azel pol gembird karta pci kontroler usb 2 0 4 porty 16696

- znaleziono 706 produktów w 23 sklepach

Kontroler SATA 2 porty + USB 2.0 4 porty - 2824921667

79,97 zł

Kontroler SATA 2 porty + USB 2.0 4 porty Xpower

Akcesoria > Adaptery, Przejściówki, Kontrolery

Opis: SATA Interface:- zgodny z Serial ATA 1.0- zgodny z PCI specification Rev. 2.2- obsługuje RAID Level 0/RAID Level 1/JBOD- obsługuje dwa kanały SATA- transfer do 150 Mbps SATAUSB2.0 Interface:- zgodny z USB 2.0 Compliant, Universal Serial Bus Specification Revision 2.0 (Data Rate 1.5/12/480 Mbps)- wszystkie porty obsługują: high-speed (480 Mbps), full-speed (12 Mbps), and low-speed (1.5 Mbps) - obsługa do 127 urządzeń- obsługa "hot swap" i "wake up"- obciążenie max 2.5Watt (5V, 500mA) na port     Parametry Techniczne:        Interfejs:    PCI               Wejścia/Wyjścia:    2 x Internal SATA4 x USB 2.0               Obsługiwane systemy:    Windows 98SE, Windows ME, Windows 2000,Windows XP               Dołączone oprogramowanie:    Sterowniki               Opakowanie zawiera:    - karta- CD ze sterownikami- 1 x kabel SATA               Gwarancja:    24 miesiące       

Sklep: Frikomp.pl

ARTandamp;FUN Bajkowe Malowanie po numerkach - 2846488769

10,79 zł

ARTandamp;FUN Bajkowe Malowanie po numerkach

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Duża drewniana kostka, gdzie każda ściana ma inną funkcję.Rozmiar: 20x20x36 cmWiek: od 18 miesięcy Nazwa - ARTandamp;FUN Bajkowe Malowanie po numerkach Marka - Simba Kod EAN - 4006592678449 Wydawca - SIMBA Kod producenta - 106337844 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

MSI Z97-G45 GAMING s115 0 Z97 4DDR3 RAID/USB3 AT - 2452321458

606,00 zł

MSI Z97-G45 GAMING s115 0 Z97 4DDR3 RAID/USB3 AT msi

Płyty główne>Płyty główne - Inne

Opis:ModelZ97-G45 GAMINGGniazdo procesoraLGA1150Rodzina procesoraIntel Core i5, Intel Core i7, Intel Pentium, Intel Celeron, Intel Core i3Zintegrowany procesorNieProducent chipsetu MBIntelChipsetIntel

Sklep: Elbicom

RME Fireface UFX Interfejs audio USB - 2825934770

6965,00 zł

RME Fireface UFX Interfejs audio USB RME

Studio i Estrada > Interfejsy Audio

Fireface UFX to nowy, flagowy produkt firmy RME. 60 kanałów audio [analog, ADAT, SPDIF] , cyfrowo kontrolowane hi-endowe preampy [klasa Micstasy],  referencyjnej klasy układy konwertujące sygnał [technologia z RME ADI-8QS] z dokładnością 24-bity / 192 kHz, wielofunkcyjny wyświetlacz LCD, podwójne wyjście słuchawkowe z niezależną regulacjąwzmocnienia, rewolucyjny TotalMIX FX oraz możliwośćrejestracji na nośnikach pamięci flash / HDD sprawiają, że jest to najbardziej uniwersalny i zarazem nowatorski interfejs audio naświecie. Wejścia i wyjścia RME Fireface UFX oferuje 60 kanałów audio, 30 wejść / 30 wyjść. Wszystkie wejścia i wyjścia mogą być użyte jednocześnie umożliwiając zapis z 12 analogowych oraz 18 cyfrowych kanałów na 30 osobnych śladach dowolnego rejestratora wielośladowego. Poniżej ilość dostępnych kanałów w zależności od wybranej częstotliwości próbkowania. Sekcja analogowa Do dyspozycji jest 12 kanałów wejściowych i 12 kanałów wyjściowych. Na wejścia składają sięzłącza TRS [duży jack] zlokalizowane z tyłu interfejsu oraz XLR z przodu. Wyjścia to z kolei złącza monitorowe XLR, liniowe TRS oraz dwa słuchawkowe z niezależną regulacjągłośności. Jakość przetwarzania audio Fireface UFX potwierdza filozofię firmy RME, że dobry konwerter nie powinien wnosić nic do rejestrowanego sygnału ani nic z niego zabierać. Takie właśnie sąkonwertery AD/DA opisywanego interfejsu; zapisują dźwięk taki jaki on jest w rzeczywistości i odtwarzają to co rzeczywiście "dzieje" się wewnątrz nagrania audio. Wyjścia RME Fireface UFX osiągają dynamikę rzędu 118 dBA! Hi-endowe parametry toru audio opisywanego urządzenia to efekt wykorzystania sprawdzonych technologi z innych urządzeń RME. Projektując wejściowy tor analogowy Fireface UFX inżynierowie RME skorzystali rozwiązańzawartych w RME ADI-8 QS! Dla wyjść analogowych pierwowzorem była nowa seria konwerterów M-32 DA. Oba rozwiązania gwarantują transparentność i przede wszystkim minimalne zniekształcenia i szumy własne. Dla każdego wejścia i wyjścia można indywidualnie ustawić poziomy sygnału zgodne z przyjętymi standardami studyjnymi czyli -10dBV, +4dBu, HiGain. Dodatkowo dla wyjścia głównego XLR dostępny jest poziom 24dBu. Preampy mikrofonowo-instrumentalne RME Fireface UFX ma wbudowane najwyższej klasy przedwzmacniacze mikrofonowo-instrumentalne dostępne do tej pory tylko w interfejsie RME Micstasy. Ich w pełni symetryczna konstrukcja oraz nowa technologia równoległej konwersji sprawiają, że opisywane preampy mają extremalnie niskie zniekształcenia, szumy własne i idealnie liniową charakterystykępasma przenoszenia. Działają każdy niezależnie w dwóch trybach: mikrofonowym oraz instrumentalnym [Hi-Z]. Bez problemu można więc do nich podłączyć mikrofony pojemnościowe, dynamiczne, gitarębasową lub elektryczną. Kontrolowane są cyfrowo w zakresie do 65dB w krokach co 1dB. Technologia równoległej konwersji polega na tym, że pojedynczy kanał przetwarzany jest nie jak dotychczas przez jeden konwerter a równolegle przez dwa układy konwertujące. Rezultatem jest znacznie zwiększona dynamika wejścia i referencyjna jakość brzmienia. Sekcja cyfrowa Jeśli liczba dostępnych złączy analogowych jest niewystarczająca, do opisywanego interfejsu za pomocą portów ADAT można podłączyć 2 konwertery po 8 wejść / wyjść każdy np. RME ADI-8QS [8 I/O] lub RME Octamic II [8 przedwzmacniaczy mikrofonowych]. Oba porty mogą pracować w trybie 24-bity/192kHz [S/MUX] Złącze ADAT numer 2 może również pracować w trybie SPDIF. Idealnym rozwiązaniem do podłączenia np. zewnętrznego procesora efektów będzie wykorzystanie złącza AES/EBU. Całość sekcji cyfrowej dopełnia złącze Word Clock dla perfekcyjnej synchronizacji przy połączeniach RME Fireface UFX z zewnętrznymi w/w urządzeniami. TotalMix FX -rewolucyjny mikser w nowej odsłonie TotalMix już dawno został okrzyknięty majstersztykiem wśród aplikacji tego typu, jednak programiści RME nie spoczęli na laurach i zdecydowali się zaproponować cośnaprawdę idealnego. W końcu lepsze jest wrogiem dobrego... Oparty od procesor DSP karty pozwala na dowolny i w pełni niezależny sprzętowy routing sygnałów wszystkich 30 wejść i 30 wyjśćopisywanego Fireface UFX. TotalMix FX umożliwia równieżstworzenie 15 stereofonicznych submixów oraz ma wbudowane zaawansowane opcje monitoringu [Control Room]. Nowy TotalMix FX przywodzi na myśl cyfrowe konsolety mikserskie gdyż oprócz podobnej formy zawiera charakterystyczny dla nich zestaw procesorów i funkcji. Do dyspozycji są: 3-zakresowy EQ parametryczny, filtr górnoprzepustowy, kompresor / expander, leveler, przełącznik odwrócenia fazy, panorama z regulowaną szerokością, przełącznik mono / stereo oraz efekty delay i reverb.  Każdy fizyczny kanałwejściowy RME Fireface UFX ma wbudowany zestaw w/w procesorów z gotowymi presetami dla każdego z nich. Działają niezależnie i są"przeliczane" przez 2 wewnętrzne procesory DSPopisywanego interfejsu audio. Nie ma mowy o żadnym obciążeniu procesora CPU komputera, nie ma mowy o żadnej latencji - wszystko oczywiście w rozdzielczości 24-bity/192kHz. Dla przykładu: przy rozdzielczości 48 kHz można aktywować 60 EQ, 34 filtry górnoprzepustowe oraz efekt delay. Z kolei przy włączonym efekcie reverb equalizację można uaktywnić na 46 kanałach a filtr górno przepustowy na 32. Specjalny układ monitorujący zużycie DSP zapobiega przeciążeniu całego systemu. W momencie gdy kilkadziesiąt użytych procesorów zużywa całą moc DSP, TotalMix FX reaguje wyłączając dany procesor lub kilka procesorów. Ta sama sytuacja ma miejsce w chwili gdy przełączamy RME Fireface UFX na wyższe częstotliwości próbkowania. Należy podkreslić, że nie wpływa to w żaden negatywny sposób na jakość i ciągłośćodtwarzanego sygnału. Zaawansowane opcje routingu TotalMix FX, jego elastyczność oraz sekcja efektów sprawiają, że ta aplikacja w połączeniu z Fireface UFX z powodzeniem mogą zastąpićmikser i być "centrum dowodzenia" dowolnej konfiguracji scenicznej lub studyjnej. Gotowe ustawienia TotalMix FX można zapisać w 6 komórkach pamięci i wywołać je w ułamku sekundy z poziomu TotalMix FX w komputerze lub z poziomu Fireface UFX nawet przy wyłączonym komputerze(!). Aplikacja TotalMIX może byćrównież sterowana za pomocą zewnętrznego kontrolera midi zgodnego z Mackie Control. Rejestracja na pamięci typu HDD / flash RME Fireface UFX może pełnić równieżrolę rejestratora wielościeżkowego. Wiadomo jak ulotne są pomysły muzyczne i że najlepsze przychodzą zwykle wtedy gdy komputer jest wyłączony... Teraz to nie stanowi juz żadnego problemu. Na przenośnej pamięci flash [pendrive] lub dysku twardym można zapisać sygnał z dowolnego wejścia RME Fireface UFX lub kilku wejść. Można również odtwarzać zapisany materiał. W chwili obecnej funkcja ta jest wyłączona i będzie dostępna wraz z następnym uaktualnieniem firmware opisywanego urządzenia. Więcej informacji odnośnie nagrywania na przenośnych nośnikach pamięci wkrótce... Wyświetlacz LCD Na przednim panelu opisywanego interfejsu znajduje się wielofunkcyjny, wysokiej rozdzielczości wyświetlacz LCD. Umożliwia on pełną kontrolę ustawieńurządzenia co jest pomocne zwłaszcza w trybie "stand alone". Po przełączeniu wyświetlacza w tryb "Meters" pokazuje on wszystkie poziomy sygnału na wejściach i wyjściach dzięki czemu użytkownik w warunkach "Live" może szybko zorientowaćsię np. który kanał jest źle wysterowany. Zbyt wysoki poziom sygnału jest wyświetlany w formie czerwonego wskaźnika. USB -wydajność jak na PCI-Express - czy to możliwe? Do tej pory standard USB uważany byłza nieprofesjonalny, dlaczego? Ponieważ wszystkie dotychczasowe, wielokanałowe interfejsy audio innych producentów miały problemy z pracą na niskich latencjach czego efektem były trzaski lub całkowita utrata synchronizacji. Teraz to już historia - RME zmienia tę postać rzeczy. Nie dość, że nowe interfejsy USB pracują na minimalnych latencjach to ich osiągi w tym zakresie zbliżają się do wydajności osiąganej przez wewnętrzne karty dźwiękowe dedykowane magistrali PCI lub PCI-Express. Tego jeszcze nie było i jest to kolejna bariera, którą łamie RME. Firma RME słynie również z nowatorskich rozwiązań oraz z faktu projektowania swoich własnych chipsetów do komunikacji USB, FireWire montowanych w swoich urządzeniach. RME Fireface UFX nie jest tu wyjątkiem. Producent zastosował tu zaprojektowany przez inżynierów RME chipset USB pozwalający na wydajną komunikację pomiędzy opisywanym interfejsem a komputerem. Tam gdzie inni producenci kart stosująstandardowe, tanie układy innych podwykonawców, RME montuje swoje rozwiązania dzięki czemu praca na minimalnych latencjach zarezerwowanych dotychczas tylko dla wewnętrznych kart RME staje sięmożliwa! USB i wydajność porównywalna z PCI-Express - tak, teraz to już jest możliwe!   Cechy charakterystyczne: 12 kanałów analogowych  I/O, referencyjne przetwarzanie audio 24-bity/192kHz, dynamika 118dBA, 4 referencyjne preampy mikrofonowe z podwójnym przetwarzaniem AD, złącze AES/EBU I/O, 2x ADAT  I/O, SPDIF  I/O [optyczny], 2x MIDI  I/O, port USB / Firewire do komunikacji z komputerem, 3 wielofunkcyjne pokrętła, w tym regulacja głośności na sumie, możliwość rejestracji audio na pamięci flash / HDD, zaawansowana konsola TotalMix FX z sekcją procesorów audio, 2 procesory DSP, praca na ekstremalnie niskich latencjach

Sklep: Audiohouse

Płyta MSI Z97S SLI PLUS /Z97/SE/M.2/USB3/PCIe3.0/s.1150/ATX - 1950334910

489,99 zł

Płyta MSI Z97S SLI PLUS /Z97/SE/M.2/USB3/PCIe3.0/s.1150/ATX MSI

Komputery/Podzespoły komputerowe/Płyty główne

Chipset płyty głównej: Intel

Sklep: CutPrice.pl

Płyta ASUS TUF Z270 MARK 2 /Z270/DDR4/SATA3/M.2/USB3.1/PCIe3.0/s.1151/ATX - 2858165102

692,90 zł

Płyta ASUS TUF Z270 MARK 2 /Z270/DDR4/SATA3/M.2/USB3.1/PCIe3.0/s.1151/ATX ASUS

Podzespoły PC > Płyty główne

Płyta ASUS TUF Z270 MARK 2 Windows

Sklep: AZEL-POL

Płyta MSI Z270 Z270 TOMAHAWK OPT BOOST /Z270/DDR4/SATA3/M.2/USB3.1/PCIe3.0/s.1151/ATX - 2853148951

601,90 zł

Płyta MSI Z270 Z270 TOMAHAWK OPT BOOST /Z270/DDR4/SATA3/M.2/USB3.1/PCIe3.0/s.1151/ATX MSI

Podzespoły PC > Płyty główne

Płyta MSI Z270 Z270 TOMAHAWK OPT BOOST Chipset płyty głównej: Intel

Sklep: AZEL-POL

Płyta MSI Z97 MPOWER MAX AC /Z97/M.2/WF - 1950334907

923,99 zł

Płyta MSI Z97 MPOWER MAX AC /Z97/M.2/WF MSI

Komputery/Podzespoły komputerowe/Płyty główne

Chipset płyty głównej: Intel

Sklep: CutPrice.pl

Płyta Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming /Z270/DDR4/SATA3/SE/M.2/U.2/USB3.1/PCIe3.0/s.1151/ATX - 2863491750

964,90 zł

Płyta Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming /Z270/DDR4/SATA3/SE/M.2/U.2/USB3.1/PCIe3.0/s.1151/ATX GIGABYTE

Podzespoły PC > Płyty główne

Płyta Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming (rev. 1.0) M.2: M key, type 2242/2260/2280/22110 SATA and PCIe x4/x2 SSD support Obsługiwane konfiguracje M.2, SATA Express i SATA są opisane w manualu Intel

Sklep: AZEL-POL

RME BabyFace Interfejs audio USB - 2825934783

2299,00 zł

RME BabyFace Interfejs audio USB RME

Studio i Estrada > Interfejsy Audio

Mały - wielki interfejs - Babyface To niepozorne urządzenie o wdzięcznie brzmiącej nazwie to przenośny, solidnie wykonany, wysokiej klasy interfejs audio 24-bity / 192 kHz wyposażony w 2 przedwzmacniacze mikrofonowe [Phantom 48V], wejście instrumentalne Hi-Z, złącza ADAT, MIDI oraz wyjścia słuchawkowe. Uwagę zwraca całkowicie zmieniona aplikacja TotalMix umożliwiająca sterowanie całym urządzeniem jak również procesorami efektów wbudowanymi w Babyface'a. Użytkownik ma do dyspozycji między innymi 3-zakresowy equalizer, reverb oraz delay. Wszystkie te efekty włącznie z equalizacją oraz kontrolkami poziomów przeliczane są przez wewnętrzny procesor DSP Babyface'a. RME Babyface zbudowany został w oparciu o technologię Hammerfall USB zastosowaną pierwszy raz w Fireface UC - pierwszym interfejsie na świecie pracującym z rekordowo niską latencją. Identyczną wydajność oferuje RME Babyface co przy kompaktowych rozmiarach sprawia, że jest najbardziej niezawodnym i mobilnym interfejsem na świecie. Jest świetnym wyborem zarówno na scenę jak i do domowego / mobilnego studia. Jego referencyjne parametry soniczne z pewnością zwrócą uwagę tych muzyków / producentów, którzy cenią sobie jakość. USB - made by RME Do tej pory standard USB uważany był za nieprofesjonalny, dlaczego? Ponieważ wszystkie dotychczasowe, wielokanałowe interfejsy audio miały problemy z pracą na niskich latencjach czego efektem były trzaski lub całkowita utrata synchronizacji. RME zmienia tę postać rzeczy. Nie dość, że nowe interfejsy USB [Fireface UFX, Fireface UC, Babyface] pracują na minimalnych latencjach to ich osiągi w tym zakresie zbliżają się do wydajności wewnętrznych kart dźwiękowych dedykowanych magistrali PCI lub PCI-Express. Tego jeszcze nie było i jest to kolejna bariera, którą łamie RME. Firma RME słynie z nowatorskich rozwiązań oraz z faktu projektowania swoich własnych chipsetów [USB, FireWire] montowanych wewnątrz interfejsów audio tego niemieckiego producenta. RME BABYFACE nie jest tu wyjątkiem. Producent zastosował tu zaprojektowany przez inżynierów RME chipset USB pozwalający na stabilną komunikację z komputerem z wykorzystaniem magistrali USB. Tam gdzie inni producenci kart stosują tanie układy innych podwykonawców, RME montuje swoje rozwiązania dzięki czemu praca na minimalnych latencjach zarezerwowanych dotychczas dla wewnętrznych kart RME staje się możliwa! Całkowita kontrola Oprócz funkcji interfejsu audio Babyface może być używany jako klasyczny kontroler monitorów odsłuchowych w studiu. Duże eleganckie pokrętło oraz dwa przyciski funkcyjne umożliwiają kontrolę wszystkich istotnych parametrów. Za ich pomocą można sterować np. głośnością na sumie, zapisywać i przywoływać jej ustawienia referencyjne jak również kontrolować poziomy wejściowe opisywanego interfejsu audio. Nowy TotalMix Fx Teraz w nowej odsłonie TotalMix Fx zawiera również efekty, equaliazację i kompresję. Z jego poziomu możemy również sterować takimi parametrami jak regulacja panoramy, szerokość panoramy wraz ze zamianą kanałów lewy na prawy i odwrotnie, przełączanie fazy, załączanie zasilania Phantom 48V dla preampów mikrofonowych oraz wspomnianymi wcześniej: equalizeram, efektami reverb i delay. Wszystkie te parametry są przetwarzane przez procesor DSP interfejsu Babyface którego wskaźnik zużycia jest również widoczny z poziomu TotalMix Fx. TotalMix Fx może pełnić rolę typowego miksera cyfrowego, krosownicy sygnałów i może być sterowany za pomocą zewnętrznego kontrolera MIDI. CECHY CHARAKTERYSTYCZE: 2 analogowe wejścia XLR, 2 analogowe wyjścia XLR, 2 cyfrowo sterowane preampy mikrofonowe klasy Hi-End, 2 niezależne wyjścia słuchawkowe / liniowe, wejście instrumentalne Hi-Z do podłączenia np. gitary, w sumie 10 wejść / 12 wyjść, 8 kanałowe, cyfrowe złącze ADAT dla sygnałów wejściowych i wyjściowych, wejście / wyjście SPDIF, wejście / wyjście MIDI, wysokiej klasy przetwarzanie AD/DA, 24-bity / 192kHz, dynamika: 115 dBA, sensacyjnie niska 1 ms latencja - zbliżona do kart PCI, PCI-E, całkowicie nowy wewnętrzny mikser oparty o DSP karty - TotalMix FX, technologia "SteadyClock" dla minimalizacji zniekształceń cyfrowych, współpraca z sygnałami symetrycznymi i niesymetrycznymi, możliwość pobierania zasilania bezpośrednio z szyny USB, TotalMix FX, Hi-Endowy mikser z efektami na pokładzie - wszystko przeliczane przez DSP Babyface'a, port USB 2.0 do komunikacji z komputerem, aplikacja DIGICheck do analizy materiału audio, solidne wykonanie, wysoka mobilność, gwarancja 2 lata. DANE TECHNICZNE SEKCJA ANALOGOWA: Wejścia : 2 x XLR [2 x Mic/Line] symetryczne, wejście instrumentalne Hi-Z, Wyjścia: 2 x XLR symetryczne i niezależne słuchawkowe, Zakres dynamiki AD: 108 dB RMS nieważony, 111 dBA, THD AD: THD+N AD: Przesłuchy AD: > 110 dB, Maksymalny poziom wejściowy dla 0 dBFS: +12 dBu, Częstotliwość próbkowania [zegar wewnętrzny]: 32, 44.1, 48, 64, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4, 192 kHz, Częstotliwość próbkowania [zegar zewnętrzny]: 28 kHz - 200 kHz, Wyjścia: 2 x XLR, symetryczne, Wyjścia słuchawkowe: 2 x 1/4" TRS [Stereo], w interfejsie i dołączonej przejściówce, Zakres dynamiki DA: 112 dB RMS nieważony, 115 dBA, THD DA: THD+N DA: Przesłuchy DA: > 110 dB, Maksymalny poziom wyjściowy @ 0 dBFS wyjścia liniowe: +15 dBu, Maksymalny poziom wyjściowy @ 0 dBFS wyjścia słuchawkowe: +8 dBu, Częstotliwość próbkowania [zegar wewnętrzny]: 32, 44.1, 48, 64, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4, 192 kHz, Częstotliwość próbkowania [zegar zewnętrzny]: 28 kHz - 200 kHz, Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.5 dB: 5 Hz - 22 kHz [ 44.1 kHz ], Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.5 dB: 5 Hz - 34 kHz [ 96 kHz ], Pasmo przenoszenia AD/DA, -1 dB: 5 Hz - 50 kHz [ 192 kHz ]. SEKCJA CYFROWA: Złącza cyfrowe: ADAT I/O, SPDIF I/O [optyczny], MIDI: 1 x MIDI I/O [2 x 5-pin DIN], 16 kanałów, Jitter: Jitter tłumienie: >30 dB [2.4 kHz]. STEROWNIKI: Windows 7 / Vista / XP SP2 [32 i 64 bitowe], Apple Mac OS X 10.5 lub nowszy [Core Audio].

Sklep: Audiohouse

RME BabyFace Silver Interfejs audio USB - 2825934784

2249,00 zł

RME BabyFace Silver Interfejs audio USB RME

Studio i Estrada > Interfejsy Audio

Mały - wielki interfejs - Babyface To niepozorne urządzenie o wdzięcznie brzmiącej nazwie to przenośny, solidnie wykonany, wysokiej klasy interfejs audio 24-bity / 192 kHz wyposażony w 2 przedwzmacniacze mikrofonowe [Phantom 48V], wejście instrumentalne Hi-Z, złącza ADAT, MIDI oraz wyjścia słuchawkowe. Uwagę zwraca całkowicie zmieniona aplikacja TotalMix umożliwiająca sterowanie całym urządzeniem jak również procesorami efektów wbudowanymi w Babyface'a. Użytkownik ma do dyspozycji między innymi 3-zakresowy equalizer, reverb oraz delay. Wszystkie te efekty włącznie z equalizacją oraz kontrolkami poziomów przeliczane są przez wewnętrzny procesor DSP Babyface'a. RME Babyface zbudowany został w oparciu o technologię Hammerfall USB zastosowaną pierwszy raz w Fireface UC - pierwszym interfejsie na świecie pracującym z rekordowo niską latencją. Identyczną wydajność oferuje RME Babyface co przy kompaktowych rozmiarach sprawia, że jest najbardziej niezawodnym i mobilnym interfejsem na świecie. Jest świetnym wyborem zarówno na scenę jak i do domowego / mobilnego studia. Jego referencyjne parametry soniczne z pewnością zwrócą uwagę tych muzyków / producentów, którzy cenią sobie jakość. USB - made by RME Do tej pory standard USB uważany był za nieprofesjonalny, dlaczego? Ponieważ wszystkie dotychczasowe, wielokanałowe interfejsy audio miały problemy z pracą na niskich latencjach czego efektem były trzaski lub całkowita utrata synchronizacji. RME zmienia tę postać rzeczy. Nie dość, że nowe interfejsy USB [Fireface UFX, Fireface UC, Babyface] pracują na minimalnych latencjach to ich osiągi w tym zakresie zbliżają się do wydajności wewnętrznych kart dźwiękowych dedykowanych magistrali PCI lub PCI-Express. Tego jeszcze nie było i jest to kolejna bariera, którą łamie RME. Firma RME słynie z nowatorskich rozwiązań oraz z faktu projektowania swoich własnych chipsetów [USB, FireWire] montowanych wewnątrz interfejsów audio tego niemieckiego producenta. RME BABYFACE nie jest tu wyjątkiem. Producent zastosował tu zaprojektowany przez inżynierów RME chipset USB pozwalający na stabilną komunikację z komputerem z wykorzystaniem magistrali USB. Tam gdzie inni producenci kart stosują tanie układy innych podwykonawców, RME montuje swoje rozwiązania dzięki czemu praca na minimalnych latencjach zarezerwowanych dotychczas dla wewnętrznych kart RME staje się możliwa! Całkowita kontrola Oprócz funkcji interfejsu audio Babyface może być używany jako klasyczny kontroler monitorów odsłuchowych w studiu. Duże eleganckie pokrętło oraz dwa przyciski funkcyjne umożliwiają kontrolę wszystkich istotnych parametrów. Za ich pomocą można sterować np. głośnością na sumie, zapisywać i przywoływać jej ustawienia referencyjne jak również kontrolować poziomy wejściowe opisywanego interfejsu audio. Nowy TotalMix Fx Teraz w nowej odsłonie TotalMix Fx zawiera również efekty, equaliazację i kompresję. Z jego poziomu możemy również sterować takimi parametrami jak regulacja panoramy, szerokość panoramy wraz ze zamianą kanałów lewy na prawy i odwrotnie, przełączanie fazy, załączanie zasilania Phantom 48V dla preampów mikrofonowych oraz wspomnianymi wcześniej: equalizeram, efektami reverb i delay. Wszystkie te parametry są przetwarzane przez procesor DSP interfejsu Babyface którego wskaźnik zużycia jest również widoczny z poziomu TotalMix Fx. TotalMix Fx może pełnić rolę typowego miksera cyfrowego, krosownicy sygnałów i może być sterowany za pomocą zewnętrznego kontrolera MIDI. CECHY CHARAKTERYSTYCZE: 2 analogowe wejścia XLR, 2 analogowe wyjścia XLR, 2 cyfrowo sterowane preampy mikrofonowe klasy Hi-End, 2 niezależne wyjścia słuchawkowe / liniowe, wejście instrumentalne Hi-Z do podłączenia np. gitary, w sumie 10 wejść / 12 wyjść, 8 kanałowe, cyfrowe złącze ADAT dla sygnałów wejściowych i wyjściowych, wejście / wyjście SPDIF, wejście / wyjście MIDI, wysokiej klasy przetwarzanie AD/DA, 24-bity / 192kHz, dynamika: 115 dBA, sensacyjnie niska 1 ms latencja - zbliżona do kart PCI, PCI-E, całkowicie nowy wewnętrzny mikser oparty o DSP karty - TotalMix FX, technologia "SteadyClock" dla minimalizacji zniekształceń cyfrowych, współpraca z sygnałami symetrycznymi i niesymetrycznymi, możliwość pobierania zasilania bezpośrednio z szyny USB, TotalMix FX, Hi-Endowy mikser z efektami na pokładzie - wszystko przeliczane przez DSP Babyface'a, port USB 2.0 do komunikacji z komputerem, aplikacja DIGICheck do analizy materiału audio, solidne wykonanie, wysoka mobilność, gwarancja 2 lata. DANE TECHNICZNE SEKCJA ANALOGOWA: Wejścia : 2 x XLR [2 x Mic/Line] symetryczne, wejście instrumentalne Hi-Z, Wyjścia: 2 x XLR symetryczne i niezależne słuchawkowe, Zakres dynamiki AD: 108 dB RMS nieważony, 111 dBA, THD AD: THD+N AD: Przesłuchy AD: > 110 dB, Maksymalny poziom wejściowy dla 0 dBFS: +12 dBu, Częstotliwość próbkowania [zegar wewnętrzny]: 32, 44.1, 48, 64, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4, 192 kHz, Częstotliwość próbkowania [zegar zewnętrzny]: 28 kHz - 200 kHz, Wyjścia: 2 x XLR, symetryczne, Wyjścia słuchawkowe: 2 x 1/4" TRS [Stereo], w interfejsie i dołączonej przejściówce, Zakres dynamiki DA: 112 dB RMS nieważony, 115 dBA, THD DA: THD+N DA: Przesłuchy DA: > 110 dB, Maksymalny poziom wyjściowy @ 0 dBFS wyjścia liniowe: +15 dBu, Maksymalny poziom wyjściowy @ 0 dBFS wyjścia słuchawkowe: +8 dBu, Częstotliwość próbkowania [zegar wewnętrzny]: 32, 44.1, 48, 64, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4, 192 kHz, Częstotliwość próbkowania [zegar zewnętrzny]: 28 kHz - 200 kHz, Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.5 dB: 5 Hz - 22 kHz [ 44.1 kHz ], Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.5 dB: 5 Hz - 34 kHz [ 96 kHz ], Pasmo przenoszenia AD/DA, -1 dB: 5 Hz - 50 kHz [ 192 kHz ]. SEKCJA CYFROWA: Złącza cyfrowe: ADAT I/O, SPDIF I/O [optyczny], MIDI: 1 x MIDI I/O [2 x 5-pin DIN], 16 kanałów, Jitter: Jitter tłumienie: >30 dB [2.4 kHz]. STEROWNIKI: Windows 7 / Vista / XP SP2 [32 i 64 bitowe], Apple Mac OS X 10.5 lub nowszy [Core Audio].

Sklep: Audiohouse

Płyta MSI Z270 TOMAHAWK ARCTIC /Z270/DDR4/SATA3/M.2/USB3.1/PCIe3.0/s.1151/ATX - 2859174946

598,90 zł

Płyta MSI Z270 TOMAHAWK ARCTIC /Z270/DDR4/SATA3/M.2/USB3.1/PCIe3.0/s.1151/ATX MSI

Podzespoły PC > Płyty główne

Płyta MSI Z270 TOMAHAWK ARCTIC M.2: Support up to PCIe 3.0 x4 and SATA 6Gb/s M.2: Support PCIe 3.0 x4 NVMe U.2 SSD with Turbo U.2 Host Card The Turbo U.2 Host Card is not included, please purchase separately M2_1 slot supports 2242/ 2260 /2280/ 22110 storage devices M2_2 slot supports 2242/ 2260 /2280 storage devices Intel

Sklep: AZEL-POL

Płyta MSI H270 TOMAHAWK ARCTIC /H270/DDR4/SATA3/M.2/USB3.1/PCIe3.0/s.1151/ATX - 2855999333

501,90 zł

Płyta MSI H270 TOMAHAWK ARCTIC /H270/DDR4/SATA3/M.2/USB3.1/PCIe3.0/s.1151/ATX MSI

Podzespoły PC > Płyty główne

Płyta MSI H270 TOMAHAWK ARCTIC M.2: Support up to PCIe 3.0 x4 and SATA 6Gb/s M.2: Support PCIe 3.0 x4 NVMe U.2 SSD with Turbo U.2 Host Card The Turbo U.2 Host Card is not included, please purchase separately M2_1 slot supports 2242/ 2260 /2280/ 22110 storage devices M2_2 slot supports 2242/ 2260 /2280 storage devices Intel

Sklep: AZEL-POL

RME Fireface UFX - 4 lata gwarancji GRATIS - 2822280507

6501,00 zł

RME Fireface UFX - 4 lata gwarancji GRATIS RME

Interfejsy Audio

Niemiecka firma RME już od dawna wyznacza standardy w świecie profesjonalnych interfejsów audio. Transparentne przetwarzanie sygnału audio, stabilne sterowniki, praca na ultra-niskich latencjach, tryb "standalone" [bez włączania komputera] i wiele innych czynników zadecydowały, że produkty RME zdobyły serca wielu realizatorów / muzyków na całym świecie. Urządzenia te pracują w profesjonalnych studiach nagraniowych, na wielkich scenach muzycznych, w filharmoniach, teatrach, stacjach badawczych oraz wszędzie tam gdzie liczy się stabilność, jakość i niezawodność. RME ma w swojej ofercie rozwiązania audio na PCI, PCI-Expres, FireWire, USB i obsługują takie standardy cyfrowe jak MADI, AES/EBU, ADAT, SPDIF. Fireface UFX to nowy, flagowy produkt firmy RME. 60 kanałów audio [analog, ADAT, SPDIF] , cyfrowo kontrolowane hi-endowe preampy [klasa Micstasy], referencyjnej klasy układy konwertujące sygnał [technologia z RME ADI-8QS] z dokładnością 24-bity / 192 kHz, wielofunkcyjny wyświetlacz LCD, podwójne wyjście słuchawkowe z niezależną regulacją wzmocnienia, rewolucyjny TotalMIX FX oraz możliwość rejestracji na nośnikach pamięci flash / HDD sprawiają, że jest to najbardziej uniwersalny i zarazem nowatorski interfejs audio na świecie. Wejścia i wyjścia RME Fireface UFX oferuje 60 kanałów audio, 30 wejść / 30 wyjść. Wszystkie wejścia i wyjścia mogą być użyte jednocześnie umożliwiając zapis z 12 analogowych oraz 18 cyfrowych kanałów na 30 osobnych śladach dowolnego rejestratora wielośladowego. Poniżej ilość dostępnych kanałów w zależności od wybranej częstotliwości próbkowania. Sekcja analogowa Do dyspozycji jest 12 kanałów wejściowych i 12 kanałów wyjściowych. Na wejścia składają się złącza TRS [duży jack] zlokalizowane z tyłu interfejsu oraz XLR z przodu. Wyjścia to z kolei złącza monitorowe XLR, liniowe TRS oraz dwa słuchawkowe z niezależną regulacją głośności. Jakość przetwarzania audio Fireface UFX potwierdza filozofię firmy RME, że dobry konwerter nie powinien wnosić nic do rejestrowanego sygnału ani nic z niego zabierać. Takie właśnie są konwertery AD/DA opisywanego interfejsu; zapisują dźwięk taki jaki on jest w rzeczywistości i odtwarzają to co rzeczywiście "dzieje" się wewnątrz nagrania audio. Wyjścia RME Fireface UFX osiągają dynamikę rzędu 118 dBA! Hi-endowe parametry toru audio opisywanego urządzenia to efekt wykorzystania sprawdzonych technologi z innych urządzeń RME. Projektując wejściowy tor analogowy Fireface UFX inżynierowie RME skorzystali rozwiązań zawartych w RME ADI-8 QS! Dla wyjść analogowych pierwowzorem była nowa seria konwerterów M-32 DA. Oba rozwiązania gwarantują transparentność i przede wszystkim minimalne zniekształcenia i szumy własne. Dla każdego wejścia i wyjścia można indywidualnie ustawić poziomy sygnału zgodne z przyjętymi standardami studyjnymi czyli -10dBV, +4dBu, HiGain. Dodatkowo dla wyjścia głównego XLR dostępny jest poziom 24dBu. Preampy mikrofonowo-instrumentalne RME Fireface UFX ma wbudowane najwyższej klasy przedwzmacniacze mikrofonowo-instrumentalne dostępne do tej pory tylko w interfejsie RME Micstasy. Ich w pełni symetryczna konstrukcja oraz nowa technologia równoległej konwersji sprawiają, że opisywane preampy mają extremalnie niskie zniekształcenia, szumy własne i idealnie liniową charakterystykę pasma przenoszenia. Działają każdy niezależnie w dwóch trybach: mikrofonowym oraz instrumentalnym [Hi-Z]. Bez problemu można więc do nich podłączyć mikrofony pojemnościowe, dynamiczne, gitarę basową lub elektryczną. Kontrolowane są cyfrowo w zakresie do 65dB w krokach co 1dB. Technologia równoległej konwersji polega na tym, że pojedynczy kanał przetwarzany jest nie jak dotychczas przez jeden konwerter a równolegle przez dwa układy konwertujące. Rezultatem jest znacznie zwiększona dynamika wejścia i referencyjna jakość brzmienia. Sekcja cyfrowa Jeśli liczba dostępnych złączy analogowych jest niewystarczająca, do opisywanego interfejsu za pomocą portów ADAT można podłączyć 2 konwertery po 8 wejść / wyjść każdy np. RME ADI-8QS [8 I/O] lub RME Octamic II [8 przedwzmacniaczy mikrofonowych]. Oba porty mogą pracować w trybie 24-bity/192kHz [S/MUX] Złącze ADAT numer 2 może również pracować w trybie SPDIF. Idealnym rozwiązaniem do podłączenia np. zewnętrznego procesora efektów będzie wykorzystanie złącza AES/EBU. Całość sekcji cyfrowej dopełnia złącze Word Clock dla perfekcyjnej synchronizacji przy połączeniach RME Fireface UFX z zewnętrznymi w/w urządzeniami. TotalMix FX - rewolucyjny mikser w nowej odsłonie TotalMix już dawno został okrzyknięty majstersztykiem wśród aplikacji tego typu, jednak programiści RME nie spoczęli na laurach i zdecydowali się zaproponować coś naprawdę idealnego. W końcu lepsze jest wrogiem dobrego... Oparty od procesor DSP karty pozwala na dowolny i w pełni niezależny sprzętowy routing sygnałów wszystkich 30 wejść i 30 wyjść opisywanego Fireface UFX. TotalMix FX umożliwia również stworzenie 15 stereofonicznych submixów oraz ma wbudowane zaawansowane opcje monitoringu [Control Room]. Nowy TotalMix FX przywodzi na myśl cyfrowe konsolety mikserskie gdyż oprócz podobnej formy zawiera charakterystyczny dla nich zestaw procesorów i funkcji. Do dyspozycji są: 3-zakresowy EQ parametryczny, filtr górnoprzepustowy, kompresor / expander, leveler, przełącznik odwrócenia fazy, panorama z regulowaną szerokością, przełącznik mono / stereo oraz efekty delay i reverb. Każdy fizyczny kanał wejściowy RME Fireface UFX ma wbudowany zestaw w/w procesorów z gotowymi presetami dla każdego z nich. Działają niezależnie i są "przeliczane" przez 2 wewnętrzne procesory DSP opisywanego interfejsu audio. Nie ma mowy o żadnym obciążeniu procesora CPU komputera, nie ma mowy o żadnej latencji - wszystko oczywiście w rozdzielczości 24-bity/192kHz. Dla przykładu: przy rozdzielczości 48 kHz można aktywować 60 EQ, 34 filtry górnoprzepustowe oraz efekt delay. Z kolei przy włączonym efekcie reverb equalizację można uaktywnić na 46 kanałach a filtr górno przepustowy na 32. Specjalny układ monitorujący zużycie DSP zapobiega przeciążeniu całego systemu. W momencie gdy kilkadziesiąt użytych procesorów zużywa całą moc DSP, TotalMix FX reaguje wyłączając dany procesor lub kilka procesorów. Ta sama sytuacja ma miejsce w chwili gdy przełączamy RME Fireface UFX na wyższe częstotliwości próbkowania. Należy podkreslić, że nie wpływa to w żaden negatywny sposób na jakość i ciągłość odtwarzanego sygnału. Zaawansowane opcje routingu TotalMix FX, jego elastyczność oraz sekcja efektów sprawiają, że ta aplikacja w połączeniu z Fireface UFX z powodzeniem mogą zastąpić mikser i być "centrum dowodzenia" dowolnej konfiguracji scenicznej lub studyjnej. Gotowe ustawienia TotalMix FX można zapisać w 6 komórkach pamięci i wywołać je w ułamku sekundy z poziomu TotalMix FX w komputerze lub z poziomu Fireface UFX nawet przy wyłączonym komputerze(!). Aplikacja TotalMIX może być również sterowana za pomocą zewnętrznego kontrolera midi zgodnego z Mackie Control. Rejestracja na pamięci typu HDD / flash RME Fireface UFX może pełnić również rolę rejestratora wielościeżkowego. Wiadomo jak ulotne są pomysły muzyczne i że najlepsze przychodzą zwykle wtedy gdy komputer jest wyłączony... Teraz to nie stanowi juz żadnego problemu. Na przenośnej pamięci flash [pendrive] lub dysku twardym można zapisać sygnał z dowolnego wejścia RME Fireface UFX lub kilku wejść. Można również odtwarzać zapisany materiał. W chwili obecnej funkcja ta jest wyłączona i będzie dostępna wraz z następnym uaktualnieniem firmware opisywanego urządzenia. Więcej informacji odnośnie nagrywania na przenośnych nośnikach pamięci wkrótce... Wyświetlacz LCD Na przednim panelu opisywanego interfejsu znajduje się wielofunkcyjny, wysokiej rozdzielczości wyświetlacz LCD. Umożliwia on pełną kontrolę ustawień urządzenia co jest pomocne zwłaszcza w trybie "stand alone". Po przełączeniu wyświetlacza w tryb "Meters" pokazuje on wszystkie poziomy sygnału na wejściach i wyjściach dzięki czemu użytkownik w warunkach "Live" może szybko zorientować się np. który kanał jest źle wysterowany. Zbyt wysoki poziom sygnału jest wyświetlany w formie czerwonego wskaźnika. USB - wydajność jak na PCI-Express - czy to możliwe? Do tej pory standard USB uważany był za nieprofesjonalny, dlaczego? Ponieważ wszystkie dotychczasowe, wielokanałowe interfejsy audio innych producentów miały problemy z pracą na niskich latencjach czego efektem były trzaski lub całkowita utrata synchronizacji. Teraz to już historia - RME zmienia tę postać rzeczy. Nie dość, że nowe interfejsy USB pracują na minimalnych latencjach to ich osiągi w tym zakresie zbliżają się do wydajności osiąganej przez wewnętrzne karty dźwiękowe dedykowane magistrali PCI lub PCI-Express. Tego jeszcze nie było i jest to kolejna bariera, którą łamie RME. Firma RME słynie również z nowatorskich rozwiązań oraz z faktu projektowania swoich własnych chipsetów do komunikacji USB, FireWire montowanych w swoich urządzeniach. RME Fireface UFX nie jest tu wyjątkiem. Producent zastosował tu zaprojektowany przez inżynierów RME chipset USB pozwalający na wydajną komunikację pomiędzy opisywanym interfejsem a komputerem. Tam gdzie inni producenci kart stosują standardowe, tanie układy innych podwykonawców, RME montuje swoje rozwiązania dzięki czemu praca na minimalnych latencjach zarezerwowanych dotychczas tylko dla wewnętrznych kart RME staje się możliwa! USB i wydajność porównywalna z PCI-Express - tak, teraz to już jest możliwe! Cechy charakterystyczne - 12 kanałów analogowych I/O, - referencyjne przetwarzanie audio 24-bity/192kHz, dynamika 118dBA, - 4 referencyjne preampy mikrofonowe z podwójnym przetwarzaniem AD, - złącze AES/EBU I/O, - 2x ADAT I/O, SPDIF I/O [optyczny], - 2x MIDI I/O, - port USB / Firewire do komunikacji z komputerem, - 3 wielofunkcyjne pokrętła, w tym regulacja głośności na sumie, - możliwość rejestracji audio na pamięci flash / HDD, - zaawansowana konsola TotalMix FX z sekcją procesorów audio, - 2 procesory DSP, - praca na ekstremalnie niskich latencjach

Sklep: Sklep Pro-Audio

Płyta ASRock Fatal1ty Z270 Professional Gaming i7 /Z270/DDR4/SATA3/SE/M.2/USB3.1/WF/BT/PCIe3.0/s.1151/ATX - 2850974516

1078,90 zł

Płyta ASRock Fatal1ty Z270 Professional Gaming i7 /Z270/DDR4/SATA3/SE/M.2/USB3.1/WF/BT/PCIe3.0/s.1151/ATX ASROCK

Podzespoły PC > Płyty główne

Płyta ASRock Fatal1ty Z270 Professional Gaming i7 Microsoft

Sklep: AZEL-POL

szukaj w Kangoo azel pol gembird karta pci kontroler usb 2 0 4 porty 16696

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z azel pol pl gembird karta pci kontroler usb 2 0 4 porty 16696

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.087, t2=0, t3=0, t4=0.021, t=0.087

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2018 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER