krainaksiazek learning google adwords and google analytics 20131170
- znaleziono 52 produkty w 12 sklepach
Introduction to Google Analytics APress
Książki / Literatura obcojęzyczna
Develop your digital/online marketing skills and learn web analytics to understand the performance of websites and ad campaigns. Approaches covered will be immediately useful for business or nonprofit organizations. If you are completely new to Google Analytics and you want to learn the basics, this guide will introduce you to the content quickly.Web analytics is critical to online marketers as they seek to track return on investment and optimize their websites. Introduction to Google Analytics covers the basics of Google Analytics, starting with creating a blog, and monitoring the number of people who see the blog posts and where they come from. What You'll LearnUnderstand basic techniques to generate traffic for a blog or websiteReview the performance of a website or campaignSet up a Shopify account to track ROICreate and maximize AdWords to track conversionDiscover opportunities offered by Google, including the Google Individual QualificationWho This Book Is ForThose who need to get up to speed on Google Analytics tools and techniques for business or personal use. This book is also suitable as a student reference.
Sklep: Libristo.pl
Google Analytics. Integracja i analiza danych Helion
Literatura / Informatyka
Aby podjąć dobrą decyzję o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmują, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzącymi z innych źródeł, a następnie przeanalizowanie dostarcza cennych informacji. Tymczasem wielu specjalistów wciąż analizuje tylko część danych o zachowaniu użytkowników korzystających z zasobów cyfrowych, nie mogąc uwzględnić wszystkich istotnych czynników. Problem polega na rozproszeniu różnych danych w różnych miejscach i przechowywaniu ich na różne sposoby. Konsekwencją są złe decyzje.Rozwiązaniem tego problemu jest narzędzie Google Analytics, wyjątkowo dobrze nadające się do utworzenia platformy analizy danych. Podobnie książka, którą masz przed sobą, wyjątkowo dobrze przedstawia wszystkie istotne informacje o integrowaniu danych za pomocą tego narzędzia. Odwołując się do praktycznych przykładów, szczegółowo opisano tu metody integracji i analizy danych z takich źródeł, jak AdWords, AdSense, systemy CRM i wiele innych. Autor zawarł tu też liczne wskazówki i porady, bazując na swoim ogromnym doświadczeniu.Dzięki tej książce:zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł,będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych,nauczysz się integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach,wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów,uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych.Kluczem do sukcesu jest informacja. Kluczem do informacji jest Google Analytics.
Sklep: Booksnet.pl
Google Analytics Integracja i analiza danych HELION
Nauka / Informatyka
Aby podjÄ Ä dobrÄ decyzjÄ o rozwoju firmy, trzeba dysponowaÄ dobrymi danymi. Zachowania uĹźytkownikĂłw, decyzje, ktĂłre podejmujÄ , ich sposĂłb korzystania z zasobĂłw sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porĂłwnanie z danymi pochodzÄ cymi z innych ĹşrĂłdeĹ, a nastÄpnie przeanalizowanie dostarcza cennych informacji. Tymczasem wielu specjalistĂłw wciÄ Ĺź analizuje tylko czÄĹÄ danych o zachowaniu uĹźytkownikĂłw korzystajÄ cych z zasobĂłw cyfrowych, nie mogÄ c uwzglÄdniÄ wszystkich istotnych czynnikĂłw. Problem polega na rozproszeniu róşnych danych w róşnych miejscach i przechowywaniu ich na róşne sposoby. KonsekwencjÄ sÄ zĹe decyzje. RozwiÄ zaniem tego problemu jest narzÄdzie Google Analytics, wyjÄ tkowo dobrze nadajÄ ce siÄ do utworzenia platformy analizy danych. Podobnie ksiÄ Ĺźka, ktĂłrÄ masz przed sobÄ , wyjÄ tkowo dobrze przedstawia wszystkie istotne informacje o integrowaniu danych za pomocÄ tego narzÄdzia. OdwoĹujÄ c siÄ do praktycznych przykĹadĂłw, szczegĂłĹowo opisano tu metody integracji i analizy danych z takich ĹşrĂłdeĹ, jak AdWords, AdSense, systemy CRM i wiele innych. Autor zawarĹ tu teĹź liczne wskazĂłwki i porady, bazujÄ c na swoim ogromnym doĹwiadczeniu. DziÄki tej ksiÄ Ĺźce: zaczniesz udoskonalaÄ integracjÄ danych pochodzÄ cych z analizy zachowaĹ klientĂłw i z wielu innych ĹşrĂłdeĹ, bÄdziesz stosowaĹ sprawdzone techniki umoĹźliwiajÄ ce zbieranie czytelnych i dokĹadnych danych, nauczysz siÄ integrowaÄ i importowaÄ do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach, wykorzystasz moĹźliwoĹci analityczne tego narzÄdzia do uzyskania peĹniejszego obrazu zachowaĹ klientĂłw, uzyskasz spĂłjny zestaw informacji wysokiej jakoĹci, dziÄki czemu umoĹźliwisz managerom podejmowanie wĹaĹciwych, racjonalnych decyzji biznesowych. Kluczem do sukcesu jest informacja. Kluczem do informacji jest Google Analytics.
Sklep: Literacka.pl
Google Analytics Integracja i analiza danych helion
Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.
Aby podjąć dobrą decyzję o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmują, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzącymi z innych źródeł, a następnie przeanalizowanie dostarcza cennych informacji. Tymczasem wielu specjalistów wciąż analizuje tylko część danych o zachowaniu użytkowników korzystających z zasobów cyfrowych, nie mogąc uwzględnić wszystkich istotnych czynników. Problem polega na rozproszeniu różnych danych w różnych miejscach i przechowywaniu ich na różne sposoby. Konsekwencją są złe decyzje.Rozwiązaniem tego problemu jest narzędzie Google Analytics, wyjątkowo dobrze nadające się do utworzenia platformy analizy danych. Podobnie książka, którą masz przed sobą, wyjątkowo dobrze przedstawia wszystkie istotne informacje o integrowaniu danych za pomocą tego narzędzia. Odwołując się do praktycznych przykładów, szczegółowo opisano tu metody integracji i analizy danych z takich źródeł, jak AdWords, AdSense, systemy CRM i wiele innych. Autor zawarł tu też liczne wskazówki i porady, bazując na swoim ogromnym doświadczeniu.Dzięki tej książce: zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł, będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych, nauczysz się integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach, wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów, uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych.Kluczem do sukcesu jest informacja. Kluczem do informacji jest Google Analytics....
Sklep: Prolibri.pl
AdWords i Analytics PWN Wydawnictwo Naukowe
Reklama. PromocjaPodręcznikiInternet
Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności. Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google. Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej kontroli nad wydawanymi środkami, ta książka jest dla Ciebie. Treść pozwoli ugruntować wiedzę potrzebną do zdania następujących egzaminów: Google AdWords poziom podstawowy Google AdWords poziom zaawansowany Zakupy Google poziom zaawansowany Google Analytics poziom zaawansowany Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań. Tomasz Trzósło - Specjalista SEM i analizy danych internetowych. Jeden z certyfikowanych trenerów Google AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Google Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp), Szkoleniowiec (Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners , Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia,). Właściciel ROIEXPERTS.pl. Prowadzi wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Sklep: Booknet.net.pl
AdWords i Analytics Wydawnictwo Naukowe PWN
Książki > Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo > Informatyka. Cybernetyka. Komputery > Sieci komputerowe > Internet
"Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności. Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google. Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej kontroli nad wydawanymi środkami, ta książka jest dla Ciebie. Treść pozwoli ugruntować wiedzę potrzebną do zdania następujących egzaminów: Google AdWords
Sklep: ksiazki-naukowe.pl
AdWords i Analytics WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN
Nauka / Informatyka
Zajmujesz siÄ reklamÄ w internecie? Planujesz podwyĹźszyÄ swoje kwalifikacje? Chcesz zostaÄ certyfikowanym specjalistÄ Google AdWords i Google Analytics? PrzyzwyczailiĹmy siÄ, Ĺźe kaĹźdy kolejny rok to rok rekordowych wydatkĂłw na reklamÄ w Internecie. Jest taki kawaĹek tortu - branĹźa SEM - ktĂłry rozwija siÄ niezwykle dynamicznie i wymaga staĹego doksztaĹcania siÄ i doskonalenia umiejÄtnoĹci. KsiÄ Ĺźka omawia najwaĹźniejsze branĹźowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. PrzykĹady, Äwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalajÄ ugruntowaÄ wiedzÄ i rozszerzyÄ jÄ , aby z ĹatwoĹciÄ zdaÄ egzaminy przygotowane przez firmÄ Google. JeĹli zaleĹźy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej kontroli nad wydawanymi Ĺrodkami, ta ksiÄ Ĺźka jest dla Ciebie. TreĹÄ pozwoli ugruntowaÄ wiedzÄ potrzebnÄ do zdania nastÄpujÄ cych egzaminĂłw: Google AdWords â poziom podstawowy Google AdWords â poziom zaawansowany Zakupy Google â poziom zaawansowany Google Analytics â poziom zaawansowany Krzysztof Marzec absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleĹ i artykuĹĂłw z tej tematyki, wykĹadowca Uniwersytetu JagielloĹskiego oraz WyĹźszej SzkoĹy Europejskiej im. JĂłzefa Tischnera. WspĂłĹwĹaĹciciel agencji DevaGroup. PracowaĹ dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje siÄ w strategiach wykorzystujÄ cych analitykÄ cyfrowÄ do optymalizacji dziaĹaĹ. Tomasz TrzĂłsĹo Specjalista SEM i analizy danych internetowych. Jeden z certyfikowanych trenerĂłw Google AdWords (od 2013 roku). W branĹźy e-commerce od 2008 roku. Na co dzieĹ prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Google Analytics by zapewniÄ swoim klientom najwyĹźszy zwrot z inwestycji w reklamÄ. Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp), Szkoleniowiec (Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners , Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia,). WĹaĹciciel ROIEXPERTS.pl. Prowadzi wykĹady dotyczÄ ce e-commerce na Uniwersytecie JagielloĹskim.
Sklep: Literacka.pl
Google Analytics Breakthrough - From Zero to Business Impact John Wiley & Sons Inc
Książki / Literatura obcojęzyczna
A complete, start-to-finish lesson in Google Analytics instrumentation and reporting§§Google Analytics Breakthrough is a much-needed comprehensive resource for the world's most widely-adopted analytics tool set. Designed to give you a complete, best practices foundation in measurement strategy, implementation, reporting, and optimization, this guide systematically demystifies the broad range of Google Analytics features and configurations. Throughout the full end-to-end learning experience, you'll sharpen your core competencies, discover hidden functionality, learn to avoid common pitfalls that obscure data, and develop next-generation tracking and analysis strategies. Written by a team of active analytics experts--such as Brian Clifton,Tim Ash,BryanEisenberg, JeffreyEisenberg,Jim Sterne, and foreword author AvinashKaushik--this invaluable resource is the solution to a shaky Google Analytics skill set.§§Google Analytics is the most-adopted analytics tool worldwide, yet few organizations ever achieve implementation in a way that consistently generates meaningful results. This book aims to close the skills gap by compiling practical instruction on all aspects of Google Analytics into one place.§Discover what you've been missing in Google Analytics--implement event tracking to capture the wide range of important user interactions that Google Analytics does not track by default§Master best practice deployment through Google Tag Manager and learn how to campaign-tag inbound links to clarify the acquisition reports§Map goals and enhanced ecommerce tracking to organizational KPIs§Create audience segments to identify trends and optimization opportunities§Gain a more complete view of customer behavior with mobile app tracking and cross-device tracking§Incorporate related tools and techniques--third-party data visualization tools,CRMintegration,marketing automation,usability A/B testing,data storytelling, and analytics adoption in the enterprise§§An estimated 10-25 million organizations have installed Google Analytics tracking, including an estimated 67 percent of Fortune 500 companies--yet there are still severe deficiencies, and faulty reporting can easily present misconstrued analysis. Google Analytics offers a host of powerful tools that can produce incredibly valuable insights--if you know what you're doing. Google Analytics Breakthrough sharpens your skill set and shows you what you didn't know you were missing.
Sklep: Libristo.pl
AdWords i Analytics wydawnictwo naukowe pwn
Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.
Zajmujesz się reklamą w internecie?Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności. Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google. Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszejkontroli nad wydawanymi środkami, ta książka jest dla Ciebie.Treść pozwoli ugruntować wiedzę potrzebną do zdania następujących egzaminów:Google AdWords
Sklep: Prolibri.pl
Twoja firma w Google - Damian Sałkowski
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania AdWords - i o tym właśnie jest ten poradnik napisany przez młodego i wyjątkowo kompetentnego autora. Za pomocą AdWords możesz dotrzeć do każdego! Zasięg tej reklamy obejmuje 97% internautów. Za pomocą tego systemu reklamowego masz dostęp do każdej grupy wiekowej, do klientów indywidualnych i biznesowych, a swój przekaz reklamowy komunikować możesz na wielu płaszczyznach. Z książki dowiesz się między innymi o tym: - jak rozpocząć swoją przygodę z Google AdWords, - jak dobrać odpowiednią strategię do swojej kampanii, - na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii, Damian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO - narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych. Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics oraz współautor książki Marketing internetowy: Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiadacz certyfikatu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO. Nazwa - Twoja firma w Google Autor - Damian Sałkowski Oprawa - Miękka Wydawca - Poltext Kod ISBN - 9788375615821 Kod EAN - 9788375615821 Rok wydania - 2016 Język - polski Seria wydawnicza - Twoja firma widoczna w internecie Format - 14.0x22.0cm Ilość stron - 160 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-10-30
Sklep: InBook.pl
Narzędzia Google dla e-commerce - Krzysztof Marzec
Książki & Multimedia > Książki
Opis - E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce! Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google'em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności. E-przedsiębiorcom oferuje natomiast narzędzia pozwalające skuteczniej docierać z ofertą do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycję firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejętności posługiwania się tymi narzędziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online. Google Adwords , Google Analytics i Google Search Console - oto trzy narzędzia, na których skupia się autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystępny sposób opisał sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania większego ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google'u. Co więcej, widać tu praktyczne podejście do optymalizacji strony sklepu. Ta książka przyda się zarówno początkującym e-przedsiębiorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi będą mogli dzięki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntują swoją wiedzę i opanują nowe techniki reklamy. Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących optymalizację działań w kontekście zaawansowanej analityki wyników. Nazwa - Narzędzia Google dla e-commerce Oryginalny tytuł - Akt- und Porträtfotografie Autor - Krzysztof Marzec Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788328325234 Kod EAN - 9788328325234 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Język - PL Tłumacz - Sławomir Kupisz Format - 140x208 Ilość stron - 208 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-09-30
Sklep: InBook.pl
Google Tag Manager Rheinwerk Verlag
Książki / Literatura obcojęzyczna
Nie wieder Snippet-Chaos!Analytics- und Marketing-Tags einfach verwaltenExperten-Tipps und Tricks für die tägliche ArbeitInkl. JavaScript, Data Layer, Event-Tracking, Variablen, Debugging-ToolsMit dem Google Tag Manager können Sie externe Skripte spielend leicht in Ihre Website einbinden und zentral verwalten. Dieses Praxisbuch stellt Ihnen verschiedene Konfigurationsmöglichkeiten vor. Sie machen sich mit dem Tag Manager vertraut und lernen die wichtigsten Anwendungsfälle kennen, von Google Analytics über den Facebook Pixel bis hin zu AdWords und Affiliate-Programmen. Fortgeschrittene profitieren von Hintergrundinformationen sowie zahlreichen Tipps und Tricks.Aus dem Inhalt:Konto einrichtenTag Manager installierenTags ausführenPlug-and-play-Tags von AdWords & Co.JavaScript-Fehler aufdeckenUmgang mit VariablenEigene Tags erstellenDatenschichten nutzenGoogle Analytics, AdWords, Optimize, Facebook Pixel, Affiliate etc.Einführung im UnternehmenZusammenarbeit und RechteverwaltungOptimierung und DebuggingGalileo Press heißt jetzt Rheinwerk Verlag.
Sklep: Libristo.pl
Narzędzia Google dla e-commerce ebookpoint
Poradniki. Informatory. SpisyMarketing. Badania marketingoweInternet
E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce! Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google
Sklep: Booknet.net.pl
Twoja firma w Google, czyli jak skutecznie pozycjonować stronę www POLTEXT
Książki
SEO (Search Engine Marketing) stanowi formę marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Ponieważ rynek wyszukiwarek w Polsce jest zdominowany przez Google, zatem w Polsce SEO to nic innego niż marketing w Google.SEO w Polsce nazywane jest często również pozycjonowaniem stron. Celem SEO jest umieszczenie danej witryny jak najwyżej w wynikach wyszukiwania dla wybranego słowa kluczowego.Wielką zaletą SEO jest to, że stanowi on formę reklamy, która przez zdecydowaną większość internautów nie jest uznawana za reklamę. Co oznacza, że potencjalne korzyści dla firm związane z umiejętnym korzystaniem z SEO mogą być ogromne. I o tym właśnie jest ten poradnik, napisany przez jednego z najlepszych w Polsce znawców tej metody.Pozycjonowanie to jedna z niewielu form gdzie szanse zaistnieć ma każdy. Nie tylko duże firmy zajmują wysokie pozycje w wyszukiwarce.W książce znajdziesz informację między innymi o tym:- jak działają wyszukiwarki,- co decyduje o wysokiej pozycji w wyszukiwarcek,- jak się zachować kiedy zlecasz pozycjonowanie,- jak dostosować swoją witrynę do standardów wyszukiwarki,- jak przygotować odpowiednią strategię,- na co uważać decydując się na pozycjonowanie,- jak analizować efekty swoich działańDamian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO ? narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych.Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics oraz współautor książki Marketing internetowy: Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiadacz certyfikatu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO
Sklep: Booknet.net.pl
Narzędzia Google dla e-commerce helion
Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.
E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce!Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google
Sklep: Prolibri.pl
szukaj w Kangoo krainaksiazek learning google adwords and google analytics 20131170
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z krainaksiazek learning google adwords and google analytics 20131170
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=0.057, t2=0, t3=0, t4=0.018, t=0.057