ksiegarnia elpat com psychologia pozytywnej komunikacji 6253

- znaleziono 28 produktów w 6 sklepach

Sztuka rynkologii - Jacek Kotarbiński - 2836990629

25,45 zł

Sztuka rynkologii - Jacek Kotarbiński

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie... (z bloga autora) Nie obawiaj się o to, "co powie rynek" - stwórz własny! Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby, słuchać naszych słów, prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam, że coś jest świetne, jeśli tak nie jest, albo że coś jest naturalne, jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto obrażać się na nas, jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usług. Niestety, wciąż wiele firm, organizacji, polityków tego nie rozumie. Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli chcesz zrozumieć rynkologię - sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi. PS: Jeśli macie ochotę podyskutować o treściach zawartych w książce, zapraszamy na prowadzony przez Autora facebookowy fanpage facebook.com/sztukarynkologii. Zarówno Autor jak i zespół wydawnictwa będzie wdzięczny na wszelkie uwagi :) Jacek Kotarbiński - uznany autorytet świata marketingu. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii "Blogi profesjonalne i firmowe". Bloger "Harvard Business Review Polska". Od 23 lat praktycznie wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjności, innowacji i marketingu. Trener biznesu, coach i konsultant zarządów. Jego e-book "Sztuka marketingu" już po czterech miesiącach znalazł się na drugim miejscu iTunes w kategorii "Biznes i Finanse". Studiował w Niemczech, Austrii i Polsce. Doktorant Uniwersytetu Gdańskiego. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w "Marketingu w Praktyce" i "Marketer Plus". Pomysłodawca fanpage'a Bareizmy Wiecznie Żywe (101 tys. fanów). Autor bloga kotarbinski.com. Z pewnością wszyscy, którzy zajmują się marketingiem, lubią to, co robią. I wolą to robić, niż o tym czytać. Jednak "Sztuką rynkologii" Jacka Kotarbińskiego niewątpliwie będą zafascynowani. Nie tylko oni zresztą - książka spodoba się również tym, którzy o marketingu nie wiedzą zbyt wiele. prof. dr hab. LECHOSŁAW GARBARSKI, Akademia Leona Koźmińskiego Czytając świetnie napisaną (a właściwie - uroczo wypowiedzianą) autorską analizę marketingu, przestałem się śmiać z żargonu marketerów. Facet wie, co chce powiedzieć, i stosuje oryginalne metody prezentacji swoich przemyśleń. Objaśnianie świata w wykonaniu Kotarbińskiego zbliża się do stanu iluminacji: uwodzi emocjonalnie i przekonuje merytorycznie. prof. dr hab. WIESŁAW GODZIC, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej Wykwintne danie z prostych składników, podlane soczystym humorem. Z sensem, na temat i bez zadęcia. Dekonstrukcja i reaktywacja marketingu w jednym. Można się nie zgadzać, ale koniecznie trzeba przeczytać. dr JOLANTA TKACZYK, Akademia Leona Koźmińskiego Jacek podejmuje się dość trudnej próby zdjęcia z marketingu piętna quasi-nauki, sztuki manipulacji i pejoratywnego zabarwienia. Wykorzystując lekką formę opowieści przeplataną metaforami, w intrygujący sposób wciąga czytelnika w dialog i zmusza do intelektualnej refleksji. dr hab. ROBERT KOZIELSKI, questus, CIM, Chartered Marketer, prof. Uniwersytetu Łódzkiego Książka Jacka Kotarbińskiego odbiega od klasycznych podręczników marketingu. Napisana lekko, z humorem, zawiera dogłębne analizy sytuacji rynkowych, które pozwolą zgłębić arkana sztuki rynkologii. Opisy studiów przypadków, bazujące na głębokiej wiedzy popartej obserwacją i praktyką, czynią z tej książki beletrystyczną opowieść o marketingu, którą rekomenduję. dr BARTŁOMIEJ WALAS, Polska Organizacja Turystyczna Rewelacyjna merytorycznie, rzeczowa i bardzo współczesna książka, dzięki której marketing ma szansę odzyskać swoje dobre imię oraz zasłużone miejsce w biznesie. Podczas lektury czytelnik będzie się świetnie bawił, ponieważ jak przystało na Jacka Kotarbińskiego, język, którym książka została napisana, to często Stanisław Bareja w czystej postaci. BARBARA ŻBIK, Mobility First Książka, która zaskoczyła mnie swoją autentycznością. O jej wyjątkowości decydują poczucie humoru i odwaga w wyrażaniu swoich opinii. Szczególnie spodobało mi się zdanie: "Otóż tak naprawdę to nie marketing oszukuje ludzi, ale ludzie oszukują innych, używając narzędzi marketingu". Polecam! MAGDALENA CZAJA, San Markos Świeże podejście do marketingu, zmuszające do spojrzenia z zupełnie innej perspektywy na działania marketingowe. Porządkuje wiele pojęć i zjawisk. KAROLINA LIBERKA, Marketing w Praktyce Na początku lat 90. mieszkaniec Słupska otworzył firmę i zawiesił nad jej drzwiami szyld: "Rajstopy MARCETING". Po ponad dwóch dekadach istnienia wolnego rynku wielu polskich przedsiębiorców wciąż nie ma pojęcia o tym, czym jest marketing. Szkoda, że ta książka powstała dopiero teraz, bo na odczarowanie marketingu - jako klient polskiego biznesu - czekam od dawna. VADIM MAKARENKO, dziennikarz "Gazety Wyborczej" Rzetelna i merytoryczna, a jednocześnie wciągająca i pasjonująca opowieść o marketingu. Książka Jacka Kotarbińskiego to przykład na doskonałe zrozumienie specyfiki świata polskiej "rynkologii". Pozwala poznać jego fascynującą głębię oraz odkryć odcienie relacji: rynek - marki - konsument - marketing. Polecam! Udany i obfity połów. MAREK STANISZEWSKI, Grupa Havas Worldwide Polska Nie będę ukrywał, że słowo "marketing" kojarzy mi się jak najgorzej. Być może dlatego, że większość parających się nim ludzi najwyraźniej nie uważało na lekcjach. A może chodzi o to, że "Sztuka rynkologii" wychodzi dopiero teraz? MARCIN KĘDRYNA, publicysta Nazwa - Sztuka rynkologii Oryginalny tytuł - Coders at Work Autor - Jacek Kotarbiński Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324679935 Kod EAN - 9788324679935 Wydanie - - Rok wydania - 2014 Język - PL Tłumacz - Tomasz Walczak, Mikołaj Szczepaniak Seria wydawnicza - - Format - 158x235 Ilość stron - 256 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-01-16

Sklep: InBook.pl

ASP.NET MVC 4. Programowanie - Jess Chadwick, Todd Snyder, Hrusikesh Panda - 2837006255

57,80 zł

ASP.NET MVC 4. Programowanie - Jess Chadwick, Todd Snyder, Hrusikesh Panda

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wykorzystaj potencjał ASP.NET! Platforma ASP.NET to główny konkurent języka Java w zakresie tworzenia aplikacji internetowych oraz zaawansowanych stron internetowych. Jej autorzy zadbali o to, aby każda kolejna wersja ułatwiała pracę programistom w coraz szerszym zakresie. Programiści to doceniają i ASP.NET znajduje się wśród języków najczęściej wybieranych przy tworzeniu zaawansowanych projektów. Jeżeli chcesz w pełni wykorzystać potencjał ASP.NET MVC 4, przyda Ci się wyjątkowa książka. Ta, którą trzymasz w rękach, bez wątpienia taka jest! W trakcie lektury poznasz niuanse architektury MVC oraz dowiesz się, jak tworzyć sieciowe API. Ponadto wykorzystasz Entity Framework do wydajnego korzystania z baz danych oraz zaznajomisz się ze sposobami na równoległe przetwarzanie żądań. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na rozdział poświęcony zapewnieniu jakości - wykorzystanie testów automatycznych znacząco ułatwi Ci życie! Książka ta powinna trafić na podręczną półkę każdego programisty ASP.NET! Sięgnij po tę książkę i: poznaj wzorzec MVC stwórz zaawansowane Web API zobacz, jak uatrakcyjnić Twoją aplikację dzięki technologii AJAX zbuduj bezpieczną aplikację zbuduj system testów automatycznych oraz ciągłej integracji Poznaj i wykorzystaj możliwości ASP.NET w Twoim projekcie! Nazwa - ASP.NET MVC 4. Programowanie Oryginalny tytuł - Programming ASP.NET MVC 4: Developing Real-World Web Applications with ASP.NET MVC Autor - Jess Chadwick, Todd Snyder, Hrusikesh Panda Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324666447 Kod EAN - 9788324666447 Rok wydania - 2013 Język - PL Tłumacz - Robert Górczyński Format - 168x237 Ilość stron - 464 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-06-07

Sklep: InBook.pl

Państwu pierwszym opowiem o Trójce - Magda Jethon - 2836921087

22,61 zł

Państwu pierwszym opowiem o Trójce - Magda Jethon

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Myśliwiecka 3/5/755 lat historii, setki anegdot, tysiące żartów.Po raz pierwszy po Trójce oprowadza nas wieloletnia dyrektor Magda Jethon.Jej burzliwe odejście z radia to jedynie pretekst do tej opowieści...Nikt nie zna Trójki tak dobrze jak ona. Przeżyła tam stan wojenny, niedoszły zamach bombowy i rządy bardzo wielu bardzo różnych dyrektorów (aż wreszcie sama została szefową). Pracowała ze znanymi i uwielbianymi dziennikarzami, twórcami kultury przez duże "K", żartownisiami i intrygantami.Teraz wraca myślami do najciekawszych chwil, które spędziła na Myśliwieckiej, oprowadza nas po zakamarkach radiowego gmachu i rzuca anegdotami z życia trójkowych legend. Wyjaśnia, dlaczego Michał Olszański przez kolegów nazywany jest Mammografem, jak zaskoczyła Kubę Strzyczkowskiego na środku Atlantyku, opowiada o kulisach współpracy z Arturem Andrusem i Markiem Niedźwiedzkim i radzi, jak zostać kierownikiem budowy na głównym placu Sopotu.Lektura obowiązkowa dla wiernych słuchaczy kultowej Trójki. Nazwa - Państwu pierwszym opowiem o Trójce Autor - Magda Jethon Oprawa - Twarda Wydawca - Znak Kod ISBN - 9788324041374 Kod EAN - 9788324041374 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 170 x 222 x 19 Ilość stron - 260 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-06-15

Sklep: InBook.pl

Determinanty wartości rynkowej spółek kapitałowych wczesnej fazy rozwoju - Piotr Szczepankowski - 2837007460

79,74 zł

Determinanty wartości rynkowej spółek kapitałowych wczesnej fazy rozwoju - Piotr Szczepankowski

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Ze wstępu: "Monografia koncentruje uwagę na przedstawieniu metod monitorowania z perspektywy interesów właścicielskich wartości rynkowej spółek kapitałowych. Odnosi się przede wszystkim do charakterystyki możliwości wyodrębniania i późniejszej oceny czynników determinujących zmiany wartości i rozwoju przedsiębiorstw znajdujących się w początkowej fazie cyklu działania w gospodarce. Dotyczy zatem jednych z rzadziej eksplorowanych zarówno obszarów, jak i obiektów badawczych we wzbudzającej coraz większe praktyczne zainteresowanie koncepcji zarządzania wartością (ang. Value Based Management, VBM)." Nazwa - Determinanty wartości rynkowej spółek kapitałowych wczesnej fazy rozwoju Autor - Piotr Szczepankowski Oprawa - Miękka Wydawca - Vizja Press&IT Kod ISBN - 9788362855148 Kod EAN - 9788362855148 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 476 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce - 1897860714

33,96 zł

Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce poltext

Książki naukowe>Psychologia i psychoterapia>Osobowość i samorealizacja

Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce!Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy. Celowo lub nieświadomie tworzymy swój mentalny obraz w myślach osób, z którymi się kontaktujemy, a obraz ten to nic innego, jak nasz wizerunek.

Sklep: Madbooks.pl

Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce - 2825682446

35,50 zł

Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce POLTEXT

Poradniki. Informatory. SpisyOsobowość. Samorealizacja. KarieraRelacje interpersonalneKadry. Zarządzanie personelem

Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce! Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy. Celowo lub nieświadomie tworzymy swój mentalny obraz w myślach osób, z którymi się kontaktujemy, a obraz ten to nic innego, jak nasz wizerunek. W jaki sposób kreować swój wizerunek? Jak budować pozytywne relacje z ludźmi? Co robić, by emocje, jakie wywołujemy nam sprzyjały? Jak prowadzić interesującą rozmowę? Jak się ubrać, by zrobić dobre wrażenie? Jak się zachować? Kiedy całuje się kobiety w rękę, a kiedy nie należy tego robić? Co zrobić z telefonem komórkowym? Na te i wiele innych pytań odpowiada Autorka niniejszej książki adresowanej do ludzi biznesu i polityki, osób pracujących w różnego rodzaju instytucjach, urzędach i firmach słowem wszystkich, którzy chcą być jak najlepiej postrzegani w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym. O AUTORZE Grażyna Białopiotrowicz psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych, specjalista w zakresie marketingu politycznego oraz kreowania wizerunku medialnego osób publicznych. Jest osobistym doradcą wielu prominentnych przedstawicieli świata polityki i biznesu w zakresie rozwoju osobistego oraz budowania pozytywnego wizerunku własnej osoby. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczących profesjonalnej obsługi klienta, skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży oraz strategii wpływu społecznego. Przez wiele lat prowadziła zajęcia ze studentami w Zakładzie Psychologii Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Obecnie jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek, m.in: Sztuka aktywności; Kobietamężczyzna. Psychologiczne gry w miłości i biznesie, oraz artykułów w czasopismach fachowych. Zapraszam na swoją stronę internetową: www.gbialopiotrowicz.com.pl

Sklep: Booknet.net.pl

Harmonia jeźdzca i konia - Sally Swift - 2837020337

20,66 zł

Harmonia jeźdzca i konia - Sally Swift

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Przez ponad połowę wieku Sally Swift była pionierką w nowej filozofii nauczania jazdy konnej opierającej się przede wszystkim na świadomości własnego ciała, jego równowadze oraz stosowaniu wzroku rozproszonego. Teraz jej metody zebrane w formie książki umożliwiają jeźdźcom i ich koniom uzyskanie harmonii we wspólnej pracy bez uczucia bólu i niewygody. Niezwykle dokładne ilustracje i fotografie nie stosowane nigdy wcześniej w książkach na temat jazdy konnej, bardzo trafnie tłumaczą anatomię i przedstawiają wyobrażenia, pomagając naszemu umysłowi i ciału w odnalezieniu nowego, wewnętrznego podejścia do jazdy konnej. ``Tytuł`` jest książką zarówno dla początkujących jak i tych zaliczających się do światowej klasy jeźdźców. Nazwa - Harmonia jeźdzca i konia Autor - Sally Swift Oprawa - Miękka Wydawca - Galaktyka Kod ISBN - 9788375792249 Kod EAN - 9788375792249 Wydanie - 1 Rok wydania - 2012 Język - polski Tłumacz - Mickunas Barbara Seria wydawnicza - Ekspert poleca Format - 16.5x24.0cm Ilość stron - 186 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-07-04

Sklep: InBook.pl

ANT-MAN (2BD 3-D) STEELBOOK (Płyta BluRay) - 2858086995

84,87 zł

ANT-MAN (2BD 3-D) STEELBOOK (Płyta BluRay)

Książki & Multimedia > Filmy Video

Nazwa - ANT-MAN (2BD 3-D) STEELBOOK Kod EAN - 7321996505489 Rok wydania - 2015 Nośnik - Płyta BluRay Ilość elementów - 2 Podatek VAT - 23% Premiera - 2015-11-23

Sklep: InBook.pl

Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce - 2212843907

34,80 zł

Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce POLTEXT

Biznes

Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce! Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy. Celowo lub nieświadomie tworzymy swój mentalny obraz w myślach osób, z którymi się kontaktujemy, a obraz ten to nic innego, jak nasz wizerunek. - W jaki sposób kreować swój wizerunek? - Jak budować pozytywne relacje z ludźmi? - Co robić, by emocje, jakie wywołujemy nam sprzyjały? - Jak prowadzić interesującą rozmowę? - Jak się ubrać, by zrobić dobre wrażenie? - Jak się zachować? - Kiedy całuje się kobiety w rękę, a kiedy nie należy tego robić? - Co zrobić z telefonem komórkowym? Na te i wiele innych pytań odpowiada Autorka niniejszej książki adresowanej do ludzi biznesu i polityki, osób pracujących w różnego rodzaju instytucjach, urzędach i firmach - słowem wszystkich, którzy chcą być jak najlepiej postrzegani w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym. O AUTORZE: Grażyna Białopiotrowicz - psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych, specjalista w zakresie marketingu politycznego oraz kreowania wizerunku medialnego osób publicznych. Jest osobistym doradcą wielu prominentnych przedstawicieli świata polityki i biznesu w zakresie rozwoju osobistego oraz budowania pozytywnego wizerunku własnej osoby. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczących profesjonalnej obsługi klienta, skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży oraz strategii wpływu społecznego. Przez wiele lat prowadziła zajęcia ze studentami w Zakładzie Psychologii Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Obecnie jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek, m. in: Sztuka aktywności; Kobieta-mężczyzna. Psychologiczne gry w miłości i biznesie, oraz artykułów w czasopismach fachowych. Zapraszam na swoją stronę internetową: www.gbialopiotrowicz.com.pl

Sklep: Albertus.pl

Chinese puzzle Angielski kryminał z ćwiczeniami - Praca zbiorowa - 2836920381

12,05 zł

Chinese puzzle Angielski kryminał z ćwiczeniami - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Senne, nadmorskie miasteczko u południowych wybrzeży Wielkiej Brytanii. Bezdomny Mark przez uchylone drzwi w jednym z domów spostrzega leżące na podłodze ciało starszego mężczyzny Badający sprawę detektywi ze zdumieniem odkrywają tajemnice niepozornych mieszkańców Eastbourne. Tomorrow Never Knows to wyjątkowa książka do nauki języka angielskiego, łącząca lekturę wciągającej historii kryminalnej oraz doskonalenie umiejętności językowych poprzez rozwiązywanie różnorodnych ćwiczeń. Podczas czytania poznasz współczesne angielskie słownictwo i konstrukcje leksykalno-gramatyczne w kontekście, czyli w sposób najbardziej sprzyjający zapamiętywaniu! Angielski Kryminał z ćwiczeniami: - trzymająca w napięciu akcja - tłumaczenia trudnych słówek i zwrotów na marginesach - sprawdzasz znaczenie, nie odrywając się od książki - współczesne angielskie słownictwo na poziomie podstawowym i średnio zaawansowanym (A2-B1) - ponad 80 urozmaiconych ćwiczeń leksykalno-gramatycznych - klucz odpowiedzi oraz praktyczny słowniczek angielsko-polski Nazwa - Chinese puzzle Angielski kryminał z ćwiczeniami Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Edgard Kod ISBN - 9788377887585 Kod EAN - 9788377887585 Rok wydania - 2016 Język - angielski Format - 13.5x19.0cm Ilość stron - 176 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-05-19

Sklep: InBook.pl

Sztuka rynkologii - 2857673199

35,90 zł

Sztuka rynkologii onepress

Biznes, Ekonomia

Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie... (z bloga autora) Nie obawiaj się o to,

Sklep: Booknet.net.pl

Indywidualny program MBA. Rozwiń praktyczne umiejętności biznesowe - 2874169256

64,51 zł

Indywidualny program MBA. Rozwiń praktyczne umiejętności biznesowe MT Biznes

Książki / Literatura obcojęzyczna

Aby nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się w swojej działalności jedynie na zdrowym rozsądku, prostej arytmetyce i znajomości kilku ważnych zasad. Josh Kaufman za główny cel postawił sobie pokazanie w jasny i zrozumiały sposób tych najważniejszych pojęć ze świata biznesu w możliwie jak najmniej czasochłonny sposób. Jego książka Indywidualny program MBA to kompleksowy i przejrzysty przegląd wszystkich ważnych tematów biznesowych

Sklep: Libristo.pl

Indywidualny program MBA - 2874268798

77,00 zł

Indywidualny program MBA MT Biznes

Biznes

Aby nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się w swojej działalności jedynie na zdrowym rozsądku, prostej arytmetyce i znajomości kilku ważnych zasad. Josh Kaufman za główny cel postawił sobie pokazanie w jasny i zrozumiały sposób tych najważniejszych pojęć ze świata biznesu w możliwie jak najmniej czasochłonny sposób. Jego książka  Indywidualny program MBA  to kompleksowy i przejrzysty przegląd wszystkich ważnych tematów biznesowych

Sklep: Bystrzak Sklep

szukaj w Kangoo ksiegarnia elpat com psychologia pozytywnej komunikacji 6253

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z ksiegarnia elpat com psychologia pozytywnej komunikacji 6253

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.034, t2=0, t3=0, t4=0.019, t=0.034

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER