krainaksiazek panie co chcesz abym czynil 20126083

- znaleziono 25 produktów w 14 sklepach

Panie, co chcesz, abym czynił? - 2825885682

27,00 zł

Panie, co chcesz, abym czynił? DEHON

Historia religii i kościoła. DuchowniKościół. Kościoły. ZakonyBiografieTeologia. WiaraRozmyślania religijne

W bogatej literaturze teologicznej nie znajdujemy całościowego opracowania teologii powołania kapłańskiego. Jeszcze trudniejsze wydaje się znalezienie opracowań dotyczących integralnie ujętego powołania kapłana zakonnego. Podjęta w niniejszej publikacji próba wydobycia teologii powołania z myśli i życia Leona Jana Dehona okazała się zasadna.Z pism Założyciela księży sercanów, odnoszących się do powołania, wyłania się konkretnie zarysowana sylwetka kapłana zakonnego (sercanina). Jest on:? pokorny ? w znaczeniu gotowości do zwyczajnych czynności duszpasterskich podejmowanych gorliwie; ? wolny od wypalenia i zniechęcenia ? ten aspekt współcześnie mocno dotyka duchownych. W koncepcji Dehona nie istnieje pojęcie zniechęcenia i wypalenia duchowego jako stanu, który miałby ogarnąć kapłana choćby na krótki czas; ? kierujący się miłością ? cnota miłości w życiu kapłana jest nadrzędną, gwarantującą dobre wypełnienie kapłańskich funkcji, niosącą satysfakcję i zadowolenie w różnych sytuacjach;? ufny względem Kościoła i przełożonych;? wierny modlitwie, zwłaszcza adoracji, która sprzyja przyswajaniu sobie uczuć Jezusa;? zdolny do trafnego diagnozowania rzeczywistości społecznych. Zdaniem Dehona nie można dążyć do świętości bez odniesienia do rzeczywistości: ?Kapłan musi być człowiekiem swojego czasu, zawsze opierającym się na Kościele, kolumnie i fundamencie prawdy, musi przemawiać językiem swojej epoki, pamiętając o studiowaniu ważnych problemów, które występują w narodzie?.

Sklep: Booknet.net.pl

Panie, co chcesz, abym czynił? - 2825104226

30,00 zł

Panie, co chcesz, abym czynił? dehon

Literatura piękna>Religijna

W bogatej literaturze teologicznej nie znajdujemy całościowego opracowania teologii powołania kapłańskiego. Jeszcze trudniejsze wydaje się znalezienie opracowań dotyczących integralnie ujętego powołania kapłana zakonnego. Podjęta w niniejszej publikacji próba wydobycia teologii powołania z myśli i życia Leona Jana Dehona okazała się zasadna.Z pism Założyciela księży sercanów, odnoszących się do powołania, wyłania się konkretnie zarysowana sylwetka kapłana zakonnego (sercanina). Jest on:

Sklep: Prolibri.pl

Panie, co chcesz, abym czynił? - 2824177257

25,50 zł

Panie, co chcesz, abym czynił? DEHON

BiografieReligiaHistoria

W bogatej literaturze teologicznej nie znajdujemy całościowego opracowania teologii powołania kapłańskiego. Jeszcze trudniejsze wydaje się znalezienie opracowań dotyczących integralnie ujętego powołania kapłana zakonnego. Podjęta w niniejszej publikacji próba wydobycia teologii powołania z myśli i życia Leona Jana Dehona okazała się zasadna.Z pism Założyciela księży sercanów, odnoszących się do powołania, wyłania się konkretnie zarysowana sylwetka kapłana zakonnego (sercanina). Jest on:

Sklep: NaszaSzkolna.pl

Panie, co chcesz, abym czynił?. Teologia powołania kapłańskiego i zakonnego. Studium na podstawie życia i pism Leona Jana Dehona (18 - 2838106542

20,87 zł

Panie, co chcesz, abym czynił?. Teologia powołania kapłańskiego i zakonnego. Studium na podstawie życia i pism Leona Jana Dehona (18 DEHON

Książki / Religia. Religioznawstwo

.

Sklep: Kumiko.pl

Panie, co chcesz, abym czynił? - 2822683006

24,67 zł

Panie, co chcesz, abym czynił? DEHON

/ Książki naukowe i popularnonaukowe / Religioznawstwo, nauki teologiczne

W bogatej literaturze teologicznej nie znajdujemy całościowego opracowania teologii powołania kapłańskiego. Jeszcze trudniejsze wydaje się znalezienie opracowań dotyczących integralnie ujętego powołania kapłana zakonnego. Podjęta w niniejszej publikacji próba wydobycia teologii

Sklep: Wieszcz.pl

Panie, co chcesz, abym czynił? - Stanisław Gruca - 2836942273

20,81 zł

Panie, co chcesz, abym czynił? - Stanisław Gruca

Książki & Multimedia > Książki

Opis - W bogatej literaturze teologicznej nie znajdujemy całościowego opracowania teologii powołania kapłańskiego. Jeszcze trudniejsze wydaje się znalezienie opracowań dotyczących integralnie ujętego powołania kapłana zakonnego. Podjęta w niniejszej publikacji próba wydobycia teologii powołania z myśli i życia Leona Jana Dehona okazała się zasadna.Z pism Założyciela księży sercanów, odnoszących się do powołania, wyłania się konkretnie zarysowana sylwetka kapłana zakonnego (sercanina). Jest on:pokorny w znaczeniu gotowości do zwyczajnych czynności duszpasterskich podejmowanych gorliwie;wolny od wypalenia i zniechęcenia ten aspekt współcześnie mocno dotyka duchownych. W koncepcji Dehona nie istnieje pojęcie zniechęcenia i wypalenia duchowego jako stanu, który miałby ogarnąć kapłana choćby na krótki czas;kierujący się miłością cnota miłości w życiu kapłana jest nadrzędną, gwarantującą dobre wypełnienie kapłańskich funkcji, niosącą satysfakcję i zadowolenie w różnych sytuacjach;ufny względem Kościoła i przełożonych;wierny modlitwie, zwłaszcza adoracji, która sprzyja przyswajaniu sobie uczuć Jezusa;zdolny do trafnego diagnozowania rzeczywistości społecznych. Zdaniem Dehona nie można dążyć do świętości bez odniesienia do rzeczywistości: Kapłan musi być człowiekiem swojego czasu, zawsze opierającym się na Kościele, kolumnie i fundamencie prawdy, musi przemawiać językiem swojej epoki, pamiętając o studiowaniu ważnych problemów, które występują w narodzie. Nazwa - Panie, co chcesz, abym czynił? Autor - Stanisław Gruca Oprawa - Miękka Wydawca - Dehon Kod ISBN - 9788375193480 Kod EAN - 9788375193480 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 14.5x20.5cm Ilość stron - 294 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-10-16

Sklep: InBook.pl

Panie, co chcesz, abym czynił? - 2844682524

21,45 zł

Panie, co chcesz, abym czynił? Wydawnictwo Księży Sercanów

Literatura / Religia

W bogatej literaturze teologicznej nie znajdujemy całościowego opracowania teologii powołania kapłańskiego. Jeszcze trudniejsze wydaje się znalezienie opracowań dotyczących integralnie ujętego powołania kapłana zakonnego. Podjęta w niniejszej publikacji próba wydobycia teologii powołania z myśli i życia Leona Jana Dehona okazała się zasadna.Z pism Założyciela księży sercanów, odnoszących się do powołania, wyłania się konkretnie zarysowana sylwetka kapłana zakonnego (sercanina). Jest on:pokorny w znaczeniu gotowości do zwyczajnych czynności duszpasterskich podejmowanych gorliwie;wolny od wypalenia i zniechęcenia ten aspekt współcześnie mocno dotyka duchownych. W koncepcji Dehona nie istnieje pojęcie zniechęcenia i wypalenia duchowego jako stanu, który miałby ogarnąć kapłana choćby na krótki czas;kierujący się miłością cnota miłości w życiu kapłana jest nadrzędną, gwarantującą dobre wypełnienie kapłańskich funkcji, niosącą satysfakcję i zadowolenie w różnych sytuacjach;ufny względem Kościoła i przełożonych;wierny modlitwie, zwłaszcza adoracji, która sprzyja przyswajaniu sobie uczuć Jezusa;zdolny do trafnego diagnozowania rzeczywistości społecznych. Zdaniem Dehona nie można dążyć do świętości bez odniesienia do rzeczywistości: Kapłan musi być człowiekiem swojego czasu, zawsze opierającym się na Kościele, kolumnie i fundamencie prawdy, musi przemawiać językiem swojej epoki, pamiętając o studiowaniu ważnych problemów, które występują w narodzie.

Sklep: Booksnet.pl

Panie, co chcesz, abym czynił? - 2843607182

18,64 zł

Panie, co chcesz, abym czynił? DEHON

Religia / Literatura religijna

W bogatej literaturze teologicznej nie znajdujemy całościowego opracowania teologii powołania kapłańskiego. Jeszcze trudniejsze wydaje się znalezienie opracowań dotyczących integralnie ujętego powołania kapłana zakonnego. Podjęta w niniejszej publikacji próba wydobycia teologii powołania z myśli i życia Leona Jana Dehona okazała się zasadna. Z pism Założyciela księży sercanów, odnoszących się do powołania, wyłania się konkretnie zarysowana sylwetka kapłana zakonnego (sercanina). Jest on: – pokorny – w znaczeniu gotowości do zwyczajnych czynności duszpasterskich podejmowanych gorliwie; – wolny od wypalenia i zniechęcenia – ten aspekt współcześnie mocno dotyka duchownych. W koncepcji Dehona nie istnieje pojęcie zniechęcenia i wypalenia duchowego jako stanu, który miałby ogarnąć kapłana choćby na krótki czas; – kierujący się miłością – cnota miłości w życiu kapłana jest nadrzędną, gwarantującą dobre wypełnienie kapłańskich funkcji, niosącą satysfakcję i zadowolenie w różnych sytuacjach; – ufny względem Kościoła i przełożonych; – wierny modlitwie, zwłaszcza adoracji, która sprzyja przyswajaniu sobie uczuć Jezusa; – zdolny do trafnego diagnozowania rzeczywistości społecznych. Zdaniem Dehona nie można dążyć do świętości bez odniesienia do rzeczywistości: „Kapłan musi być człowiekiem swojego czasu, zawsze opierającym się na Kościele, kolumnie i fundamencie prawdy, musi przemawiać językiem swojej epoki, pamiętając o studiowaniu ważnych problemów, które występują w narodzie”.

Sklep: Literacka.pl

Panie,co chcesz abym czynił? Myśli i modlitwy - 2846583553

3,53 zł

Panie,co chcesz abym czynił? Myśli i modlitwy

Religia / Literatura religijna

Każdy, kto choć w małym stopniu zetknął się z sylwetką francuskiego kapłana Leona Dehona (1843-1925), który założył Zgromadzenie Księży Najświętszego Serca Jezusowego (1878), może domyślać się, iż jego życiowym kompasem było pytanie i jednocześnie modlitwa: Panie, co chcesz, abym czynił? Słowa te były dla niego źródłem „świętego niepokoju” czyniącego jego serce wrażliwym na człowieka i świat mu współczesny. Z tej wrażliwości, którą możemy nazwać charyzmatem, narodziło się i wyrosło w ciągu 125 lat zgromadzenie zakonne żyjące duchem miłości i wynagrodzenia Najświętszemu Sercu Pana Jezusa. Zebrane tutaj myśli i modlitwy są propozycją, aby pójść wspólną drogą z człowiekiem, który może być natchnieniem dla każdego, kto poprzez życie zakonne, kapłańskie czy też powołanie świeckie pragnie szukać i pytać: Panie, co chcesz, abym czynił?

Sklep: Literacka.pl

Przemoc i mobing w szkole, w domu, w miejscu pracy. - Praca zbiorowa - 2848488173

56,42 zł

Przemoc i mobing w szkole, w domu, w miejscu pracy. - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 276. Format 16,5x23,5cm. Nazwa - Przemoc i mobing w szkole, w domu, w miejscu pracy. Oryginalny tytuł - Bullying in Different Contexts. Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN Kod ISBN - 9788301171094 Kod EAN - 9788301171094 Wydanie - 1 Rok wydania - 2012 Język - polski Tłumacz - Guzowska Małgorzata Seria wydawnicza - Resocjalizacja Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 276 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-10-16

Sklep: InBook.pl

Dla mnie żyć to Chrystus - Praca zbiorowa - 2836933281

21,84 zł

Dla mnie żyć to Chrystus - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Temat przewodni książki Dla mnie żyć to Chrystus. Materiały duszpasterskie na Triduum Paschalne koncentruje się wokół zagadnień misterium paschalnego Jezusa. Materiały zawarte w publikacji są przydatną pomocą dla tych, którzy odpowiadają za przygotowanie i przewodniczenie liturgii Triduum Paschalnego. Teksty zostały napisane przez osoby zaangażowane w ten jakże krótki okres liturgiczny. Są świadectwem tego, że ci, którzy je przygotowali, cenią sobie piękno i bogactwo celebracji. Atutem książki jest jej podział na części związane z: komentarzami biblijnymi do liturgii słowa, rozważaniami drogi krzyżowej ? ta część została ubogacona lectio divina, homiliami i tekstami do rozważań. Nazwa - Dla mnie żyć to Chrystus Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Dehon Kod ISBN - 9788375193626 Kod EAN - 9788375193626 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 12.5x20.0cm Ilość stron - 368 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Studia nad żydofilią - Stanisław Michalkiewicz - 2836967794

14,42 zł

Studia nad żydofilią - Stanisław Michalkiewicz

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Stanisław Michalkiewicz Studia nad żydofilią Sprawa zwrotu majątków, oskarżenia o antysemityzm powiązane z prześladowaniem osób i instytucji gospodarczych nieakceptujących tzw. poprawności politycznej. Działania pozaprawne i krucjata przeciwko swobodom gwarantowanym przez Konstytucję Rzeczypospolitej. Wszystkie te działania podyktowane są chęcią ograniczenia wolności słowa, wprowadzenia cenzury i powrotu do ustroju totalitarnego Nazwa - Studia nad żydofilią Autor - Stanisław Michalkiewicz Oprawa - Miękka Wydawca - Von Borowiecky Kod ISBN - 9788360748534 Kod EAN - 9788360748534 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 14.5x20.5cm Ilość stron - 111 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Hipnotyczny Marketing - 2848961480

49,40 zł

Hipnotyczny Marketing ebookpoint

Książki

Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online?"Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?"Zobacz nagranie Joe dla Złotych Myśli:   Od: Joe Vitale Wimberley, Texas, Stany Zjednoczone Drogi przyjacielu, Może to się już i Tobie przytrafiło. Nadchodzi czas w życiu każdego z nas, gdy musimy przestać martwić się o zarabianie pieniędzy z tego, co robimya zacząć myśleć o tym, jak pomóc innym. Ten czas nastał dla mnie 29 grudnia 2001 roku. To były moje 48 urodziny. To było dla mnie ważne wydarzenie. Przecież nikt z nas nie wie, ile jeszcze czasu nam zostało. Zastanawiałem się nad całym moim życiem i zdałem sobie sprawę, że choć kiedyś zmagałem się, głodowałem, a nawet zbankrutowałem , teraz jestem w punkcie, w którym życie jest piękne. Żyję w przepięknym domu w malowniczych, górzystych, wiejskich terenach w okolicach Austin, w stanie Texas. Jeżdżę luksusowymi samochodami. Mam piękną, inteligentną kobietę, która mnie kocha. Moje książki są bestsellerami. I mam wystarczająco wiele pasywnego przychodu ze wszystkiego, czego do tej pory dokonałem, że nie muszę nic już więcej robić. Życie jest piękne. Wtedy właśnie zadałem sobie pytanie, które zmieniło moje życie: Co dalej? Odpowiedź jest następująca: Nastał czas abym podzielił się prawdziwymi sekretami marketingu dla dowolnego biznesu na Ziemi. PRAWDZIWYMI sekretami? Jak widzisz, większość specjalistów od marketingu pokazuje Ci wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć zyski swojego biznesu. Jeden guru marketingu da Ci sto różnych porad. Inny zdezorientuje Cię swoim skomplikowanym słownictwem i zagmatwanymi teoriami. Inny specjalizuje się w tylko jednym aspekcie marketingu reklamach mailingowych, publicity, w sprzedaży przez Internet, w telemarketingu, w czymkolwiek. Oni wszyscy mają dobre zamiary . Ale nie dają Ci tych prawdziwych sekretów, które sprawią, że Twój biznes odniesie dziś sukces. Nie dają Ci całego systemu. Zaskoczony? Nie można ich winić, naprawdę. Jeśli powiedzą Ci wszystko co wiedzą, nie będziesz ich więcej potrzebować. Tak długo, jak długo karmią Cię małymi fragmentami swojego marketingowego tortu, Ty zawsze pozostajesz głodny i będziesz kupować od nich wiedzę kawałek po kawałku. Czy nie jesteś tym zmęczony? Przyznaj to. Kupowałem książki, kasety i magazyny również od nich. Dostawałem wnioski i porady które były przydatne. Ale nigdy jeszcze nie dostałem systemu kompletnej strategii która zadziałałaby dla mnie. Musiałem stworzyć taką dla samego siebie. Ok., wystarczy tego. Jestem gotowy, by wyjawić całą prawdę . Jestem gotowy, by powiedzieć Ci co działa w marketingu dla Twojego biznesu właśnie dziś i jestem gotowy zrobić to za niewiele więcej niż nic. Dlaczego? Oto cała historia. W 1999 roku, po cichu stworzyłem nową strategię marketingową. Nazwałem ją Marketing Gwarantowanych Zysków. Pozwoliłem trzem osobom zatrudnić mnie, bym stworzył Strategię MGZ dla nich. Zapłacili mi po 25 tysięcy dolarów każdy. W 2000 roku, zdecydowałem że pominąłem zbyt wiele osób pozostało sporo pieniędzy do zarobienia. Zdecydowałem więc, że stworzę lekcje przesyłane emailem na temat mojej Strategii MGZ. Wszyscy musieli podpisać umowy, że nie wyjawią sekretów mojej strategii generowania zysków. Tuzin osób zapłaciło mi po 2500$ każdy, aby uczestniczyć w tych zajęciach poprzez email. Pamiętam, jak pewnego dnia jeden z moich uczniów napisał mi, że miał 70% wzrost w swoich zyskach w ciągu mniej niż 90 dni. W 2001 roku obchodziłem 48 urodziny i zdecydowałem, że to czas dla mnie, abym oddał coś światu w duży, chwalebny, niezapomniany sposób. Wtedy właśnie zacząłem pisać moją najwspanialszą książkę zwaną Hipnotyczny Marketing. Ciężko mi było napisać tę książkę. Chciałem, aby była doskonała i kompletna. Chciałem, aby była tak prosta, że każdy będzie mógł ją przeczytać i wykorzystać w każdym biznesie. Nawet jeśli są na pograniczu bankructwa! Kiedy skończyłem pierwszą wersję książki, nie wiedziałem, czy była dobra czy nie. Wysłałem ją więc do paru znajomych. Otrzymałem kilka listów pełnych uznania, które dały mi przyjemny dreszcz zadowolenia i dodały pewności siebie. Na przykład: "Jeśli nie potrafisz wyciągnąć pomysłu wartego 50 000 $ z tej książki, lepiej przyłóż sobie lustro do twarzy i zobacz, czy na pewno zaparowuje. Joe odważa się bombardować Cię jednym fenomenalnym opowiadaniem, pomysłem, przykładem po drugim. Mój umysł jest przeładowany! Daję tej książce 5+ -- Yanik Silver, SurefireMarketing.com Nauczyłem się czegoś nowego na każdej stronie, a uczę się o marketingu każdego dnia od 1958 roku. "Joe Vitale zahipnotyzował mnie. Dokonał tego Hipnotycznym Marketingiem, który okazał się książką tak wciągającą, że nie mogłem przestać jej czytać. Nauczyłem się czegoś nowego na każdej stronie, a uczę się o marketingu każdego dnia od 1958 roku. Teraz, mogę tylko wzdrygać się na myśl o tych biednych duszach, które jeszcze nie nauczyły się tego, czego uczy Joe. On nie tylko oświeca, ale również robi to w taki ciepły i ujmujący sposób, że nie możesz przestać, tylko musisz przeczytać do końca tę książkę z uśmiechem w sercu i wyobrażeniami o grubych banknotach w umyśle. Dziękuję Ci Joe za ten potężny wkład w świat marketingu." -- Jay Conrad Levinson, Autor, seria Marketing Partyzancki (wydawany również w Polsce) JayConradLevinson.com Czemu miałbyś oddawać tak dużo za tak niewiele? "Joe, napisałeś arcydzieło. Skondensowałeś formułę stawania się bogatym w tylko 79 dni w 3 proste kroki, które każdy może wykonać to jest genialne! Jak wszystko co piszesz, Hipnotyczy Marketing jest wypełniony życiowymi, bezpośrednimi sposobami do wygenerowania dużych strumieni gotówki przelewających się w czyjekolwiek konto bankowe. Dziękujemy Ci za udostępnianie tego klejnotu wydawniczego. Ale daj spokój Joe Ta cena. Ty chyba żartujesz! Czemu miałbyś oddawać tak dużo za tak niewiele? To jakby sprzedawać Fort Knox po przecenie!" -- Dr. Paul Hartunian, Autor, How to Get a Million Dollars in Publicity FREE! www.PrProfits.com/ezine/   Kiedy zapominam pewnych lekcji marketingu, sięgam po książkę Hipnotyczny Marketing "Bez wątpienia, książka Joe Vitale Hipnotyczny Marketing to tak zwany musiszmieć -- musisz ją przeczytać. Joe zostawia wszystkich innych w tyle, jest całe lata świetlne przed starymi monotonnymi metodami marketingowymi. I robi to w tak prosty sposób Kiedy zapominam pewnych lekcji marketingu, sięgam po książkę Hipnotyczny Marketing, która od razu dodaje dziesiątki tysięcy dolarów do mojego biznesu. Każdy rozdział jest wart setki razy więcej niż cena tej fantastycznej publikacji. Dziękuję Joe, za udostępnianie nam tej informacji. Jeśli istniałaby Nagroda Nobla za najbardziej użyteczną informację na temat marketingu, zdecydowanie otrzymałbyś ją." John Harricharan, Zdobywca licznych nagród, Autor:When You Can Walk on Water, Take the Boat "Rób to, co mówi Hipnotyczny Marketing i staniesz się bogaty! To jest wprost genialne! Nauczyłem się czegoś, co zwiększa moje końcowe zyski za każdym razem kiedy czytam Joea. Hipnotyczny Marketing to ENCYKLOPEDIA specyficznych strategii mówiących, jak zajmować się marketingiem Twojego biznesu. Zaufaj mi. Ostatnim razem kiedy użyłem JEDNEGO z pomysłów Joea Vitale w planie marketingowym, zarobiłem 12 865 $ w ciągu jednego dnia! (A to tylko jeden z pomysłów!)" -- Kevin Hogan, Autor: Psychologia Perswazji, KevinHogan.com Jedyny sposób, w jaki mógłbyś sprawić, by Twoi czytelnicy zarabiali szybciej, to osobiście zrobić im przelew! "Zeszłej nocy skończyłem czytać Hipnotyczny Marketing i mam tylko jedno pytanie: Wybacz mi moje słownictwo, ale Joe, na litość boską, czy zostały Ci jeszcze jakiekolwiek nieodkryte sekrety? Nigdy nie widziałem nikogo odkrywającego tak wiele swoich sekretów w jednym uderzeniu takim, jak ta książka. Jedyny sposób, w jaki mógłbyś sprawić, by Twoi czytelnicy zarabiali szybciej, to osobiście zrobić im przelew! Mój ulubiony rozdział -- 29. Twoja zmieniona wersja tekstu sprzedażowego na stronie jest świetna, ale kiedy porównasz ją do poprzedniej, jest jeszcze lepsza. Również podoba mi się Twój pomysł z testem mięśniowym. To nowoczesna i fascynująca idea. Może zapoczątkujesz nowy trend z tym pomysłem!" -- Blair Warren, Autor: The Forbidden Keys to Persuasion Potrzebujesz tej książki chyba że jesteś bilionerem, którego jedyny problem to bycie zbyt bogatym. "Niesamowite! Nowa książka Joea wskazuje kompletną, żeglowną drogę dla zarówno marketingowych nowicjuszy, jak i marketingowych weteranów. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i specyficznych technik. Dodatkowo, jest tu kilka klejnotów w tej książce jak 5 sposobów, aby sprawić, że ludzie przeczytają Twojego emaila, oraz 5 sposobów, by napisać zabójczy emailowy list sprzedażowy. Każdy z tych elementów jest wart przynajmniej 10 razy tyle co cena tej książki. Potrzebujesz tej książki chyba że jesteś milionerem, którego jedyny problem to bycie zbyt bogatym. David Garfinkel, Autor: Advertising Headlines That Make You Rich, AdHeadlines.com (Opinie polskich marketerów o "Hipnotycznym Marketingu" znajdziesz na końcu tego listu) Oczywiście potem poszedłem i dokończyłem tę książkę! Sam spis treści pokazuje, jak wiele dla Ciebie jest w tej książce Krok Pierwszy: Hipnotyczny Rozgłos Rozdział 1: Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych Rozdział 2: Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO Rozdział 3: Latające karły i bohater ludowego PR-u Rozdział 4: Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu Rozdział 5: Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę Rozdział 6: Pokaż swój stanik! Rozdział 7: 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie Rozdział 8: Woda... na młyn Rozdział 9: Sprzedając krwawe gry komputerowe Rozdział 10: Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu Rozdział 11: Jak zainstalować pragnienia sukcesu w swoim umyśle Rozdział 12: Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media Rozdział 13: 10 porad, jak stać się atrakcyjnym dla mediów, od medialnej Tygrysicy Rozdział 14: Siedem praw najlepszego promotora baseballu Rozdział 15: Psychologia hipnotycznego rozgłosu Rozdział 16: Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby totalnie zawładnąć uwagą mediów Rozdział 17: Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma Rozdział 18: Niesamowity sposób o nazwie E-DR Publicity Rozdział 19: Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów Rozdział 20: 14 natychmiastowych sposobów na wysłanie Twojej informacji prasowej Rozdział 21: Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie telewizyjnym i radiowym Krok drugi: Hipnotyczne Strony WWW Rozdział 22: Klucze do hipnotycznych stron internetowych Rozdział 23: Mistrz copywritingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety Rozdział 24: Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety Rozdział 25: Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony Rozdział 26: Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony Rozdział 27: Jakie są najsilniejsze strony bezpośredniej sprzedaży w Internecie? Rozdział 28: Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata Rozdział 29: Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną Rozdział 30 Jak Inspirujący Muzyk Ludowy może stworzyć hipnotyczny serwis internetowy Rozdział 31 Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu Krok trzeci: Hipnotyczne e-maile Rozdział 32: Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać Rozdział 33: Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila Rozdział 34: Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających Rozdział 35: 5 najlepszych sposobów pisania tematów e-maili Rozdział 36: Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%? Rozdział 37: Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym Rozdział 38: Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty Rozdział 39: Jak zarobić nawet jeszcze więcej używając tego nietypowego sekretu e-mailowego Rozdział 40: Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by ludzie otworzyli Twojego e-maila? Rozdział 41: Naprawdę zabójczy hipnotyczny sales-letter, użyty w sieci i poza nią Rozdział 42: Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów BONUS #1 Specjalny ebook: "Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego?" BONUS #2 Specjalny ebook: "10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów" BONUS #3 Specjalny ebook: "Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki" BONUS #4 Specjalny ebooka: "Niebezpieczne sprzedawanie nowy sposób zwiększenia zysków" BONUS #5 Specjalny ebook: "Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy" BONUS #6 Specjalny ebook: "Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami" BONUS #7 Specjalny ebook: "Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu" Epilog: Ukrywany sekret stawania się bogatym w zaledwie 79 dni Tak więc informuję Cię, że Hipnotyczny Marketing jest już dostępny . Ale zanim go zamówisz, pozwól, że przedstawię Ci trójstopniową strategię marketingową załączoną w tej książce, która znacznie różni się od wszystkiego co do tej pory widziałeś kiedykolwiek. 1. E-DR Publicity. Tradycyjne publicity (czyli zdobywanie rozgłosu w mediach) jest egocentryczne. Twoje imię trafia do gazety albo wspomina się o Tobie w telewizji. I co z tego? To rzadko przekłada się na sprzedaż. Mój system E-DR Publicity to zdobywanie rozgłosu, który sprawia, że ludzie podejmują akcję, od razu. Sprawia, że oni robią to, czego od nich oczekujesz. Prawie nikt żywy w dzisiejszych czasach nie wie, jak tworzyć tego typu rozgłos. Ja wiem. W mojej nowej książce mówię o mężczyźnie, który będąc bez pieniędzy stworzył nowy biznes, który zyskał ogólnokrajowy rozgłos i uczynił go bogaczem. Ty też możesz to zrobić. Możesz wykorzystać E-DR Publicity za grosze a często wręcz za darmo. 2. Strony WWW generujące reakcję. Są dwa rodzaje stron internetowych, które działają: Napędzane przez informację -- i napędzane przez bezpośrednią sprzedaż. Mocno uderzające strony takie jak te, promujące moje książki, dążą do sprzedaży i robią to efektywnie. W mojej książce odkrywam strony, które zarabiają i pokazuję Ci jak kreować swoje własne - opierając się na mało znanych zasadach. To tak naprawdę bardzo proste kiedy już znasz sekrety, jak to się robi. 3. Hipnotyczne E-maile. Legendarny marketer Jay Abraham i ja rozmawialiśmy kiedyś o wiadomościach e-mail jako o słabo wykorzystywanym, ale o ogromnym potencjale narzędziu marketingowym. Wysyłałem emaile, które generowały zysk na poziomie 21 500 $ w mniej niż tydzień. W mojej nowej książce zobaczysz moje emaile jak również maile od tych, którzy zarobili grube dolary dzięki tylko i wyłącznie wiadomościom email. Tak długo jak długo masz konto w banku, możesz to zrobić. Koszt jest zerowy. Zwrot może być oszałamiający. Czy dostrzegasz już różnicę? Kiedy większość ludzi w marketingu będzie próbowała sprzedawać Ci książki, magazyny, programy, szkolenia czy cokolwiek innego, rzadko kiedy dadzą Ci kompletny system. Nie mogą. To by wyłączyło ich z biznesu. Zbankrutowaliby. A co ze mną? Jeśli jesteś obeznany z moją twórczością, wiesz że mam w sobie pragnienie dawania innym. Dlatego jestem gotowy, aby oddać Ci moje marketingowe sekrety , do których dochodziłem metodami prób i błędów, przez pot, krew i łzy, które doprowadziły mnie do bogactwa. Nie będziesz mi musiał płacić 25 000 $ za nie. Ani 2 500 $. Ani nawet 100 $. W dodatku otrzymasz również zamówisz Hipnotyczny Marketing . Zdumieją Cię one swoimi niesamowitymi poradami. Dostaniesz wszystko w plikach PDF, abyś mógł przeczytać na komputerze, lub wydrukować i czytać na łóżku, w ogrodzie lub na plaży. Ogółem, to może być najlepszy deal XXI wieku. W tym momencie, decyzja należy do Ciebie. Jeśli kupisz tę książkę, świetnie. Zarobię wystarczająco dużo pieniędzy, aby dawać na wartościowe cele, poczuję się dobrze z tym, Złote Myśli zarobią trochę pieniędzy za promocję książki, a Ty skorzystasz poznając najskuteczniejszy system marketingowy wszechczasów. Ostatecznie, Twój sukces nie zależy głównie od zewnętrznych czynników. Zależy głównie od Ciebie. Hipnotyczny marketing wskazuje Ci drogę. Jesteś gotowy ją obrać? Pozdrawiam serdecznie, Joe Vitale, Pierwszy Hipnotyczny Marketer Świata P.S. Jak dużo pieniędzy możesz zarobić z sekretami, które poznasz w Hipnotycznym Marketingu ? Szczerze: Nie wiem. Oferuję Ci młotek i sporo gwoździ. Możesz wybudować nim domek dla psa albo pałac. Decyzja należy do Ciebie. Może po prostu weź tę książkę , weź wszystkie darmowe bonusy i sam zobacz czy to jest możliwe? Czy to nie byłby najmądrzejszy wybór? P.P.S. Twoja satysfakcja z książki jest gwarantowana . Jeśli nie dostrzeżesz wartości w strategii, którą stworzyłem, przetestowałem i pokazałem w mojej nowej książce, zwróć ją, by otrzymać zwrot pieniędzy bez zbędnych pytań. Co mógłbyś stracić? To jest inwestycja w Ciebie. P.P.P.S. "Co uważają o nim Polacy?" W Stanach "Hipnotyczny Marketing" sprzedał się nakładem aż 25.000 egzemplarzy w cenie około 69 $! Jest jednak znany również w Polsce. Oto co polscy marketerzy mówią o Joe Vitale: Joe Vitale to niewątpliwie najwybitniejsza postać światowego internetowego copyrightingu. Z jego wiedzy korzystają nie tylko najlepsi profesjonaliści e-biznesu, ale także wszyscy Ci, którym marzy się sukces, a którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z wirtualnym biznesem. E-book "Hipnotyczny Marketing" to obowiązkowa lektura dla każdego praktyka marketingu perswazyjnego. Ilekroć go czytam, za każdym razem jestem zaskakiwany nowymi rzeczami, które w nim odkrywam. Jego wydanie w języku polskim będzie z pewnością przełomem, który odmieni życie wielu jego czytelników. Gdybym miał zrobić listę 5 najważniejszych dla mnie i moje biznesu e-booków, autorem 3 spośród nich byłby właśnie Vitale, a "Hipnotyczny Marketing" zajmowałby wśród nich jedno z dwóch pierwszych miejsc. Piotr M. Łabuz http://www.MarketingPerswazyjny.pl   Joe Vitale zaliczam do grona 5 zachodnich specjalistów, którzy mieli największy wpływ na mnie, moje biznesy i moje podejście do marketingu. Wiele się od niego nauczyłem, wiele jeszcze na pewno się nauczę. U Joe cenię najbardziej robienie w marketingu tego, co jest skuteczne i sprzedaje, a nie tego, co nie zostanie skrytykowane. () Piotr Majewski twórca portalu CNEB czyli Czas na e-biznes http://www.cneb.pl   () Kiedyś, dawno, dawno temu trafiłem po raz pierwszy na stronę Joe Vitalego, Mr Fire. Normalna, przeciętna strona, sporo tekstu, ale stała się rzecz dziwna... Siedzę przed komputerem, czytam tekst. Czytam i czytam, tak że zapominam o upływie czasu. Nawet nie zauważam, że jest już 3 nad ranem! Wtedy pojawia się myśl - jakim cudem jakiś amerykański potomek Włochów, potrafi mnie tak wciągnąć w czytanie strony o marketingu? Kiedy jakiś czas później w moje ręce trafia zestaw "Hypnotic Writing Secrets" Vitalego moje oczy zaczynają się otwierać... bardzo! Ale wciąż nie jestem przekonany. Pomyślałem - nikt tego w Polsce nie robi, dobrze, ja wypróbuję to na czymś niewielkim. Reklama T-shirtów. Krótka wstawka w newsletterze. Piszę do tej pory "standardowym" żargonem marketingowym, wyniki są w miarę dobre. Sprawdźmy jak zadziała hipnotic. Piszę nową wersję za pomoca narzędzi "hipnotic writing", wysyłam... i nagle zaskoczenie! Efektywność reklamy rośnie o 300%! Prawdziwy szok, ale to był dopiero początek... Mariusz Składanowski, twórca portalu Joe Monster http://psychologia-perswazji.pl   Kim jest Joe Vitale? Jest jedną z najciekawszych, najbardziej twórczych postaci w świecie współczesnego marketingu. To co odróżnia go od całej plejady marketingowych i internetowych guru to jego dokonania. Joe w ciągu kilku lat odbył drogę od pucybuta do milionera dzięki stosowaniu tego czego uczy (a to czego uczy jest miejscami zaskakujące). Joe praktycznie stworzył popularyzowane, między innymi przeze mnie, pojęcie hipnotycznego marketingu. Joe, stosując wynalezioną przez siebie metodę Hypnotic Writing, napisał kilkanaście doskonałych książek, które czyta się jednym tchem, a stosując strategie hipnotycznego marketingu umieścił kilka z nich na pozycji nr 1 w Amazon.com (raz nawet wygrał z najnowszą książką o Harrym Potterze!). Ponadto Joe w niezwykły sposób pokazuje jak przekraczać granice ustalonych schematów, czego przykładem jest jego Spiritual Marketing czyli marketing duchowy, w którym skutecznie wykorzystuje modele znane z rozwoju duchowego do realizowania pragnień i celów również kompletnie materialnych! Osobiście uwielbiam jego i jego pomysły (w końcu on mnie nauczył pisania :-) () Andrzej Batko www.nlp.pl   Przeczytaj także recenzję "Hipnotycznego Marketingu" zamieszczoną w serwisie http://www.e-biznes.pl: Recenzja ebooka "Hipnotyczny Marketing" Tak! Chciałbym nauczyć się tych prawdziwych sekretów marketingu, które pozwolą mi przestać martwić się o pieniądze. Proszę przesłać mi ebook "Hipnotyczny Marketing". Od razu dostanę również poniższe darmowe bonusy: Bonus #1: Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego? -- Odkryj taktyki, które wykorzystano, by wypromować produkt w Internecie w ciągu 24 godzin. Użyj tego samego pomysłu, by wypromować swoją stronę, bez wydawania żadnych pieniędzy. (Wartość 17$) Bonus #2: 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów -- Dowiedz się, które 10 książek o marketingu jest tak potężnych, że powinny zostać zakazane. Niektóre z nich zostały wydane prywatnie, albo są rozpowszechniane tylko w tak zwanym podziemiu - ale muszą stać się częścią Twojej biblioteki marketingowej. (Wartość 17$) Bonus #3: Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki - Wprowadź w życie siedmiostopniowy plan, który powie Ci, jak tworzyć hipnotyzujące kontrahentów wizytówki - i odkryj, dlaczego każdy musi mieć to często zaniedbywane marketingowe narzędzie. (Wartość 17$) Bonus #4: Niebezpieczne sprzedawanie - nowy sposób zwiększenia zysków - Dowiedz się, jak właściciel małego biznesu dociera do swoich docelowych klientów i sprawia, że czują się zobligowani, by kupować jego produkty. Ta metoda może zostać wykorzystana zarówno w biznesach internetowych, jak i w realu. (Wartość 17$) Bonus #5: Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy -- Joe daje Ci siedem najpotężniejszych sekretów pisania ofert pani Bernice Fitz-Gibbon, które pomogły wystrzelić sprzedaż jej klientów na orbitę. Kiedy je zobaczysz, będziesz wiedział, dlaczego ten geniusz reklamy zrewolucjonizował dziedzinę reklamy w sklepach lat 40' i 50' w USA. (Wartość 17$) Bonus #6: Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami - Zobacz list, który pokazuje bezpieczny, delikatny sposób na przeprowadzenie w sieci Hipnotycznego Marketingu, który poprowadzi do sprzedaży. Dowiesz się, co tak naprawdę oznacza marketing relacji i dlaczego jest to mądra strategia w dzisiejszym świecie. (Wartość 17$) Bonus #7: Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu - Poznaj te trzy klucze do sukcesu, które musisz wykorzystać w swoim życiu już dziś. To są zasady, według których Joe żył, by osiągnąć swój sukces, i mogą poprowadzić Cię do rezultatów w ciągu paru miesięcy. (Wartość 17$) * Rozumiem, że ta oferta zawiera 100%, bezwarunkową gwarancję satysfakcji. Jeśli nie zobaczę wartości w Hipnotycznym Marketingu, z jakiegokolwiek powodu, mogę zwrócić go i otrzymam natychmiast zwrot moich pieniędzy. W tym przypadku i tak wszystkie bonusy będą moje. Wypełnij informacje w formularzu zamówienia, a ebook zostanie przesłany Ci od razu, gdy tylko zaksięgujemy wpłatę. Twoje zamówienie jest w 100% bezpieczne.  

Sklep: Booknet.net.pl

Tarot a zdrowie - 2827698958

16,00 zł

Tarot a zdrowie Ars Scripti-2

Książki > Tarot, wróżby

Zdrowie, obok miłości i kariery to najbardziej zajmujący nas ludzi temat. Karty Tarota potrafię opisać stan zdrowia, zasygnalizować dopiero zbliżające się problemy, podpowiedzieć najlepszą terapię. Nie zastąpią ani lekarza, ani leku, ale podpowiedzą, ktry będzie najlepszy. Diagnoza zrobiona przy pomocy Tarota zawsze jest wysoce trafna, ale wymaga od tarocisty dużej odpowiedzialności i znajomości tematu. Z tego względu powstała ta książka, ktra zawiera nigdzie nie publikowane informacje nabyte w praktyce tarocisty i naturoterapeuty. Spis treści: Wstęp 1. Karty Tarota a naturalne metody leczenia 2. Wielkie Arkana a zdrowie 3. Małe Arkana a zdrowie 3.1. Buławy 3.2. Kielichy 3.3. Miecze 3.4. Denary 3.5. Karty dworskie 4. Charakterystyczne połączenia kart 4.1. Diagnostyka 4.2. Terapia 4.3. Rekonwalescencja 5. Diety w kartach Tarota 6. Rozkłady dotyczące zdrowia 6.1. Krzyż 6.2. Zdrowie 6.3. Piętnaście kart 6.4. Trjkąt Plutona 6.5. Operacja 6.6. Blokady 6.7. Mj organizm 6.8. Dieta 6.9. Witalność 6.10. Kuracja 6.11. Rozkład medyczny Zakończenie Bibliografia Ze wstępu: Karty Tarota są dokładnie takie, jak życie odwzorowują wszystko, co spotka człowieka. Pokazują rzeczy małe i rzeczy wielkie zgodnie z nazwami swoich dwch podstawowych grup Arkana Wielkie i Arkana Małe. Nie ma sfery życia, o ktrą nie można byłoby zapytać kart. Wiele lat mojej pracy z kartami na rżnym poziomie ich interpretacji dobitnie to potwierdza. Spektrum tematw i spraw, ktre interesują ludzi przychodzących do tarocistw jest wyjątkowo szerokie. W ostatnich latach wyraźnie dało się jednak zauważyć zwiększenie liczby pytań dotyczących zdrowia. To skłoniło mnie do napisania tej książki, w nadziei, że będzie ona pomocą zarwno dla profesjonalnych tarocistw w ich pracy, jak i dla amatorw, ktrzy chcą zasięgnąć informacji przy pomocy tej wyjątkowej talii kart dotyczących ich stanu zdrowia, skuteczności zastosowanej terapii czy sposobu przyspieszenia rekonwalescencji. Oczywiście karty Tarota nie zastąpią wizyty u lekarza i poddania się zaordynowanej przez niego terapii. Mogą natomiast pomc w diagnozie, szczeglnie w przypadku chorb o niejasnej etiologii, cywilizacyjnych, uwarunkowanych genetycznie (karmicznych) i przewlekłych. Odpowiednio dobrany rozkład pomoże ustalić źrdło choroby, jej ognisko (chory narząd lub układ) oraz podpowiedzieć rodzaj terapii, jak też ocenić jej skuteczność. Tarot możemy rwnież wykorzystać do oceny postępw w leczeniu i rekonwalescencji, w dobraniu najlepszego momentu na zabieg lub operację. Pomoże on rwnież określić, czy prowadzący chorego lekarz jest odpowiednim dla niego lub czy zaordynowany przez niego lek będzie tym, ktry zadziała najskuteczniej. Jeszcze inną sferą, w ktrej możemy wykorzystywać karty jest dobr odpowiedniej dla danej osoby diety oraz zabiegw wspomagających leczenie bądź rekonwalescencję. Można też dzięki nim określić, czy daną terapię można łączyć z inną, czy nie, na przykład medycynę konwencjonalną z seansami bioenergoterapii, Reiki z masażem lub homeopatię z zabiegiem operacyjnym. Nikogo nigdy nie namawiałam, ani nie zachęcałam do rozkładania kart w odniesieniu do zagadnień związanych ze zdrowiem, nikogo też same karty nie uzdrowiły, ale mam w swojej praktyce sporo przypadkw, gdy klient, usłuchawszy ich rady, poszedł do lekarza i okazywało się, że dzięki temu proces chorobowy został wychwycony na samym początku, a co za tym idzie leczenie trwało krtko, nie wymagało uciążliwej terapii i następował pełny powrt do zdrowia. Zdarzały się nawet takie przypadki, gdy wystarczała zmiana trybu życia, diety, warunkw klimatycznych, by dolegliwość w ogle nie wystąpiła. Wręcz sztandarowym przykładem takiej sytuacji jest przypadek pani Wandy. Swego czasu przyszła ona do mnie na karty i chciała, abym zrobiła jej prognozę na najbliższy rok. Wśrd wielu innych informacji pojawiła się też związana ze zdrowiem istniało duże prawdopodobieństwo wystąpienia dolegliwości związanych z nerkami, a konkretnie mgł się w nich pojawić piasek, a nawet kamienie. Poradziłam swojej klientce, aby udała się do specjalisty i zastosowała do jego rad, gdyż odpowiednia profilaktyka mogła nie dopuścić do wystąpienia choroby. Po roku pani Wanda zadzwoniła, aby umwić się na kolejną sesję Tarota. Byłam ciekawa, na ile zrealizowała się jej prognoza za ubiegły rok. Spytałam: Czy zrealizowało się to, co prognozowałam pani na ubiegły rok? O tak! Wszystko się sprawdziło, oprcz jednej rzeczy. A co się nie sprawdziło? zapytałam z zaciekawieniem. Mwiła pani, że mogę mieć problemy z nerkami, ale nic takiego nie miało miejsca. Pamiętając, że sugerowałam jej wizytę u specjalisty, zaczęłam dokładnie dociekać jak ta sprawa wyglądała. A czy była pani u lekarza? No oczywiście! Kto by zignorował taką informację! I co powiedział lekarz? Stwierdził, że na razie jest wszystko w porządku, ale przeprowadzone badania wskazują na pewną skłonność do tworzenia się piasku w nerkach, kazał zmodyfikować dietę, pić dużo płynw i przepisał lekarstwa, ktre przyjmowałam regularnie. Myślę, że dzięki temu problem, jak na razie, nie wystąpił. I oby tak było dalej podsumowałam. Tak więc korzystając z kart Tarota, można (i to jest ich największa zaleta w tej dziedzinie) uniknąć chorb i wzmocnić stan zdrowia. Pracując w tej sferze z kartami Tarota należy jednak pamiętać o jednej rzeczy: nigdy, ale to nigdy nie wolno mwić klientowi o śmierci! Jest to naganne z każdego punktu widzenia, zarwno od strony etyki ezoterycznej, jak i zwykłej, ludzkiej. Tym bardziej, że o tym decyduje Bg, a i on ma prawo zmienić zdanie. Historia ezoteryki zna takie przypadki, gdy wielki grzesznik miał umrzeć, lecz dostał jeszcze jedną szansę, by naprawić swoje grzechy, jak i takie, gdy prawdziwie Oświecony został przed swoim czasem zabrany z tej Ziemi, gdyż Bg uznał, że dość już zrobił dla innych. Nie piszę tych słw w odniesieniu do abstrakcyjnych pojęć. Choć przyjęłam ponad 15 000 osb, nigdy nikomu nie przepowiedziałam śmierci, gdyż z założenia tego nie robię (nawet jeśli jakiś nawiedzony klient mnie o to prosi), za to pracowałam z kilkudziesięcioma umarłymi, to znaczy z takimi osobami, ktrym ktoś inny przepowiedział śmierć, a oni żyli (ot, jacy nieposłuszni wzięli i nie umarli) i uwierz mi drogi Czytelniku, nigdy nie była to łatwa praca. Niech więc ta książka posłuży Ci Czytelniku do pomagania ludziom w powrocie do zdrowia lub do jego zachowania, gdyż bez dobrego samopoczucia, bez sił witalnych trudno być szczęśliwym i zadowolonym z życia. Jeśli natomiast szukasz w tej książce informacji, jak z kart wyczytać śmierć, odłż ją. Takich informacji z całą pewnością tu nie znajdziesz. I jeszcze jedna uwaga. W stosunku do moich poprzednich książek Czytelnik może znaleźć tu pewne rżnice. Nie jest to pomyłka. Zawarte w tej pozycji informacje pochodzą wyłącznie z mojej wieloletniej praktyki, a ona ma to do siebie, że najlepiej weryfikuje wszelkie teorie. Tak więc każda z opisanych przeze mnie kart i każdy ich układ przynajmniej kilkakrotnie wystąpił w rozkładach u konkretnych osb, zanim zdecydowałam się zamieścić go w tej książce. Podkreślam, że wizyta u tarocisty może wspomc leczenie, ale nigdy nie zastępuje wizyty u lekarza, ani nie zwalnia od zastosowania się do zaordynowanej przez niego terapii.

Sklep: Fraida.pl

Namaszczenie Jego Ducha - Smith Wigglesworth - 2845208010

29,33 zł

Namaszczenie Jego Ducha - Smith Wigglesworth

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Kolejny "klasyk", kazania Smith Wiggleswortha. Seria: KLASYKA RUCHU CHARYZMATYCZNEGO SPIS TREŚCI: CZĘŚĆ PIERWSZA: WIARA TO DAR NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI 1. CZYM JEST WIARA? 27 2. DRZWI DO ŻYCIA WIECZNEGO 33 3. PRZEBUDŹ SIĘ I BIERZ! 47 4. POZNANIE BOGA: KLUCZ DO WIARY 59 5. BUDOWANIE NA SŁOWIE 67 6. TRZYMAJ WZROK ZWRÓCONY NA JEZUSA 73 7. ŻYWA NADZIEJA 79 CZĘŚĆ DRUGA: WIARA W DZIAŁANIU 8. MOC MOŻLIWOŚCI 87 9. BĄDŹ NATARCZYWY 95 10. WIARA, KTÓRA UWALNIA 101 11. STAŃ SIĘ ZWYCIĘZCĄ 105 12. DZIECI OKOLICZNOŚCI CZY DZIECI WIARY? 111 13. NAPIERANIE DO ZWYCIĘSTWA 117 14. CZYNIENIE DZIEŁ JEZUSA 123 15. NIE BÓJ SIĘ, TYLKO WIERZ 129 CZĘŚĆ TRZECIA: OTRZYMYWANIE MOCY Z WYSOKOŚCI 16. DOTYK ZMARTWYCHWSTANIA 141 17. WYPEŁNIONY MŁODYM WINEM 149 18. MIEJSCE MOCY 153 19. ZWYCZAJNY CZYNI RZECZY NADZWYCZAJNE 163 20. UKAZYWANIE CHWAŁY BOŻEJ 173 21. BOŻY SKARBIEC 181 22. PŁONĄĆ DLA BOGA 193 CZĘŚĆ CZWARTA: PODDANIE SIĘ DUCHOWI ŚWIĘTEMU 23. POZNAĆ GO 201 24. ŻYWE LISTY CHRYSTUSA 209 25. PUSTE NACZYNIA WYPEŁNIONE DUCHEM 213 26. WZNIEŚ SIĘ DO NIEBA 217 27. PRZYWILEJE SYNOSTWA 225 28. POCZYTUJCIE TO SOBIE ZA NAJWYŻSZĄ RADOŚĆ 231 29. PANIE, CO CHCESZ, ABYM ZROBIŁ? 237 DODATEK CHRONOLOGIA SMITHA WIGGLESWORTHA 247 Nazwa - Namaszczenie Jego Ducha Autor - Smith Wigglesworth Oprawa - Miękka Wydawca - Absolutnie Fantastyczne Kod ISBN - 9788364675249 Kod EAN - 9788364675249 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 15.5x23.5cm Ilość stron - 255 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

szukaj w Kangoo krainaksiazek panie co chcesz abym czynil 20126083

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z krainaksiazek pl panie co chcesz abym czynil 20126083

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.063, t2=0, t3=0, t4=0.019, t=0.063

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2017 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER