felgi ats nakr
- znaleziono 397 produktów w 19 sklepach
Nakładka na rant felgi kompozytowa ATS ATS
Wymiana Opon>Narzędzia i oznakowanie>Łyżki do opon
Nakładka na rant felgi ATS z odpornego na wytarcie kompozytu. Doskonałe zabezpieczenie krawędzi obręczy podczas demontażu opony łyżką montażową, w momencie jej zeskoczenia z głowicy montażownicy. Szczególnie zalecane w przypadku felg aluminiowych. Tak osłoniętej felgi nie jesteśmy w stanie zarysować ani wyszczerbić. Sznurek zamocowany centralnie z nakładką pozwala na szybkie zerwanie zabezpieczenia z obręczy podczas obrotu stołu montażowego. Nakładki występują w różnych kolorach.
Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan
Montażownica do opon kół osobowych ATS M-210 - 230V - M-210 230V ATS
Montażownice>Do opon osobowych>Z przystawką
Montażownica do opon ATS M-210 półautomatyczna - 230V dodatkowe ramię pomocnicze do opon niskoprofilowych Innowacyjna konstrukcja kolumny montażowej to doskonałe połączenie zalet montażownicy półautomatycznej (z ramieniem odchylanym do boku) z wygodą dodatkowej przystawki do opon niskoprofilowych. Do tej pory pneumatyczne przystawki pomocnicze dedykowane były wyłącznie dla montażownic z kolumną odchylaną do tyłu; te jednak wymagają sporej odległości od ściany, co w przypadku małych lub mobilnych warsztatów wulkanizacyjnych stanowi wyzwanie w ulokowaniu maszyny. Kolumna montażowa w modelu ATS M-210 oferuje: ręczne odchylanie kolumny montażowej do boku i blokowanie poziomej pozycji stopki śrubą dystansową; pneumatyczne blokowanie stopki w pozycji pionowej z automatycznym odbiciem od rantu felgi; pneumatyczne blokowanie i zwalnianie przystawki pomocniczej; pneumatycznie regulowana wysokość przystawki pomocniczej. Przystawka pomocnicza to opatentowany zestaw dwóch rolek dociskowych na obrotowej głowicy, bez których obsługa opon niskoprofilowych, antyprzebiciowych lub po prostu sztywnych byłaby nie lada wyzwaniem albo niemożliwa. Ich funkcjonalność polega na: Szersza rolka skutecznie odseparowuje górny bok opony od felgi umożliwiając dokładne nasmarowanie opony i felgi przed demontażem. Ta sama rolka przytrzymuje górny bok opony poniżej stopki montażowej podczas montażu; jeśli połączymy ją z dociskiem trzeciej ręki całkowicie uniemożliwiamy oponie ponowne wskoczenie poza rant felgi. Węższa rolka tworzy prześwit dla łyżki montażowej umożliwiając nałożenie górnego boku opony na stopkę montażową. Stół montażowy z czterema samocentrującymi szczękami umożliwia montaż kół z felgami do 24" a moment obrotowy 1078Nm gwarantuje płynną pracę nawet pod dużym obciążeniem. Moc zbijaka to 2500kg , wystarczająca do odpiekania każdej opony pojazdów osobowych, dostawczych, terenowych czy SUV. Zasilanie na 230V nie wymaga trójfazowej instalacji elektrycznej "na siłę". Wyposażenie standardowe: Trzecia ręką - docisk dystansowy Nakładki na rolkę stopki montażowej 4 szt Nakładki ochronne na rant felgi 2 szt Nakładki na ślizg 4 szt Nakładki na szczęki montażowe - 4 szt Łyżka montażowa 50cm Pistolet do pompowania kół z manometrem Zespół przygotowania powietrza: odwadniacz powietrza i naolejacz
Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan
Zestaw 2w1: Wyważarka W-100 + Montażownica M-110 ATS
Wyposażenie wulkanizacji>Zestawy wyposażenia>Maszyny
Zestaw: ATS M-110 + ATS W-100 Szeroki zestaw zastosowania Dzięki rozmiarowi stołu montażowego, ta montażownica idealnie sprawdzi się przy montażu kół aut osobowych oraz dostawczych. Praca bez przestojów! Montażownica półautomatyczna ATSM-110 to produkt oparty o solidne komponenty - jakość wykonania poszczególnych elementów sprawi, że maszyna będzie bezawaryjnie służyć przez długi czas. Nie musisz już obawiać się o przestoje z powodu awarii urządzenia w środku sezonu! Prostota obsługi Ta montażownica wyróżnia się niebywałą prostotą obsługi na tle konkurencji. Wystarczy zaledwie jeden-dwa montaże koła z jej użyciem, by bez problemów obsługiwać tę maszynę! Jakość-cena! Wyważarka ATS W-100 jest najtańszą na rynku wyważarką do opon! Niska cena nie przeszkodziła jednak w stworzeniu maszyny, która wyróżnia się perfekcyjną jakością wykonania. Wysoki standard komponentów oraz precyzyjne wykonanie sprawi, że wyważarka może być swobodnie użytkowana przez naprawdę długi czas. Łatwość obsługi Wyważarka do kół ATS W-100 to maszyna wyjątkowo prosta w obsłudze. Łatwość wprowadzania danych odczytywanych z wysięgnika i cyrkla znacznie przyspieszy Twoją pracę przy wyważaniu kół. Inną zaletą maszyny jest wbudowany hamulec nożny, który umożliwia zblokowanie wrzeciona w miejscu niewyważenia, dzięki czemu znacznie łatwiej nabijesz ciężarek. Niewielkie gabaryty Wyważarka ATS W-100 to urządzenie, które waży zaledwie 50 kilogramów! Dzięki temu (oraz niewielkim rozmiarom: 760 x 560 x 1030 mm), produkt polskiej firmy ATS świetnie sprawdzi się w niewielkich wulkanizacjach, a nawet serwisach mobilnych. Zastosowanie Prezentowana wyważarka sprawdzi się zarówno przy wyważaniu kół samochodowych (wyważanie dynamiczne), jak i kół motocyklowych (wyważanie statyczne). Urządzenie może pracować w jednym z trzech programów wyważania felg aluminiowych. FUNKCJE: Wyważanie dynamiczne - do kół samochodowych ciężarki nabijane obustronnie (felgi stalowe i aluminiowe) ciężarki klejone obustronnie przy zewnętrznych rantach (felgi aluminiowe) ciężarek nabijany po wewnętrznej i klejony po zewnętrznej za ramieniem (felgi aluminiowe) ciężarek klejony po wewnętrznej i klejony po zewnętrznej za ramieniem (felgi aluminiowe) wyważanie statyczne - do kół wąskich (motocyklowych) Pakiet Gwarancja PLUS dla firm na ATS M-110 Nie musisz już płacić za naprawy z własnej kieszeni. Wybierz pakiet Gwarancja Plus dla firm od ATS i zyskaj spokój i pewność bezproblemowego działania sprzętu aż przez dwa lata od zakupu! Rozszerzona gwarancja wyłącznie dla modelu ATS M-110 dostępna: tutaj za jedyne 200 PLN netto. Masz pytania? Dzwoń! 81 565 71 71 ATS - jakość której zaufasz! Marka ATS to całkowicie polski producent wyposażenia dla wulkanizacji. W naszej firmie priorytetem jest jakość - niezależnie od tego, czy mówimy o niewielkiej łyżce do opon czy wartej kilkanaście tysięcy złotych wyważarce do kół. Postaw na najwyższy standard ATS i już dziś wybierz najbardziej trwałe narzędzia na rynku do swojego warsztatu lub wulkanizacji.
Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan
Wyważarka do kół osobowych ATS W-100 - W-100 ATS
Wyważarki>Do kół samochodowych>Półautomatyczne
ATS W-100 to NAJTAŃSZA na rynku wyważarka do opon z napędem ręcznym, przeznaczona do wyważania kół samochodów osobowych i dostawczych. Wyważarka wyposażona jest w wyświetlacz LED sprzężony z niezwykle precyzyjnymi czujnikami piezoelektrycznymi z dokładnością niewyważenia od 1g. Zaletą maszyny jest wbudowany hamulec nożny, który umożliwia zblokowanie wrzeciona w miejscu niewyważenia, co ułatwia precyzyjne nabicie ciężarka. Wyważarka do kół ATS W-100 to urządzenie wyjątkowo przyjazne użytkownikowi, głównie dzięki nieskomplikowanej obsłudze, łatwości wprowadzania danych odczytywanych z wysięgnika i cyrkla oraz niewielkim gabarytom. To właśnie niewielkie rozmiary stały u podstaw projektowania maszyny, dzięki czemu idealnie nadaje się do mobilnych serwisów wulkanizacyjnych lub małych warsztatów. Wyeliminowanie silnika napędowego i osłony koła pozwoliło zmniejszyć wagę do 50kg., zachowując jednocześnie pełną funkcjonalność wyważarki do opon. Zastosowanie obejmuje koła samochodów osobowych i dostawczych. FUNKCJE: Wyważanie dynamiczne - do kół samochodowych ciężarki nabijane obustronnie (felgi stalowe i aluminiowe) ciężarki klejone obustronnie przy zewnętrznych rantach (felgi aluminiowe) ciężarek nabijany po wewnętrznej i klejony po zewnętrznej za ramieniem (felgi aluminiowe) ciężarek klejony po wewnętrznej i klejony po zewnętrznej za ramieniem (felgi aluminiowe) wyważanie statyczne - do kół wąskich (motocyklowych) WYPOSAŻENIE: nakrętka szybkomocująca cztery stożki centrujące 45 - 135 mm szczypce (cęgi wulkanizatorskie) do nabijania ciężarków ciężarek do kalibracji 100g cyrkiel wulkanizacyjny do pomiaru szerokości kół Gwarancja na wyższym poziomie! Już teraz wydłuż standardową gwarancję nawet do 36 miesięcy. Dowiedz się więcej: zadzwoń do nas (81 565 71 71) napisz mail na: sklep@phu-szczepan.pl Jak działa ta gwarancja? (zakupy na firmę) Każdy produkt zakupiony w PHU Szczepan objęty jest 12-miesięczną gwarancją producenta. Możesz ją wydłużyć, wykupując dodatkowo roczną lub 2-letnią ochronę. W rezultacie, Twój produkt może zostać objęty aż 36-miesięczną gwarancją! Kupuję na paragon - jak wydłużyć gwarancję? W standardzie otrzymujesz 24-miesięczną (dwuletnią) gwarancję na każdy produkt zakupiony w PHU Szczepan. Jeżeli chcesz wydłużyć ją o kolejny rok wystarczy, że wybierzesz program rozszerzonej gwarancji.
Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan
Automatyczna Wyważarka do kół osobowych ATS W-750 - W-750 ATS
Wyważarki>Do kół samochodowych>Automatyczne
Automatyczna wyważarka ATS W-750. Do kół pojazdów osobowych oraz dostawczych. Zalety: do kół osobowych i dostawczych nowoczesne technologie precyzja wyważeń trwały napęd praca bez wibracji solidna elektronika 9 programów wyważania do kół aut osobowych + 5 programów wyważania do kół motocyklowych Trwała elektronika Elementy elektroniczne wyważarki oparte są o trwałą elektronikę uznanych światowych firm, takich jak Samsung, KingBright oraz Motorola. Dzięki temu, maszyna zapewni maksymalnie bezawaryjną pracę oraz idealną precyzję wyważenia każdego koła. Intensywne testy wytrzymałościowe oraz doskonałe wykonanie dają pewność, że elementy elektroniczne wyważarki zachowają swoją niezawodność przez wiele lat. Wyższy poziom gwarancji Chcesz zyskać pewność kompleksowej ochrony swoich maszyn? Skorzystaj z programu GWARANCJA PLUS! Wydłuż gwarancję na 3, 4 lub nawet 5 lat! Dowiedz się więcej - skontaktuj się z naszym Handlowcem. Standardowo, maszyna objęta jest dwuletnią gwarancją producenta - realizowaną przez PHU Szczepan. Idealny odczyt Wał maszyny praktycznie nie generuje żadnych wibracji powodujących nieprawidłowości w odczycie parametrów koła, niezależnie od ciężaru koła. Co więcej, metalowy automatyczny wysięgnik pomiarowy bezbłędnie odczytuje parametry odległości i średnicy felgi, wartości zapisywane są automatycznie w pamięci maszyny. Inwestycja na wiele lat! Obok wyjątkowo trwałej elektroniki, urządzenie wykonane jest z najwyższej jakości materiałów. Na uwagę zasługuje wyjątkowo solidny zestaw montażowy do kół, w tym wysokiej jakości wał włoskiej firmy FEMAS (średnica 40 mm). Warto pamiętać, że jest to element wyważarki bardzo narażony na zużycie w trakcie eksploatacji, ale użycie materiałów najwyższej jakości daje gwarancję wytrzymałości podczas codziennego użytkowania w warunkach wulkanizacyjnych i warsztatowych. Oprócz tego, system POWERGUARD zabezpiecza elektroniczne podzespoły maszyny przed uszkodzeniem na skutek spadków lub skoków napięcia. Prostota obsługi Urządzenie wyposażone jest w czytelny wyświetlacz LCD 7" z przejrzystym panelem sterującym. Projektując tę wyważarkę zadbaliśmy o maksymalną przejrzystość danych na ekranie - każdy przycisk jest bardzo wyraźnie oznaczony na wyświetlaczu. Co więcej, w trakcie wyważania kół maszyna podpowie Ci, co akurat powinieneś zrobić w danej chwili, aby jeszcze bardziej usprawnić swoją pracę w danym momencie. Krótko mówiąc - sprzęt dziecinnie prosty w obsłudze. Dodatkowo, program Split pozwala na umiejscowienie ciężarka klejonego dokładnie za ramionami felgi. Bez zbędnych dźwięków Opatentowany napęd wyważarki oparty na trójfazowym silniku sprzężonym z falownikiem i elektronicznym sterownikiem obrotów. Zaletą tej jednostki jest cicha i praktycznie bez jakichkolwiek wstrząsów praca wrzeciona. Napęd maszyny płynnie startuje i hamuje, chroniąc tym samym elementy eksploatacyjne. Pełna
Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan
Zestaw 2w1 Wyważarka do kół W-750 Montażownica do opon M-250 ATS ATS
Wyposażenie wulkanizacji>Zestawy wyposażenia>Maszyny
AUTOMATYCZNA WYWAŻARKA DO KÓŁ ATS W-750 Zalety: do kół osobowych i dostawczych nowoczesne technologie precyzja wyważeń trwały napęd praca bez wibracji solidna elektronika 9 programów wyważania do kół aut osobowych + 5 programów wyważania do kół motocyklowych Trwała elektronika Elementy elektroniczne wyważarki oparte są o trwałą elektronikę uznanych światowych firm, takich jak Samsung, KingBright oraz Motorola. Dzięki temu, maszyna zapewni maksymalnie bezawaryjną pracę oraz idealną precyzję wyważenia każdego koła. Intensywne testy wytrzymałościowe oraz doskonałe wykonanie dają pewność, że elementy elektroniczne wyważarki zachowają swoją niezawodność przez wiele lat. Wyższy poziom gwarancji Chcesz zyskać pewność kompleksowej ochrony swoich maszyn? Skorzystaj z programu GWARANCJA PLUS! Wydłuż gwarancję na 3, 4 lub nawet 5 lat! Dowiedz się więcej - skontaktuj się z naszym Handlowcem. Standardowo, maszyna objęta jest dwuletnią gwarancją producenta - realizowaną przez PHU Szczepan. Idealny odczyt Wał maszyny praktycznie nie generuje żadnych wibracji powodujących nieprawidłowości w odczycie parametrów koła, niezależnie od ciężaru koła. Co więcej, metalowy automatyczny wysięgnik pomiarowy bezbłędnie odczytuje parametry odległości i średnicy felgi, wartości zapisywane są automatycznie w pamięci maszyny. Inwestycja na wiele lat! Obok wyjątkowo trwałej elektroniki, urządzenie wykonane jest z najwyższej jakości materiałów. Na uwagę zasługuje wyjątkowo solidny zestaw montażowy do kół, w tym wysokiej jakości wał włoskiej firmy FEMAS (średnica 40 mm). Warto pamiętać, że jest to element wyważarki bardzo narażony na zużycie w trakcie eksploatacji, ale użycie materiałów najwyższej jakości daje gwarancję wytrzymałości podczas codziennego użytkowania w warunkach wulkanizacyjnych i warsztatowych. Oprócz tego, system POWERGUARD zabezpiecza elektroniczne podzespoły maszyny przed uszkodzeniem na skutek spadków lub skoków napięcia. Prostota obsługi Urządzenie wyposażone jest w czytelny wyświetlacz LCD 7" z przejrzystym panelem sterującym. Projektując tę wyważarkę zadbaliśmy o maksymalną przejrzystość danych na ekranie - każdy przycisk jest bardzo wyraźnie oznaczony na wyświetlaczu. Co więcej, w trakcie wyważania kół maszyna podpowie Ci, co akurat powinieneś zrobić w danej chwili, aby jeszcze bardziej usprawnić swoją pracę w danym momencie. Krótko mówiąc - sprzęt dziecinnie prosty w obsłudze. Dodatkowo, program Split pozwala na umiejscowienie ciężarka klejonego dokładnie za ramionami felgi. Bez zbędnych dźwięków Opatentowany napęd wyważarki oparty na trójfazowym silniku sprzężonym z falownikiem i elektronicznym sterownikiem obrotów. Zaletą tej jednostki jest cicha i praktycznie bez jakichkolwiek wstrząsów praca wrzeciona. Napęd maszyny płynnie startuje i hamuje, chroniąc tym samym elementy eksploatacyjne. Pełna
Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan
Pierścień centrujący dystansowy 110,1/108.1- nr.141 - 108,1 \ 110,1 ATS
Wyposażenie wulkanizacji>Pierścienie centrujące
Pierścienie centrujące do felg aluminiowych montowane są w przypadku występowania różnicy pomiędzy średnicą otworu centralnego felgi a średnicą piasty. Pierścień centrujący odpowiada za centryczne ułożenie felgi na piaście pojazdu i gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie układu jezdnego. Dokładne dopasowanie rozmiaru pierścienia dystansowego jest kluczowe, w grę wchodzą dziesiętne części milimetra. Podczas dobierania pierścienia powinniśmy kierować się danymi katalogowymi pojazdu i producenta felg. Jeżeli nie mamy do nich dostępu, pomiar należy wykonać z użyciem precyzyjnej suwmiarki, najlepiej z dokładnością do 0,1 mm. Przy doborze pierścienia można dokonać zaokrąglenia jednego z wymiarów o 0,1mm - taka różnica nie spowoduje negatywnych skutków, jednak większa może spowodować zbyt duże luzy między felgą a piastą. Brak lub niewłaściwe dopasowanie pierścienia centrującego do felgi może powodować szereg niepożądanych skutków. Drgania na kierownicy, tzw. bicie koła, wyraźnie odczuwalne podczas jazdy, już od niewielkich prędkości. Przyspieszone zużycie elementów zawieszenia i układu kierowniczego w samochodzie. Zwiększony poziom hałasu słyszalnego w kabinie. Stopniowe wyrabianie się gwintów w otworach montażowych felgi, które mogą utrudnić ponowny montaż kół lub wręcz, w wyniku nacisków, śruby montujące felgę mogą pęknąć w czasie jazdy i spowodować odpadnięcie koła! Konieczność wymiany szpilek montażowych. Oferowane przez nas pierścienie centrujące wykonane są z bardzo mocnego tworzywa, które dobrze znosi wysokie temperatury i charakteryzuje się podwyższoną odpornością na ścieranie. Zaopatrujemy zarówno klientów indywidualnych i jak i duże hurtownie.
Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan
Pierścień centrujący dystansowy 82.1/67.1 - nr.135 - 67,1 \ 82,1 ATS
Wyposażenie wulkanizacji>Pierścienie centrujące
Pierścienie centrujące do felg aluminiowych montowane są w przypadku występowania różnicy pomiędzy średnicą otworu centralnego felgi a średnicą piasty. Pierścień centrujący odpowiada za centryczne ułożenie felgi na piaście pojazdu i gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie układu jezdnego. Dokładne dopasowanie rozmiaru pierścienia dystansowego jest kluczowe, w grę wchodzą dziesiętne części milimetra. Podczas dobierania pierścienia powinniśmy kierować się danymi katalogowymi pojazdu i producenta felg. Jeżeli nie mamy do nich dostępu, pomiar należy wykonać z użyciem precyzyjnej suwmiarki, najlepiej z dokładnością do 0,1 mm. Przy doborze pierścienia można dokonać zaokrąglenia jednego z wymiarów o 0,1mm - taka różnica nie spowoduje negatywnych skutków, jednak większa może spowodować zbyt duże luzy między felgą a piastą. Brak lub niewłaściwe dopasowanie pierścienia centrującego do felgi może powodować szereg niepożądanych skutków. Drgania na kierownicy, tzw. bicie koła, wyraźnie odczuwalne podczas jazdy, już od niewielkich prędkości. Przyspieszone zużycie elementów zawieszenia i układu kierowniczego w samochodzie. Zwiększony poziom hałasu słyszalnego w kabinie. Stopniowe wyrabianie się gwintów w otworach montażowych felgi, które mogą utrudnić ponowny montaż kół lub wręcz, w wyniku nacisków, śruby montujące felgę mogą pęknąć w czasie jazdy i spowodować odpadnięcie koła! Konieczność wymiany szpilek montażowych. Oferowane przez nas pierścienie centrujące wykonane są z bardzo mocnego tworzywa, które dobrze znosi wysokie temperatury i charakteryzuje się podwyższoną odpornością na ścieranie. Zaopatrujemy zarówno klientów indywidualnych i jak i duże hurtownie.
Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan
Pierścień centrujący dystansowy 82.1/64.1 - nr.134 - 64,1 \ 82,1 ATS
Wyposażenie wulkanizacji>Pierścienie centrujące
Pierścienie centrujące do felg aluminiowych montowane są w przypadku występowania różnicy pomiędzy średnicą otworu centralnego felgi a średnicą piasty. Pierścień centrujący odpowiada za centryczne ułożenie felgi na piaście pojazdu i gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie układu jezdnego. Dokładne dopasowanie rozmiaru pierścienia dystansowego jest kluczowe, w grę wchodzą dziesiętne części milimetra. Podczas dobierania pierścienia powinniśmy kierować się danymi katalogowymi pojazdu i producenta felg. Jeżeli nie mamy do nich dostępu, pomiar należy wykonać z użyciem precyzyjnej suwmiarki, najlepiej z dokładnością do 0,1 mm. Przy doborze pierścienia można dokonać zaokrąglenia jednego z wymiarów o 0,1mm - taka różnica nie spowoduje negatywnych skutków, jednak większa może spowodować zbyt duże luzy między felgą a piastą. Brak lub niewłaściwe dopasowanie pierścienia centrującego do felgi może powodować szereg niepożądanych skutków. Drgania na kierownicy, tzw. bicie koła, wyraźnie odczuwalne podczas jazdy, już od niewielkich prędkości. Przyspieszone zużycie elementów zawieszenia i układu kierowniczego w samochodzie. Zwiększony poziom hałasu słyszalnego w kabinie. Stopniowe wyrabianie się gwintów w otworach montażowych felgi, które mogą utrudnić ponowny montaż kół lub wręcz, w wyniku nacisków, śruby montujące felgę mogą pęknąć w czasie jazdy i spowodować odpadnięcie koła! Konieczność wymiany szpilek montażowych. Oferowane przez nas pierścienie centrujące wykonane są z bardzo mocnego tworzywa, które dobrze znosi wysokie temperatury i charakteryzuje się podwyższoną odpornością na ścieranie. Zaopatrujemy zarówno klientów indywidualnych i jak i duże hurtownie.
Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan
Pierścień centrujący dystansowy 108,1/106.1- nr.138 - 106,1 \ 108,1 ATS
Wyposażenie wulkanizacji>Pierścienie centrujące
Pierścienie centrujące do felg aluminiowych montowane są w przypadku występowania różnicy pomiędzy średnicą otworu centralnego felgi a średnicą piasty. Pierścień centrujący odpowiada za centryczne ułożenie felgi na piaście pojazdu i gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie układu jezdnego. Dokładne dopasowanie rozmiaru pierścienia dystansowego jest kluczowe, w grę wchodzą dziesiętne części milimetra. Podczas dobierania pierścienia powinniśmy kierować się danymi katalogowymi pojazdu i producenta felg. Jeżeli nie mamy do nich dostępu, pomiar należy wykonać z użyciem precyzyjnej suwmiarki, najlepiej z dokładnością do 0,1 mm. Przy doborze pierścienia można dokonać zaokrąglenia jednego z wymiarów o 0,1mm - taka różnica nie spowoduje negatywnych skutków, jednak większa może spowodować zbyt duże luzy między felgą a piastą. Brak lub niewłaściwe dopasowanie pierścienia centrującego do felgi może powodować szereg niepożądanych skutków. Drgania na kierownicy, tzw. bicie koła, wyraźnie odczuwalne podczas jazdy, już od niewielkich prędkości. Przyspieszone zużycie elementów zawieszenia i układu kierowniczego w samochodzie. Zwiększony poziom hałasu słyszalnego w kabinie. Stopniowe wyrabianie się gwintów w otworach montażowych felgi, które mogą utrudnić ponowny montaż kół lub wręcz, w wyniku nacisków, śruby montujące felgę mogą pęknąć w czasie jazdy i spowodować odpadnięcie koła! Konieczność wymiany szpilek montażowych. Oferowane przez nas pierścienie centrujące wykonane są z bardzo mocnego tworzywa, które dobrze znosi wysokie temperatury i charakteryzuje się podwyższoną odpornością na ścieranie. Zaopatrujemy zarówno klientów indywidualnych i jak i duże hurtownie.
Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan
Pierścień centrujący dystansowy 110,1/106.1- nr.140 - 106,1 \ 110,1 ATS
Wyposażenie wulkanizacji>Pierścienie centrujące
Pierścienie centrujące do felg aluminiowych montowane są w przypadku występowania różnicy pomiędzy średnicą otworu centralnego felgi a średnicą piasty. Pierścień centrujący odpowiada za centryczne ułożenie felgi na piaście pojazdu i gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie układu jezdnego. Dokładne dopasowanie rozmiaru pierścienia dystansowego jest kluczowe, w grę wchodzą dziesiętne części milimetra. Podczas dobierania pierścienia powinniśmy kierować się danymi katalogowymi pojazdu i producenta felg. Jeżeli nie mamy do nich dostępu, pomiar należy wykonać z użyciem precyzyjnej suwmiarki, najlepiej z dokładnością do 0,1 mm. Przy doborze pierścienia można dokonać zaokrąglenia jednego z wymiarów o 0,1mm - taka różnica nie spowoduje negatywnych skutków, jednak większa może spowodować zbyt duże luzy między felgą a piastą. Brak lub niewłaściwe dopasowanie pierścienia centrującego do felgi może powodować szereg niepożądanych skutków. Drgania na kierownicy, tzw. bicie koła, wyraźnie odczuwalne podczas jazdy, już od niewielkich prędkości. Przyspieszone zużycie elementów zawieszenia i układu kierowniczego w samochodzie. Zwiększony poziom hałasu słyszalnego w kabinie. Stopniowe wyrabianie się gwintów w otworach montażowych felgi, które mogą utrudnić ponowny montaż kół lub wręcz, w wyniku nacisków, śruby montujące felgę mogą pęknąć w czasie jazdy i spowodować odpadnięcie koła! Konieczność wymiany szpilek montażowych. Oferowane przez nas pierścienie centrujące wykonane są z bardzo mocnego tworzywa, które dobrze znosi wysokie temperatury i charakteryzuje się podwyższoną odpornością na ścieranie. Zaopatrujemy zarówno klientów indywidualnych i jak i duże hurtownie.
Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan
Zestaw Wyważarka W-750 Montażownica do opon M-220 ATS ATS
Wyposażenie wulkanizacji>Zestawy wyposażenia>Maszyny
Zestaw: ATS W-750 + ATS M-220 Niezbędnik wulkanizatora Wybierz najwyższą jakość w doskonałej cenie! Niezbędne maszyny dla Twojej wulkanizacji. W zestawie znajdziesz: Wyważarka do kół ATS - ATS W-750 Montażownica do kół ATS - ATS M-220 Praca bez awarii! Stół montażowy oraz szczęki zostały wykonane z najwyższej jakości materiałów. Dzięki temu, zapewnią wieloletnią pracę bez awarii
Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan
Pierścień centrujący dystansowy 82.1/60.1 - nr.133 - 60,1 \ 82,1 ATS
Wyposażenie wulkanizacji>Pierścienie centrujące
Pierścienie centrujące do felg aluminiowych montowane są w przypadku występowania różnicy pomiędzy średnicą otworu centralnego felgi a średnicą piasty. Pierścień centrujący odpowiada za centryczne ułożenie felgi na piaście pojazdu i gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie układu jezdnego. Dokładne dopasowanie rozmiaru pierścienia dystansowego jest kluczowe, w grę wchodzą dziesiętne części milimetra. Podczas dobierania pierścienia powinniśmy kierować się danymi katalogowymi pojazdu i producenta felg. Jeżeli nie mamy do nich dostępu, pomiar należy wykonać z użyciem precyzyjnej suwmiarki, najlepiej z dokładnością do 0,1 mm. Przy doborze pierścienia można dokonać zaokrąglenia jednego z wymiarów o 0,1mm - taka różnica nie spowoduje negatywnych skutków, jednak większa może spowodować zbyt duże luzy między felgą a piastą. Brak lub niewłaściwe dopasowanie pierścienia centrującego do felgi może powodować szereg niepożądanych skutków. Drgania na kierownicy, tzw. bicie koła, wyraźnie odczuwalne podczas jazdy, już od niewielkich prędkości. Przyspieszone zużycie elementów zawieszenia i układu kierowniczego w samochodzie. Zwiększony poziom hałasu słyszalnego w kabinie. Stopniowe wyrabianie się gwintów w otworach montażowych felgi, które mogą utrudnić ponowny montaż kół lub wręcz, w wyniku nacisków, śruby montujące felgę mogą pęknąć w czasie jazdy i spowodować odpadnięcie koła! Konieczność wymiany szpilek montażowych. Oferowane przez nas pierścienie centrujące wykonane są z bardzo mocnego tworzywa, które dobrze znosi wysokie temperatury i charakteryzuje się podwyższoną odpornością na ścieranie. Zaopatrujemy zarówno klientów indywidualnych i jak i duże hurtownie.
Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan
Pierścień centrujący dystansowy 110,1/67.1 - nr.139 - 67,1 \ 110,1 ATS
Wyposażenie wulkanizacji>Pierścienie centrujące
Pierścienie centrujące do felg aluminiowych montowane są w przypadku występowania różnicy pomiędzy średnicą otworu centralnego felgi a średnicą piasty. Pierścień centrujący odpowiada za centryczne ułożenie felgi na piaście pojazdu i gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie układu jezdnego. Dokładne dopasowanie rozmiaru pierścienia dystansowego jest kluczowe, w grę wchodzą dziesiętne części milimetra. Podczas dobierania pierścienia powinniśmy kierować się danymi katalogowymi pojazdu i producenta felg. Jeżeli nie mamy do nich dostępu, pomiar należy wykonać z użyciem precyzyjnej suwmiarki, najlepiej z dokładnością do 0,1 mm. Przy doborze pierścienia można dokonać zaokrąglenia jednego z wymiarów o 0,1mm - taka różnica nie spowoduje negatywnych skutków, jednak większa może spowodować zbyt duże luzy między felgą a piastą. Brak lub niewłaściwe dopasowanie pierścienia centrującego do felgi może powodować szereg niepożądanych skutków. Drgania na kierownicy, tzw. bicie koła, wyraźnie odczuwalne podczas jazdy, już od niewielkich prędkości. Przyspieszone zużycie elementów zawieszenia i układu kierowniczego w samochodzie. Zwiększony poziom hałasu słyszalnego w kabinie. Stopniowe wyrabianie się gwintów w otworach montażowych felgi, które mogą utrudnić ponowny montaż kół lub wręcz, w wyniku nacisków, śruby montujące felgę mogą pęknąć w czasie jazdy i spowodować odpadnięcie koła! Konieczność wymiany szpilek montażowych. Oferowane przez nas pierścienie centrujące wykonane są z bardzo mocnego tworzywa, które dobrze znosi wysokie temperatury i charakteryzuje się podwyższoną odpornością na ścieranie. Zaopatrujemy zarówno klientów indywidualnych i jak i duże hurtownie.
Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan
Tuleja do uchwytu, nakrętki szybkomocującej 117mm ATS
Wyważarki>Części do wyważarki>Nakrętki szybkomocujące
Tuleja dociskowa do nakrętki szybkomocującej 117mm Po zamontowaniu tulei na uchwyt szybkomocujący w wyważarce, zwiększamy zarówno dystans jak i średnicę pomiędzy nakrętką, a zewnętrzną ścianą felgi. Tuleja umożliwia swobodne dokręcanie nakrętki bez krępowania ruchów przez ramiona felgi oraz zwiększenie powierzchni docisku obręczy, co przedkłada się na precyzyjniejsze wycentrowanie koła na wale. Tuleja dociskowa jest niezastąpiona zarówno w przypadku felg stalowych jak i aluminiowych, których specyficzny profil wymaga użycia szerszej obejmy i odsunięcia nakrętki od felgi, z uwagi na otwór centralny przesunięty w głąb felgi. Trwały i gruby kompozyt nie kruszy się i nie pęka pod naciskiem. W przypadku felg aluminiowych zalecamy zastosowanie osłony gumowej na obejmę tulei, która chroni powierzchnie lakierowane przed zarysowaniem i nie pozostawia śladów.
Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan
szukaj w Kangoo felgi ats nakr
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z felgi ats nakr
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=0.043, t2=0, t3=0, t4=0.026, t=0.043