antykwariat internetowy zagadnienia antropologii zarys antropologii teoretycznej 13931

- znaleziono 52 produkty w 7 sklepach

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias - 2854109292

51,27 zł

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka, posiadająca istotne walory praktyczne, jest pierwszą pozycją polskiej autorki w tak kompleksowy sposób analizującą nie tylko istotę funkcjonowania kredytowych instrumentów pochodnych, ale również modele ich wyceny, doskonalenie których autorka słusznie uznaje za kluczowe dla rozwoju tego rynku. Niewątpliwą zaletą opracowania jest mnogość przykładów, przeprowadzających Czytelnika przez kolejne etapy szacowania wartości omawianych struktur i tworzących idealną bazę dla zrozumienia konstrukcji tych złożonych produktów. Prof. zw. dr hab. Janusz Soboń Publikacja stanowi cenne kompendium wiedzy zarówno dla praktyków rynku finansowego, jak i studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich, jak również dla pracowników nauki zainteresowanych wdrażaniem metod kwantyfikacji ryzyka kredytowego w praktykę. Prof. nadzw. SGH dr hab. Paweł Niedziółka Nazwa - Pochodne instrumenty kredytowe Autor - Izabela Pruchnicka-Grabias Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375563733 Kod EAN - 9788375563733 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.5x23.0cm Ilość stron - 280 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Informacyjne i perswazyjne funkcje reklamy społecznej w świetle antropologii i aksjologii - 2619310476

21,00 zł

Informacyjne i perswazyjne funkcje reklamy społecznej w świetle antropologii i aksjologii Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

MARKETING

Intencją autora monografii jest wniesienie określonego wkładu do nauki o mediach i komunikacji społecznej w postaci syntetycznego opracowania zarysu teorii perswazji w odniesieniu do komunikacji reklam społecznych. Zjawisko perswazji zostało tu omówione w takich aspektach, jak: etymologia i terminologia, istota i przejawy funkcjonowania (w tym zakresy oddziaływania racjonalnego i emocjonalnego), cele oddziaływania, funkcje w procesie komunikowania społecznego, komunikacyjne i psychologiczne kryteria efektywności. Do opisu wymienionych kwestii została przyjęta perspektywa teoretyczno-metodologiczna funkcjonująca w tradycji polskiej myśli z zakresu nauk społecznych i humanistycznych, a oparta doktrynalnie m.in. na filozoficznych założeniach realizmu poznawczego (w odniesieniu do problematyki aksjologicznej), jak również na antropologii filozoficznej i kulturowej, socjologii kultury oraz psychologii kultury (w odniesieniu do zagadnień antropologicznych). Przeprowadzenie badań właściwych związane było z wielokrotną analizą komunikatów reklamowych w ich wymiarze retoryczno-perswazyjnym i semantyczno-antropologicznym. Szczegółowe dane zostały opracowane w postaci syntetycznych zestawień tabelarycznych. Spis treści: Wstęp Rozdział1. Teoretyczne i metodologiczne uwarunkowania badań nad reklamą społeczną 1.1.Wszechobecność perswazji w komunikacji społecznej 1.1.1. Uwagi wstępne 1.1.2. Antropologiczny wymiar perswazji 1.1.3. Aksjologiczno-perswazyjny charakter komunikacji społecznej 1.2. Perswazja a wpływ społeczny i manipulacji 1.2.1. Reklamy społeczne a potrzebna różnicowania perswazji i manipulacji 1.2.2. Antropologiczny kontekst utożsamiania perswazji i manipulacji w neobehawioralnej psychologii społecznej 1.2.3. Polemika z antropologiczną koncepcją erystyczną w podejściu do komunikacji społecznej 1.2.4. Pojęcie, istota i przejawy manipulacji 1.2.5. Cechy różnicujące komunikację perswazyjną i manipulacyjną 1.3. Perswazja jako proces komunikowania - aspekty antropologiczne i etyczne 1.3.1. Pojęcie, istota i przejawy perswazji 1.3.2. Cele komunikowania perswazyjnego 1.3.3. Komunikacyjne kryteria skuteczności perswazji 1.3.4. Komunikacyjne przyczyny braku efektu perswazyjnego 1.4. Psychologiczne uwarunkowania komunikacji perswazyjnej 1.4.1. Sfery psychiczne wpływu perswazyjnego 1.4.2. Antropologiczna polemika z przedmiotową koncepcją człowieka w psychologii społecznej 1.4.3. Konsekwencje dwutorowości perswazji 1.4.4. Psychologiczne kryteria efektywności perswazji 1.5. Reklama społeczna jako komunikowanie perswazyjne 1.5.1. Uwagi wstępne 1.5.2. Specyfika perswazji w reklamie społecznej 1.5.3. Modele komunikacji perswazyjnej w reklamie społecznej 1.5.4. Strategie perswazji w reklamie pożytku publicznego 1.5.5. Funkcje reklamy społecznej 1.5.6. Integracja informacji i perswazji w reklamie społecznej 1.6. Reklama pożytku publicznego jako komunikowanie prospołeczne 1.6.1. Pojęcie odpowiedzialności społecznej 1.6.2. Współczesne wyzwania w wymiarze społecznej odpowiedzialności 1.6.3. Psychologiczne aspekty działalności prospołecznej 1.7. Metodologiczne konteksty badań reklamy społecznej Rozdział 2. Antropologia reklamy społecznej w kontekście nauki o mediach i komunikacji społecznej 2.1. Uwagi wstępne 2.2. Antropologia reklamy na tle antropologii mediów i komunikacji 2.2.1. Antropologia medialna w ujęciu Mihaia Comana i Erica W. Rothenbuhlera 2.2.2. Mechanizm mitologizacji w koncepcji Mihaia Comana 2.2.3. Koncepcja antropologii mediów Faye Ginsburg 2.2.4. Kenta Wertime'a koncepcja kodu źródłowego w komunikacji reklamowej 2.3. Metodologiczne założenia antropologicznej hermeneutyki 2.4. Analizy reklam społecznych - zastosowanie metodologii antropologicznej hermeneutyki 2.4.1. Sformułowanie i uzasadnienie problemu badawczego 2.4.2. Cele badania 2.4.3. Materiał badawczy i metody 2.4.4. Hipotezy 2.4.5. Przebieg badań 2.4.6. Wnioski Rozdział 3. Aksjologia reklamy społecznej 3.1. Interdyscyplinarny i uniwersalny charakter problematyki aksjologicznej 3.2. Filozoficzne konteksty wartości 3.2.1. Fenomenologia odczuwania wartości Maksa Schelera 3.2.2. Antropologia wartości Henryka Elzenberga 3.2.3. Koncepcja genezy wartości Hansa Joasa wobec etyki dyskursu Jurgena Habermasa 3.2.4. Człowiek-osoba jako fundamentalna wartość w antropologii personalistycznej 3.2.5. typologie wartości w aksjologii 3.3. Socjologiczne aspekty funkcjonowania wartości 3.4. Problematyka wartości w psychologii społecznej 3.5. Wartości w aspekcie antropologiczno-kulturowym 3.6. Analizy aksjologiczne reklam społecznych 3.6.1. Kampanie społeczne w kontekście aksjologii kultury - zarys problematyki 3.6.2. Sformułowanie i uzasadnienie problemu badawczego 3.6.3. Cele badania 3.6.4. Materiał badawczy i metody 3.6.5. Hipotezy 3.6.6. Przebieg badań 3.6.7. Wnioski Zakończenie Bibliografia Indeks osób Streszczenie Summary

Sklep: ksiegarnia.edu.pl

Agnieszka Gromkowska-Melosik, Zbyszko Melosik (red.) KULTURA POPULARNA: KONTEKSTY TEORETYCZNE I SPOŁECZNO-KULTUROWE - 2834459858

48,00 zł

Agnieszka Gromkowska-Melosik, Zbyszko Melosik (red.) KULTURA POPULARNA: KONTEKSTY TEORETYCZNE I SPOŁECZNO-KULTUROWE Impuls

Książki / Dziedzictwo, kultura i media

Jeszcze dwie, trzy dekady temu pojęcia

Sklep: Hatteria.pl

Najlepsze lata naszego życia - Marek Hłasko - 2838747945

31,21 zł

Najlepsze lata naszego życia - Marek Hłasko

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Opowiadania zgromadzone w niniejszym tomie powstały w latach 19511956. Należą więc do juweniliów Marka Hłaski. Na ich podstawie wytyczyć można drogę, jaką przebył początkujący pisarz: od zafascynowanego socrealizmem szofera po prowokującego władzę autora Pierwszego kroku w chmurach. Utwory stanowią podróż sentymentalną do czasów Polski stalinowskiej i jej często zniekształcanego przez literaturę obrazu. Nazwa - Najlepsze lata naszego życia Autor - Marek Hłasko Oprawa - Twarda Wydawca - Iskry Kod ISBN - 9788324404544 Kod EAN - 9788324404544 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 13.0x20.5cm Ilość stron - 350 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-09-27

Sklep: InBook.pl

Między niebem a piekłem - Grzegorz Polaczek - 2854925337

21,12 zł

Między niebem a piekłem - Grzegorz Polaczek

Książki & Multimedia > Książki

Opis - "Między niebem a piekłem" to porywająca opowieść o dwóch banitach zesłanych na Ziemię: diable Seth'ie i aniele Bartłomieju. Przypadkowe spotkanie powoduje, iż ze względu na obopólne korzyści, postanawiają zamieszkać razem. Książka opowiada o wspólnych wysiłkach, które mają doprowadzić ich z powrotem do domu, gdzie nie będą musieli mierzyć się z codziennymi problemami życia na Ziemi. Nazwa - Między niebem a piekłem Autor - Grzegorz Polaczek Oprawa - Miękka Wydawca - Novae Res Kod ISBN - 9788377222300 Kod EAN - 9788377222300 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 12.0x19.5cm Ilość stron - 236 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

GDZIE JEST DORY/GDZIE JEST NEMO - PAKIET 2 FILMÓW (2DVD) (Płyta DVD) - 2846810305

70,73 zł

GDZIE JEST DORY/GDZIE JEST NEMO - PAKIET 2 FILMÓW (2DVD) (Płyta DVD)

Książki & Multimedia > Filmy Video

Nazwa - GDZIE JEST DORY/GDZIE JEST NEMO - PAKIET 2 FILMÓW (2DVD) Kod EAN - 7321917506021 Rok wydania - 2016 Nośnik - Płyta DVD Ilość elementów - 2 Podatek VAT - 23% Premiera - 2016-11-21

Sklep: InBook.pl

Pornography - Cure (Płyta winylowa) - 2855491443

79,75 zł

Pornography - Cure (Płyta winylowa)

Książki & Multimedia > Muzyka

Nazwa - Pornography Autor - Cure Wydawca - Universal Music Kod EAN - 0602547875471 Rok wydania - 2016 Nośnik - Płyta winylowa Ilość elementów - 1 Podatek VAT - 23% Premiera - 2016-09-02

Sklep: InBook.pl

Przewodnik po metafizyce - Sebastian Tomasz Kołodziejczyk (red.) - 2837041498

47,07 zł

Przewodnik po metafizyce - Sebastian Tomasz Kołodziejczyk (red.)

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Przewodniki po filozofii to pierwsza w Polsce seria książkowa, której celem jest zdanie sprawy z aktualnego stanu badań naukowych w zakresie wszystkich dyscyplin filozoficznych. Każda pozycja w serii jest zbiorem esejów autorstwa czołowych polskich znawców przedmiotu reprezentujących różne ośrodki akademickie. Adresatami serii są zarówno wykładowcy i studenci filozofii, jak i szersze grono miłośników filozofii, stąd obok dbałości o merytoryczną jakość tekstów, redaktorom serii przyświeca troska o ich jasność i przystępność. Oprócz uporządkowanej prezentacji najważniejszych wątków toczonych dziś filozoficznych debat Czytelnik otrzymuje obszerne wskazówki bibliograficzne, z uwzględnieniem najnowszych publikacji na dany temat.Redaktorzy serii: Sebastian Tomasz Kołodziejczyk & Janusz SalamonPrzewodnik po metafizyce to zbiór artykułów prezentujących najnowsze stany badań nad bogatą problematyką metafizyczną we współczesnej filozofii. Niewątpliwą zaletą Przewodnika jest to, że jego Autorzy przekonująco pokazują, iż wiele problemów tradycyjnej filozofii zostało w wieku XX i XXI podjętych i opracowanych na nowo, głównie dzięki temu, że filozofia analityczna potrafiła przezwyciężyć swoje antymetafizyczne nastawienie. Dodatkowo Autorzy umiejętnie łączą tradycję kontynentalną z analityczną, by w ten sposób zaznaczyć unikalną wartość metafizyki jako dyscypliny uniwersalnej.Redaktor tomu: Sebastian Tomasz KołodziejczykKsiążka, którą łaskawy Czytelnik obecnie otrzymuje, jest świadectwem zainteresowań metafizycznych młodszego pokolenia filozofów polskich. Ich inspiracje są różne, łączy ich jednak fascynacja problematyką metafizyczną i rzetelność w jej podejmowaniu. Dzięki różnorodności propozycji książka stanowi dobry przegląd tego, co dziś w filozofii, także polskiej, się dzieje. Przewodniczący Rady Naukowej Serii: Władysław Stróżewski Nazwa - Przewodnik po metafizyce Autor - Sebastian Tomasz Kołodziejczyk (red.) Oprawa - Miękka Wydawca - WAM Kod ISBN - 9788375057485 Kod EAN - 9788375057485 Rok wydania - 2011 Język - polski Seria wydawnicza - Przewodniki po filozofii Format - 15.5x23.0cm Ilość stron - 636 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Podróżnicy bez mapy i paszportu - Tomasz Szerszeń - 2836961472

32,63 zł

Podróżnicy bez mapy i paszportu - Tomasz Szerszeń

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Najbardziej ekscytujące podróże to te, które odbywamy bez mapy i paszportu, bez z góry założonego planu, gdy poddajemy się poczuciu dezorientacji, wyobcowania. Podróżując w ten sposób, możemy, choć na moment, zapomnieć o wyznaczonych drogach i znajdujących się przy nich drogowskazach: u źródeł takiej podróży leży pragnienie obalenia granic, wymknięcia się pętającym nas ograniczeniom, regułom i hierarchiom... Przygoda, o której opowiada ta książka, odnosi się właśnie do takiego doświadczenia: przewodnikiem i jej głównym bohaterem jest Michel Leiris (1901-1990) - francuski pisarz, antropolog, etnograf, podróżnik, krytyk sztuki, kolekcjoner, poeta, surrealista. Postać symbolizująca intelektualne meandry poprzedniego wieku, utożsamiająca jego złożoność. Wraz z Leirisem podróżujemy - między Paryżem, Afryką i Karaibami - po bocznych ścieżkach międzywojennej francuskiej awangardy, ukazanej w swych skomplikowanych związkach z antropologią, etnografią, literaturą i kolonializmem. Jednym z przystanków tej podróży jest także legendarne, paradygmatyczne dla sztuki współczesnej pismo 'Documents'. Nazwa - Podróżnicy bez mapy i paszportu Autor - Tomasz Szerszeń Oprawa - Miękka Wydawca - słowo/obraz terytoria Kod ISBN - 9788374532464 Kod EAN - 9788374532464 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 15.5x24.0cm Ilość stron - 270 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-03-09

Sklep: InBook.pl

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad - 2854922647

11,15 zł

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Pierwsze na świecie świadectwo ofiary zbrodni honorowej. Miała siedemnaście lat i zakochała się: zhańbiła rodzinę. Więc rodzina wydała na nią wyrok śmierci... Pokochała go pierwszą miłością. Myślała, że się z nią ożeni. Ale ukochany zniknął, a ona odkryła, że jest w ciąży. A w jej świecie to najcięższa zbrodnia... W zapomnianej przez Boga wiosce w Cisjordanii kobiety są warte mniej niż zwierzęta domowe. Tu mężczyzna jest panem życia i śmierci żony, córki, siostry. Brat może bezkarnie zabić siostrę, matka - córkę, kolejną bezużyteczną dziewczynkę, jaka się urodzi. Tu kobiecie odbiera się godność, a nawet życie zgodnie z odwiecznym obyczajem i uświęconą tradycją. A śmierć jest karą dla dziewczyny, która zhańbi rodzinę. Tak jak Souad. Wyrok wydaje jej ojciec. Szwagier dokonuje egzekucji. Oblewa Souad benzyną i podpala... SOUAD przeżyła - cudem, ale rodzina usiłowała zabić ją nawet w szpitalu. Na zawsze jednak pozostanie straszliwie okaleczona - na ciele i duszy. I wciąż musi się ukrywać; dopóki żyje, jej rodzinę okrywa hańba. Spalona żywcem, opublikowana pod pseudonimem szokująca opowieść o piekle, jakim było jej dzieciństwo i młodość, stała się międzynarodowym bestsellerem. Wydana w 37 w krajach książka przerywa tabu milczenia wobec istniejącej nadal w krajach muzułmańskich barbarzyńskiej tradycji. Nieludzkiego obyczaju, prawa mężczyzn, na mocy którego co najmniej pięć tysięcy kobiet pada co roku ofiarą zbrodni honorowej. Nazwa - Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe Autor - Souad Oprawa - Miękka Wydawca - Amber Kod ISBN - 9788324159406 Kod EAN - 9788324159406 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Tłumacz - 31182,maria rostworowska; Format - 110 x 175 x 14 Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-06-23

Sklep: InBook.pl

34 kazania na niedziele i dni powszednie - Ks. Aleksander Radecki - 2836933638

12,24 zł

34 kazania na niedziele i dni powszednie - Ks. Aleksander Radecki

Książki & Multimedia > Książki

Nazwa - 34 kazania na niedziele i dni powszednie Autor - Ks. Aleksander Radecki Oprawa - Miękka Wydawca - Franciszkańskie Wydawnictwo św Antoniego Kod ISBN - 9788388598098 Kod EAN - 9788388598098 Rok wydania - 2002 Format - 120x190 Ilość stron - 190 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Obrus Barbie 180x120cm - 2846485393

9,48 zł

Obrus Barbie 180x120cm

Książki & Multimedia > Książki

Nazwa - Obrus Barbie 180x120cm Wydawca - ARPEX Kod ISBN - 5907667245209 Kod EAN - 5907667245209 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start - Anna Szajkowska - 2837008102

19,21 zł

Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start - Anna Szajkowska

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Grunt to mieć plan. Biznesplan!Masz pomysł na biznes? Gratulacje! Teraz czas zamienić idee na konkretne zyski. By się solidnie do tego przygotować, musisz stworzyć biznesplan. Weź czystą kartkę papieru albo otwórz nowy dokument na ekranie swojego laptopa. Zacznij od liczb - jeśli jesteś w tym biegły i ten aspekt uważasz za najważniejszy, skup się na planie finansowym. Możesz też zacząć od marketingu: ustalić asortyment, opisać wachlarz usług i skalkulować zróżnicowanie cen. Możesz zaplanować akcje promocyjne, dokonać badania aktualnych cen na rynku czy posłuchać opinii potencjalnych klientów. Wyobraź sobie swoją przyszłą spółkę - co ją charakteryzuje, co widzisz najwyraźniej? Dobrany zespół kreatywnych pracowników, którzy są dla siebie życzliwi? Może zaczniesz od planowania struktury zatrudnienia, klucza doboru pracowników, systemów motywacyjnych? Nie jest łatwo, prawda? Jednak nagroda za trud będzie wielka.Stworzenie biznesplanu pomaga osiągnąć sukces. Dzieje się tak dlatego, że planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowań i przemyśleń. Poszukiwanie rozwiązań wiąże się z uzupełnianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywność i prowadzi do rozwijania ciekawych pomysłów. Dzięki analizie danych rynkowych można pogłębić lub zaktualizować wiedzę na temat zmian w popycie, trendach czy standardach. Analiza słabych i mocnych stron uświadamia potrzebę zmian, testuje elastyczność i pomaga zarządzać ryzykiem. Proces pisania biznesplanu stwarza okazję do osobistego rozwoju jego autorów poprzez określanie wartości, zasad i priorytetów oraz stymulowanie umiejętności twórczych, a nawet artystycznych. Zatem - pisanie czas zacząć...Anna Szajkowska - z sukcesem współprowadziła rodzinną firmę i pracowała dla międzynarodowego koncernu paliwowego. Wiedzę i doświadczenia zdobyte w kraju wykorzystała i pogłębiła podczas pobytu w Barcelonie, gdzie współpracowała z przedsiębiorstwami inwestującymi w rozwój na rynku europejskim. W pracy i życiu prywatnym kieruje się filozofią zen, a mądrości Wschodu łączy z pasją trenowania sztuk walki. Interesują ją różnice dotyczące zarządzania, struktury i strategii firm na tle kulturowym. Nazwa - Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start Autor - Anna Szajkowska Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324648726 Kod EAN - 9788324648726 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 14.0x21.0cm Ilość stron - 128 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-04-05

Sklep: InBook.pl

I REMEMBER - Alunageorge (Płyta CD) - 2847772284

52,34 zł

I REMEMBER - Alunageorge (Płyta CD)

Książki & Multimedia > Muzyka

Opis - Długo oczekiwany drugi album AlunaGeorge! Płyta

Sklep: InBook.pl

Skarbczyk baśni Andersena. - Hans Christian Andersen - 2837025801

13,71 zł

Skarbczyk baśni Andersena. - Hans Christian Andersen

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wydanie 2012r. Oprawa twarda. Strony 320. Format 17,0x24,0cm. Nazwa - Skarbczyk baśni Andersena. Autor - Hans Christian Andersen Oprawa - Twarda Wydawca - Fenix Kod ISBN - 9788363203498 Kod EAN - 9788363203498 Rok wydania - 2012 Język - polski Tłumacz - Krzywicka Izabela Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 320 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-03-30

Sklep: InBook.pl

szukaj w Kangoo antykwariat internetowy zagadnienia antropologii zarys antropologii teoretycznej 13931

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy pl zagadnienia antropologii zarys antropologii teoretycznej 13931

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.137, t2=0, t3=0, t4=0.023, t=0.137

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2018 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER