krainaksiazek the marine in unit a 20123363

- znaleziono 24 produkty w 8 sklepach

Unit 17: A US Marine's Comic Impressions of Life on a Va Psych Ward - 2862368540

67,67 zł

Unit 17: A US Marine's Comic Impressions of Life on a Va Psych Ward WORDRUNNER PR

Książki / Literatura obcojęzyczna

Sklep: Libristo.pl

Unit 17: A US Marine's Comic Impressions of Life on a Va Psych Ward - 2854894373

52,61 zł

Unit 17: A US Marine's Comic Impressions of Life on a Va Psych Ward

Książki

Sklep: KrainaKsiazek.pl

A Unit Training Management Guide - Mcrp 3 - 0 - 2863259834

89,99 zł

A Unit Training Management Guide - Mcrp 3 - 0

Książki Obcojęzyczne>Angielskie>Reference, information & interdisciplinary sub.>Encyclopaedias & reference works

0x00b2685f00000000

Sklep: Gigant.pl

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad - 2854922647

11,15 zł

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Pierwsze na świecie świadectwo ofiary zbrodni honorowej. Miała siedemnaście lat i zakochała się: zhańbiła rodzinę. Więc rodzina wydała na nią wyrok śmierci... Pokochała go pierwszą miłością. Myślała, że się z nią ożeni. Ale ukochany zniknął, a ona odkryła, że jest w ciąży. A w jej świecie to najcięższa zbrodnia... W zapomnianej przez Boga wiosce w Cisjordanii kobiety są warte mniej niż zwierzęta domowe. Tu mężczyzna jest panem życia i śmierci żony, córki, siostry. Brat może bezkarnie zabić siostrę, matka - córkę, kolejną bezużyteczną dziewczynkę, jaka się urodzi. Tu kobiecie odbiera się godność, a nawet życie zgodnie z odwiecznym obyczajem i uświęconą tradycją. A śmierć jest karą dla dziewczyny, która zhańbi rodzinę. Tak jak Souad. Wyrok wydaje jej ojciec. Szwagier dokonuje egzekucji. Oblewa Souad benzyną i podpala... SOUAD przeżyła - cudem, ale rodzina usiłowała zabić ją nawet w szpitalu. Na zawsze jednak pozostanie straszliwie okaleczona - na ciele i duszy. I wciąż musi się ukrywać; dopóki żyje, jej rodzinę okrywa hańba. Spalona żywcem, opublikowana pod pseudonimem szokująca opowieść o piekle, jakim było jej dzieciństwo i młodość, stała się międzynarodowym bestsellerem. Wydana w 37 w krajach książka przerywa tabu milczenia wobec istniejącej nadal w krajach muzułmańskich barbarzyńskiej tradycji. Nieludzkiego obyczaju, prawa mężczyzn, na mocy którego co najmniej pięć tysięcy kobiet pada co roku ofiarą zbrodni honorowej. Nazwa - Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe Autor - Souad Oprawa - Miękka Wydawca - Amber Kod ISBN - 9788324159406 Kod EAN - 9788324159406 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Tłumacz - 31182,maria rostworowska; Format - 110 x 175 x 14 Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-06-23

Sklep: InBook.pl

New Dawn - 2854334492

100,69 zł

New Dawn Savas Beatie

Książki / Literatura obcojęzyczna

Fallujah. Few names conjure up as many images of blood, sacrifice, and valor as does this ancient city in Al Anbar province forty miles west of Baghdad. This sprawling concrete jungle was the scene of two major U.S. combat operations in 2004. The first was Operation Vigilant Resolve, an aborted effort that April by U.S. Marines intent on punishing the city's insurgents. The second, Operation Phantom Fury, was launched seven months later. Richard Lowry's 'New Dawn: The Battles for Fallujah' is the first comprehensive history of this fighting.Also known as the Second Battle for Fallujah, Operation Phantom Fury was a protracted house-to-house and street-to-street combat that began on November 7 and continued unabated for seven bloody and exhausting weeks. It was the largest fight of Operation Iraqi Freedom and the heaviest urban combat since the Battle of Hue City, Vietnam in 1968. Death and redemption were found everywhere, from narrow streets to courtyards, kitchens, bedrooms, and rooftops. By the time the fighting ended, more than 1,400 insurgents were dead, compared to ninety-five Americans (and another 1,000 wounded).Lowry (Marines in the Garden of Eden) spent years researching and writing his new campaign history. In addition to archival research, New Dawn is based upon the personal recollections of nearly 200 soldiers and Marines who participated in the battles for Fallujah, from the commanding generals who planned the operations to the privates who kicked in the doors. The result is a gripping, page-turning narrative of individual sacrifice and valor that also documents the battles for future military historians.The struggle against a determined enemy at the crossroads of civilization is the story of American kids who grew up down the block from you only to fly halfway around the world to fight in the largest battle of the war. 'New Dawn' is about their courage, their sacrifice, and their commitment to freedom. And it is a story you will never forget.REVIEW: "In New Dawn, Richard Lowry presents not just a brilliant account of the battle for Fallujah, but also a useful overview of the history, economics, and culture of the region. Lowry shows what's great about the US military: skilled and powerful but also humanitarian and ultimately peace-seeking. Lowry's book is a must-read for anyone interested in how we won in Iraq." Newt Gingrich, bestselling author and former Speaker of the House of RepresentativesAbout the Author: Richard S. Lowry is an internationally recognized military historian, public speaker, and author. He is a Vietnam-era veteran of the United States Submarine Service, husband, father of three sons, and longtime resident of Orlando, Florida. He has published The Gulf War Chronicles (iUniverse, 2003 and iUniverse Star, 2008), Marines in the Garden of Eden (Berkley Caliber, 2006 and 2007), and US Marine in Iraq: Operation Iraqi Freedom, 2003 (Osprey, 2006). Additionally, he contributed to Small Unit Actions (United States Marine Corps History Division, 2008) and was commissioned by the History Division to write a battle study of Task Force Tarawa's involvement in the 2003 invasion. He has been published in The Weekly Standard, Armchair General, Military Magazine, and The Marine Corps Gazette. In 2008, Richard was the military consultant for David C. Taylor's award-winning documentary film, "Perfect Valor." The majority of the stories in "Perfect Valor" are pulled from the pages of New Dawn.In 2006, Marines in the Garden of Eden won the Silver Medal for history from the Military Writers Society of America. The Gulf War Chronicles also received recognition from MWSA in 2006 and has achieved Editor's Choice, Reader's Choice, and STAR distinction from iUniverse. "Perfect Valor" earned the Best Feature Documentary Award at the 2009 GI Film Festival. A compelling writer and captivating public speaker, Richard has established himself as a contemporary expert on the war in Iraq with a substantial radio, television, and internet following.returncharacterreturncharacter returncharacterreturncharacter REVIEWS returncharacterreturncharacterNew Dawn is an historically accurate and riveting account of the heroic struggle for Fallujah. Lowry has captured our warriors' courage, determination, and sacrifice. A must-read to understand the War on Terror." -- Colonel Mike Shupp, USMC (ret.)"Today's readers and tomorrow's historians will be most thankful that Richard devoted years of his life to ensure New Dawn not only accurately documents these battles, but also rightfully gives the credit to those young Americans whose sacrifices made success possible." -- Lieutenant General Thomas Metz, US Army (ret.)"Richard Lowry has done a great service to thousands of families with New Dawn. Our grandchildren will have this account to better understand what was lost and what was achieved in the Battles of Fallujah." -- David Bellavia, author of House to House: An Epic Memoir of War..".the story about American young people whose courage, sacrifice and their commitment to freedom helped them endure and win the Battle for Fallujah. This is a story that you will never forget." Lone Star Book Review, 08/2010..".a book to which future writers will refer to whenever the subject is November 2004 battle of Fallujah....an excellent book that does honor the participants in the battle and while have enduring value."Marine Corps Gazette, 09/2010

Sklep: Libristo.pl

Bison Decals 35037 - USMC Amtracs (Kalkomania 1/35) - 2824103083

32,00 zł

Bison Decals 35037 - USMC Amtracs (Kalkomania 1/35) Bison Decals

Kalkomanie i folie maskujące > Broń panc. 1/35

  Bison Decals 35037 - USMC Amtracs (Kalkomania 1/35) Wysokiej jakości kalkomanie do modeli broni pancernej w skali 1/35 Kompletne oznaczenia dla 8 modeli: LVT-1 - 1st or 2nd Amphibian Tractor Battalion, Guadalcanal 1942/43. LVT-1 'Michigan Wolverine' - 3rd Marine Division, Bouganville 1943. LVT-1 'Whiskey Sour' - 2nd Amphibian Tractor Battalion, Tarawa 1943. LVT(A)-1 'Hi-De-Ho' - Marine 1st Amtrac Battalion, Kwajalein 1944. LVT(A)-4 - 2nd Armored Amphibian Battalion, Tinian 1944. LVT-4 - Armored Amphibian unit, Tinian 1944. LVT-4 - Armored Amphibian unit, Iwo Jima 1945. LVT(A)-2 - 10th Amphibian Tractor Battalion, Iwo Jima 1945. LVT-4 - Armored Amphibian unit, Okinawa 1945. Markings for 9 complete tanks. Polecamy! Producent: Bison Decals (Szwecja) Ważne informacje: Prosimy o dokładne zapoznanie się z zasadami działania naszego sklepu. To bardzo ważne i pozwoli na uniknięcie nieporozumień związanych z koniecznością oczekiwania na przesyłkę. Wszystkie zamówienia realizujemy w kolejności zgłoszeń. Przygotowanie do wysłania i obieg dokumentów w firmie to kilka dni roboczych. Zamówione towary wysyłamy zazwyczaj w ciągu 7-10 dni od daty zgłoszenia lub wcześniej. * * * * *

Sklep: JadarHobby

Orden und Ehrenzeichen (Vereinigte Staaten) - 2862383156

67,34 zł

Orden und Ehrenzeichen (Vereinigte Staaten) Books on Demand

Książki / Literatura obcojęzyczna

Quelle: Wikipedia. Seiten: 28. Kapitel: Medal of Honor, Orden und Ehrenzeichen der Streitkräfte der Vereinigten Staaten, Presidential Medal of Freedom, Navy Cross, Astronaut Badge, Legion of Merit, Special Warfare Insignia, Society of the Cincinnati, Presidential Unit Citation, Congressional Space Medal of Honor, National Heritage Fellowship, National Medal of Technology, Distinguished Service Cross, Purple Heart, Medal for Merit, Navy Distinguished Service Medal, Valorous Unit Award, Flugzeugführerabzeichen der Streitkräfte der Vereinigten Staaten, Presidential Champion Award, Bronze Star, Afghanistan Campaign Medal, Iraq Campaign Medal, Kosovo Campaign Medal, Silver Star, European-African-Middle Eastern Campaign Medal, Presidential Citizens Medal, Navy Occupation Service Medal, Service Star, Distinguished Intelligence Medal, Goldene Ehrenmedaille des Kongresses, Navy and Marine Corps Medal, Prisoner of War Medal, Armed Forces Service Medal, Army Service Ribbon, Air Force Training Ribbon, Air Force Cross, Navy Unit Commendation, Meritorious Service Medal, China Service Medal. Auszug: Die Orden und Ehrenzeichen der Streitkräfte der Vereinigten Staaten sind die militärischen Auszeichnungen, die vom US-Präsidenten oder den Abteilungsleitern der Teilstreitkräfte im US-Verteidigungsministerium (z. B. dem Secretary of the Navy) an die Soldaten verliehen werden. Im Ersten Weltkrieg wurden Orden für Kampfhandlungen, beispielsweise die Medal of Honor für Tapferkeit im Kampf gegen den Feind, zum ersten Mal weitläufig verliehen. Neben dem Distinguished Service Cross war die World War I Victory Medal die einzige der drei Orden, die zu dieser Zeit verliehen wurden. Die U.S. Air Force hat ihre Good Conduct Medals im Jahre 2002 abgeschafft und im April 2007 eine Combat Action Medal eingeführt. Viele Orden und Ehrenzeichen der US-Streitkräfte werden mit bronzenem, silbernem oder goldenem Eichenlaub getragen, um eine mehrmalige Verleihung desselben Ordens anzuzeigen, nicht jedoch die Air Medal, bei der kleine arabische goldene Zahlen verwendet werden. Ein bronzenes Eichenblatt steht also für einen weiteren Orden der gleichen Art. Des Weiteren werden fünf bronzene Eichenblätter durch ein silbernes und fünf silberne durch ein goldenes Eichenblatt ersetzt, wobei das goldene Eichenlaub nur theoretisch existiert. So ist der ehemalige General Norman Schwarzkopf, Jr. u. a. Träger des Silver Star mit zweifachem Eichenlaub. Er erhielt diesen Orden also dreimal. Orden können auch mit Sternen verliehen werden, wobei hier zwei Arten existieren: Award Stars und Service Stars. Award Stars werden für mehrmalige Verleihungen derselben Kampf- oder Tapferkeitsauszeichnung verliehen, wobei hier jedoch gilt, dass ein goldener Stern fünf silberne Sterne ersetzt. Sie werden von der US Navy, dem US Marine Corps und der US Coast Guard anstelle des Eichenlaubs verwendet.Service Stars werden für Dienst- oder Kampagnenauszeichnung verliehen, wobei hier fünf bronzene Sterne durch einen silbernen und danach wiederum durch goldene Sterne ersetzt werden.Zudem existiert eine weitere Au

Sklep: Libristo.pl

BF250AK2XU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 250 AK2 XU + GRATIS* - 2846828154

82649,00 zł

BF250AK2XU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 250 AK2 XU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 250 AK2 XU   (   250KM, długa kolumna, manetka, ładowanie 60A ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną Honda BF250 to nowy, 3.6-litrowy silnik V6, jest największym z linii produkowanych przez Hondę silników zaburtowych. Najnowszy model został wyposażony w innowacyjny system przepływu powietrza, opracowany specjalnie dla tego nowego modelu i zapewnia uzyskanie pierwszorzędnych osiągów oraz niskiego zużycia paliwa. Stylistyka nowego BF250 znacząco odbiega od wyglądu pozostałych modeli. Górna pokrywa posiada kształt ostrego klina, a na jej bokach widoczne są duże wloty powietrza nowego systemu. Ogólny kształt silnika jest bardziej aerodynamiczny, a błyszczące, ostre linie doskonale odzwierciedlają moc i dynamikę tej nowej jednostki. Jako topowy BF 250 model otrzymał całkowicie nowy kolor -  Aquamarine Silver Metallic, który w połączeniu z nowym wyglądem zewnętrznym czyni ten silnik godnym miana sztandarowego modelu. Oprócz pięknego wyglądu BF 250 został wyposażony w unikalną technologię BLAST  (system kontroli regulacji zapłonu), znacząco poprawiającą osiągi silnika podczas gwałtownego przyspieszania z niskich i średnich obrotów. Współpracuje ona z układem zmiennych faz rozrządu V-TEC. Ta istotna poprawa dynamiki w tym zakresie obrotów jest najważniejsza przy wchodzeniu łodzi w ślizg. Silnik został wyposażony w zaawansowany system niskiego spalania ECOmo, optymalizujący skład mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od obciążenia silnika. Dzięki temu BF 250 staje na czele światowej czołówki również w zakresie zużycia paliwa.  Nowy BF250 otrzymał najnowocześniejszy kształt obudowy przekładni / spodziny pracującej pod wodą o zredukowanych o 5 % oporach hydrodynamicznych w stosunku do BF 225. Przełożenie przekładni (2:1) w połączeniu z szerokim wachlarzem dostępnych śrub napędowych, umożliwiają optymalne i bardzo efektywne wykorzystanie mocy silnika w całym zakresie obrotów. Sterowanie przepustnicą gazu za pomocą manetki zdalnego sterowania zostało udoskonalone dzięki zastosowaniu nowego systemu - Shifting Load Reduction. Zmiany obciążenia silnika, którego przepustnica gazu została ustawiona przez sternika w określonym położeniu  kontrolowana jest przez moduł ECU (Engine Control Unit). Układ ten asystuje pracy "swojego kapitana" modyfikując kąt wyprzedzenia zapłonu i zmianę  momentu obrotowego w zależności od zmiany warunków pracy silnika oraz położenia dźwigni zmiany biegów manetki zdalnego sterowania. Silnik został wyposażony w inteligentny układ ładowania akumulatora (alternator 90A), dzięki czemu zapewnione jest maksymalne ładowanie akumulatora/ów prądem o natężeniu do 60A. Nowy system (Adjustable Idle Charge) jest szczególnie przydatny zwłaszcza, gdy silnik używany jest długotrwale na jałowych obrotach (np. podczas wędkowania w nocy czy prowadzeniu prac, itp.). Jeżeli silnik pracuje na wolnych obrotach, a na łodzi włączona jest duża ilość odbiorników prądu, układ ten wyczuwa zwiększone zapotrzebowanie i automatycznie dostosowuje obroty do warunków zwiększonego obciążenia. Kluczowe cechy najnowszego silnika zaburtowego BF250:   Rewelacyjne osiągi Wydajność BF250 została osiągnięta dzięki zastosowaniu nowego silnika V6 - 3.6 litra, łączącego unikalne technologie zmiennych faz rozrządu Honda VTEC, chwilowego wzbogacenia mieszanki paliwowo-powietrznej przy największym obciążeniu BLAST oraz nowatorskiego na skalę światową systemu przepływu powietrza DIRECT AIR INTAKE.  Nowy system ten zastosowano w celu obniżenia temperatury zasysanego powietrza zwiększając moc i charakterystykę przebiegu momentu obrotowego.   Ekonomia BF250 dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii ECOmo wraz z opatentowanym  przez HONDĘ systemem wtrysku paliwa PGM-FI jest nie do pobicia pod względem niskiego  poziomiu zużycia paliwa. System ECOmo dostosowuje proporcję benzyny i powietrza do aktualnego obciążenia silnika aż do wartości skrajnych, czyli do granicy spalania stukowego. Parametry te są na bieżąco kontrolowane przez centralną jednostkę sterującą wraz z systemem czujników.   Przekładnia Nowa, wysoce wydajna przekładnia charakteryzuje się znakomitą hydrodynamiką podwodną, zapewniając mniejsze opory stawiane przez wodę. Kształt spodziny wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa, poprawę przyspieszenia oraz prędkości maksymalnej. Współczynnik redukcji przekładni wynoszący 2:1 i szeroki wachlarz śrub napędowych pozwala na efektywne wykorzystanie mocy silnika w całym zakresie obrotów.   System kontroli Shifting Load Reduction Moduł ECU (Engine Control Unit) modyfikuje ustawienia zapłonu, w zależności od charakterystyki ustawienia przepustnicy gazu, ułatwiając tym samym pracę sternika.   Alternator Zapewnia najefektywniejsze w klasie (alternator 90A) ładowanie akumulatora/ów, a więc najsprawniejsze zasilanie wszelkich odbiorników pokładowych. BF250 zapewnia zdolność ładowania akumulatora/ów prądem nawet do 60A podczas standardowych warunków pracy silnika.  Dodatkowo, nowością jest regulowany system ładowania akumulatora/ów w trakcie pracy na obrotach jałowych. W razie potrzeby nawet na biegu jałowym silnik automatycznie przechodzi w tryb ładowania prądem nawet aż do 40A.   NMEA 2000 Nowy BF250 spełnia wymagania standardu NMEA2000 (National Marine Electronics Association).  Jest to system, w którym mogą się komunikować / współpracować ze sobą pokładowe urządzenia elektroniczne różnych marek. Silnik BF 250 posiada złącze elektroniczne do komunikacji  np. z echosondami, ploterami map itd., na których możliwe jest wyświetlanie parametrów pracy silnika.   Pakiet* - boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa W skład dostawy wchodzą: - Silnik HONDA - * GRATIS Olej HONDA - Instrukcja po polsku - Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji Gwarancja: - Zakup konsumencki do 5 lat - Zakup na firmę do 2 lat - Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek - UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ: - NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ ?  KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA   Silniki zaburtowe Honda W ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych. Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO. Czy będzie niezawodny? Wiele ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat. Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów. Dlaczego właśnie Honda? Całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać wiele sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi. Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć. Honda to trafny wybór. Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty? Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów. Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska Nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych . Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów. Czym charakteryzują się silniki HONDA? Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin. Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo efektywny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225 , BF 150 , BF 90 , BF 60 , czy BF 50 . Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre, ale bardzo dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC. Efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin, ale również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat. To co spotkamy się nad wodą?

Sklep: Pajm.pl

BF250AK2XU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 250 AK2 XU + GRATIS* - 2862572496

76000,00 zł

BF250AK2XU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 250 AK2 XU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 250 AK2 XU   (   250KM, długa kolumna, manetka, ładowanie 60A ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną Honda BF250 to nowy, 3.6-litrowy silnik V6, jest największym z linii produkowanych przez Hondę silników zaburtowych. Najnowszy model został wyposażony w innowacyjny system przepływu powietrza, opracowany specjalnie dla tego nowego modelu i zapewnia uzyskanie pierwszorzędnych osiągów oraz niskiego zużycia paliwa. Stylistyka nowego BF250 znacząco odbiega od wyglądu pozostałych modeli. Górna pokrywa posiada kształt ostrego klina, a na jej bokach widoczne są duże wloty powietrza nowego systemu. Ogólny kształt silnika jest bardziej aerodynamiczny, a błyszczące, ostre linie doskonale odzwierciedlają moc i dynamikę tej nowej jednostki. Jako topowy BF 250 model otrzymał całkowicie nowy kolor -  Aquamarine Silver Metallic, który w połączeniu z nowym wyglądem zewnętrznym czyni ten silnik godnym miana sztandarowego modelu. Oprócz pięknego wyglądu BF 250 został wyposażony w unikalną technologię BLAST  (system kontroli regulacji zapłonu), znacząco poprawiającą osiągi silnika podczas gwałtownego przyspieszania z niskich i średnich obrotów. Współpracuje ona z układem zmiennych faz rozrządu V-TEC. Ta istotna poprawa dynamiki w tym zakresie obrotów jest najważniejsza przy wchodzeniu łodzi w ślizg. Silnik został wyposażony w zaawansowany system niskiego spalania ECOmo, optymalizujący skład mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od obciążenia silnika. Dzięki temu BF 250 staje na czele światowej czołówki również w zakresie zużycia paliwa. Nowy BF250 otrzymał najnowocześniejszy kształt obudowy przekładni / spodziny pracującej pod wodą o zredukowanych o 5 % oporach hydrodynamicznych w stosunku do BF 225. Przełożenie przekładni (2:1) w połączeniu z szerokim wachlarzem dostępnych śrub napędowych, umożliwiają optymalne i bardzo efektywne wykorzystanie mocy silnika w całym zakresie obrotów. Sterowanie przepustnicą gazu za pomocą manetki zdalnego sterowania zostało udoskonalone dzięki zastosowaniu nowego systemu - Shifting Load Reduction. Zmiany obciążenia silnika, którego przepustnica gazu została ustawiona przez sternika w określonym położeniu  kontrolowana jest przez moduł ECU (Engine Control Unit). Układ ten asystuje pracy "swojego kapitana" modyfikując kąt wyprzedzenia zapłonu i zmianę  momentu obrotowego w zależności od zmiany warunków pracy silnika oraz położenia dźwigni zmiany biegów manetki zdalnego sterowania. Silnik został wyposażony w inteligentny układ ładowania akumulatora (alternator 90A), dzięki czemu zapewnione jest maksymalne ładowanie akumulatora/ów prądem o natężeniu do 60A. Nowy system (Adjustable Idle Charge) jest szczególnie przydatny zwłaszcza, gdy silnik używany jest długotrwale na jałowych obrotach (np. podczas wędkowania w nocy czy prowadzeniu prac, itp.). Jeżeli silnik pracuje na wolnych obrotach, a na łodzi włączona jest duża ilość odbiorników prądu, układ ten wyczuwa zwiększone zapotrzebowanie i automatycznie dostosowuje obroty do warunków zwiększonego obciążenia.Kluczowe cechy najnowszego silnika zaburtowego BF250:   Rewelacyjne osiągi Wydajność BF250 została osiągnięta dzięki zastosowaniu nowego silnika V6 - 3.6 litra, łączącego unikalne technologie zmiennych faz rozrządu Honda VTEC, chwilowego wzbogacenia mieszanki paliwowo-powietrznej przy największym obciążeniu BLAST oraz nowatorskiego na skalę światową systemu przepływu powietrza DIRECT AIR INTAKE.  Nowy system ten zastosowano w celu obniżenia temperatury zasysanego powietrza zwiększając moc i charakterystykę przebiegu momentu obrotowego.   Ekonomia BF250 dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii ECOmo wraz z opatentowanym  przez HONDĘ systemem wtrysku paliwa PGM-FI jest nie do pobicia pod względem niskiego  poziomiu zużycia paliwa. System ECOmo dostosowuje proporcję benzyny i powietrza do aktualnego obciążenia silnika aż do wartości skrajnych, czyli do granicy spalania stukowego. Parametry te są na bieżąco kontrolowane przez centralną jednostkę sterującą wraz z systemem czujników.   Przekładnia Nowa, wysoce wydajna przekładnia charakteryzuje się znakomitą hydrodynamiką podwodną, zapewniając mniejsze opory stawiane przez wodę. Kształt spodziny wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa, poprawę przyspieszenia oraz prędkości maksymalnej. Współczynnik redukcji przekładni wynoszący 2:1 i szeroki wachlarz śrub napędowych pozwala na efektywne wykorzystanie mocy silnika w całym zakresie obrotów.   System kontroli Shifting Load Reduction Moduł ECU (Engine Control Unit) modyfikuje ustawienia zapłonu, w zależności od charakterystyki ustawienia przepustnicy gazu, ułatwiając tym samym pracę sternika.   Alternator Zapewnia najefektywniejsze w klasie (alternator 90A) ładowanie akumulatora/ów, a więc najsprawniejsze zasilanie wszelkich odbiorników pokładowych. BF250 zapewnia zdolność ładowania akumulatora/ów prądem nawet do 60A podczas standardowych warunków pracy silnika.  Dodatkowo, nowością jest regulowany system ładowania akumulatora/ów w trakcie pracy na obrotach jałowych. W razie potrzeby nawet na biegu jałowym silnik automatycznie przechodzi w tryb ładowania prądem nawet aż do 40A.   NMEA 2000 Nowy BF250 spełnia wymagania standardu NMEA2000 (National Marine Electronics Association).  Jest to system, w którym mogą się komunikować / współpracować ze sobą pokładowe urządzenia elektroniczne różnych marek. Silnik BF 250 posiada złącze elektroniczne do komunikacji  np. z echosondami, ploterami map itd., na których możliwe jest wyświetlanie parametrów pracy silnika.   Pakiet* - boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa W skład dostawy wchodzą: - Silnik HONDA - * GRATIS Olej HONDA - Instrukcja po polsku - Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji Gwarancja: - Zakup konsumencki do 5 lat - Zakup na firmę do 2 lat - Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek - UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ: - NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ ?  KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA  Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych. Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO. Czy będzie niezawodny? Wiele ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat. Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów. Dlaczego właśnie Honda? Całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać wiele sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi. Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć. Honda to trafny wybór. Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty? Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów. Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska Nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych . Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów. Czym charakteryzują się silniki HONDA? Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin. Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo efektywny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225 , BF 150 , BF 90 , BF 60 , czy BF 50 . Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre, ale bardzo dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC. Efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin, ale również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat. To co spotkamy się nad wodą?

Sklep: Pajm.pl

BF250AK2XCU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 250 AK2 XCU + GRATIS* - 2846828155

82649,00 zł

BF250AK2XCU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 250 AK2 XCU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 250 AK2 XCU   (   250KM, obrót silnika(śmigieł) w lewą stronę , długa kolumna, manetka, ładowanie 60A ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną Honda BF250 to nowy, 3.6-litrowy silnik V6, jest największym z linii produkowanych przez Hondę silników zaburtowych. Najnowszy model został wyposażony w innowacyjny system przepływu powietrza, opracowany specjalnie dla tego nowego modelu i zapewnia uzyskanie pierwszorzędnych osiągów oraz niskiego zużycia paliwa. Stylistyka nowego BF250 znacząco odbiega od wyglądu pozostałych modeli. Górna pokrywa posiada kształt ostrego klina, a na jej bokach widoczne są duże wloty powietrza nowego systemu. Ogólny kształt silnika jest bardziej aerodynamiczny, a błyszczące, ostre linie doskonale odzwierciedlają moc i dynamikę tej nowej jednostki. Jako topowy BF 250 model otrzymał całkowicie nowy kolor -  Aquamarine Silver Metallic, który w połączeniu z nowym wyglądem zewnętrznym czyni ten silnik godnym miana sztandarowego modelu. Oprócz pięknego wyglądu BF 250 został wyposażony w unikalną technologię BLAST  (system kontroli regulacji zapłonu), znacząco poprawiającą osiągi silnika podczas gwałtownego przyspieszania z niskich i średnich obrotów. Współpracuje ona z układem zmiennych faz rozrządu V-TEC. Ta istotna poprawa dynamiki w tym zakresie obrotów jest najważniejsza przy wchodzeniu łodzi w ślizg. Silnik został wyposażony w zaawansowany system niskiego spalania ECOmo, optymalizujący skład mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od obciążenia silnika. Dzięki temu BF 250 staje na czele światowej czołówki również w zakresie zużycia paliwa. Nowy BF250 otrzymał najnowocześniejszy kształt obudowy przekładni / spodziny pracującej pod wodą o zredukowanych o 5 % oporach hydrodynamicznych w stosunku do BF 225. Przełożenie przekładni (2:1) w połączeniu z szerokim wachlarzem dostępnych śrub napędowych, umożliwiają optymalne i bardzo efektywne wykorzystanie mocy silnika w całym zakresie obrotów. Sterowanie przepustnicą gazu za pomocą manetki zdalnego sterowania zostało udoskonalone dzięki zastosowaniu nowego systemu - Shifting Load Reduction. Zmiany obciążenia silnika, którego przepustnica gazu została ustawiona przez sternika w określonym położeniu  kontrolowana jest przez moduł ECU (Engine Control Unit). Układ ten asystuje pracy "swojego kapitana" modyfikując kąt wyprzedzenia zapłonu i zmianę  momentu obrotowego w zależności od zmiany warunków pracy silnika oraz położenia dźwigni zmiany biegów manetki zdalnego sterowania. Silnik został wyposażony w inteligentny układ ładowania akumulatora (alternator 90A), dzięki czemu zapewnione jest maksymalne ładowanie akumulatora/ów prądem o natężeniu do 60A. Nowy system (Adjustable Idle Charge) jest szczególnie przydatny zwłaszcza, gdy silnik używany jest długotrwale na jałowych obrotach (np. podczas wędkowania w nocy czy prowadzeniu prac, itp.). Jeżeli silnik pracuje na wolnych obrotach, a na łodzi włączona jest duża ilość odbiorników prądu, układ ten wyczuwa zwiększone zapotrzebowanie i automatycznie dostosowuje obroty do warunków zwiększonego obciążenia.Kluczowe cechy najnowszego silnika zaburtowego BF250:   Rewelacyjne osiągi Wydajność BF250 została osiągnięta dzięki zastosowaniu nowego silnika V6 - 3.6 litra, łączącego unikalne technologie zmiennych faz rozrządu Honda VTEC, chwilowego wzbogacenia mieszanki paliwowo-powietrznej przy największym obciążeniu BLAST oraz nowatorskiego na skalę światową systemu przepływu powietrza DIRECT AIR INTAKE.  Nowy system ten zastosowano w celu obniżenia temperatury zasysanego powietrza zwiększając moc i charakterystykę przebiegu momentu obrotowego.   Ekonomia BF250 dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii ECOmo wraz z opatentowanym  przez HONDĘ systemem wtrysku paliwa PGM-FI jest nie do pobicia pod względem niskiego  poziomiu zużycia paliwa. System ECOmo dostosowuje proporcję benzyny i powietrza do aktualnego obciążenia silnika aż do wartości skrajnych, czyli do granicy spalania stukowego. Parametry te są na bieżąco kontrolowane przez centralną jednostkę sterującą wraz z systemem czujników.   Przekładnia Nowa, wysoce wydajna przekładnia charakteryzuje się znakomitą hydrodynamiką podwodną, zapewniając mniejsze opory stawiane przez wodę. Kształt spodziny wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa, poprawę przyspieszenia oraz prędkości maksymalnej. Współczynnik redukcji przekładni wynoszący 2:1 i szeroki wachlarz śrub napędowych pozwala na efektywne wykorzystanie mocy silnika w całym zakresie obrotów.   System kontroli Shifting Load Reduction Moduł ECU (Engine Control Unit) modyfikuje ustawienia zapłonu, w zależności od charakterystyki ustawienia przepustnicy gazu, ułatwiając tym samym pracę sternika.   Alternator Zapewnia najefektywniejsze w klasie (alternator 90A) ładowanie akumulatora/ów, a więc najsprawniejsze zasilanie wszelkich odbiorników pokładowych. BF250 zapewnia zdolność ładowania akumulatora/ów prądem nawet do 60A podczas standardowych warunków pracy silnika.  Dodatkowo, nowością jest regulowany system ładowania akumulatora/ów w trakcie pracy na obrotach jałowych. W razie potrzeby nawet na biegu jałowym silnik automatycznie przechodzi w tryb ładowania prądem nawet aż do 40A.   NMEA 2000 Nowy BF250 spełnia wymagania standardu NMEA2000 (National Marine Electronics Association).  Jest to system, w którym mogą się komunikować / współpracować ze sobą pokładowe urządzenia elektroniczne różnych marek. Silnik BF 250 posiada złącze elektroniczne do komunikacji  np. z echosondami, ploterami map itd., na których możliwe jest wyświetlanie parametrów pracy silnika.   Pakiet* - boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa W skład dostawy wchodzą: - Silnik HONDA - * GRATIS Olej HONDA - Instrukcja po polsku - Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji Gwarancja: - Zakup konsumencki do 5 lat - Zakup na firmę do 2 lat - Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek - UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ: - NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ ?  KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA  Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych. Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO. Czy będzie niezawodny? Wiele ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat. Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów. Dlaczego właśnie Honda? Całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać wiele sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi. Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć. Honda to trafny wybór. Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty? Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów. Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska Nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych . Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów. Czym charakteryzują się silniki HONDA? Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin. Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo efektywny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225 , BF 150 , BF 90 , BF 60 , czy BF 50 . Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre, ale bardzo dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC. Efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin, ale również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat. To co spotkamy się nad wodą?

Sklep: Pajm.pl

BF250AK2LU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 250 AK2 LU + GRATIS* - 2846828153

82649,00 zł

BF250AK2LU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 250 AK2 LU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 250 AK2 LU   (   250KM, długa kolumna, manetka, ładowanie 60A ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną Honda BF250 to nowy, 3.6-litrowy silnik V6, jest największym z linii produkowanych przez Hondę silników zaburtowych. Najnowszy model został wyposażony w innowacyjny system przepływu powietrza, opracowany specjalnie dla tego nowego modelu i zapewnia uzyskanie pierwszorzędnych osiągów oraz niskiego zużycia paliwa. Stylistyka nowego BF250 znacząco odbiega od wyglądu pozostałych modeli. Górna pokrywa posiada kształt ostrego klina, a na jej bokach widoczne są duże wloty powietrza nowego systemu. Ogólny kształt silnika jest bardziej aerodynamiczny, a błyszczące, ostre linie doskonale odzwierciedlają moc i dynamikę tej nowej jednostki. Jako topowy BF 250 model otrzymał całkowicie nowy kolor -  Aquamarine Silver Metallic, który w połączeniu z nowym wyglądem zewnętrznym czyni ten silnik godnym miana sztandarowego modelu. Oprócz pięknego wyglądu BF 250 został wyposażony w unikalną technologię BLAST  (system kontroli regulacji zapłonu), znacząco poprawiającą osiągi silnika podczas gwałtownego przyspieszania z niskich i średnich obrotów. Współpracuje ona z układem zmiennych faz rozrządu V-TEC. Ta istotna poprawa dynamiki w tym zakresie obrotów jest najważniejsza przy wchodzeniu łodzi w ślizg. Silnik został wyposażony w zaawansowany system niskiego spalania ECOmo, optymalizujący skład mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od obciążenia silnika. Dzięki temu BF 250 staje na czele światowej czołówki również w zakresie zużycia paliwa. Nowy BF250 otrzymał najnowocześniejszy kształt obudowy przekładni / spodziny pracującej pod wodą o zredukowanych o 5 % oporach hydrodynamicznych w stosunku do BF 225. Przełożenie przekładni (2:1) w połączeniu z szerokim wachlarzem dostępnych śrub napędowych, umożliwiają optymalne i bardzo efektywne wykorzystanie mocy silnika w całym zakresie obrotów. Sterowanie przepustnicą gazu za pomocą manetki zdalnego sterowania zostało udoskonalone dzięki zastosowaniu nowego systemu - Shifting Load Reduction. Zmiany obciążenia silnika, którego przepustnica gazu została ustawiona przez sternika w określonym położeniu  kontrolowana jest przez moduł ECU (Engine Control Unit). Układ ten asystuje pracy "swojego kapitana" modyfikując kąt wyprzedzenia zapłonu i zmianę  momentu obrotowego w zależności od zmiany warunków pracy silnika oraz położenia dźwigni zmiany biegów manetki zdalnego sterowania. Silnik został wyposażony w inteligentny układ ładowania akumulatora (alternator 90A), dzięki czemu zapewnione jest maksymalne ładowanie akumulatora/ów prądem o natężeniu do 60A. Nowy system (Adjustable Idle Charge) jest szczególnie przydatny zwłaszcza, gdy silnik używany jest długotrwale na jałowych obrotach (np. podczas wędkowania w nocy czy prowadzeniu prac, itp.). Jeżeli silnik pracuje na wolnych obrotach, a na łodzi włączona jest duża ilość odbiorników prądu, układ ten wyczuwa zwiększone zapotrzebowanie i automatycznie dostosowuje obroty do warunków zwiększonego obciążenia.Kluczowe cechy najnowszego silnika zaburtowego BF250:   Rewelacyjne osiągi Wydajność BF250 została osiągnięta dzięki zastosowaniu nowego silnika V6 - 3.6 litra, łączącego unikalne technologie zmiennych faz rozrządu Honda VTEC, chwilowego wzbogacenia mieszanki paliwowo-powietrznej przy największym obciążeniu BLAST oraz nowatorskiego na skalę światową systemu przepływu powietrza DIRECT AIR INTAKE.  Nowy system ten zastosowano w celu obniżenia temperatury zasysanego powietrza zwiększając moc i charakterystykę przebiegu momentu obrotowego.   Ekonomia BF250 dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii ECOmo wraz z opatentowanym  przez HONDĘ systemem wtrysku paliwa PGM-FI jest nie do pobicia pod względem niskiego  poziomiu zużycia paliwa. System ECOmo dostosowuje proporcję benzyny i powietrza do aktualnego obciążenia silnika aż do wartości skrajnych, czyli do granicy spalania stukowego. Parametry te są na bieżąco kontrolowane przez centralną jednostkę sterującą wraz z systemem czujników.   Przekładnia Nowa, wysoce wydajna przekładnia charakteryzuje się znakomitą hydrodynamiką podwodną, zapewniając mniejsze opory stawiane przez wodę. Kształt spodziny wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa, poprawę przyspieszenia oraz prędkości maksymalnej. Współczynnik redukcji przekładni wynoszący 2:1 i szeroki wachlarz śrub napędowych pozwala na efektywne wykorzystanie mocy silnika w całym zakresie obrotów.   System kontroli Shifting Load Reduction Moduł ECU (Engine Control Unit) modyfikuje ustawienia zapłonu, w zależności od charakterystyki ustawienia przepustnicy gazu, ułatwiając tym samym pracę sternika.   Alternator Zapewnia najefektywniejsze w klasie (alternator 90A) ładowanie akumulatora/ów, a więc najsprawniejsze zasilanie wszelkich odbiorników pokładowych. BF250 zapewnia zdolność ładowania akumulatora/ów prądem nawet do 60A podczas standardowych warunków pracy silnika.  Dodatkowo, nowością jest regulowany system ładowania akumulatora/ów w trakcie pracy na obrotach jałowych. W razie potrzeby nawet na biegu jałowym silnik automatycznie przechodzi w tryb ładowania prądem nawet aż do 40A.   NMEA 2000 Nowy BF250 spełnia wymagania standardu NMEA2000 (National Marine Electronics Association).  Jest to system, w którym mogą się komunikować / współpracować ze sobą pokładowe urządzenia elektroniczne różnych marek. Silnik BF 250 posiada złącze elektroniczne do komunikacji  np. z echosondami, ploterami map itd., na których możliwe jest wyświetlanie parametrów pracy silnika.   Pakiet* - boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa W skład dostawy wchodzą: - Silnik HONDA - * GRATIS Olej HONDA - Instrukcja po polsku - Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji Gwarancja: - Zakup konsumencki do 5 lat - Zakup na firmę do 2 lat - Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek - UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ: - NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ ?  KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA  Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych. Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO. Czy będzie niezawodny? Wiele ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat. Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów. Dlaczego właśnie Honda? Całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać wiele sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi. Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć. Honda to trafny wybór. Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty? Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów. Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska Nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych . Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów. Czym charakteryzują się silniki HONDA? Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin. Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo efektywny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225 , BF 150 , BF 90 , BF 60 , czy BF 50 . Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre, ale bardzo dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC. Efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin, ale również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat. To co spotkamy się nad wodą?

Sklep: Pajm.pl

BF250AK2XXU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 250 AK2 XXU + GRATIS* - 2846828156

82649,00 zł

BF250AK2XXU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 250 AK2 XXU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 250 AK2 XXU   (   250KM, długa kolumna, manetka, ładowanie 60A ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną Honda BF250 to nowy, 3.6-litrowy silnik V6, jest największym z linii produkowanych przez Hondę silników zaburtowych. Najnowszy model został wyposażony w innowacyjny system przepływu powietrza, opracowany specjalnie dla tego nowego modelu i zapewnia uzyskanie pierwszorzędnych osiągów oraz niskiego zużycia paliwa. Stylistyka nowego BF250 znacząco odbiega od wyglądu pozostałych modeli. Górna pokrywa posiada kształt ostrego klina, a na jej bokach widoczne są duże wloty powietrza nowego systemu. Ogólny kształt silnika jest bardziej aerodynamiczny, a błyszczące, ostre linie doskonale odzwierciedlają moc i dynamikę tej nowej jednostki. Jako topowy BF 250 model otrzymał całkowicie nowy kolor -  Aquamarine Silver Metallic, który w połączeniu z nowym wyglądem zewnętrznym czyni ten silnik godnym miana sztandarowego modelu. Oprócz pięknego wyglądu BF 250 został wyposażony w unikalną technologię BLAST  (system kontroli regulacji zapłonu), znacząco poprawiającą osiągi silnika podczas gwałtownego przyspieszania z niskich i średnich obrotów. Współpracuje ona z układem zmiennych faz rozrządu V-TEC. Ta istotna poprawa dynamiki w tym zakresie obrotów jest najważniejsza przy wchodzeniu łodzi w ślizg. Silnik został wyposażony w zaawansowany system niskiego spalania ECOmo, optymalizujący skład mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od obciążenia silnika. Dzięki temu BF 250 staje na czele światowej czołówki również w zakresie zużycia paliwa. Nowy BF250 otrzymał najnowocześniejszy kształt obudowy przekładni / spodziny pracującej pod wodą o zredukowanych o 5 % oporach hydrodynamicznych w stosunku do BF 225. Przełożenie przekładni (2:1) w połączeniu z szerokim wachlarzem dostępnych śrub napędowych, umożliwiają optymalne i bardzo efektywne wykorzystanie mocy silnika w całym zakresie obrotów. Sterowanie przepustnicą gazu za pomocą manetki zdalnego sterowania zostało udoskonalone dzięki zastosowaniu nowego systemu - Shifting Load Reduction. Zmiany obciążenia silnika, którego przepustnica gazu została ustawiona przez sternika w określonym położeniu  kontrolowana jest przez moduł ECU (Engine Control Unit). Układ ten asystuje pracy "swojego kapitana" modyfikując kąt wyprzedzenia zapłonu i zmianę  momentu obrotowego w zależności od zmiany warunków pracy silnika oraz położenia dźwigni zmiany biegów manetki zdalnego sterowania. Silnik został wyposażony w inteligentny układ ładowania akumulatora (alternator 90A), dzięki czemu zapewnione jest maksymalne ładowanie akumulatora/ów prądem o natężeniu do 60A. Nowy system (Adjustable Idle Charge) jest szczególnie przydatny zwłaszcza, gdy silnik używany jest długotrwale na jałowych obrotach (np. podczas wędkowania w nocy czy prowadzeniu prac, itp.). Jeżeli silnik pracuje na wolnych obrotach, a na łodzi włączona jest duża ilość odbiorników prądu, układ ten wyczuwa zwiększone zapotrzebowanie i automatycznie dostosowuje obroty do warunków zwiększonego obciążenia.Kluczowe cechy najnowszego silnika zaburtowego BF250:   Rewelacyjne osiągi Wydajność BF250 została osiągnięta dzięki zastosowaniu nowego silnika V6 - 3.6 litra, łączącego unikalne technologie zmiennych faz rozrządu Honda VTEC, chwilowego wzbogacenia mieszanki paliwowo-powietrznej przy największym obciążeniu BLAST oraz nowatorskiego na skalę światową systemu przepływu powietrza DIRECT AIR INTAKE.  Nowy system ten zastosowano w celu obniżenia temperatury zasysanego powietrza zwiększając moc i charakterystykę przebiegu momentu obrotowego.   Ekonomia BF250 dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii ECOmo wraz z opatentowanym  przez HONDĘ systemem wtrysku paliwa PGM-FI jest nie do pobicia pod względem niskiego  poziomiu zużycia paliwa. System ECOmo dostosowuje proporcję benzyny i powietrza do aktualnego obciążenia silnika aż do wartości skrajnych, czyli do granicy spalania stukowego. Parametry te są na bieżąco kontrolowane przez centralną jednostkę sterującą wraz z systemem czujników.   Przekładnia Nowa, wysoce wydajna przekładnia charakteryzuje się znakomitą hydrodynamiką podwodną, zapewniając mniejsze opory stawiane przez wodę. Kształt spodziny wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa, poprawę przyspieszenia oraz prędkości maksymalnej. Współczynnik redukcji przekładni wynoszący 2:1 i szeroki wachlarz śrub napędowych pozwala na efektywne wykorzystanie mocy silnika w całym zakresie obrotów.   System kontroli Shifting Load Reduction Moduł ECU (Engine Control Unit) modyfikuje ustawienia zapłonu, w zależności od charakterystyki ustawienia przepustnicy gazu, ułatwiając tym samym pracę sternika.   Alternator Zapewnia najefektywniejsze w klasie (alternator 90A) ładowanie akumulatora/ów, a więc najsprawniejsze zasilanie wszelkich odbiorników pokładowych. BF250 zapewnia zdolność ładowania akumulatora/ów prądem nawet do 60A podczas standardowych warunków pracy silnika.  Dodatkowo, nowością jest regulowany system ładowania akumulatora/ów w trakcie pracy na obrotach jałowych. W razie potrzeby nawet na biegu jałowym silnik automatycznie przechodzi w tryb ładowania prądem nawet aż do 40A.   NMEA 2000 Nowy BF250 spełnia wymagania standardu NMEA2000 (National Marine Electronics Association).  Jest to system, w którym mogą się komunikować / współpracować ze sobą pokładowe urządzenia elektroniczne różnych marek. Silnik BF 250 posiada złącze elektroniczne do komunikacji  np. z echosondami, ploterami map itd., na których możliwe jest wyświetlanie parametrów pracy silnika.   Pakiet* - boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa W skład dostawy wchodzą: - Silnik HONDA - * GRATIS Olej HONDA - Instrukcja po polsku - Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji Gwarancja: - Zakup konsumencki do 5 lat - Zakup na firmę do 2 lat - Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek - UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ: - NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ ?  KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA  Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych. Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO. Czy będzie niezawodny? Wiele ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat. Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów. Dlaczego właśnie Honda? Całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać wiele sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi. Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć. Honda to trafny wybór. Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty? Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów. Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska Nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych . Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów. Czym charakteryzują się silniki HONDA? Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin. Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo efektywny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225 , BF 150 , BF 90 , BF 60 , czy BF 50 . Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre, ale bardzo dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC. Efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin, ale również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat. To co spotkamy się nad wodą?

Sklep: Pajm.pl

BF250AK2XXCU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 250 AK2 XXCU + GRATIS* - 2846828157

82649,00 zł

BF250AK2XXCU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 250 AK2 XXCU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 250 AK2 XXCU   (   250KM, obrót silnika(śmigieł) w lewą stronę , długa kolumna, manetka, ładowanie 60A ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną Honda BF250 to nowy, 3.6-litrowy silnik V6, jest największym z linii produkowanych przez Hondę silników zaburtowych. Najnowszy model został wyposażony w innowacyjny system przepływu powietrza, opracowany specjalnie dla tego nowego modelu i zapewnia uzyskanie pierwszorzędnych osiągów oraz niskiego zużycia paliwa. Stylistyka nowego BF250 znacząco odbiega od wyglądu pozostałych modeli. Górna pokrywa posiada kształt ostrego klina, a na jej bokach widoczne są duże wloty powietrza nowego systemu. Ogólny kształt silnika jest bardziej aerodynamiczny, a błyszczące, ostre linie doskonale odzwierciedlają moc i dynamikę tej nowej jednostki. Jako topowy BF 250 model otrzymał całkowicie nowy kolor -  Aquamarine Silver Metallic, który w połączeniu z nowym wyglądem zewnętrznym czyni ten silnik godnym miana sztandarowego modelu. Oprócz pięknego wyglądu BF 250 został wyposażony w unikalną technologię BLAST  (system kontroli regulacji zapłonu), znacząco poprawiającą osiągi silnika podczas gwałtownego przyspieszania z niskich i średnich obrotów. Współpracuje ona z układem zmiennych faz rozrządu V-TEC. Ta istotna poprawa dynamiki w tym zakresie obrotów jest najważniejsza przy wchodzeniu łodzi w ślizg. Silnik został wyposażony w zaawansowany system niskiego spalania ECOmo, optymalizujący skład mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od obciążenia silnika. Dzięki temu BF 250 staje na czele światowej czołówki również w zakresie zużycia paliwa. Nowy BF250 otrzymał najnowocześniejszy kształt obudowy przekładni / spodziny pracującej pod wodą o zredukowanych o 5 % oporach hydrodynamicznych w stosunku do BF 225. Przełożenie przekładni (2:1) w połączeniu z szerokim wachlarzem dostępnych śrub napędowych, umożliwiają optymalne i bardzo efektywne wykorzystanie mocy silnika w całym zakresie obrotów. Sterowanie przepustnicą gazu za pomocą manetki zdalnego sterowania zostało udoskonalone dzięki zastosowaniu nowego systemu - Shifting Load Reduction. Zmiany obciążenia silnika, którego przepustnica gazu została ustawiona przez sternika w określonym położeniu  kontrolowana jest przez moduł ECU (Engine Control Unit). Układ ten asystuje pracy "swojego kapitana" modyfikując kąt wyprzedzenia zapłonu i zmianę  momentu obrotowego w zależności od zmiany warunków pracy silnika oraz położenia dźwigni zmiany biegów manetki zdalnego sterowania. Silnik został wyposażony w inteligentny układ ładowania akumulatora (alternator 90A), dzięki czemu zapewnione jest maksymalne ładowanie akumulatora/ów prądem o natężeniu do 60A. Nowy system (Adjustable Idle Charge) jest szczególnie przydatny zwłaszcza, gdy silnik używany jest długotrwale na jałowych obrotach (np. podczas wędkowania w nocy czy prowadzeniu prac, itp.). Jeżeli silnik pracuje na wolnych obrotach, a na łodzi włączona jest duża ilość odbiorników prądu, układ ten wyczuwa zwiększone zapotrzebowanie i automatycznie dostosowuje obroty do warunków zwiększonego obciążenia.Kluczowe cechy najnowszego silnika zaburtowego BF250:   Rewelacyjne osiągi Wydajność BF250 została osiągnięta dzięki zastosowaniu nowego silnika V6 - 3.6 litra, łączącego unikalne technologie zmiennych faz rozrządu Honda VTEC, chwilowego wzbogacenia mieszanki paliwowo-powietrznej przy największym obciążeniu BLAST oraz nowatorskiego na skalę światową systemu przepływu powietrza DIRECT AIR INTAKE.  Nowy system ten zastosowano w celu obniżenia temperatury zasysanego powietrza zwiększając moc i charakterystykę przebiegu momentu obrotowego.   Ekonomia BF250 dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii ECOmo wraz z opatentowanym  przez HONDĘ systemem wtrysku paliwa PGM-FI jest nie do pobicia pod względem niskiego  poziomiu zużycia paliwa. System ECOmo dostosowuje proporcję benzyny i powietrza do aktualnego obciążenia silnika aż do wartości skrajnych, czyli do granicy spalania stukowego. Parametry te są na bieżąco kontrolowane przez centralną jednostkę sterującą wraz z systemem czujników.   Przekładnia Nowa, wysoce wydajna przekładnia charakteryzuje się znakomitą hydrodynamiką podwodną, zapewniając mniejsze opory stawiane przez wodę. Kształt spodziny wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa, poprawę przyspieszenia oraz prędkości maksymalnej. Współczynnik redukcji przekładni wynoszący 2:1 i szeroki wachlarz śrub napędowych pozwala na efektywne wykorzystanie mocy silnika w całym zakresie obrotów.   System kontroli Shifting Load Reduction Moduł ECU (Engine Control Unit) modyfikuje ustawienia zapłonu, w zależności od charakterystyki ustawienia przepustnicy gazu, ułatwiając tym samym pracę sternika.   Alternator Zapewnia najefektywniejsze w klasie (alternator 90A) ładowanie akumulatora/ów, a więc najsprawniejsze zasilanie wszelkich odbiorników pokładowych. BF250 zapewnia zdolność ładowania akumulatora/ów prądem nawet do 60A podczas standardowych warunków pracy silnika.  Dodatkowo, nowością jest regulowany system ładowania akumulatora/ów w trakcie pracy na obrotach jałowych. W razie potrzeby nawet na biegu jałowym silnik automatycznie przechodzi w tryb ładowania prądem nawet aż do 40A.   NMEA 2000 Nowy BF250 spełnia wymagania standardu NMEA2000 (National Marine Electronics Association).  Jest to system, w którym mogą się komunikować / współpracować ze sobą pokładowe urządzenia elektroniczne różnych marek. Silnik BF 250 posiada złącze elektroniczne do komunikacji  np. z echosondami, ploterami map itd., na których możliwe jest wyświetlanie parametrów pracy silnika.   Pakiet* - boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa W skład dostawy wchodzą: - Silnik HONDA - * GRATIS Olej HONDA - Instrukcja po polsku - Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji Gwarancja: - Zakup konsumencki do 5 lat - Zakup na firmę do 2 lat - Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek - UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ: - NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ ?  KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA  Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych. Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO. Czy będzie niezawodny? Wiele ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat. Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów. Dlaczego właśnie Honda? Całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać wiele sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi. Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć. Honda to trafny wybór. Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty? Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów. Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska Nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych . Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów. Czym charakteryzują się silniki HONDA? Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin. Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo efektywny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225 , BF 150 , BF 90 , BF 60 , czy BF 50 . Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre, ale bardzo dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC. Efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin, ale również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat. To co spotkamy się nad wodą?

Sklep: Pajm.pl

Battle of Haditha - 2862283815

143,18 zł

Battle of Haditha Alphascript Publishing

Książki / Literatura obcojęzyczna

The Battle of Haditha was a battle fought between U.S. forces and Ansar al-Sunna in early August 2005 on the outskirts of the town of Haditha, Iraq, which was one of the many towns that were under insurgent control in the Euphrates River valley during 2005. On the first day of the battle, a six-man United States Marine Corps sniper unit in Haditha was attacked and over-run by a large insurgent force. All six men were found dead after the battle. Two days after the killings, Marine forces launched Operation Quick Strike to disrupt insurgent presence in the Haditha area. On the second day of that operation, a Marine Amphibious Assault Vehicle hit a large road side bomb, killing 15 out of the 16 on board

Sklep: Libristo.pl

F4U Corsair Units of the Korean War - 2212839897

54,10 zł

F4U Corsair Units of the Korean War Osprey Publishing Ltd

Historia

The definitive account of F-4 Corsair Units deployed in the Korean War, this book tells the story of the 26 US Navy Squadrons, most of which were carrier based, and the 6 Marine Corps F-4 squadrons that flew combat missions against the North Koreans. Drawing from a vast repository of personal interviews with F-4 pilots, the author paints a harrowing picture of the deadly combat of this often forgotten air war. Included in this volume is the story of Lt Guy Bordelon, the US Navy's sole ace of the Korean War, who flew an F4U-5N night-fighter against the night raiders sent up by the Korean Air force. Backing up the text is a vast number of previously unpublished private photographs that bring the stories of these pilots to life. Finally the book contains extensive appendices that detail every unit deployment by carrier, air group, Corsair model and tail code. Also included is a detailed list noting every Corsair lost in the war, with tail number, pilot, date of loss and the unit.

Sklep: Albertus.pl

szukaj w Kangoo krainaksiazek the marine in unit a 20123363

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z krainaksiazek pl the marine in unit a 20123363

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.149, t2=0, t3=0, t4=0.024, t=0.149

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2018 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER