ksiegarnia elpat com rozumiem co czytam 24874

- znaleziono 88 produktów w 9 sklepach

Odgłosy zwierząt. Mieszkańcy lasu - Praca zbiorowa - 2850136329

23,58 zł

Odgłosy zwierząt. Mieszkańcy lasu - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Otwórz tę pięknie ilustrowaną książkę i poznaj mieszkańców lasu. Dzięki zamieszczonym informacjom i ciekawostkom dowiesz się, jak polują leśne zwierzęta, gdzie mieszkają i czym się żywią. Masz także do dyspozycji 10 przycisków wciśnij każdy i poznaj odgłosy z głębi lasu. Nazwa - Odgłosy zwierząt. Mieszkańcy lasu Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Twarda Wydawca - Olesiejuk Kod ISBN - 9788327451651 Kod EAN - 9788327451651 Rok wydania - 2017 Seria wydawnicza - Książeczka dźwiękowa Format - 23x21 cm Ilość stron - 10 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Moje podróże - Michał Bajor (Płyta CD) - 2853226080

39,13 zł

Moje podróże - Michał Bajor (Płyta CD)

Książki & Multimedia > Muzyka

Opis - Po dwóch latach koncertowania z recitalem piosenek francuskich z albumu `Od Piaf do Garou` Michał Bajor rozpoczyna nową koncertową i fonograficzną przygodę. Trzynaście ( szczęśliwa dla Artysty liczba ) autorskich tekstów napisał specjalnie dla niego mistrz, Wojciech Młynarski. Sięgnięto po kompozycje tak uznanych artystów jak Włodzimierz Korcz, Włodzimierz Nahorny, Janusz Sent, Jerzy Derfel i Wojciech Borkowski. Piosenki opowiadają o latach dzieciństwa w Opolu, debiucie w Warszawie, podróżach po świecie, a nawet o charakterystyce znaku zodiaku (Bliźniak ), spod którego jest artysta. Utwory są, jak zawsze u Michała, bardzo różnorodne. Od nostalgicznych i dramatycznych po zabawne, a nawet żartobliwe, wszystkie jednak niezwykle osobiste. Nazwa - Moje podróże Autor - Michał Bajor Wydawca - Agencja Artystyczna MTJ Kod EAN - 5906409114292 Rok wydania - 2013 Nośnik - Płyta CD Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Monster High 4. Po moim trupie. - Lisi Harrison - 2837017272

9,06 zł

Monster High 4. Po moim trupie. - Lisi Harrison

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 264. Format 13x20,5cm. Czwarta część bestsellerowego cyklu Monster High. Czy dorastanie nie jest potworne? Wyobraźcie więc sobie dorastanie dzieci sławnych potworów, które muszą chodzić do zwykłego amerykańskiego liceum! To jest horror! Dowcip, emocje, flirt, moda, akcja - to wszystko oferuje nastolatkom Monster High. Świetnie sprzedająca się marka Monster High, wykreowana przez światową firmę Mattel, w Polsce triumfuje także w postaci książkowej: poprzednie części cyklu: "Monster High. Upiorna szkoła", "Monster High. Upiór z sąsiedztwa" i "Monster High. O wilku mowa" znajdowały się na listach bestsellerów Empiku i "Gazety Wyborczej", podobnie popularny jest związany z powieściami "Zabójczo stylowy notes". Czwarte spotkanie z uczniami niezwykłego liceum, w którym zebrały się przerażająco modne dzieciaki najsłynniejszych potworów. Tym razem w roli głównej występuje córka Draculi, Draculaura (zdrobniale: Lala). W szkole zmiany! RAD-owcy (członkowie Ruchu Atrakcyjnie Dziwnych) wreszcie wyszli z podziemia i Lala może dumnie wyszczerzyć w uśmiechu swoje piękne kły. Jednak mina jej rzednie, gdy do Salem z niezapowiedzianą wizytą wpada ojciec. Pan D. uważa, że RAD-owcy powinni mieć swoją własną szkołę, ale jego córka nie zamierza oddać bez walki ich z trudem zdobytej wolności. Stawką w rozgrywce jest los wszystkich uczniów w Salem. Lala nie chce ich zawieść, choć nie podejrzewa, jak wiele trudnych wyzwań ją czeka. Nazwa - Monster High 4. Po moim trupie. Oryginalny tytuł - Monster High. Back And Deader Than Ever Autor - Lisi Harrison Oprawa - Miękka Wydawca - Bukowy Las Kod ISBN - 9788362478880 Kod EAN - 9788362478880 Rok wydania - 2012 Język - polski Tłumacz - Pater Ewa Seria wydawnicza - Monster High Format - 13.0x20.3cm Ilość stron - 264 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-09-06

Sklep: InBook.pl

Ekonomia menedżerska. - 2829416890

63,00 zł

Ekonomia menedżerska. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Ekonomia

Należy kierować samym sobą. Nie wolno pozwolić na to, żeby przychodzące zadania sterowały naszym życiem. Należy zaplanować wykonywanie rutynowych działań każdego dnia o tej samej porze. Trzeba to ćwiczyć codziennie. Należy odpowiadać na e-maile tylko raz dziennie. W przeciwnym razie grozi to gaszeniem kolejnych pożarów i zahamowaniem postępów w osiąganiu celów. Menedżer powinien ustalić, co tylko on i nikt inny jest w stanie zrobić, i po prostu to zrobić. Jeśli uzna, że robi coś, co mogą wykonać jego podwładni, powinien przestać się tym zajmować. Jeśli bowiem nadal będzie wykonywał prace, które mogą robić inni, nie wypełni swoich obowiązków. A może np. chodzić o tak istotne kwestie, jak strategia dotycząca dostosowania zasobów i możliwości organizacji do jej zewnętrznego otoczenia konkurencyjnego. Ta książka różni się na kilka sposobów od tradycyjnych podręczników ekonomii menedżerskiej. Po pierwsze, jest względnie krótka. Omówiono w niej tylko najważniejsze kwestie, gdyż porządne nauczenie kilku koncepcji jest lepsze niż pobieżne uczenie wszystkiego. W dodatku krótki tekst podręcznika pozwala wykładowcom uzupełniać zajęcia własnymi materiałami. Należy przy tym pamiętać, że każdy student, bez względu na to, czym się przedtem zajmował, powinien być w stanie przeczytać tę książkę od deski do deski i zakończyć lekturę z poczuciem zrozumienia, jak należy wykorzystywać paradygmat racjonalności podmiotu w celu wskazywania problemów i sposobów ich rozwiązywania. Po drugie, w tej książce zastosowano podejście problemowe, nie zaś tradycyjne podejście modelowe. Stawiam problem, np. problem kosztu stałego, a następnie daję studentom odpowiednie narzędzia analityczne, żeby sami obliczyli koszty ponoszone i korzyści osiągane dzięki zastosowaniu różnych rozwiązań . Następnie proszę ich o rozwiązanie podobnych problemów. Uczenie studentów rozwiązywania problemów, nie zaś znajomości modeli ekonomicznych, jest dużo lepszym sposobem uczenia ekonomii na ostatnim roku MBA. Żeby to zrozumieć, należy odpowiedzieć na pytanie, co studenci zapamiętają po zakończeniu zajęć: problem kosztu stałego czy to, że pochodna cząstkowa funkcji zysku względem ceny nie zależy od wysokości kosztu stałego. Po trzecie, ta książka poświęca tylko trochę miejsca na naukę mechanicznego prowadzenia analizy kosztów i korzyści. Ponieważ jedynym sposobem zapoznania się z tym materiałem jest rozwiązywanie problemów, lepiej jest uczyć przez internet z wykorzystaniem programów interaktywnych, np. ekonomii menedżerskiej MBAPrimer.com czy Samuela Bakera Economic Interactive Tutorials4. Te programy uczą np. analizy wielkości krańcowych, a potem natychmiast zmuszają studentów do zastosowania wiedzy i wypełniania konkretnych okienek arkusza kalkulacyjnego. Na końcu każdego rozdziału studenci sami sprawdzają, czego się nauczyli, rozwiązując zadania. Jeśli nie potrafią odpowiedzieć na pytanie, mogą wrócić do odpowiednich fragmentów materiału. Następnie, kiedy studenci są już pewni, że rozumieją wszystko, czego się uczyli, daję im do napisania przez Internet sprawdzian z przestudiowanego materiału, zabraniając korzystania z pomocy naukowych. Wykorzystywanie materiałów dostępnych w internecie do zapoznawania się z narzędziami analizy kosztów i korzyści umożliwia osiągnięcie dwóch celów. Po pierwsze, studenci mogą pracować w ich własnym tempie. To pozwala profesorowi uczyć na tym samym kursie studentów mających odmienną wiedzę wstępną. Ci, którzy mają zdolności analityczne albo doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ekonomicznych, opanują materiał bez większego wysiłku, ucząc się przy tym dużo dzięki przedstawianym na seminariach przykładom zastosowań wiedzy w biznesie. Książkę napisałem z myślą o trzech grupach czytelników. Po pierwsze, jest dostępna dla każdego, kto umie czytać i jasno myśleć. Ponieważ jednak jest nacelowana na rozwiązywanie problemów pojawiających się w biznesie, staje się najbardziej przydatna dla osób z doświadczeniem zawodowym. Po drugie, książkę można wykorzystywać w kształceniu kadry menedżerskiej zarówno w programach typu MBA, jak i na kursach, które kończą się bez nadania stopnia naukowego. Po trzecie, książkę można wykorzystać na stacjonarnych studiach MBA. W takim przypadku uzupełniam materiał zawarty w książce interaktywnymi ćwiczeniami prowadzonymi przez internet. Każdy, kto czytał Economics in One Lesson, od razu zauważył, że moja książka jest hołdem złożonym Henry'emu Hazlittowi. Podobnie jak on próbuję w swojej książce łączyć intuicję ekonomiczną z prezentacją problemów i przykładów z praktyki. Staram się o podobną jak u Hazlitta bezpośredniość, prostotę i precyzję wywodu, lecz ujmuję historie w bardziej rozbudowane ramy analityczne tak, żeby lepiej nadawały się do wykorzystania w programach typu MBA. Luke Froeb Liczba stron 340 Rok wydania 2012 Miejsce wydania Warszawa Wydanie I Oprawa miękka Format 162x237 tłum. Elżbieta Czarny (tłum. i red. nauk. przekładu), Katarzyna Czarny, Paweł Folfas, Andżelika Kuźnar, Honorata Nyga-Łukaszewska SPIS TREŚCI Przedmowa Uczyć studentów rozwiązywania problemów CZĘŚĆ 1. ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW I PODEJMOWANIE DECYZJI Rozdział 1. Wprowadzenie -- o czym jest ta książka Rozwiązywanie problemów Etyka i ekonomia Ekonomia podczas rozmowy kwalifikacyjnej Podsumowanie i zadania domowe Rozdział 2. Jedna lekcja biznesu Kapitalizm i dobrobyt Czy fuzje pozwalają przenosić aktywa do zastosowań wyżej wycenianych? Czy państwo tworzy dobrobyt? Ekonomia a biznes Tworzenie dobrobytu w przedsiębiorstwach Podsumowanie i zadania domowe Rozdział 3. Korzyści, koszty i decyzje Informacje wstępne: koszty zmienne, stałe i całkowite Informacje wstępne: zysk księgowy a zysk ekonomiczny Koszt tego, z czego się rezygnuje Błąd kosztu stałego, czyli błąd kosztu utopionego Błąd kosztu ukrytego Ekonomiczna wartość dodana Czy EVA działa? Podsumowanie i zadania domowe Rozdział 4. Decyzje o zmianie zakresu działalności Informacje wstępne: koszt przeciętny i koszt krańcowy Analiza wielkości krańcowych Płaca motywacyjna Jak powiązać płacę motywacyjną z miarą nakładów pracy? Jeżeli płaca motywacyjna jest tak dobrym rozwiązaniem, dlaczego więcej firm jej nie wykorzystuje? Podsumowanie i zadania domowe Rozdział 5. Decyzje inwestycyjne: patrz w przyszłość i wnioskuj wstecz Informacje wstępne: ilościowy próg rentowności Decyzje towarzyszące wejściu na rynek Decyzje o zamknięciu i cenowy próg rentowności Koszty utopione i poinwestycyjna rezygnacja z działalności Integracja pionowa jako rozwiązanie problemu rezygnacji poinwestycyjnej Określenie zyskowności decyzji Podsumowanie i zadania domowe CZĘŚĆ 2. USTALANIE CEN, KOSZTY ORAZ ZYSKI Rozdział 6. Proste strategie cenowe Informacje wstępne: nadwyżka konsumenta i krzywe popytu Wykorzystanie analizy wielkości krańcowych do ustalania wysokości cen Elastyczność cenowa a przychód krańcowy Co powoduje, że popyt jest bardziej elastyczny? Prognozowanie popytu za pomocą elastyczności Analiza opłacalności, strategie cenowe i elastyczność Podsumowanie i zadania domowe Rozdział 7. Korzyści skali i zakresu Rosnący koszt krańcowy Długookresowe korzyści skali Krzywe uczenia się Korzyści zakresu Podsumowanie i zadania domowe Rozdział 8. Zrozumieć zmiany na rynkach i w branżach Jaka branża lub rynek? Przesunięcia krzywej popytu Przesunięcia krzywej podaży Równowaga rynkowa Wykorzystywanie krzywych podaży i popytu Ceny w przekazywaniu ważnych informacji Tworzenie rynku Podsumowanie i zadania domowe Rozdział 9. Jak utrzymać zyski Branże doskonale konkurencyjne Zasada obojętności Monopol Strategia: jak zapobiegać utracie zysków Trzy podstawowe strategie Podsumowanie i zadania domowe CZĘŚĆ 3. USTALANIE CEN W CELU ZWIĘKSZANIA ZYSKU Rozdział 10. Skomplikowane i bardziej realistyczne strategie cenowe Strategie cenowe w odniesieniu do produktów wytwarzanych przez jednego producenta lub posiadanych przez jednego właściciela Zarządzanie przychodem czy potencjałem produkcyjnym Promocja a ustalanie cen Podsumowanie i zadania domowe Rozdział 11. Bezpośrednia dyskryminacja cenowa Wprowadzenie Po co różnicować ceny? Zasady prowadzenia dyskryminacji cenowej Ustawa Robinsona-Patmana Dyskryminacja cenowa w praktyce Tylko głupcy płacą cenę detaliczną Podsumowanie i zadania domowe Rozdział 12. Pośrednia dyskryminacja cenowa Strategie pośredniej dyskryminacji cenowej Rabaty ilościowe jako dyskryminacja cenowa Ceny pakietowe Podsumowanie i zadania domowe CZĘŚĆ 4. DECYZJE STRATEGICZNE Rozdział 13. Zachowania strategiczne Gry z posunięciami sekwencyjnymi Odstraszanie strategiczne Gry o równoczesnych posunięciach Czego uczy gra typu dylemat więźnia? Inne gry Podsumowanie i zadania domowe Rozdział 14. Licytacje Licytacja jako gra w tchórza Jak poprawić swoją pozycję negocjacyjną? Podsumowanie i zadania domowe CZĘŚĆ 5. NIEPEWNOŚĆ Rozdział 15. Podejmowanie decyzji w warunkach niepewności Zmienne losowe Niepewność a ustalanie cen Aukcje angielskie Aukcje z drugą pod względem wysokości ceną Aukcje z zamkniętymi ofertami Ustawianie przetargów Aukcje z jednolitą wyceną Podsumowanie i zadania domowe Rozdział 16. Problem negatywnej selekcji Ubezpieczenie i ryzyko Przewidywanie negatywnej selekcji Badanie Sygnalizowanie Negatywna selekcja na eBayu Podsumowanie i zadania domowe Rozdział 17. Problem pokusy nadużycia Ubezpieczenia Pokusa nadużycia a negatywna selekcja Bumelowanie jako pokusa nadużycia Pokusa nadużycia w działalności kredytowej Podsumowanie i zadania domowe CZĘŚĆ 6. STRUKTURY ORGANIZACYJNE Rozdział 18. Jak skłaniać pracowników do działania w interesie firmy Związki między przełożonym a podwładnym Ogólne zasady działania w sytuacji konfliktu interesów Marketing a przychody ze sprzedaży Umowa franczyzy Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów Podsumowanie i zadania domowe Rozdział 19. Jak skłaniać oddziały do działania w interesie firmy Konflikt interesów między oddziałami przedsiębiorstwa Ceny transferowe Struktura funkcjonalna a zespoły robocze Planowanie finansowe jako gra: czy płaci się ludziom za kłamstwo Podsumowanie i zadania domowe Rozdział 20. Zarządzanie pionowym łańcuchem produkcji Decyzja o przejęciu przedsiębiorstw będących dotychczasowymi klientami lub dostawcami Omijanie regulacji Eliminacja podwójnej marży Zbieżność interesu sprzedawcy detalicznego z celami producenta Dyskryminacja cenowa Outsourcing Podsumowanie i zadania domowe CZĘŚĆ 7. PODSUMOWANIE Rozdział 21. Czytelnik w roli konsultanta Nadmierne zapasy sztucznych zastawek serca Wysokie koszty transportu w elektrowni węglowej Wykup szpitali po zawyżonych cenach Poważne skargi na firmy ubezpieczeniowe Czego czytelnik powinien się był nauczyć Zakończenie Z sali wykładowej prosto w ogień , czyli o tym, jaką wiedzę zdobył menedżer Słowniczek pojęć Skorowidz

Sklep: Ikep.pl

Skuteczny wniosek, czyli jak wydoić unijną krowę - 2857822137

40,40 zł

Skuteczny wniosek, czyli jak wydoić unijną krowę ebookpoint

Książki

Skorzystaj z ostatniej szansy na pozyskanie funduszy unijnych dla własnej firmy, miasta, gminy lub po prostu świetnego pomysłu! Dlaczego piszę, że jest to ostatnia szansa? Wyobraź sobie, że w okresie rozliczeniowym 2007

Sklep: Booknet.net.pl

Ekonomia menedżerska - 2874554521

61,79 zł

Ekonomia menedżerska PWE

Ekonomia i biznes

Należy kierować samym sobą. Nie wolno pozwolić na to, żeby przychodzące zadania sterowały naszym życiem. Należy zaplanować wykonywanie rutynowych działań każdego dnia o tej samej porze. Trzeba to ćwiczyć codziennie. Należy odpowiadać na e-maile tylko raz dziennie. W przeciwnym razie grozi to gaszeniem kolejnych pożarów i zahamowaniem postępów w osiąganiu celów. Menedżer powinien ustalić, co tylko on i nikt inny jest w stanie zrobić, i po prostu to zrobić. Jeśli uzna, że robi coś, co mogą wykonać jego podwładni, powinien przestać się tym zajmować. Jeśli bowiem nadal będzie wykonywał prace, które mogą robić inni, nie wypełni swoich obowiązków. A może np. chodzić o tak istotne kwestie, jak strategia dotycząca dostosowania zasobów i możliwości organizacji do jej zewnętrznego otoczenia konkurencyjnego.Po trzecie, ta książka poświęca tylko trochę miejsca na naukę mechanicznego prowadzenia analizy kosztów i korzyści. Ponieważ jedynym sposobem zapoznania się z tym materiałem jest rozwiązywanie problemów, lepiej jest uczyć przez internet z wykorzystaniem programów interaktywnych, np. ekonomii menedżerskiej MBAPrimer.com czy Samuela Bakera Economic Interactive Tutorials4. Te programy uczą np. analizy wielkości krańcowych, a potem natychmiast zmuszają studentów do zastosowania wiedzy i wypełniania konkretnych okienek arkusza kalkulacyjnego. Na końcu każdego rozdziału studenci sami sprawdzają, czego się nauczyli, rozwiązując zadania. Jeśli nie potrafią odpowiedzieć na pytanie, mogą wrócić do odpowiednich fragmentów materiału. Następnie, kiedy studenci są już pewni, że rozumieją wszystko, czego się uczyli, daję im do napisania przez Internet sprawdzian z przestudiowanego materiału, zabraniając korzystania z pomocy naukowych. Wykorzystywanie materiałów dostępnych w internecie do zapoznawania się z narzędziami analizy kosztów i korzyści umożliwia osiągnięcie dwóch celów. Po pierwsze, studenci mogą pracować w ich własnym tempie. To pozwala profesorowi uczyć na tym samym kursie studentów mających odmienną wiedzę wstępną. Ci, którzy mają zdolności analityczne albo doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ekonomicznych, opanują materiał bez większego wysiłku, ucząc się przy tym dużo dzięki przedstawianym na seminariach przykładom zastosowań wiedzy w biznesie. Książkę napisałem z myślą o trzech grupach czytelników. Po pierwsze, jest dostępna dla każdego, kto umie czytać i jasno myśleć. Ponieważ jednak jest nacelowana na rozwiązywanie problemów pojawiających się w biznesie, staje się najbardziej przydatna dla osób z doświadczeniem zawodowym. Po drugie, książkę można wykorzystywać w kształceniu kadry menedżerskiej zarówno w programach typu MBA, jak i na kursach, które kończą się bez nadania stopnia naukowego. Po trzecie, książkę można wykorzystać na stacjonarnych studiach MBA. W takim przypadku uzupełniam materiał zawarty w książce interaktywnymi ćwiczeniami prowadzonymi przez internet.Każdy, kto czytał Economics in One Lesson, od razu zauważył, że moja książka jest hołdem złożonym Henry?emu Hazlittowi. Podobnie jak on próbuję w swojej książce łączyć intuicję ekonomiczną z prezentacją problemów i przykładów z praktyki. Staram się o podobną jak u Hazlitta bezpośredniość, prostotę i precyzję wywodu, lecz ujmuję historie w bardziej rozbudowane ramy analityczne tak, żeby lepiej nadawały się do wykorzystania w programach typu MBA. Luke Froeb

Sklep: ksiegarnia-marki.pl

Cristiano Ronaldo Biografia - 2843248394

49,90 zł

Cristiano Ronaldo Biografia sine qua non

Dom. Ogród. Hobby. Rekreacja. Zdrowie i uroda. >Sport

Poznaj prawdziwą historię jednego z najlepszych piłkarzy w historii futbolu!Może się wydawać, że o Cristiano Ronaldo powiedziano i napisano już wszystko. Na ile jednak znany kibicom wizerunek piłkarza jest zgodny z prawdą? Ta książka pokazuje, jak złożoną osobowością jest Portugalczyk. I jak niewiele wiedzieli o nim dotychczas nawet jego najwierniejsi fani.W tej biografii nie znajdziecie wielu statystyk, opisów meczów i akcji CR7. Dowiecie się za to, że już w wieku 14 lat wymykał się nocami do siłowni, niewiele brakowało, by zakontraktowała go FC Barcelona, a gdy już jako nastolatek oglądał mecz Realu w telewizji, powiedział kolegom: Kiedyś będę tam grał.Guillem Balagué wybrał się na Maderę, do Lizbony, Manchesteru, Madrytu. Odwiedził dziesiątki miejsc, rozmawiał z setkami osób, poszukując odpowiedzi na jedno pytanie: kim jest Cristiano Ronaldo? Piłkarz nie chciał, by ta książka się ukazała. Właśnie dlatego, że jest szczera, obiektywna, PRAWDZIWA.A przez to najlepsza, jaka dotychczas o Ronaldo powstała.Piłkarska Książka Roku w Wielkiej Brytanii - Cross Sports Book Awards***Ta książka jest inna, bo nie stanowi tylko zbioru pochlebstw dla Cristiano i podsumowania jego licznych osiągnięć. Przede wszystkim to opowieść o Cristiano-człowieku, a nie tylko Cristiano-piłkarzu. To próba analizy charakteru i osobowości faceta, który dzięki ciężkiej pracy i determinacji wspiął się na szczyt świata, ale po drodze nie raz musiał mierzyć się z bólem i nie ustrzegł się błędów. - Mateusz Wojtylak, redaktor naczelny RealMadryt.plDla mnie jest przede wszystkim ofiarą własnego wizerunku. Dyskutując o jego wyglądzie i zachowaniu, zapominamy bowiem, jak wielkim jest piłkarzem i jak wiele pracy kosztowało go dotarcie na szczyt. Szczęśliwie książka Balagué potrafi pogodzić obie rzeczywistości: czytając o Ronaldo-sportowcu, zaczynamy rozumieć, skąd wziął się Ronaldo-narcyz, a czytając o Ronaldo-narcyzie, nie tracimy szacunku dla Ronaldo-sportowca. - Michał Okoński, dziennikarz

Sklep: Prolibri.pl

Ekonomia  menedżerska - 1897870940

59,50 zł

Ekonomia menedżerska pwe

Podręczniki szkolne

Należy kierować samym sobą. Nie wolno pozwolić na to, żeby przychodzące zadania sterowały naszym życiem. Należy zaplanować wykonywanie rutynowych działań każdego dnia o tej samej porze. Trzeba to ćwiczyć codziennie. Należy odpowiadać na e-maile tylko raz dziennie. W przeciwnym razie grozi to gaszeniem kolejnych pożarów i zahamowaniem postępów w osiąganiu celów. Menedżer powinien ustalić, co tylko on i nikt inny jest w stanie zrobić, i po prostu to zrobić. Jeśli uzna, że robi coś, co mogą wykonać jego podwładni, powinien przestać się tym zajmować. Jeśli bowiem nadal będzie wykonywał prace, które mogą robić inni, nie wypełni swoich obowiązków. A może np. chodzić o tak istotne kwestie, jak strategia dotycząca dostosowania zasobów i możliwości organizacji do jej zewnętrznego otoczenia konkurencyjnego.Po trzecie, ta książka poświęca tylko trochę miejsca na naukę mechanicznego prowadzenia analizy kosztów i korzyści. Ponieważ jedynym sposobem zapoznania się z tym materiałem jest rozwiązywanie problemów, lepiej jest uczyć przez internet z wykorzystaniem programów interaktywnych, np. ekonomii menedżerskiej MBAPrimer.com czy Samuela Bakera Economic Interactive Tutorials4. Te programy uczą np. analizy wielkości krańcowych, a potem natychmiast zmuszają studentów do zastosowania wiedzy i wypełniania konkretnych okienek arkusza kalkulacyjnego. Na końcu każdego rozdziału studenci sami sprawdzają, czego się nauczyli, rozwiązując zadania. Jeśli nie potrafią odpowiedzieć na pytanie, mogą wrócić do odpowiednich fragmentów materiału. Następnie, kiedy studenci są już pewni, że rozumieją wszystko, czego się uczyli, daję im do napisania przez Internet sprawdzian z przestudiowanego materiału, zabraniając korzystania z pomocy naukowych. Wykorzystywanie materiałów dostępnych w internecie do zapoznawania się z narzędziami analizy kosztów i korzyści umożliwia osiągnięcie dwóch celów. Po pierwsze, studenci mogą pracować w ich własnym tempie. To pozwala profesorowi uczyć na tym samym kursie studentów mających odmienną wiedzę wstępną. Ci, którzy mają zdolności analityczne albo doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ekonomicznych, opanują materiał bez większego wysiłku, ucząc się przy tym dużo dzięki przedstawianym na seminariach przykładom zastosowań wiedzy w biznesie. Książkę napisałem z myślą o trzech grupach czytelników. Po pierwsze, jest dostępna dla każdego, kto umie czytać i jasno myśleć. Ponieważ jednak jest nacelowana na rozwiązywanie problemów pojawiających się w biznesie, staje się najbardziej przydatna dla osób z doświadczeniem zawodowym. Po drugie, książkę można wykorzystywać w kształceniu kadry menedżerskiej zarówno w programach typu MBA, jak i na kursach, które kończą się bez nadania stopnia naukowego. Po trzecie, książkę można wykorzystać na stacjonarnych studiach MBA. W takim przypadku uzupełniam materiał zawarty w książce interaktywnymi ćwiczeniami prowadzonymi przez internet.Każdy, kto czytał Economics in One Lesson, od razu zauważył, że moja książka jest hołdem złożonym Henry

Sklep: Madbooks.pl

CRISTIANO RONALDO. BIOGRAFIA Guillem Balague - 2856326570

14,97 zł

CRISTIANO RONALDO. BIOGRAFIA Guillem Balague SQN

KSIĄŻKI > literatura > biografie, dzienniki, wspomnienia

Poznaj prawdziwą historię jednego z najlepszych piłkarzy w historii futbolu! Może się wydawać, że o Cristiano Ronaldo powiedziano i napisano już wszystko. Na ile jednak znany kibicom wizerunek piłkarza jest zgodny z prawdą? Ta książka pokazuje, jak złożoną osobowością jest Portugalczyk. I jak niewiele wiedzieli o nim dotychczas nawet jego najwierniejsi fani. W tej biografii nie znajdziecie wielu statystyk, opisów meczów i akcji CR7. Dowiecie się za to, że już w wieku 14 lat wymykał się nocami do siłowni, niewiele brakowało, by zakontraktowała go FC Barcelona, a gdy już jako nastolatek oglądał mecz Realu w telewizji, powiedział kolegom: "Kiedyś będę tam grał". Guillem Balagué wybrał się na Maderę, do Lizbony, Manchesteru, Madrytu. Odwiedził dziesiątki miejsc, rozmawiał z setkami osób, poszukując odpowiedzi na jedno pytanie: kim jest Cristiano Ronaldo? Piłkarz nie chciał, by ta książka się ukazała. Właśnie dlatego, że jest szczera, obiektywna, PRAWDZIWA. A przez to najlepsza, jaka dotychczas o Ronaldo powstała. Piłkarska Książka Roku w Wielkiej Brytanii - "Cross Sports Book Awards". *** Ta książka jest inna, bo nie stanowi tylko zbioru pochlebstw dla Cristiano i podsumowania jego licznych osiągnięć. Przede wszystkim to opowieść o Cristiano-człowieku, a nie tylko Cristiano-piłkarzu. To próba analizy charakteru i osobowości faceta, który dzięki ciężkiej pracy i determinacji wspiął się na szczyt świata, ale po drodze nie raz musiał mierzyć się z bólem i nie ustrzegł się błędów.  - Mateusz Wojtylak, redaktor naczelny RealMadryt.pl Dla mnie jest przede wszystkim ofiarą własnego wizerunku. Dyskutując o jego wyglądzie i zachowaniu, zapominamy bowiem, jak wielkim jest piłkarzem i jak wiele pracy kosztowało go dotarcie na szczyt. Szczęśliwie książka Balagué potrafi pogodzić obie rzeczywistości: czytając o Ronaldo-sportowcu, zaczynamy rozumieć, skąd wziął się Ronaldo-narcyz, a czytając o Ronaldo-narcyzie, nie tracimy szacunku dla Ronaldo-sportowca.  - Michał Okoński, dziennikarz

Sklep: Składnica Księgarska

Dobry troll Wydawnictwo Krytyki Politycznej - 2872642050

26,19 zł

Dobry troll Wydawnictwo Krytyki Politycznej Wydawnictwo Krytyki Politycznej

Felietony

Ta książka może obrazić wszystkie twoje uczucia religijne. Przed lekturą skonsultuj się z księdzem lub katechetą! Czuję się jakbym sam napisał tę książkę. Marek Raczkowski, rysownik Arcydzieło! Rafał Werczyński, były szef komunikacji Pudelek.pl Nie chcielibyście go spotkać na swojej drodze. On was zapewne też nie. Bezczelny, chamski, nielubiany. Zawzięty troll, którego największą pasją jest wkurzanie ludzi. Kłamie, manipuluje, krzywdzi i sieje chaos. A wszystko to wyłącznie dla zabawy. Ale czy na pewno? Choć trolling okazuje się być pokupnym towarem na rynku, a główny bohater odnosi zawrotny sukces medialny i staje się przedsiębiorcą oraz celebrytą, to nie wszystko idzie po jego myśli. Na świecie jest mnóstwo ludzi, którzy nie rozumieją żartów, co z czasem może doprowadzić do tragedii. W swojej najnowszej powieści znany warszawski imprezowicz obnaża życie mieszczańskiej klasy średniej, udowadnia, że nasza planeta umiera oraz obnaża absurdy religii i prawdziwe oblicze Jana Pawła II, ale przede wszystkim bezczelnie wyszydza i piętnuje brak poczucia humoru naszego społeczeństwa. Czytając, trudno przestać się śmiać. Jaś Kapela - poeta, pisarz i felietonista, członek zespołu Krytyki Politycznej, ostatnio pisze głównie o globalnym ociepleniu na stronie globalweatherstations.com, ale znacie go stąd, że zgłosił do prokuratury Rafała Ziemkiewicza za obrażanie papieża. Dobry troll to jego trzecia powieść.

Sklep: ksiegarnia-marki.pl

MYŚL JAK POKERZYSTA MARIA KONNIKOVA NOWA - 2867454384

57,99 zł

MYŚL JAK POKERZYSTA MARIA KONNIKOVA NOWA WYDAWCA

Książki > Poradniki i albumy > Motywacja, rozwój osobisty

MYŚL JAK POKERZYSTA MARIA KONNIKOVA NOWA NAUCZ SIĘ MYŚLEĆ JAK POKERZYSTA i LEPIEJ PODEJMOWAĆ DECYZJE, BY WYGRYWAĆ ŻYCIOWE ZAWODY! Psycholożka, badaczka ludzkich zachowań i autorka poczytnych poradników Maria Konnikova nigdy wcześniej nie grała w pokera, kiedy zwróciła się do Erika Seidela

Sklep: ksiazkitanie.pl

Cristiano Ronaldo. Biografia - 2843113842

34,58 zł

Cristiano Ronaldo. Biografia Sine Qua Non

Literatura / Biografie

Poznaj prawdziwą historię jednego znajlepszych piłkarzy whistorii futbolu! Może się wydawać, że oCristiano Ronaldo powiedziano inapisano już wszystko. Na ile jednak znany kibicom wizerunek piłkarza jest zgodny zprawdą? Ta książka pokazuje, jak złożoną osobowością jest Portugalczyk. Ijak niewiele wiedzieli onim dotychczas nawet jego najwierniejsi fani. Wtej biografii nie znajdziecie wielu statystyk, opisów meczów iakcji CR7. Dowiecie się za to, że już wwieku 14 lat wymykał się nocami do siłowni, niewiele brakowało, by zakontraktowała go FC Barcelona, agdy już jako nastolatek oglądał mecz Realu wtelewizji, powiedział kolegom: "Kiedyś będę tam grał".Guillem Balagu wybrał się na Maderę, do Lizbony, Manchesteru, Madrytu. Odwiedził dziesiątki miejsc, rozmawiał zsetkami osób, poszukując odpowiedzi na jedno pytanie: kim jest Cristiano Ronaldo? Piłkarz nie chciał, by ta książka się ukazała. Właśnie dlatego, że jest szczera, obiektywna, PRAWDZIWA. Aprzez to najlepsza, jaka dotychczas oRonaldo powstała. Piłkarska Książka Roku w Wielkiej Brytanii - "Cross Sports Book Awards". Ta książka jest inna, bo nie stanowi tylko zbioru pochlebstw dla Cristiano ipodsumowania jego licznych osiągnięć. Przede wszystkim to opowieść oCristiano-człowieku, anie tylko Cristiano-piłkarzu. To próba analizy charakteru iosobowości faceta, który dzięki ciężkiej pracy ideterminacji wspiął się na szczyt świata, ale po drodze nie raz musiał mierzyć się zbólem inie ustrzegł się błędów.- Mateusz Wojtylak, redaktor naczelny RealMadryt.plDla mnie jest przede wszystkim ofiarą własnego wizerunku. Dyskutując ojego wyglądzie izachowaniu, zapominamy bowiem, jak wielkim jest piłkarzem ijak wiele pracy kosztowało go dotarcie na szczyt. Szczęśliwie książka Balagu potrafi pogodzić obie rzeczywistości: czytając oRonaldo-sportowcu, zaczynamy rozumieć, skąd wziął się Ronaldo-narcyz, aczytając oRonaldo-narcyzie, nie tracimy szacunku dla Ronaldo-sportowca.- Michał Okoński, dziennikarz Tygodnika Powszechnego, autor bloga Futbol jest okrutnyNajwiększą zaletą tej książki jest to, że autor zdaje sobie doskonale sprawę, iż wszystko, co mówi Cristiano oraz ludzie zjego otoczenia, jest częścią wielkiej kampanii promocyjnej, anie prawdą. Wybiera więc inne źródła, dzięki czemu nawet sam piłkarz mógłby właśnie od Balagu dowiedzieć się, jaki jest naprawdę. Lepszej biografii CR7 nie było. Inie będzie.- Leszek Orłowski, Piłka Nożna iNC+Biografia Guillema Balagu nie przedstawia Cristiano Ronaldo jako nieskazitelnego bohatera, idola bez skazy. Pokazuje CR7 takim, jaki jest wrzeczywistości, prawdziwego człowieka, który jak każdy znas ma swoje zalety iwady. Dodatkowo autor robi to w sposób neutralny, pozwalając czytelnikom na wyciągnięcie własnych wniosków. Iwłaśnie dlatego, że nie jest to pozycja hagiograficzna, warto się znią zapoznać.- Łukasz Gąsiorek, prezes guila Blanca Polskiego Stowarzyszenia Kibiców Realu MadrytFragment książki - Cristiano Ronaldo. Biografiaissuu.com/wydawnictwosqn/docs/ronaldo_balague_issuu

Sklep: Booksnet.pl

Dobry troll - 2822319898

24,96 zł

Dobry troll Wydawnictwo Krytyki Politycznej

Literatura / Felietony

Ta książka może obrazić wszystkie twoje uczucia religijne. Przed lekturą skonsultuj się z księdzem lub katechetą!Czuję się jakbym sam napisał tę książkę.Marek Raczkowski, rysownikArcydzieło!Rafał Werczyński, były szef komunikacji Pudelek.plNie chcielibyście go spotkać na swojej drodze. On was zapewne też nie. Bezczelny, chamski, nielubiany. Zawzięty troll, którego największą pasją jest wkurzanie ludzi. Kłamie, manipuluje, krzywdzi i sieje chaos. A wszystko to wyłącznie dla zabawy. Ale czy na pewno? Choć trolling okazuje się być pokupnym towarem na rynku, a główny bohater odnosi zawrotny sukces medialny i staje się przedsiębiorcą oraz celebrytą, to nie wszystko idzie po jego myśli. Na świecie jest mnóstwo ludzi, którzy nie rozumieją żartów, co z czasem może doprowadzić do tragedii.W swojej najnowszej powieści znany warszawski imprezowicz obnaża życie mieszczańskiej klasy średniej, udowadnia, że nasza planeta umiera oraz obnaża absurdy religii i prawdziwe oblicze Jana Pawła II, ale przede wszystkim bezczelnie wyszydza i piętnuje brak poczucia humoru naszego społeczeństwa. Czytając, trudno przestać się śmiać.Jaś Kapela - poeta, pisarz i felietonista, członek zespołu Krytyki Politycznej, ostatnio pisze głównie o globalnym ociepleniu na stronie globalweatherstations.com, ale znacie go stąd, że zgłosił do prokuratury Rafała Ziemkiewicza za obrażanie papieża. Dobry troll to jego trzecia powieść.

Sklep: Booksnet.pl

szukaj w Kangoo ksiegarnia elpat com rozumiem co czytam 24874

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z ksiegarnia elpat com rozumiem co czytam 24874

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.045, t2=0, t3=0, t4=0.015, t=0.045

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER