antykwariat internetowy sztuka polska xviii wieku 6594

- znaleziono 1322 produkty w 79 sklepach

Wrong Kind Of War, The - Imany (Płyta CD) - 2836914645

38,90 zł

Wrong Kind Of War, The - Imany (Płyta CD)

Książki & Multimedia > Muzyka

Nazwa - Wrong Kind Of War, The Autor - Imany Wydawca - Universal Music Kod EAN - 0602557101720 Rok wydania - 2016 Nośnik - Płyta CD Ilość elementów - 1 Podatek VAT - 23% Premiera - 2016-08-26

Sklep: InBook.pl

Mój zamek - Ingrid Brauer - 2836964706

13,78 zł

Mój zamek - Ingrid Brauer

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wyobraź sobie, że jesteś małą księżniczką i właśnie wprowadzasz się do wymarzonego zamku. W tej wspanialej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, by urządzić aż 14 zamków, a nawet wydać przyjęcie dla gości. Oto ponad 400 naklejek, a wśród nich mieszkańcy zamku i ich zwierzaki, meble do salonu i sali balowej, sprzęty kuchenne, zabawki i wiele, wiele więcej. Nazwa - Mój zamek Oryginalny tytuł - Mein stickerschloss Autor - Ingrid Brauer Oprawa - Miękka Wydawca - Arkady Kod ISBN - 9788321348858 Kod EAN - 9788321348858 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 21.0x30.0cm Ilość stron - 26 Podatek VAT - 23% Premiera - 2015-02-03

Sklep: InBook.pl

Jak być uczonym - Michał Heller - 2858084355

21,12 zł

Jak być uczonym - Michał Heller

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Najbardziej odczuwalną przyjemnością związaną z uprawianiem nauki nie jest stan posiadania wiedzy, lecz proces jej zdobywania. Przygoda pioniera, odkrywcy... Wysiłek i ryzyko... I droga, którą się pokonuje. Ale czy przyjemność byłaby aż tak wielka, gdyby się jednak nie było przekonanym, że droga ta dokądś prowadzi i że warto tam zmierzać? Michał Heller dzieli się własnymi doświadczeniami w przeżywaniu wielkiej, choć - jak pisze - trudnej przygody, jaką jest uprawianie nauki. Może być ona źródłem ogromnej przyjemności związanej z odkrywaniem tajemnic świata, ale wymaga także wiele wysiłku i poświęceń. To niezwykle inspirująca lektura dla ludzi młodych, którzy dopiero wkraczają na naukową ścieżkę. Zawiera wiele praktycznych rad jak rozwijać swoje zdolności i jak godzić pracę twórczą z codziennym życiem. Michał Heller - uczony, kosmolog, filozof i teolog. Laureat Nagrody Templetona i założyciel Centrum Kopernika Badań Interdyscyplinarnych w Krakowie. Autor m.in. książek Filozofia przypadku (CCPress 2012), Bóg i nauka. Moje dwie drogi do jednego celu (CCPress 2013), Granice nauki (CCPress 2014), Bóg i geometria. Gdy przestrzeń była Bogiem (CCPress 2015), Przestrzenie Wszechświata. Od geometrii do kosmologii (CCPress 2017). Nazwa - Jak być uczonym Autor - Michał Heller Oprawa - Twarda Wydawca - Copernicus Center Press Kod ISBN - 9788378863168 Kod EAN - 9788378863151 Rok wydania - 2017 Język - polski Format - 13.2x20.2 Ilość stron - 72 Podatek VAT - 5% Premiera - 2017-07-07

Sklep: InBook.pl

Jak żyć po chrześcijańsku - Jan Paweł II, Ks. Marek Chmielewski - 2836983170

22,52 zł

Jak żyć po chrześcijańsku - Jan Paweł II, Ks. Marek Chmielewski

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Jan Paweł II odpowiada na najważniejsze pytania! Jak odnaleźć sens życia? Jak rozeznać swoja drogę do Boga? Jak radzić sobie z problemami duchowymi? Jak się modlić? Jaki jest sens cierpienia? Książka, opracowana przez ks. Marka Chmielewskiego, profesora teologii duchowości na KUL, utrzymana w formie dialogu z Janem Pawłem II, jest wyborem licznych wypowiedzi Papieża na temat życia duchowego. Całość podzielona jest na kilka tematów: Podstawy życia duchowego, Liturgia i sakramenty, Sztuka modlitwy, Życie w Kościele, Życie w świecie, Zdrowa pobożność. W zbiorze znajdują się bezcenne myśli na temat chrześcijańskiego powołania do świętości, rozmyślania, modlitwy, medytacji, kontemplacji i mistyki, ascezy i umartwienia, kryzysów duchowych, sensu krzyża, choroby i cierpienia, a także zniewoleń duchowych i nawrócenia. Wypowiedzi, a raczej odpowiedzi Papieża na pytania stawiane przez autora, pochodzą z rożnych okresów jego nauczania. Są to odpowiednio dobrane cytaty z encyklik, adhortacji, listów apostolskich, a także katechez i homilii. Praktyczny przewodnik katolickiej duchowości. Nazwa - Jak żyć po chrześcijańsku Autor - Jan Paweł II, Ks. Marek Chmielewski Oprawa - Miękka Wydawca - AA Kod ISBN - 9788378645443 Kod EAN - 9788378645443 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 14.5x20.5cm Ilość stron - 400 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Motywacja przez wielkie M - Marcin Capiga - 2836953706

21,77 zł

Motywacja przez wielkie M - Marcin Capiga

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Zmiany we własne życie możesz wprowadzić tylko Ty, nikt inny. Żeby zmiany te były skuteczne, potrzebne jest zaangażowanie. Nikt nie powiedział, że będzie prosto, ale może być fajnie - zapewnia autor poradnika, Marcin Capiga, opierając się na własnym doświadczeniu trenera, konsultanta i coacha, i z humorem omawia zagadnienia związane z motywacją i osiąganiem celów najczęściej poruszane przez klientów i uczestników szkoleń. Swoją opowieść opiera na najnowszej wiedzy naukowej oraz technikach sprawdzonych w praktyce, ilustruje ciekawymi przykładami, przemawiającymi do wyobraźni historiami, które przeplata wieloma ćwiczeniami i pytaniami. Zgodnie z podejściem coachingowym nie przedstawia gotowych rozwiązań, lecz narzędzia, dzięki którym samemu możesz określić swój cel i najbardziej odpowiadający Ci sposób realizować go. Nazwa - Motywacja przez wielkie M Autor - Marcin Capiga Oprawa - Miękka Wydawca - REA Kod ISBN - 9788379931231 Kod EAN - 9788379931231 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 14.5x20.5cm Ilość stron - 208 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-05-27

Sklep: InBook.pl

Szalone oczka Dzika dżungla Naklejkowe przygody - Praca zbiorowa - 2849730571

10,51 zł

Szalone oczka Dzika dżungla Naklejkowe przygody - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Przygotuj się na wspaniałą zabawę w tajemniczej dżungli! W tej książce znajdziesz zagadki, gry i ponad 250 naklejek, które nie pozwolą na chwilę nudy żadnemu wielbicielowi egzotycznych podróży. W serii także: Wesoła wieś, Zwierzaki. Nazwa - Szalone oczka Dzika dżungla Naklejkowe przygody Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Olesiejuk Kod ISBN - 9788327457578 Kod EAN - 9788327457578 Rok wydania - 2017 Język - polski Seria wydawnicza - Szalone oczka Format - 21.5x27.0cm Ilość stron - 16 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Pieśni ludowe Mazur i Warmii Władysław Gębik - 2868660058

39,00 zł

Pieśni ludowe Mazur i Warmii Władysław Gębik

Kolekcje i sztuka > Antyki i Sztuka > Antykwariat > Książki od 1951 do 1989 > Sztuka i kultura

Polski folklor, pieśni wraz z zapisem nutowymPolskie pieśni ludowe, to pieśni wymyślane przez wiejskich pieśniarzy, a następnie spisane przez wiejską inteligencję czy etnografów. Nie sposób jest zliczyć jak wiele pieśni ludowych powstało od początku istnienia państwa. Nie mniej większość znanych nam współcześnie pieśni ludowych pochodzi z XVIII wieku. Był to bowiem okres wzmożonej miłości do wsi i wszystkiego co ludowe a przede wszystkim co Polskie. Jednym z najbardziej "płodnych" regionów pieśni ludowej są polskie góry. Pieśni góralskie znane są praktycznie w każdym zakątku kraju, i to one stanowią trzon naszej listy pieśni ludowych.Liczba stron: 152Pieśni ludowe Mazur i Warmii AUTOR Władysław Gębik Książka w dobrym stanie, lekko pożółkłe strony, na kilku stronach nieznaczne ślady długopisu Oprawa miękka

Sklep: otoksiazka24.pl

Casio GD-120MB-1ER - 2850905325

404,00 zł

Casio GD-120MB-1ER

Prezenty & Akcesoria > Zegarki

Nazwa - GD-120MB-1ER Marka - Casio Kolekcja - G-Shock Płeć - Dla mężczyzny Mechanizm - Kwarcowy Kształt koperty - Okrągły Materiał bransolety / paska - Pasek z tworzywa sztucznego Bransoleta / pasek - Pasek Koperta - Z tworzywa sztucznego Datownik - Cyfrowy - wieczny kalendarz Szkiełko - Mineralne Alarm dźwiękowy - Tak Kod EAN - 4971850055655 Stoper - Cyfrowy Timer - Tak Podświetlenie tarczy - Super LED Light Klasa wodoszczelności - WR 200 Czas światowy - Tak Chronograf - Tak Styl - Sportowy Serwis - Autoryzowany producenta Odczyt - Cyfrowy Średnica koperty - 51 Grubość koperty - 17 Opakowanie - Oryginalne producenta Gwarancja - 3 lata z możliwością przedłużenia o 3 dodatkowe lata Podatek VAT - 23% Sugerowana cena detaliczna - 595.00 zł

Sklep: InBook.pl

Głosy Marrakeszu - Elias Canetti - 2836990801

28,34 zł

Głosy Marrakeszu - Elias Canetti

Książki & Multimedia > Książki

Opis - "Są to miniatury o ulotnych zjawiskach w pewnym wielkim orientalnym mieście. Canetti krąży po arabskich i żydowskich dzielnicach miasta, oddycha jego osobliwymi zapachami, obserwuje targujących się sprzedawców na bazarach i sprzedawczynie pachnącego chleba, wsłuchuje się w slumsach w głosy niewidomych, żebrzących czy pozbawionych języka kalek, zdumiewa się na widok twarzy biednych Żydów w mellah, staje się świadkiem najbardziej intymnych sytuacji, spostrzega różnorodne złośliwości, nędzę i prostytucję, a tropi tę jedną tylko tęsknotę - za lepszym życiem. W tych prozaicznych tekstach o nader powściągliwej subiektywności rygorystyczny obserwator nasłuchuje głosów, które już spoza rzeczywistości umieją objawić rzeczy ostateczne." François Bondy Nazwa - Głosy Marrakeszu Autor - Elias Canetti Oprawa - Miękka Wydawca - Słowo/obraz/terytoria Kod ISBN - 9788374532037 Kod EAN - 9788374532037 Wydanie - I Rok wydania - 2014 Język - polski Tłumacz - Przybyłowska Maria Seria wydawnicza - Mnemosyne Format - 14.0x21.9 Ilość stron - 112 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-01-28

Sklep: InBook.pl

Resentyment w historii - Marc Ferro - 2837005679

22,32 zł

Resentyment w historii - Marc Ferro

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Jak przekonuje Marc Ferro, zjawisko resentymentu - urazy, niechęci czy nienawiści przechowywanej w pamięci po doznanych krzywdach - nie musi ograniczać się do relacji pomiędzy jednostkami. Może też stanowić ważny czynnik sprawczy w historii, leżący u podstaw wielu wydarzeń, procesów i zachowań społecznych. Świadomość doznanych upokorzeń czy cierpień trwa bowiem często przez lata, a nawet stulecia, przechodzi z pokolenia na pokolenie i eksploduje przemocą w nowym kontekście historycznym. Odwołując się do kategorii resentymentu, autor stara się wyjaśnić - w przystępnej, eseistycznej formie - różnorodne zjawiska: od buntów niewolników w starożytności, poprzez prześladowania heretyków, innowierców i Żydów, eskalację przemocy w czasach rewolucji (francuskiej 1789-1799 i rosyjskiej 1917), po konflikty na tle narodowym, religijnym czy rasowym w XX wieku i współcześnie. Marc Ferro (ur. 1924), historyk francuski związany z czasopismem Annales, jest wykładowcą Wyższej Szkoły Nauk Społecznych (EHESS) w Paryżu. Zajmuje się przede wszystkim dziejami XX wieku, a głównymi obszarami jego zainteresowań są: najnowsza historia Rosji i ZSRR, dzieje kolonializmu i problematyka ukazywania historii w filmie. W Polsce opublikowano jego książki: "Historia kolonizacji" (1997) oraz "Kino i historia" (2011) Nazwa - Resentyment w historii Oryginalny tytuł - Le ressentiment dans l?histoire Autor - Marc Ferro Oprawa - Miękka Wydawca - Czytelnik Kod ISBN - 9788307033037 Kod EAN - 9788307033037 Wydanie - 1 Rok wydania - 2013 Język - polski Tłumacz - Prażuch Wojciech Format - 12x19.5 cm Ilość stron - 212 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-06-08

Sklep: InBook.pl

Odpamiętane O historii mówionej na przykładzie narracji kazachstańskich Polaków o represjach na tle narodowościowym i religijnym + CD - Wiktoria Kudela-Świątek - 2836987975

31,42 zł

Odpamiętane O historii mówionej na przykładzie narracji kazachstańskich Polaków o represjach na tle narodowościowym i religijnym + CD - Wiktoria...

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka ta wyraża chęć zastosowania nowoczesnej metodologii oral history w praktyce, jest próbą odejścia od nurtu wpisującego rozmówcę w bezosobową grupę 'świadków historii', dotychczas marginalizowanych przez historiografię, oraz upatrującego w narratorze jedno z wielu źródeł wiedzy o przeszłości. W swoich rozważaniach na pierwszym miejscu stawiam narratora, którego traktuję jako twórcę narracji autobiograficznej. Interesuje mnie człowiek, który poprzez narrację szuka sensu własnego życia, odkrywa a nieraz buduje swoją własną tożsamość. W centrum mojej analizy zatem znalazły się zarówno proces powstawania narracji wraz nurtującymi badaczy dylematami, jak i treść zawarta w narracji oraz jej poetyka. Niniejsza praca ma też za zadanie zaprezentować rozważania metodologiczne związane z prowadzeniem badań oral history w środowiskach, dla których nie jest to nowe doświadczenie (tzn. narratorzy na ogół mają za sobą szereg doświadczeń tego typu). Zdecydowałam się zilustrować moje refleksje teoretyczne przykładami z własnych badań prowadzonych w środowisku kazachstańskich Polaków właśnie ze względu na olbrzymie doświadczenie opowiadania o własnej traumatycznej przeszłości przez jej przedstawicieli oraz o licznych dylematach tożsamościowych z niej wynikających. Nazwa - Odpamiętane O historii mówionej na przykładzie narracji kazachstańskich Polaków o represjach na tle narodowościowym i religijnym + CD Autor - Wiktoria Kudela-Świątek Oprawa - Miękka Wydawca - Universitas Kod ISBN - 9788324223428 Kod EAN - 9788324223428 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 14.5x23.5cm Ilość stron - 374 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Zachcianki pod kontrolą. Jak opanować pokusę jedzenia? - Doreen Virtue - 2837010997

31,45 zł

Zachcianki pod kontrolą. Jak opanować pokusę jedzenia? - Doreen Virtue

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Oto kolejny poradnik niekwestionowanego autorytetu - specjalistki w dziedzinie zdrowego żywienia, emocjonalnego i fizycznego głodu - Doreen Virtue, autorki książek - Anielska dieta oraz Uzdrawianie duszy i ciała. Jej najnowsza książka Zachcianki pod kontrolą. Jak opanować pokusę jedzenia? adresowana jest do wszystkich, którzy nałogowo objadają się i mają problemy z nadwagą. Do tych, u których przyczyna pojawiania się głodu nie leży w naturze fizycznej, ale ma swoje źródło w sferze emocjonalnej. W końcu do tych, których w jednej chwili chwyta przemożna chęć zjedzenia określonego pokarmu i nijak nie są w stanie zwalczyć w sobie tej zachcianki. W grupie tych produktów najczęściej występują: czekolada, ciasta, ciasteczka, chipsy, lody albo słone czy pikantne przekąski. Jednak zjedzenie tego, na co się ma ochotę, nie rozwiąże problemu, który się za tym kryje. Tylko umiejętne interpretowanie zachcianek jedzeniowych pozwoli opanować pokusę jedzenia. Takie rozwiązania i gotowe afirmacje do zwalczania zachcianek daje właśnie Doreen Virtue. Dzięki niej uzdrowisz swoje emocje - strach, wstyd, gniew i napięcie, które manifestują się w formie zachcianek. Nazwa - Zachcianki pod kontrolą. Jak opanować pokusę jedzenia? Oryginalny tytuł - Constant Craving. What Your Food Cravings Mean And How to Overcome Them Autor - Doreen Virtue Oprawa - Miękka Wydawca - Illuminatio Kod ISBN - 9788362476428 Kod EAN - 9788362476428 Wydanie - 1 Rok wydania - 2013 Język - polski Tłumacz - Androsiuk-Kotarska Ewa Format - 14.5x20.5cm Ilość stron - 336 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-03-01

Sklep: InBook.pl

Jedyne Praktyczne Przepisy - Lucyna Ćwierczakiewicz - 2836957805

34,89 zł

Jedyne Praktyczne Przepisy - Lucyna Ćwierczakiewicz

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka znanej autorki Lucyny Ćwierczakiewicz pt. "Jedyne Praktyczne Przepisy" zawiera przepisy a także porady jak przyrządzić pyszne konfitury, marynaty, wina oraz ciasta. Nazwa - Jedyne Praktyczne Przepisy Autor - Lucyna Ćwierczakiewicz Oprawa - Twarda Wydawca - Bernardinum Kod ISBN - 9788378235217 Kod EAN - 9788378235217 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 320 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-03-31

Sklep: InBook.pl

Kolorowanki z kredkami Frozen Fever - 2852420246

11,67 zł

Kolorowanki z kredkami Frozen Fever

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Zawartość: Dwie kolorowanki A4 i A5 (każda po 8 kartek ze szkicami do kolorowania), kredki 4 szt. Nazwa - Kolorowanki z kredkami Frozen Fever Wydawca - Anker Kod ISBN - 5012128450617 Kod EAN - 5012128450617 Rok wydania - 2015 Format - 21x28 cm Ilość stron - 3 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii - Paulina Wiktorska - 2836938359

22,33 zł

AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii - Paulina Wiktorska

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w dużej mierze od wiedzy reklamodawcy na temat własnego produktu lub usługi (czy potrafisz np. w kilku prostych słowach opisać, dlaczego Twoja oferta jest wyjątkowa?), grupy docelowej i jej internetowych zwyczajów, a także narzędzia, jakim reklamodawca zamierza się posłużyć. W tym przypadku chodzi o system reklamy Google AdWords. Perfekcyjnego wykorzystania systemu reklamowego Google'a można uczyć się samemu metodą prób i błędów. Oczywiście jest to skuteczny sposób, tyle że koszto- i czasochłonny. Czy istnieje lepszy? Od dawna wiadomo, że najlepszą metodą uczenia się jest podpatrywanie innych, w biznesie znane pod nazwą benchmarking . Snickers, BMW, Pepsi-Max, Tiger, BZ WBK i inni pokazani w książce giganci marketingu potrafili wycisnąć z AdWords sto procent jego możliwości. Doszli do tego, stopniowo poznając system od środka. Ty bądź sprytniejszy. Sięgnij po tę książkę i zabaw się w internetowego szpiega. Poznaj tajemnice skutecznych kampanii reklamowych, uruchom wyobraźnię i nakłoń Google AdWords do pracy na Twoją rzecz! Jeśli wydaje Ci się, że kampania reklamowa w Google to: "Mamy najlepszy produkt, kliknij tutaj!", Twoje myślenie jest mocno ograniczone. A książka Pauliny pomoże Ci to ograniczenie zburzyć. Kampanie reklamowe w internecie mogą być kreatywne - to po pierwsze. Ale po drugie, ważniejsze - Paulina pokazuje kampanie, które działają. Nie jest to więc "sztuka dla sztuki", ale twarde dane i techniki, które z jednej strony zainspirują Cię do mądrzejszego wykorzystania potencjału internetu, z drugiej zaś sprawią, że nie będziesz wyrzucać pieniędzy w błoto. Taką książkę właśnie trzymasz w rękach. Paweł Tkaczyk , Wszechojciec w MIDEA Inspirujący dobór kampanii, połączony z dużą dawką dobrze podanej wiedzy - takiego miksu oczekuję od wprowadzających w zagadnienie książek o marketingu. Tu go znalazłem, a razem z nim sporo konkretnych danych, do których mogę wracać. Książka nie tylko dla początkujących. Dominik Koza , senior copywriter w agencji reklamowej Hand Made Posiadać wiedzę na temat Google AdWords a umieć ją wykorzystać to dwie różne rzeczy. Paulina jest osobą, która udowadnia, że w obu sprawdza się doskonale. Zwieńczeniem tego jest książka, której lekturę polecam zarówno początkującym, jak i zaawansowanym specjalistom SEM. Paulina z każdego case study wyciągnęła główną ideę oraz pokazała, w jaki sposób konkurencja może stać się inspiracją do tworzenia i rozwoju własnych kampanii w systemie Google AdWords. Krzysztof Marzec , Certyfikowany Trener Google Adwords i Dyrektor Zarządzający, Deva Group Wartościowa pozycja książkowa opisująca kampanie w nowych mediach jest sporym unikatem - zwłaszcza na rynku polskim. W dodatku ciekawie uzupełniona o rys historyczny i najważniejsze zasady rządzące danym medium w celu określenia roli jakie pełni ono w ekosystemie marki czy w skutecznej realizacji kampanii. Autorka nie tylko zgromadziła ciekawy materiał, ale także poszła o krok dalej wprowadzając praktyczne informacje z obszaru planowania strategicznego. Zawarła również szczegółowy opis poszczególnych etapów realizacji kampanii - często niezbędny dla prawidłowego ich zrozumienia i poznania kluczowych rozwiązań decydujących o powodzeniu całej akcji. Ta pozycja przeznaczona jest zarówno dla początkujących adeptów sztuki reklamowej w wydaniu cyfrowym, ponieważ zawarte w niej dane pozwalają zrozumieć sposób doboru odpowiedniego medium w opisywanej kampanii i jego wykorzystanie, jak również dla tych bardziej doświadczonych, którym ułatwia poznanie procesu odpowiedzialnego za znaczący sukces kampanii. Tym, którzy na co dzień zajmują się marketingiem, pomoże rozpoznać potencjał jaki znajduje się w obszarze mediów cyfrowych w celu zwiększenia przychodów dla swojej firmy i prawidłowego budowania wizerunku swojej marki. Książkę warto potraktować jako drogowskaz prowadzący czytelników po zagadnieniach z obszaru digitalu, jak również działaniach podejmowanych przez marketerów i agencje, z którymi niejednokrotnie jako konsumenci mamy styczność na co dzień. Dobór zgromadzonych materiałów oraz poparcie ich realnymi wynikami, których zebranie nie jest łatwe, potwierdzają, że tytuł ten to swoiste kompendium wiedzy, z którym warto zapoznać się jak najszybciej. Tomasz Sawicki , Senior Campaign Architect, DDB&tribal Książka, którą trzymasz w rękach, według autorki jest niezwykła. Rzeczywiście! Jest ciekawym zbiorem pomysłów i doświadczeń marketingowych z wykorzystaniem internetu - w formie katalogu. W obecnych czasach, książka o internecie? Paulina udowodniła, że da się napisać pozycję, która przez dłuższy czas pozostanie aktualna. Wybrane i zaprezentowane w książce przykłady kampanii i wykorzystania dostępnej na rynku platformy reklamowej Google AdWords przez wiele światowych marek daje ciekawy przegląd możliwości i podsuwa pomysły na własne działania i strategie. Polecam lekturę wszystkim tym, którzy dopiero planują wdrożyć program Google AdWords w swojej strategii marketingowej, oraz tym, którzy już działają w tym obszarze. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Myślę, że warto korzystać z doświadczeń innych, a nie uczyć się tylko na własnych błędach ;) Przemysław Modrzewski , marketingLAB.pl Wideo online to medium, obok którego nie można przejść obojętnie, a serwis YouTube wprowadził je na szczyty notowań najczęściej odwiedzanych i angażujących stron w polskim internecie. Książka Pauliny jest zarówno świetnym przewodnikiem dotyczącym budowy obecności marki na YouTubie, jak i usystematyzowaniem wiedzy dla wszystkich, którzy już w tym serwisie działają. Zestawienie twardych danych zdecydowanie ułatwia podejmowanie decyzji marketingowych, a prezentacja najlepszych case studies pozwala spojrzeć na działania video marketingu od strony mocno praktycznej. Zdecydowanie polecam! Marcin Jaśkiewicz , CEO Younited Paulina Wiktorska . Certyfikowany Specjalista SEM. Z branżą interaktywną związana od ponad 6 lat. Autorka bloga blogreklamowy.com oraz właścicielka marki Clear&Fancy Interactive (www.clearandfancy.pl). Swoje doświadczenie w branży SEM rozwijała podczas współpracy z takimi markami jak: Comarch, Super-Pharm, Uniwersytet Jagielloński. Na co dzień wspiera użytkowników Oficjalnego Forum Google AdWords (www.pl.adwords-community.com). Publikowała artykuły w "Marketing&More" i "Magazynie SEM Specialist". Aktualnie publikuje w "Nowym Marketingu", "Marketingu w praktyce", "Marketerze+". Nazwa - AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii Oryginalny tytuł - Autodesk 3ds Max 2014 Essentials: Autodesk Official Press Autor - Paulina Wiktorska Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788328305847 Kod EAN - 9788328305847 Rok wydania - 2015 Język - PL Tłumacz - Piotr Cieślak Format - 168x237 Ilość stron - 144 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-12-04

Sklep: InBook.pl

szukaj w Kangoo antykwariat internetowy sztuka polska xviii wieku 6594

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy sztuka polska xviii wieku 6594

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.079, t2=0, t3=0, t4=0.02, t=0.08

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER