e wyposazenie reklama i marketing
- znaleziono 2514 produkty w 100 sklepach
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu Onepress
Biznes
Rynkowa potęga marzeń * Zapomnij o zgranych do cna definicjach i zasadach marketingu * Odkryj moc nieświadomego umysłu
Sklep: Albertus.pl
SĹownik biznesu Media Reklama Marketing ZarzÄ dzanie polsko-rosyjski rosyjsko-polski DR LEX
Nauka / Ekonomia, biznes
Zestaw 3 sĹownikĂłw: Rosyjsko-polski sĹownik biznesu. Media Reklama Marketing ZarzÄ dzanie zawiera 35 000 haseĹ i zwiÄ zkĂłw frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediĂłw, reklamy, zarzÄ dzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowaĹa nie tylko pojawienie siÄ nowych pojÄÄ, ale rĂłwnieĹź wprowadzenie ogromnej iloĹci anglicyzmĂłw do rosyjskiego jÄzyka biznesowego. Autor szczegĂłlnÄ uwagÄ zwrĂłciĹ na nowoczesne sĹownictwo biznesowe uĹźywane obecnie w Rosji. Polsko-rosyjski sĹownik biznesu. Media Reklama Marketing ZarzÄ dzanie zawiera 35 000 haseĹ i zwiÄ zkĂłw frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediĂłw, reklamy, zarzÄ dzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowaĹa nie tylko pojawienie siÄ nowych pojÄÄ, ale rĂłwnieĹź wprowadzenie ogromnej iloĹci anglicyzmĂłw do rosyjskiego jÄzyka biznesowego. Autor szczegĂłlnÄ uwagÄ zwrĂłciĹ na nowoczesne sĹownictwo biznesowe uĹźywane obecnie w Rosji. Rosyjsko-polski sĹownik skrĂłtĂłw ekonomicznych zawiera 7500 haseĹ obejmujÄ cych terminologiÄ z róşnych dziedzin ekonomii, a zwĹaszcza z: makroekonomii, mikroekonomii, finansĂłw, bankowoĹci, obrotu gieĹdowego, rachunkowoĹci, ksiÄgowoĹci, handlu zagranicznego, marketingu, zarzÄ dzania, ekonometrii, statystyki, transportu, spedycji, prawa gospodarczego i miÄdzynarodowego, Unii Europejskiej.
Sklep: Literacka.pl
Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie dr lex
Książki naukowe>Ekonomia>Organizacja i zarządzanie
Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminolofii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Rosji....
Sklep: Madbooks.pl
Angielsko-polski sĹownik biznesu Media Reklama Marketing ZarzÄ dzanie DR LEX
SĹowniki i encyklopedie / SĹownik
Angielsko-polski sĹownik biznesu. Media Reklama Marketing ZarzÄ dzanie zawiera 35 000 haseĹ i zwiÄ zkĂłw frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediĂłw, reklamy, zarzÄ dzania. Zmiana systemu gospodarczego spowodowaĹa nie tylko pojawienie siÄ nowej terminologii, ale rĂłwnieĹź wprowadzenie ogromnej iloĹci anglicyzmĂłw do polskiego jÄzyka biznesowego.
Sklep: Literacka.pl
Polsko-rosyjski sĹownik biznesu Media Reklama Marketing ZarzÄ dzanie DR LEX
SĹowniki i encyklopedie / SĹownik
Polsko-rosyjski sĹownik biznesu. Media Reklama Marketing ZarzÄ dzanie zawiera 35 000 haseĹ i zwiÄ zkĂłw frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediĂłw, reklamy, zarzÄ dzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowaĹa nie tylko pojawienie siÄ nowej terminolofii, ale rĂłwnieĹź wprowadzenie ogromnej iloĹci anglicyzmĂłw do rosyjskiego jÄzyka biznesowego. Autor szczegĂłlnÄ uwagÄ zwrĂłciĹ na nowoczesne sĹownictwo biznesowe uĹźywane obecnie w Rosji.
Sklep: Literacka.pl
Polsko-rosyjski sĹownik biznesu Media Reklama Marketing ZarzÄ dzanie / Rosyjsko-polski sĹownik biznesu DR LEX
SĹowniki i encyklopedie / SĹownik
Komplet 2 sĹownikĂłw: Polsko-rosyjski sĹownik biznesu. Media Reklama Marketing ZarzÄ dzanie - Rosyjsko-polski sĹownik biznesu. Media Reklama Marketing ZarzÄ dzanie KaĹźdy ze sĹownikĂłw zawiera 35 000 haseĹ i zwiÄ zkĂłw frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediĂłw, reklamy, zarzÄ dzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowaĹa nie tylko pojawienie siÄ nowej terminolofii, ale rĂłwnieĹź wprowadzenie ogromnej iloĹci anglicyzmĂłw do rosyjskiego jÄzyka biznesowego. Autor szczegĂłlnÄ uwagÄ zwrĂłciĹ na nowoczesne sĹownictwo biznesowe uĹźywane obecnie w Rosji.
Sklep: Literacka.pl
Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media, Reklama, Marketing, Zarządzanie DR Lex
Niemcy / Słowniki językowe
Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 30 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania.
Sklep: Księgarnia.Poltax.waw.pl
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie onepress
Reklama. PromocjaPoradniki. Informatory. SpisyPublic relations
Przeczytaj wywiad z Marcinem Pietraszkiem - autorem książki "PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie". Rozmowę przeprowadziła Joanna Rubin z Nakawie.pl. Wypromuj się albo zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji. Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces. Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.: jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm, co robić, a co sobie odpuścić, jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes. Przekonasz się także, że stare metody nadal działają, a nowe można wspaniale zaprząc do pracy na Twoją rzecz. A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii
Sklep: Booknet.net.pl
Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka GWP
Literatura > Marketing
"To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy
Sklep: Ksiazki-medyczne.eu
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci onepress
Poradniki. Informatory. SpisyMarketing. Badania marketingoweInternet
E-mail marketing? To działa! Marketing oparty na wiadomościach e-mail uważany jest przez wielu rodzimych marketerów za narzędzie, które lata świetności ma już za sobą. Może dlatego, że w porównaniu z innymi narzędziami marketingu online faktycznie ma dosyć długą historię. Jednak czy to oznacza, że automatycznie przestał działać? Gdyby tak było, gdyby tylko kryterium innowacyjności narzędzia decydowało o jego skuteczności, co powiedzielibyście o reklamie telewizyjnej? Działa czy nie działa? A spoty radiowe? A plakaty reklamowe??? Może po prostu nie doceniamy e-mail marketingu, ponieważ nie potrafimy się nim skutecznie posługiwać? Na polskim rynku wydawniczym wciąż niewiele jest pozycji książkowych, które w szeroki i rzetelny sposób opisują elementy czy strategie kampanii tego typu. Autorzy tej publikacji postanowili zatem zebrać, usystematyzować i uszczegółowić materiały, które tworzyli podczas kampanii na rzecz e-mail marketingu w Polsce. Chodziło o to, by książka stała się idealnym kompendium wiedzy zarówno dla osób, które dopiero zgłębiają tajniki tematu, jak i tych, które szukają pomysłów na zwiększenie poziomu zaawansowania prowadzonych już kampanii. Maciej Ossowski - dyrektor działu edukacji w GetResponse. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych na kierunku marketing internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Redaktor naczelny EmailMarketing.pl oraz publicysta współpracujący z czołowymi serwisami marketingowymi i magazynami branżowymi. Aktywny działacz polskich i międzynarodowych organizacji branżowych: MAAWG, Email Experience Council, Email Sender and Provider Coalition czy IAB Polska. Wykładowca na Uniwersytecie Konwersji CENEO, prelegent (IAB Showcase, Email Camp, Kongres Marketing Online Masterclass). Pracuje m.in. dla Carrefour Polska, Pernod Ricard Polska, MyDeal.pl. Kontakt z autorem: maciej.ossowski@getresponse.com. Piotr Krupa - koordynator ds. PR w GetResponse. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz posiadacz Certyfikatu London School of Public Relations. Jeden z autorów bloga EmailMarketing.pl, publicysta współpracujący z czołowymi serwisami i magazynami marketingowymi oraz e-commerce. Jest odpowiedzialny za komunikację marketingową GetResponse, w szczególności za kontakty z mediami, przygotowywanie badań i raportów oraz komunikację w obszarze mediów społecznościowych. Kontakt z autorem: piotr.krupa@getresponse.com.
Sklep: Booknet.net.pl
Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Książka, posiadająca istotne walory praktyczne, jest pierwszą pozycją polskiej autorki w tak kompleksowy sposób analizującą nie tylko istotę funkcjonowania kredytowych instrumentów pochodnych, ale również modele ich wyceny, doskonalenie których autorka słusznie uznaje za kluczowe dla rozwoju tego rynku. Niewątpliwą zaletą opracowania jest mnogość przykładów, przeprowadzających Czytelnika przez kolejne etapy szacowania wartości omawianych struktur i tworzących idealną bazę dla zrozumienia konstrukcji tych złożonych produktów. Prof. zw. dr hab. Janusz Soboń Publikacja stanowi cenne kompendium wiedzy zarówno dla praktyków rynku finansowego, jak i studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich, jak również dla pracowników nauki zainteresowanych wdrażaniem metod kwantyfikacji ryzyka kredytowego w praktykę. Prof. nadzw. SGH dr hab. Paweł Niedziółka Nazwa - Pochodne instrumenty kredytowe Autor - Izabela Pruchnicka-Grabias Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375563733 Kod EAN - 9788375563733 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.5x23.0cm Ilość stron - 280 Podatek VAT - 5%
Sklep: InBook.pl
E-mail marketing helion
Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>Gospodarka
E-mail marketing? To działa!Marketing oparty na wiadomościach e-mail uważany jest przez wielu rodzimych marketerów za narzędzie, które lata świetności ma już za sobą. Może dlatego, że w porównaniu z innymi narzędziami marketingu online faktycznie ma dosyć długą historię. Jednak czy to oznacza, że automatycznie przestał działać? Gdyby tak było, gdyby tylko kryterium innowacyjności narzędzia decydowało o jego skuteczności, co powiedzielibyście o reklamie telewizyjnej? Działa czy nie działa? A spoty radiowe? A plakaty reklamowe??? Może po prostu nie doceniamy e-mail marketingu, ponieważ nie potrafimy się nim skutecznie posługiwać?Na polskim rynku wydawniczym wciąż niewiele jest pozycji książkowych, które w szeroki i rzetelny sposób opisują elementy czy strategie kampanii tego typu. Autorzy tej publikacji postanowili zatem zebrać, usystematyzować i uszczegółowić materiały, które tworzyli podczas kampanii na rzecz e-mail marketingu w Polsce. Chodziło o to, by książka stała się idealnym kompendium wiedzy zarówno dla osób, które dopiero zgłębiają tajniki tematu, jak i tych, które szukają pomysłów na zwiększenie poziomu zaawansowania prowadzonych już kampanii....
Sklep: Bonusmedia
Tajniki Marketingu. Przewodnik po marketingu dla studentów MBA K.E.Liber s.c.
Biznes
Seria "Financial Times Mastering" jest owocem wyjÄ tkowej wsp
Sklep: Albertus.pl
Reklama podstawowa wiedza o reklamie Ulrich Werner
Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Marketing i zarządzanie > Marketing
Tania książka - Kmarketing i reklama w Waszym przedsiębiorstwie, cele reklamy, szukamy klientów, którzy przyniosą nam syzk, treść jest ważniejsza od formy, realizacja koncepcji, środki reklamy, public relations, współpraca ze specjalistami.Reklama podstawowa wiedza o reklamie Autor Ulrich WernerOpis książkiKsiążka w bardzo dobrym stanie, Okładka miękka Liczba stron: 300
Sklep: otoksiazka24.pl
Kurs Facebook Ads - reklama w praktyce Strefa Kursów
Oprogramowanie > Kursy > E-marketing
Czy wiesz jak wykorzystać olbrzymi potencjał reklamowy Facebooka do promowania swojej firmy? Myślałeś o tym, by rozwinąć swoje działania marketingowe o narzędzia i techniki, których na co dzień używają zawodowi marketerzy? Chcesz wykorzystywać nowoczesne formaty reklamowe, których nie zna jeszcze Twoja konkurencja? Zależy Ci na tym, by docierać tylko do tych osób, które będą naprawdę zainteresowane Twoją ofertą? Chcesz poznać najlepsze praktyki tworzenia skutecznych kampanii reklamowych? Jeżeli chociaż raz odpowiedziałeś TAK... ...to to szkolenie jest właśnie dla Ciebie! I nie martw się, nawet jeżeli stawiasz dopiero pierwsze kroki w marketingu internetowym. Nasze szkolenie umożliwi Ci szybki start, pokazując jak od podstaw budować kampanie reklamowe z prawdziwego zdarzenia. A co jeżeli miałeś już do czynienia z reklamą i nie jesteś tak do końca początkujący? Facebook Ads to narzędzie na tyle rozbudowane i specyficzne, że podstawowa wiedza marketingowa to z pewnością za mało, by wykorzystać w pełni jego potencjał. Nasz kurs dokładnie wyjaśni Ci specyfikę działania systemu reklamowego Facebooka i podpowie jak wycisnąć z niego 100% możliwości. Kierowanie jakiego jeszcze nigdy nie było Czy wiesz, że Facebook jako jedyny na rynku oferuje możliwość kierowania reklam uwzględniając prawdziwe zainteresowania i zachowania użytkowników? W połączeniu ze standardowymi kryteriami takimi jak: wiek, płeć czy lokalizacja daje to niemal nie ograniczone możliwości. W rezultacie skierowanie reklamy np. tylko mężczyzn w wieku 25-50 lat, pochodzących z Krakowa, prowadzących małe przedsiębiorstwo i interesujących się nowoczesnymi technologiami nie stanowi najmniejszego problemu. Recepta na skuteczne reklamy Stworzenie reklamy, która zainteresuje użytkownika to nie lada wyzwanie, ale w tym szkoleniu pokażemy Ci jak to osiągnąć. Dowiesz się między innymi jak dobrać świetną grafikę lub wideo, dopasować do nich trafny przekaz reklamowy czy zoptymalizować reklamę na urządzenia mobilne. Mamy dla Ciebie całą masę praktycznych rad i wskazówek, które sprawią, że koło Twojej reklamy nikt nie przejdzie obojętnie. Jeszcze więcej konwersji dzięki remarketingowi Stali klienci i potencjalni klienci - to zupełnie różne osoby, dlaczego więc miałbyś wyświetlać im te same reklamy? Pokażemy Ci jak je personalizować i korzystając z remarketingu zwiększyć sprzedaż. Dowiesz się jak wyświetlać reklamy tylko tych produktów, którymi naprawdę są zainteresowani użytkownicy. Podpowiemy Ci również, co robić, by zachęcić do ponownych zakupów stałych klientów lub przekonać tych jeszcze niezdecydowanych oferując im rabaty i zniżki. Menadżer reklam vs Power Editor Szukasz prostego narzędzia czy prawdziwego kombajnu marketingowego? Niezależnie od twoich potrzeb i stopnia zaawansowania mamy coś dla Ciebie. W naszym szkoleniu pokażemy Ci jak rozpocząć tworzenie reklam w stosunkowo prostym Menadżerze reklam, a następnie jak płynnie przejść do pracy w Power Editorze. To bardziej rozbudowane narzędzie, które będziesz mógł wykorzystać do efektywnego zarządzania większą liczbą kampanii. Sam zdecydujesz, co w twoim przypadku sprawdza się lepiej. Nowoczesne reklamy Masz już dość zwykłych banerów, które okazały się nieskuteczne? Facebook oferuje olbrzymi wybór formatów reklamowych, pozwalających osiągnąć różne cele biznesowe. Przykładowo, reklama karuzelowa świetnie sprawdzi się podczas promocji kilku produktów a lead generation pozwoli Ci łatwo pozyskiwać dane klientów na urządzeniach mobilnych. Pokażemy Ci jak wykorzystać każdy z nich w Twoim biznesie. Raporty i optymalizacja Nie ukrywajmy, nie wszystkie Twoje decyzje reklamowe będą od razu strzałem w dziesiątkę. Do tego potrzeba czasu. Najważniejsze byś wiedział jak identyfikować problemy i umiał im zaradzić. W naszym szkoleniu pokażemy Ci jak dokonywać trafnej analizy, korzystając z odpowiednio dostosowanych raportów. Dowiesz się również jak wykorzystać pozyskane informacje, by zoptymalizować kampanie, tak by jak najlepiej spełniały cele, które przed nimi postawiłeś. Najprężniej rozwijająca się platforma reklamowa Facebook Ads cały czas zmienia się na lepsze - do systemu dodawane są nowe, bardziej zaawansowane i użyteczne funkcje reklamowe. Wybierając to szkolenie możesz być pewny, że w ramach darmowych aktualizacji będziemy uzupełniać je prezentując nowe możliwości platformy i to jak będziesz mógł wykorzystać je w swoim biznesie. W ten sposób zawsze będziesz o krok przed konkurencją.
Sklep: Vebo.pl
szukaj w Kangoo e wyposazenie reklama i marketing
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z e wyposazenie reklama i marketing
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=0.049, t2=0, t3=0, t4=0.013, t=0.049