e wyposazenie reklama i marketing

- znaleziono 2514 produkty w 100 sklepach

Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie - 2825681196

35,50 zł

Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Marketing. Badania marketingowePsychologia. PsychoterapiaWydawnictwa naukowe i popularno-naukowe

Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta; co zapamiętujemy z reklam i dlaczego; co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy? ?Przedmiotem książki Alicji Grochowskiej jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Od prostej percepcji, graniczącej prawie z odbiorem bodźców na poziomie zmysłowym, do złożonych procesów pamięci, łączących także i pozapoznawcze procesy, takie jak na przykład afekt, który modyfikuje doświadczanie bodźców marketingowych. [?] Książka ta bardzo dobrze pokazuje, jak zaawansowane teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w tworzeniu reklam i badaniu ich skuteczności?. Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego.

Sklep: Booknet.net.pl

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - 2836311976

29,90 zł

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy.Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Googlełączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów....

Sklep: Prolibri.pl

WHITE REKLAMA CZYLI CO TO JEST I JAK SIĘ JĄ ROBI - 2868634292

5,00 zł

WHITE REKLAMA CZYLI CO TO JEST I JAK SIĘ JĄ ROBI

UŻYWANA > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Biznes, nauki ekonomiczne > Marketing

.description { padding: 11px; box-sizing: border-box; max-width: 1200px; } .description .section { padding: 15px 0; } @media (max-width: 991px) { .description .section .item-6:nth-child(1) { padding-bottom: 10px; } } @media (min-width: 992px) { .description .section { display: flex; align-items: center; } .description .item-6 { width: 50%; float: left; position: relative; min-height: 1px; } } .description *, .description *::after, .description *::before { box-sizing: border-box; } .description .item { padding-left: 15px; padding-right: 15px; } .description .item-12 { width: 100%; min-height: 1px; } .description .text-item h1, .description .text-item h2 { display: block; font-family: "Roboto", "Open Sans", sans-serif /* once Roboto font is available globally on allegro sites, this fallback is not needed anymore */; font-weight: 500; margin: 18px 0; } .description .text-item p { margin: 16px 0; word-wrap: break-word; } .description .text-item h1 { color: #444444; font-size: 24px; line-height: 24px; } .description .text-item h2 { color: #444444; font-size: 18px; line-height: 18px; } .description .text-item ol, .description .text-item ul { padding-left: 40px; margin: 16px 0; } .description .text-item { color: #444444; font-family: "Open Sans", sans-serif; font-size: 16px; line-height: 22px; width: 100%; word-wrap: break-word; } .description .image-item img { display: block; margin-left: auto; margin-right: auto; max-width: 100%; } .description .video-item .yt-container { margin-left: auto; margin-right: auto; max-width: 853px; } .description .video-item .yt-responsive-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; padding-top: 30px; height: 0; overflow: hidden; } .description .video-item .yt-container .yt-responsive-container iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; } .hidden { display: none; } function showHiddenVideos() { var elements = document.getElementsByClassName('yt-container hidden'); for (var i = 0; i AUTOR: Roderick White OPIS: Książka  w bardzo dobrym stanie Na maila mogę wysłać spis treści Istnieje możliwość wysłania książki za granicę (przed zakupem prosimy o kontakt w celu ustalenia dokładnej ceny przesyłki) Liczba stron: 344 P

Sklep: otoksiazka24.pl

Reklama Produktów I Usług Bankowych - 2839323491

46,99 zł

Reklama Produktów I Usług Bankowych CEDEWU

Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Finanse>BankowośćKsiążki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomic...

0x0063755d00000000

Sklep: Gigant.pl

Reklama I Jej Ograniczenia. Standardy Europejskie A Prawo Polskie - 2839282129

27,99 zł

Reklama I Jej Ograniczenia. Standardy Europejskie A Prawo Polskie Poltext

Książki>Prawo i administracja>Prawo>Działy prawa>Prawo Unii EuropejskiejKsiążki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia...

0x00417c0a00000000

Sklep: Gigant.pl

Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie - 2825705016

88,10 zł

Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie PWN Wydawnictwo Naukowe

Reklama. PromocjaSzkoły policealne. Szkoły wyższeKomunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo

Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że ?dobry pomysł jest wieczny?. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam. Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej. Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.

Sklep: Booknet.net.pl

Reklama Wczoraj I Dziś - 2840345584

31,99 zł

Reklama Wczoraj I Dziś Difin

Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Marketing. Badania marketingowe>Reklama. Promocja

0x006b090200000000

Sklep: Gigant.pl

Promocja. Reklama i public relations w małej firmie - 1937205365

28,58 zł

Promocja. Reklama i public relations w małej firmie OnePress

Marketing, reklama

Sklep: Matras.pl

Reklama i PR na rozdrożu? - 1217787878

41,45 zł

Reklama i PR na rozdrożu? Passat Paweł Pietrzyk Wydawnictwo

/Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/Marketing/

Sklep: Godi.pl

Reklama wczoraj i dziś - 2845480790

40,00 zł

Reklama wczoraj i dziś difin

Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.

Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym....

Sklep: Prolibri.pl

Procesy Kategoryzacji I Zniekształcenia Pamięciowe W Reklamie. Tom 11 - 2851167223

26,99 zł

Procesy Kategoryzacji I Zniekształcenia Pamięciowe W Reklamie. Tom 11 Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe

Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Marketing. Badania marketingowe

0x002f964200000000

Sklep: Gigant.pl

Reklama wczoraj i dziś - 2844695227

34,33 zł

Reklama wczoraj i dziś Difin

Podręczniki akademickie / Marketing

Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.Dla tych, którzy chcą praktycznie zweryfikować swoją znajomość tematyki dotyczącej reklamy, zostały przygotowane przez autorów testy oraz zadania do samodzielnej realizacji. Można je znaleźć na stronie wydawnictwa w materiałach dodatkowych.

Sklep: Booksnet.pl

Marketing. Podręcznik - Szulce Halina, Florek M., Żyminkowski T. - 2837035723

44,37 zł

Marketing. Podręcznik - Szulce Halina, Florek M., Żyminkowski T.

Książki & Multimedia > Książki

Opis - W wydaniu zmienionym dostosowano treści do programu nr 341[03]/MEN/2009.02.03 i omówiono zagadnienia, takie jak: rynek i otoczenie przedsiębiorstwa, ewolucja i istota marketingu, zachowania nabywców, segmentacja rynku, proces badan marketingowych, metody badań marketingowych, analiza i interpretacja wyników badań marketingowych, struktura produktu, kształtowanie asortymentu i nowego produktu, rodzaje i funkcje marki, metody ustalania cen, ustalanie cen w cyklu życia produktu, tworzenie kanałów dystrybucji, kanały dystrybucji, pośrednicy w kanałach dystrybucji, handel elektroniczny (e-commerce), istota i znaczenie promocji, reklama jako instrument promocji, promocja sprzedaży, public relation, sprzedaż osobista, znaczenie i instrumenty komunikacji interpersonalnej, planowanie i organizacja marketingu w firmie, kontrola marketingowa. Nazwa - Marketing. Podręcznik Autor - Szulce Halina, Florek M., Żyminkowski T. Oprawa - Miękka Wydawca - WSiP Numer dopuszczenia - 22/2006 Kod ISBN - 9788302119064 Kod EAN - 9788302119064 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Seria wydawnicza - W Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 256 Szkoła - Szkoła średnia Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Przedmioty zawodowe Podatek VAT - 5% Premiera - 2011-06-10

Sklep: InBook.pl

Skuteczny E-Mail Marketing - 1937198180

28,58 zł

Skuteczny E-Mail Marketing Edgard Mariusz Jachimczuk

Książki/Informatyka/Marketing /MarketingKsiążki/InformatykaMarketing, reklama

Sklep: Matras.pl

AMAZON KINDLE PAPERWHITE (BEZ REKLAM) + DARMOWA DOSTAWA + Odbiór w 800 punktach! + skorzystaj z RABATU i 5-letniej gwarancji w Pakiecie Korzyści! - 2269622236

568,99 zł

AMAZON KINDLE PAPERWHITE (BEZ REKLAM) + DARMOWA DOSTAWA + Odbiór w 800 punktach! + skorzystaj z RABATU i 5-letniej gwarancji w Pakiecie Korzyści! AMAZON

KOMPUTERY I BIURO>Tablety>Czytniki e-booków

Sklep: ELECTRO.pl

szukaj w Kangoo e wyposazenie reklama i marketing

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z e wyposazenie reklama i marketing

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.065, t2=0, t3=0, t4=0.017, t=0.065

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER