ksiazki szeroki zakres (poradniki

- znaleziono 301 produktów w 46 sklepach

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad - 2854922647

11,15 zł

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Pierwsze na świecie świadectwo ofiary zbrodni honorowej. Miała siedemnaście lat i zakochała się: zhańbiła rodzinę. Więc rodzina wydała na nią wyrok śmierci... Pokochała go pierwszą miłością. Myślała, że się z nią ożeni. Ale ukochany zniknął, a ona odkryła, że jest w ciąży. A w jej świecie to najcięższa zbrodnia... W zapomnianej przez Boga wiosce w Cisjordanii kobiety są warte mniej niż zwierzęta domowe. Tu mężczyzna jest panem życia i śmierci żony, córki, siostry. Brat może bezkarnie zabić siostrę, matka - córkę, kolejną bezużyteczną dziewczynkę, jaka się urodzi. Tu kobiecie odbiera się godność, a nawet życie zgodnie z odwiecznym obyczajem i uświęconą tradycją. A śmierć jest karą dla dziewczyny, która zhańbi rodzinę. Tak jak Souad. Wyrok wydaje jej ojciec. Szwagier dokonuje egzekucji. Oblewa Souad benzyną i podpala... SOUAD przeżyła - cudem, ale rodzina usiłowała zabić ją nawet w szpitalu. Na zawsze jednak pozostanie straszliwie okaleczona - na ciele i duszy. I wciąż musi się ukrywać; dopóki żyje, jej rodzinę okrywa hańba. Spalona żywcem, opublikowana pod pseudonimem szokująca opowieść o piekle, jakim było jej dzieciństwo i młodość, stała się międzynarodowym bestsellerem. Wydana w 37 w krajach książka przerywa tabu milczenia wobec istniejącej nadal w krajach muzułmańskich barbarzyńskiej tradycji. Nieludzkiego obyczaju, prawa mężczyzn, na mocy którego co najmniej pięć tysięcy kobiet pada co roku ofiarą zbrodni honorowej. Nazwa - Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe Autor - Souad Oprawa - Miękka Wydawca - Amber Kod ISBN - 9788324159406 Kod EAN - 9788324159406 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Tłumacz - 31182,maria rostworowska; Format - 110 x 175 x 14 Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-06-23

Sklep: InBook.pl

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias - 2854109292

51,27 zł

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka, posiadająca istotne walory praktyczne, jest pierwszą pozycją polskiej autorki w tak kompleksowy sposób analizującą nie tylko istotę funkcjonowania kredytowych instrumentów pochodnych, ale również modele ich wyceny, doskonalenie których autorka słusznie uznaje za kluczowe dla rozwoju tego rynku. Niewątpliwą zaletą opracowania jest mnogość przykładów, przeprowadzających Czytelnika przez kolejne etapy szacowania wartości omawianych struktur i tworzących idealną bazę dla zrozumienia konstrukcji tych złożonych produktów. Prof. zw. dr hab. Janusz Soboń Publikacja stanowi cenne kompendium wiedzy zarówno dla praktyków rynku finansowego, jak i studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich, jak również dla pracowników nauki zainteresowanych wdrażaniem metod kwantyfikacji ryzyka kredytowego w praktykę. Prof. nadzw. SGH dr hab. Paweł Niedziółka Nazwa - Pochodne instrumenty kredytowe Autor - Izabela Pruchnicka-Grabias Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375563733 Kod EAN - 9788375563733 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.5x23.0cm Ilość stron - 280 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Praca licencjacka i magisterska z pedagogiki psychologii i socjologii. Poradnik dla studentów - Franciszek Bereźnicki - 2836940594

15,24 zł

Praca licencjacka i magisterska z pedagogiki psychologii i socjologii. Poradnik dla studentów - Franciszek Bereźnicki

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Cele poradnika metodologicznego to omówienie sposobu poszukiwania i notowania literatury przedmiotu, ukazanie etapów badania naukowego, omówienie struktury pracy magisterskiej (licencjackiej) i sposobu jej redagowania, zwrócenie uwagi na stronę formalną i merytoryczną (prezentację i analizę wyników badań własnych, opracowanie przypisów, bibliografii). Zamieszczono w nim również uwagi dotyczące sporządzania wydruku pracy. Publikacja jest dydaktycznym i praktycznym przewodnikiem dla studentów w przygotowaniu i redakcji pracy licencjackiej i magisterskiej. Nazwa - Praca licencjacka i magisterska z pedagogiki psychologii i socjologii. Poradnik dla studentów Autor - Franciszek Bereźnicki Oprawa - Miękka Wydawca - Impuls Kod ISBN - 9788378509271 Kod EAN - 9788378509271 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 14.1x20.8 Ilość stron - 92 Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Inne Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-10-16

Sklep: InBook.pl

Poradnik eksploatatora systemów zaopatrzenia w wodę - 2823032002

124,00 zł

Poradnik eksploatatora systemów zaopatrzenia w wodę Seidel-Przywecki

Budownictwo

Pod pojeciem eksploatacji urzadzen i obiektów wodociagowych rozumiemy zbiór uporzadkowanych działan technicznych, organizacyjnych, normatywno-prawnych i ekonomicznych podejmowanych i realizowanych w celu zapewnienia ciagłej dostawy wymaganej ilosci wody o odpowiedniej jakosci. Eksploatacja wiekszosci wodociagów w Polsce wydaje sie byc nieskomplikowana i w pełni efektywna oraz racjonalna. Jesli nie osiaga sie zamierzonych efektów, to przyczyn szuka sie głównie w fazie projektowania i wykonawstwa. Nie mozna oczywiscie negowac koniecznosci modernizacji wielu krajowych wodociagów, jak i potrzeby zwiekszenia efektywnosci ich projektowania opartego na badaniach doswiadczalnych w skali pilotowej. Nalezy jednak podkreslic, iz bardziej dokładna identyfikacja, analiza i ocena aktualnej sytuacji eksploatacyjnej na wielu wodociagach wskazuje na istnienie znacznego dystansu miedzy działalnoscia eksploatacyjna, a aktualna wiedza naukowa i inzynierska w tym zakresie. Przyczyna tego stanu jest luka informacyjna i edukacyjna, spowodowana głównie dotkliwym brakiem odpowiednich ksiazek i poradników, a takze szkół zawodowych, kształcacych kadry eksploatacyjne według programów edukacyjnych, dostosowanych do aktualnego poziomu wiedzy inzynierskiej w zakresie systemów zaopatrzenia w wode. Od poczatku swego istnienia, Izba Gospodarcza

Sklep: Księgarnia-Techniczna.com

Łuszczyca Poradnik pacjenta - 2848476765

37,34 zł

Łuszczyca Poradnik pacjenta

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Poradnik jest próbą usystematyzowanej prezentacji środków dostępnych na rynku. Zamieszczono w nim opisy leków w wolnej sprzedaży i na receptę lekarską (m.in. nowoczesnych leków biologicznych), stosowanych wewnętrznie i zewnętrznie (maści, kremów itp.). Ponadto książka zawiera opisy suplementów diety, kosmetyków i dermokosmetyków, wyrobów medycznych oraz urządzeń specjalistycznych, które mogą pomóc w walce z łuszczycą, złagodzić jej dokuczliwe objawy i poprawić stan skóry. Dodatkowym atutem Poradnika są zamieszczone w nim dwa słowniki: minisłowniczek trudniejszych terminów z zakresu kosmetologii i dziedzin pokrewnych oraz słownik wszystkich składników kosmetyków i suplementów diety, które zostały opisane w książce. Ten drugi zawiera spolszczenia i definicje nazw substancji chemicznych oraz podaje w skrócie ich działanie. Nazwa - Łuszczyca Poradnik pacjenta Oprawa - Miękka Wydawca - Kastor Kod ISBN - 9788362055647 Kod EAN - 9788362055647 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 14.5x21.5cm Ilość stron - 186 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Wiedza o społeczeństwie Ciekawi świata / Odkrywamy na nowo LO kl.1-3 ćwiczenia / zakres podstawowy - Telicka-Bonecka Antonina, Bonecki Jarosław - 2837013911

19,21 zł

Wiedza o społeczeństwie Ciekawi świata / Odkrywamy na nowo LO kl.1-3 ćwiczenia / zakres podstawowy - Telicka-Bonecka Antonina, Bonecki Jarosław

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Zeszyt ćwiczeń do wiedzy o społeczeństwie dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych do serii Ciekawi świata i do serii Odkrywamy na nowo. Nazwa - Wiedza o społeczeństwie Ciekawi świata / Odkrywamy na nowo LO kl.1-3 ćwiczenia / zakres podstawowy Autor - Telicka-Bonecka Antonina, Bonecki Jarosław Oprawa - Miękka Wydawca - Operon Kod ISBN - 9788376807140 Kod EAN - 9788376807140 Rok wydania - 2012 Język - polski Seria wydawnicza - Ciekawi świata Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 96 Szkoła - Szkoła średnia Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Wiedza o społeczeństwie Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-10-30

Sklep: InBook.pl

Gospodarowanie odpadami komunalnymi. Poradnik dla gmin. - 2829417306

53,00 zł

Gospodarowanie odpadami komunalnymi. Poradnik dla gmin. Oficyna Ekonomiczna Wolters Kluwer Polska

Prawo/Różne

Opracowanie stanowi kompleksową i usystematyzowaną analizę prawną najważniejszych zmian wprowadzonych z dniem 1 stycznia 2012 r. do ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, W książce przedstawiono problemy, które mogą pojawić się przy stosowaniu tej ustawy, oraz zagadnienia związane m.in. z: procedurami wyboru podmiotu, który będzie budował, utrzymywał i eksploatował regionalną instalację; mechanizmem, zgodnie z którym gminy będą wyłaniały w drodze przetargu podmioty prowadzące działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; zadaniami gmin z zakresu czystości i porządku w gminach. Praca zawiera szeroki i różnorodny zbiór wzorów dokumentów, których przygotowanie, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, stanowi obowiązek gmin. Adresaci: Publikacja adresowana jest przede wszystkim do gmin, ponieważ to do ich obowiązków należy utrzymanie czystości i porządku. Poradnik może stanowić również bogate źródło wiedzy dla przedsiębiorców, którzy zainteresowani są świadczeniem usług polegających na odbieraniu lub odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Autorzy posiadają specjalistyczną i praktyczną wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie m.in, w zakresie szeroko pojętego krajowego i unijnego prawa ochrony środowiska, prawa zamówień publicznych, ustaw samorządowych.

Sklep: Ikep.pl

Poradnik prawny dla influencerów i digital markete Od.Nowa - 2872648765

28,65 zł

Poradnik prawny dla influencerów i digital markete Od.Nowa Od.Nowa

Prawo

Jeśli robisz internety, to Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów jest pozycją, dzięki której poznasz sformułowane w przystępny sposób odpowiedzi na nurtujące Cię pytania prawne dotyczące tej właśnie branży. W książce znajdziesz praktyczne odpowiedzi na przeszło 130 pytań, z którymi autorzy książki spotkali się w ramach swojej pracy zawodowej jako radcowie prawni. Dzięki takiej konstrukcji poradnika nie tylko nie będziesz musiał mierzyć się ze żmudną lekturą obszernych treści jak by na to na nie patrzeć prawnych, ale dodatkowo łatwo znajdziesz konkretne zagadnienie, które w danej chwili Cię interesuje. Tematyka Poradnika jest niezmiernie szeroka, ponieważ zawarto w nim zagadnienia związane z prawem autorskim, jak też bardzo istotne dla prawidłowego pozyskiwania leadów rozstrzygnięcia dotyczące RODO, prawa telekomunikacyjnego czy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wiedzę na temat opodatkowania takich działań. Książka uwzględnia ostatnie zmiany w zakresie platform udostępniających video czy też informacje o niedawnych działaniach Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczących influencerów. Warto wspomnieć, że autorzy książki nie tylko są prawnikami, ale też mają inne kompetencje, które dają im możliwość spojrzenia na branże influencerów i digital marketerów z nieco bliższej, nietypowej dla prawników, perspektywy. Paweł Głąb jest właścicielem sklepu internetowego, co pozwala mu na głębsze spojrzenie na kwestie związane z marketingiem e-commerce, a Piotr Kantorowski prowadzi podcast Prawo dla Biznesu, co daje mu większą możliwość poznania faktycznych problemów influencerów. Tym samym Poradnik prawny dla influencerów i digital markterów to nie zbiór przepisów, które i tak mogłeś znaleźć w Internecie, a zbiór pytań i praktycznych odpowiedzi dotyczących online marketingu w jego obecnych wymiarach. Jeśli jednak nie jesteś digital marketerem ani influencerem, a prawnikiem bez obaw też możesz kupić poradnik! Branża marketingu internetowego w obu powyższych wymiarach w ostatnich latach niewątpliwie się rozwija, a tym samym Twoi Klienci z pewnością potrzebować będą porad także z tego zakresu. Opracowanie autorstwa Piotra Kantorowskiego i Pawła Głąba to absolutny must have każdego influencera i digital marketera. Przekonaj się, że z nasza książka z serii Poradnik to strzał w dziesiątkę, jeżeli chodzi o pomoc w zrozumieniu prawnych aspektów działania w internecie. To coś właśnie dla Ciebie, jeśli zaczynasz swoją przygodę lub już działasz, ale nie znasz odpowiedzi na wiele pytań. Zwięzły i jasny język, wiele przykładów z życia, oparcie w orzecznictwie wszystko po to, abyś się odnalazł w gąszczu przepisów! Wybierz tę książkę, jeżeli: zależy Ci na niewpakowaniu się w tarapaty, podpisaniu dobrej umowy, ochronie swoich praw i poszanowaniu praw innych, cenisz efektywne i sprawdzone rozwiązania, szanujesz swój czas i wiesz, że jako marketer lub influencer nie potrzebujesz wiedzieć wszystkiego o prawie, a potrzebujesz szybko znaleźć odpowiedź na konkretne, nurtujące Cię pytanie.

Sklep: ksiegarnia-marki.pl

Poradnik do nauki rysowania KOH-I-NOOR Perspektywa i teoria cieni Leonardo - tom 5 - 2872050078

43,50 zł

Poradnik do nauki rysowania KOH-I-NOOR Perspektywa i teoria cieni Leonardo - tom 5 KOH-I-NOOR

BLOKI I PAPIERY > PORADNIKI

Poradnik do rysunku - Perspektywa i  teoria cieni tom 5 Leonardo    Seria Leonardo obejmuje poradniki do nauki rysunku. Każdy poradnik poświęcony jest innemu zagadnieniu. Poradnik posiada: szeroki i niezbędny zakres wiedzy dotyczącej zasad perspektyw rzutowania kompozycji nie tylko tła historycznego  dokładnie omówioną kwestię cieniowania w rysunku artystycznym występuje w formacie A4 

Sklep: Świat Artysty

Wartość dla akcjonariuszy. Poradnik menedżera i inwestora - 2829728200

163,90 zł

Wartość dla akcjonariuszy. Poradnik menedżera i inwestora WIG PRESS

Wycena przedsiębiorstw

Od czasu opublikowania w 1986 roku książki "Tworzenie wartości dla akcjonariuszy" w dziedzinie tworzenia wartości dla akcjonariuszy działo się bardzo wiele. Zadanie monitorowania kierownictw przedsiębiorstw nie osiągających zadowalających wyników, które w latach osiemdziesiątych spoczywało na barkach agresorów dokonujących wrogich przejęć, w latach dziewięćdziesiątych zostało podjęte przez aktywnych inwestorów instytucjonalnych. Dwanaście lat temu wiedza na temat wartości dla akcjonariuszy była znacznie mniejsza, natomiast sceptycyzm co do możliwości jej zastosowania w procesie zarządzania przedsiębiorstwem dużo większy. Dzisiaj przeciwnie, zarządy i prezesi przedsiębiorstw niemal powszechnie akceptują idee maksymalizacji wartości dla akcjonariuszy. Jest ona obecnie politycznie poprawna, chociaż nie zawsze w pełni stosowana w praktyce. O ile przed 1990 rokiem stosowanie koncepcji wartości dla akcjonariuszy polegało głównie na ocenie projektów inwestycyjnych i wycenie przejmowanych przedsiębiorstw przy zastosowaniu modeli zdyskontowanych przepływów gotówki, obecnie przedsiębiorstwa włączają mierniki wartości dla akcjonariuszy do procesu planowania i ogólnej oceny wyników firmy. Nie zmienił się natomiast sam model tworzenia tej wartości. W dalszym ciągu odzwierciedla on sposób oceny wartości aktywów stosowany przez racjonalnych uczestników gospodarki wolnorynkowej, oparty na oczekiwanej wartości strumieni gotówki generowanych przez przedsiębiorstwo w danym okresie, skorygowanej o ryzyko. Treść książki: W książce tej zostały zaprezentowane podstawowe zastosowania zasady tworzenia wartości dla akcjonariuszy w procesie planowania i oceny wyników przedsiębiorstwa. Prezentuje nie tylko uzasadnienie takiej polityki, ale również narzędzia niezbędne do jej wdrożenia jako standardowej polityki firmy. Zasadę tworzenia wartości dla akcjonariuszy można wykorzystywać do analizowania przedsiębiorstw zarówno notowanych, jak i nienotowanych na giełdzie, firm działających w formie holdingu, jak i jednostek zależnych, oraz do analizowania ich strategii i produktów. W książce staramy się zintegrować analizę operacyjną i finansową. W szczególności został uwypuklony bezpośredni związek pomiędzy strategią konkurencji a analizą wartości dla akcjonariuszy, poprzez przeliczenie strategii przedsiębiorstwa na tworzoną przez nią wartość w dolarach. Przedstawione w tej książce przykłady skutecznego wdrażania polityki tworzenia wartości dla akcjonariuszy przez coraz większą liczbę przedsiębiorstw amerykańskich i zagranicznych działają zachęcająco. W rozdziale pierwszym uzasadniam konieczność wprowadzenia polityki tworzenia wartości dla akcjonariuszy w przedsiębiorstwach. Omawiam tam (czasami sprzeczne ze sobą) cele kierownictwa firmy i jej akcjonariuszy. Postulaty zmniejszenia znaczenia dochodów akcjonariuszy na rzecz zwiększenia odpowiedzialności społecznej firmy zostały ocenione krytycznie. W rozdziale tym zostały również omówione metody właściwego rozwiązywania konfliktów pomiędzy akcjonariuszami a innymi podmiotami związanymi z przedsiębiorstwem (stakeholders), na przykład klientami i pracownikami. Rozdział drugi omawia wady takich narzędzi rachunkowości jak zysk na akcje (EPS), stopa zwrotu z inwestycji (ROI) i stopa zwrotu z kapitału własnego (ROE). Na przykład wzrost zysku na jedną akcję jest nie tylko luźno związany ze zmianą wartości dla akcjonariuszy, ale również nie ma wielkiego związku ze zmianami wartości rynkowej przedsiębiorstw notowanych na giełdzie. Wielkości księgowe nie nadają się do pomiaru zmian wartości ekonomicznej przedsiębiorstw, ponieważ w rachunkowości dopuszcza się stosowanie różnych standardów, nie uwzględnia się pełnego rachunku opłacalności inwestycji, a także pomija zmienność wartości pieniądza w czasie oraz ryzyko. Rozdział trzeci jest wprowadzeniem do problematyki tworzenia wartości dla akcjonariuszy. Zostały w nim zaprezentowane metody szacowania wartości dla akcjonariuszy i wartości dodanej dla akcjonariuszy (SVA). Wprowadzono pojęcie granicznej wartości marży zysku operacyjnego, która jest minimalną wartością marży, jaką przedsiębiorstwo musi osiągnąć, aby utrzymać wartość dla akcjonariuszy. Pojęcie to jest szczególnie użyteczne w procesie analizy tworzenia wartości. Rozdział czwarty omawia proces formułowania strategii i jej związek z polityką tworzenia wartości dla akcjonariuszy jako narzędziem oceny strategii firmy. W procesie formułowania strategii ocenia się atrakcyjność branży, pozycje konkurencyjną przedsiębiorstwa w branży i czynniki decydujące o jego przewadze konkurencyjnej. Czynniki te stanowią podstawę oceny przepływów gotówki, niezbędnej z kolei do oceny strategii alternatywnych. Dalszy wywód ma na celu wykazanie, że budowa przewagi konkurencyjnej i tworzenie wartości dla akcjonariuszy to cele równoważne. Rozdział piąty ilustruje zastosowanie koncepcji wprowadzonych w rozdziale czwartym. Polityka tworzenia wartości dla akcjonariuszy polegająca na wyborze pomiędzy konkurencyjnymi strategiami została zilustrowana trzema przykładami. Pierwszy z nich przedstawia ocenę względnej atrakcyjności dwóch alternatywnych strategii w branży handlu detalicznego. Drugi pokazuje, w jaki sposób można stworzyć wartość wykorzystując efekty synergii wewnątrz przedsiębiorstwa. Ostatni przykład ilustruje, w jaki sposób można wykorzystać politykę tworzenia wartości dla akcjonariuszy w celu wyznaczenia optymalnego poziomu inwestycji w nowe przedsięwzięcie. Rozdział kończy szczegółowa analiza decyzji wykupu akcji. W początkowych rozdziałach książki wartość jest szacowana na podstawie prognoz formułowanych przez kierownictwo firmy. Rozdział szósty koncentruje się natomiast na cenie akcji jako wyznaczniku oczekiwań rynku co do przyszłych wyników przedsiębiorstwa. Analiza przeprowadzona w tym rozdziale pokazuje, że nawet jeżeli przedsiębiorstwo tworzy wartość dla akcjonariuszy inwestując w projekty przynoszące stopę zwrotu wyższą od kosztu kapitału, akcjonariusze niekoniecznie uzyskają stopę zwrotu przekraczającą ten koszt. Stopa zwrotu akcjonariuszy zależy nie tylko od rzeczywistych wyników przedsiębiorstwa, ale również od oczekiwań co do przyszłych wyników, odzwierciedlonych w cenie akcji. Rozdział ten wyjaśnia i ilustruje ważną różnicę pomiędzy "stopą zwrotu dla przedsiębiorstwa", czyli stopą zwrotu uzyskiwaną przez nie z inwestycji rzeczowych, a "stopą zwrotu dla akcjonariuszy", czyli stopą zwrotu uzyskiwaną przez akcjonariuszy z inwestycji w akcje firmy. Rozdział siódmy zawiera omówienie podstawowych wad stosowanych obecnie metod oceny wyników przedsiębiorstwa i planów wynagradzania kadry zarządzającej najwyższego szczebla. Prezesom firm i członkom zarządu oraz dyrektorom pionów poddaje się pod rozwagę następujące zagadnienia: Jaki jest najwłaściwszy miernik wyników przedsiębiorstwa? Jaki jest właściwy poziom docelowy wyników? W jaki sposób należy powiązać ich wynagrodzenia z wynikami przedsiębiorstwa? Rozdział ósmy zawiera obszerne omówienie ram tworzenia wartości dla celów analizy fuzji i przejęć. Rozróżniamy tam wartość tworzoną przez przęjecie oraz wartość dla akcjonariuszy przedsiębiorstwa przejmującego. Szczegółowo omawia przyczyny rozczarowań związanych z większością przejęć i prezentuje praktyczne analizy pokazujące, w jaki sposób zminimalizować ryzyko przejęcia ekonomicznie nieatrakcyjnego przedsiębiorstwa lub przepłacenia za firmę atrakcyjną ekonomicznie. Analiza polityki tworzenia wartości dla akcjonariuszy w odniesieniu do fuzji i przejęć została zilustrowana na przykładzie niedawnego przejęcia Duracell International przez Gillette. Rozdział dziewiąty omawia sposób wdrożenia polityki tworzenia wartości dla akcjonariuszy w przedsiębiorstwie. Koncentruje się na głównych wymogach koniecznych dla sukcesu wdrożenia, takich jak szeroki konsensus co do potrzeby wprowadzenia zmian, operacyjne zrozumienie sposobu, w jaki wprowadza się zmiany, oraz opracowanie infrastruktury zapewniającej utrzymanie wprowadzonych zmian. Po uzasadnieniu konieczności wprowadzenia polityki tworzenia wartości dla akcjonariuszy oraz omówieniu praktycznych sposobów jej wdrażania, zawartym w pierwszych dziewięciu rozdziałach, rozdział dziesiąty omawia właściwe metody kontrolowania wyników firmy przez akcjonariuszy. Dla inwestorów, podobnie jak dla menedżerów, analiza oczekiwań rynku zilustrowana w tym rozdziale stanowi nadzwyczaj cenne narzędzie. Inwestowanie w akcje jest przecież zasadniczo grą oczekiwań. Tylko ci inwestorzy, którzy przewidzą zmiany perspektyw firmy, zanim znajdą one odzwierciedlenie w cenie akcji, osiągną wysokie zyski. Inwestorzy odnoszący sukcesy nie szukają jedynie dobrych przedsiębiorstw, szukają dobrych akcji. Co nowego w drugim wydaniu? Czytelnicy znający pierwsze wydanie książki "Tworzenie wartości dla akcjonariuszy" stwierdzą, że po upływie dwunastu lat znalazło się tu dużo nowego materiału, a w materiale zawartym już w pierwszym wydaniu wprowadzono znaczące zmiany. Rozdział pierwszy został napisany od nowa, ponieważ po upływie dekady obfitującej w restrukturyzacje przedsiębiorstw i grupowe zwolnienia pracowników, za które często obwiniano decyzje podejmowane z punktu widzenia maksymalizacji wartości dla akcjonariuszy, konieczne stało się przeprowadzenie nowego uzasadnienia takiej polityki. Czytelnicy znajdą w tym rozdziale nową szczegółową ocenę szkół myślenia głoszących konieczność "odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa" oraz "zrównoważenia interesów wszystkich podmiotów związanych z przedsiębiorstwem". Podstawowe wady wielkości księgowych jako wskaźników zmian wartości ekonomicznej firmy pozostają bez zmian. Jak podkreślono w rozdziale drugim, czynniki takie jak znaczące zmiany standardów rachunkowości, wykupy akcji za kwoty liczone w miliardach dolarów i, chyba najważniejszy ze wszystkich - przekształcenie się przedsiębiorstw przemysłowych w przedsiębiorstwa oparte na wiedzy, przyczyniły się pospołu do dalszej erozji użyteczności rachunkowości w analizach ekonomicznych. Metody szacowania wartości dla akcjonariuszy i wartości dodanej dla akcjonariuszy (SVA) pozostają bez zmian. W odpowiedzi na wiele pytań dotyczących sposobu obliczania wartości rezydualnej (wartości przedsiębiorstwa na koniec okresu objętego prognozą) dodałem szczegółowe porównanie dwóch powszechnie stosowanych w tym celu metod: metody renty wieczystej i metody renty wieczystej z uwzględnieniem inflacji. Zostały przedstawione odpowiedzi na trzy pytania: Jakie są zasadnicze różnice jeżeli chodzi o założenia tych dwóch metod? Na ile istotne są różnice pomiędzy uzyskanymi wynikami wyceny? Stosowanie której z tych metod jest bardziej uzasadnione? Do rozdziału czwartego dodano dwa podrozdziały: "Przewaga konkurencyjna a wartość dla akcjonariuszy" oraz "Strategie lansowane w bestsellerach". Pierwszy z nich wyjaśnia, dlaczego przewaga konkurencyjna i wartość dla akcjonariuszy powinny być traktowane jako cele równoważne, a nie sprzeczne. W drugim podrozdziale zostały pokrótce opisane "najlepiej sprzedające się" strategie oraz zostało pokazane, że każda z nich rekomenduje podejście, które ma na celu osiągniecie pożądanych wyników w zakresie konkurencyjności firmy. Brakujące ogniwo to zademonstrowanie, w jaki sposób te pożądane wyniki przekładają się w rzeczywistości na wzrost wartości dla akcjonariuszy. Również w rozdziale piątym pojawił się nowy podrozdział: "Czy wykup akcji tworzy wartość?" Decyzja dotycząca wykupu akcji dla wielu przedsiębiorstw okazała się równie pociągająca, jak kontrowersyjna. Po przejrzeniu zasadniczych argumentów na korzyść wykupu akcji przedstawiono warunki, przy których wykup akcji tworzy więcej wartości niż wypłata dywidendy i kiedy wykup akcji jest lepszą alternatywą niż zainwestowanie w przedsiębiorstwo. Ilustracje analizy sygnałów z rynku kapitałowego zawarte w rozdziale szóstym zostały poprawione w celu lepszego zrozumienia zasad jej przeprowadzania. Rozdział siódmy, dotyczący oceny wyników i wynagradzania kadry kierowniczej, jest zupełnie nowy. Omówiono w nim rozpowszechnione ostatnio opcje zakupu akcji dla kadry kierowniczej i modele oceny wyników przedsiębiorstwa, których zadaniem jest pomiar wartości dla akcjonariuszy. Praktyki te oceniono pod kątem tworzenia wartości dla akcjonariuszy opracowanym w tej książce. Jak wielu Czytelników już wie lub dowie się z lektury tego rozdziału, powiązanie oceny krótkoterminowych wyników przedsiębiorstwa i zasad wynagradzania kadry kierowniczej z wartością firmy w długim okresie nie jest zadaniem łatwym. Dla niektórych przedsiębiorstw okazało się to najsłabszym punktem w procesie wdrażania polityki tworzenia wartości dla akcjonariuszy. Nowy podrozdział, "Czy fuzja tworzy wartość dla przedsiębiorstwa przejmującego?", został dodany do rozdziału ósmego. Omówiono w nim wykorzystanie analizy sygnałów wysyłanych przez rynek do określenia maksymalnej akceptowalnej ceny zakupu. Zakończone niedawno przejęcie Duracell International przez Gillette posłużyło jako przykład zastosowania polityki tworzenia wartości dla akcjonariuszy w przypadku fuzji i przejęć. W podpunkcie "Dobre rady dla przedsiębiorstw stanowiących cel przejęcia" zastanawiam się, kiedy przedsiębiorstwo stanowiące cel przejęcia powinno przyjąć ofertę przedsiębiorstwa przejmującego. Rozdziały dziewiąty, "Wdrażanie polityki tworzenia wartości dla akcjonariuszy" i dziesiąty "Kontrolowanie wyników firmy przez akcjonariuszy" są w tym wydaniu nowe. Kto skorzysta na przeczytaniu tej książki? Książka jest skierowana do szerokiego grona Czytelników. Z podanych w niej praktycznych i sprawdzonych przykładów wdrożeń skorzystają zarówno menedżerowie zajmujący się operacjami, planowaniem i finansami, których celem jest wypracowanie strategii sprzyjających powiększaniu wartości przedsiębiorstwa, jak i analitycy poszukujący metod lepszej oceny atrakcyjności ekonomicznej przedsiębiorstw i branż. Zawarty w książce materiał będzie użyteczny również dla konsultantów w dziedzinie zarządzania, pracowników banków inwestycyjnych, biegłych rewidentów i innych podmiotów oferujących profesjonalne usługi dla przedsiębiorstw zorientowanych na wartość. Skorzystają z niej także absolwenci szkół biznesu i inne osoby, które poszukują podręcznika integrującego koncepcje planowania strategicznego ze sprawdzonymi i szeroko stosowanymi technikami wyceny.

Sklep: Maklerska.pl

Najlepsze lata naszego życia - Marek Hłasko - 2838747945

31,21 zł

Najlepsze lata naszego życia - Marek Hłasko

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Opowiadania zgromadzone w niniejszym tomie powstały w latach 19511956. Należą więc do juweniliów Marka Hłaski. Na ich podstawie wytyczyć można drogę, jaką przebył początkujący pisarz: od zafascynowanego socrealizmem szofera po prowokującego władzę autora Pierwszego kroku w chmurach. Utwory stanowią podróż sentymentalną do czasów Polski stalinowskiej i jej często zniekształcanego przez literaturę obrazu. Nazwa - Najlepsze lata naszego życia Autor - Marek Hłasko Oprawa - Twarda Wydawca - Iskry Kod ISBN - 9788324404544 Kod EAN - 9788324404544 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 13.0x20.5cm Ilość stron - 350 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-09-27

Sklep: InBook.pl

Przemoc i mobing w szkole, w domu, w miejscu pracy. - Praca zbiorowa - 2854924552

56,42 zł

Przemoc i mobing w szkole, w domu, w miejscu pracy. - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 276. Format 16,5x23,5cm. Nazwa - Przemoc i mobing w szkole, w domu, w miejscu pracy. Oryginalny tytuł - Bullying in Different Contexts. Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN Kod ISBN - 9788301171094 Kod EAN - 9788301171094 Wydanie - 1 Rok wydania - 2012 Język - polski Tłumacz - Guzowska Małgorzata Seria wydawnicza - Resocjalizacja Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 276 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-10-16

Sklep: InBook.pl

Wieszak do stojaka MPM J14.2963 A5 umożliwiający przymocowanie do ściany - 2846487040

2,63 zł

Wieszak do stojaka MPM J14.2963 A5 umożliwiający przymocowanie do ściany

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Uchwyt mocujący do ściany Nazwa - Wieszak do stojaka MPM J14.2963 A5 umożliwiający przymocowanie do ściany Kod EAN - 8591212069609 Wydawca - MPM QUALITY Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Kalendarz 2018 A5 dzienny na magnes czerwony - 2854922489

32,85 zł

Kalendarz 2018 A5 dzienny na magnes czerwony

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Kalendarz zamykany na magnes w jednolitej oprawie wykonanej z termoprzebarwialnego materiału pokryciowego Nebraska. Okładka zawiera uchwyt na długopis. Drukowany na białym papierze; blok kalendarza szyty nićmi; kapitałka i tasiemka białe; posiada wycinane registry, przejrzysty układ graficzny kalendarium; rozbudowana część informacyjna oraz barwne mapy przedstawiające kraje europejskie; oprawa umożliwia wykonania tłoczenia i personalizacji kalendarza. Nazwa - Kalendarz 2018 A5 dzienny na magnes czerwony Oprawa - Twarda Wydawca - Wokół Nas Kod ISBN - 5902610361593 Kod EAN - 5902610361593 Rok wydania - 2017 Język - polski Format - 15.0x21.0cm Ilość stron - 392 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Pornography - Cure (Płyta winylowa) - 2855491443

79,75 zł

Pornography - Cure (Płyta winylowa)

Książki & Multimedia > Muzyka

Nazwa - Pornography Autor - Cure Wydawca - Universal Music Kod EAN - 0602547875471 Rok wydania - 2016 Nośnik - Płyta winylowa Ilość elementów - 1 Podatek VAT - 23% Premiera - 2016-09-02

Sklep: InBook.pl

szukaj w Kangoo ksiazki szeroki zakres (poradniki

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z ksiazki szeroki zakres (poradniki

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.068, t2=0, t3=0, t4=0.016, t=0.068

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER