antykwariat internetowy sto lat na nowym swiecie 10572
- znaleziono 57 produktów w 9 sklepach
Hipnotyczny Marketing ebookpoint
Książki
Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online?"Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?" Od: Joe Vitale Wimberley, Texas, Stany Zjednoczone Drogi przyjacielu, Może to się już i Tobie przytrafiło. Nadchodzi czas w życiu każdego z nas, gdy musimy przestać martwić się o zarabianie pieniędzy z tego, co robimya zacząć myśleć o tym, jak pomóc innym. Ten czas nastał dla mnie 29 grudnia 2001 roku. To były moje 48 urodziny. To było dla mnie ważne wydarzenie. Przecież nikt z nas nie wie, ile jeszcze czasu nam zostało. Zastanawiałem się nad całym moim życiem i zdałem sobie sprawę, że choć kiedyś zmagałem się, głodowałem, a nawet zbankrutowałem , teraz jestem w punkcie, w którym życie jest piękne. Żyję w przepięknym domu w malowniczych, górzystych, wiejskich terenach w okolicach Austin, w stanie Texas. Jeżdżę luksusowymi samochodami. Mam piękną, inteligentną kobietę, która mnie kocha. Moje książki są bestsellerami. I mam wystarczająco wiele pasywnego przychodu ze wszystkiego, czego do tej pory dokonałem, że nie muszę nic już więcej robić. Życie jest piękne. Wtedy właśnie zadałem sobie pytanie, które zmieniło moje życie: Co dalej? Odpowiedź jest następująca: Nastał czas abym podzielił się prawdziwymi sekretami marketingu dla dowolnego biznesu na Ziemi. PRAWDZIWYMI sekretami? Jak widzisz, większość specjalistów od marketingu pokazuje Ci wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć zyski swojego biznesu. Jeden guru marketingu da Ci sto różnych porad. Inny zdezorientuje Cię swoim skomplikowanym słownictwem i zagmatwanymi teoriami. Inny specjalizuje się w tylko jednym aspekcie marketingu reklamach mailingowych, publicity, w sprzedaży przez Internet, w telemarketingu, w czymkolwiek. Oni wszyscy mają dobre zamiary . Ale nie dają Ci tych prawdziwych sekretów, które sprawią, że Twój biznes odniesie dziś sukces. Nie dają Ci całego systemu. Zaskoczony? Nie można ich winić, naprawdę. Jeśli powiedzą Ci wszystko co wiedzą, nie będziesz ich więcej potrzebować. Tak długo, jak długo karmią Cię małymi fragmentami swojego marketingowego tortu, Ty zawsze pozostajesz głodny i będziesz kupować od nich wiedzę kawałek po kawałku. Czy nie jesteś tym zmęczony? Przyznaj to. Kupowałem książki, kasety i magazyny również od nich. Dostawałem wnioski i porady które były przydatne. Ale nigdy jeszcze nie dostałem systemu kompletnej strategii która zadziałałaby dla mnie. Musiałem stworzyć taką dla samego siebie. Ok., wystarczy tego. Jestem gotowy, by wyjawić całą prawdę . Jestem gotowy, by powiedzieć Ci co działa w marketingu dla Twojego biznesu właśnie dziś i jestem gotowy zrobić to za niewiele więcej niż nic. Dlaczego? Oto cała historia. W 1999 roku, po cichu stworzyłem nową strategię marketingową. Nazwałem ją Marketing Gwarantowanych Zysków. Pozwoliłem trzem osobom zatrudnić mnie, bym stworzył Strategię MGZ dla nich. Zapłacili mi po 25 tysięcy dolarów każdy. W 2000 roku, zdecydowałem że pominąłem zbyt wiele osób pozostało sporo pieniędzy do zarobienia. Zdecydowałem więc, że stworzę lekcje przesyłane emailem na temat mojej Strategii MGZ. Wszyscy musieli podpisać umowy, że nie wyjawią sekretów mojej strategii generowania zysków. Tuzin osób zapłaciło mi po 2500$ każdy, aby uczestniczyć w tych zajęciach poprzez email. Pamiętam, jak pewnego dnia jeden z moich uczniów napisał mi, że miał 70% wzrost w swoich zyskach w ciągu mniej niż 90 dni. W 2001 roku obchodziłem 48 urodziny i zdecydowałem, że to czas dla mnie, abym oddał coś światu w duży, chwalebny, niezapomniany sposób. Wtedy właśnie zacząłem pisać moją najwspanialszą książkę zwaną Hipnotyczny Marketing. Ciężko mi było napisać tę książkę. Chciałem, aby była doskonała i kompletna. Chciałem, aby była tak prosta, że każdy będzie mógł ją przeczytać i wykorzystać w każdym biznesie. Nawet jeśli są na pograniczu bankructwa! Kiedy skończyłem pierwszą wersję książki, nie wiedziałem, czy była dobra czy nie. Wysłałem ją więc do paru znajomych. Otrzymałem kilka listów pełnych uznania, które dały mi przyjemny dreszcz zadowolenia i dodały pewności siebie. Na przykład: "Jeśli nie potrafisz wyciągnąć pomysłu wartego 50 000 $ z tej książki, lepiej przyłóż sobie lustro do twarzy i zobacz, czy na pewno zaparowuje. Joe odważa się bombardować Cię jednym fenomenalnym opowiadaniem, pomysłem, przykładem po drugim. Mój umysł jest przeładowany! Daję tej książce 5+ -- Yanik Silver, SurefireMarketing.com Nauczyłem się czegoś nowego na każdej stronie, a uczę się o marketingu każdego dnia od 1958 roku. "Joe Vitale zahipnotyzował mnie. Dokonał tego Hipnotycznym Marketingiem, który okazał się książką tak wciągającą, że nie mogłem przestać jej czytać. Nauczyłem się czegoś nowego na każdej stronie, a uczę się o marketingu każdego dnia od 1958 roku. Teraz, mogę tylko wzdrygać się na myśl o tych biednych duszach, które jeszcze nie nauczyły się tego, czego uczy Joe. On nie tylko oświeca, ale również robi to w taki ciepły i ujmujący sposób, że nie możesz przestać, tylko musisz przeczytać do końca tę książkę z uśmiechem w sercu i wyobrażeniami o grubych banknotach w umyśle. Dziękuję Ci Joe za ten potężny wkład w świat marketingu." -- Jay Conrad Levinson, Autor, seria Marketing Partyzancki (wydawany również w Polsce) JayConradLevinson.com Czemu miałbyś oddawać tak dużo za tak niewiele? "Joe, napisałeś arcydzieło. Skondensowałeś formułę stawania się bogatym w tylko 79 dni w 3 proste kroki, które każdy może wykonać to jest genialne! Jak wszystko co piszesz, Hipnotyczy Marketing jest wypełniony życiowymi, bezpośrednimi sposobami do wygenerowania dużych strumieni gotówki przelewających się w czyjekolwiek konto bankowe. Dziękujemy Ci za udostępnianie tego klejnotu wydawniczego. Ale daj spokój Joe Ta cena. Ty chyba żartujesz! Czemu miałbyś oddawać tak dużo za tak niewiele? To jakby sprzedawać Fort Knox po przecenie!" -- Dr. Paul Hartunian, Autor, How to Get a Million Dollars in Publicity FREE! www.PrProfits.com/ezine/ Kiedy zapominam pewnych lekcji marketingu, sięgam po książkę Hipnotyczny Marketing "Bez wątpienia, książka Joe Vitale Hipnotyczny Marketing to tak zwany musiszmieć -- musisz ją przeczytać. Joe zostawia wszystkich innych w tyle, jest całe lata świetlne przed starymi monotonnymi metodami marketingowymi. I robi to w tak prosty sposób Kiedy zapominam pewnych lekcji marketingu, sięgam po książkę Hipnotyczny Marketing, która od razu dodaje dziesiątki tysięcy dolarów do mojego biznesu. Każdy rozdział jest wart setki razy więcej niż cena tej fantastycznej publikacji. Dziękuję Joe, za udostępnianie nam tej informacji. Jeśli istniałaby Nagroda Nobla za najbardziej użyteczną informację na temat marketingu, zdecydowanie otrzymałbyś ją." John Harricharan, Zdobywca licznych nagród, Autor:When You Can Walk on Water, Take the Boat "Rób to, co mówi Hipnotyczny Marketing i staniesz się bogaty! To jest wprost genialne! Nauczyłem się czegoś, co zwiększa moje końcowe zyski za każdym razem kiedy czytam Joea. Hipnotyczny Marketing to ENCYKLOPEDIA specyficznych strategii mówiących, jak zajmować się marketingiem Twojego biznesu. Zaufaj mi. Ostatnim razem kiedy użyłem JEDNEGO z pomysłów Joea Vitale w planie marketingowym, zarobiłem 12 865 $ w ciągu jednego dnia! (A to tylko jeden z pomysłów!)" -- Kevin Hogan, Autor: Psychologia Perswazji, KevinHogan.com Jedyny sposób, w jaki mógłbyś sprawić, by Twoi czytelnicy zarabiali szybciej, to osobiście zrobić im przelew! "Zeszłej nocy skończyłem czytać Hipnotyczny Marketing i mam tylko jedno pytanie: Wybacz mi moje słownictwo, ale Joe, na litość boską, czy zostały Ci jeszcze jakiekolwiek nieodkryte sekrety? Nigdy nie widziałem nikogo odkrywającego tak wiele swoich sekretów w jednym uderzeniu takim, jak ta książka. Jedyny sposób, w jaki mógłbyś sprawić, by Twoi czytelnicy zarabiali szybciej, to osobiście zrobić im przelew! Mój ulubiony rozdział -- 29. Twoja zmieniona wersja tekstu sprzedażowego na stronie jest świetna, ale kiedy porównasz ją do poprzedniej, jest jeszcze lepsza. Również podoba mi się Twój pomysł z testem mięśniowym. To nowoczesna i fascynująca idea. Może zapoczątkujesz nowy trend z tym pomysłem!" -- Blair Warren, Autor: The Forbidden Keys to Persuasion Potrzebujesz tej książki chyba że jesteś bilionerem, którego jedyny problem to bycie zbyt bogatym. "Niesamowite! Nowa książka Joea wskazuje kompletną, żeglowną drogę dla zarówno marketingowych nowicjuszy, jak i marketingowych weteranów. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i specyficznych technik. Dodatkowo, jest tu kilka klejnotów w tej książce jak 5 sposobów, aby sprawić, że ludzie przeczytają Twojego emaila, oraz 5 sposobów, by napisać zabójczy emailowy list sprzedażowy. Każdy z tych elementów jest wart przynajmniej 10 razy tyle co cena tej książki. Potrzebujesz tej książki chyba że jesteś milionerem, którego jedyny problem to bycie zbyt bogatym. David Garfinkel, Autor: Advertising Headlines That Make You Rich, AdHeadlines.com (Opinie polskich marketerów o "Hipnotycznym Marketingu" znajdziesz na końcu tego listu) Oczywiście potem poszedłem i dokończyłem tę książkę! Sam spis treści pokazuje, jak wiele dla Ciebie jest w tej książce Krok Pierwszy: Hipnotyczny Rozgłos Rozdział 1: Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych Rozdział 2: Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO Rozdział 3: Latające karły i bohater ludowego PR-u Rozdział 4: Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu Rozdział 5: Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę Rozdział 6: Pokaż swój stanik! Rozdział 7: 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie Rozdział 8: Woda... na młyn Rozdział 9: Sprzedając krwawe gry komputerowe Rozdział 10: Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu Rozdział 11: Jak zainstalować pragnienia sukcesu w swoim umyśle Rozdział 12: Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media Rozdział 13: 10 porad, jak stać się atrakcyjnym dla mediów, od medialnej Tygrysicy Rozdział 14: Siedem praw najlepszego promotora baseballu Rozdział 15: Psychologia hipnotycznego rozgłosu Rozdział 16: Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby totalnie zawładnąć uwagą mediów Rozdział 17: Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma Rozdział 18: Niesamowity sposób o nazwie E-DR Publicity Rozdział 19: Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów Rozdział 20: 14 natychmiastowych sposobów na wysłanie Twojej informacji prasowej Rozdział 21: Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie telewizyjnym i radiowym Krok drugi: Hipnotyczne Strony WWW Rozdział 22: Klucze do hipnotycznych stron internetowych Rozdział 23: Mistrz copywritingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety Rozdział 24: Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety Rozdział 25: Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony Rozdział 26: Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony Rozdział 27: Jakie są najsilniejsze strony bezpośredniej sprzedaży w Internecie? Rozdział 28: Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata Rozdział 29: Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną Rozdział 30 Jak Inspirujący Muzyk Ludowy może stworzyć hipnotyczny serwis internetowy Rozdział 31 Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu Krok trzeci: Hipnotyczne e-maile Rozdział 32: Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać Rozdział 33: Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila Rozdział 34: Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających Rozdział 35: 5 najlepszych sposobów pisania tematów e-maili Rozdział 36: Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%? Rozdział 37: Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym Rozdział 38: Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty Rozdział 39: Jak zarobić nawet jeszcze więcej używając tego nietypowego sekretu e-mailowego Rozdział 40: Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by ludzie otworzyli Twojego e-maila? Rozdział 41: Naprawdę zabójczy hipnotyczny sales-letter, użyty w sieci i poza nią Rozdział 42: Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów BONUS #1+ Specjalny ebook: "Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego?" BONUS #2+ Specjalny ebook: "10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów" BONUS #3+ Specjalny ebook: "Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki" BONUS #4+ Specjalny ebooka: "Niebezpieczne sprzedawanie nowy sposób zwiększenia zysków" BONUS #5+ Specjalny ebook: "Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy" BONUS #6+ Specjalny ebook: "Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami" BONUS #7+ Specjalny ebook: "Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu" Epilog: Ukrywany sekret stawania się bogatym w zaledwie 79 dni Tak więc informuję Cię, że Hipnotyczny Marketing jest już dostępny . Ale zanim go zamówisz, pozwól, że przedstawię Ci trójstopniową strategię marketingową załączoną w tej książce, która znacznie różni się od wszystkiego co do tej pory widziałeś kiedykolwiek. 1. E-DR Publicity. Tradycyjne publicity (czyli zdobywanie rozgłosu w mediach) jest egocentryczne. Twoje imię trafia do gazety albo wspomina się o Tobie w telewizji. I co z tego? To rzadko przekłada się na sprzedaż. Mój system E-DR Publicity to zdobywanie rozgłosu, który sprawia, że ludzie podejmują akcję, od razu. Sprawia, że oni robią to, czego od nich oczekujesz. Prawie nikt żywy w dzisiejszych czasach nie wie, jak tworzyć tego typu rozgłos. Ja wiem. W mojej nowej książce mówię o mężczyźnie, który będąc bez pieniędzy stworzył nowy biznes, który zyskał ogólnokrajowy rozgłos i uczynił go bogaczem. Ty też możesz to zrobić. Możesz wykorzystać E-DR Publicity za grosze a często wręcz za darmo. 2. Strony WWW generujące reakcję. Są dwa rodzaje stron internetowych, które działają: Napędzane przez informację -- i napędzane przez bezpośrednią sprzedaż. Mocno uderzające strony takie jak te, promujące moje książki, dążą do sprzedaży i robią to efektywnie. W mojej książce odkrywam strony, które zarabiają i pokazuję Ci jak kreować swoje własne - opierając się na mało znanych zasadach. To tak naprawdę bardzo proste kiedy już znasz sekrety, jak to się robi. 3. Hipnotyczne E-maile. Legendarny marketer Jay Abraham i ja rozmawialiśmy kiedyś o wiadomościach e-mail jako o słabo wykorzystywanym, ale o ogromnym potencjale narzędziu marketingowym. Wysyłałem emaile, które generowały zysk na poziomie 21 500 $ w mniej niż tydzień. W mojej nowej książce zobaczysz moje emaile jak również maile od tych, którzy zarobili grube dolary dzięki tylko i wyłącznie wiadomościom email. Tak długo jak długo masz konto w banku, możesz to zrobić. Koszt jest zerowy. Zwrot może być oszałamiający. Czy dostrzegasz już różnicę? Kiedy większość ludzi w marketingu będzie próbowała sprzedawać Ci książki, magazyny, programy, szkolenia czy cokolwiek innego, rzadko kiedy dadzą Ci kompletny system. Nie mogą. To by wyłączyło ich z biznesu. Zbankrutowaliby. A co ze mną? Jeśli jesteś obeznany z moją twórczością, wiesz że mam w sobie pragnienie dawania innym. Dlatego jestem gotowy, aby oddać Ci moje marketingowe sekrety , do których dochodziłem metodami prób i błędów, przez pot, krew i łzy, które doprowadziły mnie do bogactwa. Nie będziesz mi musiał płacić 25 000 $ za nie. Ani 2 500 $. Ani nawet 100 $. W dodatku otrzymasz również zamówisz Hipnotyczny Marketing . Zdumieją Cię one swoimi niesamowitymi poradami. Dostaniesz wszystko w plikach PDF, abyś mógł przeczytać na komputerze, lub wydrukować i czytać na łóżku, w ogrodzie lub na plaży. Ogółem, to może być najlepszy deal XXI wieku. W tym momencie, decyzja należy do Ciebie. Jeśli kupisz tę książkę, świetnie. Zarobię wystarczająco dużo pieniędzy, aby dawać na wartościowe cele, poczuję się dobrze z tym, Złote Myśli zarobią trochę pieniędzy za promocję książki, a Ty skorzystasz poznając najskuteczniejszy system marketingowy wszechczasów. Ostatecznie, Twój sukces nie zależy głównie od zewnętrznych czynników. Zależy głównie od Ciebie. Hipnotyczny marketing wskazuje Ci drogę. Jesteś gotowy ją obrać? Pozdrawiam serdecznie, Joe Vitale, Pierwszy Hipnotyczny Marketer Świata P.S. Jak dużo pieniędzy możesz zarobić z sekretami, które poznasz w Hipnotycznym Marketingu ? Szczerze: Nie wiem. Oferuję Ci młotek i sporo gwoździ. Możesz wybudować nim domek dla psa albo pałac. Decyzja należy do Ciebie. Może po prostu weź tę książkę , weź wszystkie darmowe bonusy i sam zobacz czy to jest możliwe? Czy to nie byłby najmądrzejszy wybór? P.P.S. Twoja satysfakcja z książki jest gwarantowana . Jeśli nie dostrzeżesz wartości w strategii, którą stworzyłem, przetestowałem i pokazałem w mojej nowej książce, zwróć ją, by otrzymać zwrot pieniędzy bez zbędnych pytań. Co mógłbyś stracić? To jest inwestycja w Ciebie. P.P.P.S. "Co uważają o nim Polacy?" W Stanach "Hipnotyczny Marketing" sprzedał się nakładem aż 25.000 egzemplarzy w cenie około 69 $! Jest jednak znany również w Polsce. Oto co polscy marketerzy mówią o Joe Vitale: Joe Vitale to niewątpliwie najwybitniejsza postać światowego internetowego copyrightingu. Z jego wiedzy korzystają nie tylko najlepsi profesjonaliści e-biznesu, ale także wszyscy Ci, którym marzy się sukces, a którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z wirtualnym biznesem. E-book "Hipnotyczny Marketing" to obowiązkowa lektura dla każdego praktyka marketingu perswazyjnego. Ilekroć go czytam, za każdym razem jestem zaskakiwany nowymi rzeczami, które w nim odkrywam. Jego wydanie w języku polskim będzie z pewnością przełomem, który odmieni życie wielu jego czytelników. Gdybym miał zrobić listę 5 najważniejszych dla mnie i moje biznesu e-booków, autorem 3 spośród nich byłby właśnie Vitale, a "Hipnotyczny Marketing" zajmowałby wśród nich jedno z dwóch pierwszych miejsc. Piotr M. Łabuz http://www.MarketingPerswazyjny.pl Joe Vitale zaliczam do grona 5 zachodnich specjalistów, którzy mieli największy wpływ na mnie, moje biznesy i moje podejście do marketingu. Wiele się od niego nauczyłem, wiele jeszcze na pewno się nauczę. U Joe cenię najbardziej robienie w marketingu tego, co jest skuteczne i sprzedaje, a nie tego, co nie zostanie skrytykowane. () Piotr Majewski twórca portalu CNEB czyli Czas na e-biznes http://www.cneb.pl () Kiedyś, dawno, dawno temu trafiłem po raz pierwszy na stronę Joe Vitalego, Mr Fire. Normalna, przeciętna strona, sporo tekstu, ale stała się rzecz dziwna... Siedzę przed komputerem, czytam tekst. Czytam i czytam, tak że zapominam o upływie czasu. Nawet nie zauważam, że jest już 3 nad ranem! Wtedy pojawia się myśl - jakim cudem jakiś amerykański potomek Włochów, potrafi mnie tak wciągnąć w czytanie strony o marketingu? Kiedy jakiś czas później w moje ręce trafia zestaw "Hypnotic Writing Secrets" Vitalego moje oczy zaczynają się otwierać... bardzo! Ale wciąż nie jestem przekonany. Pomyślałem - nikt tego w Polsce nie robi, dobrze, ja wypróbuję to na czymś niewielkim. Reklama T-shirtów. Krótka wstawka w newsletterze. Piszę do tej pory "standardowym" żargonem marketingowym, wyniki są w miarę dobre. Sprawdźmy jak zadziała hipnotic. Piszę nową wersję za pomoca narzędzi "hipnotic writing", wysyłam... i nagle zaskoczenie! Efektywność reklamy rośnie o 300%! Prawdziwy szok, ale to był dopiero początek... Mariusz Składanowski, twórca portalu Joe Monster http://psychologia-perswazji.pl Kim jest Joe Vitale? Jest jedną z najciekawszych, najbardziej twórczych postaci w świecie współczesnego marketingu. To co odróżnia go od całej plejady marketingowych i internetowych guru to jego dokonania. Joe w ciągu kilku lat odbył drogę od pucybuta do milionera dzięki stosowaniu tego czego uczy (a to czego uczy jest miejscami zaskakujące). Joe praktycznie stworzył popularyzowane, między innymi przeze mnie, pojęcie hipnotycznego marketingu. Joe, stosując wynalezioną przez siebie metodę Hypnotic Writing, napisał kilkanaście doskonałych książek, które czyta się jednym tchem, a stosując strategie hipnotycznego marketingu umieścił kilka z nich na pozycji nr 1 w Amazon.com (raz nawet wygrał z najnowszą książką o Harrym Potterze!). Ponadto Joe w niezwykły sposób pokazuje jak przekraczać granice ustalonych schematów, czego przykładem jest jego Spiritual Marketing czyli marketing duchowy, w którym skutecznie wykorzystuje modele znane z rozwoju duchowego do realizowania pragnień i celów również kompletnie materialnych! Osobiście uwielbiam jego i jego pomysły (w końcu on mnie nauczył pisania :-) () Andrzej Batko www.nlp.pl Przeczytaj także recenzję "Hipnotycznego Marketingu" zamieszczoną w serwisie http://www.e-biznes.pl: Recenzja ebooka "Hipnotyczny Marketing" Tak! Chciałbym nauczyć się tych prawdziwych sekretów marketingu, które pozwolą mi przestać martwić się o pieniądze. Proszę przesłać mi ebook "Hipnotyczny Marketing". Od razu dostanę również poniższe darmowe bonusy: Bonus #1: Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego? -- Odkryj taktyki, które wykorzystano, by wypromować produkt w Internecie w ciągu 24 godzin. Użyj tego samego pomysłu, by wypromować swoją stronę, bez wydawania żadnych pieniędzy. (Wartość 17$) Bonus #2: 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów -- Dowiedz się, które 10 książek o marketingu jest tak potężnych, że powinny zostać zakazane. Niektóre z nich zostały wydane prywatnie, albo są rozpowszechniane tylko w tak zwanym podziemiu - ale muszą stać się częścią Twojej biblioteki marketingowej. (Wartość 17$) Bonus #3: Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki - Wprowadź w życie siedmiostopniowy plan, który powie Ci, jak tworzyć hipnotyzujące kontrahentów wizytówki - i odkryj, dlaczego każdy musi mieć to często zaniedbywane marketingowe narzędzie. (Wartość 17$) Bonus #4: Niebezpieczne sprzedawanie - nowy sposób zwiększenia zysków - Dowiedz się, jak właściciel małego biznesu dociera do swoich docelowych klientów i sprawia, że czują się zobligowani, by kupować jego produkty. Ta metoda może zostać wykorzystana zarówno w biznesach internetowych, jak i w realu. (Wartość 17$) Bonus #5: Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy -- Joe daje Ci siedem najpotężniejszych sekretów pisania ofert pani Bernice Fitz-Gibbon, które pomogły wystrzelić sprzedaż jej klientów na orbitę. Kiedy je zobaczysz, będziesz wiedział, dlaczego ten geniusz reklamy zrewolucjonizował dziedzinę reklamy w sklepach lat 40' i 50' w USA. (Wartość 17$) Bonus #6: Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami - Zobacz list, który pokazuje bezpieczny, delikatny sposób na przeprowadzenie w sieci Hipnotycznego Marketingu, który poprowadzi do sprzedaży. Dowiesz się, co tak naprawdę oznacza marketing relacji i dlaczego jest to mądra strategia w dzisiejszym świecie. (Wartość 17$) Bonus #7: Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu - Poznaj te trzy klucze do sukcesu, które musisz wykorzystać w swoim życiu już dziś. To są zasady, według których Joe żył, by osiągnąć swój sukces, i mogą poprowadzić Cię do rezultatów w ciągu paru miesięcy. (Wartość 17$) * Rozumiem, że ta oferta zawiera 100%, bezwarunkową gwarancję satysfakcji. Jeśli nie zobaczę wartości w Hipnotycznym Marketingu, z jakiegokolwiek powodu, mogę zwrócić go i otrzymam natychmiast zwrot moich pieniędzy. W tym przypadku i tak wszystkie bonusy będą moje. Wypełnij informacje w formularzu zamówienia, a ebook zostanie przesłany Ci od razu, gdy tylko zaksięgujemy wpłatę. Twoje zamówienie jest w 100% bezpieczne.
Sklep: Booknet.net.pl
Wierni darom Pana. Kazania okolicznościowe. Tom 2 - Ryczan Kazimierz Bp
Książki & Multimedia > Książki
Nazwa - Wierni darom Pana. Kazania okolicznościowe. Tom 2 Autor - Ryczan Kazimierz Bp Oprawa - Twarda Wydawca - JEDNOSC Kod ISBN - 9788372249715 Kod EAN - 9788372249715 Podatek VAT - 5%
Sklep: InBook.pl
Panie z Cranford / Północ i Południe. Pakiet 2 książek - Elizabeth Gaskell
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Panie z Cranford Powieść jednej z najsłynniejszych angielskich pisarek z czasów wiktoriańskich przypomina zbiór scenek rodzajowych. Urok dawno minionego świata, niespieszna narracja, świetnie uchwycone charaktery, snobizmy, śmiesznostki i cnoty bohaterek wzruszają, denerwują i wywołują niepohamowaną wesołość. Na podstawie tej powieści telewizja BBC nakręciła przebojowy serial z Judi Dench w roli głównej. Koniec XIX wieku, Cranford - miasteczko w hrabstwie Cheshire w Anglii. Mieszkają tu głównie kobiety, przeważnie ekscentryczne bezdzietne wdowy i stare panny. Ich zachowanie jest podporządkowane temu, co wypada lub nie wypada osobie o danej pozycji w tym małomiasteczkowym środowisku. Damy skrzętnie ukrywają niedostatki finansowe, nie skarżą się na brak pieniędzy, to bowiem nie uchodzi, w zaciszu domowym natomiast czynią drobne oszczędności - na świecach i ulubionych przysmakach. Należą do klasy średniej, ale za wszelką cenę chcą uchodzić za przedstawicielki klasy wyższej. Żyją tak, jakby od czasów ich młodości nic się nie zmieniło, starannie ignorując fakt, iż świat wokół gwałtownie przyspiesza. Północ i Południe Wymarzona lektura dla miłośników Jane Austen i sióstr Brontë. Niezapomniana historia o miłości, w której dobroć serca staje naprzeciw bezwzględnej walki o przetrwanie. Margaret Hale i John Thornton to niezwykła para. Ona, dobra i wrażliwa na ludzką krzywdę, pochodzi z zamożnego południa Anglii. On, przemysłowiec z północy i znajomy jej ojca, uważa, że najważniejsze są prawa ekonomii. Poznają się, gdy Margaret wraz z rodziną przenosi się z zielonego Helstone do robotniczego Milton. W zadymionym mieście młoda kobieta odkrywa świat, o jakim nie miała pojęcia: pełen biedy, chorób i nieustannego wiązania końca z końcem. Tak właśnie wygląda życie pracującej dla Thorntona rodziny Higginsów, z którą się zaprzyjaźnia. Gdy w fabryce wybucha strajk, Margaret nie ma wątpliwości, po czyjej stanąć stronie. Ale w dramatycznej sytuacji to właśnie Thornton będzie potrzebował jej pomocy. Poruszająca powieść społeczno-obyczajowa przypominająca klimatem naszą... Ziemię obiecaną. Elizabeth Gaskell (1810-1865) - angielska pisarka, autorka wielkich, panoramicznych powieści społeczno-obyczajowych, m.in. ,Panie z Cranford, Żony i córki oraz biografii Charlotte Brontë. Powieść Północ i Południe została sfilmowana. W serii Angielski Ogród jak dotąd ukazały się: Duma i uprzedzenie, Opactwo Northanger, Rozważna i romantyczna Jane Austen oraz Panie z Cranford, Żony i córki Elizabeth Gaskell. Kolejne tytuły już wkrótce. Nazwa - Panie z Cranford / Północ i Południe. Pakiet 2 książek Autor - Elizabeth Gaskell Oprawa - Twarda Wydawca - Świat Książki Kod ISBN - 9788380312630 Kod EAN - 5902280918769 Rok wydania - 2015 Format - 13x20 cm Ilość stron - 780 Podatek VAT - 5%
Sklep: InBook.pl
AdWords 360. Katalog skutecznych kampanii ebookpoint
Komputer w biurze
Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa!Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w dużej mierze od wiedzy reklamodawcy na temat własnego produktu lub usługi (czy potrafisz np. w kilku prostych słowach opisać, dlaczego Twoja oferta jest wyjątkowa?), grupy docelowej i jej internetowych zwyczajów, a także narzędzia, jakim reklamodawca zamierza się posłużyć. W tym przypadku chodzi o system reklamy Google AdWords. Perfekcyjnego wykorzystania systemu reklamowego Google
Sklep: Booknet.net.pl
10 zĹ, Jan II Kazimierz - pĂłĹpostaÄ
Monety / Monety srebrne 1995-2017 / 2000
Awers monety: Wizerunek orĹa ustalony dla godĹa Rzeczypospolitej Polskiej, po bokach orĹa oznaczenie roku emisji: 20-00, pod orĹem napis: ZĹ 10 ZĹ, w otoku napis: RZECZPOSPOLITA POLSKA poprzedzony oraz zakoĹczony piÄcioma pereĹkami. Pod lewÄ ĹapÄ orĹa znak mennicy MW. Rewers monety: PóĹpostaÄ króla Jana Kazimierza stylozawana obrazem pÄdzla Jana Matejki. Po bokach wĹadcy oznaczenie lat panowania 1648 - 1668. Projektant monety: Ewa Tyc
Sklep: enumizmatyczny.pl
Cabin Porn SZEHEREZADA
Poradniki, albumy, atlasy, leksykony / Hobby
Nosimy w sobie domy, niemal gotowe do zbudowania. Wprawdzie potrzebujemy teĹź trochÄ ambicji i materiaĹĂłw budowlanych, ale jest siÄ o co staraÄ â nagrodÄ bÄdzie spokojne schronienie dla nas i goĹcinne miejsce dla przyjaciĂłĹ. Przez ostatnie lata autorzy ksiÄ Ĺźki zgromadzili setki opowieĹci i zdjÄcia ponad 12 tysiÄcy chatek wĹasnorÄcznie wzniesionych przez ludzi, ktĂłrzy robili, co mogli, by byÄ blisko waĹźnych dla siebie miejsc. W niniejszej ksiÄ Ĺźce prezentujÄ ponad dwieĹcie maĹych domĂłw, ktĂłre wybrali ze swojego obszernego archiwum z nadziejÄ , Ĺźe stanÄ siÄ one inspiracjÄ dla Czytelnika. Ponadto, udostÄpnili dziesiÄÄ niezwykĹych, ilustrowanych zdjÄciami opowieĹci. Internetowy projekt Cabin Porn zapoczÄ tkowaĹa grupa przyjaciĂłĹ, ktĂłrzy budowali wĹasne domy i szukali inspiracji. W miarÄ powiÄkszania siÄ kolekcji zdjÄÄ, strona internetowa przyciÄ gaĹa coraz to nowych wĹaĹcicieli chatek, ktĂłrzy dzielili siÄ swoimi historiami. Liczba pasjonatĂłw odwiedzajÄ cych stronÄ przekroczyĹa 10 milionĂłw. Cabin Porn zaprasza, by zwolniÄ, wziÄ Ä gĹÄboki oddech i poczuÄ harmoniÄ panujÄ cÄ tam, gdzie natura styka siÄ z prostotÄ konstrukcji. âIstnieje tylko jedna ponadczasowa metoda budowania. Jest niezmienna od tysiÄcy lat. Wielkie tradycyjne budowle przeszĹoĹci, wioski, namioty i ĹwiÄ tynie, w ktĂłrych czĹowiek czuje siÄ jak u siebie, zawsze tworzyli ludzie, ktĂłrzy trzymali siÄ tej metody.â â Christopher Alexander ZACH KLEIN jest przedsiÄbiorcÄ , projektantem i wspĂłĹzaĹoĹźycielem Vimeo â jednego z najpopularniejszych serwisĂłw internetowych na Ĺwiecie, z ktĂłrego korzysta ponad dwadzieĹcia milionĂłw ludzi. Zach jest dyrektorem generalnym organizacji DIY pomagajÄ cej dzieciom nabywaÄ nowe umiejÄtnoĹci. WczeĹniej byĹ pracownikiem naukowym na Wydziale Projektowania Interakcji w School of Visual Arts. Mieszka w San Fransisco i czÄsto odwiedza Beaver Brook, miejsce, w ktĂłrym zaczÄĹa siÄ historia Cabin Porn. STEVEN LECKART jest reporterem w Wired i laureatem National Magazine Award. NOAH KALINA jest fotografikiem. Mieszka i pracuje w Nowym Jorku.
Sklep: Literacka.pl
10 zĹ, Jan II Kazimierz - popiersie
Monety / Monety srebrne 1995-2017 / 2000
Awers monety: Wizerunek orĹa ustalony dla godĹa Rzeczypospolitej Polskiej, po bokach orĹa oznaczenie roku emisji: 20-00, pod orĹem napis: ZĹ 10 ZĹ, w otoku napis: RZECZPOSPOLITA POLSKA poprzedzony oraz zakoĹczony piÄcioma pereĹkami. Pod lewÄ ĹapÄ orĹa znak mennicy MW. Rewers monety: Popiersie króla Jana Kazimierza. Z lewej strony póĹkolem napis: Jan II Kazimierz 1648 - 1668. Projektant monety: Ewa Tyc
Sklep: enumizmatyczny.pl
E-wangeliĹci Ucz siÄ od najlepszych twĂłrcĂłw polskiego internetu HELION
Nauka / Ekonomia, biznes
Na poczÄ tku byĹo sĹowo⌠sĹowo INTERNET Genesis Za rok zerowy Internetu moĹźna uznaÄ rok 1989 naszej ery. W owym czasie, w marcu, Tim Berners-Lee oraz Robert Cailliau zĹoĹźyli do CERN-u projekt stworzenia sieci dokumentĂłw hipertekstowych, o nazwie World Wide Web. SieÄ miaĹa uĹatwiÄ pracÄ w CERN-ie. W grudniu 1990 roku ten sam Tim Berners-Lee stworzyĹ podstawy jÄzyka HTML i pierwszÄ stronÄ internetowÄ . Dwa lata później powstaĹa pionierska graficzna przeglÄ darka WWW o nazwie Mosaic. Polska doĹÄ czyĹa do krajĂłw zainteresowanych internetem oficjalnie w 1991 roku, zaĹ juĹź rok później dostÄp do niego uzyskaĹa pierwsza rodzima firma. Potem, niczym biblijne ewangelie, objawiaÄ zaczÄĹy siÄ kolejne polskie portale, serwisy komunikacyjne i aukcyjne oraz sklepy internetowe, bez ktĂłrych nie wyobraĹźamy sobie krajobrazu internetu Anno Domini 2012. Ĺwiadectwo Gadu-Gadu, Merlin.pl, Allegro.pl, Wirtualna Polska, Onet.pl, Money.pl â te nazwy weszĹy juĹź do naszego kodu kulturowego, a reprezentowane przez nie marki codziennie towarzyszÄ nam w pracy i czasie wolnym. Jak powstawaĹy? SkÄ d pomysĹ? Kto je stworzyĹ? Z jakimi trudnoĹciami stykali siÄ krajowi pionierzy internetu? Kim sÄ ewangeliĹci e-biznesu, ktĂłrzy w niego wierzÄ od ponad dwudziestu lat, a wiarÄ tÄ przekuli w czyn i pieniÄ dze? Ta ksiÄ Ĺźka jest zbiorem piÄtnastu wywiadĂłw przeprowadzonych ze Ĺwiadkami powstawania i rozkwitu nowych mediĂłw w naszym kraju. Poznasz miÄdzy innymi: Arkadiusza Osiaka, ojca portalu Money.pl Arjana Bakkera, ktĂłry zaĹoĹźyĹ Allegro.pl Ĺukasza Wejcherta, prezesa Onet.pl Piotrka Ejdysa, wspĂłĹtwĂłrcÄ Gemius SA (badania rodzimego rynku internetowego) To bardzo waĹźna i poĹźyteczna ksiÄ Ĺźka. Zebrany w niej unikalny materiaĹ stanowi nie tylko ĹşrĂłdĹo historycznej wiedzy na temat tego, jak siÄ rodziĹ polski internet, ale dla wielu moĹźe staÄ siÄ ĹźyciowÄ i biznesowÄ inspiracjÄ . E-wangelistĂłw polecam nie tylko adeptom sztuki wirtualnej, ale rĂłwnieĹź szerszemu gronu czytelnikĂłw funkcjonujÄ cych w wirtualnej rzeczywistoĹci, ktĂłra dziĹ tak silnie przeplata siÄ ze Ĺwiatem realnym. Maciej Wielkopolan, prezes Stowarzyszenia Marketingu BezpoĹredniego Trzymacie PaĹstwo w rÄkach ksiÄ ĹźkÄ, w ktĂłrej twĂłrcy Allegro, Wirtualnej Polski, Onetu, Merlina, Gadu-Gadu, Money.pl i wielu innych wszystkim nam dobrze znanych projektĂłw internetowych w sposĂłb otwarty â czÄsto wrÄcz zaskakujÄ co szczery â w rozmowach z Tomaszem Ciskiem opowiedzieli o swoich sukcesach i klÄskach, w zdystansowany sposĂłb przeanalizowali swoje bĹÄdy i wskazali kierunki, w ktĂłrych szli (bÄ dĹş powinni pĂłjĹÄ), aby ich uniknÄ Ä. Kim sÄ e-wangeliĹci e-biznesu, ktĂłrzy w niego wierzÄ od ponad dwudziestu lat, a wiarÄ tÄ przekuli w czyn i pieniÄ dze? Ta ksiÄ Ĺźka jest zbiorem wywiadĂłw ze Ĺwiadkami powstawania i rozkwitu nowej, wirtualnej rzeczywistoĹci w naszym kraju. Z caĹym przekonaniem polecam! Piotr Pokrzywa, redaktor naczelny magazynu "Media i Marketing Polska"
Sklep: Literacka.pl
Krąg magii. Tom 2. Księga Tris. - Tamora Pierce
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Wydanie 2011r. Oprawa broszurowa. Strony 320. Format 12,5x19,5cm. Szkody powstałe po trzęsieniu ziemi wystawiają Wietrzny Krąg na ataki piratów. Dlatego wszyscy - łącznie z Tris, Briarem, Dają i Sandry, młodymi adeptami sztuk magicznych - z całych sił starają się wzmocnić instalacje obronne świątynnej wspólnoty. Przebywający z wizytą w Wietrznym Kręgu Aymery, kuzyn Tris, sugeruje młodej pogodowej wiedźmie, aby powróciła do rodziny, która się jej wyrzekła. Dziewczynka nie chce jednak opuszczać przyjaciół i pragnie wraz z nimi stawić czoła nadciągającemu zagrożeniu. W obliczu niebezpieczeństwa okazuje się, że piraci mają nową, potężną broń, a także sprzymierzeńca wewnątrz Wietrznego Kręgu. Jednak agresorzy popełniają poważny błąd - nie doceniają gniewu młodej czarodziejki. Czarodziejki, która nie tylko została zdradzona o jeden raz za dużo, ale też ma u swego boku upartych i bardzo oddanych przyjaciół... Nazwa - Krąg magii. Tom 2. Księga Tris. Oryginalny tytuł - Tris's Book (Circle of Magic, book #2) Autor - Tamora Pierce Oprawa - Miękka Wydawca - Initium Kod ISBN - 9788362577101 Kod EAN - 9788362577101 Rok wydania - 2011 Język - polski Tłumacz - Zachwieja Jarosław Format - 12.5x18.5cm Ilość stron - 320 Podatek VAT - 5% Premiera - 2011-10-03
Sklep: InBook.pl
Neuroshima HEX 3.0 Portal
Gry planszowe > Strategiczne
Nowa wersja kultowej Neuroshima HEX!
Sklep: Morgad.pl
Vir - Nasta Niakrasava, FolkRoll (Płyta CD)
Książki & Multimedia > Muzyka
Opis - Płyta jest panoramą nowoczesnej i pogłębionej interpretacji białoruskiego folkloru muzycznego. Urozmaicony zestaw pieśni: obrzędowych dorocznych, lirycznych, dziecięcych i in. poddany jest innowacyjnej stylizacji, a właściwie jest nową kreacją o zdumiewająco zróżnicowanej ekspresji, kolorystyce i środkach harmonicznych bliższych raczej twórczości kompozytorskiej XX w. niż popularnemu etnicznemu revival (ruchowi folkowemu). Bogata osobowość solistki, jej wrażliwość artystyczna, szeroka skala możliwości głosowych - także z akcentami źródłowego stylu wykonawczego - oraz odkrywcze poszukiwania instrumentalistów, zrywające z banałem dur-mollowej tonalności - czynią z fonogramu pierwszorzędne osiągnięcie artystyczne i świadectwo celowości zagłębiania się w tradycyjną twórczość i kulturę ludową. - prof. Piotr Dahlig, Kierownik Katedry Etnomuzykologii w Instytucie Muzykologii UW. Lista utworów - Płyta 1 1. Święty Jerzy 4. Oj, noc Kupały jest krótka 7. Cykl dziecięcy 10. Oj, chodził Petruś Nazwa - Vir Autor - Nasta Niakrasava, FolkRoll Wydawca - Polskie Radio Kod EAN - 5907812243999 Rok wydania - 2011 Nośnik - Płyta CD Ilość elementów - 1 Podatek VAT - 23%
Sklep: InBook.pl
Komunikacja jÄzykowa w internecie WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN
Nauka / Ekonomia, biznes
Opracowanie dotyczÄ ce funkcjonowania jÄzyka w sieci, z odniesieniem do innych mediĂłw: telefonu, radia i telewizji. KsiÄ Ĺźka omawia zwiÄ zki jÄzyka z technologiÄ , typ komunikacji elektronicznej oraz najistotniejsze cechy jÄzyka internetowego: sĹownictwo, pisowniÄ, strukturÄ zdaĹ i gatunku tekstu. Pozycja przeznaczona dla studentĂłw polonistyki, dziennikarstwa, socjologii, pedagogiki, marketingu oraz wszystkich zainteresowanych zagadnieniami zwiÄ zanymi z nowymi technologiami. Analizy komunikacji z uĹźyciem komputera czÄsto sÄ przepeĹnione szczegĂłĹami technicznymi. NaleĹźy jednak wyraĹşnie zaznaczyÄ, iĹź nadmierne skoncentrowanie siÄ na kwestiach tego rodzaju moĹźe wieĹÄ w ĹlepÄ uliczkÄ, i to z dwu powodĂłw. Po pierwsze: same objaĹnienia techniczne niewiele wnoszÄ do zrozumienia nowego narzÄdzia komunikacji, a po drugie: rozwĂłj technologii jest tak gwaĹtowny, Ĺźe wszelkie techniczne objaĹnienia szybko tracÄ aktualnoĹÄ, i to nierzadko w ciÄ gu kilku lat. Fragment ksiÄ Ĺźki
Sklep: Literacka.pl
szukaj w Kangoo antykwariat internetowy sto lat na nowym swiecie 10572
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z antykwariat internetowy sto lat na nowym swiecie 10572
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=0.112, t2=0, t3=0, t4=0.013, t=0.113