antykwariat internetowy tai pan t i ii 11088

- znaleziono 139 produktów w 18 sklepach

ANIOŁEK WESOŁEK - AnioŁek WesoŁek (Płyta CD) - 2836966777

11,32 zł

ANIOŁEK WESOŁEK - AnioŁek WesoŁek (Płyta CD)

Książki & Multimedia > Muzyka

Opis -

Sklep: InBook.pl

Wielokryterialna optymalizacja procesów wytwarzania części maszyn - Stanisław Płonka - 2848486719

34,59 zł

Wielokryterialna optymalizacja procesów wytwarzania części maszyn - Stanisław Płonka

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka jest poświęcona wielokryterialnej optymalizacji procesów wytwarzania części maszyn. Omówiono w niej zagadnienia oceny i wyboru rozwiązania najlepszego - ze zbioru rozwiązań możliwych - ze względu na dwa i więcej kryteriów. Zagadnienia te dotyczą doboru najlepszej struktury procesu lub operacji wytwarzania, a także najlepszych parametrów operacji. Szczególnie wnikliwie przedstawiono strukturę procesu obróbki części maszyn wraz z charakterystyką grafów przeznaczonych do jej opisu, kryteria optymalizacji, a przede wszystkim metody optymalizacji wielokryterialnej. W metodach tych do oceny stosuje się : subiektywne kryteria punktowe i względne, kryteria deterministyczne, kryteria probabilistyczno-statystyczne kryteria rozmyte Scharakteryzowano także procedurę wyznaczania zbioru rozwiązań Pareto-optymalnych za pomocą metody wag oraz metody zmodyfikowanej odległości opartej na obliczeniach ewolucyjnych. Rozważania teoretyczne uzupełniono przykładami wyboru najlepszego wariantu struktury procesu wytwarzania półosi napędowej i rotora przędzarki oraz doboru optymalnych parametrów operacji nagniatania i toczenia wykończeniowego ostrzami ze stali 18HGT w stanie zaharowanym. Książka jest przeznaczona dla studentów i doktorantów uczelni technicznych, w szczególności na kierunkach: mechanika i budowa maszyn, automatyka i robotyka, zarządzanie i inżynieria produkcji. Będzie też przydatna dla inżynierów technologów korzystających z metod optymalizacji w pracy zawodowej. Nazwa - Wielokryterialna optymalizacja procesów wytwarzania części maszyn Autor - Stanisław Płonka Oprawa - Miękka Wydawca - WNT Kod ISBN - 9788379260195 Kod EAN - 9788379260195 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 16.5x24.0cm Ilość stron - 170 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Dolina spełnienia - Amy Tan - 2836971650

34,05 zł

Dolina spełnienia - Amy Tan

Książki & Multimedia > Książki

Opis - W wieku siedmiu lat dobrze wiedziałam, kim jestem: Amerykanką do szpiku kości, z urodzenia, zachowania i mowy, której matka, Lulu Minturn, była jedyną białą właścicielką prestiżowego domu kurtyzan w Szanghaju. Tak rozpoczyna się historia Violet, jednej z głównych bohaterek "Doliny spełnienia". Jej pewność co do własnej tożsamości - oraz innych spraw - zostanie jednak poddana wielu próbom. Nieprzewidziany splot okoliczności sprawi, że jej życie zmieni się raz na zawsze i będzie zmuszona odegrać rolę, której się nie spodziewała... "Dolina spełnienia" to epicka opowieść o trzech pokoleniach kobiet złączonych pogonią za tytułowym spełnieniem, które dla każdej z nich oznacza co innego. Wszystkie łakną miłości, wszystkie zostaną zmuszone do rozliczenia się z przeszłością (nie zawsze zgodną z tym, w co dotąd wierzyły) i wiele wycierpią, zanim odczarują błędne koło historii. Najnowsza, długo wyczekiwana powieść Amy Tan to także romans historyczny, pełen nierzadko pikantnych szczegółów z życia Szanghaju oraz chińskiej prowincji początku XX wieku. Nazwa - Dolina spełnienia Autor - Amy Tan Oprawa - Miękka Wydawca - Prószyński Media Kod ISBN - 9788379610488 Kod EAN - 9788379610488 Rok wydania - 2014 Język - polski Tłumacz - 28068,magdalena moltzan-małkowska ; Format - 13.0x20.0cm Ilość stron - 704 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-10-15

Sklep: InBook.pl

Herbarz szlachty kaszubskiej Tom 4 - Przemysław Pragert - 2836936287

65,39 zł

Herbarz szlachty kaszubskiej Tom 4 - Przemysław Pragert

Książki & Multimedia > Książki

Opis - IV tom "Herbarza szlachty kaszubskiej" to ostatnia część pracy będącej w miarę pełnym kompendium wiedzy o wszystkich znanych herbach szlachty kaszubskiej i dziejach jej rodów. Założeniem Przemysława Pragerta było zebranie w kilkutomowej monografii wszystkich używanych przez szlachtę na Kaszubach herbów znajdujących się w źródłach i opracowaniach, wzbogaconych o herby poświadczone w zabytkach materialnych: kościołach, cmentarzach, innych budowlach i zachowanych. Dzięki temu Czytelnik otrzymuje w ramach IV tomu 548 stron, na których znajdzie opisy 70 kaszubskich rodów, około 300 wizerunków historycznych herbów oraz trzy indeksy: osobowy, herbowy i nazw geograficznych. O wartości wydawnictwa najlepiej świadczą nagrody i wyróżnienia, którymi zostały uhonorowane tomy I-III. W 2006 roku tom I został wyróżniony II nagrodą za edycję na VII Kościerskich Targach Książki Kaszubskiej i Pomorskiej. Z kolei w 2008 roku w siedzibie PAN w Warszawie jego autor otrzymał prestiżową nagrodę im. Adama Heymowskiego, przyznaną przez Polskie Towarzystwo Heraldyczne oraz I nagrodę na IX Targach Książki w Kościerzynie. Nad edycją Herbarza patronat wydawniczy objęli: Marszałek Województwa Pomorskiego, Przewodniczący Sejmiku Województwa Pomorskiego oraz Prezes Zrzeszenia Kaszubsko-Pomorskiego. Nazwa - Herbarz szlachty kaszubskiej Tom 4 Autor - Przemysław Pragert Oprawa - Twarda Wydawca - Oskar Kod ISBN - 9788365175144 Kod EAN - 9788365175144 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 548 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Państwu pierwszym opowiem o Trójce - Magda Jethon - 2836921087

22,61 zł

Państwu pierwszym opowiem o Trójce - Magda Jethon

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Myśliwiecka 3/5/755 lat historii, setki anegdot, tysiące żartów.Po raz pierwszy po Trójce oprowadza nas wieloletnia dyrektor Magda Jethon.Jej burzliwe odejście z radia to jedynie pretekst do tej opowieści...Nikt nie zna Trójki tak dobrze jak ona. Przeżyła tam stan wojenny, niedoszły zamach bombowy i rządy bardzo wielu bardzo różnych dyrektorów (aż wreszcie sama została szefową). Pracowała ze znanymi i uwielbianymi dziennikarzami, twórcami kultury przez duże "K", żartownisiami i intrygantami.Teraz wraca myślami do najciekawszych chwil, które spędziła na Myśliwieckiej, oprowadza nas po zakamarkach radiowego gmachu i rzuca anegdotami z życia trójkowych legend. Wyjaśnia, dlaczego Michał Olszański przez kolegów nazywany jest Mammografem, jak zaskoczyła Kubę Strzyczkowskiego na środku Atlantyku, opowiada o kulisach współpracy z Arturem Andrusem i Markiem Niedźwiedzkim i radzi, jak zostać kierownikiem budowy na głównym placu Sopotu.Lektura obowiązkowa dla wiernych słuchaczy kultowej Trójki. Nazwa - Państwu pierwszym opowiem o Trójce Autor - Magda Jethon Oprawa - Twarda Wydawca - Znak Kod ISBN - 9788324041374 Kod EAN - 9788324041374 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 170 x 222 x 19 Ilość stron - 260 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-06-15

Sklep: InBook.pl

Chwila jak płomień - Garwol Paweł, Lipczyński Roman - 2837003663

32,55 zł

Chwila jak płomień - Garwol Paweł, Lipczyński Roman

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Autorzy jednego z najlepiej ocenianych komiksowych debiutów ostatnich lat wracają z nowym albumem! Roman Lipczyński i Paweł Garwol, twórcy niezwykłego "Bez końca", po raz kolejny zabierają czytelników w bardzo nietypową podróż. Tym razem odwiedzimy wnętrze grobu, bardzo niepokojący las czy przepełniony worek od odkurzacza, w którym legowisko urządził sobie krwiożerczy pająk. A to oczywiście nie wszystkie atrakcje, jakie czekają w tomie "Chwila jak płomień". Pewien pies pozazdrości ptakom, pewien widz będzie musiał stawić czoła oglądanemu filmowi, a pewien człowiek chce zabić czas, nie wiedząc, że czas potrafi się zemścić... Autorzy komiksowych nowel, których klimat porównywano w recenzjach do utworów Rolanda Topora, Franza Kafki czy Thomasa Otta znowu grają czytelnikom na nosie. Podsuwają mylne tropy, bawią się konwencjami, igrają z naszymi oczekiwaniami i przyzwyczajeniami. A przy tym intrygują, bawią i straszą. O pierwszym albumie Lipczyńskiego i Garwola recenzenci pisali: "Czytelnik bez reszty zatapia się w świecie opowieści, gdzie to, co prawdziwe nieustannie flirtuje z tym, co fantastycznie nierealne." Zeszyty Komiksowe "Polski komiks eksportowy." Booklips "Pełen świeżych pomysłów." Komiksomania "Makabra i czarny humor rodzą się tu bezpośrednio na styku codzienności z wyjątkowością." Dwutygodnik Nazwa - Chwila jak płomień Autor - Garwol Paweł, Lipczyński Roman Oprawa - Miękka Wydawca - Kultura gniewu Kod ISBN - 9788360915813 Kod EAN - 9788360915813 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 128 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-05-22

Sklep: InBook.pl

Wisława Szymborska - Jacek Telus (Płyta CD) - 2852421391

33,05 zł

Wisława Szymborska - Jacek Telus (Płyta CD)

Książki & Multimedia > Muzyka

Opis - Jacek Telus - muzyk, kompozytor, autor tekstów, producent i aranżer. Jacek Telus jest artystą wielostronnie utalentowanym. Przede wszystkim jest muzykiem kompozytorem, wykonawcą, ale także poetą. Jego działalność artystyczna rozwija się od początku lat 80. Był uczestnikiem działalności Polskiego Stowarzyszenia Jazzowego, tworzył muzykę rockową, zakładał i prowadził własne zespoły muzyczne, pisał muzykę do seriali telewizyjnych, filmów i widowisk teatralnych. Nazwa - Wisława Szymborska Autor - Jacek Telus Wydawca - MTJ Kod EAN - 5906409113424 Rok wydania - 2014 Nośnik - Płyta CD Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Kultura doświadczenia potocznego - Zbigniew Kloch - 2848484022

27,29 zł

Kultura doświadczenia potocznego - Zbigniew Kloch

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Praca Zbigniewa Klocha, składająca się z kilkunastu esejów o zróżnicowanej tematyce, poświęcona jest analizie zjawisk znakowych i prezentuje obraz kultury, jaki wyłania się w ostatnich dziesięcioleciach w codziennych kontaktach współczesnego Polaka z poszczególnymi sferami życia codziennego, interpretowanymi jako nośniki znaczeń i wiązanymi z różnymi wartościami czy ideologiami. Cechą wyróżniającą współczesnej kultury jest powszednie uczestnictwo nadawców i odbiorców w procesach wytwarzania znaków i obcowania z przekazami znakowymi. Ten powszechny dyskurs kulturowy determinuje świadomość społeczną, co znajduje wyraz w zachowaniach i wyobrażeniach poszczególnych osób i całych grup społecznych. W badaniach kulturoznawczych ostatnich lat obserwuje się coraz większe zainteresowanie codziennością jako tym aspektem indywidualnej i społecznej egzystencji, który jest doświadczany przez każdego człowieka. Codzienność ta ujmowana bywa jako układ znaczący - jako konglomerat zjawisk indeksalnych i intencjonalnie wytworzonych przekazów znakowych. Jedne i drugie wymagają interpretacji, to zaś umożliwia funkcjonowanie w świecie i uczestnictwo w działaniach zbiorowości. W pracy Autor mocno podkreśla, że świadomość społeczna jest kształtowana przede wszystkim poprzez uczestnictwo we wspólnocie językowej i udział w dyskursie potocznym, także w jego odmianie publicznej. Zbigniew Kloch ukazuje determinujący wpływ publicystyki i reklamy, oddziaływanie mody i partycypacji w różnych rytuałach środowiskowych. Jak wynika z analiz przedstawionych w książce, kulturę opartą na tych mechanizmach semiozy cechuje uproszczona wizja świata; jej wytworami są stereotypy i formuły językowe, a zasadniczą praktyką - determinowanie pojęciowej i aksjologicznej wartości przedmiotów i zjawisk poprzez nakładanie na te obiekty siatki etykiet językowych. Świadomość zbiorowa jest kształtowana w znaczącym stopniu przez obrazowe środki przekazu, stąd też w zbiorze znalazły się interesujące szkice poświęcone interpretacji fotografii, filmu i wizualnych tekstów reklamowych. Nazwa - Kultura doświadczenia potocznego Autor - Zbigniew Kloch Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego Kod ISBN - 9788323515746 Kod EAN - 9788323515746 Wydanie - 1 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 14.5x20.5cm Ilość stron - 202 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

The Trip (Ecopack) - Andrzej Smolik (Płyta CD) - 2837013566

33,95 zł

The Trip (Ecopack) - Andrzej Smolik (Płyta CD)

Książki & Multimedia > Muzyka

Lista utworów - Płyta 1 1. Intro 4. Moon Marimba 7. Ballad For A Blue Moon 10. Happy Planet Opis - The Trip" to nowe wydawnictwo Smolika. Album będzie zawierać muzykę skomponowaną do filmu o tym samym tytule. Szerzej "The Trip" to unikatowy multimedialny projekt, w skład którego wchodzić będzie interaktywny film autorstwa duetu Kissinger Twins, specjalnie pod cały projekt zaprojektowana (przez brytyjską firmę Unit9) nowa strona internetowa Andrzeja Smolika oraz wspomniany już soundtrack. Na albumie znajdą się pełne wersje utworów Smolika, które są wykorzystane w filmie. "The Trip" to muzyczny eksperyment Do nagrań autor zaprosił między innymi wokalistów, z którymi współpracował przy swojej ostatniej płycie: Kasię Kurzawską, Natalię Grosiak, Joao T. de Sousa. Piękną i niezwykle dramatyczną wokalizę w utworze "50 Chips" nagrała światowej sławy śpiewaczka Małgorzata Walewska. W warstwie fabularnej "The Trip" to historia wielkiej mistyfikacji rządu amerykańskiego opowiedziana przez jednego z jej głównych bohaterów filmowca Jack'a Torrance'a, który w 1969 został zatrudniony przez tajne służby by zabrać Amerykę na księżyc. "It all starts of with the god damn moon...that's where they wonted to go..." Nazwa - The Trip (Ecopack) Autor - Andrzej Smolik Wydawca - Warner Music Kod EAN - 5907678818157 Rok wydania - 2012 Nośnik - Płyta CD Ilość elementów - 1 Podatek VAT - 23% Premiera - 2012-11-20

Sklep: InBook.pl

Bajarz europejski - 2844122011

19,99 zł

Bajarz europejski siedmioróg

Literatura dziecięca i młodzieżowa >Literatura dla dzieci

W tej eleganckiej i wysmakowanej książce znalazło się 15 bajek należących do dorobku kultury europejskiej. Są to najbardziej znane bajki, baśnie i legendy francuskie, niemieckie, duńskie, greckie, włoskie, rosyjskie, angielskie, skandynawskie i polskie. Książka została opatrzona ilustracjami najwybitniejszych światowych grafików, takich jak Iwan Bilibin, Eleanor Vere Boyle, Walter Crane, Leonard Leslie Brooke, William Wallace Denslow, Richard André, Franz Jüttner, Frederic Richardson, Lucy Fitch Perkins i inni.1) Charles Perrault "Czerwony Kapturek" (bajka francuska)2) Charles Perrault "Kopciuszek" (bajka francuska)3) Charles Perrault "Piękna i Bestia" (bajka francuska)4) Charles Perrault "Sinobrody" (bajka francuska)5) Hans Christian Andersen "Królowa Śniegu" (baśń duńska)6) Hans Christian Andersen "Księżniczka na ziarnku grochu" (baśń duńska)7) Jakub i Wilhelm Grimm "Królewna Śnieżka" (baśń niemiecka)8) Jakub i Wilhelm Grimm "Śpiąca królewna" (baśń niemiecka)9) Carlo Collodi "Pinokio" (bajka włoska)10) Aleksander Puszkin "O rybaku i złotej rybce" (bajka rosyjska)11) "O Jasiu i łodydze fasoli" (tradycyjna bajka angielska)12) "Trzy świnki" (tradycyjna bajka angielska)13) "Pan Twardowski" (tradycyjna bajka polska)14) "Jak Thor zdobył swój młot" (mit nordycki)15) "Puszka Pandory" (mit grecki)"Seria limitowana" to seria wyjątkowych książek o charakterze kolekcjonerskim. Nakład każdego tytułu jest limitowany, co oznacza, że nie będzie dodrukowywany i że po jego wyczerpaniu książki będą dostępne wyłącznie w antykwariatach, na aukcjach internetowych itp. Innymi słowy, wartość książki wzrasta niemal natychmiast po opuszczeniu księgarni. Każdy egzemplarz posiada własny, niepowtarzalny numer, widniejący na wyklejce po otwarciu okładki. Każda książka jest więc niepowtarzalnym dziełem sztuki. Książki są wydane w luksusowym stylu retro: twarda oprawa ze starannie dobranym kolorystycznie płóciennym grzbietem i złoceniami oraz papier chamois. Książki wyróżniają się też niezwykle starannym składem i klasycznymi ilustracjami najwybitniejszych polskich i światowych artystów w nowoczesnym, przystępnym dla współczesnego dziecka, opracowaniu graficznym....

Sklep: Prolibri.pl

Przewodnik ślubny. P:rady "Zrób to sam" - Laura Strutt - 2836948497

34,35 zł

Przewodnik ślubny. P:rady "Zrób to sam" - Laura Strutt

Książki & Multimedia > Książki

Opis - W dzisiejszych czasach wiele przyszłych młodych par jest bardzo kreatywnych, gdy przychodzi do planowania i przygotowania swojego ślubu, po to by ten "wielki dzień" stał się jeszcze bardziej wyjątkowy, znaczący i... bardziej ekonomiczny. Przewodnik ślubny, pełen jest kreatywnych sugestii, projektów zaprezentowanych metodą krok po kroku oraz ekonomicznych i inspirujących porad na ten wyjątkowy dzień. Poprowadzi was przez cały proces planowania i przygotowania doskonałego wesela, które zmieści się w waszym budżecie. Planowanie i przygotowania: ustalenie grafiku i listy zadań, budżetu, wybór motywu przewodniego i kolorów. Zaproszenia: lista gości, lista prezentów, własnoręczne przygotowanie zaproszeń, strona internetowa, wieczory kawalerskie i panieńskie. Miejsce przyjęcia: poszukiwanie i rezerwacja, wesela na świeżym powietrzu, dowóz gości, aranżacje kwiatowe, materiałowe zawieszki. Panna młoda i druhny: suknie, welony, woalki, ozdoby włosów, stroiki i kwiaty, makijaż, bukiety. Pan młody i drużbowie: garnitur, pisanie mowy, spinki, krawaty, muszki i butonierki. Ceremonia: ceremonia kościelna i cywilna, prawo, licencje i ubezpieczenia, czytania i oprawa muzyczna, napisy powitalne, poduszeczka na obrączki. Zdjęcia: wybór fotografa, lista zdjęć, fi lmy, jak pozować. Przyjęcie: muzyka, księga gości, upominki dla gości, dekoracja stołu pary młodej, plan rozmieszczenia gości, karty wizytowe, gry i zabawy. Jedzenie i napoje: propozycje menu, słodycze i ciasta, torty weselne, drinki. Ostatni szlif: pudełeczko na pamiątki, karty z podziękowaniami. Nazwa - Przewodnik ślubny. P:rady "Zrób to sam" Oryginalny tytuł - Diy Wedding Manual Autor - Laura Strutt Oprawa - Twarda Wydawca - Wiedza Powszechna Kod ISBN - 9788363556983 Kod EAN - 9788363556983 Rok wydania - 2015 Język - polski Tłumacz - Kuc-Stefaniuk Gabriela Format - 21.0x28.0cm Ilość stron - 164 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-07-22

Sklep: InBook.pl

Skarbiec cudów w życiu kobiet - Karen Kingsbury - 2847511835

22,12 zł

Skarbiec cudów w życiu kobiet - Karen Kingsbury

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Oto książka dedykowana wszystkim kobietom, które łakną w swym zyciu Boskiej obecności. Przepiękne obietnice Bożego działania w życiu kobiet przeniosą Cię w świat nadziei i spokoju. Karen Kingsbury zebrała świadectwa kobiet, które są żywym dowodem na to, iż mimo trudnosci i przeszkód każda kobieta powinna ufać Bogu. Jeśli masz przyjaciółkę, która potrzebuje promyka nadziei i wsparcia, podaruj jej Skarbiec Cudów w życiu kobiet. W rzeczy samej, jest to skarbnica wziętych z życia opowieści, które dają dowód na to, że Bóg również i dziś odpowiada na modlitwy. Patricia Hickman, autorka bestsellera Tiny Dancer Nazwa - Skarbiec cudów w życiu kobiet Autor - Karen Kingsbury Oprawa - Miękka Wydawca - Szaron Kod ISBN - 9788365553416 Kod EAN - 9788365553416 Rok wydania - 2017 Język - polski Format - x / 125 / 185 Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2017-03-16

Sklep: InBook.pl

PIOSENKI NIE TYLKO DESZCZOWE 2 - Różni Wykonawcy (Płyta CD) - 2837013122

11,32 zł

PIOSENKI NIE TYLKO DESZCZOWE 2 - Różni Wykonawcy (Płyta CD)

Książki & Multimedia > Muzyka

Lista utworów - Płyta 1 1. Bisquit - Prosta Historia 4. Krzysztof Napiórkowski - Wszystko gdzieś w nas 7. Kayah - Nie chcę niczego więcej 10. Ania Szarmach - Dlaczego 13. Magda Umer - Luna srebrnooka 2. Kayah - Dla mnie to skarb 5. Olga Bończyk - W kawiarence sułtan 8. Anna Maria Jopek - Cabo Da Roca 11. Janusz Radek - Naprawdę jesteś piękna Opis - Lista utworów: 1. Michał Bajor - Taka miłość w sam raz 2. Katarzyna Nosowska - Zielono mi 3. Dorota Miśkiewicz (feat. Grzegorz Turnau) - Suwalskie bolero 4. Kuba Badach - Bądź moim natchnieniem 5. Mietek Szcześniak (feat. Anna Maria Jopek) - Czekaj na wiatr 6. Grzegorz Turnau - Liryka, liryka 7. Stanisław Soyka - Jedni piszą wiersze piórem 8. Magda Umer - Koncert jesienny na dwa świerszcze i wiatr w kominie 9. Janusz Radek - Pod papugami (Live) 10. Andrzej Zaucha - Wieczór nad rzeką zdarzeń 11. Elżbieta Adamiak - Są we dwoje 12. Goya - W domach z betonu nie ma wolnej miłości 13. Raz Dwa Trzy - Trudno nie wierzyć w nic 14. Anna Stępniewska - Niecały czas CD 2: 1. Justyna Steczkowska - Tu i tu 2. Reni Jusis (feat. Gaba Kulka) - Osiem minut 3. Mikromusic - Dobrze jest 4. Anita Lipnicka - I tylko noce 5. Stereo Project - Prawie jak w niebie 6. Kayah - Dla mnie to skarb 7. Alicja Maj - Ciepła głód 8. Button Hackers - Powiedz sama 9. Ryszard Rynkowski - Ten typ tak ma 10. Kasia Skrzynecka (feat. Gordon Haskel) - All In The Scheme Of Things 11. Maria Sadowska - Kiedy nie ma miłości 12. Tamerlane - Do M. 13. Poluzjanci - Ona czyli ja 14. Magda Indigo - Drzwi 15. Daniel Bloom - Capri Man Nazwa - PIOSENKI NIE TYLKO DESZCZOWE 2 Autor - Różni Wykonawcy Wydawca - Universal Music Kod EAN - 0602537247141 Rok wydania - 2012 Nośnik - Płyta CD Ilość elementów - 2 Podatek VAT - 23% Premiera - 2012-11-16

Sklep: InBook.pl

Metody wyceny spółki. Perspektywa klienta - 2829728325

82,90 zł

Metody wyceny spółki. Perspektywa klienta Poltext

Analiza fundamentalna

Książka w sposób kompleksowy zapoznaje Czytelników z bogatą tematyką metod wyceny spółek kapitałowych. Autorzy przedstawiają ten problem z trzech różnych punktów widzenia: klientów, inwestorów oraz rynku kapitałowego. W część I przedmiotem rozważań jest perspektywa klientów: kapitału klienta, jego wartości, wpływ relacji z klientem na wycenę przedsiębiorstwa oraz rentowność klienta; ponadto kwestie kapitału intelektualnego i informacyjnego, wyceny wartości niematerialnych i prawnych, metod informacji oraz wyceny marki. Tematem części II jest finansowe podejście do wyceny spółek, tj. perspektywa inwestora i akcjonariusza. Autorzy charakteryzują metody DCV i EVA, zdyskontowanych dywidend, porównawcze oraz opcji rzeczowych. Omawiają wyceny projektów inwestycyjnych i wyceny przez fundusze wysokiego ryzyka, jak również ryzyko bankructwa i znaczenie credit-ratingu. Część III poświęcona jest perspektywie rynku kapitałowego, randze inwestorów indywidualnych na rynku, nowym technologiom w relacjach inwestorskich. O książce powiedzieli: "Wejście spółki na parkiet giełdowy (...) jest zwieńczeniem wysiłków zarządzających - kreatorów jej wartości. Ale na rynku kapitałowym istnieje możliwość osiągania jeszcze wyższego jej poziomu - dodatkowej wartości związanej z wyceną przez inwestorów pewnych specyficznych dla tego rynku funkcji, takich jak polityka informacyjna, corporate governanace, relacje inwestorskie". Dr Wiesław Rozłupki Były Prezes Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie "Czy i jak - nie bacząc na kaprysy rynku - można zmierzyć rzeczywistą i oczekiwaną wartość przedsiębiorstwa? O tym jest ta niezmiernie interesująca książka". Prof. dr hab. Andrzej Herman Dziekan Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej "Książka, która poszerza horyzonty, inspiruje do przemyśleń i daje praktyczne narzędzia do analizy i wyceny spółek". Prof. dr hab. Dariusz Zarzecki Kierownik Zakładu Inwestycji i Wyceny Przedsiębiorstwa Uniwersytetu Szczecińskiego Spis treści: Contents Przedmowa Wstęp Część I Perspektywa klienta 1. Wprowadzenie do wyceny spółek (Marek Panfil) 1.1. Definicja wartości przedsiębiorstwa 1.2. Przedmiot wyceny 1.3. Komu służą wyceny wartości przedsiębiorstwa? 1.4. Przyczyny zainteresowania wycenami polskich spółek 1.5. Klasyfikacja metod wyceny 1.5.1. Metody majątkowe 1.5.2. Metody dochodowe 1.5.3. Metody mieszane 1.5.4. Metody porównawcze 1.5.5. Metody dotyczące pomiaru kreowania wartości 1.5.6. Metody oparte na opcji 1.6. Ograniczenia wycen - błędy i nieporozumienia 1.7. Praktyka wycen w procesie transformacji gospodarki polskiej 2. Kapitał klienta (Andrzej Szablewski) 2.1. Klient - najcenniejsze aktywo przedsiębiorstwa 2.1.1. Klient w architekturze globalnej gospodarki 2.1.2. Klient określa biznes 2.1.3. Wartości postrzegane przez klienta 2.1.4. Łańcuch konsumpcji 2.2. Perspektywa klienta 2.3. Szacowanie kapitału klienta 2.3.1. Model kapitału klienta 2.3.2. Ilościowe ujęcie kapitału klienta 69 2.3.3. Szacowanie kapitału klienta 2.4. Rentowność marketingu a wartość dla akcjonariuszy 2.4.1. Marża netto marketingu 2.4.2. Rentowność marketingu a wyniki finansowe 2.4.3. Kapitał klienta a kursy akcji 2.5. Ukierunkowanie firmy na klienta 3. Wartość klienta (Barbara Dobiegała-Korona) 3.1. Dochodzenie do pomiaru wartości klienta 3.2. Podejścia do pomiaru wartości klienta 3.3. Potrzeba kompleksowego podejścia do wartości klientów 4. Wartość relacji z klientami (Tymoteusz Doligalski) 4.1. Metoda badawcza 4.2. Założenia 4.2.1. Retencja klientów 4.2.2. Migracja klientów 4.2.3. Ceny nabycia i koszty wytworzenia produktów 4.2.4. Alokacja zasobów 4.2.5. Wynik na sprzedaży 4.2.6. Efektywność wydatków na retencję i migrację klientów 4.3. Wyniki 4.3.1. Scenariusz zerowy: brak inwestycji w retencję i migrację klientów 4.3.2. Scenariusz bazowy 4.3.3. Scenariusz wartości najmniejszej 4.3.4. Scenariusz wzrostu korzyści skali 4.3.5. Scenariusz wzrostu jednostkowych kosztów wytworzenia produktu 4.3.6. Scenariusz wzrostu stopy dyskontowej 4.3.7. Scenariusz wzrostu efektywności wydatków na migrację klientów 4.3.8. Scenariusz wzrostu retencji klientów 4.4. Strategiczne wybory wynikające z modelu 5. Rentowność klienta (Krzysztof Rybarczyk) 5.1. Informacja o kosztach i rentowności klientów 5.2. Wykorzystanie rachunku kosztów w kalkulacji marży na kliencie 6. Kapitał informacyjny (Jerzy Surma) 6.1. Rola kapitału informacyjnego w aktywach niematerialnych 6.2. Kapitał informacyjny 6.2.1. Klasyfikacja technologii informatycznych 6.2.2. Zależność wartości firmy od nowych technologii informatycznych 6.2.3. Wdrożenie systemu informatycznego jako projekt inwestycyjny 6.3. Zarządzanie zmianą i rola kapitału ludzkiego 7. Kapitał intelektualny (Grzegorz Urbanek) 7.1. Motywy pomiaru 7.2. Sposoby pomiaru 7.3. Metody wyceny 7.3.1. Wycena globalna kapitału intelektualnego 7.3.2. Wycena pojedynczych aktywów niematerialnych 8. Informacja a wartość (Agnieszka Tokaj-Krzewska) 8.1. Pojęcie informacji 8.2. Informacja jako zasób niematerialny przedsiębiorstwa 8.2.1. Wartość informacji 8.2.2. Szacowanie wartości informacji 8.3. Systemy ochrony informacji 8.3.1. Aspekt prawny 8.3.2. Aspekt organizacyjny 8.3.3. Aspekt technologiczny 9. Wartości niematerialne i prawne (Andrzej Podszywałow) 9.1. Kontekst wyceny 9.2. Identyfikacja kluczowych wartości niematerialnych i prawnych 9.2.1. Studium przypadku 9.2.2. Klasyfikacja wartości niematerialnych i prawnych 9.3. Wycena wartości niematerialnych i prawnych 9.3.1. Sposoby podejścia do wyceny 9.3.2. Podejście kosztowe 9.3.3. Podejście rynkowe 9.3.4. Podejście dochodowe 9.4. Analiza przypadków 9.4.1. Wycena know-how na datę wsteczną 9.5. Wycena dodatkowych klauzul projektowanego kontraktu 10. Wartość marki (Grzegorz Urbanek) 10.1. Marka jako element kapitału intelektualnego firmy 10.2. Pojęcie marki i kapitału marki 10.3. Wartość marki a wartość przedsiębiorstwa 10.4. Dlaczego warto wyceniać markę? 10.5. Metody wyceny marki 10.5.1. Metody kosztowe 10.5.2. Metody rynkowe 10.5.3. Metody dochodowe Część II Perspektywa inwestora 11. Wycena przedsiębiorstwa metodą DCF i EVA (Andrzej Cwynar, Wiktor Cwynar) 11.1. Dlaczego wycena dochodowa? 11.2. Założenia metody DCF 11.3. Model wyceny oparty na dyskontowanych EVA 11.4. Kalkulacja stopy dyskonta 11.5. Przykład wyceny metodami DCF i EVA 12. Metoda zdyskontowanych dywidend (Andrzej Szablewski) 12.1. Czym jest dywidenda? 12.2. Dywidendy i wykup akcji a zyski i przepływy pieniężne 12.2.1. Dywidendy i wykup akcji 12.2.2. Dywidendy a zyski i przepływy pieniężne 12.2.3. Całkowita stopa zwrotu i stopa dochodu z odkupienia netto 12.3. Prognozowanie przyszłych dywidend 12.4. Założenia do różnych modeli zdyskontowanych dywidend 12.4.1. Podstawowy model wyceny 12.4.2. Model stałych dywidend 12.4.3. Model stałego wzrostu dywidendy 12.4.4. Modele fazowego wzrostu dywidendy 12.5. Wycena według dwu- i trzymianowych modeli zdyskontowanych dywidend 12.5.1. Wycena według dwumianowego modelu zdyskontowanych dywidend 12.5.2. Wycena wg trójmianowego modelu zdyskontowanych dywidend 12.6. Polityka dywidendy z punktu widzenia wolnych przepływów pieniężnych dla akcjonariuszy (FCFE) 13. Metoda porównawcza (Mateusz Melich, Rafał Tuzimek) 13.1. Wartość przedsiębiorstwa a wartość kapitału 13.2. Mnożniki 13.3. Kalkulacja wartości - wycena 13.3.1. Korekty 13.3.2. Aktywa pozaoperacyjne 13.3.3. Wycena spółki a kurs giełdowy akcji 13.3.4. Słabości metody rynkowej 13.3.5. Przykład wyceny rynkowej - wycena przedsiębiorstwa budowlanego 14. Metoda opcji rzeczowych (Mikołaj Pindelski) 14.1. Krótka historia 14.2. Rys teoretyczny 14.3. Formuła wyceny 14.4. Metoda opcji realnych 14.5. Metody scenariuszowe. Symulacje 14.6. Wykorzystanie metod scenariuszowych w wycenie spółek 14.7. Metoda Schwartza-Moona 15. Wycena przedsięwzięć inwestycyjnych (Waldemar Rogowski) 15.1. Rachunek efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych 15.2. Ocena opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych 15.2.1. Metody oceny 15.2.2. Charakterystyka metody NPV 15.3. Szacowanie opłacalności przedsięwzięcia inwestycyjnego według różnych formuł metody NPV na przykładzie firmy Waldi 16. Wycena spółki przez fundusze wysokiego ryzyka (Marek Panfil) 16.1. Kapitał wysokiego ryzyka 16.1.1. Definicje 16.1.2. Rozwój inwestycji kapitału wysokiego ryzyka 16.2. Istota inwestycji kapitału wysokiego ryzyka 16.2.1. Fazy rozwoju spółki z zasileniem kapitału wysokiego ryzyka 16.2.2. Wycena "przed inwestycją" i "po inwestycji" 16.3. Wycena spółki metodą Venture Capital 16.3.1. Wycena inwestycji venture capital w jednej rundzie finansowania 16.4. Wycena inwestycji venture capital w kilku rundach finansowania spółki 16.5. Wycena spółki metodą venture capital z uwzględnieniem mnożników porównywalnych spółek 16.6. Ujednolicone zasady wyceny inwestycji kapitału wysokiego ryzyka w skali międzynarodowej 17. Wycena a ryzyko (Zbigniew Krysiak) 17.1. Cel, zakres i tezy 17.2. Wpływ ryzyka na kształtowanie wartości firmy i kosztu kapitału 17.3. Degradacja wartości jako wyznacznik ryzyka firmy 17.4. Niewypłacalność jako determinanta źródeł wartości i ryzyka firmy 17.5. Wycena firmy w warunkach braku rozkładu wartości 17.6. Szacowanie wartości i ryzyka firmy w metodzie Monte Carlo 17.7. Szacowanie wartości i ryzyka firmy w modelu opcyjnym 18. Ryzyko bankructwa (Elżbieta Mączyńska) 18.1. Efekt domina 18.2. Bankructwo - problem niedostatecznie zdiagnozowany 18.3. Paradoks sukcesu 18.4. Narzędzia identyfikacji zagrożeń 18.5. Modele wczesnego ostrzegania. Wyniki badań prowadzonych w INE PAN 19. Credit-rating a wycena (Danuta Dziawgo) 19.1. Istota credit-ratingu 19.1.1. Definicja i skale credit-ratingu 19.1.2. Rentowność a credit-rating 19.1.3. Znaczenie credit-ratingu na rynku 19.2. Wykorzystanie credit-ratingu przez podmioty gospodarcze 19.2.1. Obszary wykorzystania 456 19.2.2. Bierne i czynne wykorzystywanie credit-ratingu 19.2.3. Bezpośredni i pośredni wpływ credit-ratingu na wycenę i wartość firmy 19.3. Relacja: państwo a rezydent 19.4. Skutki zmiany poziomu credit-ratingu 19.5. Credit-rating a zarządzanie finansami w Polsce Część III Perspektywa rynku kapitałowego 20. Efektywność rynku kapitałowego (Aleksander Gabryś) 20.1. Koncepcja "błądzenia losowego" (random walk) 20.2. Hipoteza rynku efektywnego (efficient market hypothesis - EMH) 20.3. Formy hipotezy efektywnego rynku (EMH) 20.4. Weryfikacja EMH 20.4.1. Weryfikacje słabej formy efektywności informacyjnej rynku kapitałowego 20.4.2. Weryfikacja średniej formy efektywności informacyjnej rynku kapitałowego 20.4.3. Test silnej formy efektywności 20.5. Implikacje EMH dla uczestników rynku kapitałowego 20.5.1. Znaczenie teorii efektywności informacyjnej rynku kapitałowego dla inwestorów 20.5.2. Znaczenie teorii efektywności informacyjnej rynku kapitałowego dla finansów przedsiębiorstwa 20.6. Anomalie w rozkładzie stóp zwrotu 20.6.1. Anomalie w rozkładzie stóp zwrotu na świecie 20.6.2. Anomalie o innym charakterze 20.6.3. Anomalie w rozkładzie stóp zwrotu na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie 21. Rynki kapitałowe w ujęciu fraktalnym (Aleksander Gabryś) 21.1. Czym są fraktale? 21.1.1. Historia geometrii fraktalnej 21.1.2. Wymiar fraktalny (wymiar Hausdorfa) 21.2. Zastosowanie fraktali na rynkach kapitałowych 21.2.1. Hipoteza rynku fraktalnego (fractal market hypothesis, FMH) 21.2.2. Miary nieregularności 21.3. Zastosowanie teorii fraktalnej do modelowania rynku 22. Wycena spółki przez rynki kapitałowe (Jarosław Kwit) 22.1. Zachowania rynków kapitałowych 22.2. Psychologiczne aspekty wyceny wartości spółki 22.2.1. Finanse behawioralne 22.2.2. Analiza psychologiczna 22.3. Prognozowanie wyceny rynkowej spółki 22.3.1. Analiza fundamentalna 22.3.2. Analiza techniczna 22.3.3. Zalety i słabości obydwu typów analiz 22.4. Wycena rynkowa spółek debiutujących na GPW w Warszawie w latach 2000-2004 22.4.1. Metodyka badawcza 22.4.2. Dobór próby badawczej 22.4.3. Wyniki badań 23. Inwestorzy indywidualni a wartość spółki (Danuta Dziawgo) 23.1. Klasyfikacja indywidualnych inwestorów 23.2. Znaczenie inwestycji indywidualnych w gospodarce 23.3. świat globalnego akcjonariatu 23.4. Indywidualni inwestorzy na GPW w Warszawie 23.5. Zarządzanie strukturą akcjonariuszy 23.6. Programy lojalnościowe 23.7. Kluby inwestycyjne 23.8. Prawa inwestora i ochrona tych praw 23.8.1. Prawa inwestora 23.8.2. Ochrona praw 23.8.3. Zasady dobrych praktyk 23.9. Organizacje zrzeszające indywidualnych inwestorów 23.9.1. Stowarzyszenia indywidualnych inwestorów 23.9.2. The World Federation of Investors 23.9.3. Euroshareholders 23.9.4. Działalność stowarzyszeń indywidualnych inwestorów na rzecz podniesienia odpowiedzialności społecznej spółek 24. Nowe technologie w relacjach inwestorskich (Małgorzata Remisiewicz) 24.1. Informacje niefinansowe a wartość rynkowa spółki 24.2. Relacje inwestorskie - narzędzie podnoszenia wartości firmy 24.2.1. Chaos informacyjny 24.2.2. Rosnące wymagania inwestorów instytucjonalnych 24.2.3. Przekazywanie otoczeniu informacji niefinansowych 24.2.4. Kształtowanie polityki informacyjnej 24.3. Wykorzystanie nowoczesnych technologii w relacjach inwestorskich 24.3.1. Regres tradycyjnych form komunikowania się z inwestorami i otoczeniem 24.3.2. Najlepsze praktyki internetowych relacji inwestorskich 24.4. Internetowe relacje internetowe w polskich spółkach giełdowych 24.4.1. Badania Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych 24.4.2. Badania przeprowadzone przez "Partners for Financial Stability Program" 24.4.3. IRI polskich spółek (badania własne) 25. Raportowanie wartości spółki dla inwestorów (Monika Marcinkowska) 25.1. (R)ewolucja w sprawozdawczości przedsiębiorstw 25.2. Czym jest wartość? Jak o niej informować? 25.3. Pożądana zawartość raportu rocznego 25.4. Informowanie o tworzeniu wartości - wybrane przykłady 25.4.1. Misja i strategia 25.4.2. Czynniki tworzące wartość 25.5. Problemy do przezwyciężenia Summaries Bibliografia Indeks rzeczowy Informacje o Autorach

Sklep: Maklerska.pl

Wyliczanki polskie Krystyna Pisarkowa - 2868661503

12,00 zł

Wyliczanki polskie Krystyna Pisarkowa

Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Filologie, językoznawstwo

Tania książka - Autorka zajmowała się wyliczankami od czwartego roku życia. Pierwsza, której się nauczyła, była wyliczanka ene due rabe...; drugą ele mele...; trzecią entliczki pentliczki... Najwięcej wyliczanek poznała w Łanach Małych, kiedy miała sześć lat i huśtała się na wierzbie. Wtedy postanowiła zebrać wszystkie wyliczanki i wszystkie objaśnić. Spełnienie planu opóźniły różne przeszkody i ważne fakty: wybuch II wojny światowej, ucieczka przed nią, powrót i siedzenie jak mysz pod miotłą, a po wojnie: szkoła, matura, studia, praca w Polskim Wydawnictwie Muzycznym, córeczka Dorotka, wspinaczka po drabinie stopni naukowych w Instytucie Badań Literackich, Instytucie Języka Polskiego PAN, wykłady w Katedrach Językoznawstwa Ogólnego i Orientalistyki UJ i za granicą.Wszystkie dzieci polskie, grzeczne i najniegrzeczniejsze, miejskie i wiejskie posługują się na co dzień zabytkowymi klejnocikami, które pochodzą ze starego skarbca; niektóre liczą sobie ponad sto lat. Jasne, że w takim codziennym użyciu drogocenne drobiażdżki ścierają się trochę, ale nie giną. Dzieci przekazują je następnym pokoleniom jako swoją prawowitą własność, w zasadzie nienaruszaną, ani niepotępianą, ani niepopieraną przez dorosłych. Szanują ją i ochraniają, mimo że nie gromadzi jej żadne muzeum, żaden antykwariat, a żadna Rada Naukowa nie nadała tym klejnocikom zasłużonego tytułu

Sklep: otoksiazka24.pl

szukaj w Kangoo antykwariat internetowy tai pan t i ii 11088

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy tai pan t i ii 11088

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.102, t2=0, t3=0, t4=0.018, t=0.102

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER