modna naszyjnik hematytowy kluczyk v 2 71725

- znaleziono 13 produktów w 3 sklepach

ARTandamp;FUN Bajkowe Malowanie po numerkach - 2846488769

10,79 zł

ARTandamp;FUN Bajkowe Malowanie po numerkach

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Duża drewniana kostka, gdzie każda ściana ma inną funkcję.Rozmiar: 20x20x36 cmWiek: od 18 miesięcy Nazwa - ARTandamp;FUN Bajkowe Malowanie po numerkach Marka - Simba Kod EAN - 4006592678449 Wydawca - SIMBA Kod producenta - 106337844 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Kołonotatnik A4/90# Oxford my colours 100101864 - 2846487232

26,51 zł

Kołonotatnik A4/90# Oxford my colours 100101864

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Kołonotatnik w energetycznych kolorach.

Sklep: InBook.pl

Toruń - Praca zbiorowa - 2836913639

7,95 zł

Toruń - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Dzięki licznym zabytkom gotyckim i wspaniale zachowanemu układowi historycznemu miasta 4 grudnia 1997 roku Zespół Staromiejski w Toruniu został wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa - UNESCO. W celu ułatwienia korzystania z przewodnika stworzono dwie postaci: -Piernikuś, który opowiada ciekawostki (pisane w przewodniku kursywą) oraz pomaga szperać w Toruniu -Mikołaj Kopernik-przybliży fakty i rzeczy ważne w historii i oprowadzi po tajemnicach zabytków i tajnikach wiedzy. Bogato ilustrowany przewodnik po Toruniu zawiera : -plan Torunia Stare Miasto w skali 1:6 000 -plan Torunia w skali 1:12 500 -mapę Okolic Torunia w skali 1:140 000 -liczne schematy i fotografie atrakcji -bogaty opis zabytków i ciekawostek Nazwa - Toruń Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Lider Serwis Kod ISBN - 9788378682073 Kod EAN - 9788378682073 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 10.9x19.0 Ilość stron - 60 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias - 2837037748

51,27 zł

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka, posiadająca istotne walory praktyczne, jest pierwszą pozycją polskiej autorki w tak kompleksowy sposób analizującą nie tylko istotę funkcjonowania kredytowych instrumentów pochodnych, ale również modele ich wyceny, doskonalenie których autorka słusznie uznaje za kluczowe dla rozwoju tego rynku. Niewątpliwą zaletą opracowania jest mnogość przykładów, przeprowadzających Czytelnika przez kolejne etapy szacowania wartości omawianych struktur i tworzących idealną bazę dla zrozumienia konstrukcji tych złożonych produktów. Prof. zw. dr hab. Janusz Soboń Publikacja stanowi cenne kompendium wiedzy zarówno dla praktyków rynku finansowego, jak i studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich, jak również dla pracowników nauki zainteresowanych wdrażaniem metod kwantyfikacji ryzyka kredytowego w praktykę. Prof. nadzw. SGH dr hab. Paweł Niedziółka Nazwa - Pochodne instrumenty kredytowe Autor - Izabela Pruchnicka-Grabias Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375563733 Kod EAN - 9788375563733 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.5x23.0cm Ilość stron - 280 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Kolorowanka Gigantic 128 str. - 2836914603

17,90 zł

Kolorowanka Gigantic 128 str.

Książki & Multimedia > Książki

Nazwa - Kolorowanka Gigantic 128 str. Kod EAN - 0071662214074 Wydawca - Crayola Kod producenta - GXP-534712 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

PFRON Rewolucja we wplatach - Luiza Klimkiewicz - 2847038542

82,62 zł

PFRON Rewolucja we wplatach - Luiza Klimkiewicz

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Praktyczny przewodnik po zmianach. Przedstawia sposoby obliczania stanów zatrudnienia oraz dokumentowania niepełnosprawności i szczególnych schorzeń pracowników w przedsiębiorstwach, urzędach, jednostkach systemu oświaty i przywięziennych zakładach pracy, a także w zakładach wystawiających ulgi we wpłatach na PFRON. Rewolucja w wpłatach na PFRON: mniejsze ulgi, nowe obowiązki i zmiany w procedurze. Kto skorzysta, a kto zapłaci więcej" Czy można zgodnie z prawem obniżyć wpłaty" Od 1 lipca 2016 obowiązują ważne zmiany dla wszystkich firmy, które płacą składki na PFRON, bo nie osiągają wymaganego poziomu zatrudnienia niepełnosprawnych. Sposobem na ich obniżenie i skorzystanie ze specjalnych ulg jest dokonanie zakupu u pracodawcy, który zapewnia wysoki wskaźnik zatrudnienia osób z dysfunkcjami. Wraz z początkiem wakacji zmienią się warunki uzyskania takich preferencji. Zacznie obowiązywać również nowy wzór obliczania ulgi. Aby na nowych przepisać skorzystać będzie trzeba pamiętać o terminowym wystawianiu informacji o ulgach. Dodatkowo na sprzedającego nałożono zostanie obowiązek prowadzenia ewidencji takich informacji. Obniżony zostanie również limit pokrywalności wpłat na PFRON ulgami- z 80 do 50 proc. kwoty wypłaty. Wydawnictwo "Rewolucja w wpłatach na PFRON", to praktyczny przewodnik po zmianach. Na konkretnych przykładach specjaliści dowiedzą się, jak prawidłowo obliczać stan zatrudniania niepełnosprawnych pracowników w firmach, urzędach, jednostkach systemu oświaty i przywięziennych zakładach pracy, a także w zakładach wystawiających ulgi we wpłatach na PFRON. Zobowiązany do wpłat będzie mógł obliczyć zoptymalizowaną wpłatę, a udzielający ulg -- prawidłowo ustalić kwotę preferencji. Omawiana problematyka koresponduje ze sposobem wypełniania, zamieszczonych w ostatniej części opracowania: "miesięcznych i rocznych informacji o zatrudnieniu, kształceniu lub o działalności na rzecz osób niepełnosprawnych (INF-1), "deklaracji składanych Zarządowi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przez pracodawców zobowiązanych do wpłat na ten Fundusz (DEK-I-0, DEK-I-a, DEK-I-b, DEK-I-u, DEK-II-a, DEK-II-b, DEK-II-u, DEK-W, DEK-R, DEK-Z), ?informacji dotyczących kwot obniżenia wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz ewidencji wystawionych informacji o kwocie obniżenia (INF-U i INF-1-u). Nazwa - PFRON Rewolucja we wplatach Autor - Luiza Klimkiewicz Oprawa - Miękka Wydawca - Infor Biznes Kod ISBN - 9788365361974 Kod EAN - 9788365361974 Rok wydania - 2016 Język - polski Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-08-01

Sklep: InBook.pl

Zestaw kreatywny - breloczek z filcu sowa - Rocky (KSFI-103) - 2847772345

9,41 zł

Zestaw kreatywny - breloczek z filcu sowa - Rocky (KSFI-103)

Książki & Multimedia > Książki

Opis - wielkość motywu 4,5cmDoskonale nadaje się do wszelkiego rodzaju prac artystycznych, zarówno dla dzieci i dorosłych. Służy do dekorowania m.in. kartek okolicznościowych, zaproszeń, dyplomów, zdjęć, zakładek do książek a także wielu innych. Nazwa - Zestaw kreatywny - breloczek z filcu sowa - Rocky (KSFI-103) Kod EAN - 5907589963151 Wydawca - DP CRAFT Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Koronowani Królowie Polski - Henryk Walezy (1573-1574) - zestaw złoty, 2010 - 1373091626

3600,00 zł

Koronowani Królowie Polski - Henryk Walezy (1573-1574) - zestaw złoty, 2010 Mennica Polska: Numizmatyka

Kategorie > Zestawy kolekcjonerskie

Koronowani Królowie Polski - Henryk Walezy (1573-1574) Złoto: Au 900 Stempel: lustrzany Średnica: 2 x 21,00 mm Waga: 2 x 8 g (popiersie i półpostać Henryka Walezego) Opakowanie: estetyczne, drewniane etui koloru mahoniowego Data emisji: 15.06.2010 r. Ponadczasowy portret majestatycznego monarchy i kuszący blask szlachetnego kruszcu. Historia, która pozostawiła ślad w złocie na wieki. Hit inwestycyjny wybity w złocie i rarytas numizmatyczny o limitowanym nakładzie tylko 100 kompletów. Złoto to niekwestionowane uosobienie bogactwa, stabilności i bezpieczeństwa. Tym trafniejsze staje się bowiem powiedzenie "Im gorsze czasy, tym mocniej świeci się złoto". Ten cenny złoty numizmat to nie kolejny przedmiot, który wyląduje na dnie szafy, ale pewna i udana inwestycja, która zachwyci każdego perspektywą rosnących z każdym dniem zysków! Złoty zestaw kolekcjonerski jako unikalny prezent np. na imieniny - może otrzymać tylko 100 osób o imieniu Henryk! Henryk świętuje imieniny w dniu: 19 stycznia, 19 lutego, 2 marca, 10 kwietnia, 12 lipca, 15 lipca i 2 września. Dlatego nie zwlekaj, zamów ten wyjątkowy zestaw już dziś! W skład jednego kompletu wchodzą: dwa złote numizmaty z numerem certyfikatu wybitym na rancie każdego z numizmatów, certyfikat autentyczności Mennicy Polskiej S.A. z hologramem i numerem seryjnym, estetyczne, drewniane etui koloru mahoniowego. Projekt nawiązuje do serii monet

Sklep: Numizmatyczny.pl

Koronowani Królowie Polski - Henryk Walezy (1573-1574) - zestaw srebrny, 2010 - 1373091617

430,00 zł

Koronowani Królowie Polski - Henryk Walezy (1573-1574) - zestaw srebrny, 2010 Mennica Polska: Numizmatyka

Kategorie > Zestawy kolekcjonerskie

Koronowani Królowie Polski -  Henryk Walezy (1573-1574) Srebro : Ag 925 Stempel : lustrzany Średnica : 2 x 32,00 mm Waga : 2 x 14,14 g (popiersie i półpostać Henryka Walezego) Data emisji :15.06.2010 r. Ponadczasowy portret majestatycznego monarchy i kuszący blask szlachetnego kruszcu.  Historia, która pozostawiła ślad w srebrze na wieki. Hit inwestycyjny wybity w srebrze i rarytas numizmatyczny o limitowanym nakładzie tylko 500 kompletów! Srebrny zestaw kolekcjonerski jako unikalny prezent np. na imieniny - może otrzymać tylko 500 osób o imieniu Henryk! Henryk świętuje imieniny w dniu: 19 stycznia, 19 lutego, 2 marca, 10 kwietnia, 12 lipca, 15 lipca i 2 września. Dlatego nie zwlekaj, zamów ten wyjątkowy zestaw już dziś! W skład zestawu srebrnego wchodzą: dwa srebrne numizmaty z numerem certyfikatu wybitym na rancie każdego z numizmatów, certyfikat autentyczności Mennicy Polskiej S.A. z hologramem i numerem seryjnym, estetyczne, drewniane etui koloru mahoniowego. Projekt nawiązuje do serii monet

Sklep: Numizmatyczny.pl

Koronowani Królowie Polski - Henryk Walezy (1573-1574) - blister numizmatyka, 2010 - 1373091616

140,00 zł

Koronowani Królowie Polski - Henryk Walezy (1573-1574) - blister numizmatyka, 2010 Mennica Polska: Numizmatyka

Kategorie > Zestawy kolekcjonerskie

Koronowani Królowie Polski - Henryk Walezy (1573-1574) Kontynuacja popularnej serii "Poczet Królów i Książąt Polskich". W zestawie znajdują się: cztery numizmaty w stanie menniczym z wizerunkiem popiersia i półpostaci króla Henryka Walezego, wybite w niskim nakładzie - tylko 1000 sztuk, elegancki blister z certyfikatem autentyczności i numerem seryjnym. Data emisji: 15.06.2010 r. Stop: mosiądz złocony, 2 x mosiądz srebrzony, mosiądz Stempel: lustrzany - 3 pierwsze numizmaty, stempel zwykły - ostatni numizmat Średnica: 21,00 mm, 2 x 32,00 mm, 27,00 mm Nakład limitowany: 1000 kompletów Projekt nawiązuje do serii monet

Sklep: Numizmatyczny.pl

BF50DK2LRTZ Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 50 DK2 LRTZ + GRATIS* - 2846828129

30210,00 zł

BF50DK2LRTZ Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 50 DK2 LRTZ + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 50 DK2 LRTZ   ( z rozruchem elektrycznym, manetka, power trim & tilt i automatycznym ssaniem, długa kolumna (pawęż 521mm) ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną     Poczuj harmonię wśród fal... Kultura pracy, niezawodność, żywotność i najniższe zużycie paliwa, to pytania które z pewnością zadasz szukając silnika do łodzi lub pontonu. Wiedz, że to właśnie BF40 i BF50, oferując te wszystkie zalety cieszą się największa popularnością na naszym rynku. W konstrukcji tych silników zastosowano innowacyjne i opatentowane Hondę rozwiązania techniczne: BLAST oraz ECO-mo. Dodatkowo, żaden inny silnik czterosuwowy tej mocy nie jest aż tak lekki. Cyfrowy zapłon, hemisferyczne komory spalania, oraz specjalny tłumik szmerów ssania powodują, że wszyscy inni konkurenci zostają daleko w tyle. Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w momencie największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo wkracza do akcji w momencie mniejszego zapotrzebowania na moc np. gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością. Nieobciążony silnik pracuje wtedy na bardzo ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej, która wpływa na znaczne zmniejszenie zapotrzebowania na paliwo. Jak duże są to oszczędności z całą pewnością zauważysz po całym dniu zabawy na wodzie. Połączenie pracy tych dwóch układów z innymi elementami konstrukcyjnymi i najniższą masę silnika powoduje, że jest to najszybszy, i najbardziej ekonomiczny silnik tej mocy. Duża moc i moment obrotowy nie musi oznaczać dużych gabarytów Najlepszym tego przykładem jest BF 40 i BF 50 oparte są o rzędową konstrukcję 3-cylindrową, znacznie redukującą ciężar tych silników. Zapłon PGM-IG zwiększa moc i eliminuje szarpanie, co ułatwia holowanie ciężarów. Tak więc niezależnie od typu Twojej łodzi - aluminiowej, z włókna szklanego czy łodzi hybrydowej - każde pchnięcie manetki gazu to czysta frajda. Najwyższe prędkości, no cóż! Mimo iż od dawna są punktem odniesienia dla całej klasy 50 KM, silniki Honda BF50 i BF40 zostały w wielu punktach przeprojektowane i udoskonalone dzięki technologii PGM-IG - zaawansowanemu systemowi elektronicznego zapłonu, który optymalizuje regulację poszczególnych czasów silnika zwiększając prędkość i komfort pracy przy jednoczesnym obniżeniu emisji spalin. ZŁA POGODA? NIE DLA NIEGO! Ryby pływają również przy złej pogodzie, a Twój silnik nie? To chyba nie Honda BF50/40, wyposażona w cyfrowy zapłon elektroniczny, niezawodny rozrusznik elektryczny i parę innych unikalnych rozwiązań technicznych. Efekt? Silnik startuje natychmiast i to przy każdej pogodzie! PŁYWASZ BEZ WYSIŁKU Sterowanie takim silnikiem jest teraz prostsze niż kiedykolwiek. Układ czujników gwarantuje optymalny skład mieszanki i bezproblemowe uruchamianie silnika natychmiast po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Wersje z rumplem mają długi uchwyt i łatwo dostępne elementy sterujące zapewniając jeszcze większy poziom komfortu i kontroli nad łodzią.   Zalety Rzędowa 3-cylindrowa konstrukcja silnika - najniższy ciężar w klasie i płynna praca Efektywne spalanie dzięki hemisferycznym komorom spalania Programowany zapłon cyfrowy to precyzja, efektywność i oszczędność Programowany wtrysk paliwa PGM-IG   BLAST - chwilowy przyrost momentu obrotowego - najlepsze przyspieszenie ECO-mo (LEAN-BURN) - najniższe zużycie paliwa Łatwy w obsłudze, integralny separator wody ze wskaźnikiem ilości z układu paliwowego, chroni układ wtryskowy przed uszkodzeniem Rozrusznik elektryczny   Tilt gazowy lub Power Trim/Tilt do wyboru Wielofunkcyjny, wygodny rumpel w wersjach ze sterowaniem ręcznym System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury, obrotów maksymalnych oraz kontrola układu wtryskowego monitoruje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem   Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia Wielopolowy, wydajny układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia 12V17A, do zasilania odbiorników pokładowych Spodzina silnika typu "slim" zmniejsza opór wody i wpływa na znaczne polepszenie osiągów Duża płyta antyrozbryzgowa kolumny silnika ogranicza przedostawanie się wody do części rufowej łodzi         Pakiet* - zbiornik , boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz z licznikiem motogodzin , wskaźnik pozycji trymu,ilości paliwa ład. akumulatora, prędkościomierz ,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa Wyjaśnienia dodatkowe: PGM-FI (Programmed Fuel Injection) opracowany przez Hondę system zapłonu i wtrysku paliwa (zarejestrowany znak handlowy firmy Honda). BLAST (Boosted Low Speed Torque) Zapewnia chwilowy wzrost mocy i momentu obrotowego przy największym obciążeniu silnika (np. przy gwałtownym przyspieszaniu lub wychodzeniu łodzi w ślizg). Polega na wzbogaceniu mieszanki paliwowo-powietrznej przy jednoczesnym przyspieszeniu zapłonu aż do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Zapewnia osiągi podobne do silników, w których zastosowano kompresor. ECOmo (Economy Controlled Motor) to tryb, w który przechodzi silnik podczas pracy przy niewielkim obciążeniu (np. płynięcie ze stałą prędkością lub spokojne zwiększanie prędkości łodzi płynącej w ślizgu). Działa odwrotnie niż w przypadku BLAST, tzn. skład mieszanki paliwowo-powietrznej zostaje zubożony do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Rozwiązanie to wpływa na znaczne zmniejszenie  zużycia paliwa. Są to systemy opracowane, produkowane i opatentowane przez Hondę. W skład dostawy wchodzą: - Silnik HONDA - * GRATIS Olej HONDA - Instrukcja po polsku - Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji Gwarancja: - Zakup konsumencki do 5 lat - Zakup na firmę do 2 lat - Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek - UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ: - NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ ?  KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA   Silniki zaburtowe Honda W ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych. Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO. Czy będzie niezawodny? Wiele ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat. Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów. Dlaczego właśnie Honda? Całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać wiele sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi. Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć. Honda to trafny wybór. Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty? Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów. Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska Nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych . Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów. Czym charakteryzują się silniki HONDA? Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin. Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo efektywny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225 , BF 150 , BF 90 , BF 60 , czy BF 50 . Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre, ale bardzo dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC. Efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin, ale również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat. To co spotkamy się nad wodą?

Sklep: Pajm.pl

BF50DK2LRTU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 50 DK2 LRTU + GRATIS* - 2846828128

29735,00 zł

BF50DK2LRTU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 50 DK2 LRTU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 50 DK2 LRTU   ( z rozruchem elektrycznym, manetka, power trim & tilt i automatycznym ssaniem, długa kolumna (pawęż 521mm) ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną     Poczuj harmonię wśród fal... Kultura pracy, niezawodność, żywotność i najniższe zużycie paliwa, to pytania które z pewnością zadasz szukając silnika do łodzi lub pontonu. Wiedz, że to właśnie BF40 i BF50, oferując te wszystkie zalety cieszą się największa popularnością na naszym rynku. W konstrukcji tych silników zastosowano innowacyjne i opatentowane Hondę rozwiązania techniczne: BLAST oraz ECO-mo. Dodatkowo, żaden inny silnik czterosuwowy tej mocy nie jest aż tak lekki. Cyfrowy zapłon, hemisferyczne komory spalania, oraz specjalny tłumik szmerów ssania powodują, że wszyscy inni konkurenci zostają daleko w tyle. Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w momencie największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo wkracza do akcji w momencie mniejszego zapotrzebowania na moc np. gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością. Nieobciążony silnik pracuje wtedy na bardzo ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej, która wpływa na znaczne zmniejszenie zapotrzebowania na paliwo. Jak duże są to oszczędności z całą pewnością zauważysz po całym dniu zabawy na wodzie. Połączenie pracy tych dwóch układów z innymi elementami konstrukcyjnymi i najniższą masę silnika powoduje, że jest to najszybszy, i najbardziej ekonomiczny silnik tej mocy. Duża moc i moment obrotowy nie musi oznaczać dużych gabarytów Najlepszym tego przykładem jest BF 40 i BF 50 oparte są o rzędową konstrukcję 3-cylindrową, znacznie redukującą ciężar tych silników. Zapłon PGM-IG zwiększa moc i eliminuje szarpanie, co ułatwia holowanie ciężarów. Tak więc niezależnie od typu Twojej łodzi - aluminiowej, z włókna szklanego czy łodzi hybrydowej - każde pchnięcie manetki gazu to czysta frajda. Najwyższe prędkości, no cóż! Mimo iż od dawna są punktem odniesienia dla całej klasy 50 KM, silniki Honda BF50 i BF40 zostały w wielu punktach przeprojektowane i udoskonalone dzięki technologii PGM-IG - zaawansowanemu systemowi elektronicznego zapłonu, który optymalizuje regulację poszczególnych czasów silnika zwiększając prędkość i komfort pracy przy jednoczesnym obniżeniu emisji spalin. ZŁA POGODA? NIE DLA NIEGO! Ryby pływają również przy złej pogodzie, a Twój silnik nie? To chyba nie Honda BF50/40, wyposażona w cyfrowy zapłon elektroniczny, niezawodny rozrusznik elektryczny i parę innych unikalnych rozwiązań technicznych. Efekt? Silnik startuje natychmiast i to przy każdej pogodzie! PŁYWASZ BEZ WYSIŁKU Sterowanie takim silnikiem jest teraz prostsze niż kiedykolwiek. Układ czujników gwarantuje optymalny skład mieszanki i bezproblemowe uruchamianie silnika natychmiast po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Wersje z rumplem mają długi uchwyt i łatwo dostępne elementy sterujące zapewniając jeszcze większy poziom komfortu i kontroli nad łodzią.   Zalety Rzędowa 3-cylindrowa konstrukcja silnika - najniższy ciężar w klasie i płynna praca Efektywne spalanie dzięki hemisferycznym komorom spalania Programowany zapłon cyfrowy to precyzja, efektywność i oszczędność Programowany wtrysk paliwa PGM-IG   BLAST - chwilowy przyrost momentu obrotowego - najlepsze przyspieszenie ECO-mo (LEAN-BURN) - najniższe zużycie paliwa Łatwy w obsłudze, integralny separator wody ze wskaźnikiem ilości z układu paliwowego, chroni układ wtryskowy przed uszkodzeniem Rozrusznik elektryczny   Tilt gazowy lub Power Trim/Tilt do wyboru Wielofunkcyjny, wygodny rumpel w wersjach ze sterowaniem ręcznym System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury, obrotów maksymalnych oraz kontrola układu wtryskowego monitoruje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem   Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia Wielopolowy, wydajny układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia 12V17A, do zasilania odbiorników pokładowych Spodzina silnika typu "slim" zmniejsza opór wody i wpływa na znaczne polepszenie osiągów Duża płyta antyrozbryzgowa kolumny silnika ogranicza przedostawanie się wody do części rufowej łodzi         Pakiet* - zbiornik , boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa Wyjaśnienia dodatkowe: PGM-FI (Programmed Fuel Injection) opracowany przez Hondę system zapłonu i wtrysku paliwa (zarejestrowany znak handlowy firmy Honda). BLAST (Boosted Low Speed Torque) Zapewnia chwilowy wzrost mocy i momentu obrotowego przy największym obciążeniu silnika (np. przy gwałtownym przyspieszaniu lub wychodzeniu łodzi w ślizg). Polega na wzbogaceniu mieszanki paliwowo-powietrznej przy jednoczesnym przyspieszeniu zapłonu aż do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Zapewnia osiągi podobne do silników, w których zastosowano kompresor. ECOmo (Economy Controlled Motor) to tryb, w który przechodzi silnik podczas pracy przy niewielkim obciążeniu (np. płynięcie ze stałą prędkością lub spokojne zwiększanie prędkości łodzi płynącej w ślizgu). Działa odwrotnie niż w przypadku BLAST, tzn. skład mieszanki paliwowo-powietrznej zostaje zubożony do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Rozwiązanie to wpływa na znaczne zmniejszenie  zużycia paliwa. Są to systemy opracowane, produkowane i opatentowane przez Hondę. W skład dostawy wchodzą: - Silnik HONDA - * GRATIS Olej HONDA - Instrukcja po polsku - Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji Gwarancja: - Zakup konsumencki do 5 lat - Zakup na firmę do 2 lat - Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek - UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ: - NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ ?  KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA   Silniki zaburtowe Honda W ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych. Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO. Czy będzie niezawodny? Wiele ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat. Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów. Dlaczego właśnie Honda? Całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać wiele sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi. Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć. Honda to trafny wybór. Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty? Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów. Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska Nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych . Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów. Czym charakteryzują się silniki HONDA? Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin. Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo efektywny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225 , BF 150 , BF 90 , BF 60 , czy BF 50 . Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre, ale bardzo dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC. Efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin, ale również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat. To co spotkamy się nad wodą?

Sklep: Pajm.pl

BF40DK2LRTU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 40 DK2 LRTU + GRATIS* - 2846828127

27550,00 zł

BF40DK2LRTU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 40 DK2 LRTU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 40 DK2 LRTU   ( z rozruchem elektrycznym, manetka, power trim & tilt i automatycznym ssaniem, długa kolumna (pawęż 521mm) ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną     Poczuj harmonię wśród fal... Kultura pracy, niezawodność, żywotność i najniższe zużycie paliwa, to pytania które z pewnością zadasz szukając silnika do łodzi lub pontonu. Wiedz, że to właśnie BF40 i BF50, oferując te wszystkie zalety cieszą się największa popularnością na naszym rynku. W konstrukcji tych silników zastosowano innowacyjne i opatentowane Hondę rozwiązania techniczne: BLAST oraz ECO-mo. Dodatkowo, żaden inny silnik czterosuwowy tej mocy nie jest aż tak lekki. Cyfrowy zapłon, hemisferyczne komory spalania, oraz specjalny tłumik szmerów ssania powodują, że wszyscy inni konkurenci zostają daleko w tyle. Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w momencie największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo wkracza do akcji w momencie mniejszego zapotrzebowania na moc np. gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością. Nieobciążony silnik pracuje wtedy na bardzo ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej, która wpływa na znaczne zmniejszenie zapotrzebowania na paliwo. Jak duże są to oszczędności z całą pewnością zauważysz po całym dniu zabawy na wodzie. Połączenie pracy tych dwóch układów z innymi elementami konstrukcyjnymi i najniższą masę silnika powoduje, że jest to najszybszy, i najbardziej ekonomiczny silnik tej mocy. Duża moc i moment obrotowy nie musi oznaczać dużych gabarytów Najlepszym tego przykładem jest BF 40 i BF 50 oparte są o rzędową konstrukcję 3-cylindrową, znacznie redukującą ciężar tych silników. Zapłon PGM-IG zwiększa moc i eliminuje szarpanie, co ułatwia holowanie ciężarów. Tak więc niezależnie od typu Twojej łodzi - aluminiowej, z włókna szklanego czy łodzi hybrydowej - każde pchnięcie manetki gazu to czysta frajda. Najwyższe prędkości, no cóż! Mimo iż od dawna są punktem odniesienia dla całej klasy 50 KM, silniki Honda BF50 i BF40 zostały w wielu punktach przeprojektowane i udoskonalone dzięki technologii PGM-IG - zaawansowanemu systemowi elektronicznego zapłonu, który optymalizuje regulację poszczególnych czasów silnika zwiększając prędkość i komfort pracy przy jednoczesnym obniżeniu emisji spalin. ZŁA POGODA? NIE DLA NIEGO! Ryby pływają również przy złej pogodzie, a Twój silnik nie? To chyba nie Honda BF50/40, wyposażona w cyfrowy zapłon elektroniczny, niezawodny rozrusznik elektryczny i parę innych unikalnych rozwiązań technicznych. Efekt? Silnik startuje natychmiast i to przy każdej pogodzie! PŁYWASZ BEZ WYSIŁKU Sterowanie takim silnikiem jest teraz prostsze niż kiedykolwiek. Układ czujników gwarantuje optymalny skład mieszanki i bezproblemowe uruchamianie silnika natychmiast po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Wersje z rumplem mają długi uchwyt i łatwo dostępne elementy sterujące zapewniając jeszcze większy poziom komfortu i kontroli nad łodzią.   Zalety Rzędowa 3-cylindrowa konstrukcja silnika - najniższy ciężar w klasie i płynna praca Efektywne spalanie dzięki hemisferycznym komorom spalania Programowany zapłon cyfrowy to precyzja, efektywność i oszczędność Programowany wtrysk paliwa PGM-IG BLAST - chwilowy przyrost momentu obrotowego - najlepsze przyspieszenie ECO-mo (LEAN-BURN) - najniższe zużycie paliwa Łatwy w obsłudze, integralny separator wody ze wskaźnikiem ilości z układu paliwowego, chroni układ wtryskowy przed uszkodzeniem Rozrusznik elektryczny Tilt gazowy lub Power Trim/Tilt do wyboru Wielofunkcyjny, wygodny rumpel w wersjach ze sterowaniem ręcznym System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury, obrotów maksymalnych oraz kontrola układu wtryskowego monitoruje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia Wielopolowy, wydajny układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia 12V17A, do zasilania odbiorników pokładowych Spodzina silnika typu "slim" zmniejsza opór wody i wpływa na znaczne polepszenie osiągów Duża płyta antyrozbryzgowa kolumny silnika ogranicza przedostawanie się wody do części rufowej łodzi                       Pakiet* - zbiornik , boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa Wyjaśnienia dodatkowe: PGM-FI (Programmed Fuel Injection) opracowany przez Hondę system zapłonu i wtrysku paliwa (zarejestrowany znak handlowy firmy Honda). BLAST (Boosted Low Speed Torque) Zapewnia chwilowy wzrost mocy i momentu obrotowego przy największym obciążeniu silnika (np. przy gwałtownym przyspieszaniu lub wychodzeniu łodzi w ślizg). Polega na wzbogaceniu mieszanki paliwowo-powietrznej przy jednoczesnym przyspieszeniu zapłonu aż do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Zapewnia osiągi podobne do silników, w których zastosowano kompresor. ECOmo (Economy Controlled Motor) to tryb, w który przechodzi silnik podczas pracy przy niewielkim obciążeniu (np. płynięcie ze stałą prędkością lub spokojne zwiększanie prędkości łodzi płynącej w ślizgu). Działa odwrotnie niż w przypadku BLAST, tzn. skład mieszanki paliwowo-powietrznej zostaje zubożony do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Rozwiązanie to wpływa na znaczne zmniejszenie  zużycia paliwa. Są to systemy opracowane, produkowane i opatentowane przez Hondę. W skład dostawy wchodzą: - Silnik HONDA - * GRATIS Olej HONDA - Instrukcja po polsku - Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji Gwarancja: - Zakup konsumencki do 5 lat - Zakup na firmę do 2 lat - Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek - UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ: - NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ ?  KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA   Silniki zaburtowe Honda W ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych. Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO. Czy będzie niezawodny? Wiele ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat. Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów. Dlaczego właśnie Honda? Całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać wiele sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi. Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć. Honda to trafny wybór. Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty? Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów. Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska Nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych . Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów. Czym charakteryzują się silniki HONDA? Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin. Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo efektywny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225 , BF 150 , BF 90 , BF 60 , czy BF 50 . Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre, ale bardzo dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC. Efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin, ale również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat. To co spotkamy się nad wodą?

Sklep: Pajm.pl

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z modna pl naszyjnik hematytowy kluczyk v 2 71725

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.076, t2=0, t3=0, t4=0.015, t=0.076

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2017 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER