magno z twist
- znaleziono 6399 produktów w 100 sklepach
Krześlaki z rozwianą grzywą z płytą CD MAGNO
Literatura dla dzieci polskaAudiobooki
Starożytny bożek Pan grał po lesie, Sfinks bawił ludzi zagadkami, a Pegaz gonił obłoki po niebie. W tamtych czasach można było porozmawiać sobie z Centaurem, bo choć to koń, to przecież i człowiek zarazem.Joanna Kulmowa, zakochana w tych greckich bytach niemożliwych (choć całkiem realnych), stworzyła swoje własne hybrydy: krzesła, które są zarazem rumakami i stoly-nie-stoły, bo też i słonie-nie-słonie. I tym nierealnym bytom Kulmowa nadała nazwy a magią swoich wierszy dała im realny byt.
Sklep: Booknet.net.pl
Krześlaki z rozwianą grzywą z płytą CD magno
Literatura>Literatura dla dzieci i młodzieży>Literatura dla dzieci>Literatura dla dzieci zagraniczna>Poezja zagraniczna dla dzieci
Starożytny bożek Pan grał po lesie, Sfinks bawił ludzi zagadkami, a Pegaz gonił obłoki po niebie. W tamtych czasach można było porozmawiać sobie z Centaurem, bo choć to koń, to przecież i człowiek zarazem.Joanna Kulmowa, zakochana w tych greckich bytach niemożliwych (choć całkiem realnych), stworzyła swoje własne hybrydy: krzesła, które są zarazem rumakami i stoly-nie-stoły, bo też i słonie-nie-słonie. I tym nierealnym bytom Kulmowa nadała nazwy a magią swoich wierszy dała im realny byt....
Sklep: Bonusmedia
Krześlaki z rozwianą grzywą z płytą CD MAGNO
Książki/Dla dzieci i młodzieży/Literatura dziecięca
Sklep: Selkar.pl
Worki z mikrowłókna TWIST Profi 1/WOR-ZSMB01K TWIST
WORKI > worki o podwyższonej filtracji
WORKI ZASTEPUJĄ DOTYCHCZASOWE WORKI Papierowe O SYMBOLU KATALOGOWYM: WOR-Z33 Pełny opis produktu: Worki z mikrowłókna do odkurzaczy - b. dobra jakość - producent WORWO Ilość w opakowaniu: 5szt Stosowanie worków z mikrowłókna zapewni: - dłuższe sprawne działanie odkurzacza (czas do całkowitego zatkania porów i związany z tym brak przepływu powietrza) nawet o 60% większą moc ssania odkurzacza o 20% dużą wytrzymałość worków, całkowicie odpornych na rozerwanie nie ulegają uszkodzeniu podczas odkurzania szkła, gwoździ czy kamieni nie ulegają uszkodzeniu podczas przypadkowego zassania cieczy lub wilgotnych elementów Worki POWER BAG sprawdzają się na placach budowy, przy odkurzaniu wielkopowierzchniowym jak i w garażu lub podczas remontu w domu. Worki POWER BAG posiadają specjalnie dobrane warstwy filtrujące o podwyższonej chłonności, powodujące redukcję efektu zapychania się worków pyłem. Przeznaczone do poniższych odkurzaczy firmy TWIST: Profi 1 Profi 2 Profi 3
Sklep: Worki-do-Odkurzaczy.pl
MAGNO-Z Gra Twist Twister z 2 figurkami, 6 rodzajów TM Toys
Figurki i akcesoria>Magno Z
Popularny Twist w wersji dla Magno-Z z 2 różnokolorowymi figurkami w zestawie. Magnetyczne tarcze i niewielkie, przenośne pudełeczko. Na opakowaniu szczegółowa instrukcja. Wiek: 3+
Sklep: bebito.pl
MAGNO-Z GRA TWIST 2 FIGURKI TM TOYS
DLA DZIECI/ZABAWKI DLA DZIECI/Figurki > Moshi monsters
Świetny zestaw 2 figurek MAGNO-Z w jednym opakowaniu w różnych kolorach. MAGNO-Z -są to magnetyczne figurki, które można wyginać w dowolną stronę oraz łączyć ze sobą lub z innymi metalowymi przedmiotami za pomocą magnesów umieszczonych w kończynach. Wspaniała gra dla miłośników magnetycznych figurek. Figurki mają sprężynową budowę, dzięki czemu można rozciągać je jak tylko chcemy. Każda figurka ma inną minkę, śmieszny wyraz twarzy. Do figurek dołączona jest gra oparta na zasadach znanego na całym świecie Twistera. Dzięki magnetycznej podstawce oraz magnetycznej tarczy można bez trudnu umieścić je w dowolnym miejscu. Zbierz całą serię ! Do zebrania jest aż 9 różnych figurek: - SUSIE, BRUCE, ODEE, QUIN, BO, GORDON, CHIN, WASA, MARY Zasady gry dla dwóch osób: - Pierwszy z graczy kręci strzałką i kładzie rękę lub nogę figurki na wskazanym kolorze lub na dowolnym kolorze, jeżeli strzałka zatrzyma się na polu białym. - Jeżeli w następnych kolejkach, strzałka zatrzyma się na białym polu, wówczas należy połączyć dowolną nogę z dowolną ręką lub dowolną rękę z dowolną nogą figurki przeciwnika. W przypadku braku takiej możliwości, gracz przegrywa. - Drugi z graczy powtarza te same czynności, na przemian z pierwszym, aż obie figurki połączą się ze sobą albo wypadną ze swojej pozycji albo nie będą mogły wykonać zadania. Gracz, którego figurka pozostała, wygrywa. - Jeśli zajęte są wszystkie trzy pozycje danego koloru, kolejna figurka, lądująca na takim kolorze przegrywa grę. - Można przyjąć dowolną pozycję na kolorach znajdujących się na bocznej krawędzi puszki. - Kolorowe pozycje boczne mogą przesuwać się swbodnie po brzegu puszki. - Jeśli poruszysz przeciwnika przy umieszczaniu swojej figurki, przegrywasz grę. - Masz trzy próby umieszczenie swojej figurki w pozycji. Jeśli Ci się nie uda za trzecim razem, przegrywasz grę. Zawartość: - tarcza z kolorami i zadaniami, - plansza do gry, - 2 ludziki Magno-Z sprężynki z magnetycznymi końcówkami rąk i nóg, WIEK: 3+ WYMIARY: opakowania: 11,5 cm x 26 cm x 3 cm ZAILANIE: nie dotyczy
Sklep: Sklep4all
MAGNO-Z GRA TWIST 2 FIGURKI tm-toys
Figurki
Świetny zestaw 2 figurek MAGNO-Z w jednym opakowaniu w różnych kolorach. MAGNO-Z -są to magnetyczne figurki, które można wyginać w dowolną stronę oraz łączyć ze sobą lub z innymi metalowymi przedmiotami za pomocą magnesów umieszczonych w kończynach. Wspaniała gra dla miłośników magnetycznych figurek. Figurki mają sprężynową budowę, dzięki czemu można rozciągać je jak tylko chcemy. Każda figurka ma inną minkę, śmieszny wyraz twarzy. Do figurek dołączona jest gra oparta na zasadach znanego na całym świecie Twistera. Dzięki magnetycznej podstawce oraz magnetycznej tarczy można bez trudnu umieścić je w dowolnym miejscu. Zbierz całą serię ! Do zebrania jest aż 9 różnych figurek: - SUSIE, BRUCE, ODEE, QUIN, BO, GORDON, CHIN, WASA, MARY Zasady gry dla dwóch osób: - Pierwszy z graczy kręci strzałką i kładzie rękę lub nogę figurki na wskazanym kolorze lub na dowolnym kolorze, jeżeli strzałka zatrzyma się na polu białym. - Jeżeli w następnych kolejkach, strzałka zatrzyma się na białym polu, wówczas należy połączyć dowolną nogę z dowolną ręką lub dowolną rękę z dowolną nogą figurki przeciwnika. W przypadku braku takiej możliwości, gracz przegrywa. - Drugi z graczy powtarza te same czynności, na przemian z pierwszym, aż obie figurki połączą się ze sobą albo wypadną ze swojej pozycji albo nie będą mogły wykonać zadania. Gracz, którego figurka pozostała, wygrywa. - Jeśli zajęte są wszystkie trzy pozycje danego koloru, kolejna figurka, lądująca na takim kolorze przegrywa grę. - Można przyjąć dowolną pozycję na kolorach znajdujących się na bocznej krawędzi puszki. - Kolorowe pozycje boczne mogą przesuwać się swbodnie po brzegu puszki. - Jeśli poruszysz przeciwnika przy umieszczaniu swojej figurki, przegrywasz grę. - Masz trzy próby umieszczenie swojej figurki w pozycji. Jeśli Ci się nie uda za trzecim razem, przegrywasz grę. Zawartość: - tarcza z kolorami i zadaniami, - plansza do gry, - 2 ludziki Magno-Z sprężynki z magnetycznymi końcówkami rąk i nóg, WIEK: 3+ WYMIARY: opakowania: 11,5 cm x 26 cm x 3 cm ZAILANIE: nie dotyczy...
Sklep: Yoggi.pl
MAGNO-Z GRA TWIST 2 FIGURKI tm-toys
DLA DZIECI>Lalki, pluszaki
Świetny zestaw 2 figurek MAGNO-Z w jednym opakowaniu w różnych kolorach. MAGNO-Z -są to magnetyczne figurki, które można wyginać w dowolną stronę oraz łączyć ze sobą lub z innymi metalowymi przedmiotami za pomocą magnesów umieszczonych w kończynach. Wspaniała gra dla miłośników magnetycznych figurek. Figurki mają sprężynową budowę, dzięki czemu można rozciągać je jak tylko chcemy. Każda figurka ma inną minkę, śmieszny wyraz twarzy. Do figurek dołączona jest gra oparta na zasadach znanego na całym świecie Twistera. Dzięki magnetycznej podstawce oraz magnetycznej tarczy można bez trudnu umieścić je w dowolnym miejscu. Zbierz całą serię ! Do zebrania jest aż 9 różnych figurek: - SUSIE, BRUCE, ODEE, QUIN, BO, GORDON, CHIN, WASA, MARY Zasady gry dla dwóch osób: - Pierwszy z graczy kręci strzałką i kładzie rękę lub nogę figurki na wskazanym kolorze lub na dowolnym kolorze, jeżeli strzałka zatrzyma się na polu białym. - Jeżeli w następnych kolejkach, strzałka zatrzyma się na białym polu, wówczas należy połączyć dowolną nogę z dowolną ręką lub dowolną rękę z dowolną nogą figurki przeciwnika. W przypadku braku takiej możliwości, gracz przegrywa. - Drugi z graczy powtarza te same czynności, na przemian z pierwszym, aż obie figurki połączą się ze sobą albo wypadną ze swojej pozycji albo nie będą mogły wykonać zadania. Gracz, którego figurka pozostała, wygrywa. - Jeśli zajęte są wszystkie trzy pozycje danego koloru, kolejna figurka, lądująca na takim kolorze przegrywa grę. - Można przyjąć dowolną pozycję na kolorach znajdujących się na bocznej krawędzi puszki. - Kolorowe pozycje boczne mogą przesuwać się swbodnie po brzegu puszki. - Jeśli poruszysz przeciwnika przy umieszczaniu swojej figurki, przegrywasz grę. - Masz trzy próby umieszczenie swojej figurki w pozycji. Jeśli Ci się nie uda za trzecim razem, przegrywasz grę. Zawartość: - tarcza z kolorami i zadaniami, - plansza do gry, - 2 ludziki Magno-Z sprężynki z magnetycznymi końcówkami rąk i nóg, WIEK: 3+ WYMIARY: opakowania: 11,5 cm x 26 cm x 3 cm ZAILANIE: nie dotyczy...
Sklep: As-trade
MAGNO-Z GRA TWIST 2 FIGURKI tm-toys
Figurki
Świetny zestaw 2 figurek MAGNO-Z w jednym opakowaniu w różnych kolorach. MAGNO-Z -są to magnetyczne figurki, które można wyginać w dowolną stronę oraz łączyć ze sobą lub z innymi metalowymi przedmiotami za pomocą magnesów umieszczonych w kończynach. Wspaniała gra dla miłośników magnetycznych figurek. Figurki mają sprężynową budowę, dzięki czemu można rozciągać je jak tylko chcemy. Każda figurka ma inną minkę, śmieszny wyraz twarzy. Do figurek dołączona jest gra oparta na zasadach znanego na całym świecie Twistera. Dzięki magnetycznej podstawce oraz magnetycznej tarczy można bez trudnu umieścić je w dowolnym miejscu. Zbierz całą serię ! Do zebrania jest aż 9 różnych figurek: - SUSIE, BRUCE, ODEE, QUIN, BO, GORDON, CHIN, WASA, MARY Zasady gry dla dwóch osób: - Pierwszy z graczy kręci strzałką i kładzie rękę lub nogę figurki na wskazanym kolorze lub na dowolnym kolorze, jeżeli strzałka zatrzyma się na polu białym. - Jeżeli w następnych kolejkach, strzałka zatrzyma się na białym polu, wówczas należy połączyć dowolną nogę z dowolną ręką lub dowolną rękę z dowolną nogą figurki przeciwnika. W przypadku braku takiej możliwości, gracz przegrywa. - Drugi z graczy powtarza te same czynności, na przemian z pierwszym, aż obie figurki połączą się ze sobą albo wypadną ze swojej pozycji albo nie będą mogły wykonać zadania. Gracz, którego figurka pozostała, wygrywa. - Jeśli zajęte są wszystkie trzy pozycje danego koloru, kolejna figurka, lądująca na takim kolorze przegrywa grę. - Można przyjąć dowolną pozycję na kolorach znajdujących się na bocznej krawędzi puszki. - Kolorowe pozycje boczne mogą przesuwać się swbodnie po brzegu puszki. - Jeśli poruszysz przeciwnika przy umieszczaniu swojej figurki, przegrywasz grę. - Masz trzy próby umieszczenie swojej figurki w pozycji. Jeśli Ci się nie uda za trzecim razem, przegrywasz grę. Zawartość: - tarcza z kolorami i zadaniami, - plansza do gry, - 2 ludziki Magno-Z sprężynki z magnetycznymi końcówkami rąk i nóg, WIEK: 3+ WYMIARY: opakowania: 11,5 cm x 26 cm x 3 cm ZAILANIE: nie dotyczy...
Sklep: sklep-zabawki-dla-dzieci.pl
MAGNO-Z GRA TWIST 2 FIGURKI TM-TOYS
FIGURKI>MOSHI MONSTERS
Świetny zestaw 2 figurek MAGNO-Z w jednym opakowaniu w różnych kolorach. MAGNO-Z -są to magnetyczne figurki, które można wyginać w dowolną stronę oraz łączyć ze sobą lub z innymi metalowymi przedmiotami za pomocą magnesów umieszczonych w kończynach. Wspaniała gra dla miłośników magnetycznych figurek. Figurki mają sprężynową budowę, dzięki czemu można rozciągać je jak tylko chcemy. Każda figurka ma inną minkę, śmieszny wyraz twarzy. Do figurek dołączona jest gra oparta na zasadach znanego na całym świecie Twistera. Dzięki magnetycznej podstawce oraz magnetycznej tarczy można bez trudnu umieścić je w dowolnym miejscu. Zbierz całą serię ! Do zebrania jest aż 9 różnych figurek: - SUSIE, BRUCE, ODEE, QUIN, BO, GORDON, CHIN, WASA, MARY Zasady gry dla dwóch osób: - Pierwszy z graczy kręci strzałką i kładzie rękę lub nogę figurki na wskazanym kolorze lub na dowolnym kolorze, jeżeli strzałka zatrzyma się na polu białym. - Jeżeli w następnych kolejkach, strzałka zatrzyma się na białym polu, wówczas należy połączyć dowolną nogę z dowolną ręką lub dowolną rękę z dowolną nogą figurki przeciwnika. W przypadku braku takiej możliwości, gracz przegrywa. - Drugi z graczy powtarza te same czynności, na przemian z pierwszym, aż obie figurki połączą się ze sobą albo wypadną ze swojej pozycji albo nie będą mogły wykonać zadania. Gracz, którego figurka pozostała, wygrywa. - Jeśli zajęte są wszystkie trzy pozycje danego koloru, kolejna figurka, lądująca na takim kolorze przegrywa grę. - Można przyjąć dowolną pozycję na kolorach znajdujących się na bocznej krawędzi puszki. - Kolorowe pozycje boczne mogą przesuwać się swbodnie po brzegu puszki. - Jeśli poruszysz przeciwnika przy umieszczaniu swojej figurki, przegrywasz grę. - Masz trzy próby umieszczenie swojej figurki w pozycji. Jeśli Ci się nie uda za trzecim razem, przegrywasz grę. Zawartość: - tarcza z kolorami i zadaniami, - plansza do gry, - 2 ludziki Magno-Z sprężynki z magnetycznymi końcówkami rąk i nóg, WIEK: 3+ WYMIARY: opakowania: 11,5 cm x 26 cm x 3 cm ZAILANIE: nie dotyczy
Sklep: e-towarownia
MAGNO -Z - GRA TWIST Fish Toys
GRY EDUKACYJNE
Wspaniała gra dla miłośników figurek magnetycznych . Gra oparta na zasadach znanego na całym świecie Twistera. Dzięki magnetycznej podstawce oraz magnetycznej tarczy można bez trudu umieścić Magno-Z w dowolnym miejscu. Zestaw zawiera: 2 figurki Magno-Z Sprężynki w różnych kolorach (figurki z magnesami na rękach i nogach), tarczę do obracania (od spodu magnetyczna) puszkę z polami do gry (od spodu magnetyczna). Zasady gry dla dwóch osób: Pierwszy z graczy kręci strzałką i kładzie rękę lub nogę figurki Magno-Z na wskazanym kolorze lub na dowolnym kolorze, jeżeli strzałka zatrzyma się na polu białym. Jeżeli w następnych kolejkach, strzałka zatrzyma się na białym polu, wówczas należy połączyć dowolną nogę z dowolną ręką lub dowolną rękę z dowolną nogą figurki magnetycznej przeciwnika. W przypadku baku takiej możliwości, gracz przegrywa. Drugi z graczy powtarza te same czynności, na przemian z pierwszym, aż obie figurki Magno-Z połączą się ze albo wypadną ze swojej pozycji albo nie będą mogły wykonać zadania. Gracz, którego figurka pozostała, wygrywa. Jeśli zajęte są wszystkie trzy pozycje danego koloru, kolejna figurka, lądująca na takim kolorze przegrywa grę. Można przyjąć dowolną pozycję na kolorach znajdujących się na bocznej krawędzi puszki. Kolorowe pozycje boczne mogą przesuwać się swobodnie po brzegu puszki. Jeśli poruszysz przeciwnika przy umieszczaniu swojej figurki, przegrywasz grę. Masz trzy próby umieszczenie swojej figurki Magno-Z w pozycji. Jeśli Ci się nie uda za trzecim razem, przegrywasz grę.
Sklep: AlleDinge
MAGNO-Z GRA TWIST 2 FIGURKI TM-TOYS
Figurki Inne
Świetny zestaw 2 figurek MAGNO-Z w jednym opakowaniu w różnych kolorach. MAGNO-Z -są to magnetyczne figurki, które można wyginać w dowolną stronę oraz łączyć ze sobą lub z innymi metalowymi przedmiotami za pomocą magnesów umieszczonych w kończynach. Wspaniała gra dla miłośników magnetycznych figurek. Figurki mają sprężynową budowę, dzięki czemu można rozciągać je jak tylko chcemy. Każda figurka ma inną minkę, śmieszny wyraz twarzy. Do figurek dołączona jest gra oparta na zasadach znanego na całym świecie Twistera . Dzięki magnetycznej podstawce oraz magnetycznej tarczy można bez trudnu umieścić je w dowolnym miejscu. Zbierz całą serię ! Do zebrania jest aż 9 różnych figurek: - SUSIE, BRUCE, ODEE, QUIN, BO, GORDON, CHIN, WASA, MARY Zasady gry dla dwóch osób: - Pierwszy z graczy kręci strzałką i kładzie rękę lub nogę figurki na wskazanym kolorze lub na dowolnym kolorze, jeżeli strzałka zatrzyma się na polu białym. - Jeżeli w następnych kolejkach, strzałka zatrzyma się na białym polu, wówczas należy połączyć dowolną nogę z dowolną ręką lub dowolną rękę z dowolną nogą figurki przeciwnika. W przypadku braku takiej możliwości, gracz przegrywa. - Drugi z graczy powtarza te same czynności, na przemian z pierwszym, aż obie figurki połączą się ze sobą albo wypadną ze swojej pozycji albo nie będą mogły wykonać zadania. Gracz, którego figurka pozostała, wygrywa. - Jeśli zajęte są wszystkie trzy pozycje danego koloru, kolejna figurka, lądująca na takim kolorze przegrywa grę. - Można przyjąć dowolną pozycję na kolorach znajdujących się na bocznej krawędzi puszki. - Kolorowe pozycje boczne mogą przesuwać się swbodnie po brzegu puszki. - Jeśli poruszysz przeciwnika przy umieszczaniu swojej figurki, przegrywasz grę. - Masz trzy próby umieszczenie swojej figurki w pozycji. Jeśli Ci się nie uda za trzecim razem, przegrywasz grę. Zawartość: - tarcza z kolorami i zadaniami, - plansza do gry, - 2 ludziki Magno-Z sprężynki z magnetycznymi końcówkami rąk i nóg, WIEK: 3+ WYMIARY: opakowania: 11,5 cm x 26 cm x 3 cm ZAILANIE: nie dotyczy
Sklep: AlleDinge
MAGNO-Z GRA TWIST 2 FIGURKI
Zabawki > Figurki > Figurki Inne
Świetny zestaw 2 figurek MAGNO-Z w jednym opakowaniu w różnych kolorach. MAGNO-Z -są to magnetyczne figurki, które można wyginać w dowolną stronę oraz łączyć ze sobą lub z innymi metalowymi przedmiotami za pomocą magnesów umieszczonych w kończynach. Wspaniała gra dla miłośników magnetycznych figurek. Figurki mają sprężynową budowę, dzięki czemu można rozciągać je jak tylko chcemy. Każda figurka ma inną minkę, śmieszny wyraz twarzy. Do figurek dołączona jest gra oparta na zasadach znanego na całym świecie Twistera . Dzięki magnetycznej podstawce oraz magnetycznej tarczy można bez trudnu umieścić je w dowolnym miejscu. Zbierz całą serię ! Do zebrania jest aż 9 różnych figurek: - SUSIE, BRUCE, ODEE, QUIN, BO, GORDON, CHIN, WASA, MARY Zasady gry dla dwóch osób: - Pierwszy z graczy kręci strzałką i kładzie rękę lub nogę figurki na wskazanym kolorze lub na dowolnym kolorze, jeżeli strzałka zatrzyma się na polu białym. - Jeżeli w następnych kolejkach, strzałka zatrzyma się na białym polu, wówczas należy połączyć dowolną nogę z dowolną ręką lub dowolną rękę z dowolną nogą figurki przeciwnika. W przypadku braku takiej możliwości, gracz przegrywa. - Drugi z graczy powtarza te same czynności, na przemian z pierwszym, aż obie figurki połączą się ze sobą albo wypadną ze swojej pozycji albo nie będą mogły wykonać zadania. Gracz, którego figurka pozostała, wygrywa. - Jeśli zajęte są wszystkie trzy pozycje danego koloru, kolejna figurka, lądująca na takim kolorze przegrywa grę. - Można przyjąć dowolną pozycję na kolorach znajdujących się na bocznej krawędzi puszki. - Kolorowe pozycje boczne mogą przesuwać się swbodnie po brzegu puszki. - Jeśli poruszysz przeciwnika przy umieszczaniu swojej figurki, przegrywasz grę. - Masz trzy próby umieszczenie swojej figurki w pozycji. Jeśli Ci się nie uda za trzecim razem, przegrywasz grę. Zawartość: - tarcza z kolorami i zadaniami, - plansza do gry, - 2 ludziki Magno-Z sprężynki z magnetycznymi końcówkami rąk i nóg, WIEK: 3+ WYMIARY: opakowania: 11,5 cm x 26 cm x 3 cm ZAILANIE: nie dotyczy
Sklep: sklep-kajtek.pl
MAGNO-Z GRA TWIST 2 FIGURKI TM-TOYS
Zabawki / Figurki / Figurki Inne
Świetny zestaw 2 figurek MAGNO-Z w jednym opakowaniu w różnych kolorach. MAGNO-Z -są to magnetyczne figurki, które można wyginać w dowolną stronę oraz łączyć ze sobą lub z innymi metalowymi przedmiotami za pomocą magnesów umieszczonych w kończynach. Wspaniała gra dla miłośników magnetycznych figurek. Figurki mają sprężynową budowę, dzięki czemu można rozciągać je jak tylko chcemy. Każda figurka ma inną minkę, śmieszny wyraz twarzy. Do figurek dołączona jest gra oparta na zasadach znanego na całym świecie Twistera. Dzięki magnetycznej podstawce oraz magnetycznej tarczy można bez trudnu umieścić je w dowolnym miejscu. Zbierz całą serię ! Do zebrania jest aż 9 różnych figurek: - SUSIE, BRUCE, ODEE, QUIN, BO, GORDON, CHIN, WASA, MARY Zasady gry dla dwóch osób: - Pierwszy z graczy kręci strzałką i kładzie rękę lub nogę figurki na wskazanym kolorze lub na dowolnym kolorze, jeżeli strzałka zatrzyma się na polu białym. - Jeżeli w następnych kolejkach, strzałka zatrzyma się na białym polu, wówczas należy połączyć dowolną nogę z dowolną ręką lub dowolną rękę z dowolną nogą figurki przeciwnika. W przypadku braku takiej możliwości, gracz przegrywa. - Drugi z graczy powtarza te same czynności, na przemian z pierwszym, aż obie figurki połączą się ze sobą albo wypadną ze swojej pozycji albo nie będą mogły wykonać zadania. Gracz, którego figurka pozostała, wygrywa. - Jeśli zajęte są wszystkie trzy pozycje danego koloru, kolejna figurka, lądująca na takim kolorze przegrywa grę. - Można przyjąć dowolną pozycję na kolorach znajdujących się na bocznej krawędzi puszki. - Kolorowe pozycje boczne mogą przesuwać się swbodnie po brzegu puszki. - Jeśli poruszysz przeciwnika przy umieszczaniu swojej figurki, przegrywasz grę. - Masz trzy próby umieszczenie swojej figurki w pozycji. Jeśli Ci się nie uda za trzecim razem, przegrywasz grę. Zawartość: - tarcza z kolorami i zadaniami, - plansza do gry, - 2 ludziki Magno-Z sprężynki z magnetycznymi końcówkami rąk i nóg, WIEK: 3+ WYMIARY: opakowania: 11,5 cm x 26 cm x 3 cm ZAILANIE: nie dotyczy
Sklep: bilnikportalhandlowy.com.pl
szukaj w Kangoo magno z twist
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z magno-z twist
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=0.093, t2=0, t3=0, t4=0.026, t=0.093