ksiegarnia elpat com ale ja tak chce 13467

- znaleziono 174 produkty w 13 sklepach

WŁAŚCIWE SŁOWA JONES SAMSON BANASIK - 2860149641

78,07 zł

WŁAŚCIWE SŁOWA JONES SAMSON BANASIK WYDAWCA

Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Biznes, ekonomia, finanse

WŁAŚCIWE SŁOWA JONES SAMSON BANASIK Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie losy, budują i rujnują fortuny a jednak tak niewiele osób potrafi nimi władać z rozmysłem. Poczytny autor i rozchwytywany mówca Phil Jones pokazuje, jak proste techniki językowe mogą wpływać na przebieg konwersacji. Bazując na latach skutecznych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych oraz szkoleniach obejmujących ponad dwa miliony osób na całym świecie, Jones wyodrębnił 22 formuły, które można bez trudu wpleść w codzienne rozmowy. Każdy rozdział odkrywa psychologiczne podstawy skuteczności prostych technik językowych i oferuje jasne przykłady ich zastosowania w różnych sytuacjach. Dzięki lekturze tej książki nauczysz się, jak: prowadzić rozmowę, aby wyeliminować ryzyko odmowy lub odrzucenia, jednocześnie zwiększając komfort rozmówcy; wykorzystać uniwersalną ludzką potrzebę bycia uznawanym za osobę otwartą, aby wzbudzać zainteresowanie swoimi pomysłami i wywierać wpływ na rozmówcę; unikać sporów i radzić sobie z postawą Ja wiem lepiej przy pomocy prostych pytań otwartych; budować zaufanie i koleżeńskie więzi poprzez stosowanie porównań; umożliwiać ludziom wyciąganie ważnych wniosków. Zwięzła, motywująca i co najważniejsze skuteczna książka Właściwe słowa pozwoli ci nie tylko zrozumieć, ale również opanować sztukę prowadzenia konwersacji i perswazji werbalnej, a co za tym idzie, osiągnąć sukces w biznesie. *** Książka Właściwe słowa jest mistrzowskim studium sztuki wywierania wpływu, perswazji i osiągania ponadprzeciętnych wyników. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce stać się bardziej przekonujący tak w biznesie, jak i w życiu prywatnym. Seth Price, autor bestsellera The Road to Recognition Jeśli chcesz, aby twoi potencjalni i obecni klienci, współpracownicy i zwierzchnicy zawsze zgadzali się na twoje warunki, moja rada zawiera się w tych trzech magicznych słowach: Kup tę książkę!. Właściwe słowa to lektura obowiązkowa dla każdego, kto sprzedaje produkty, usługi czy historie lub chce robić doskonałe pierwsze wrażenie, wywierać wpływ na ludzi i motywować ich do działania. Sylvie di Giusto, ceniona prelegentka i konsultantka ds. wizerunku korporacyjnego Phil Jones odkrywa przed nami prawdę ukrytą w złożonych sytuacjach sprzedażowych. Wręcza nam potężne narzędzia w postaci słów i pokazuje, jak się nimi posługiwać, aby wpływać na ludzi w uczciwy i nienachalny sposób. To prawdziwe perełki, po które będziesz sięgać każdego dnia. Ian Altman, współautor książki Same Side Selling, felietonista Forbes.com Jeśli chcesz zwiększyć swoją siłę oddziaływania niezależnie od sytuacji, opanuj do perfekcji te proste, a jednak niebywale skuteczne lekcje. Właściwe słowa to książka, która mogłoby z powodzeniem zastąpić większość poradników poruszających kwestie ludzkich zachowań jest aż tak przydatna. John Jantsch, autor poradnika Duct Tape Marketing *** Phil M. Jones jest autorem bestsellerów i jednym z najbardziej cenionych trenerów sprzedaży na świecie. W jego szkoleniach poświęconych zapomnianej sztuce komunikacji werbalnej wzięły udział ponad dwa miliony osób na pięciu kontynentach i w ponad pięćdziesięciu krajach, w tym przedstawiciele największych światowych marek. W 2013 roku Philip M. Jones został najmłodszym w historii zdobywcą nagrody BESMA (British Excellence in Sales and Marketing Award) dla Trenera Sprzedaży Roku. Życie dzieli między Londynem a Nowym Jorkiem.

Sklep: ksiazkitanie.pl

Efekt Motyla - 2857821716

19,30 zł

Efekt Motyla ebookpoint

Książki

Młody milioner zdradza szczegóły swojego sukcesu Uwaga! Niniejsza publikacja została napisana przez jednego z najmłodszych polskich milionerów Kamila Cebulskiego. Kamil Cebulsk i zajął 7 miejsce w rankingu Najbogatsze polskie młode gwiazdy. Ranking opublikowało WPROST 20 lipca 2008 roku (numer 29). Kamil Cebulski uplasował się obok takich gwiazd, jak Robert Kubica (kierowca F1), Maciej Lampe (były koszykarz NBA), Agnieszka Radwańska (tenisistka), Marta Domachowska (tenisistka) czy też Maciej Popowicz (twórca serwisu społecznościowego nasza-klasa.pl).   Kiedyś obejrzałem film pt. Efekt Motyla , do tej pory jest to dla mnie jeden z najlepszych filmów i kiedy mówię o tym znajomym, to dziwnie się na mnie patrzą. Po pewnym czasie dostałem ofertę ebooka pod tym samym tytułem. Nie musiałem czytać żadnych recenzji, aby go kupić, wiedziałem że będzie to superksiążka. W momencie kiedy miałem ją na ekranie swojego monitora, połknąłem ją od razu w całości, dopiero na drug dzień przeczytałem ją zupełnie na spokojnie. Książka rewelacja, daje do myślenia nie tylko nad życiem zawodowym, ale i w moim odczuciu przede wszystkim nad życiem prywatnym, które moim zdaniem musi być ułożone, aby spokojnie :) zarabiać pieniądze. Daniel Szczęsny 33 lata, mieszkam w Irlandii, prowadzę działalność elektroinstalacyjną oraz sklep internetowy z oświetleniem. Jak jedna decyzja może wpłynąć na całe Twoje życie i zdecydować o biedzie lub bogactwie? Nieważne jest to, co Ci proponują, tylko kto Ci to proponuje. Zapewne nieraz słyszałeś o takich osobach, jak Brian Tracy, Zig Ziglar Robert Kiyosaki czy Anthony Robbins. Są oni znani na całym świecie. Zajmują się tematyką motywacyjną, prowadzą szkolenia z rozwoju osobistego i osiągania sukcesu, wydają książki. Jeśli czytałeś ich książki, pewnie nieraz się zastanawiałeś nad tym, czy oni faktycznie odnieśli taki sukces. Pewnie też nieraz przyszło Ci do głowy: Wszystko pięknie, ale oni opisują realia zachodnie, amerykańskie. W Polsce to nie zadziała. "Efekt Motyla" wprowadził mnie w lekki szok stwierdzeniem "nie szukaj pracy tylko pieniędzy". Ten szok może wynika trochę z mojego wieku, mam 46 lat, oraz totalnie innej mentalności . Książkę polecam mojej rodzinie i znajomym. To powinna być obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy zamierzają prowadzić własny biznes, innym też nie zaszkodzi. Po lekturze zastanawiam się czy nie zaprosić Pana Cebulskiego na wykłady, a może szkolenia. Dorota Szymczak jestem architektem, zajmuję się projektowaniem architektoniczno-urbanistycznym w ramach prowadzenia własnej działalności Poznaj młodego człowieka, z niewielkiej miejscowości, który w wieku 21 lat przekroczył barierę 1 miliona złotych obrotu w swojej firmie internetowej... ...i chce się podzielić z Tobą swoimi niezwykle wartościowymi doświadczeniami oraz przemyśleniami. Nazywam się Kamil Cebulski . Wraz z przyjacielem stworzyłem firmę ESC Poland (www.escpoland.pl), działającą na rynku internetowym. Firma ta jest właścicielem takich sklepów internetowych, jak: www.aragon.pl, www.mentis.pl, www.komputerowiec.pl, www.kokanie.pl, www.akara.pl i wielu innych. Niewielu jest takich, którzy byli przy w zasadzie narodzinach ESC Poland. Ja miałem taką okazję! Widziałem, jak z tej idei rodzi się dochodowy e-biznes, który po paru latach miał przynieść zyski. Cieszyłem się, gdy startowała księgarnia Aragon.pl, pamiętam, jak zmieniały się strona i profil Escapemag.pl oraz jak pierwsze kroki stawiał Escar.pl. To, że twórcy sukcesu wielu e-biznesów ciągle się rozwijają, może świadczyć tylko o jednym... o tym, że warto z nimi współpracować! Karol Bancerz , redaktor www.slowawsieci.com portal dla dziennikarzy Jestem członkiem ISOC Poland (Internet Society Poland) oraz uzyskałem certyfikat Young Enterprise na Uniwersytecie Cambrige (www.cam.ac.uk). Przesłanie, jakie zawarłem w mojej książce , można streścić w jednym zdaniu: Zamiast narzekać, weź się do roboty i zacznij budować swoją fortunę. Zacznij to robić dzisiaj, teraz, dokładnie w tej chwili. Pierwszą rzeczą, jaką powinieneś zrobić, to: stać się dla siebie największym aktywem. Musisz więc zdobywać wiedzę oraz zwiększać inteligencję, abyś mógł tę wiedzę wykorzystać w praktyce. Kiedy zmienisz już swój światopogląd, czeka Cię ciężka praca po 12, po 14, a niekiedy nawet i po 16 godzin dziennie. Przez ten czas zdobędziesz doświadczenie, pewność siebie i znajomości. Będziesz budował swoje aktywa. Cokolwiek by to było. Jakaś firma, inwestycje w nieruchomości czy rynek kapitałowy. Musisz samodzielnie zbudować dla siebie aktywa. Kiedy uda Ci się to zrobić, ciężka praca będzie stanowić miłe wspomnienie. Nie będziesz musiał już ciężko pracować. Jedynie tyle, aby pielęgnować swoje aktywa, które będą ci dostarczać środków do życia, i zarządzać nimi. Jeżeli będziesz to umiejętnie robił, Twoje aktywa urosną, a Ty osiągniesz wolność finansową. Mnie się to udało, dlaczego więc ma się nie udać Tobie? Fundacja Kamila Cebulskiego   W 2007 roku została założona fundacja im. Kamila Cebulskiego (www.kcbe.pl), która zajmuje się aktywnym promowaniem przedsiębiorczości wśród młodzieży. W organizowanych Alternatywnych Lekcjach Przedsiębiorczości (www.alp.kcbe.pl) udział wzięło w ostatnim roku szkolnym 12% maturzystów, co stawia organizację Kamila w czołówce NGO w Polsce! Obecnie Kamil prowadzi wiele biznesów, bardzo często można go zobaczyć w Mediach komentującego aktualne wydarzenia gospodarcze. Prowadzi także bloga (www.kamilcebulski.pl), gdzie opisuje wszystkie swoje przemyślenia, a osobiście można go spotkać na organizowanej raz do roku konferencji Myśleć Jak Milionerzy (www.myslecjakmilionerzy.pl). Zapraszamy do zapoznania się z działalnością Fundacji Kamila Cebulskiego, gdyż jej działalność pomogła niejednemu przedsiębiorcy w początkowej fazie budowy firmy. Zawsze myślałam, że własny biznes to wieczna praca - 24/7, a tu mnie oswieciło! Przy mądrym zaprojektowaniu systemu intensywna praca jest potrzebna tylko na początku - przez jakiś czas. Ewa Zielona Efekt Motyla jest rewelacyjną publikacją, którą powinien przeczytać każdy... Adam Hycnar Dlaczego "Efekt motyla" jest tak wyjątkową książką? Przede wszystkim jest to książka napisana na podstawie autentycznych doświadczeń, zdobytych w polskich realiach. To, co przeczytasz już za chwilę, to dowód na to, że w Polsce można bez problemu osiągnąć olbrzymi sukces, jeśli wie się, jak to zrobić. Dowiesz się z niej między innymi: Jak zmienić swój ograniczający punkt widzenia, tak aby dostrzegać nadarzające się okazje i je wykorzystywać w celu kreaowania własnej, szczęśliwej przyszłości? Jak wykorzystać potencjał drzemiący w każdym z nas? Jak pokonać swojego wewnętrznego wroga i przezwyciężyć negatywnych doradców? Jak podejmować właściwe decyzje, które skierują Cię na drogę do sukcesu. Rewelacyjna pozycja podobnie jak wszystkie książki i audiobooki tego autora. Audiobooki pozwoliły mi przetrwać najgorsze początkowe chwile w Marketingu Sieciowym i poważnie rozwinąć sponsorowaną grupę. Polecam wszystkim zainteresowanym rozwojem osobistym, osobom działającym w MLM. Możliwość słuchania audio w samochodzie to rewelacja. Polecam. Robert Nowaczyk specjalista, działalność w marketingu sieciowym, sklep internetowy Dostępna także specjalna wersja dźwiękowaAUDIOBOOKWersja dźwiękowa (audiobook) została nagrana przez profesjonalnego lektora i zapisana w formacie mp3. Dzięki temu, wystarczy, że kupujesz audiobooka, wgrywasz go na swój odtwarzacz mp3 i od razu: możesz słuchac książki gdziekolwiek jesteś nie potrzebujesz ani odpowiedniego oświetlenia, ani użycia rąk - możesz np. jechać samochodem i słuchac, ćwiczyć na siłowni i słuchać... dzięki wielokrotnemu przesłuchaniu materiału świetnie sobie utrwalisz motywacyjne treści książki i łatwiej wprowadzisz je w życie jeśli jesteś słuchowcem - będziesz zaskoczony tym, jak łatwo i przyjemnie przyswaja się wiedze dzięki audiobookowi Wersję audiobook, możesz zamówić wybierając odpowiednią opcję podczas dodawania publikacji do koszyka na dole strony. Posłuchaj darmowego fragmentu, Zapewne zastanawiasz się teraz, czy ta książka jest faktycznie dla Ciebie. Czy Ci się przyda i czy faktycznie dzięki niej osiągniesz sukces. Jeśli jeszcze się zastanawiasz nad tym, to niestety odpowiedź brzmi: NIE! Nie jest to bowiem książka dla każdego. Nie rozwiąże ona wszystkich Twoich problemów. Jeśli jednak jesteś osobą, która naprawdę chce osiągnąć sukces, wiesz, że nauka od kogoś, kto przeszedł już sprawdzoną drogą do sukcesu, jest najbardziej skuteczna, to wiedz, że nie ma lepszej książki dla Ciebie na początek tej fascynującej drogi. BONUS: wykład Kamila Cebulskiego w formacie MP3Kliknij, aby dowiedzieć się więcej Dwugodzinny wykład Kamila Cebulskiego w formacie MP3 (ok. 27 MB). Wykład został wygłoszony podczas szkolenia Czas Na Zmiany, które odbyło się w dniach 6-8 października 2006 w Krakowie. Możesz zdobyć tę wiedzę już za chwilę, ale najpierw koniecznie przeczytaj darmowy fragment upewnij się, że to jest to, czego szukasz. Książka, która wywróci Twoje życie do góry nogami i... będziesz wdzięczny, że na nią natrafiłeś. Gdyby nie ten ebook, to na pewno dalej marzyłbym i obmyślał długie plany jak to kiedyś będę działał. Po przeczytaniu już nie myślę, nie marzę - po prostu wziąłem się do roboty! Michał Milewicz student biotechnologii

Sklep: Booknet.net.pl

Siła pozytywnych opinii - 2825043242

49,90 zł

Siła pozytywnych opinii mt biznes

Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.

Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom

Sklep: Prolibri.pl

Siła pozytywnych opinii - 2825723904

44,40 zł

Siła pozytywnych opinii MT Biznes

Reklama. PromocjaPoradniki. Informatory. Spisy

Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów. Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek: * Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać. * Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego. * Przekazuj klientom odpowiednie informacje. Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna. Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową. O AUTORZE John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanych publikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing. OPINIE Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami, jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzie prowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyć ludziom tematu do rozmów. Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście /b> Chyba niewielu ludzi tak dobrze zna się na marketingu małych firm, jak John. Jestem przekonany, że żadna z tych osób nie dzieli się tak chętnie z innymi swoimi wskazówkami i przemyśleniami. Tak właściwie na co czekasz? Ta książka zarobi na siebie w jeden dzień. Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwo /b> Któż by przypuszczał, że zagadnienie poleceń można omówić w kontekście naukowym? Ja nie przypuszczałem, ale skoro teraz już o tym wiem, chciałbym, żebyś ty również skorzystał z doświadczeń Johna. Recenzje na okładce to w pewnym sensie rekomendacja w czystej postaci. Polecam tę książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy. Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu Alltop Jeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się dowiedzieć, w jaki sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby rozmawiali o twojej firmie i kierowali do ciebie kolejnych klientów John ma na to odpowiedź. Swoje rozwiązania przedstawia w ciekawej formie, przytaczając mnóstwo przykładów z życia wziętych. - David Meerman Scott, autor książki Nowe zasady marketingu i PR.

Sklep: Booknet.net.pl

Siła pozytywnych opinii - 2825043969

39,90 zł

Siła pozytywnych opinii mt biznes

Audiobooki

Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom

Sklep: Prolibri.pl

Siła pozytywnych opinii (Płyta CD) - 2856766815

35,50 zł

Siła pozytywnych opinii (Płyta CD) MT Biznes

Reklama. PromocjaAudiobookiPoradniki. Informatory. Spisy

Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom ? to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek:?Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać.?Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego.?Przekazuj klientom odpowiednie informacje.Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową.John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanychpublikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing.Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami, jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzie prowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyć ludziom tematu do rozmów.- Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęścieChyba niewielu ludzi tak dobrze zna się na marketingu małych firm, jak John. Jestem przekonany, że żadna z tych osób nie dzieli się tak chętnie z innymi swoimi wskazówkami i przemyśleniami. Tak właściwie na co czekasz? Ta książka zarobi na siebie w jeden dzień.- Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwoKtóż by przypuszczał, że zagadnienie poleceń można omówić w kontekście naukowym? Ja nie przypuszczałem, ale skoro teraz już o tym wiem, chciałbym, żebyś ty również skorzystał z doświadczeń Johna. Recenzje na okładce to w pewnym sensie rekomendacja w czystej postaci. Polecam tę książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy.- Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu AlltopJeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się dowiedzieć, w jaki sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby rozmawiali o twojej firmie i kierowali do ciebie kolejnych klientów ? John ma na to odpowiedź. Swoje rozwiązania przedstawia w ciekawej formie, przytaczając mnóstwo przykładów z życia wziętych.- David Meerman Scott, autor książki Nowe zasady marketingu i PRCzyta: Robert Michalak

Sklep: Booknet.net.pl

Pr - 2858821668

23,65 zł

Pr

Drogeria erotyczna>Feromony>Feromony dla niego

Lovely Lovers BEMINE DESTINY man PARFUM - 2ml pocket version - BE INSPIRED BY PHEROMONES - kieszonkowe m

Sklep: lovingshop.pl

Sorry, taki mamy ślad węglowy Dolnośląskie - 2873816524

36,91 zł

Sorry, taki mamy ślad węglowy Dolnośląskie Dolnośląskie

Popularnonaukowa

Książka oparta na solidnych badaniach, zawierająca czytelne dane, rzetelne statystyki oraz pouczające wykresy, a przy tym napisana przystępnie i z dużą dawką humoru. Autor nie mówi ludziom, co mają robić, jak żyć, ale podnosi świadomość, zachęca do dyskusji i pomaga wyrobić sobie własne zdanie. Emisja gazów cieplarnianych drastycznie wzrasta, toniemy w śmieciach, wycinamy płuca Ziemi, a tuż za rogiem czai się klimatyczna apokalipsa rodem z Mad Maxa. Czy ja, ty mamy na to wpływ? Mike Berners-Lee uświadamia, jaki ślad węglowy zostawiamy zarówno w skali mikro, w codziennym życiu, jak i w skali makro, produkując, konsumując, a nawet odpoczywając. Sama Ziemia generuje ślad węglowy, np. w wyniku wybuchów wulkanów, ale bezsprzecznie największym szkodnikiem jest człowiek. W książce przedstawiono nasz niechlubny udział, zaczynając od zdarzeń najmniej uciążliwych dla planety - kilkugramowych, poprzez kilogramy, aż po działania wytwarzające miliardy ton CO2, jak wojna czy pożary lasów. Przyjaźniejsza dla środowiska jest podróż autobusem czy hybrydowym samochodem? W publicznej toalecie lepiej wytrzeć ręce papierowym ręcznikiem czy skorzystać z suszarki? I jak bardzo martwić się tym, że zjadamy banany transportowane z Ameryki Południowej? Odpowiedzi na te oraz setki innych pytań znajdziesz w tej książce. Dzięki zgromadzonej w niej wiedzy w sposób bardziej świadomy będziesz dokonywać codziennych wyborów, przyczyniając się do ratowania planety. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ "Książkę tę koniecznie trzeba przeczytać, żeby zrozumieć, przed jak wielkim, złożonym i pilnym wyzwaniem stanęła ludzkość. Pamiętajmy, że nasze indywidualne wybory i decyzje mają znaczenie przede wszystkim etyczne, praktycznego wymiaru nabierają w kontekście systemowych zmian." FILIP SPRINGER, reportażysta, dziennikarz, autor m.in. takich książek, jak: "Miedzianka. Historia znikania" czy "Wanna z kolumnadą. Reportaże o polskiej przestrzeni" "Nie przypominam sobie, żebym ostatnio czytał książkę bardziej fascynującą, a przy tym tak użyteczną i przyjemną w lekturze." BILL BRYSON, autor książek "Krótka historia prawie wszystkiego" oraz "Ciało. Instrukcja dla użytkownika" "Ta książka jest dowodem na to, że o skomplikowanym zagadnieniu, jakim jest emisja dwutlenku węgla, można napisać w sposób przystępny i z poczuciem humoru, opierając się przy tym na rzetelnych źródłach." MIKOŁAJ TROCZYŃSKI, ekspert WWF Polska "Ile CO2 emituje jazda rowerem? A ile otwieranie drzwi, wysyłanie SMS-a czy gotowanie wody w czajniku? Każda czynność ma jakiś ślad węglowy. Te małostki powtarzane setki, tysiące razy sumują się do niebotycznych ilości, które nie pozostają bez wpływu na klimat. Ta książka pozwoli Ci zrozumieć, z jakich emisji możesz zrezygnować od zaraz." KASIA WĄGROWSKA, blogerka (ograniczamsie.com), ekspertka od świadomej konsumpcji, autorka książki "Życie zero waste. Żyj bez śmieci i żyj lepiej" "Codziennie podejmujemy tysiące decyzji, które wpływają na otaczający nas świat. To od nas zależy, jaki on będzie. Dlatego wiedza zawarta w tej książce jest bardzo potrzebna." ARETA SZPURA, aktywistka ekologiczna, autorka książki "Jak uratować świat? Czyli co dobrego możesz zrobić dla planety" "Kwiaty cięte poza sezonem czy te lokalne? Szparagi z Peru? Strączki czy mięso jako źródło białka? Ta książka w sposób naukowy, ale jednocześnie ciekawy i przystępny wyjaśnia nie tylko, czym jest ślad węglowy, ale też pokazuje, że nasze codzienne wybory mają znaczenie, jeśli chcemy ograniczyć swój negatywny wpływ na klimat. Świetna pozycja dla tych, którzy chcą żyć bardziej świadomie." PAULINA GÓRSKA, influencerka i ekoedukatorka

Sklep: ksiegarnia-marki.pl

POLAR RS300X sd orange (z sensorem biegowym S1) - 1610884085

647,00 zł

POLAR RS300X sd orange (z sensorem biegowym S1) POLAR

ZEGARKI POLAR / BIEGANIE & MULTISPORT

Dla entuzjastów biegania Chciałbyś nie tylko biegać ale i wiedzieć, jak prędkość oraz dystans determinują Twój trening? Bez określenia wysokości tętna nie będzie to możliwe. RS300X łączy te trzy wartości abyś mógł w pełni zrozumieć swój wysiłek podczas treningu. Co więcej, wszystkie funkcje są dostępne zarówno podczas treningu ja i online. Pomiar tętna w połączeniu z prędkością i dystansem Pomaga trenować z odpowiednią intensywnością dzięki indywidualnym strefom treningowym Pokazuje ilość spalonych kalorii Zapisuje 16 ostatnich treningów oraz 16 podsumowań tygodniowych Przenosi dane treningowe na stronę polarpersonaltrainer.com przy wykorzystaniu opcjonalnej podstawki FlowLink (do kupienia osobno w dziale akcesoria) Funkcje podstawowe: Blokada klawiszy Data i dzień tygodnia Godzina (12/24h) z alarmem Język menu: Angielski, Niemiecki, Francuski i Hiszpański Podświetlenie Wodoszczelność - 50m Funkcje sensora biegowego S1: Dystans - treningu, okrążeń i ogólny Dystans (km) możesz ustawiać i mierzyć na kilka sposobów. Dystans z treningu informuje o odległości przebytej w trakcie sesji treningowej. Dystans z wycieczki informuje o odległości przebytej od ostatniego resetowania danych wycieczki. Dystans z okrążenia informuje o długości jednego okrążenia. Dystans ogólny określa odległość przebytą od ostatniego zerowania. Odometr podaje informacje o łącznym dystansie ogólnym

Sklep: Zegarki.com.pl

Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie - 2874272186

44,00 zł

Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie MT Biznes

Ekonomia, biznes, finanse

Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc

Sklep: Bystrzak Sklep

Pragnienie diabła - 2874265309

30,00 zł

Pragnienie diabła Novae Res

Dla dorosłych

Niewola, z której nie będziesz chciała się uwolnić

Sklep: Bystrzak Sklep

O psie, który jeździł koleją kolor BR GREG Greg - 2874473883

19,79 zł

O psie, który jeździł koleją kolor BR GREG Greg Greg

Lektury

O psie, który jeździł koleją w serii Kolorowa Klasyka to najpiękniejsze kolorowe wydanie tej powieści na rynku! Książka zawiera wspaniałe, barwne ilustracje, jej atutem jest duża, ułatwiająca szybkie czytanie czcionka. Edycja na szlachetnym papierze, bardzo trwała i estetyczna. W latach 50. ubiegłego wieku żył we Włoszech wyjątkowy pies. Lampo, kundelek, o niebywałych umiejętnościach - potrafił samodzielnie podróżować koleją. Zawsze trafiał tam, gdzie chciał. Ta prawdziwa historia stała się kanwą opowieści, którą napisał Roman Pisarski. O psie, który jeździł koleją to książka opowiadająca o losach Lampo i ludzi, których spotykał na swej drodze. Historia przyjaźni miedzy człowiekiem i zwierzęciem, przywiązania, tęsknoty i prawdziwego oddania. Od lat kochana przez kolejne pokolenia dzieci dla wielu stała się jedną z najważniejszych książek dzieciństwa. Dzięki kolorowym ilustracjom i wspaniałej oprawie odzyskuje swój blask. Polecamy! recenzje Pies tak pokochał zawiadowcę i jego dzieci, że zawsze potrafił do nich wrócić, nawet będąc w podróży setki kilometrów od Marittimy. Jego oddanie, miłość i poświęcenie poruszają kolejne pokolenia młodych czytelników. Bardzo cieszy więc fakt, iż w kanonie lektur szkolnych jest właśnie ta książka. Jej treść zmusza maluchy do refleksji, ucząc przy tym empatii i pokazując, jak wielka więź może łączyć psa i człowieka (...) Publikacja wzbogacona jest o piękne, kolorowe ilustracje Katarzyny Bilskiej, które uprzyjemniają jej lekturę. Dzięki pięknemu wydaniu przygoda z tą właśnie książką staje się jeszcze bardziej przyjemna, pozostając na długo w pamięci czytelnika. testowanieartdzieciece.blogspot.com Książka skłania do przemyśleń, chociaż z pozoru wydaje się być zwykłą, lekką lekturą o zwierzaku. Lampo to przeuroczy psiak, kochający zwiadowcę i jego dzieci. Myślę, a właściwie jestem tego najzupełniej pewna, że główny bohater przypadnie młodemu odbiorcy do gustu (...) Na szczególną uwagę i specjalne wyróżnienie zasługuje zewnętrzna oprawa książki. Dzieło wzbogacone przepięknymi ilustracjami Katarzyny Bilskiej tworzy niesamowity klimat, stanowi prawdziwą ozdobę powieści. Dziecko z zapałem obejrzy umieszczone tutaj obrazki, ale także chętnie pozna historię psa Lampo. Ja dosłownie ubóstwiam tę książkę i to właśnie ten egzemplarz zajmuje w mojej biblioteczce zaszczytne, wysokie miejsce. czytambolubieo.blogspot.com O psie który jeździł koleją to piękna opowieść o przyjaźni pomiędzy człowiekiem a psem o oddaniu i całkowitym poświęceniu. Historia, która od lat jest uwielbiana przez kolejne pokolenia dzieci. Nam historia Lampo bardzo się spodobała, mimo, iż jej finał był dla niego tragiczny, to dokonał wielkiej rzeczy i wykazał się niesamowitą odwaga i oddaniem. Polecamy wszystkim opowieść o niesamowitym bohaterze. ikwdomowymzaciszu.blogspot.co.uk

Sklep: ksiegarnia-marki.pl

Siła pozytywnych opinii - 1635741080

44,00 zł

Siła pozytywnych opinii mt biznes

Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>Marketing. Badania marketingowe>Reklama. Promocja

Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom

Sklep: Bonusmedia

Siła pozytywnych opinii - 1635741166

35,00 zł

Siła pozytywnych opinii mt biznes

Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>Marketing. Badania marketingowe>Reklama. Promocja

Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom

Sklep: Bonusmedia

Siła pozytywnych opinii - 1897870822

42,49 zł

Siła pozytywnych opinii mt biznes

Hobby, odpoczynek, uroda i zdrowie>Hobby i rekreacja

Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom

Sklep: Madbooks.pl

szukaj w Kangoo ksiegarnia elpat com ale ja tak chce 13467

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z ksiegarnia elpat com ale ja tak chce 13467

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.035, t2=0, t3=0, t4=0.011, t=0.035

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER