antykwariat internetowy szachy od a do z t i ii 7816

- znaleziono 1538 produktów w 100 sklepach

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad - 2854922647

11,15 zł

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Pierwsze na świecie świadectwo ofiary zbrodni honorowej. Miała siedemnaście lat i zakochała się: zhańbiła rodzinę. Więc rodzina wydała na nią wyrok śmierci... Pokochała go pierwszą miłością. Myślała, że się z nią ożeni. Ale ukochany zniknął, a ona odkryła, że jest w ciąży. A w jej świecie to najcięższa zbrodnia... W zapomnianej przez Boga wiosce w Cisjordanii kobiety są warte mniej niż zwierzęta domowe. Tu mężczyzna jest panem życia i śmierci żony, córki, siostry. Brat może bezkarnie zabić siostrę, matka - córkę, kolejną bezużyteczną dziewczynkę, jaka się urodzi. Tu kobiecie odbiera się godność, a nawet życie zgodnie z odwiecznym obyczajem i uświęconą tradycją. A śmierć jest karą dla dziewczyny, która zhańbi rodzinę. Tak jak Souad. Wyrok wydaje jej ojciec. Szwagier dokonuje egzekucji. Oblewa Souad benzyną i podpala... SOUAD przeżyła - cudem, ale rodzina usiłowała zabić ją nawet w szpitalu. Na zawsze jednak pozostanie straszliwie okaleczona - na ciele i duszy. I wciąż musi się ukrywać; dopóki żyje, jej rodzinę okrywa hańba. Spalona żywcem, opublikowana pod pseudonimem szokująca opowieść o piekle, jakim było jej dzieciństwo i młodość, stała się międzynarodowym bestsellerem. Wydana w 37 w krajach książka przerywa tabu milczenia wobec istniejącej nadal w krajach muzułmańskich barbarzyńskiej tradycji. Nieludzkiego obyczaju, prawa mężczyzn, na mocy którego co najmniej pięć tysięcy kobiet pada co roku ofiarą zbrodni honorowej. Nazwa - Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe Autor - Souad Oprawa - Miękka Wydawca - Amber Kod ISBN - 9788324159406 Kod EAN - 9788324159406 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Tłumacz - 31182,maria rostworowska; Format - 110 x 175 x 14 Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-06-23

Sklep: InBook.pl

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias - 2854109292

51,27 zł

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka, posiadająca istotne walory praktyczne, jest pierwszą pozycją polskiej autorki w tak kompleksowy sposób analizującą nie tylko istotę funkcjonowania kredytowych instrumentów pochodnych, ale również modele ich wyceny, doskonalenie których autorka słusznie uznaje za kluczowe dla rozwoju tego rynku. Niewątpliwą zaletą opracowania jest mnogość przykładów, przeprowadzających Czytelnika przez kolejne etapy szacowania wartości omawianych struktur i tworzących idealną bazę dla zrozumienia konstrukcji tych złożonych produktów. Prof. zw. dr hab. Janusz Soboń Publikacja stanowi cenne kompendium wiedzy zarówno dla praktyków rynku finansowego, jak i studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich, jak również dla pracowników nauki zainteresowanych wdrażaniem metod kwantyfikacji ryzyka kredytowego w praktykę. Prof. nadzw. SGH dr hab. Paweł Niedziółka Nazwa - Pochodne instrumenty kredytowe Autor - Izabela Pruchnicka-Grabias Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375563733 Kod EAN - 9788375563733 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.5x23.0cm Ilość stron - 280 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Kuloodporne strony internetowe. Jak poprawić elastyczność z wykorzystaniem XHTML-a i CSS. Wydanie II - 2857619957

39,20 zł

Kuloodporne strony internetowe. Jak poprawić elastyczność z wykorzystaniem XHTML-a i CSS. Wydanie II Helion

CSSHTML i XHTML

Poznaj tajniki projektowania doskonałych stron internetowych Jak zbudować elastyczne mechanizmy nawigacyjne? W jaki sposób stosować elementy pływające? Jak w pełni wykorzystać możliwości kaskadowych arkuszy stylów? W coraz dynamiczniej rozwijającym się internecie każdego dnia pojawiają się tysiące witryn WWW. Wiele z nich to prawdziwe arcydzieła - zarówno pod względem projektowym, jak i merytorycznym. Często jednak, otwierając swoją ulubioną witrynę WWW nie w tej przeglądarce, co dotychczas, widzimy coś zupełnie innego! Ile razy, podczas projektowania witryny WWW szukamy rozwiązania problemów związanych z różnymi interpretacjami standardów W3C w różnych przeglądarkach? Ile czasu zajmuje zmiana układu graficznego strony lub dodanie nowych elementów? Ilu projektantów stron WWW zastanawia się nad tym, jak poprawić ich elastyczność i uniwersalność? Książka "Kuloodporne strony internetowe. Jak poprawić elastyczność z wykorzystaniem XHTML-a i CSS. Wydanie II" opisuje techniki tworzenia niemal doskonałych witryn WWW. Doskonałych - bo wyglądających równie dobrze w każdej przeglądarce i przy każdej rozdzielczości ekranu, łatwych w nawigacji i prostych w rozbudowie. Czytając ją, poznasz najnowsze standardy XHTML i CSS, nauczysz się odpowiednio dobierać czcionki i ich rozmiary, korzystając z jednostek em; dowiesz się, jak pozycjonować elementy strony i budować uniwersalne mechanizmy nawigacyjne. Odkryjesz sposoby tworzenia uniwersalnych stron internetowych. Dobór rozmiaru i jednostek miary tekstu Skalowalne menu Zastępowanie tabel elementami pływającymi Pozycjonowanie składników strony Definiowanie stylów dla ramek Oddzielanie warstwy prezentacji od treści strony Korzystanie z narzędzi do weryfikacji konstrukcji strony Budowanie skalującego się układu strony Wykorzystaj wiedzę zawartą w tej książce i twórz strony internetowe, które zachwycą nie tylko wyglądem, ale też uniwersalnością.

Sklep: Booknet.net.pl

Maria Ćwiklińska, Małgorzata Rogozińska DYKTANDA ELEMENTARNE DLA KLASY II SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA. ZESZYT UCZNIA [antykwariat] - 2834461727

19,00 zł

Maria Ćwiklińska, Małgorzata Rogozińska DYKTANDA ELEMENTARNE DLA KLASY II SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA. ZESZYT UCZNIA [antykwariat] Triangiel

Antykwariat literacki / Muzyka i taniec

Nowoczesny zestaw dyktand dla dzieci i młodzieży. Układem materiału oraz założeniami metodycznymi nawiązuje do Solfeżu elementarnego Marii Wacholc. Kolejność wprowadzania nowych zagadnień jest taka sama jak w Solfeżu elementarnym, co pozwala na równoległe korzystanie z obu podręczników, a tym samym daje możliwość opracowywania identycznych zagadnień w różnych formach, takich jak śpiewanie, rozpoznawanie, zapisywanie. Środek dydaktyczny zalecany do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego na podstawie recenzji specjalistów: prof. dr hab. Marii Wacholc i mgr Małgorzaty Bednarek. Numer zalecenia: 1/2005. ISBN 83-88924-22-2

Sklep: Hatteria.pl

Jadwiga Salach, Barbara Sagnowska, Jerzy M. Kreiner FIZYKA Z ASTRONOMIĄ II [antykwariat] - 2834462238

6,00 zł

Jadwiga Salach, Barbara Sagnowska, Jerzy M. Kreiner FIZYKA Z ASTRONOMIĄ II [antykwariat] WSiP

Antykwariat literacki / Podręczniki i pomoce szkolne

Podniszczona okładka. Wnętrze książki - stan bardzo dobry minus.

Sklep: Hatteria.pl

Andre Frossard ROZMOWY Z JANEM PAWŁEM II [antykwariat] - 2834460151

10,00 zł

Andre Frossard ROZMOWY Z JANEM PAWŁEM II [antykwariat] Pozostałe

Antykwariat literacki / Religia i filozofia

Okładka zniszczona. Stan książki wewnątrz dobry.

Sklep: Hatteria.pl

CSS. Witryny internetowe szyte na miarę. Autorytety informatyki. Wydanie III - Charles Wyke-Smith - 2837004214

37,38 zł

CSS. Witryny internetowe szyte na miarę. Autorytety informatyki. Wydanie III - Charles Wyke-Smith

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Kaskadowe arkusze stylów (CSS) to technologia, która pozwoliła oddzielić treść od formy jej prezentacji. Dzięki temu tworzenie stron stało się prostsze i przyjemniejsze. Uzyskanie spójnego wyglądu witryny i błyskawiczne wprowadzanie zmian graficznych w obrębie całej strony nie byłyby możliwe bez stylów CSS. Kolejna wersja - CSS3 - dostarcza jeszcze więcej możliwości. Atrakcyjne efekty wizualne czy obsługa wielu formatów ekranu to tylko niektóre z nich. Kolejne wydanie tej książki zostało ulepszone, poprawione i zaktualizowane o nowe funkcje wersji CSS3. W trakcie lektury nauczysz się precyzyjnie pozycjonować elementy, ustawiać marginesy, umieszczać obrazy w tle oraz tworzyć eleganckie tabele. Ponadto zobaczysz, jak przygotować atrakcyjny formularz, menu lub listę. Twoją szczególną uwagę z pewnością zwrócą rozdziały poświęcone CSS3. Oszałamiające efekty specjalne, przystosowanie do obsługi różnych formatów ekranu oraz wsparcie dla urządzeń mobilnych to tylko część atrakcji czekających na Ciebie. Książka ta jest doskonałym kompendium wiedzy na temat kaskadowych arkuszy stylów - warto w nią zainwestować! Sięgnij po tę książkę i zdobądź wiedzę na temat: podstaw arkuszy stylów CSS zaawansowanych metod selekcji atrybutów nowości w CSS3 tworzenia nowoczesnych i elastycznych stron WWW Obowiązkowa lektura dla każdego programisty WWW! Nazwa - CSS. Witryny internetowe szyte na miarę. Autorytety informatyki. Wydanie III Oryginalny tytuł - Stylin' with CSS: A Designer's Guide (3rd Edition) (Voices That Matter) Autor - Charles Wyke-Smith Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324670666 Kod EAN - 9788324670666 Wydanie - - Rok wydania - 2013 Język - PL Tłumacz - Maksymilian Gutowski Seria wydawnicza - - Format - 168x237 Ilość stron - 308 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-08-30

Sklep: InBook.pl

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II - 2823033372

40,95 zł

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II Helion

Biznes

Zostań prawdziwym e-biznesmenem! Marketing

Sklep: Księgarnia-Techniczna.com

Kuloodporne strony internetowe. Jak poprawić elastyczność z wykorzystaniem XHTML-a i CSS. Wydanie III - Dan Cederholm - 2837017660

35,90 zł

Kuloodporne strony internetowe. Jak poprawić elastyczność z wykorzystaniem XHTML-a i CSS. Wydanie III - Dan Cederholm

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Tylko krok dzieli Cię od idealnej witryny! Każdego dnia w sieci pojawiają się tysiące nowych witryn. Niejednokrotnie są one perfekcyjne merytorycznie i interesujące wizualnie. Niestety, wiele z nich nie odniesie sukcesu, bo nie trafi do szerokiego grona odbiorców. Konkurencja jest dziś tak ogromna, że Twoje rozwiązanie musi się wyróżniać nie pod jednym, a pod kilkoma względami. Jedną z najważniejszych zalet dobrej strony jest lekki, poprawny kod, korzystający z nowości języka HTML5 i CSS3 oraz dostępny dla różnych urządzeń (stacjonarnych i mobilnych). W trakcie lektury kolejnej edycji tej wyjątkowej książki dowiesz się, jak zagwarantować czytelność i atrakcyjność Twojej strony, nawet jeśli nie masz dostępu do elementów graficznych i CSS. Ponadto zobaczysz, jak sobie radzić z rozmiarem czcionek czy ograniczoną przestrzenią. Każdy rozdział rozpoczyna się opisem rozwiązania, które nie jest kuloodporne. Rozwiązanie takie przeważnie opiera się na tradycyjnych technikach i zwykłym kodzie HTML. Dan Cederholm, autor tej bestsellerowej pozycji, rozkłada je na czynniki pierwsze i pokazuje przy okazji różne ograniczenia. Następnie proponuje zastosowanie wariantu alternatywnego, opracowanego przy użyciu HTML-a oraz CSS. Ten wariant umożliwia zastąpienie opasłego źródła odchudzonym, strukturalnym kodem oraz przemyślnie opracowanymi regułami CSS. W rezultacie otrzymany projekt jest lekki i dostępny dla wielu użytkowników. Na koniec Dan prezentuje proces tworzenia kompletnej strony internetowej z komponentów omówionych w poprzednich rozdziałach. Ten sposób naprawdę pozwala się wiele nauczyć! Skalowanie tekstu za pomocą słów kluczowych, wartości procentowych oraz jednostek em, dające użytkownikowi pełną kontrolę nad czytelnością projektu Uwzględnianie elastycznego wydłużania poziomych komponentów strony w pionie Zastosowanie elementów pływających do opracowania struktur tabelarycznych Zapewnienie czytelności strony nawet wtedy, gdy brak obrazków i obsługi CSS Rozdzielanie warstwy prezentacyjnej i kodu w tradycyjnych tabelach oraz odtwarzanie ich wyglądu za pomocą CSS Zastosowanie filozofii stopniowego ulepszania projektów dzięki HTML5 oraz CSS3 Sięgnij po tę książkę i twórz niezawodne strony w sieci! Nazwa - Kuloodporne strony internetowe. Jak poprawić elastyczność z wykorzystaniem XHTML-a i CSS. Wydanie III Oryginalny tytuł - Bulletproof Web Design: Improving flexibility and protecting against worst-case scenarios with HTML5 and CSS3 (3rd Edition) Autor - Dan Cederholm Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324651207 Kod EAN - 9788324651207 Wydanie - 3 Rok wydania - 2013 Język - PL Tłumacz - Piotr Cieślak na podstawie: "Kuloodporne strony internetowe. Jak poprawić elastyczność z wykorzystaniem XHTML-a i CSS" w tłumaczeniu Agaty Bulandry oraz "Kuloodporne strony internetowe. Jak poprawić elastyczność z wykorzystaniem XHTML-a i CSS. Wydanie II" w tłumaczeniu Anny Trojan Format - 170x230 Ilość stron - 312 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-01-18

Sklep: InBook.pl

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II - 2857605761

35,10 zł

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II onepress

Mapy

>> Możesz kupić książkę w zestawie, w atrakcyjnej cenie: Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II i Kolejna odsłona Zostań prawdziwym e-biznesmenem! Marketing - promocja sklepu, systemy partnerskie, komunikacja z klientem Użyteczność witryny - rozmieszczenie elementów, wyszukiwanie, nawigacja Wybór sklepu - funkcjonalność, modele oprogramowania, logistyka Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety - nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" - aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki. Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy! Strategie konkurencji i zyskiwanie zaufania klienta Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach Programy partnerskie, aukcje internetowe, różne formy promocji Public relations i kampanie reklamowe Kompleksowa analiza danych statystycznych i obliczanie zysków Obsługa klienta przed sprzedażą i po niej Grafika i rozmieszczenie elementów witryny Strona główna, strona kategorii, strona produktu Nawigacja, proces zamawiania, koszyk Logowanie, zakładanie konta, wyszukiwanie wśród produktów w sklepie Centrum informacyjne, bezpieczeństwo, logistyka Modele oprogramowania, charakterystyka najważniejszych rozwiązań Prawo w kontekście sklepu internetowego Załóż własny sklep internetowy - rozkręć wielkie źródło dochodów!

Sklep: Booknet.net.pl

Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II - 1193479995

47,00 zł

Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II Helion

multimedia > książki

Książka Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!

Sklep: Helion.pl

Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II - 1168560983

51,70 zł

Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II

Informatyka i Internet

Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach? Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki? Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie! Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze! Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym Określanie wartości użytkowników witryny Tworzenie strategii udanej kampanii PPC Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników Wybór słów kluczowych Maksymalizacja tropu wyszukiwania Strony konwersji, oferty i budżet Zarządzanie kampanią Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań Kup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwiększ swoją sprzedaż!

Sklep: Planetaksiazki.pl

Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II - 2823033456

59,22 zł

Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II Onepress

Biznes

Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach? Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki? Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie! Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze! Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym Określanie wartości użytkowników witryny Tworzenie strategii udanej kampanii PPC Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników Wybór słów kluczowych Maksymalizacja tropu wyszukiwania Strony konwersji, oferty i budżet Zarządzanie kampanią Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań Kup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwiększ swoją sprzedaż! Autorzy:Kevin Lee, Catherine Seda Format:168x237 ISBN:978-83-246-2605-2 Objętość:256 Oprawa:miękka Rok wydania:2010-06-15 Seria cyklu:E-biznes Tłumacze:Tomasz Walczak Tytuł oryginalny:Search Engine Advertising: Buying Your Way to the Top to Increase Sales (2nd Edition)

Sklep: Księgarnia-Techniczna.com

Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II - 2857605716

42,30 zł

Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II onepress

Mapy

Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach? Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki? Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie! Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze! Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym Określanie wartości użytkowników witryny Tworzenie strategii udanej kampanii PPC Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników Wybór słów kluczowych Maksymalizacja tropu wyszukiwania Strony konwersji, oferty i budżet Zarządzanie kampanią Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań Kup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwiększ swoją sprzedaż!

Sklep: Booknet.net.pl

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II - 2823033475

49,14 zł

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II Onepress

Biznes

>> Możesz kupić książkę w zestawie, w atrakcyjnej cenie: Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II i Kolejna odsłona Zostań prawdziwym e-biznesmenem! Marketing - promocja sklepu, systemy partnerskie, komunikacja z klientem Użyteczność witryny - rozmieszczenie elementów, wyszukiwanie, nawigacja Wybór sklepu - funkcjonalność, modele oprogramowania, logistyka Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety - nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" - aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki. Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy! Strategie konkurencji i zyskiwanie zaufania klienta Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach Programy partnerskie, aukcje internetowe, różne formy promocji Public relations i kampanie reklamowe Kompleksowa analiza danych statystycznych i obliczanie zysków Obsługa klienta przed sprzedażą i po niej Grafika i rozmieszczenie elementów witryny Strona główna, strona kategorii, strona produktu Nawigacja, proces zamawiania, koszyk Logowanie, zakładanie konta, wyszukiwanie wśród produktów w sklepie Centrum informacyjne, bezpieczeństwo, logistyka Modele oprogramowania, charakterystyka najważniejszych rozwiązań Prawo w kontekście sklepu internetowego Załóż własny sklep internetowy - rozkręć wielkie źródło dochodów! Autorzy:Wojciech Kyciak Format:158x235 ISBN:978-83-246-2490-4 Objętość:264 Oprawa:miękka Rok wydania:2010-02-19 Seria cyklu:E-biznes

Sklep: Księgarnia-Techniczna.com

szukaj w Kangoo antykwariat internetowy szachy od a do z t i ii 7816

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

antykwariat internetowy szachy od a do z t i ii 7816

- znaleziono 1 polecany sklep

 

sklep Akumulatory.tm.pl

w rejestrze od 2009r.

tel. 22 649 34 17, Warszawa

Akumulatory żelowe agm litowe li-ion NiCd NiMh oraz baterie alkaliczne litowo jonowe odstr...

sonnenschein - haze - ssb - rayovac - herbertz - panasonic - mw power ...

opinie:3

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy pl szachy od a do z t i ii 7816

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.112, t2=0, t3=0, t4=0.014, t=0.113

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2017 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER