osoby chcące wzbogacić modlitwę osobistą i rodzinną. Dlaczego warto sięgnąć po tę publikację? - starannie wydana w poręcznym formacie - oprócz znanych modlitw, jak Koronka do Miłosierdzia Bożego czy Litania do Najświętszego Serca Pana Jezusa, znajdują się w niej na przykład Koronka do Najświętszych Ran Pana Jezusa, Litania o Męce Pańskiej, Litania do Miłosierdzia Bożego czy Siedem modlitw do bolejącego Serca Najświętszej Maryi Panny. Nazwa - Do ran Chrystusa Modlitewnik pasyjny Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Twarda Wydawca - Jedność Kod ISBN - 9788376609201 Kod EAN - 9788376609201 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 11x16 Ilość stron - 256 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-02-25

Sklep: InBook.pl

szukaj w Kangoo antykwariat internetowy socjologia pracy 17853

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy pl socjologia pracy 17853

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.08, t2=0, t3=0, t4=0.024, t=0.081

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2017 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER