organizery eu i know towarzyska gra edukacyjna gra quizowa 1994

- znaleziono 10 produkty w 7 sklepach

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad - 2836915930

9,25 zł

Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Pierwsze na świecie świadectwo ofiary zbrodni honorowej. Miała siedemnaście lat i zakochała się: zhańbiła rodzinę. Więc rodzina wydała na nią wyrok śmierci... Pokochała go pierwszą miłością. Myślała, że się z nią ożeni. Ale ukochany zniknął, a ona odkryła, że jest w ciąży. A w jej świecie to najcięższa zbrodnia... W zapomnianej przez Boga wiosce w Cisjordanii kobiety są warte mniej niż zwierzęta domowe. Tu mężczyzna jest panem życia i śmierci żony, córki, siostry. Brat może bezkarnie zabić siostrę, matka - córkę, kolejną bezużyteczną dziewczynkę, jaka się urodzi. Tu kobiecie odbiera się godność, a nawet życie zgodnie z odwiecznym obyczajem i uświęconą tradycją. A śmierć jest karą dla dziewczyny, która zhańbi rodzinę. Tak jak Souad. Wyrok wydaje jej ojciec. Szwagier dokonuje egzekucji. Oblewa Souad benzyną i podpala... SOUAD przeżyła - cudem, ale rodzina usiłowała zabić ją nawet w szpitalu. Na zawsze jednak pozostanie straszliwie okaleczona - na ciele i duszy. I wciąż musi się ukrywać; dopóki żyje, jej rodzinę okrywa hańba. Spalona żywcem, opublikowana pod pseudonimem szokująca opowieść o piekle, jakim było jej dzieciństwo i młodość, stała się międzynarodowym bestsellerem. Wydana w 37 w krajach książka przerywa tabu milczenia wobec istniejącej nadal w krajach muzułmańskich barbarzyńskiej tradycji. Nieludzkiego obyczaju, prawa mężczyzn, na mocy którego co najmniej pięć tysięcy kobiet pada co roku ofiarą zbrodni honorowej. Nazwa - Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe Autor - Souad Oprawa - Miękka Wydawca - Amber Kod ISBN - 9788324159406 Kod EAN - 9788324159406 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Tłumacz - 31182,maria rostworowska; Format - 110 x 175 x 14 Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-06-23

Sklep: InBook.pl

Szkatułka styropianowa owalna do decoupage 75x155x115mm (CPS00118) - 2843229735

9,05 zł

Szkatułka styropianowa owalna do decoupage 75x155x115mm (CPS00118)

Książki & Multimedia > Książki

Nazwa - Szkatułka styropianowa owalna do decoupage 75x155x115mm (CPS00118) Kod EAN - 5900310155771 Wydawca - APAX Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

I KNOW - TOWARZYSKA GRA EDUKACYJNA GRA QUIZOWA - 2822786432

104,00 zł

I KNOW - TOWARZYSKA GRA EDUKACYJNA GRA QUIZOWA

GRY

I know to zupełnie inna, nowa gra quizowa, która dostarczy wszystkim graczom moc emocji i dużo radości z zabawy!Niezbędne do gry są: wiedza, umiejętności taktyczne oraz szczęście.Gra jest: dynamiczna, wyjątkowa, wciągająca.Jest to gra planszowa, w której istotna jest interakcja.Wiedza nie wystarczy, aby wygrać!Cel gry:Należy poprawnie odpowiadać na pytania oraz przewidywać, jak poradzą sobie z nimi pozostali gracze.Aby wygrać należy zgromadzić 20 punktów.Zasady gry:W grze udzielamy na pytania z 4 kategorii: ludzie, historia, kultura, świat.Na każdej z kart znajduje się pytanie, podpowiedzi punktowane po 1, 2 lub 3 punkty oraz poprawna odpowiedź.Gracze wybierają kategorię i umieszczają specjalny - przezroczysty pionek w odpowiednim miejscu na planszy.Lektor czyta na głos pytanie z wybranej kategorii, wszyscy zawodnicy ustawiają swoje pionki iKNOW na polach, które określają, po ilu podpowiedziach będą odpowiadać.Jako pierwsza odpowiada osoba, która umieścił pionek na najwyżej punktowanym polu.Teraz gracze umieszczają swoje pionki iBET na okrągłym polu przy pionku iKNOW wybranego gracza - jeśli uczestnicy obstawiają, że wybrany gracz udzieli poprawnej odpowiedzi ustawiają swój pionek iBET po stronie z "+", jeśli uważają, że się pomyli na stronie z "-".Gracze udzielają odpowiedzi po odczytaniu wskazówek przez lektora, który zawsze zaczyna czytać od podpowiedzi za 3 punkty, nawet, jeśli żaden z graczy nie zdecydował się odpowiadać po jednej wskazówce.Czytający nie wyjawia prawidłowej odpowiedzi aż do momenty, gdy wszyscy gracze udzielą odpowiedzi.Za udzielone poprawnie odpowiedzi gracze uzyskują żetony, które zdobywa się na dwa sposoby: dzięki poprawnym odpowiedzią oraz poprzez prawidłowe przewidywanie odpowiedzi innych graczy.Zakończenie gry:Gra kończy się, gdy co najmniej jeden z graczy przekroczy granicę 20 punktów w postaci żetonów.Wygrywa gracz, który osiągnął najwięcej punktów. ZAWARTOŚĆ:- plansza do gry- 6 pionków iKNOW- 6 pionków iBET- 400 kart: 1600 pytań- żetony punktacji w 2 kolorach WIEK:15 + LICZBA GRACZY:2 - 6 WYMIARY:opakowania: 22,5 x 22 x 8 cmUWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia. Zawiera małe elementy....

Sklep: bilnik.redcart.pl

I KNOW - TOWARZYSKA GRA EDUKACYJNA GRA QUIZOWA - 2823227377

105,01 zł

I KNOW - TOWARZYSKA GRA EDUKACYJNA GRA QUIZOWA

Gry dla dzieci>Towarzyskie

I know to zupełnie inna, nowa gra quizowa, która dostarczy wszystkim graczom moc emocji i dużo radości z zabawy!Niezbędne do gry są: wiedza, umiejętności taktyczne oraz szczęście.Gra jest: dynamiczna, wyjątkowa, wciągająca.Jest to gra planszowa, w której istotna jest interakcja.Wiedza nie wystarczy, aby wygrać!Cel gry:Należy poprawnie odpowiadać na pytania oraz przewidywać, jak poradzą sobie z nimi pozostali gracze.Aby wygrać należy zgromadzić 20 punktów.Zasady gry:W grze udzielamy na pytania z 4 kategorii: ludzie, historia, kultura, świat.Na każdej z kart znajduje się pytanie, podpowiedzi punktowane po 1, 2 lub 3 punkty oraz poprawna odpowiedź.Gracze wybierają kategorię i umieszczają specjalny - przezroczysty pionek w odpowiednim miejscu na planszy.Lektor czyta na głos pytanie z wybranej kategorii, wszyscy zawodnicy ustawiają swoje pionki iKNOW na polach, które określają, po ilu podpowiedziach będą odpowiadać.Jako pierwsza odpowiada osoba, która umieścił pionek na najwyżej punktowanym polu.Teraz gracze umieszczają swoje pionki iBET na okrągłym polu przy pionku iKNOW wybranego gracza - jeśli uczestnicy obstawiają, że wybrany gracz udzieli poprawnej odpowiedzi ustawiają swój pionek iBET po stronie z "+", jeśli uważają, że się pomyli na stronie z "-".Gracze udzielają odpowiedzi po odczytaniu wskazówek przez lektora, który zawsze zaczyna czytać od podpowiedzi za 3 punkty, nawet, jeśli żaden z graczy nie zdecydował się odpowiadać po jednej wskazówce.Czytający nie wyjawia prawidłowej odpowiedzi aż do momenty, gdy wszyscy gracze udzielą odpowiedzi.Za udzielone poprawnie odpowiedzi gracze uzyskują żetony, które zdobywa się na dwa sposoby: dzięki poprawnym odpowiedzią oraz poprzez prawidłowe przewidywanie odpowiedzi innych graczy.Zakończenie gry:Gra kończy się, gdy co najmniej jeden z graczy przekroczy granicę 20 punktów w postaci żetonów.Wygrywa gracz, który osiągnął najwięcej punktów. ZAWARTOŚĆ:- plansza do gry- 6 pionków iKNOW- 6 pionków iBET- 400 kart: 1600 pytań- żetony punktacji w 2 kolorach WIEK:15 + LICZBA GRACZY:2 - 6 WYMIARY:opakowania: 22,5 x 22 x 8 cmUWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia. Zawiera małe elementy....

Sklep: Kącik Skrzata

I KNOW - TOWARZYSKA GRA EDUKACYJNA GRA QUIZOWA - 2838465661

111,00 zł

I KNOW - TOWARZYSKA GRA EDUKACYJNA GRA QUIZOWA

GRY DLA DZIECI>EDUKACYJNE

I know to zupełnie inna, nowa gra quizowa, która dostarczy wszystkim graczom moc emocji i dużo radości z zabawy! Niezbędne do gry są: wiedza, umiejętności taktyczne oraz szczęście. Gra jest: dynamiczna, wyjątkowa, wciągająca. Jest to gra planszowa, w której istotna jest interakcja. Wiedza nie wystarczy, aby wygrać! Cel gry: Należy poprawnie odpowiadać na pytania oraz przewidywać, jak poradzą sobie z nimi pozostali gracze. Aby wygrać należy zgromadzić 20 punktów. Zasady gry: W grze udzielamy na pytania z 4 kategorii: ludzie, historia, kultura, świat. Na każdej z kart znajduje się pytanie, podpowiedzi punktowane po 1, 2 lub 3 punkty oraz poprawna odpowiedź. Gracze wybierają kategorię i umieszczają specjalny - przezroczysty pionek w odpowiednim miejscu na planszy. Lektor czyta na głos pytanie z wybranej kategorii, wszyscy zawodnicy ustawiają swoje pionki iKNOW na polach, które określają, po ilu podpowiedziach będą odpowiadać. Jako pierwsza odpowiada osoba, która umieścił pionek na najwyżej punktowanym polu. Teraz gracze umieszczają swoje pionki iBET na okrągłym polu przy pionku iKNOW wybranego gracza - jeśli uczestnicy obstawiają, że wybrany gracz udzieli poprawnej odpowiedzi ustawiają swój pionek iBET po stronie z \"+\", jeśli uważają, że się pomyli na stronie z \"-\". Gracze udzielają odpowiedzi po odczytaniu wskazówek przez lektora, który zawsze zaczyna czytać od podpowiedzi za 3 punkty, nawet, jeśli żaden z graczy nie zdecydował się odpowiadać po jednej wskazówce. Czytający nie wyjawia prawidłowej odpowiedzi aż do momenty, gdy wszyscy gracze udzielą odpowiedzi. Za udzielone poprawnie odpowiedzi gracze uzyskują żetony, które zdobywa się na dwa sposoby: dzięki poprawnym odpowiedzią oraz poprzez prawidłowe przewidywanie odpowiedzi innych graczy. Zakończenie gry: Gra kończy się, gdy co najmniej jeden z graczy przekroczy granicę 20 punktów w postaci żetonów. Wygrywa gracz, który osiągnął najwięcej punktów.   ZAWARTOŚĆ: - plansza do gry - 6 pionków iKNOW - 6 pionków iBET - 400 kart: 1600 pytań - żetony punktacji w 2 kolorach   WIEK: 15 +   LICZBA GRACZY: 2 - 6   WYMIARY: opakowania: 22,5 x 22 x 8 cm UWAGI: Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia. Zawiera małe elementy.

Sklep: e-towarownia

I KNOW - TOWARZYSKA GRA EDUKACYJNA GRA QUIZOWA - 2619879928

120,25 zł

I KNOW - TOWARZYSKA GRA EDUKACYJNA GRA QUIZOWA

LOGICZNE

I know to zupełnie inna, nowa gra quizowa , która dostarczy wszystkim graczom moc emocji i dużo radości z zabawy! Niezbędne do gry są: wiedza, umiejętności taktyczne oraz szczęście. Gra jest: dynamiczna, wyjątkowa, wciągająca. Jest to gra planszowa, w której istotna jest interakcja. Wiedza nie wystarczy, aby wygrać! Cel gry: Należy poprawnie odpowiadać na pytania oraz przewidywać, jak poradzą sobie z nimi pozostali gracze. Aby wygrać należy zgromadzić 20 punktów. Zasady gry: W grze udzielamy na pytania z 4 kategorii: ludzie, historia, kultura, świat. Na każdej z kart znajduje się pytanie, podpowiedzi punktowane po 1, 2 lub 3 punkty oraz poprawna odpowiedź. Gracze wybierają kategorię i umieszczają specjalny - przezroczysty pionek w odpowiednim miejscu na planszy. Lektor czyta na głos pytanie z wybranej kategorii, wszyscy zawodnicy ustawiają swoje pionki iKNOW na polach, które określają, po ilu podpowiedziach będą odpowiadać. Jako pierwsza odpowiada osoba, która umieścił pionek na najwyżej punktowanym polu. Teraz gracze umieszczają swoje pionki iBET na okrągłym polu przy pionku iKNOW wybranego gracza - jeśli uczestnicy obstawiają, że wybrany gracz udzieli poprawnej odpowiedzi ustawiają swój pionek iBET po stronie z "+", jeśli uważają, że się pomyli na stronie z "-". Gracze udzielają odpowiedzi po odczytaniu wskazówek przez lektora, który zawsze zaczyna czytać od podpowiedzi za 3 punkty, nawet, jeśli żaden z graczy nie zdecydował się odpowiadać po jednej wskazówce. Czytający nie wyjawia prawidłowej odpowiedzi aż do momenty, gdy wszyscy gracze udzielą odpowiedzi. Za udzielone poprawnie odpowiedzi gracze uzyskują żetony, które zdobywa się na dwa sposoby: dzięki poprawnym odpowiedzią oraz poprzez prawidłowe przewidywanie odpowiedzi innych graczy. Zakończenie gry: Gra kończy się, gdy co najmniej jeden z graczy przekroczy granicę 20 punktów w postaci żetonów. Wygrywa gracz, który osiągnął najwięcej punktów.   ZAWARTOŚĆ: - plansza do gry - 6 pionków iKNOW - 6 pionków iBET - 400 kart: 1600 pytań - żetony punktacji w 2 kolorach   WIEK: 15 +   LICZBA GRACZY: 2 - 6   WYMIARY: opakowania: 22,5 x 22 x 8 cm UWAGI: Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia. Zawiera małe elementy.

Sklep: Modelefan.pl

I KNOW - TOWARZYSKA GRA EDUKACYJNA  GRA QUIZOWA - 2653942598

108,00 zł

I KNOW - TOWARZYSKA GRA EDUKACYJNA GRA QUIZOWA

Zabawki>GRY

I know to zupełnie inna, nowa gra quizowa, która dostarczy wszystkim graczom moc emocji i dużo radości z zabawy!Niezbędne do gry są: wiedza, umiejętności taktyczne oraz szczęście.Gra jest: dynamiczna, wyjątkowa, wciągająca.Jest to gra planszowa, w której istotna jest interakcja.Wiedza nie wystarczy, aby wygrać!Cel gry:Należy poprawnie odpowiadać na pytania oraz przewidywać, jak poradzą sobie z nimi pozostali gracze.Aby wygrać należy zgromadzić 20 punktów.Zasady gry:W grze udzielamy na pytania z 4 kategorii: ludzie, historia, kultura, świat.Na każdej z kart znajduje się pytanie, podpowiedzi punktowane po 1, 2 lub 3 punkty oraz poprawna odpowiedź.Gracze wybierają kategorię i umieszczają specjalny - przezroczysty pionek w odpowiednim miejscu na planszy.Lektor czyta na głos pytanie z wybranej kategorii, wszyscy zawodnicy ustawiają swoje pionki iKNOW na polach, które określają, po ilu podpowiedziach będą odpowiadać.Jako pierwsza odpowiada osoba, która umieścił pionek na najwyżej punktowanym polu.Teraz gracze umieszczają swoje pionki iBET na okrągłym polu przy pionku iKNOW wybranego gracza - jeśli uczestnicy obstawiają, że wybrany gracz udzieli poprawnej odpowiedzi ustawiają swój pionek iBET po stronie z "+", jeśli uważają, że się pomyli na stronie z "-".Gracze udzielają odpowiedzi po odczytaniu wskazówek przez lektora, który zawsze zaczyna czytać od podpowiedzi za 3 punkty, nawet, jeśli żaden z graczy nie zdecydował się odpowiadać po jednej wskazówce.Czytający nie wyjawia prawidłowej odpowiedzi aż do momenty, gdy wszyscy gracze udzielą odpowiedzi.Za udzielone poprawnie odpowiedzi gracze uzyskują żetony, które zdobywa się na dwa sposoby: dzięki poprawnym odpowiedzią oraz poprzez prawidłowe przewidywanie odpowiedzi innych graczy.Zakończenie gry:Gra kończy się, gdy co najmniej jeden z graczy przekroczy granicę 20 punktów w postaci żetonów.Wygrywa gracz, który osiągnął najwięcej punktów. ZAWARTOŚĆ:- plansza do gry- 6 pionków iKNOW- 6 pionków iBET- 400 kart: 1600 pytań- żetony punktacji w 2 kolorach WIEK:15 + LICZBA GRACZY:2 - 6 WYMIARY:opakowania: 22,5 x 22 x 8 cmUWAGI:Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia. Zawiera małe elementy....

Sklep: Solo24.pl

I Know - Towarzyska Gra Edukacyjna Gra Quizowa - HIT super cenia! - 2823223067

106,95 zł

I Know - Towarzyska Gra Edukacyjna Gra Quizowa - HIT super cenia!

Strona główna>Zabawki>Gry

Sklep: MamyZabawki.pl

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias - 2837037748

51,27 zł

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka, posiadająca istotne walory praktyczne, jest pierwszą pozycją polskiej autorki w tak kompleksowy sposób analizującą nie tylko istotę funkcjonowania kredytowych instrumentów pochodnych, ale również modele ich wyceny, doskonalenie których autorka słusznie uznaje za kluczowe dla rozwoju tego rynku. Niewątpliwą zaletą opracowania jest mnogość przykładów, przeprowadzających Czytelnika przez kolejne etapy szacowania wartości omawianych struktur i tworzących idealną bazę dla zrozumienia konstrukcji tych złożonych produktów. Prof. zw. dr hab. Janusz Soboń Publikacja stanowi cenne kompendium wiedzy zarówno dla praktyków rynku finansowego, jak i studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich, jak również dla pracowników nauki zainteresowanych wdrażaniem metod kwantyfikacji ryzyka kredytowego w praktykę. Prof. nadzw. SGH dr hab. Paweł Niedziółka Nazwa - Pochodne instrumenty kredytowe Autor - Izabela Pruchnicka-Grabias Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375563733 Kod EAN - 9788375563733 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.5x23.0cm Ilość stron - 280 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Earthdie Część pierwsza Posłaniec - Wojtek Klej - 2837012163

36,03 zł

Earthdie Część pierwsza Posłaniec - Wojtek Klej

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Od wielu lat nasza planeta jest pod okupacją istot przybyłych z gwiazd. Człowiek stał się gatunkiem zagrożonym wymarciem. Przybysze zamienili Ziemię w jałową pustynię. Są tak potężni, że mogą wpływać na mechanikę całego układu gwiezdnego. Inwazja zaczęła się od spowolnienia czasu obrotu Ziemi wokół własnej osi do 365 dni 5 godzin 48 minut 46 sekund. W efekcie Słońce jest widoczne cały czas w tym samym punkcie i nigdy nie zachodzi ani nie wschodzi. Klimat zmienia się radykalnie. Na oświetlonej stronie oceany wyparowują, strona "nocna" staje się lodową pustynią, 99% flory i fauny wymiera w ciągu kilku pierwszych miesięcy" Dlaczego tak zrobili" Dlaczego przywłaszczyli sobie planetę odległą o setki lat świetlnych od ich własnego domu"" Dekady później trwa nierówna walka resztek ocalałych z okupantami. Ethan Stone, główny bohater, jest posłańcem. Człowiekiem Wyszkolonym przez obcych, jego zadaniem jest utrzymywanie iluzorycznego pokoju. Szykuje się nowa wojna, która może odwrócić losy Ziemi" Wojna, której konsekwencji nikt nie był w stanie przewidzieć" Odważysz się wybrać w podróż na krańce Galaktyki? Nazwa - Earthdie Część pierwsza Posłaniec Autor - Wojtek Klej Oprawa - Miękka Wydawca - Poligraf Kod ISBN - 9788378560548 Kod EAN - 9788378560548 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 16.0x24.0cm Ilość stron - 120 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z organizery eu i know towarzyska gra edukacyjna gra quizowa 1994

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.08, t2=0, t3=0, t4=0.025, t=0.08

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2016 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER