e wyposazenie reklama i marketing
- znaleziono 2514 produkty w 100 sklepach
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy ebookpoint
Perl
Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker
Sklep: Booknet.net.pl
Growth Hacker Marketing O przyszłości PR, marketingu i reklamy Helion
Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia > Marketing. Badania marketingowe
"Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker
Sklep: ksiazki-naukowe.pl
Reklama i jej ograniczenia - Marzena Barańska
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Będzie także interesująca dla pracowników branży reklamowej.Marzena Barańska - doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Systemów Prasowych i Prawa Prasowego na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia na kierunku nauki polityczne i dziennikarstwo - specjalność dziennikarstwo, a także prawo na UAM. Odbyła aplikacje: sędziowską i radcowską. Od wielu lat kieruje studiami podyplomowymi Public relations na UAM. W pracy naukowej i dydaktycznej koncentruje się na problematyce dotyczącej funkcjonowania mediów na świecie oraz reglamentacji wolności słowa. Zainteresowania badawcze Autorki koncentrują się zwłaszcza na regulacjach prawnych dotyczących granic wolności wypowiedzi gospodarczych, ze szczególnym uwzględnieniem przekazów reklamowych i innych form oddziaływań marketingowych w mediach elektronicznych (sponsoring, lokowanie produktów) oraz w prasie drukowanej. Jest autorką książki Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka (2008), a także wielu artykułów.Autorka od lat zajmuje się prawem polskim i unijnym, związanym z reklamą. Ma liczne kontakty naukowe oraz biznesowe, praktyczne doświadczenia, bardzo dobre rozeznanie w aktach normatywnych, orzecznictwie oraz literaturze z zakresu marketingu i reklamy. Od wielu lat prowadzi także zajęcia z tej tematyki na studiach podyplomowych. (...) Zagadnienia omawiane w publikacji będą bez wątpienia interesujące dla wielu segmentów potencjalnych odbiorców książki. Na pewno można do nich zaliczyć studentów szkół ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Książka będzie także interesująca dla pracowników działów marketingu i reklamy przedsiębiorstw, a ponadto będzie użyteczna dla kancelarii prawnych, zajmujących się współpracą z praktykami w sferze marketingu oraz dla agencji marketingowych i reklamowych. (...) Na szczególne podkreślenie zasługuje bogate zestawienie aktów normatywnych oraz orzecznictwa. Dla wielu specjalistów zainteresowanych tą tematyką są to informacje bardzo przydatne, użyteczne, bezcenne. - z recenzji prof. dra hab. Henryka Mruka, Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu Nazwa - Reklama i jej ograniczenia Autor - Marzena Barańska Oprawa - Miękka Wydawca - Poltext Kod ISBN - 9788375611823 Kod EAN - 9788375611823 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 195 Podatek VAT - 5% Premiera - 2011-12-16
Sklep: InBook.pl
Growth Hacker Marketing O przyszĹoĹci PR, marketingu i reklamy HELION
Nauka / Ekonomia, biznes
StwĂłrz samoczynnÄ maszynÄ marketingowÄ ! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobĂłr narzÄdzi, czyli jak przekazaÄ najwaĹźniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowoĹci, czyli w jaki sposĂłb wykorzystaÄ efekt skali Kim, u diabĹa, jest growth hacker? To pytanie z pewnoĹciÄ nurtuje CiÄ od chwili, gdy spojrzaĹeĹ na tytuĹ tej ksiÄ Ĺźki. NurtowaĹo ono teĹź jej autora, gdy po raz pierwszy zetknÄ Ĺ siÄ z tym terminem i rewolucyjnym podejĹciem, ktĂłre siÄ za nim kryje. NajproĹciej rzecz ujmujÄ c, growth hacker â inaczej: haker wzrostu â to ktoĹ, kto wyrzuciĹ wszystkie podrÄczniki z teoriÄ marketingu i zajÄ Ĺ siÄ tym, co faktycznie dziaĹa, czyli przekonuje klientĂłw do kupna produktu lub usĹugi. To ktoĹ, kto nie ma zamiaru wydawaÄ milionĂłw na reklamÄ telewizyjnÄ i dawaÄ ogĹoszeĹ w gazetach. Woli posĹuĹźyÄ siÄ moĹźliwoĹciami internetu: sprawdziÄ na maĹej grupie, czy pomysĹ w sieci przyciÄ ga uwagÄ i skĹania do klikniÄcia, przeanalizowaÄ dane z serwisĂłw, przekonaÄ siÄ, ile osĂłb wchodzi na stronÄ bloga. To wĹaĹnie tacy ludzie stojÄ za sukcesem Hotmaila, Twittera, Instagrama... JeĹli chcesz dowiedzieÄ siÄ, jak zostaÄ skutecznym hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tÄ niewielkÄ ksiÄ ĹźkÄ, napisanÄ przez NAPRAWDÄ DOBREGO marketingowca. Dowiesz siÄ z niej, jakie narzÄdzia, techniki i strategie sprawdzajÄ siÄ najlepiej, jak analizowaÄ dane, eksperymentowaÄ i wciÄ Ĺź szukaÄ nowych rozwiÄ zaĹ. Z pomocÄ Ryana Holidaya uda Ci siÄ zbudowaÄ wspaniaĹÄ machinÄ, ktĂłra bÄdzie skutecznie sprzedawaÄ Twoje produkty! Haker wzrostu i jego narzÄdzia Produkt i jego rynek ZnajdĹş haka na wzrost PrzemieĹ 1 w 2, a 2 w 4 â wirusowoĹÄ Zamykanie pÄtli: retencja i optymalizacja Moje nawrĂłcenie: stosowanie teorii w praktyce SĹowniczek hakera wzrostu NajczÄĹciej zadawane pytania Jak zostaÄ hakerem wzrostu: kolejne kroki Nie przepĹacaj â zastosuj to, co dziaĹa! Poradzisz sobie bez artykuĹĂłw promocyjnych, reklam telewizyjnych i billboardĂłw. Zamiast tego oprzesz siÄ na nowej strategii â hakowaniu wzrostu â aby dotrzeÄ do znacznie wiÄkszej liczy ludzi mimo skromnego budĹźetu marketingowego.
Sklep: Literacka.pl
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u - Jason Rodriguez
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Skuteczne kampanie e-mailowe! E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili marketingowych? Dowiedz się, jak zainteresować potencjalnego klienta! Dobrze przygotowana wiadomość e-mail przybliży Cię do celu. W tej książce znajdziesz informacje na temat tworzenia nowoczesnych i atrakcyjnych wiadomości e-mail. Na samym początku dowiesz się, jak zaplanować układ wiadomości i dostosować go do różnych typów urządzeń. Zobaczysz też, jak przykroić swój projekt do odpowiedniego formatu dla programów obsługujących pocztę elektroniczną. Osobny rozdział został poświęcony optymalizacji skuteczności kampanii - testom A/B, śledzeniu wiadomości i generowaniu statystyk . Książka ta jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto chce mądrze wykorzystać marketing e-mailowy. Dzięki tej książce: zaprojektujesz atrakcyjną i skuteczną wiadomość e-mail stworzysz responsywny kod, obsługiwany przez różne urządzenia zweryfikujesz skuteczność swojej kampanii poznasz dostępnych dostawców usług mailingowych zdobędziesz nowych klientów Zdobądź nowych klientów dzięki skutecznej kampanii! Nazwa - Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u Oryginalny tytuł - Modern HTML Email: Building Robust, Responsive, and Effective HTML Email Autor - Jason Rodriguez Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788328305328 Kod EAN - 9788328305328 Wydanie - 1 Rok wydania - 2015 Język - PL Tłumacz - Piotr Cieślak Format - 158x235 Ilość stron - 128 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-05-22
Sklep: InBook.pl
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm - Krzysztof Morawski
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Śmiało ruszaj w świat Internetu! Chodzi Ci po głowie pomysł na internetowy biznes? Rozkręcasz sklep internetowy? Masz firmową stronę i zastanawiasz się, jak ją wypromować? A może dopiero planujesz wesprzeć swoją firmę kanałem online i nie do końca wiesz, co jest ważne przy tworzeniu strony WWW? Autor tej książki zawodowo zajmuje się wspieraniem ludzi takich jak Ty, którzy zdają sobie sprawę z ogromnych możliwości promocyjnych i sprzedażowych, jakie niesie ze sobą internet, ale nie zawsze wiedzą, jak te możliwości wykorzystać. Takich, którzy chcą spróbować, jednak nie chcą popełnić błędów początkującego. Krzysztof Morawski podpowie Ci, jak należy poprawnie przygotować się do promowania swojej oferty w Internecie. Odpowiednie przygotowanie promocji pozwala zaoszczędzić wiele pieniędzy na późniejszych działaniach marketingowych poprzez tzw. maksymalizację konwersji, czyli zwiększenie efektywności strony. Wspólnie z autorem przyjrzycie się "grupie docelowej", czyli osobom, które kupują Twoje produkty lub usługi, oraz przeanalizujecie techniczne sposoby zwiększania skuteczności stron WWW. Czytając tę książkę, przekonasz się, jak wielką rolę odgrywa w sieci zaufanie i jak potężną moc ma dobrze pomyślany i zredagowany komunikat. Dowiesz się, jak poprawnie przygotować kampanię reklamową, jakie są plusy i minusy konkretnych form promocji online oraz czego należy się wystrzegać podczas reklamowania się w Internecie. Krzysztof Morawski - swoją pierwszą stronę WWW stworzył jeszcze w liceum. Od tego momentu świat wirtualny nieustannie go fascynuje - dziś zawodowo buduje serwisy internetowe i dba o ich popularność w sieci. Często śmieje się, że tworzenie i promowanie stron to jego druga prawdziwa miłość, zaraz po... żonie. W 2008 roku założył firmę Morekart, która skupia się na pomaganiu małym i średnim przedsiębiorstwom w jak najlepszym wykorzystaniu Internetu w celach biznesowych. Tematykę poruszaną w niniejszej książce autor rozwija na stronie www.odniessukceswsieci.pl. Patron medialny: Nazwa - Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm Oryginalny tytuł - Start to Finish: 24 Weeks to an Endurance Triathlon Autor - Krzysztof Morawski Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324667390 Kod EAN - 9788324667390 Wydanie - - Rok wydania - 2013 Język - PL Tłumacz - Krzysztof Krzyżanowski Seria wydawnicza - - Format - 140x208 Ilość stron - 264 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-06-10
Sklep: InBook.pl
E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw cedewu
Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie....
Sklep: Prolibri.pl
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm onepress
Poradniki. Informatory. SpisyMarketing. Badania marketingoweInternet
Śmiało ruszaj w świat Internetu! Chodzi Ci po głowie pomysł na internetowy biznes? Rozkręcasz sklep internetowy? Masz firmową stronę i zastanawiasz się, jak ją wypromować? A może dopiero planujesz wesprzeć swoją firmę kanałem online i nie do końca wiesz, co jest ważne przy tworzeniu strony WWW? Autor tej książki zawodowo zajmuje się wspieraniem ludzi takich jak Ty, którzy zdają sobie sprawę z ogromnych możliwości promocyjnych i sprzedażowych, jakie niesie ze sobą internet, ale nie zawsze wiedzą, jak te możliwości wykorzystać. Takich, którzy chcą spróbować, jednak nie chcą popełnić błędów początkującego. Krzysztof Morawski podpowie Ci, jak należy poprawnie przygotować się do promowania swojej oferty w Internecie. Odpowiednie przygotowanie promocji pozwala zaoszczędzić wiele pieniędzy na późniejszych działaniach marketingowych poprzez tzw. maksymalizację konwersji, czyli zwiększenie efektywności strony. Wspólnie z autorem przyjrzycie się "grupie docelowej", czyli osobom, które kupują Twoje produkty lub usługi, oraz przeanalizujecie techniczne sposoby zwiększania skuteczności stron WWW. Czytając tę książkę, przekonasz się, jak wielką rolę odgrywa w sieci zaufanie i jak potężną moc ma dobrze pomyślany i zredagowany komunikat. Dowiesz się, jak poprawnie przygotować kampanię reklamową, jakie są plusy i minusy konkretnych form promocji online oraz czego należy się wystrzegać podczas reklamowania się w Internecie. Krzysztof Morawski - swoją pierwszą stronę WWW stworzył jeszcze w liceum. Od tego momentu świat wirtualny nieustannie go fascynuje - dziś zawodowo buduje serwisy internetowe i dba o ich popularność w sieci. Często śmieje się, że tworzenie i promowanie stron to jego druga prawdziwa miłość, zaraz po... żonie. W 2008 roku założył firmę Morekart, która skupia się na pomaganiu małym i średnim przedsiębiorstwom w jak najlepszym wykorzystaniu Internetu w celach biznesowych. Tematykę poruszaną w niniejszej książce autor rozwija na stronie www.odniessukceswsieci.pl. Patron medialny:
Sklep: Booknet.net.pl
E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw CeDeWu
Poradniki. Informatory. SpisyMarketing. Badania marketingoweInternet
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.
Sklep: Booknet.net.pl
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u ebookpoint
Poradniki. Informatory. SpisyMarketing. Badania marketingoweInternet
Skuteczne kampanie e-mailowe! E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili marketingowych? Dowiedz się, jak zainteresować potencjalnego klienta! Dobrze przygotowana wiadomość e-mail przybliży Cię do celu. W tej książce znajdziesz informacje na temat tworzenia nowoczesnych i atrakcyjnych wiadomości e-mail. Na samym początku dowiesz się, jak zaplanować układ wiadomości i dostosować go do różnych typów urządzeń. Zobaczysz też, jak przykroić swój projekt do odpowiedniego formatu dla programów obsługujących pocztę elektroniczną. Osobny rozdział został poświęcony optymalizacji skuteczności kampanii
Sklep: Booknet.net.pl
E-Marketing dla małych i średnich... w.II CeDeWu CeDeWu
Marketing
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Sklep: ksiegarnia-marki.pl
E-marketing Dla Małych I Średnich Przedsiębiorstw CEDEWU
Książki>PoradnikiKsiążki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Marketing. Badania marketingoweKsiążki>Technika....
0x010ac2db00000000
Sklep: Gigant.pl
Oświadczenie Żywieniowe I Zdrowotne W Oznakowaniu Prezentacji I Reklamie Żywności Komentarz Wolters Kluwer
Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Marketing. Badania marketingowe>Reklama. PromocjaKsiążki>Prawo i ...
0x000b182c00000000
Sklep: Gigant.pl
E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka UMCS
Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia
.
Sklep: Kumiko.pl
E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej wsieci, anastępnie jej prowadzeniem. Omówiono wniej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa wInternecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie zobowiązującym ustawodawstwem iobowiązującymi normami.Wksiążce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
Sklep: InBook.pl
szukaj w Kangoo e wyposazenie reklama i marketing
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z e wyposazenie reklama i marketing
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=0.073, t2=0, t3=0, t4=0.012, t=0.073