krainaksiazek metody i narzedzia diagnostyczne w logopedii 20107497

- znaleziono 58 produktów w 15 sklepach

Metody i narzędzia diagnostyczne w logopedii - Marlena Kurowska, Ewa Wolańska - 2849193041

35,40 zł

Metody i narzędzia diagnostyczne w logopedii - Marlena Kurowska, Ewa Wolańska

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Autorzy poszczególnych opracowań to w większości badacze, którzy są jednocześnie logopedami praktykami. Reprezentują różne polskie ośrodki naukowe, w których kształci się logopedów. Na podstawie przedstawionych przez nich wybranych metod i narzędzi diagnostycznych możemy zapoznać się ze współczesnymi tendencjami badawczymi rozwijanymi w tych właśnie ośrodkach. Część z nich ma charakter autorski. Inne nawiązują do refleksji naukowo-badawczej kształtowanej przez wiele lat w polskiej i światowej logopedii. Sformułowane wnioski mają charakter uniwersalny. Wszyscy autorzy podkreślają wciąż ważne w procesie diagnozowania logopedycznego zasady: indywidualizacji postępowania logopedycznego, a więc dostosowania go do możliwości i potrzeb pacjenta, osobistego zaangażowania badacza i konieczność nawiązania współpracy z osobą badaną. Podmiotem oddziaływania jest zawsze człowiek ze wszystkimi swoimi zachowaniami komunikacyjnymi. W wielu opracowaniach mowa jest również o wzajemnym uzupełnianiu się procesu diagnozowania i terapii. Nazwa - Metody i narzędzia diagnostyczne w logopedii Autor - Marlena Kurowska, Ewa Wolańska Oprawa - Twarda Wydawca - Elipsa Kod ISBN - 9788380170599 Kod EAN - 9788380170599 Rok wydania - 2015 Język - polski Ilość stron - 316 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-09-24

Sklep: InBook.pl

Metody i narzędzia diagnostyczne w logopedii - 2850395444

32,10 zł

Metody i narzędzia diagnostyczne w logopedii Elipsa Dom Wydawniczy

NaukaPedagogikaFilologia i językoznawstwoPodręcznik i książki edukacyjne

Autorzy poszczególnych opracowań to w większości badacze, którzy są jednocześnie logopedami praktykami. Reprezentują różne polskie ośrodki naukowe, w których kształci się logopedów. Na podstawie przedstawionych przez nich wybranych metod i narzędzi diagnostycznych możemy zapoznać się ze współczesnymi tendencjami badawczymi rozwijanymi w tych właśnie ośrodkach. Część z nich ma charakter autorski. Inne nawiązują do refleksji naukowo-badawczej kształtowanej przez wiele lat w polskiej i światowej logopedii.Sformułowane wnioski mają charakter uniwersalny. Wszyscy autorzy podkreślają wciąż ważne w procesie diagnozowania logopedycznego zasady: indywidualizacji postępowania logopedycznego, a więc dostosowania go do możliwości i potrzeb pacjenta, osobistego zaangażowania badacza i konieczność nawiązania współpracy z osobą badaną. Podmiotem oddziaływania jest zawsze człowiek ze wszystkimi swoimi zachowaniami komunikacyjnymi. W wielu opracowaniach mowa jest również o wzajemnym uzupełnianiu się procesu diagnozowania i terapii.

Sklep: NaszaSzkolna.pl

Metody i narzędzia diagnostyczne w logopedii - 2848885838

32,04 zł

Metody i narzędzia diagnostyczne w logopedii ELIPSA Dom Wydawniczy

/ Książki naukowe i popularnonaukowe / Pedagogika, resocjalizacja

Autorzy poszczególnych opracowań to w większości badacze, którzy są jednocześnie logopedami praktykami. Reprezentują różne polskie ośrodki naukowe, w których kształci się logopedów. Na podstawie przedstawionych przez nich wybranych metod i narzędzi diagnostycznych możemy zapoznać

Sklep: Wieszcz.pl

Metody i narzędzia diagnostyczne w logopedii - 2848976922

31,47 zł

Metody i narzędzia diagnostyczne w logopedii ELIPSA Dom Wydawniczy

Nauka / Pedagogika

Autorzy poszczególnych opracowań to w większości badacze, którzy są jednocześnie logopedami praktykami. Reprezentują różne polskie ośrodki naukowe, w których kształci się logopedów. Na podstawie przedstawionych przez nich wybranych metod i narzędzi diagnostycznych możemy zapoznać się ze współczesnymi tendencjami badawczymi rozwijanymi w tych właśnie ośrodkach. Część z nich ma charakter autorski. Inne nawiązują do refleksji naukowo-badawczej kształtowanej przez wiele lat w polskiej i światowej logopedii. Sformułowane wnioski mają charakter uniwersalny. Wszyscy autorzy podkreślają wciąż ważne w procesie diagnozowania logopedycznego zasady: indywidualizacji postępowania logopedycznego, a więc dostosowania go do możliwości i potrzeb pacjenta, osobistego zaangażowania badacza i konieczność nawiązania współpracy z osobą badaną. Podmiotem oddziaływania jest zawsze człowiek ze wszystkimi swoimi zachowaniami komunikacyjnymi. W wielu opracowaniach mowa jest również o wzajemnym uzupełnianiu się procesu diagnozowania i terapii.

Sklep: Literacka.pl

Problemy badawcze i diagnostyczne w logopedii - Irena Jaros, Renata Gliwa - 2847037952

37,24 zł

Problemy badawcze i diagnostyczne w logopedii - Irena Jaros, Renata Gliwa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Prezentowany tom zawiera wyniki badań oraz wypowiedzi teoretyczne naukowców z różnych ośrodków akademickich, logopedów praktyków, językoznawców, lekarzy specjalistów i pedagogów. Autorzy podjęli się upowszechnienia osiągnięć i najnowszych wyników badań, które mogą być wykorzystane w codziennej praktyce diagnostyczno-terapeutycznej. Książka z pewnością zainteresuje logopedów, studentów kierunków logopedycznych, ale także pedagogów, glottodydaktyków, psychologów czy lekarzy specjalistów z zakresu ortodoncji i laryngologii. Tematyka kolejnych rozdziałów koncentruje się wokół zagadnień związanych z problemami o charakterze naukowo-badawczym oraz diagnostyczno-terapeutycznym w logopedii, np. metodologia logopedii, miejsce logopedy w szpitalu klinicznym, metody pracy logopedycznej, rozwój językowy i komunikacyjny dzieci, programowanie terapii w zaburzeniach rozwojowych, wczesna interwencja logopedyczna, techniki pracy z osobami jąkającymi się, najnowsze narzędzia diagnostyczne. Nazwa - Problemy badawcze i diagnostyczne w logopedii Autor - Irena Jaros, Renata Gliwa Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Kod ISBN - 9788380884762 Kod EAN - 9788380884762 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 16.8x24.0 Ilość stron - 156 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5% Premiera - 2017-02-17

Sklep: InBook.pl

Problemy badawcze i diagnostyczne w logopedii - 2846994282

32,92 zł

Problemy badawcze i diagnostyczne w logopedii Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Podręczniki akademickie / Pedagogika

Prezentowany tom zawiera wyniki badań oraz wypowiedzi teoretyczne naukowców z różnych ośrodków akademickich, logopedów praktyków, językoznawców, lekarzy specjalistów i pedagogów. Autorzy podjęli się upowszechnienia osiągnięć i najnowszych wyników badań, które mogą być wykorzystane w codziennej praktyce diagnostyczno-terapeutycznej. Książka z pewnością zainteresuje logopedów, studentów kierunków logopedycznych, ale także pedagogów, glottodydaktyków, psychologów czy lekarzy specjalistów z zakresu ortodoncji i laryngologii. Tematyka kolejnych rozdziałów koncentruje się wokół zagadnień związanych z problemami o charakterze naukowo-badawczym oraz diagnostyczno-terapeutycznym w logopedii, np. metodologia logopedii, miejsce logopedy w szpitalu klinicznym, metody pracy logopedycznej, rozwój językowy i komunikacyjny dzieci, programowanie terapii w zaburzeniach rozwojowych, wczesna interwencja logopedyczna, techniki pracy z osobami jąkającymi się, najnowsze narzędzia diagnostyczne.

Sklep: Booksnet.pl

Problemy badawcze i diagnostyczne w logopedii - 2848592666

32,24 zł

Problemy badawcze i diagnostyczne w logopedii Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Pedagogika. Oświata i szkolnictwo > Dydaktyka. Nauczanie. Edukacja > Pedagogika specjalna

"Prezentowany tom zawiera wyniki badań oraz wypowiedzi teoretyczne naukowców z różnych ośrodków akademickich, logopedów praktyków, językoznawców, lekarzy specjalistów i pedagogów. Autorzy podjęli się upowszechnienia osiągnięć i najnowszych wyników badań, które mogą być wykorzystane w codziennej praktyce diagnostyczno-terapeutycznej. Książka z pewnością zainteresuje logopedów, studentów kierunków logopedycznych, ale także pedagogów, glottodydaktyków, psychologów czy lekarzy specjalistów z zakresu ortodoncji i laryngologii. Tematyka kolejnych rozdziałów koncentruje się wokół zagadnień związanych z problemami o charakterze naukowo-badawczym oraz diagnostyczno-terapeutycznym w logopedii, np. metodologia logopedii, miejsce logopedy w szpitalu klinicznym, metody pracy logopedycznej, rozwój językowy i komunikacyjny dzieci, programowanie terapii w zaburzeniach rozwojowych, wczesna interwencja logopedyczna, techniki pracy z osobami jąkającymi się, najnowsze narzędzia diagnostyczne."

Sklep: ksiazki-naukowe.pl

Problemy badawcze i diagnostyczne w logopedii - 2848938767

34,41 zł

Problemy badawcze i diagnostyczne w logopedii Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Literatura > Pedagogika

Prezentowany tom zawiera wyniki badań oraz wypowiedzi teoretyczne naukowców z różnych ośrodków akademickich, logopedów praktyków, językoznawców, lekarzy specjalistów i pedagogów. Autorzy podjęli się upowszechnienia osiągnięć i najnowszych wyników badań, które mogą być wykorzystane w codziennej praktyce diagnostyczno-terapeutycznej. Książka z pewnością zainteresuje logopedów, studentów kierunków logopedycznych, ale także pedagogów, glottodydaktyków, psychologów czy lekarzy specjalistów z zakresu ortodoncji i laryngologii. Tematyka kolejnych rozdziałów koncentruje się wokół zagadnień związanych z problemami o charakterze naukowo-badawczym oraz diagnostyczno-terapeutycznym w logopedii, np. metodologia logopedii, miejsce logopedy w szpitalu klinicznym, metody pracy logopedycznej, rozwój językowy i komunikacyjny dzieci, programowanie terapii w zaburzeniach rozwojowych, wczesna interwencja logopedyczna, techniki pracy z osobami jąkającymi się, najnowsze narzędzia diagnostyczne.

Sklep: Ksiazki-medyczne.eu

Problemy badawcze i diagnostyczne w logopedii - 2847114318

33,14 zł

Problemy badawcze i diagnostyczne w logopedii WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO

Nauka / Językoznawstwo

Prezentowany tom zawiera wyniki badań oraz wypowiedzi teoretyczne naukowców z różnych ośrodków akademickich, logopedów praktyków, językoznawców, lekarzy specjalistów i pedagogów. Autorzy podjęli się upowszechnienia osiągnięć i najnowszych wyników badań, które mogą być wykorzystane w codziennej praktyce diagnostyczno-terapeutycznej. Książka z pewnością zainteresuje logopedów, studentów kierunków logopedycznych, ale także pedagogów, glottodydaktyków, psychologów czy lekarzy specjalistów z zakresu ortodoncji i laryngologii. Tematyka kolejnych rozdziałów koncentruje się wokół zagadnień związanych z problemami o charakterze naukowo-badawczym oraz diagnostyczno-terapeutycznym w logopedii, np. metodologia logopedii, miejsce logopedy w szpitalu klinicznym, metody pracy logopedycznej, rozwój językowy i komunikacyjny dzieci, programowanie terapii w zaburzeniach rozwojowych, wczesna interwencja logopedyczna, techniki pracy z osobami jąkającymi się, najnowsze narzędzia diagnostyczne.

Sklep: Literacka.pl

eduSensus Logopedia - pakiet Gold + gratis drukarka + bezpłatny transport kurierem - 2832461232

3069,00 zł

eduSensus Logopedia - pakiet Gold + gratis drukarka + bezpłatny transport kurierem YOUNG DIGITAL PLANET

Kategorie > Medyczne > Programy logopedyczne

eduSensus Logopedia - pakiet poszerzony Gold jest najbardziej rozbudowanym zestawem programów do diagnozy i terapii logopedycznej. Zawiera 14 programów - w tym 2 nowe: głoski tylnojęzykowe k, g, h oraz trening logopedyczny. Dodatkowo do pakietu dołączana jest drukarka laserowa. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem firmy YOUNG DIGITAL PLANET. W roku 2008, 2009, 2010, 2011, 2013, 2014 i 2015 zostaliśmy wyróżnieni tytułem dystrybutora roku. Nikt wcześniej nie został wyróżniony tyle razy! Przy zamawianiu oprogramowania istnieje możliwość skorzystania z dofinansowania PFRON. W naszym sklepie bezproblemowo wykorzystasz środki przyznane z PFRON jak i środki unijne. W wersji 2.0 wprowadzonych zostało wiele zmian, natomiast w wersji 2.0 Gold wprowadzone zostały dodatkowe moduły. Program posiada wszystkie cechy programu eduSensus Logopedia pakiet poszerzony. W pakiecie znajduje się 1 płyta DVD (zawiera 12 modułów) oraz 2 płyty CD, które zawierają dodatkowe moduły ( Głoski tylnojęzykowe k, g, h oraz Trening logopedyczny ).   Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom środowiska logopedów, opracowano kompleksowy multimedialny pakiet programów do diagnozy i terapii logopedycznej LOGOPEDIA, dodatkowo wzbogacony o aplikację zarządzającą (tzw. Aplikacja logopedy, która posiada wbudowany moduł Badanie mowy ). W pakiecie eduSensus Logopedia pakiet poszerzony Gold znajduje się 14 modułów: Szereg ciszący: ś, ź, ć, dź Szereg syczący: s, z, c, dz Szereg szumiący: sz, ż, cz, dż Szereg ciszący: moduł profesjonalny Szereg syczący: moduł profesjonalny Szereg szumiący: moduł profesjonalny Różnicowanie szeregów Głoska r Głoski r, l: moduł profesjonalny Sfonem - program do terapii słuchu fonemowego, (nowa wersja) Echokorektor - program do terapii jąkania (nowa wersja) Mowa bezdźwięczna Głoski tylnojęzykowe k, g, h Trening logopedyczny Dodatkowo w pakiecie klient otrzymuje program zarządzający: Aplikacja logopedy z wbudowanym modułem Badanie mowy zawierającym ponad 700 ilustracji ,a także profesjonalny mikrofon i zestaw tradycyjnych pomocy dydaktycznych . W pakiecie poszerzonym GOLD: drukarka laserowa gratis !!! Porównanie zawartości poszczególnych pakietów programu eduSensus Logopedia: Wszystkich tych, którzy chcą poznać podstawowe możliwości programu zachęcamy do zamówienia naszego filmu, który pokazuje sposób korzystania z programu oraz opisuje wybrane funkcje. Opis programów Aplikacja Logopedy Program umożliwia rejestrację pacjentów, zapisywanie wyników diagnozy logopedycznej oraz śledzenie postępów w terapii. Logopeda ma możliwość zapisywania w aplikacji dźwięków nagranych zarówno podczas diagnozy logopedycznej, jak i późniejszych zajęć terapeutycznych. W aplikacji mogą być również przechowywane wszystkie nagrane przez dziecko podczas zajęć terapeutycznych dźwięki (tzw. zapis z sesji z komputerem). W każdym momencie terapii, logopeda będzie mógł wrócić do poprzednio nagranego materiału. Aplikacja terapeuty zawiera moduł diagnostyczny, który pozwala na określenie potencjału artykulacyjnego pacjentów. Dodatkowo pozwala na dokładny opis budowy i sprawności narządów mowy, określenie akcentu, intonacji oraz określenia umiejętności czytania i pisania. Część aplikacji przeznaczona do diagnozy logopedycznej zawiera ankietę, w której logopeda zapisuje wyniki badania budowy i sprawności narządów mowy. Wyniki tej ankiety można wydrukować. Logopeda może również zbadać mowę opowiadaniową korzystając z załączonych w Aplikacji logopedy obrazków sytuacyjnych, jak również zdiagnozować stopień opanowania czytania i pisania. Po zakończeniu diagnozy logopedycznej, logopeda będzie mógł założyć kartotekę każdych następnych zajęć, zapisując w niej nagrania pacjenta, uwagi i wskazania do dalszej terapii. W każdej chwili logopeda będzie mógł otworzyć taką "kartotekę" wybranych zajęć lub diagnozy logopedycznej i odsłuchać nagrane wtedy wyrazy. Jest to, więc niezwykle przydatna w pracy logopedy "dokumentacja" diagnostyczno-terapeutyczna. Cechy Aplikacji logopedy w wersji 2.0: nowy, jeszcze bardziej intuicyjny interfejs programu narzędzia pozwalające na profesjonalne zarządzanie pracą terapeuty wzory przydatnych dokumentów (m.in. Karta Indywidualnych Potrzeb Ucznia) możliwość tworzenia i zarządzania rozbudowanymi bazami pacjentów rozbudowany moduł diagnostyczny aplikację do kontroli postępów terapii mechanizm pozwalający na nagranie i opisanie dowolnej liczby dźwięków możliwość zlecania prac domowych umieszczonych w Portalu eduSensus.pl W Aplikacji logopedy znajdują się również gotowe do wydruku szablony skierowań do różnych specjalistów, szablon opinii logopedycznej, diagnozy logopedycznej i zaleceń do pracy w domu. Szereg ciszący, syczący, szumiący Szereg ciszący służy do diagnozy i terapii głosek ś, ź, ć, dź. Głoski te albo są zniekształcane, albo zamieniane na ich twarde odpowiedniki jak: s, z, c, dz. Szereg syczący służy do diagnozy i terapii głosek s, z, c, dz. U dzieci najczęściej spotyka się zamianę tych głosek na: ś, ź, ć, dź albo na dźwięki pośrednie pomiędzy twardymi a miękkimi. Szereg szumiący służy do diagnozy i terapii głosek sz, ż, cz, dż. W praktyce głoski te najczęściej są zamieniane na ich łatwiejsze odpowiedniki z pozostałych dwóch szeregów: ciszącego i syczącego, bądź deformowane; np. sz jest zastępowane przez s lub ś. Moduł Szeregu zawiera materiał ćwiczeniowy przeznaczony do każdego etapu terapii głoski. Na początku terapii głoska ćwiczona jest w izolacji. Ćwiczenie polega na wymawianiu przez pacjenta do mikrofonu wywołanej głoski, w wyniku czego następuje reakcja programu na natężenie dźwięku. Następnie głoska utrwalana jest w sylabach i logotomach. Pacjent słucha wzorcowej wymowy lektora, nagrywa sylabę lub logotom i odsłuchuje swojego nagrania. Gdy poprawnie wymówi żądany dźwięk (nagrania weryfikuje logopeda), włącza słoneczko, co jest równoznaczne z nagrodą w postaci animacji. Każdy wysiłek dziecka jest więc nagradzany. Kolejne etapy terapii to: ćwiczenia głoski w wyrazach jedno- i dwusylabowych z daną głoską w nagłosie, w wyrazach dwusylabowych i trzysylabowych z głoską w śródgłosie, w wyrazach dwusylabowych i trzysylabowych z głoską w wygłosie, w zestawieniach dwuwyrazowych z daną głoską i w zdaniach z daną głoską. Następnie głoska ta utrwalana jest w tekście. Każda część ćwiczeniowa zawiera dziesiątki ilustracji i animacji, układanek, kolorowanek, puzzli, gier wspomagających terapię. Istnieje również możliwość nagrania głosu pacjenta (po uprzednim wysłuchaniu wymowy wzorcowej) i odsłuchania nagrania na każdym etapie terapii. Dzięki temu pacjent uświadomi sobie swój sposób wymowy. Każde poprawne nagranie premiowane jest włączeniem się animacji lub możliwością zagrania w grę lub ułożenia układanki. W programie zastosowano dodatkowe uatrakcyjnienie ćwiczeń w postaci wymienialnych ilustracji i ćwiczeń. Zdarza się, że dany etap terapii trwa dość długo i istnieje konieczność wielokrotnego wykorzystania jednego ćwiczenia. Aby dziecko nie czuło znużenia wykonywaniem ciągle tego samego zadania, po każdym wejściu na stronę bądź "zresetowaniu" ćwiczenia, na stronie wyświetlana jest inna ilustracja. Dziecko będzie więc miało wrażenie, że wykonuje inne ćwiczenie. Na wielu stronach umieszczone zostały pliki zawierające wszystkie obrazki w wersji czarno-białej. Pliki te można wydrukować i wręczyć pacjentowi po zajęciach jako zadanie domowe. Niezwykle istotną cechą programu jest zachowanie tzw. czystości fonetycznej materiału wyrazowego. Wyrazy do terapii zostały dobrane w taki sposób, aby nie zawierały głosek konkurencyjnych, np. z różnych szeregów i żeby w początkowej fazie terapii głoski nie pojawiły się wyrazy zawierające zbitki spółgłoskowe. Wyrazy ćwiczeniowe nie zwierają również wygłosowej pozycji głosek dźwięcznych. Ta cecha programu zasadniczo odróżnia go od większości pomocy logopedycznych dostępnych na rynku. Szereg ciszący, syczący, szumiący - moduły profesjonalne Moduły profesjonalne zawierają dodatkowe profesjonalne ćwiczenia przeznaczone do terapii szeregu ciszącego, syczącego oraz szumiącego. Ćwiczenia interaktywne pozwalają na urozmaicenie i uzyskanie lepszych wyników w terapii. Wprowadzenie modułów profesjonalnych zwiększa liczbę nagrań, zadań oraz materiałów dostępnych dla logopedów w trakcie przeprowadzania terapii. Wszystkie dostępne ćwiczenia mogą zostać wykorzystane na każdym etapie wywoływania, utrwalania i automatyzacji głoski. Zawartość każdego z modułów profesjonalnych Różnorodne ćwiczenia związane z poszczególnymi głoskami Zestaw zadań poświęconych różnicowaniu głosek w obrębie ćwiczonego zakresu Ćwiczenia uwzględniające zróżnicowany poziom umiejętności pacjenta Terapia głosek r, l - moduł profesjonalny jest modułem przeznaczonym do terapii głoski l i r. Zawiera zestaw ćwiczeń związanych z głoskami. Zestaw zadań do terapii głoski l Bogaty pakiet nowych, atrakcyjnych ćwiczeń związanych z głoskami na każdym etapie terapii Doskonałe wsparcie w terapii rotacyzmu i lambdacyzmu Różnicowanie szeregów Różnicowanie szeregów służy do diagnozy i terapii umiejętności różnicowania głosek trzech szeregów. Jest to najtrudniejszy etap w terapii logopedycznej. Najefektywniej przebiega ono w zabawie. Podobnie jak w przypadku trzech opisanych powyżej programów służących do terapii głosek poszczególnych szeregów każda część ćwiczeniowa zawiera wiele ilustracji i animacji, układanek, kolorowanek, puzzli, gier wspomagających terapię. Tu również istnieje możliwość nagrania głosu pacjenta (po uprzednim wysłuchaniu wymowy wzorcowej) i odsłuchania nagrania na każdym etapie terapii. Analogicznie jak w przypadku terapii poszczególnych szeregów, w programie zastosowano dodatkowe uatrakcyjnienie w postaci wymienialnych ilustracji i ćwiczeń. Na wielu stronach umieszczone zostały pliki zawierające wszystkie obrazki w wersji czarno-białej. Pliki te można wydrukować i wręczyć pacjentowi po zajęciach jako zadanie domowe. Program Sfonem Program Sfonem należy do analitycznych programów logopedycznych, umożliwia bowiem badanie słuchu fonemowego u dzieci. Przeprowadzany za pomocą programu test sprawdza, czy badana osoba słyszy różnicę pomiędzy określonymi opozycjami fonemowymi (koza:kosa, zebra:żebra itp.). Program służy także kształceniu słuchu fonemowego, a zatem ćwiczeniu sprawności słyszenia. W programie, każdemu wypowiadanemu przez komputer słowu przypisana jest kolorowa ilustracja. Połączenie przez dziecko obrazka z odpowiadającym mu słowem sugeruje poprawność procesu słyszenia. Użycie kolorowych ilustracji oraz umożliwienie emisji naturalnego głosu sprawia, że program może być również wykorzystany w innej - edukacyjnej - pracy z dziećmi. Głoska "r" Głoska "r" to program do terapii rerania, które jest wadą wymowy polegającą na nieprawidłowej realizacji głoski r. W terapii głoski r zastosowano inną, odpowiednią do terapii rotacyzmów kolejność wprowadzania wyrazów. Na początku terapii uczeń musi przejść ćwiczenia wstępne, w których wykorzystano dźwięki pomocnicze do wywołania głoski r. Następnie przechodzi do ćwiczeń dźwiękowych wspomagających wymowę r w grupach spółgłoskowych tr i dr, pr i br, kr i gr, wr i fr w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. Kolejnym etapem są ćwiczenia głoski r między samogłoskami, w wygłosie, w nagłosie przed spółgłoską, w nagłosie przed samogłoską, a następnie głoska ćwiczona jest w izolacji. Program Echokorektor Echokorektor jest programem wykorzystywanym w terapii jąkania. Został on oparty na metodzie Echo. Istotą tej metody jest mówienie w sposób zsynchronizowany z własnym echem opóźnionym o 0,1 - 0,3 sek. - dzięki temu niepłynność artykulacji nie pojawia się. Praca z Echokorektorem polega na wypowiadaniu do mikrofonu słów, zdań i zwrotów ćwiczeniowych. Komputer, po odpowiednim przetworzeniu dźwięku z mikrofonu, "wysyła" go do słuchawek ćwiczącego. Osoba poddawana terapii słyszy w słuchawkach własny głos opóźniony o zadany interwał czasowy. Echokorektor korzysta z cyfrowego dźwięku, który zapisywany jest do pamięci komputera. Dzięki temu zapewnia on nienaganną pracę i wysoką, niezmienną w czasie eksploatacji jakość dźwięku. Mowa bezdźwięczna Mowa bezdźwięczna program do terapii głosek szczelinowych, zwarto-szczelinowych i zwartych jest przeznaczony dla logopedów prowadzących zajęcia logopedyczne z dziećmi mającymi problemy z realizacją spółgłosek dźwięcznych. Ze względu na obszerność ujęcia tej problematyki można go uznać za pierwszą tego typu propozycję multimedialną na rynku. Program Mowa bezdźwięczna doskonale sprawdza się jako program wspierający terapię mowy bezdźwięcznej, zarówno całkowitej, jak i częściowej. Wymowa bezdźwięczna jest problemem, z którym logopedzi stykają się bardzo często. Zaburzenie to stanowi rodzaj dyslalii polegający na braku lub błędnej realizacji spółgłosek dźwięcznych i częstym zastępowaniu ich odpowiednikami bezdźwięcznymi. Na program składa się czternaście jednostek tematycznych związanych z terapią mowy bezdźwięcznej: część wstępna i (lub) podsumowująca terapię, zawierająca ćwiczenia, które mogą być zastosowane w wybranym przez terapeutę momencie terapii oraz trzynaście części szczegółowych, poświęconych konkretnym głoskom ubezdźwięcznianym. Ustalona w ten sposób kolejność lekcji terapeutycznych w programie wpłynęła na odpowiedni dobór słownictwa. Program jest przemyślany ortofonicznie i uwzględnia zasadę gradacji trudności. Lekcje terapeutyczne w programie Mowa bezdźwięczna przygotowane są według podobnego schematu: każda strona przeznaczona jest do ćwiczenia innego etapu terapii głoski. Mowa bezdźwięczna to program w znaczący sposób uatrakcyjniający terapię logopedyczną częściowej lub całkowitej wymowy bezdźwięcznej. Program może być także uzupełnieniem ćwiczeń w innych zaburzeniach mowy. Niektóre ćwiczenia zawarte w programie mogą również mieć zastosowanie w terapii pedagogicznej i innych zajęciach z dziećmi, podczas których jest możliwe korzystanie z komputera. Zestaw zawiera również tradycyjne pomoce, które można wykorzystać podczas pracy z dziećmi lub po prostu dać je im w nagrodę za postępu w pracy. Dodatkowo w przewodniku metodycznym znajdują się scenariusze zajęć logopedycznych oraz pakiet 150 wierszyków, zagadek oraz terapeutycznych łamigłówek. Głoski tylnojęzykowe k, g, h Moduł przeznaczony jest do zajęć terapeutycznych, których zadaniem jest opanowanie przez dziecko poprawnej wymowy głosek tylnojęzykowych oraz wykorzystywanie ich na co dzień w mowie. Czasami niepoprawna realizacja głosek k, g, ki, gi wśród dzieci jest przejściowa, lecz nawet chwilowe problemy mogą powodować problemy w nabywaniu pozostałych głosek na etapie rozwoju mowy. Bardzo często dzieci pomijają głoski k, g lub zamieniają je na t, d, h. Moduł ten pomoże w poprawnej wymowie podanych głosek i wyeliminuje powstające błędy wymowy. W związku z tym, że głoski te pojawiają się u dzieci wcześniej niż pozostałe głoski, dostępny materiał jest dostosowany do młodszych dzieci. Oczywiście większość materiału zawartego w module "Głoski tylnojęzykowe" zawiera tzw. czystość fonetyczną - podobnie jak w pozostałych modułach związanych z głoskami. Moduł podzielony został na 4 części. Trzy części odpowiedzialne są głoski (k, g, h), natomiast czwarta odpowiada różnicowaniu głosek tylnojęzykowych. Zaletą modułu jest to, że posiada metodycznie poprawną kolejność wprowadzania konkretnych ćwiczeń. Dodatkowo w początkowej fazie terapii pomijane jest różnicowanie głosek oraz nie są wykorzystywane trudne dla małego dziecka zbitki spółgłoskowe. Ponad to w module dostępnych jest ponad 100 ekranów z ćwiczeniami, oraz (podobnie jak w pozostałych modułach) dostępnych jest wiele kart pracy. Trening logopedyczny Moduł przeznaczony jest do przeprowadzania ćwiczeń wstępnych. Gdy przeprowadzona zostanie diagnoza logopedyczna i terapeuta pozna problemy, z jakimi boryka się dziecko, to powinien skorzystać z tego modułu. W module "trening logopedyczny" znajduje się wiele ćwiczeń przygotowanych do terapii różnych wad wymowy. Przeznaczeniem modułu jest przygotowanie do właściwej pracy logopedycznej. W zaprezentowanych ćwiczeniach położono nacisk na ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia narządów artykulacyjnych i ćwiczeń fonacyjnych. Dodatkowo w materiale znajdują się ćwiczenia związane z funkcjami psychicznymi, które zostały dodane w taki sposób, by nie wpływały znacząco na trzy główne kategorie ćwiczeń. Często pojawiają się one jako nagrody za wykonane ćwiczenia. Dziecko będzie miało za zadanie wykonywanie różnorodnych ćwiczeń, wśród których można wyróżnić: układanie puzzli, odszukiwanie szczegółów w obrazkach, łączenie punktów, układanie wzorów geometrycznych, klasyfikacja elementów, rozpoznawanie przedmiotów po ich cieniach, dobieranie par i zapamiętywanie ich położenia, powtarzanie zdań. Wszystkie dostępne ćwiczenia są interaktywne, które z pewnością zachęcą do pracy wszystkie dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolny. Dla każdego dziecka można dostosować indywidualnie liczbę ćwiczeń oraz ich typ. Gdyby nie było potrzeby indywidualnego dostosowania ćwiczeń dla konkretnej wady wymowy, można skorzystać z zestawu gotowych ćwiczeń. Zawartość modułu Trening logopedyczny ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia usprawniające motorykę narządów artykulacyjnych ćwiczenia fonacyjne nowe, ciekawe programy narzędziowe, seria zdjęć instruktażowych dla terapeuty i dziecka czynniki motywujące np. gry

Sklep: Arante.pl

eduSensus Logopedia - pakiet poszerzony + gratis drukarka oraz gra logopedyczna + bezpłatny transport kurierem - 2832460842

2699,00 zł

eduSensus Logopedia - pakiet poszerzony + gratis drukarka oraz gra logopedyczna + bezpłatny transport kurierem YOUNG DIGITAL PLANET

Kategorie > Medyczne > Programy logopedyczne

Young Digital Planet SA to światowej klasy producent komputerowych programów edukacyjnych (seria EuroPlus+, eduROM) oraz najpopularniejszych w Polsce programów wspomagających terapię logopedyczną. Programy z serii eduSensus uatrakcyjniają i uprzyjemniają terapię logopedyczną i terapeutyczną oraz dodatkowo zwiększają motywację dzieci do ćwiczeń. Logopedia w wersji 2.0 wprowadza wiele zmian korzystnych dla użytkownika. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem firmy YOUNG DIGITAL PLANET. W roku 2008, 2009, 2010, 2011, 2013, 2014 i 2015 zostaliśmy wyróżnieni tytułem dystrybutora roku. Nikt wcześniej nie został wyróżniony tyle razy! Przy zamawianiu oprogramowania istnieje możliwość skorzystania z dofinansowania PFRON. W naszym sklepie bezproblemowo wykorzystasz środki przyznane z PFRON jak i środki unijne.   eduSensus Logopedia pakiet poszerzony - wersja 2.0 wprowadza wiele zmian, szczególnie przydatnych użytkownikom programu. Główną zmianą jest wprowadzenie interfejsu fonicznego, który zastąpił Kalibrator dźwięków. Dzięki temu rozwiązaniu jakość dźwięku jest jeszcze lepsza. Zwiększona została również liczba ćwiczeń i zadań, wprowadzono słowniczek, który opisuje dziecku dane pojęcie/wyraz. Słowniczek dodatkowo zawiera ilustrację lub zdjęcie związane z trudnym wyrazem. Zmianie uległ również interfejs graficzny, który teraz jest przyjaźniejszy dla użytkownika. W wersji 2.0 wprowadzono dodatkowo następujące programy: szereg szumiący: moduł profesjonalny, szereg syczący: moduł profesjonalny, szereg ciszący: moduł profesjonalny oraz moduł głoski r, l: moduł profesjonalny. Obecnie pakiet poszerzony zawiera 12 programów do diagnozy i terapii logopedycznej . Powszechnie wiadomo, że terapia dziecka z wadą wymowy wymaga wielu żmudnych ćwiczeń, podczas których mały pacjent nierzadko się zniechęca. W wykonywaniu wielokrotnie powtarzających się czynności, odciążyć logopedę może komputer. Dziecko, mając kontakt z komputerem, pracuje znacznie chętniej, gdyż kojarzy terapię głównie z zabawą. Każdy kto zakupi program przez stronę sklepu otrzyma GRATIS planszową grę logopedyczną: Ślimak - Czterolistna koniczynka. Ma ona na celu poprawienie, przez dziecko wymowy głosek (sz, ż(rz), cz, dż, ś, ź, ć, dź), poszerzenie słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Więcej informacji o grze można znaleźć na stronie www.arante.pl/slimak-czterolistna-koniczynka.html. Program Logopedia - Pakiet Poszerzony - uznany został za wyrób medyczny. Spełnia wymagania europejskiej Dyrektywy dla Wyrobów Medycznych 93/42/EEC i odpowiadającej jej polskiej normy PN-EN ISO 13485:2004 Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom środowiska logopedów, opracowano kompleksowy multimedialny pakiet programów do diagnozy i terapii logopedycznej LOGOPEDIA, dodatkowo wzbogacony o aplikację zarządzającą (tzw. Aplikacja logopedy, która dodatkowo posiada wbudowany moduł Badanie mowy ). W ramach poszerzonego pakietu "LOGOPEDII" wchodzą następujące programy: Szereg ciszący: ś, ź, ć, dź Szereg syczący: s, z, c, dz Szereg szumiący: sz, ż, cz, dż Szereg ciszący: moduł profesjonalny Szereg syczący: moduł profesjonalny Szereg szumiący: moduł profesjonalny Różnicowanie szeregów Głoska r Głoski r, l: moduł profesjonalny Sfonem - program do terapii słuchu fonemowego, (nowa wersja) Echokorektor - program do terapii jąkania (nowa wersja) Mowa bezdźwięczna Dodatkowo w pakiecie klient otrzymuje program zarządzający: Aplikacja logopedy z wbudowanym modułem Badanie mowy zawierającym ponad 700 ilustracji ,a także profesjonalny mikrofon i zestaw tradycyjnych pomocy dydaktycznych . W pakiecie poszerzonym: drukarka laserowa gratis !!! Porównanie zawartości poszczególnych pakietów programu eduSensus Logopedia: Opis programów Aplikacja Logopedy Program umożliwia rejestrację pacjentów, zapisywanie wyników diagnozy logopedycznej oraz śledzenie postępów w terapii. Logopeda ma możliwość zapisywania w aplikacji dźwięków nagranych zarówno podczas diagnozy logopedycznej, jak i późniejszych zajęć terapeutycznych. W aplikacji mogą być również przechowywane wszystkie nagrane przez dziecko podczas zajęć terapeutycznych dźwięki (tzw. zapis z sesji z komputerem). W każdym momencie terapii, logopeda będzie mógł wrócić do poprzednio nagranego materiału. Aplikacja terapeuty zawiera moduł diagnostyczny, który pozwala na określenie potencjału artykulacyjnego pacjentów. Dodatkowo pozwala na dokładny opis budowy i sprawności narządów mowy, określenie akcentu, intonacji oraz określenia umiejętności czytania i pisania. Część aplikacji przeznaczona do diagnozy logopedycznej zawiera ankietę, w której logopeda zapisuje wyniki badania budowy i sprawności narządów mowy. Wyniki tej ankiety można wydrukować. Logopeda może również zbadać mowę opowiadaniową korzystając z załączonych w Aplikacji logopedy obrazków sytuacyjnych, jak również zdiagnozować stopień opanowania czytania i pisania. Po zakończeniu diagnozy logopedycznej, logopeda będzie mógł założyć kartotekę każdych następnych zajęć, zapisując w niej nagrania pacjenta, uwagi i wskazania do dalszej terapii. W każdej chwili logopeda będzie mógł otworzyć taką "kartotekę" wybranych zajęć lub diagnozy logopedycznej i odsłuchać nagrane wtedy wyrazy. Jest to, więc niezwykle przydatna w pracy logopedy "dokumentacja" diagnostyczno-terapeutyczna. Nowości w Aplikacji logopedy w wersji 2.0. nowy, jeszcze bardziej intuicyjny interfejs programu narzędzia pozwalające na profesjonalne zarządzanie pracą terapeuty wzory przydatnych dokumentów (m.in. Karta Indywidualnych Potrzeb Ucznia) możliwość tworzenia i zarządzania rozbudowanymi bazami pacjentów rozbudowany moduł diagnostyczny aplikację do kontroli postępów terapii mechanizm pozwalający na nagranie i opisanie dowolnej liczby dźwięków możliwość zlecania prac domowych umieszczonych w Portalu eduSensus.pl W Aplikacji logopedy znajdują się również gotowe do wydruku szablony skierowań do różnych specjalistów, szablon opinii logopedycznej, diagnozy logopedycznej i zaleceń do pracy w domu. Szereg ciszący, syczący, szumiący Szereg ciszący służy do diagnozy i terapii głosek ś, ź, ć, dź. Głoski te albo są zniekształcane, albo zamieniane na ich twarde odpowiedniki jak: s, z, c, dz. Szereg syczący służy do diagnozy i terapii głosek s, z, c, dz. U dzieci najczęściej spotyka się zamianę tych głosek na: ś, ź, ć, dź albo na dźwięki pośrednie pomiędzy twardymi a miękkimi. Szereg szumiący służy do diagnozy i terapii głosek sz, ż, cz, dż. W praktyce głoski te najczęściej są zamieniane na ich łatwiejsze odpowiedniki z pozostałych dwóch szeregów: ciszącego i syczącego, bądź deformowane; np. sz jest zastępowane przez s lub ś. Moduł Szeregu zawiera materiał ćwiczeniowy przeznaczony do każdego etapu terapii głoski. Na początku terapii głoska ćwiczona jest w izolacji. Ćwiczenie polega na wymawianiu przez pacjenta do mikrofonu wywołanej głoski, w wyniku czego następuje reakcja programu na natężenie dźwięku. Następnie głoska utrwalana jest w sylabach i logotomach. Pacjent słucha wzorcowej wymowy lektora, nagrywa sylabę lub logotom i odsłuchuje swojego nagrania. Gdy poprawnie wymówi żądany dźwięk (nagrania weryfikuje logopeda), włącza słoneczko, co jest równoznaczne z nagrodą w postaci animacji. Każdy wysiłek dziecka jest więc nagradzany. Kolejne etapy terapii to: ćwiczenia głoski w wyrazach jedno- i dwusylabowych z daną głoską w nagłosie, w wyrazach dwusylabowych i trzysylabowych z głoską w śródgłosie, w wyrazach dwusylabowych i trzysylabowych z głoską w wygłosie, w zestawieniach dwuwyrazowych z daną głoską i w zdaniach z daną głoską. Następnie głoska ta utrwalana jest w tekście. Każda część ćwiczeniowa zawiera dziesiątki ilustracji i animacji, układanek, kolorowanek, puzzli, gier wspomagających terapię. Istnieje również możliwość nagrania głosu pacjenta (po uprzednim wysłuchaniu wymowy wzorcowej) i odsłuchania nagrania na każdym etapie terapii. Dzięki temu pacjent uświadomi sobie swój sposób wymowy. Każde poprawne nagranie premiowane jest włączeniem się animacji lub możliwością zagrania w grę lub ułożenia układanki. W programie zastosowano dodatkowe uatrakcyjnienie ćwiczeń w postaci wymienialnych ilustracji i ćwiczeń. Zdarza się, że dany etap terapii trwa dość długo i istnieje konieczność wielokrotnego wykorzystania jednego ćwiczenia. Aby dziecko nie czuło znużenia wykonywaniem ciągle tego samego zadania, po każdym wejściu na stronę bądź "zresetowaniu" ćwiczenia, na stronie wyświetlana jest inna ilustracja. Dziecko będzie więc miało wrażenie, że wykonuje inne ćwiczenie. Na wielu stronach umieszczone zostały pliki zawierające wszystkie obrazki w wersji czarno-białej. Pliki te można wydrukować i wręczyć pacjentowi po zajęciach jako zadanie domowe. Niezwykle istotną cechą programu jest zachowanie tzw. czystości fonetycznej materiału wyrazowego. Wyrazy do terapii zostały dobrane w taki sposób, aby nie zawierały głosek konkurencyjnych, np. z różnych szeregów i żeby w początkowej fazie terapii głoski nie pojawiły się wyrazy zawierające zbitki spółgłoskowe. Wyrazy ćwiczeniowe nie zwierają również wygłosowej pozycji głosek dźwięcznych. Ta cecha programu zasadniczo odróżnia go od większości pomocy logopedycznych dostępnych na rynku. Szereg ciszący, syczący, szumiący - moduły profesjonalne Moduły profesjonalne zawierają dodatkowe profesjonalne ćwiczenia przeznaczone do terapii szeregu ciszącego, syczącego oraz szumiącego. Ćwiczenia interaktywne pozwalają na urozmaicenie i uzyskanie lepszych wyników w terapii. Wprowadzenie modułów profesjonalnych zwiększa liczbę nagrań, zadań oraz materiałów dostępnych dla logopedów w trakcie przeprowadzania terapii. Wszystkie dostępne ćwiczenia mogą zostać wykorzystane na każdym etapie wywoływania, utrwalania i automatyzacji głoski. Zawartość każdego z modułów profesjonalnych Różnorodne ćwiczenia związane z poszczególnymi głoskami Zestaw zadań poświęconych różnicowaniu głosek w obrębie ćwiczonego zakresu Ćwiczenia uwzględniające zróżnicowany poziom umiejętności pacjenta Terapia głosek r, l - moduł profesjonalny jest modułem przeznaczonym do terapii głoski l i r. Zawiera zestaw ćwiczeń związanych z głoskami. Zestaw zadań do terapii głoski l Bogaty pakiet nowych, atrakcyjnych ćwiczeń związanych z głoskami na każdym etapie terapii Doskonałe wsparcie w terapii rotacyzmu i lambdacyzmu Różnicowanie szeregów Różnicowanie szeregów służy do diagnozy i terapii umiejętności różnicowania głosek trzech szeregów. Jest to najtrudniejszy etap w terapii logopedycznej. Najefektywniej przebiega ono w zabawie. Podobnie jak w przypadku trzech opisanych powyżej programów służących do terapii głosek poszczególnych szeregów każda część ćwiczeniowa zawiera wiele ilustracji i animacji, układanek, kolorowanek, puzzli, gier wspomagających terapię. Tu również istnieje możliwość nagrania głosu pacjenta (po uprzednim wysłuchaniu wymowy wzorcowej) i odsłuchania nagrania na każdym etapie terapii. Analogicznie jak w przypadku terapii poszczególnych szeregów, w programie zastosowano dodatkowe uatrakcyjnienie w postaci wymienialnych ilustracji i ćwiczeń. Na wielu stronach umieszczone zostały pliki zawierające wszystkie obrazki w wersji czarno-białej. Pliki te można wydrukować i wręczyć pacjentowi po zajęciach jako zadanie domowe. Program Sfonem Program Sfonem należy do analitycznych programów logopedycznych, umożliwia bowiem badanie słuchu fonemowego u dzieci. Przeprowadzany za pomocą programu test sprawdza, czy badana osoba słyszy różnicę pomiędzy określonymi opozycjami fonemowymi (koza:kosa, zebra:żebra itp.). Program służy także kształceniu słuchu fonemowego, a zatem ćwiczeniu sprawności słyszenia. W programie, każdemu wypowiadanemu przez komputer słowu przypisana jest kolorowa ilustracja. Połączenie przez dziecko obrazka z odpowiadającym mu słowem sugeruje poprawność procesu słyszenia. Użycie kolorowych ilustracji oraz umożliwienie emisji naturalnego głosu sprawia, że program może być również wykorzystany w innej - edukacyjnej - pracy z dziećmi. Głoska "r" Głoska "r" to program do terapii rerania, które jest wadą wymowy polegającą na nieprawidłowej realizacji głoski r. W terapii głoski r zastosowano inną, odpowiednią do terapii rotacyzmów kolejność wprowadzania wyrazów. Na początku terapii uczeń musi przejść ćwiczenia wstępne, w których wykorzystano dźwięki pomocnicze do wywołania głoski r. Następnie przechodzi do ćwiczeń dźwiękowych wspomagających wymowę r w grupach spółgłoskowych tr i dr, pr i br, kr i gr, wr i fr w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. Kolejnym etapem są ćwiczenia głoski r między samogłoskami, w wygłosie, w nagłosie przed spółgłoską, w nagłosie przed samogłoską, a następnie głoska ćwiczona jest w izolacji. Program Echokorektor Echokorektor jest programem wykorzystywanym w terapii jąkania. Został on oparty na metodzie Echo. Istotą tej metody jest mówienie w sposób zsynchronizowany z własnym echem opóźnionym o 0,1 - 0,3 sek. - dzięki temu niepłynność artykulacji nie pojawia się. Praca z Echokorektorem polega na wypowiadaniu do mikrofonu słów, zdań i zwrotów ćwiczeniowych. Komputer, po odpowiednim przetworzeniu dźwięku z mikrofonu, "wysyła" go do słuchawek ćwiczącego. Osoba poddawana terapii słyszy w słuchawkach własny głos opóźniony o zadany interwał czasowy. Echokorektor korzysta z cyfrowego dźwięku, który zapisywany jest do pamięci komputera. Dzięki temu zapewnia on nienaganną pracę i wysoką, niezmienną w czasie eksploatacji jakość dźwięku. Mowa bezdźwięczna Mowa bezdźwięczna program do terapii głosek szczelinowych, zwarto-szczelinowych i zwartych jest przeznaczony dla logopedów prowadzących zajęcia logopedyczne z dziećmi mającymi problemy z realizacją spółgłosek dźwięcznych. Ze względu na obszerność ujęcia tej problematyki można go uznać za pierwszą tego typu propozycję multimedialną na rynku. Program Mowa bezdźwięczna doskonale sprawdza się jako program wspierający terapię mowy bezdźwięcznej, zarówno całkowitej, jak i częściowej. Wymowa bezdźwięczna jest problemem, z którym logopedzi stykają się bardzo często. Zaburzenie to stanowi rodzaj dyslalii polegający na braku lub błędnej realizacji spółgłosek dźwięcznych i częstym zastępowaniu ich odpowiednikami bezdźwięcznymi. Na program składa się czternaście jednostek tematycznych związanych z terapią mowy bezdźwięcznej: część wstępna i (lub) podsumowująca terapię, zawierająca ćwiczenia, które mogą być zastosowane w wybranym przez terapeutę momencie terapii oraz trzynaście części szczegółowych, poświęconych konkretnym głoskom ubezdźwięcznianym. Ustalona w ten sposób kolejność lekcji terapeutycznych w programie wpłynęła na odpowiedni dobór słownictwa. Program jest przemyślany ortofonicznie i uwzględnia zasadę gradacji trudności. Lekcje terapeutyczne w programie Mowa bezdźwięczna przygotowane są według podobnego schematu: każda strona przeznaczona jest do ćwiczenia innego etapu terapii głoski. Mowa bezdźwięczna to program w znaczący sposób uatrakcyjniający terapię logopedyczną częściowej lub całkowitej wymowy bezdźwięcznej. Program może być także uzupełnieniem ćwiczeń w innych zaburzeniach mowy. Niektóre ćwiczenia zawarte w programie mogą również mieć zastosowanie w terapii pedagogicznej i innych zajęciach z dziećmi, podczas których jest możliwe korzystanie z komputera. Zalecane wymagania techniczne Logopedia 2.0 Pakiet Poszerzony: System operacyjny: Windows XP/Vista/7/8.x/10 (32- oraz 64 bitowe) Procesor: 2.8 GHz Pamięć RAM: 1 GB (dla systemów 32-bitowych) lub 2 GB (dla systemów 64-bitowych) karta grafiki pracująca z rozdzielczością 1024x768 napęd DVD 16-bitowa karta dźwiękowa głośniki lub słuchawki Interfejs foniczny z podłączonym mikrofonem (dostarczany wraz z programem) mysz port USB 2.0 Adobe Flash Player

Sklep: Arante.pl

eduSensus Logopedia - pakiet podstawowy + książki + bezpłatny transport kurierem - 2832460753

1449,00 zł

eduSensus Logopedia - pakiet podstawowy + książki + bezpłatny transport kurierem YOUNG DIGITAL PLANET

Kategorie > Medyczne > Programy logopedyczne

Young Digital Planet SA to światowej klasy producent komputerowych programów edukacyjnych (seria EuroPlus+, eduROM) oraz najpopularniejszych w Polsce programów wspomagających terapię logopedyczną, m.in. Logo-gry, Sfonem, Echokorektor, Mówiące obrazki. Programy z serii eduSensus uatrakcyjniają i uprzyjemniają terapię, a przede wszystkim zwiększają motywację dzieci do ćwiczeń. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem firmy YOUNG DIGITAL PLANET. W roku 2008, 2009, 2010, 2011, 2013, 2014 i 2015 zostaliśmy wyróżnieni tytułem dystrybutora roku. Nikt wcześniej nie został wyróżniony tyle razy! Przy zamawianiu oprogramowania istnieje możliwość skorzystania z dofinansowania PFRON. W naszym sklepie bezproblemowo wykorzystasz środki przyznane z PFRON jak i środki unijne.  OFERTA LIMITOWANA Do każdego programu dołączana jest dwustronna plansza Narządy mowy/Układ oddechowy o rozmiarze 61 cm x 86 cm.   Najnowsza wersja programu Logopedia pakiet podstawowy - wersja 2.0.   PROMOCJA Do każdego zakupionego programu dodajemy gratis 2 książki: - 100 tekstów do ćwiczeń logopedycznych - Płynne i potknięte przygody pszczółki Basi EduSensus Logopedia pakiet podstawowy - wersja 2.0 wprowadza wiele zmian, szczególnie przydatnych użytkownikom programu. Główną zmianą jest wprowadzenie interfejsu fonicznego, który zastąpił Kalibrator dźwięków. Dzięki temu rozwiązaniu jakość dźwięku jest jeszcze lepsza. Zwiększona została również liczba ćwiczeń i zadań, wprowadzono słowniczek, który opisuje dziecku dane pojęcie/wyraz. Słowniczek dodatkowo zawiera ilustrację lub zdjęcie związane z trudnym wyrazem. Zmianie uległ również interfejs graficzny, który teraz jest przyjaźniejszy dla użytkownika. Powszechnie wiadomo, że terapia dziecka z wadą wymowy wymaga wielu żmudnych ćwiczeń, podczas których mały pacjent nierzadko się zniechęca. W wykonywaniu wielokrotnie powtarzających się czynności, odciążyć logopedę może komputer. Dziecko, mając kontakt z komputerem, pracuje znacznie chętniej, gdyż kojarzy terapię głównie z zabawą. Program Logopedia uznany został za wyrób medyczny. Spełnia wymagania europejskiej Dyrektywy dla Wyrobów Medycznych 93/42/EEC i odpowiadającej jej polskiej normy PN-EN ISO 13485:2004 Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom środowiska logopedów, opracowano kompleksowy multimedialny pakiet programów do diagnozy i terapii logopedycznej LOGOPEDIA, dodatkowo wzbogacony o aplikację zarządzającą (tzw. Aplikacja logopedy, która dodatkowo posiada wbudowany moduł Badanie mowy ). W ramach podstawowego pakietu "LOGOPEDII" dostępnych jest pięć aplikacji: Szereg ciszący: ś, ź, ć, dź, Szereg syczący: s, z, c, dz, Szereg szumiący: sz, ż, cz, dż. Różnicowanie szeregów, Głoska r, Dodatkowo w pakiecie klient otrzymuje program zarządzający: " Aplikacja logopedy z wbudowanym modułem Badanie mowy zawierającym ponad 700 ilustracji ", a także profesjonalny mikrofon oraz zestaw tradycyjnych pomocy dydaktycznych . Porównanie zawartości poszczególnych pakietów programu eduSensus Logopedia: Opis modułów eduSensus Logopedia: Aplikacja Logopedy Program umożliwia rejestrację pacjentów, zapisywanie wyników diagnozy logopedycznej oraz śledzenie postępów w terapii. Logopeda ma możliwość zapisywania w aplikacji dźwięków nagranych zarówno podczas diagnozy logopedycznej, jak i późniejszych zajęć terapeutycznych. W aplikacji mogą być również przechowywane wszystkie nagrane przez dziecko podczas zajęć terapeutycznych dźwięki (tzw. zapis z sesji z komputerem). W każdym momencie terapii, logopeda będzie mógł wrócić do poprzednio nagranego materiału. Aplikacja terapeuty zawiera moduł diagnostyczny, który pozwala na określenie potencjału artykulacyjnego pacjentów. Dodatkowo pozwala na dokładny opis budowy i sprawności narządów mowy, określenie akcentu, intonacji oraz określenia umiejętności czytania i pisania. Część aplikacji przeznaczona do diagnozy logopedycznej zawiera ankietę, w której logopeda zapisuje wyniki badania budowy i sprawności narządów mowy. Wyniki tej ankiety można wydrukować. Logopeda może również zbadać mowę opowiadaniową korzystając z załączonych w Aplikacji logopedy obrazków sytuacyjnych, jak również zdiagnozować stopień opanowania czytania i pisania. Po zakończeniu diagnozy logopedycznej, logopeda będzie mógł założyć kartotekę każdych następnych zajęć, zapisując w niej nagrania pacjenta, uwagi i wskazania do dalszej terapii. W każdej chwili logopeda będzie mógł otworzyć taką "kartotekę" wybranych zajęć lub diagnozy logopedycznej i odsłuchać nagrane wtedy wyrazy. Jest to, więc niezwykle przydatna w pracy logopedy "dokumentacja" diagnostyczno-terapeutyczna. W Aplikacji logopedy znajdują się również gotowe do wydruku szablony skierowań do różnych specjalistów, szablon opinii logopedycznej, diagnozy logopedycznej i zaleceń do pracy w domu. Nowości w Aplikacji logopedy w wersji 2.0. nowy, jeszcze bardziej intuicyjny interfejs programu narzędzia pozwalające na profesjonalne zarządzanie pracą terapeuty wzory przydatnych dokumentów (m.in. Karta Indywidualnych Potrzeb Ucznia) możliwość tworzenia i zarządzania rozbudowanymi bazami pacjentów rozbudowany moduł diagnostyczny aplikację do kontroli postępów terapii mechanizm pozwalający na nagranie i opisanie dowolnej liczby dźwięków możliwość zlecania prac domowych umieszczonych w Portalu eduSensus.pl     Szereg ciszący, syczący, szumiący Szereg ciszący służy do diagnozy i terapii głosek ś, ź, ć, dź. Głoski te albo są zniekształcane, albo zamieniane na ich twarde odpowiedniki jak: s, z, c, dz. Szereg syczący służy do diagnozy i terapii głosek s, z, c, dz. U dzieci najczęściej spotyka się zamianę tych głosek na: ś, ź, ć, dź albo na dźwięki pośrednie pomiędzy twardymi a miękkimi. Szereg szumiący służy do diagnozy i terapii głosek sz, ż, cz, dż. W praktyce głoski te najczęściej są zamieniane na ich łatwiejsze odpowiedniki z pozostałych dwóch szeregów: ciszącego i syczącego, bądź deformowane; np. sz jest zastępowane przez s lub ś. Moduł Szeregu zawiera materiał ćwiczeniowy przeznaczony do każdego etapu terapii głoski. Na początku terapii głoska ćwiczona jest w izolacji. Ćwiczenie polega na wymawianiu przez pacjenta do mikrofonu wywołanej głoski, w wyniku czego następuje reakcja programu na natężenie dźwięku. Następnie głoska utrwalana jest w sylabach i logotomach. Pacjent słucha wzorcowej wymowy lektora, nagrywa sylabę lub logotom i odsłuchuje swojego nagrania. Gdy poprawnie wymówi żądany dźwięk (nagrania weryfikuje logopeda), włącza słoneczko, co jest równoznaczne z nagrodą w postaci animacji. Każdy wysiłek dziecka jest więc nagradzany. Kolejne etapy terapii to: ćwiczenia głoski w wyrazach jedno- i dwusylabowych z daną głoską w nagłosie, w wyrazach dwusylabowych i trzysylabowych z głoską w śródgłosie, w wyrazach dwusylabowych i trzysylabowych z głoską w wygłosie, w zestawieniach dwuwyrazowych z daną głoską i w zdaniach z daną głoską. Następnie głoska ta utrwalana jest w tekście. Każda część ćwiczeniowa zawiera dziesiątki ilustracji i animacji, układanek, kolorowanek, puzzli, gier wspomagających terapię. Istnieje również możliwość nagrania głosu pacjenta (po uprzednim wysłuchaniu wymowy wzorcowej) i odsłuchania nagrania na każdym etapie terapii. Dzięki temu pacjent uświadomi sobie swój sposób wymowy. Każde poprawne nagranie premiowane jest włączeniem się animacji lub możliwością zagrania w grę lub ułożenia układanki. W programie zastosowano dodatkowe uatrakcyjnienie ćwiczeń w postaci wymienialnych ilustracji i ćwiczeń. Zdarza się, że dany etap terapii trwa dość długo i istnieje konieczność wielokrotnego wykorzystania jednego ćwiczenia. Aby dziecko nie czuło znużenia wykonywaniem ciągle tego samego zadania, po każdym wejściu na stronę bądź "zresetowaniu" ćwiczenia, na stronie wyświetlana jest inna ilustracja. Dziecko będzie więc miało wrażenie, że wykonuje inne ćwiczenie. Na wielu stronach umieszczone zostały pliki zawierające wszystkie obrazki w wersji czarno-białej. Pliki te można wydrukować i wręczyć pacjentowi po zajęciach jako zadanie domowe. Niezwykle istotną cechą programu jest zachowanie tzw. czystości fonetycznej materiału wyrazowego. Wyrazy do terapii zostały dobrane w taki sposób, aby nie zawierały głosek konkurencyjnych, np. z różnych szeregów i żeby w początkowej fazie terapii głoski nie pojawiły się wyrazy zawierające zbitki spółgłoskowe. Wyrazy ćwiczeniowe nie zwierają również wygłosowej pozycji głosek dźwięcznych. Ta cecha programu zasadniczo odróżnia go od większości pomocy logopedycznych dostępnych na rynku. Różnicowanie szeregów Różnicowanie szeregów służy do diagnozy i terapii umiejętności różnicowania głosek trzech szeregów. Jest to najtrudniejszy etap w terapii logopedycznej. Najefektywniej przebiega ono w zabawie. Podobnie jak w przypadku trzech opisanych powyżej programów służących do terapii głosek poszczególnych szeregów każda część ćwiczeniowa zawiera wiele ilustracji i animacji, układanek, kolorowanek, puzzli, gier wspomagających terapię. Tu również istnieje możliwość nagrania głosu pacjenta (po uprzednim wysłuchaniu wymowy wzorcowej) i odsłuchania nagrania na każdym etapie terapii. Analogicznie jak w przypadku terapii poszczególnych szeregów, w programie zastosowano dodatkowe uatrakcyjnienie w postaci wymienialnych ilustracji i ćwiczeń. Na wielu stronach umieszczone zostały pliki zawierające wszystkie obrazki w wersji czarno-białej. Pliki te można wydrukować i wręczyć pacjentowi po zajęciach jako zadanie domowe. Głoska "r" Głoska "r" to program do terapii rerania, które jest wadą wymowy polegającą na nieprawidłowej realizacji głoski r. W terapii głoski r zastosowano inną, odpowiednią do terapii rotacyzmów kolejność wprowadzania wyrazów. Na początku terapii uczeń musi przejść ćwiczenia wstępne, w których wykorzystano dźwięki pomocnicze do wywołania głoski r. Następnie przechodzi do ćwiczeń dźwiękowych wspomagających wymowę r w grupach spółgłoskowych tr i dr, pr i br, kr i gr, wr i fr w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. Kolejnym etapem są ćwiczenia głoski r między samogłoskami, w wygłosie, w nagłosie przed spółgłoską, w nagłosie przed samogłoską, a następnie głoska ćwiczona jest w izolacji. Programy działające z aplikacją logopedy, które można dodatkowo zakupić: Program Sfonem Program Sfonem należy do analitycznych programów logopedycznych, umożliwia bowiem badanie słuchu fonemowego u dzieci. Przeprowadzany za pomocą programu test sprawdza, czy badana osoba słyszy różnicę pomiędzy określonymi opozycjami fonemowymi (koza:kosa, zebra:żebra itp.). Program służy także kształceniu słuchu fonemowego, a zatem ćwiczeniu sprawności słyszenia. W programie, każdemu wypowiadanemu przez komputer słowu przypisana jest kolorowa ilustracja. Połączenie przez dziecko obrazka z odpowiadającym mu słowem sugeruje poprawność procesu słyszenia. Użycie kolorowych ilustracji oraz umożliwienie emisji naturalnego głosu sprawia, że program może być również wykorzystany w innej - edukacyjnej - pracy z dziećmi. Program Echokorektor Echokorektor jest programem wykorzystywanym w terapii jąkania. Został on oparty na metodzie Echo. Istotą tej metody jest mówienie w sposób zsynchronizowany z własnym echem opóźnionym o 0,1 - 0,3 sek. - dzięki temu niepłynność artykulacji nie pojawia się. Praca z Echokorektorem polega na wypowiadaniu do mikrofonu słów, zdań i zwrotów ćwiczeniowych. Komputer, po odpowiednim przetworzeniu dźwięku z mikrofonu, "wysyła" go do słuchawek ćwiczącego. Osoba poddawana terapii słyszy w słuchawkach własny głos opóźniony o zadany interwał czasowy. Echokorektor korzysta z cyfrowego dźwięku, który zapisywany jest do pamięci komputera. Dzięki temu zapewnia on nienaganną pracę i wysoką, niezmienną w czasie eksploatacji jakość dźwięku. Mowa bezdźwięczna Mowa bezdźwięczna program do terapii głosek szczelinowych, zwarto-szczelinowych i zwartych jest przeznaczony dla logopedów prowadzących zajęcia logopedyczne z dziećmi mającymi problemy z realizacją spółgłosek dźwięcznych. Ze względu na obszerność ujęcia tej problematyki można go uznać za pierwszą tego typu propozycję multimedialną na rynku. Program Mowa bezdźwięczna doskonale sprawdza się jako program wspierający terapię mowy bezdźwięcznej, zarówno całkowitej, jak i częściowej. Wymowa bezdźwięczna jest problemem, z którym logopedzi stykają się bardzo często. Zaburzenie to stanowi rodzaj dyslalii polegający na braku lub błędnej realizacji spółgłosek dźwięcznych i częstym zastępowaniu ich odpowiednikami bezdźwięcznymi. Na program składa się czternaście jednostek tematycznych związanych z terapią mowy bezdźwięcznej: część wstępna i (lub) podsumowująca terapię, zawierająca ćwiczenia, które mogą być zastosowane w wybranym przez terapeutę momencie terapii oraz trzynaście części szczegółowych, poświęconych konkretnym głoskom ubezdźwięcznianym. Ustalona w ten sposób kolejność lekcji terapeutycznych w programie wpłynęła na odpowiedni dobór słownictwa. Program jest przemyślany ortofonicznie i uwzględnia zasadę gradacji trudności. Lekcje terapeutyczne w programie Mowa bezdźwięczna przygotowane są według podobnego schematu: każda strona przeznaczona jest do ćwiczenia innego etapu terapii głoski. Mowa bezdźwięczna to program w znaczący sposób uatrakcyjniający terapię logopedyczną częściowej lub całkowitej wymowy bezdźwięcznej. Program może być także uzupełnieniem ćwiczeń w innych zaburzeniach mowy. Niektóre ćwiczenia zawarte w programie mogą również mieć zastosowanie w terapii pedagogicznej i innych zajęciach z dziećmi, podczas których jest możliwe korzystanie z komputera. Zalecane wymagania techniczne programu Logopedia 2.0 pakiet podstawowy: System operacyjny: Windows XP/Vista/7/8.x/10 (32- oraz 64 bitowe) Procesor: 2.8 GHz Pamięć RAM: 1 GB (dla systemów 32-bitowych) lub 2 GB (dla systemów 64-bitowych) karta grafiki pracująca z rozdzielczością 1024x768 napęd DVD 16-bitowa karta dźwiękowa głośniki lub słuchawki Interfejs foniczny z podłączonym mikrofonem (dostarczany wraz z programem) mysz port USB 2.0 Adobe Flash Player

Sklep: Arante.pl

Logopedia Wspomaganie rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji - 2825818329

25,00 zł

Logopedia Wspomaganie rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji Impuls

MetodykaPedagogika specjalnaSzkoły policealne. Szkoły wyższeFonetyka. Mowa. Wymowa. Dialekty

Współczesna szkoła stawia wysokie wymagania uczniom wstępującym w jej mury. Powszechnie wiadomo, że dziecko może z powodzeniem rozpocząć naukę w klasie I tylko wówczas, gdy istnieje względna równowaga między jego możliwościami a owymi wymaganiami. Niestety, nie wszyscy są w stanie im sprostać, dlatego coraz bardziej widoczne staje się zjawisko tzw. nierównego startu. Przemiany społeczno-gospodarcze, jakie obserwujemy w ostatnich latach, prowadzą do pogłębienia nierówności edukacyjnych. Faktem jest stale wzrastająca liczba uczniów wykazujących trudności w nauce i zachowaniu?Sytuacja ta wskazuje na wciąż aktualną potrzebę propagowania wiedzy z tej dziedziny oraz wymianę doświadczeń pomiędzy wszystkimi, którzy są odpowiedzialni za edukację swoich podopiecznych. Temu również ma służyć niniejsza publikacja. Jej myślą przewodnią jest idea wczesnej diagnozy i pracy korekcyjno-kompensacyjnej podejmowanej wobec dzieci, u których obserwuje się pierwsze symptomy nieharmonijnego rozwoju psychomotorycznego. Bez względu na to, czy podejrzenie ryzyka dysleksji zostanie potwierdzone czy wykluczone w późniejszych badaniach specjalistycznych, podjęcie interwencji terapeutycznej jest jedynym słusznym krokiem. Nie należy się obawiać etykietowania dziecka. Konsekwencje ?przeoczenia? problemu wysoce niekorzystnie rzutują na karierę szkolną.Książka składa się z dwóch części. Pierwsza koncentruje się na teoretycznych aspektach podejmowanej tematyki. Otwiera ją tekst A. Maciarz, będący wprowadzeniem w zjawisko ryzyka dysleksji. Autorka dzieli się w nim dylematami związanymi z tym pojęciem i jego implikacjami dla praktyki oświatowej. Zagadnieniem rozpoznawania ryzyka dysleksji zajęła się A. Nowicka, analizując proces postępowania diagnostycznego. J. Lipińska-Lokś systematyzuje wiedzę na temat zasad i specyfiki pracy terapeutycznej z dziećmi. Artykuł U. Konkol jest natomiast przypomnieniem zadań, jakie ma do wypełnienia placówka przedszkolna wobec podopiecznych przejawiających trudności rozwojowe. Druga część książki ma charakter praktyczny. Stanowi zbiór tekstów poświęconych wybranym metodom pracy terapeutycznej z dziećmi z ryzyka dysleksji. W pierwszym z nich A. Rudzińska-Rogoża, poprzez analizę indywidualnego przypadku, pokazuje możliwości zastosowania teorii integracji sensorycznej J. Ayres w diagnozie i terapii dzieci z ryzyka dysleksji. E. Ćwikła z perspektywy terapeuty opisuje trudne doświadczenia szkolne ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Kolejny tekst U. Konkol prezentuje przykład optymalnej realizacji zadań związanych ze wspomaganiem rozwoju dzieci w jednym z zielonogórskich przedszkoli. E. Skorupka, akcentując znaczenie ruchu w edukacji dziecka, dzieli się propozycjami zajęć stymulujących motorykę dużą i małą. Rozważania A. Matusiak koncentrują się z kolei wokół muzyki jako znaczącego narzędzia terapeutycznego. Artykuł zawiera interesujące scenariusze zajęć muzykoterapeutycznych. Tekst autorstwa U. Kochanowskiej przedstawia założenia teoretyczne oraz wybrane rozwiązania praktyczne skutecznej, ale wciąż mało znanej metody ? glottodydaktyki przedszkolnej i szkolnej. L. Wiatrowska natomiast wprowadza czytelników w polisensoryczne metody nauki czytania i pisania. Publikację zamyka wykaz wybranej literatury i pomocy terapeutycznych, zarówno dla specjalistów, jak i rodziców.Niniejsza pozycja jest adresowana przede wszystkim do nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeutów pedagogicznych, pedagogów szkolnych oraz studentów kierunków pedagogicznych. Ze względu na jej wymiar praktyczny ? ciekawe propozycje ćwiczeń, gier i zabaw korekcyjno-kompensacyjnych zawartych w konspektach i scenariuszach zajęć ? może być również pomocą dla rodziców, którzy chcą się aktywnie włączyć w oddziaływania profilaktyczno-terapeutyczne wobec własnych pociech.

Sklep: Booknet.net.pl

Logopedia Wspomaganie rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji - 1897922032

23,89 zł

Logopedia Wspomaganie rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji impuls

Podręczniki szkolne

Współczesna szkoła stawia wysokie wymagania uczniom wstępującym w jej mury. Powszechnie wiadomo, że dziecko może z powodzeniem rozpocząć naukę w klasie I tylko wówczas, gdy istnieje względna równowaga między jego możliwościami a owymi wymaganiami. Niestety, nie wszyscy są w stanie im sprostać, dlatego coraz bardziej widoczne staje się zjawisko tzw. nierównego startu. Przemiany społeczno-gospodarcze, jakie obserwujemy w ostatnich latach, prowadzą do pogłębienia nierówności edukacyjnych. Faktem jest stale wzrastająca liczba uczniów wykazujących trudności w nauce i zachowaniu

Sklep: Madbooks.pl

Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych. Metoda Krakowska - 2822234332

63,99 zł

Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych. Metoda Krakowska Wydawnictwo Metody Krakowskiej

Literatura > Logopedia

Książka przeznaczona jest dla logopedów, psychologów, terapeutów, lekarzy, pedagogów i rodzin dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Autorka przedstawia nie tylko współczesne poglądy dotyczące spektrum autyzmu, ale przede wszystkim opisuje przebieg terapii neurobiologicznej, z której korzystać mogą wszystkie dzieci z zakłóceniami rozwoju poznawczego i językowego. Spis treści Drogi Czytelniku! Wstęp I. Klasyczne metody diagnozowania autyzmu 1. Diagnoza

Sklep: Ksiazki-medyczne.eu

szukaj w Kangoo krainaksiazek metody i narzedzia diagnostyczne w logopedii 20107497

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z krainaksiazek pl metody i narzedzia diagnostyczne w logopedii 20107497

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.085, t2=0, t3=0, t4=0.018, t=0.085

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2017 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER