krainaksiazek i am a snow leopard 20089075
- znaleziono 113 produkty w 41 sklepach
Corel Parallels Desktop Retail Box 1 rok Subskrypcja corel
DRUKARKI KOMPUTERY AKCESORIA>Apple>Mac akcesoria>pozostałe>pozostałe
Parallels Desktop 18 dla komputerów Mac to szybka, łatwa i wydajna aplikacja do uruchamiania systemu Windows na układach Intel i Apple z serii M wszystko bez ponownego uruchamiania. Bezproblemowo przełączaj się między aplikacjami Mac i Windows i korzystaj z programu Parallels Toolbox z ponad 40 praktycznymi narzędziami, aby uprościć codzienne zadania. Nic dziwnego, że miliony użytkowników komputerów Mac uwielbiają Parallels. Szybki, wydajny, łatwy Uruchamiaj potrzebne aplikacje Windows na ulubionym komputerze Mac. Przenieś wszystkie swoje pliki, aplikacje i nie tylko z komputera PC na komputer Mac. Uruchamiaj bezkompromisowo najbardziej wymagające aplikacje, takie jak Visual Studio i SketchUp. Szybko przełączaj się między szeroką gamą systemów operacyjnych bez ponownego uruchamiania, w tym Windows, Linux i innymi. Rozpocznij pracę w ciągu kilku minut i łatwo dostosuj do swoich potrzeb. Uruchom Windows na Macu bez ponownego uruchamiania Uruchom ponad 200 000 aplikacji Windows na komputerze Mac, w tym Microsoft Office dla Windows. Pobierz i zainstaluj system operacyjny Windows na komputerze Mac z serii Intel lub Apple M. Bezproblemowo kopiuj i wklejaj tekst lub przeciągnij i upuść pliki między komputerami Mac i Windows. Twórz i testuj w wielu systemach operacyjnych na maszynie wirtualnej dla komputerów Mac. Uruchamiaj aplikacje Windows bez wysiłku bez spowalniania komputera Mac. Parallels Desktop 18 dla komputerów Mac - SUBSKRYPCJA 1 ROK Najwyższa elastycznośćDziała z systemami Windows 11, 10, 8.1 i 7, Linux, macOS* i innymi. Nie musisz już wybierać między komputerem PC a komputerem Mac. Pasek dotykowyWindows i popularne aplikacje obsługują integrację Mac Touch Bar z Parallels Desktop. Otrzymasz natychmiastowy dostęp do odpowiednich działań i możesz dostosować je do swoich potrzeb. Dostosowanie jednym kliknięciemWybierz produktywność, gry, designPRO, testowanie oprogramowania PRO lub development PRO, a Parallels Desktop zoptymalizuje ustawienia i wydajność Twojej maszyny wirtualnej. Współpracuje z Boot CampPonownie wykorzystaj istniejącą instalację Boot Camp. Korzystanie z Boot Camp w maszynie wirtualnej Parallels Desktop jest łatwe - wystarczy postępować zgodnie z naszym asystentem instalacji podczas uruchamiania. Szybki, wydajny i łatwyUruchamiaj tysiące aplikacji Windows, takich jak Microsoft Office, Internet Explorer, Access, Quicken, QuickBooks, Visual Studio, a nawet gry wymagające dużej ilości grafiki i programy CAD bez uszczerbku dla wydajności lub ponownego uruchamiania. Wsparcie dla macOS MontereyParallels Desktop 17 jest zoptymalizowany pod kątem najnowszego systemu macOS 12 Monterey z ulepszonym przeciąganiem i upuszczaniem, które umożliwia łatwe upuszczanie tekstu i obrazów do macOS Monterey Quick Note z aplikacji systemu Windows. Łatwa instalacja systemu macOS Monterey na maszynie wirtualnej za pomocą Asystenta instalacji programu Parallels Desktop 17. Zoptymalizowany dla chipa Apple M1Parallels Desktop 17 został przebudowany i zoptymalizowany do pracy natywnie na dowolnym komputerze Mac, niezależnie od tego, czy jest to procesor Intel, czy układ Apple M1. Ta wersja została zaprojektowana w celu zapewnienia szybszego wznawiania pracy z systemami Windows, Linux i macOS, 6 razy większej wydajności grafiki OpenGL oraz błyskawicznego uruchamiania systemu Windows na komputerze Mac z układem Apple M1. Integracja z Office 365Umożliwia otwieranie dokumentów Word, Excel lub PowerPoint w przeglądarce Safari w ich natywnej aplikacji Windows Office. Oszczędzaj miejsce na dyskuWykorzystaj w pełni swój komputer Mac dzięki automatycznej optymalizacji miejsca na dysku i asystentowi zwalniania miejsca na dysku. Parallels Toolbox - Bonus z subskrypcją!Ponad 30 narzędzi uruchamianych jednym dotknięciem - czyść dysk, rób zrzuty ekranu, pobieraj wideo i nie tylko - wszystko za pomocą jednego kliknięcia. Obsługa wyświetlacza RetinaInteligentna zmiana rozmiaru i niezależne rozdzielczości ekranu dla osobnych wyświetlaczy. Klucz licencji zbiorczejUjednolicony klucz licencji zbiorczej, scentralizowane zarządzanie licencjami i zaawansowane funkcje bezpieczeństwa są dostępne w Parallels Desktop Business Edition. Natychmiastowy dostępUruchamiaj aplikacje Windows i korzystaj z nich bezpośrednio z Mac Dock. Tryb podróżyWydłuż żywotność baterii z dala od źródła zasilania. Wsparcie 24/7Telefon Premium 24/7, e-mail i wsparcie społecznościowe po aktywacji. Informacje dodatkowe: Szczegóły licencji: Akcesoria w zestawie: Wymagania sprzętowe: Obsługiwane konfiguracje komputerów Mac:Minimalne wymagania: Do uruchamiania większości aplikacji, takich jak Microsoft Office, księgowość, handel, SAP, Matlab i inne. Procesor: Apple M2, M1 Ultra, M1 Pro, M1 Max, and M1 chips, Intel Core 2 Duo, Core i3, Core i5, Core i7, Core i9, Intel Core M or Xeon processor Pamięć RAM: 4GB RAM Dysk Twardy: 600 MB na instalację aplikacji Parallels Desktop Dodatkowe miejsce na dysku dla systemu operacyjnego gościa (co najmniej 16 GB jest wymagane w przypadku systemu Windows 10) Karta Graficzna: Apple M2, M1 Ultra, M1 Pro, M1 Max, and M1 chips Intel, AMD Radeon, or NVIDIA graphics cards System Operacyjny : macOS Ventura 13.0 (when released. ) macOS Monterey 12.4 or newer. macOS Big Sur 11.6.7 or newer macOS Catalina 10.15.7 or newer. macOS Mojave 10.14.6 or newer Najlepsza wydajność: W przypadku aplikacji intensywnie korzystających z grafiki, dużych obciążeń i uruchamiania wielu maszyn wirtualnych. Procesor: Apple M2, M1 Ultra, M1 Pro, M1 Max, and M1 chips, Intel Core i5, Core i7, Core i9 or Xeon processor Pamięć RAM: 16GB RAM lub więcej Dysk Twardy: dysk SSD Karta Graficzna: Apple M2, M1 Ultra, M1 Pro, M1 Max, and M1 chips . AMD Radeon Pro graphics card System Operacyjny: macOS Ventura 13.0 (when released), macOS Monterey 12.4 or newer, macOS Big Sur 11.6.7 or newer Obsługiwane gościnne systemy operacyjne (Mac z chipem M1): (tylko wersje ARM są wspierane) Windows 11 (recommended) Ubuntu Linux 22.04, 21.10, 21.04, 20.10, 20.04 Fedora Workstation 36, 35, 34, 33-1.2 Debian GNU/Linux 11, 10 Kali Linux 2022.2, 2022.1, 2021.3 macOS Monterey 12 (in-app download) macOS Ventura 13 (when released) Obsługiwane gościnne systemy operacyjne (Mac z procesorem Intel): (tylko wersje x86 są wspierane) Windows 11 (recommended) Windows 10 Windows 8.1 Windows 8 Windows Server 2022 Windows Server 2019 Windows Server 2016 Windows Server 2012 R2 Windows 7 (SP0-SP1) Windows Server 2008 R2 (SP0-SP2) Windows Vista Home, Business, Ultimate and Enterprise (SP0-SP2) Windows Server 2003 R2 (SP0-SP2) Windows XP (SP0-SP3) Windows 2000 Professional SP4 Windows 2000 Server SP4 Boot2Docker Red Hat Enterprise Linux (RHEL) 9, 8, 7 CentOS Linux 9 Stream, 8, 7 Fedora Linux 36, 35, 34, 33 Ubuntu 22.04 LTS, 21.10, 21.04, 20.04 LTS, 18.04 LTS, 16.04 LTS Debian GNU/Linux 11, 10 Suse Linux Enterprise 15 OpenSUSE Linux 15.2, 15.1, 15 Linux Mint 20, 19 Kali 2022.2, 2022.1, 2020.2, 2019, 2018 Elementary OS 6, 5 Manjaro 21, 19, 18 Mageia 8, 7 Gentoo Linux ** Solaris 11, 10 ** openBSD 6 ** FreeBSD 12, 11 ** openVZ 7 eComStation 2, 1.2 ** ReactOS 0.4 ** Android OS* macOS Ventura 13.0 (when released) macOS Monterey 12.0 macOS Big Sur 11.0 macOS Catalina 10.15 macOS Mojave 10.14.x macOS High Sierra 10.13.x macOS Sierra 10.12.x OS X El Capitan 10.11.x OS X Yosemite 10.10.x OS X Mavericks 10.9.x OS X Mountain Lion 10.8.x OS X Lion 10.7.x OS X Lion Server 10.7.x Mac OS X Snow Leopard Server 10.6.x Mac OS X Leopard Server 10.5.x i wiele więcej... * - Tylko wersja pobrana za pomocą Asystenta instalacji z Parallels Desktop.** - Parallels Tools nie jest dostępny dla tego systemu operacyjnego.Uwaga: Parallels Desktop for Mac emuluje sprzęt PC, więc systemy operacyjne, których nie ma na tej liście, również mogą działać. Możesz pobrać wersję próbną Parallels Desktop i zainstalować wybrany system operacyjny. Jeśli to nie działa i uważasz, że powinno być obsługiwane, daj nam znać na Parallels Forum.Parallels Tools for Linux wymaga X Window System w wersji 1.15-1.20 oraz jądra Linux w wersji 2.6.29-5.18 RC1.Pozostałe parametry: ...
Sklep: ZiZaKo.pl
Drukarka laserowa Samsung SL-M2026/SEE Samsung
Komputery > Drukarki i skanery > Drukarki laserowe
Drukarka laserowa Samsung SL-M2026/SEE Dzi
Sklep: AGEMEDIA.pl
ESET Endpoint Security Client 10U 3Y ESET
Oprogramowanie
Kompletna ochrona stacji roboczych w Twojej firmie ESET Endpoint Security Client to kompletna ochrona stacji roboczych pracujących pod kontrolą systemów Windows, Mac OS X i Linux .ESET Endpoint Security łączy bezkonkurencyjną ochronę antywirusową i antyspyware programu ESET Endpoint Antivirus
Sklep: specmedia.pl
ESET Endpoint Security Client 5U 1Y ESET
Notebooki > akcesoria
Kompletna ochrona stacji roboczych w Twojej firmie ESET Endpoint Security Client to kompletna ochrona stacji roboczych pracujących pod kontrolą systemów Windows, Mac OS X i Linux .ESET Endpoint Security łączy bezkonkurencyjną ochronę antywirusową i antyspyware programu ESET Endpoint Antivirus
Sklep: elecomp
ESET Endpoint Security Client 5U 1Y ESET
Oprogramowanie
Kompletna ochrona stacji roboczych w Twojej firmie ESET Endpoint Security Client to kompletna ochrona stacji roboczych pracujących pod kontrolą systemów Windows, Mac OS X i Linux .ESET Endpoint Security łączy bezkonkurencyjną ochronę antywirusową i antyspyware programu ESET Endpoint Antivirus
Sklep: specmedia.pl
Całki Metody rozwiązywania zadań - Obczyński Cezary, Kowalczyk Robert, Niedziałomski Kamil
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Minimum teorii i maksimum zadań. Książka "krok po kroku" pokazuje sposób rozwiązywania zadań wraz ze wszystkimi przekształceniami. Zagadnienia omówione w książce to m.in.: " całki nieoznaczone; " całki oznaczone i ich zastosowania geometryczne; " całki podwójne, potrójne i wielokrotne; " zastosowania geometryczne całek podwójnych i potrójnych; " całki niewłaściwe pojedyncze i podwójne; " całki krzywoliniowe i powierzchniowe. Forma ćwiczeń rachunkowych ułatwi czytelnikom biegłe posługiwanie się metodami rachunkowymi dotyczącymi całek. Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów kierunków technicznych oraz matematycznych, fizycznych i ekonomicznych szkół wyższych, na których jest wykładana matematyka, a więc omawiane są zagadnienia związane z całką pojedynczą, wielokrotną czy krzywoliniową. Do książki jest dołączona płyta CD z programem Maxima oraz materiałami dodatkowymi, w których pokazano, jak rozwiązywać zamieszczone w książce zadania za pomocą dołączonego oprogramowania. Nazwa - Całki Metody rozwiązywania zadań Autor - Obczyński Cezary, Kowalczyk Robert, Niedziałomski Kamil Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN Kod ISBN - 9788301169848 Kod EAN - 9788301169848 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 426 Ilość elementów - 2 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-09-06
Sklep: InBook.pl
Microsoft 365 Business Basic CSP CFQ7TTC0LH18 pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament roczny Microsoft
Oprogramowanie
Microsoft 365 Business Basic (dawniej Office 365 Business Essentials) to produkt przeznaczony dla firm zatrudniających mniej niż 300 pracowników. Zawiera pakiet Office w wersji online, a ponadto wiele innych narzędzi usprawniających współpracę między pracownikami.
Abonament obejmuje licencję na 1 użytkownika do aktywacji na maksymalnie 15 urządzeniach według wskazanych poniżej grup:
- 5 komputerów PC lub Mac
- 5 smartfonów
- 5 tabletów
Znane i lubiane programy w wersji online: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote i inne. Wraz z pakietem Microsoft 365 Business Basic (dawniej Office 365 Business Essetnials) otrzymujesz dostęp do poczty Exchange, komunikator Microsoft Teams pozwalający organizować wideokonferencje oraz bezpieczny dysk OneDrive o pojemności 1 TB.
Microsoft 365 Business - nowa platforma aplikacji Office 365
- Nowa platforma firmy Microsoft to pakiety zapewniające wydajność i łączące w sobie to co najlepsze w swojej klasie - aplikacje pakietu Office, inteligentne usługi w chmurze i zaawansowane zabezpieczenia dla małych i średnich firm.
- Microsoft Teams w Microsoft 365 Business Basic (Office 365 Business Essentials)
Komunikator MS Teams
Organizuj pracę zespołową wokół najnowszego rozwiązania Microsoft Teams. Nowy komunikator to centrum wspólnej pracy, które łączy w sobie funkcje czatu online, połączeń wideo, plików czy konwersacji grupowych. Zastąpił on popularne rozwiązanie Skype dla Firm.
Microsoft 365 dopasowany do pracy online
Aktualne aplikacje Office Microsoft
Korzystaj z programów Office 365 takich jak Word, Excel, Outlook czy PowerPoint w wydaniu internetowym. Po prostu zaloguj się do swojego konta z wykorzystaniem swojej przeglądarki internetowej i zacznij pracę.
Dysk OneDrive - 1 TB przestrzeni w chmurze
OneDrive dla Firm to bezpieczny dysk w chmurze, dzięki któremu możesz wygodnie dzielić się plikami z zespołem. Dostęp do nich będziesz miał zawsze przy sobie - w telefonie, tablecie czy na komputerze.
Niezawodna poczta Microsoft Exchange
Pakiet Microsoft 365 Business Basic udostępnia również usługę Microsoft Exchange. Twój adres e-mail Dzięki pojemnej skrzynce 50 GB nie musisz martwić się o brakującą przestrzeń na wiadomości od swoich klientów.
Aktywacja usługi zajmuje kilku minut. Rozliczenie obejmuje miesięczny lub roczny cykl płatności. Rezygnacja możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki aktualizacjom usługa będzie zawsze zawierać najnowsze składniki oraz gwarancję dostępności wynoszącą 99,9% czasu w roku. W zdarzeniach krytycznych Microsoft oferuje pomoc telefoniczną w zdarzeniach krytycznych dostępną 24/7. Dodatkowo możliwa jest integracja z usługą Active Directory.
Programy wchodzące w skład Microsoft 365 Business to m.in.:
• Exchange Online - poczta biznesowa o pojemności 50 GB z możliwością dokupienia przestrzeni dyskowej. W poczcie tej jest dostępna globalna książka adresowa i kalendarz, a także grupy.
• OneDrive - przestrzeń dyskowa o pojemności 1 TB na użytkownika. W OneDrive można tworzyć, przechowywać i udostępniać pliki. Narzędzie świetnie sprawdzi się w pracy zespołowej dzięki możliwości pracy wielu osób w czasie rzeczywistym na tym samym dokumencie.
• Skype dla Firm - Skype można zainstalować offline, ale jest też dostępny online. Pozwala na połączenia video oraz głosowe z innymi osobami, przesyłanie wiadomości na czacie i konferencje.
• SharePoint - to witryna intranetowa dla działów, zespołów, projektów. SharePoint jest rozbudowanym, ale prostym w obsłudze narzędziem. Pozwala zarządzać wieloma zasobami firmy z jednego miejsca.
• Yammer - komunikator służący jednocześnie do gromadzenia zasobów przypisanych do danego projektu. Pozwala tworzenie grup projektowych, działowych czy ogólnych.
• Aplikacje Office w wersji online - Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher w wersji online dostępnej przez internet. Dostępność 24/7, zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych.
Ponadto Office 365 Business Essentials zawiera narzędzia do spersonalizowanego wyszukiwania i odnajdowania. Ich zaawansowane funkcje pozwalają szybko odnaleźć potrzebne pliki.
Wymagania systemowe
Komputery PC/Mac - zainstalowany system operacyjny
• Windows XP z dodatkiem SP3
• Windows Vista z dodatkiem SP2
• Windows 7
• Windows 10
• Windows 11
• Mac OS X 10.5 (Leopard), 10.6 (Snow Leopard)
• Windows Server 2003
• Windows Server 2008
Przeglądarki zainstalowane w komputerac PC/Mac
• Safari, Chrome i Firefox:
usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z bieżącą wersją przeglądarek Safari, Chrome i Firefox.
• Microsoft Edge:
usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z najnowszą wersją przeglądarki Microsoft Edge. Aktualizacje przeglądarki Microsoft Edge są dostępne za pośrednictwem gałęzi obsługi systemu Windows (w języku angielskim).Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Edge starszych niż najnowsza, ale usługa Office 365 nie może udzielać żadnych gwarancji w tym zakresie.
• Internet Explorer:
usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z przeglądarką Internet Explorer 11. W razie używania wcześniejszej wersji zaleca się uaktualnienie przeglądarki do wersji Internet Explorer 11. Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Internet Explorer innych niż Internet Explorer 11, ale nie udziela się żadnych gwarancji w tym zakresie. Jeśli Twoja organizacja korzysta z wcześniejszych wersji przeglądarki Internet Explorer w celu uzyskiwania dostępu do starszych usług i aplikacji sieci Web, warto rozważyć uaktualnienie do przeglądarki Internet Explorer 11 i przeprowadzenie oceny trybu przedsiębiorstwa dla przeglądarki Internet Explorer 11. Zapewnia on zgodność z poprzednimi wersjami dla starszych aplikacji sieci Web.
Przeglądarki dla urządzeń przenośnych
można używać dowolnej przeglądarki dla urządzeń przenośnych obsługiwanej przez firmę Microsoft, łącznie z przeglądarką Intune Managed Browser.
Sklep: DELL 24
Microsoft 365 Business Basic CSP CFQ7TTC0LH18 pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament miesięczny Microsoft
Oprogramowanie
Microsoft 365 Business Basic (dawniej Office 365 Business Essentials) to produkt przeznaczony dla firm zatrudniających mniej niż 300 pracowników. Zawiera pakiet Office w wersji online, a ponadto wiele innych narzędzi usprawniających współpracę między pracownikami.
Abonament obejmuje licencję na 1 użytkownika do aktywacji na maksymalnie 15 urządzeniach według wskazanych poniżej grup:
- 5 komputerów PC lub Mac
- 5 smartfonów
- 5 tabletów
Znane i lubiane programy w wersji online: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote i inne. Wraz z pakietem Microsoft 365 Business Basic (dawniej Office 365 Business Essetnials) otrzymujesz dostęp do poczty Exchange, komunikator Microsoft Teams pozwalający organizować wideokonferencje oraz bezpieczny dysk OneDrive o pojemności 1 TB.
Microsoft 365 Business - nowa platforma aplikacji Office 365
- Nowa platforma firmy Microsoft to pakiety zapewniające wydajność i łączące w sobie to co najlepsze w swojej klasie - aplikacje pakietu Office, inteligentne usługi w chmurze i zaawansowane zabezpieczenia dla małych i średnich firm.
- Microsoft Teams w Microsoft 365 Business Basic (Office 365 Business Essentials)
Komunikator MS Teams
Organizuj pracę zespołową wokół najnowszego rozwiązania Microsoft Teams. Nowy komunikator to centrum wspólnej pracy, które łączy w sobie funkcje czatu online, połączeń wideo, plików czy konwersacji grupowych. Zastąpił on popularne rozwiązanie Skype dla Firm.
Microsoft 365 dopasowany do pracy online
Aktualne aplikacje Office Microsoft
Korzystaj z programów Office 365 takich jak Word, Excel, Outlook czy PowerPoint w wydaniu internetowym. Po prostu zaloguj się do swojego konta z wykorzystaniem swojej przeglądarki internetowej i zacznij pracę.
Dysk OneDrive - 1 TB przestrzeni w chmurze
OneDrive dla Firm to bezpieczny dysk w chmurze, dzięki któremu możesz wygodnie dzielić się plikami z zespołem. Dostęp do nich będziesz miał zawsze przy sobie - w telefonie, tablecie czy na komputerze.
Niezawodna poczta Microsoft Exchange
Pakiet Microsoft 365 Business Basic udostępnia również usługę Microsoft Exchange. Twój adres e-mail Dzięki pojemnej skrzynce 50 GB nie musisz martwić się o brakującą przestrzeń na wiadomości od swoich klientów.
Aktywacja usługi zajmuje kilku minut. Rozliczenie obejmuje miesięczny lub roczny cykl płatności. Rezygnacja możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki aktualizacjom usługa będzie zawsze zawierać najnowsze składniki oraz gwarancję dostępności wynoszącą 99,9% czasu w roku. W zdarzeniach krytycznych Microsoft oferuje pomoc telefoniczną w zdarzeniach krytycznych dostępną 24/7. Dodatkowo możliwa jest integracja z usługą Active Directory.
Programy wchodzące w skład Microsoft 365 Business to m.in.:
• Exchange Online - poczta biznesowa o pojemności 50 GB z możliwością dokupienia przestrzeni dyskowej. W poczcie tej jest dostępna globalna książka adresowa i kalendarz, a także grupy.
• OneDrive - przestrzeń dyskowa o pojemności 1 TB na użytkownika. W OneDrive można tworzyć, przechowywać i udostępniać pliki. Narzędzie świetnie sprawdzi się w pracy zespołowej dzięki możliwości pracy wielu osób w czasie rzeczywistym na tym samym dokumencie.
• Skype dla Firm - Skype można zainstalować offline, ale jest też dostępny online. Pozwala na połączenia video oraz głosowe z innymi osobami, przesyłanie wiadomości na czacie i konferencje.
• SharePoint - to witryna intranetowa dla działów, zespołów, projektów. SharePoint jest rozbudowanym, ale prostym w obsłudze narzędziem. Pozwala zarządzać wieloma zasobami firmy z jednego miejsca.
• Yammer - komunikator służący jednocześnie do gromadzenia zasobów przypisanych do danego projektu. Pozwala tworzenie grup projektowych, działowych czy ogólnych.
• Aplikacje Office w wersji online - Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher w wersji online dostępnej przez internet. Dostępność 24/7, zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych.
Ponadto Office 365 Business Essentials zawiera narzędzia do spersonalizowanego wyszukiwania i odnajdowania. Ich zaawansowane funkcje pozwalają szybko odnaleźć potrzebne pliki.
Wymagania systemowe
Komputery PC/Mac - zainstalowany system operacyjny
• Windows XP z dodatkiem SP3
• Windows Vista z dodatkiem SP2
• Windows 7
• Windows 10
• Windows 11
• Mac OS X 10.5 (Leopard), 10.6 (Snow Leopard)
• Windows Server 2003
• Windows Server 2008
Przeglądarki zainstalowane w komputerac PC/Mac
• Safari, Chrome i Firefox:
usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z bieżącą wersją przeglądarek Safari, Chrome i Firefox.
• Microsoft Edge:
usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z najnowszą wersją przeglądarki Microsoft Edge. Aktualizacje przeglądarki Microsoft Edge są dostępne za pośrednictwem gałęzi obsługi systemu Windows (w języku angielskim).Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Edge starszych niż najnowsza, ale usługa Office 365 nie może udzielać żadnych gwarancji w tym zakresie.
• Internet Explorer:
usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z przeglądarką Internet Explorer 11. W razie używania wcześniejszej wersji zaleca się uaktualnienie przeglądarki do wersji Internet Explorer 11. Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Internet Explorer innych niż Internet Explorer 11, ale nie udziela się żadnych gwarancji w tym zakresie. Jeśli Twoja organizacja korzysta z wcześniejszych wersji przeglądarki Internet Explorer w celu uzyskiwania dostępu do starszych usług i aplikacji sieci Web, warto rozważyć uaktualnienie do przeglądarki Internet Explorer 11 i przeprowadzenie oceny trybu przedsiębiorstwa dla przeglądarki Internet Explorer 11. Zapewnia on zgodność z poprzednimi wersjami dla starszych aplikacji sieci Web.
Przeglądarki dla urządzeń przenośnych
można używać dowolnej przeglądarki dla urządzeń przenośnych obsługiwanej przez firmę Microsoft, łącznie z przeglądarką Intune Managed Browser.
Sklep: DELL 24
Microsoft 365 Business Basic EEA CSP CFQ7TTC0LH18D (no teams) pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament roczny Microsoft
Oprogramowanie
Microsoft 365 Business EEA (dawniej Office 365 Business Essentials) to produkt przeznaczony dla firm zatrudniających mniej niż 300 pracowników. Zawiera pakiet Office w wersji online, a ponadto wiele innych narzędzi usprawniających współpracę między pracownikami.
Abonament obejmuje licencję na 1 użytkownika do aktywacji na maksymalnie 15 urządzeniach według wskazanych poniżej grup:
- 5 komputerów PC lub Mac
- 5 smartfonów
- 5 tabletów
Znane i lubiane programy w wersji online: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote i inne. Wraz z pakietem Microsoft 365 Business Basic (dawniej Office 365 Business Essetnials) otrzymujesz dostęp do poczty Exchange oraz bezpieczny dysk OneDrive o pojemności 1 TB.
Microsoft 365 Business EEA - nowa platforma aplikacji Office 365
- Nowa platforma firmy Microsoft to pakiety zapewniające wydajność i łączące w sobie to co najlepsze w swojej klasie - aplikacje pakietu Office, inteligentne usługi w chmurze i zaawansowane zabezpieczenia dla małych i średnich firm.
Microsoft 365 dopasowany do pracy online
Aktualne aplikacje Office Microsoft
Korzystaj z programów Office 365 takich jak Word, Excel, Outlook czy PowerPoint w wydaniu internetowym. Po prostu zaloguj się do swojego konta z wykorzystaniem swojej przeglądarki internetowej i zacznij pracę.
Dysk OneDrive - 1 TB przestrzeni w chmurze
OneDrive dla Firm to bezpieczny dysk w chmurze, dzięki któremu możesz wygodnie dzielić się plikami z zespołem. Dostęp do nich będziesz miał zawsze przy sobie - w telefonie, tablecie czy na komputerze.
Niezawodna poczta Microsoft Exchange
Pakiet Microsoft 365 Business Basic udostępnia również usługę Microsoft Exchange. Twój adres e-mail Dzięki pojemnej skrzynce 50 GB nie musisz martwić się o brakującą przestrzeń na wiadomości od swoich klientów.
Aktywacja usługi zajmuje kilku minut. Rozliczenie obejmuje miesięczny lub roczny cykl płatności. Rezygnacja możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki aktualizacjom usługa będzie zawsze zawierać najnowsze składniki oraz gwarancję dostępności wynoszącą 99,9% czasu w roku. W zdarzeniach krytycznych Microsoft oferuje pomoc telefoniczną w zdarzeniach krytycznych dostępną 24/7. Dodatkowo możliwa jest integracja z usługą Active Directory.
Programy wchodzące w skład Microsoft 365 Business to m.in.:
• Exchange Online - poczta biznesowa o pojemności 50 GB z możliwością dokupienia przestrzeni dyskowej. W poczcie tej jest dostępna globalna książka adresowa i kalendarz, a także grupy.
• OneDrive - przestrzeń dyskowa o pojemności 1 TB na użytkownika. W OneDrive można tworzyć, przechowywać i udostępniać pliki. Narzędzie świetnie sprawdzi się w pracy zespołowej dzięki możliwości pracy wielu osób w czasie rzeczywistym na tym samym dokumencie.
• Skype dla Firm - Skype można zainstalować offline, ale jest też dostępny online. Pozwala na połączenia video oraz głosowe z innymi osobami, przesyłanie wiadomości na czacie i konferencje.
• SharePoint - to witryna intranetowa dla działów, zespołów, projektów. SharePoint jest rozbudowanym, ale prostym w obsłudze narzędziem. Pozwala zarządzać wieloma zasobami firmy z jednego miejsca.
• Yammer - komunikator służący jednocześnie do gromadzenia zasobów przypisanych do danego projektu. Pozwala tworzenie grup projektowych, działowych czy ogólnych.
• Aplikacje Office w wersji online - Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher w wersji online dostępnej przez internet. Dostępność 24/7, zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych.
Ponadto Office 365 Business Essentials zawiera narzędzia do spersonalizowanego wyszukiwania i odnajdowania. Ich zaawansowane funkcje pozwalają szybko odnaleźć potrzebne pliki.
Wymagania systemowe
Komputery PC/Mac - zainstalowany system operacyjny
• Windows XP z dodatkiem SP3
• Windows Vista z dodatkiem SP2
• Windows 7
• Windows 10
• Windows 11
• Mac OS X 10.5 (Leopard), 10.6 (Snow Leopard)
• Windows Server 2003
• Windows Server 2008
Przeglądarki zainstalowane w komputerac PC/Mac
• Safari, Chrome i Firefox:
usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z bieżącą wersją przeglądarek Safari, Chrome i Firefox.
• Microsoft Edge:
usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z najnowszą wersją przeglądarki Microsoft Edge. Aktualizacje przeglądarki Microsoft Edge są dostępne za pośrednictwem gałęzi obsługi systemu Windows (w języku angielskim).Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Edge starszych niż najnowsza, ale usługa Office 365 nie może udzielać żadnych gwarancji w tym zakresie.
• Internet Explorer:
usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z przeglądarką Internet Explorer 11. W razie używania wcześniejszej wersji zaleca się uaktualnienie przeglądarki do wersji Internet Explorer 11. Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Internet Explorer innych niż Internet Explorer 11, ale nie udziela się żadnych gwarancji w tym zakresie. Jeśli Twoja organizacja korzysta z wcześniejszych wersji przeglądarki Internet Explorer w celu uzyskiwania dostępu do starszych usług i aplikacji sieci Web, warto rozważyć uaktualnienie do przeglądarki Internet Explorer 11 i przeprowadzenie oceny trybu przedsiębiorstwa dla przeglądarki Internet Explorer 11. Zapewnia on zgodność z poprzednimi wersjami dla starszych aplikacji sieci Web.
Przeglądarki dla urządzeń przenośnych
można używać dowolnej przeglądarki dla urządzeń przenośnych obsługiwanej przez firmę Microsoft, łącznie z przeglądarką Intune Managed Browser.
Sklep: DELL 24
Microsoft 365 Business Basic EEA CSP CFQ7TTC0LH18D (no teams) pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament miesięczny Microsoft
Oprogramowanie
Microsoft 365 Business EEA (dawniej Office 365 Business Essentials) to produkt przeznaczony dla firm zatrudniających mniej niż 300 pracowników. Zawiera pakiet Office w wersji online, a ponadto wiele innych narzędzi usprawniających współpracę między pracownikami.
Abonament obejmuje licencję na 1 użytkownika do aktywacji na maksymalnie 15 urządzeniach według wskazanych poniżej grup:
- 5 komputerów PC lub Mac
- 5 smartfonów
- 5 tabletów
Znane i lubiane programy w wersji online: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote i inne. Wraz z pakietem Microsoft 365 Business Basic (dawniej Office 365 Business Essetnials) otrzymujesz dostęp do poczty Exchange oraz bezpieczny dysk OneDrive o pojemności 1 TB.
Microsoft 365 Business EEA - nowa platforma aplikacji Office 365
- Nowa platforma firmy Microsoft to pakiety zapewniające wydajność i łączące w sobie to co najlepsze w swojej klasie - aplikacje pakietu Office, inteligentne usługi w chmurze i zaawansowane zabezpieczenia dla małych i średnich firm.
Microsoft 365 dopasowany do pracy online
Aktualne aplikacje Office Microsoft
Korzystaj z programów Office 365 takich jak Word, Excel, Outlook czy PowerPoint w wydaniu internetowym. Po prostu zaloguj się do swojego konta z wykorzystaniem swojej przeglądarki internetowej i zacznij pracę.
Dysk OneDrive - 1 TB przestrzeni w chmurze
OneDrive dla Firm to bezpieczny dysk w chmurze, dzięki któremu możesz wygodnie dzielić się plikami z zespołem. Dostęp do nich będziesz miał zawsze przy sobie - w telefonie, tablecie czy na komputerze.
Niezawodna poczta Microsoft Exchange
Pakiet Microsoft 365 Business Basic udostępnia również usługę Microsoft Exchange. Twój adres e-mail Dzięki pojemnej skrzynce 50 GB nie musisz martwić się o brakującą przestrzeń na wiadomości od swoich klientów.
Aktywacja usługi zajmuje kilku minut. Rozliczenie obejmuje miesięczny lub roczny cykl płatności. Rezygnacja możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki aktualizacjom usługa będzie zawsze zawierać najnowsze składniki oraz gwarancję dostępności wynoszącą 99,9% czasu w roku. W zdarzeniach krytycznych Microsoft oferuje pomoc telefoniczną w zdarzeniach krytycznych dostępną 24/7. Dodatkowo możliwa jest integracja z usługą Active Directory.
Programy wchodzące w skład Microsoft 365 Business to m.in.:
• Exchange Online - poczta biznesowa o pojemności 50 GB z możliwością dokupienia przestrzeni dyskowej. W poczcie tej jest dostępna globalna książka adresowa i kalendarz, a także grupy.
• OneDrive - przestrzeń dyskowa o pojemności 1 TB na użytkownika. W OneDrive można tworzyć, przechowywać i udostępniać pliki. Narzędzie świetnie sprawdzi się w pracy zespołowej dzięki możliwości pracy wielu osób w czasie rzeczywistym na tym samym dokumencie.
• Skype dla Firm - Skype można zainstalować offline, ale jest też dostępny online. Pozwala na połączenia video oraz głosowe z innymi osobami, przesyłanie wiadomości na czacie i konferencje.
• SharePoint - to witryna intranetowa dla działów, zespołów, projektów. SharePoint jest rozbudowanym, ale prostym w obsłudze narzędziem. Pozwala zarządzać wieloma zasobami firmy z jednego miejsca.
• Yammer - komunikator służący jednocześnie do gromadzenia zasobów przypisanych do danego projektu. Pozwala tworzenie grup projektowych, działowych czy ogólnych.
• Aplikacje Office w wersji online - Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher w wersji online dostępnej przez internet. Dostępność 24/7, zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych.
Ponadto Office 365 Business Essentials zawiera narzędzia do spersonalizowanego wyszukiwania i odnajdowania. Ich zaawansowane funkcje pozwalają szybko odnaleźć potrzebne pliki.
Wymagania systemowe
Komputery PC/Mac - zainstalowany system operacyjny
• Windows XP z dodatkiem SP3
• Windows Vista z dodatkiem SP2
• Windows 7
• Windows 10
• Windows 11
• Mac OS X 10.5 (Leopard), 10.6 (Snow Leopard)
• Windows Server 2003
• Windows Server 2008
Przeglądarki zainstalowane w komputerac PC/Mac
• Safari, Chrome i Firefox:
usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z bieżącą wersją przeglądarek Safari, Chrome i Firefox.
• Microsoft Edge:
usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z najnowszą wersją przeglądarki Microsoft Edge. Aktualizacje przeglądarki Microsoft Edge są dostępne za pośrednictwem gałęzi obsługi systemu Windows (w języku angielskim).Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Edge starszych niż najnowsza, ale usługa Office 365 nie może udzielać żadnych gwarancji w tym zakresie.
• Internet Explorer:
usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z przeglądarką Internet Explorer 11. W razie używania wcześniejszej wersji zaleca się uaktualnienie przeglądarki do wersji Internet Explorer 11. Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Internet Explorer innych niż Internet Explorer 11, ale nie udziela się żadnych gwarancji w tym zakresie. Jeśli Twoja organizacja korzysta z wcześniejszych wersji przeglądarki Internet Explorer w celu uzyskiwania dostępu do starszych usług i aplikacji sieci Web, warto rozważyć uaktualnienie do przeglądarki Internet Explorer 11 i przeprowadzenie oceny trybu przedsiębiorstwa dla przeglądarki Internet Explorer 11. Zapewnia on zgodność z poprzednimi wersjami dla starszych aplikacji sieci Web.
Przeglądarki dla urządzeń przenośnych
można używać dowolnej przeglądarki dla urządzeń przenośnych obsługiwanej przez firmę Microsoft, łącznie z przeglądarką Intune Managed Browser.
Sklep: DELL 24
Drukarka laserowa Samsung SL-M2026W/SEE (High Quality) Samsung
Komputery > Drukarki i skanery > Drukarki laserowe
Sklep: AGEMEDIA.pl
Microsoft 365 Business Standard CSP CFQ7TTC0LDPB pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament miesięczny Microsoft
Oprogramowanie
Microsoft 365 Business Standard (dawniej Office 365 Business) przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, zatrudniających nie więcej niż 300 pracowników. Dedykowany jest dla użytkowników potrzebujących dostępu do znanych aplikacji takich jak Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher i Access zarówno offline jak i online (wersje przeglądarkowe). W ramach tej usługi otrzymujemy także możliwość przechowywania i udostępniania danych online za pomocą OneDrive o przestrzeni dyskowej wynoszącej 1TB. Narzędzie to świetnie sprawdzi się w zadaniach zespołowych dzięki funkcji pracy wielu użytkowników w czasie rzeczywistym z tym samym dokumentem.
Microsoft 365 Business Standard (Office 365 Business Premium)
Microsoft 365 Business Standard to kompleksowy pakiet biurowy dla wymagających użytkowników
Korzystaj z kompleksowego rozwiązania od Microsoft, który pozwoli Ci korzystać z zawsze aktualnych programów. Microsoft 365 Business Standard to aplikacje online, aplikacje klasyczne instalowane na PC lub Mac, bezpieczny dysk OneDrive, komunikator MS Teams i poczta Exchange.
Microsoft 365 Business - nowa platforma, ta sama jakość
Nowa platforma firmy Microsoft to chmura wydajności, która łączy to co najlepsze w swojej klasie, czyli aplikacje pakietu Office, inteligentne usługi w chmurze i zaawansowane zabezpieczenia dla małych i średnich firm.
Microsoft 365 Business Standard (Office 365 Business Premium) to kompleksowy pakiet zawierające wszystkie niezbędne do współpracy narzędzia - Microsoft Teams (wideokonferencje i firmowy czat), aplikacje Office (Word, Excel, PowerPoint czy Outlook w wersji instalowanej na PC, Mac i online), pocztę Exchange oraz dysk OneDrive 1 TB do współdzielenia plików.
Usprawnij komunikację z Microsoft Teams
Microsoft Teams to nowy komunikator dostępny w pakiecie Microsoft 365 Business Standard (Office 365 Business Premium). Stanowi on centrum pracy zespołowej w Twojej firmie. Usługa Teams pozwala bez problemu pracować z każdego miejsca, łącząc wszystkie elementy związane z efektywną współpracą - czat, spotkania i wideokonferencje, a także bezpośrednią możliwość edycji plików Word, Excel czy PowerPoint wewnątrz aplikacji.
Outlook 365 - pracuje tam, gdzie jesteś
Urządzenia przenośne, komputer Mac, Outlook dla systemu Windows, czy w sieci Web to wersje najpopularniejszego klienta pocztowego, z których możesz korzystać w pakiecie Microsoft 365 Business Standard. Dzięki pełnej synchronizacji z kalendarzami z łatwością będziesz mógł koordynować pracę całego zespołu.
Lepsza współpraca z aplikacjami dostępnymi na komputerze i online
Współpracuj z dowolnego miejsca na świecie w czasie rzeczywistym. Wystarczy, że jednym kliknięciem udostępnisz dokumenty, aby zaprosić inne osoby do współtworzenia lub komentowania dokumentów. Będziesz także pewny, że każda osoba w organizacji posiada aktualną wersję pliku.
Instalacja na 5 różnych urządzeniach
Używasz Office na laptopie i urządzeniu mobilnym? Jedna licencja Microsoft 365 Business Standard (Office 365 Business lub Business Premium) pozwala Ci korzystać z pakietu aż na 5 różnych urządzeniach w tym samym czasie.
Abonament obejmuje licencję na 1 użytkownika do aktywacji na maksymalnie 15 urządzeniach według wskazanych poniżej grup:
- 5 komputerów PC lub Mac
- 5 smartfonów
- 5 tabletów
Aktywacja usługi zajmuje kilku minut. Rozliczenie obejmuje miesięczny cykl płatności. Rezygnacja możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki aktualizacjom usługa będzie zawsze zawierać najnowsze składniki oraz gwarancję dostępności wynoszącą 99,9% czasu w roku. W zdarzeniach krytycznych Microsoft oferuje pomoc telefoniczną w zdarzeniach krytycznych dostępną 24/7. Dodatkowo możliwa jest integracja z usługą Active Directory.
Wymagania systemowe
Komputery PC/Mac - zainstalowany system operacyjny
• Windows XP z dodatkiem SP3
• Windows Vista z dodatkiem SP2
• Windows 7
• Windows 10
• Windows 11
• Mac OS X 10.5 (Leopard), 10.6 (Snow Leopard)
• Windows Server 2003
• Windows Server 2008
Przeglądarki zainstalowane w komputerac PC/Mac
• Safari, Chrome i Firefox:
usługa Microsoft 365 jest przeznaczona do pracy z bieżącą wersją przeglądarek Safari, Chrome i Firefox.
• Microsoft Edge:
usługa Microsoft 365 jest przeznaczona do pracy z najnowszą wersją przeglądarki Microsoft Edge. Aktualizacje przeglądarki Microsoft Edge są dostępne za pośrednictwem gałęzi obsługi systemu Windows (w języku angielskim).Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Edge starszych niż najnowsza, ale usługa Office 365 nie może udzielać żadnych gwarancji w tym zakresie.
• Internet Explorer:
usługa Microsoft 365 jest przeznaczona do pracy z przeglądarką Internet Explorer 11. W razie używania wcześniejszej wersji zaleca się uaktualnienie przeglądarki do wersji Internet Explorer 11. Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Internet Explorer innych niż Internet Explorer 11, ale nie udziela się żadnych gwarancji w tym zakresie. Jeśli Twoja organizacja korzysta z wcześniejszych wersji przeglądarki Internet Explorer w celu uzyskiwania dostępu do starszych usług i aplikacji sieci Web, warto rozważyć uaktualnienie do przeglądarki Internet Explorer 11 i przeprowadzenie oceny trybu przedsiębiorstwa dla przeglądarki Internet Explorer 11. Zapewnia on zgodność z poprzednimi wersjami dla starszych aplikacji sieci Web.
Urządzenia przenośne
• Windows:
aplikacje pakietu Office Mobile (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Poczta programu Outlook i Kalendarz programu Outlook) wymagają systemu Windows 10.
• iOS:
pakiet Office dla tabletu iPad® i telefonu iPhone® wymaga systemu iOS 8.0 lub nowszego. Pakiet Office dla tabletu iPad Pro™ wymaga systemu iOS 9.0 lub nowszego.
• Android:
pakiet Office dla systemu Android™ można zainstalować na tabletach i telefonach, które spełniają następujące kryteria: działają pod kontrolą systemu Android KitKat 4.4 lub nowszego i mają procesor oparty na architekturze ARM lub procesor firmy Intel (x86).
Przeglądarki dla urządzeń przenośnych:
można używać dowolnej przeglądarki dla urządzeń przenośnych obsługiwanej przez firmę Microsoft, łącznie z przeglądarką Intune Managed Browser.
Sklep: DELL 24
Microsoft 365 Business Standard CSP CFQ7TTC0LDPB pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament roczny Microsoft
Oprogramowanie
Microsoft 365 Business Standard (dawniej Office 365 Business) przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, zatrudniających nie więcej niż 300 pracowników. Dedykowany jest dla użytkowników potrzebujących dostępu do znanych aplikacji takich jak Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher i Access zarówno offline jak i online (wersje przeglądarkowe). W ramach tej usługi otrzymujemy także możliwość przechowywania i udostępniania danych online za pomocą OneDrive o przestrzeni dyskowej wynoszącej 1TB. Narzędzie to świetnie sprawdzi się w zadaniach zespołowych dzięki funkcji pracy wielu użytkowników w czasie rzeczywistym z tym samym dokumentem.
Microsoft 365 Business Standard (Office 365 Business Premium)
Microsoft 365 Business Standard to kompleksowy pakiet biurowy dla wymagających użytkowników
Korzystaj z kompleksowego rozwiązania od Microsoft, który pozwoli Ci korzystać z zawsze aktualnych programów. Microsoft 365 Business Standard to aplikacje online, aplikacje klasyczne instalowane na PC lub Mac, bezpieczny dysk OneDrive, komunikator MS Teams i poczta Exchange.
Microsoft 365 Business - nowa platforma, ta sama jakość
Nowa platforma firmy Microsoft to chmura wydajności, która łączy to co najlepsze w swojej klasie, czyli aplikacje pakietu Office, inteligentne usługi w chmurze i zaawansowane zabezpieczenia dla małych i średnich firm.
Microsoft 365 Business Standard (Office 365 Business Premium) to kompleksowy pakiet zawierające wszystkie niezbędne do współpracy narzędzia - Microsoft Teams (wideokonferencje i firmowy czat), aplikacje Office (Word, Excel, PowerPoint czy Outlook w wersji instalowanej na PC, Mac i online), pocztę Exchange oraz dysk OneDrive 1 TB do współdzielenia plików.
Usprawnij komunikację z Microsoft Teams
Microsoft Teams to nowy komunikator dostępny w pakiecie Microsoft 365 Business Standard (Office 365 Business Premium). Stanowi on centrum pracy zespołowej w Twojej firmie. Usługa Teams pozwala bez problemu pracować z każdego miejsca, łącząc wszystkie elementy związane z efektywną współpracą - czat, spotkania i wideokonferencje, a także bezpośrednią możliwość edycji plików Word, Excel czy PowerPoint wewnątrz aplikacji.
Outlook 365 - pracuje tam, gdzie jesteś
Urządzenia przenośne, komputer Mac, Outlook dla systemu Windows, czy w sieci Web to wersje najpopularniejszego klienta pocztowego, z których możesz korzystać w pakiecie Microsoft 365 Business Standard. Dzięki pełnej synchronizacji z kalendarzami z łatwością będziesz mógł koordynować pracę całego zespołu.
Lepsza współpraca z aplikacjami dostępnymi na komputerze i online
Współpracuj z dowolnego miejsca na świecie w czasie rzeczywistym. Wystarczy, że jednym kliknięciem udostępnisz dokumenty, aby zaprosić inne osoby do współtworzenia lub komentowania dokumentów. Będziesz także pewny, że każda osoba w organizacji posiada aktualną wersję pliku.
Instalacja na 5 różnych urządzeniach
Używasz Office na laptopie i urządzeniu mobilnym? Jedna licencja Microsoft 365 Business Standard (Office 365 Business lub Business Premium) pozwala Ci korzystać z pakietu aż na 5 różnych urządzeniach w tym samym czasie.
Abonament obejmuje licencję na 1 użytkownika do aktywacji na maksymalnie 15 urządzeniach według wskazanych poniżej grup:
- 5 komputerów PC lub Mac
- 5 smartfonów
- 5 tabletów
Aktywacja usługi zajmuje kilku minut. Rozliczenie obejmuje miesięczny cykl płatności. Rezygnacja możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki aktualizacjom usługa będzie zawsze zawierać najnowsze składniki oraz gwarancję dostępności wynoszącą 99,9% czasu w roku. W zdarzeniach krytycznych Microsoft oferuje pomoc telefoniczną w zdarzeniach krytycznych dostępną 24/7. Dodatkowo możliwa jest integracja z usługą Active Directory.
Wymagania systemowe
Komputery PC/Mac - zainstalowany system operacyjny
• Windows XP z dodatkiem SP3
• Windows Vista z dodatkiem SP2
• Windows 7
• Windows 10
• Windows 11
• Mac OS X 10.5 (Leopard), 10.6 (Snow Leopard)
• Windows Server 2003
• Windows Server 2008
Przeglądarki zainstalowane w komputerac PC/Mac
• Safari, Chrome i Firefox:
usługa Microsoft 365 jest przeznaczona do pracy z bieżącą wersją przeglądarek Safari, Chrome i Firefox.
• Microsoft Edge:
usługa Microsoft 365 jest przeznaczona do pracy z najnowszą wersją przeglądarki Microsoft Edge. Aktualizacje przeglądarki Microsoft Edge są dostępne za pośrednictwem gałęzi obsługi systemu Windows (w języku angielskim).Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Edge starszych niż najnowsza, ale usługa Office 365 nie może udzielać żadnych gwarancji w tym zakresie.
• Internet Explorer:
usługa Microsoft 365 jest przeznaczona do pracy z przeglądarką Internet Explorer 11. W razie używania wcześniejszej wersji zaleca się uaktualnienie przeglądarki do wersji Internet Explorer 11. Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Internet Explorer innych niż Internet Explorer 11, ale nie udziela się żadnych gwarancji w tym zakresie. Jeśli Twoja organizacja korzysta z wcześniejszych wersji przeglądarki Internet Explorer w celu uzyskiwania dostępu do starszych usług i aplikacji sieci Web, warto rozważyć uaktualnienie do przeglądarki Internet Explorer 11 i przeprowadzenie oceny trybu przedsiębiorstwa dla przeglądarki Internet Explorer 11. Zapewnia on zgodność z poprzednimi wersjami dla starszych aplikacji sieci Web.
Urządzenia przenośne
• Windows:
aplikacje pakietu Office Mobile (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Poczta programu Outlook i Kalendarz programu Outlook) wymagają systemu Windows 10.
• iOS:
pakiet Office dla tabletu iPad® i telefonu iPhone® wymaga systemu iOS 8.0 lub nowszego. Pakiet Office dla tabletu iPad Pro™ wymaga systemu iOS 9.0 lub nowszego.
• Android:
pakiet Office dla systemu Android™ można zainstalować na tabletach i telefonach, które spełniają następujące kryteria: działają pod kontrolą systemu Android KitKat 4.4 lub nowszego i mają procesor oparty na architekturze ARM lub procesor firmy Intel (x86).
Przeglądarki dla urządzeń przenośnych:
można używać dowolnej przeglądarki dla urządzeń przenośnych obsługiwanej przez firmę Microsoft, łącznie z przeglądarką Intune Managed Browser.
Sklep: DELL 24
Microsoft 365 Business Premium EEA CSP CFQ7TTC0LCHCC (no teams) pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament roczny Microsoft
Oprogramowanie
Microsoft 365 Business Premium EEA przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, zatrudniających nie więcej niż 300 pracowników. Dedykowany jest dla użytkowników potrzebujących dostępu do znanych aplikacji takich jak Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher i Access zarówno offline jak i online (wersje przeglądarkowe). W ramach tej usługi otrzymujemy także możliwość przechowywania i udostępniania danych online za pomocą OneDrive o przestrzeni dyskowej wynoszącej 1TB. Narzędzie to świetnie sprawdzi się w zadaniach zespołowych dzięki funkcji pracy wielu użytkowników w czasie rzeczywistym z tym samym dokumentem. Oprócz tego pakiet zawiera:
• Exchange Online - poczta biznesowa o pojemności 50 GB z możliwością dokupienia przestrzeni dyskowej. W poczcie tej jest dostępna globalna książka adresowa i kalendarz, a także grupy. Kalendarz można współdzielić ze współpracownikami oraz klientami i partnerami biznesowymi.
• Skype dla Firm - Skype można zainstalować offline, ale jest też dostępny online. Pozwala na połączenia video oraz głosowe z innymi osobami, przesyłanie wiadomości na czacie i konferencje.
• SharePoint - to witryna intranetowa dla działów, zespołów, projektów. SharePoint jest rozbudowanym, ale prostym w obsłudze narzędziem. Pozwala zarządzać wieloma zasobami firmy z jednego miejsca.
• Yammer - komunikator służący jednocześnie do gromadzenia zasobów przypisanych do danego projektu. Pozwala tworzenie grup projektowych, działowych czy ogólnych.
Microsoft 365 Business Premium
Zaufaj sprawdzonym rozwiązaniom Microsoft.
Microsoft 365 to kompletny pakiet, który zapewni efektywne działanie Twojej firmy. Sprawdź, co zyskasz wybierając tę usługę.
Pakiet Office 365.
Korzystaj z popularnych aplikacji Word, Excel, PowerPoint czy OneNote w zawsze aktualnej wersji dostępnych online i instalowanych na komputerze.
Biznesowa poczta Microsoft Exchange
Poczta e-mail klasy biznesowej z 50 GB (Microsoft 365 Business) lub 100 GB (Microsoft 365 E3) miejsca pozwoli Ci na komunikację z klientami bez martwienia się o brakujące miejsce na nowe wiadomości.
OneDrive dla Firm
Zapomnij o ograniczeniach przestrzeni. W Microsoft 365 pomieścisz wszystkie pliki i dokumenty w bezpiecznej chmurze. W przypadku wersji Business każdy użytkownik otrzyma 1 TB na dane.
Zaawansowana ochrona
W Microsoft 365 otrzymujesz najbardziej zaawansowane funkcje ochrony firmowych danych i urządzeń. Zapewnią je Windows Defender Antivirus oraz pakiet Enterprise Mobility + Security.
Ochrona przed wyciekiem danych w Office 365
Dzięki zasadom zapobiegania utracie danych (DLP) można identyfikować, monitorować i automatycznie chronić poufne informacje w Office 365. DLP otrzymasz w Microsoft Business E3.
Abonament obejmuje licencję na 1 użytkownika do aktywacji na maksymalnie 15 urządzeniach według wskazanych poniżej grup:
- 5 komputerów PC lub Mac
- 5 smartfonów
- 5 tabletów
Aktywacja usługi zajmuje kilku minut. Rozliczenie obejmuje miesięczny lub roczny cykl płatności. Rezygnacja możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki aktualizacjom usługa będzie zawsze zawierać najnowsze składniki oraz gwarancję dostępności wynoszącą 99,9% czasu w roku. W zdarzeniach krytycznych Microsoft oferuje pomoc telefoniczną w zdarzeniach krytycznych dostępną 24/7. Dodatkowo możliwa jest integracja z usługą Active Directory.
Wymagania systemowe
Komputery PC/Mac - zainstalowany system operacyjny
• Windows XP z dodatkiem SP3
• Windows Vista z dodatkiem SP2
• Windows 7
• Windows 10
• Windows 11
• Mac OS X 10.5 (Leopard), 10.6 (Snow Leopard)
• Windows Server 2003
• Windows Server 2008
Przeglądarki zainstalowane w komputerac PC/Mac
• Safari, Chrome i Firefox:
usługa Microsoft 365 jest przeznaczona do pracy z bieżącą wersją przeglądarek Safari, Chrome i Firefox.
• Microsoft Edge:
usługa Microsoft 365 jest przeznaczona do pracy z najnowszą wersją przeglądarki Microsoft Edge. Aktualizacje przeglądarki Microsoft Edge są dostępne za pośrednictwem gałęzi obsługi systemu Windows (w języku angielskim).Usługa Microsoft 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Edge starszych niż najnowsza, ale usługa Microsoft 365 nie może udzielać żadnych gwarancji w tym zakresie.
• Internet Explorer:
usługa Microsoft 365 jest przeznaczona do pracy z przeglądarką Internet Explorer 11. W razie używania wcześniejszej wersji zaleca się uaktualnienie przeglądarki do wersji Internet Explorer 11. Usługa Microsoft 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Internet Explorer innych niż Internet Explorer 11, ale nie udziela się żadnych gwarancji w tym zakresie. Jeśli Twoja organizacja korzysta z wcześniejszych wersji przeglądarki Internet Explorer w celu uzyskiwania dostępu do starszych usług i aplikacji sieci Web, warto rozważyć uaktualnienie do przeglądarki Internet Explorer 11 i przeprowadzenie oceny trybu przedsiębiorstwa dla przeglądarki Internet Explorer 11. Zapewnia on zgodność z poprzednimi wersjami dla starszych aplikacji sieci Web.
Urządzenia przenośne
• Windows:
aplikacje pakietu Office Mobile (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Poczta programu Outlook i Kalendarz programu Outlook) wymagają systemu Windows 10.
• iOS:
pakiet Office dla tabletu iPad® i telefonu iPhone® wymaga systemu iOS 8.0 lub nowszego. Pakiet Office dla tabletu iPad Pro™ wymaga systemu iOS 9.0 lub nowszego.
• Android:
pakiet Office dla systemu Android™ można zainstalować na tabletach i telefonach, które spełniają następujące kryteria: działają pod kontrolą systemu Android KitKat 4.4 lub nowszego i mają procesor oparty na architekturze ARM lub procesor firmy Intel (x86).
Przeglądarki dla urządzeń przenośnych:
można używać dowolnej przeglądarki dla urządzeń przenośnych obsługiwanej przez firmę Microsoft, łącznie z przeglądarką Intune Managed Browser.
Sklep: DELL 24
Microsoft 365 Business Premium CSP CFQ7TTC0LCHC pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament roczny Microsoft
Oprogramowanie
Microsoft 365 Business Premium przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, zatrudniających nie więcej niż 300 pracowników. Dedykowany jest dla użytkowników potrzebujących dostępu do znanych aplikacji takich jak Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher i Access zarówno offline jak i online (wersje przeglądarkowe). W ramach tej usługi otrzymujemy także możliwość przechowywania i udostępniania danych online za pomocą OneDrive o przestrzeni dyskowej wynoszącej 1TB. Narzędzie to świetnie sprawdzi się w zadaniach zespołowych dzięki funkcji pracy wielu użytkowników w czasie rzeczywistym z tym samym dokumentem. Oprócz tego pakiet zawiera:
• Exchange Online - poczta biznesowa o pojemności 50 GB z możliwością dokupienia przestrzeni dyskowej. W poczcie tej jest dostępna globalna książka adresowa i kalendarz, a także grupy. Kalendarz można współdzielić ze współpracownikami oraz klientami i partnerami biznesowymi.
• Skype dla Firm - Skype można zainstalować offline, ale jest też dostępny online. Pozwala na połączenia video oraz głosowe z innymi osobami, przesyłanie wiadomości na czacie i konferencje.
• SharePoint - to witryna intranetowa dla działów, zespołów, projektów. SharePoint jest rozbudowanym, ale prostym w obsłudze narzędziem. Pozwala zarządzać wieloma zasobami firmy z jednego miejsca.
• Yammer - komunikator służący jednocześnie do gromadzenia zasobów przypisanych do danego projektu. Pozwala tworzenie grup projektowych, działowych czy ogólnych.
Microsoft 365 Business Premium
Zaufaj sprawdzonym rozwiązaniom Microsoft.
Microsoft 365 to kompletny pakiet, który zapewni efektywne działanie Twojej firmy. Sprawdź, co zyskasz wybierając tę usługę.
Pakiet Office 365.
Korzystaj z popularnych aplikacji Word, Excel, PowerPoint czy OneNote w zawsze aktualnej wersji dostępnych online i instalowanych na komputerze.
Biznesowa poczta Microsoft Exchange
Poczta e-mail klasy biznesowej z 50 GB (Microsoft 365 Business) lub 100 GB (Microsoft 365 E3) miejsca pozwoli Ci na komunikację z klientami bez martwienia się o brakujące miejsce na nowe wiadomości.
OneDrive dla Firm
Zapomnij o ograniczeniach przestrzeni. W Microsoft 365 E3 pomieścisz wszystkie pliki i dokumenty w bezpiecznej chmurze. W przypadku wersji Business każdy użytkownik otrzyma 1 TB na dane.
Zaawansowana ochrona
W Microsoft 365 otrzymujesz najbardziej zaawansowane funkcje ochrony firmowych danych i urządzeń. Zapewnią je Windows Defender Antivirus oraz pakiet Enterprise Mobility + Security.
Ochrona przed wyciekiem danych w Office 365
Dzięki zasadom zapobiegania utracie danych (DLP) można identyfikować, monitorować i automatycznie chronić poufne informacje w Office 365. DLP otrzymasz w Microsoft Business E3.
Abonament obejmuje licencję na 1 użytkownika do aktywacji na maksymalnie 15 urządzeniach według wskazanych poniżej grup:
- 5 komputerów PC lub Mac
- 5 smartfonów
- 5 tabletów
Aktywacja usługi zajmuje kilku minut. Rozliczenie obejmuje miesięczny lub roczny cykl płatności. Rezygnacja możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki aktualizacjom usługa będzie zawsze zawierać najnowsze składniki oraz gwarancję dostępności wynoszącą 99,9% czasu w roku. W zdarzeniach krytycznych Microsoft oferuje pomoc telefoniczną w zdarzeniach krytycznych dostępną 24/7. Dodatkowo możliwa jest integracja z usługą Active Directory.
Wymagania systemowe
Komputery PC/Mac - zainstalowany system operacyjny
• Windows XP z dodatkiem SP3
• Windows Vista z dodatkiem SP2
• Windows 7
• Windows 10
• Windows 11
• Mac OS X 10.5 (Leopard), 10.6 (Snow Leopard)
• Windows Server 2003
• Windows Server 2008
Przeglądarki zainstalowane w komputerac PC/Mac
• Safari, Chrome i Firefox:
usługa Microsoft 365 jest przeznaczona do pracy z bieżącą wersją przeglądarek Safari, Chrome i Firefox.
• Microsoft Edge:
usługa Microsoft 365 jest przeznaczona do pracy z najnowszą wersją przeglądarki Microsoft Edge. Aktualizacje przeglądarki Microsoft Edge są dostępne za pośrednictwem gałęzi obsługi systemu Windows (w języku angielskim).Usługa Microsoft 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Edge starszych niż najnowsza, ale usługa Microsoft 365 nie może udzielać żadnych gwarancji w tym zakresie.
• Internet Explorer:
usługa Microsoft 365 jest przeznaczona do pracy z przeglądarką Internet Explorer 11. W razie używania wcześniejszej wersji zaleca się uaktualnienie przeglądarki do wersji Internet Explorer 11. Usługa Microsoft 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Internet Explorer innych niż Internet Explorer 11, ale nie udziela się żadnych gwarancji w tym zakresie. Jeśli Twoja organizacja korzysta z wcześniejszych wersji przeglądarki Internet Explorer w celu uzyskiwania dostępu do starszych usług i aplikacji sieci Web, warto rozważyć uaktualnienie do przeglądarki Internet Explorer 11 i przeprowadzenie oceny trybu przedsiębiorstwa dla przeglądarki Internet Explorer 11. Zapewnia on zgodność z poprzednimi wersjami dla starszych aplikacji sieci Web.
Urządzenia przenośne
• Windows:
aplikacje pakietu Office Mobile (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Poczta programu Outlook i Kalendarz programu Outlook) wymagają systemu Windows 10.
• iOS:
pakiet Office dla tabletu iPad® i telefonu iPhone® wymaga systemu iOS 8.0 lub nowszego. Pakiet Office dla tabletu iPad Pro™ wymaga systemu iOS 9.0 lub nowszego.
• Android:
pakiet Office dla systemu Android™ można zainstalować na tabletach i telefonach, które spełniają następujące kryteria: działają pod kontrolą systemu Android KitKat 4.4 lub nowszego i mają procesor oparty na architekturze ARM lub procesor firmy Intel (x86).
Przeglądarki dla urządzeń przenośnych:
można używać dowolnej przeglądarki dla urządzeń przenośnych obsługiwanej przez firmę Microsoft, łącznie z przeglądarką Intune Managed Browser.
Sklep: DELL 24
szukaj w Kangoo krainaksiazek i am a snow leopard 20089075
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z krainaksiazek i am a snow leopard 20089075
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=0.056, t2=0, t3=0, t4=0.016, t=0.057