papiera4 gra warcaby magnetyczne 24362

- znaleziono 42 produkty w 19 sklepach

Gra "Warcaby magnetyczne" - 2825724924

9,60 zł

Gra "Warcaby magnetyczne" Ami-Play

Gry / Puzzle / Zabawki

Gra magnetyczna. Zestaw zawiera: - planszę magnetyczną, - 24 pionki w 2 kolorach.

Sklep: Booknet.net.pl

The Purple Cow Gra magnetyczna Warcaby - 2552581322

27,00 zł

The Purple Cow Gra magnetyczna Warcaby The Purple Cow

Gry > Gry podróżne

Klasyczna gra Warcaby. Całość zamknięta jest w metalowym pudełku. Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać możemy w każdym miejscu. Elementy gry nie zgubią się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem, samolotem. Zasady gry: Każdy z graczy wybiera po 12 magnesów (czerwonych lub zielonych), które układa na czarnych polach w trzech pierwszych rzędach. Celem gry jest zbicie wszystkich pionków przeciwnika albo zablokowanie wszystkich, które pozostają na planszy, pozbawiając przeciwnika możliwości wykonania ruchu. Pionki mogą poruszać się o jedno pole do przodu po przekątnej (na ukos) na wolne pola. W jednym ruchu można wykonać więcej niż jedno bicie tym samym pionkiem, przeskakując przez kolejne pionki (damki) przeciwnika. Bicia są obowiązkowe. Pionek, który dojdzie do ostatniego rzędu planszy, staje się damką i wtedy ruch przypada dla przeciwnika.

Sklep: Tiapp

Mini gra magnetyczna dla dzieci, Warcaby, The Purple Cow, logiczne myślenie - 2825385212

31,50 zł

Mini gra magnetyczna dla dzieci, Warcaby, The Purple Cow, logiczne myślenie The Purple Cow

Dla dziecka\Zabawki\Gry dziecięce

Sklep: ZieloneZabawki.pl

The Purple Cow Gra magnetyczna Chińskie warcaby/Trylma - 2552581460

27,00 zł

The Purple Cow Gra magnetyczna Chińskie warcaby/Trylma The Purple Cow

Gry > Gry podróżne

Klasyczna gra Chińskie warcaby, zw. także Trylma. Całość zamknięta jest w metalowym pudełko. Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać możemy w każdym miejscu. Elementy gry nie zgubią się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem, samolotem. Zasady gry: Ilość graczy: 2-4. Gra rozgrywana jest na planszy w kształcie gwiazdy sześcioramiennej . Gra ma wiele wariantów. W podstawowym gracze posiadają po równej liczbę pionków (10 lub 15 w zależności od liczby graczy). Celem gry jest przeprowadzenie swoich pionków do przeciwległego narożnika planszy. Można przesuwać pionek o jedno pole albo przeskakiwać sąsiadujące pionki. Po przeskoczeniu jednego pionka można przeskoczyć kolejny. Nie można zbijać pionków przeciwnika. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy przeprowadzi wszystkie swoje pionki. Pozostali gracze kontynuują grę, aż wszyscy skończą. Ilość elementów: 28 magnesów

Sklep: Tiapp

The Purple Cow Gra magnetyczna Chińskie warcaby/Trylma - 2833555623

18,27 zł

The Purple Cow Gra magnetyczna Chińskie warcaby/Trylma The Purple Cow

Zabawki/Gry > 5 lat+

Klasyczna gra Chińskie warcaby, zw. także Trylma. Całość zamknięta jest w metalowym pudełko. Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać możemy w każdym miejscu. Elementy gry nie zgubią się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem, samolotem. Zasady gry: Ilość graczy: 2-4. Gra rozgrywana jest na planszy w kształcie gwiazdy sześcioramiennej . Gra ma wiele wariantów. W podstawowym gracze posiadają po równej liczbę pionków (10 lub 15 w zależności od liczby graczy). Celem gry jest przeprowadzenie swoich pionków do przeciwległego narożnika planszy. Można przesuwać pionek o jedno pole albo przeskakiwać sąsiadujące pionki. Po przeskoczeniu jednego pionka można przeskoczyć kolejny. Nie można zbijać pionków przeciwnika. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy przeprowadzi wszystkie swoje pionki. Pozostali gracze kontynuują grę, aż wszyscy skończą. Ilość elementów: 28 magnesów Wiek: 5-99 lat Wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm

Sklep: Adaboo

Gra magnetyczna The Purple Cow - Warcaby - 2856451011

29,00 zł

Gra magnetyczna The Purple Cow - Warcaby The Purple Cow

GRY I UKŁADANKI > Gry podróżne

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum. Każdy z graczy wybiera po 12 magnesów (czerwonych lub zielonych), które układa na czarnych polach w trzech pierwszych rzędach. Celem gry jest zbicie wszystkich pionków przeciwnika albo zablokowanie wszystkich, które pozostają na planszy, pozbawiając przeciwnika możliwości wykonania ruchu. Pionki mogą poruszać się o jedno pole do przodu po przekątnej (na ukos) na wolne pola. W jednym ruchu można wykonać więcej niż jedno bicie tym samym pionkiem, przeskakując przez kolejne pionki (damki) przeciwnika. Bicia są obowiązkowe. Pionek, który dojdzie do ostatniego rzędu planszy, staje się damką i wtedy ruch przypada dla przeciwnika. Cechy gry magnetycznej Warcaby: mała, gra podróżna zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę ilość graczy: 2 przeznaczona dla dzieci od 4 roku życia w zestawie znajduje się 28 magnesów imitujących pionki wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm  

Sklep: Pony Plum

Gra magnetyczna The Purple Cow - Chińskie Warcaby/Trylma - 2856451010

29,00 zł

Gra magnetyczna The Purple Cow - Chińskie Warcaby/Trylma The Purple Cow

GRY I UKŁADANKI > Gry podróżne

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum. Gra rozgrywana jest na planszy w kształcie gwiazdy sześcioramiennej . Gra ma wiele wariantów. W podstawowym gracze posiadają po równej liczbę pionków (10 lub 15 w zależności od liczby graczy). Celem gry jest przeprowadzenie swoich pionków do przeciwległego narożnika planszy. Można przesuwać pionek o jedno pole albo przeskakiwać sąsiadujące pionki. Po przeskoczeniu jednego pionka można przeskoczyć kolejny. Nie można zbijać pionków przeciwnika. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy przeprowadzi wszystkie swoje pionki. Pozostali gracze kontynuują grę, aż wszyscy skończą. Cechy gry magnetycznej Warcaby/Trylma: mała, gra podróżna zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę ilość graczy: 2-4 przeznaczona dla dzieci od 5 roku życia w zestawie znajduje się 36 magnesów wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm  

Sklep: Pony Plum

Gra Warcaby Magnetyczne - 2864376341

10,99 zł

Gra Warcaby Magnetyczne promatek

Gry>gry planszowe

Doskonała do zabawy w podróży wersja znanej na całym świecie od ośmiuset lat gry Warcaby....

Sklep: Fantastyczne-Zakupy.pl

Gra magnetyczna The Purple Cow - Chińskie Warcaby/ - 2858778148

26,99 zł

Gra magnetyczna The Purple Cow - Chińskie Warcaby/ Brak

Zabawki > gry > gry podróżne

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum. Gra rozgrywana jest na planszy w kształcie gwiazdy sześcioramiennej . Gra ma wiele wariantów. W podstawowym gracze posiadają po równej liczbę pionków (10 lub 15 w zależności od liczby graczy). Celem gry jest przeprowadzenie swoich pionków do przeciwległego narożnika planszy. Można przesuwać pionek o jedno pole albo przeskakiwać sąsiadujące pionki. Po przeskoczeniu jednego pionka można przeskoczyć kolejny. Nie można zbijać pionków przeciwnika. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy przeprowadzi wszystkie swoje pionki. Pozostali gracze kontynuują grę, aż wszyscy skończą.Cechy gry magnetycznej Warcaby/Trylma: mała, gra podróżna zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę ilość graczy: 2-4 przeznaczona dla dzieci od 5 roku życia w zestawie znajduje się 36 magnesów wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm  

Sklep: esklep-dla-dzieci.pl

PROMATEK GRA WARCABY MAGNETYCZNE 5+ - 2864295224

10,99 zł

PROMATEK GRA WARCABY MAGNETYCZNE 5+ PROMATEK

Gry planszowe, towarzyskie i karciane>Warcaby

Doskonała do zabawy w podróży wersja znanej na całym świecie od ośmiuset lat gry Warcaby.EAN: 5901738560284...

Sklep: Malako.pl

Gra magnetyczna The Purple Cow - Warcaby - 2858778149

26,99 zł

Gra magnetyczna The Purple Cow - Warcaby Brak

Zabawki > gry > gry podróżne

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum. Każdy z graczy wybiera po 12 magnesów (czerwonych lub zielonych), które układa na czarnych polach w trzech pierwszych rzędach. Celem gry jest zbicie wszystkich pionków przeciwnika albo zablokowanie wszystkich, które pozostają na planszy, pozbawiając przeciwnika możliwości wykonania ruchu. Pionki mogą poruszać się o jedno pole do przodu po przekątnej (na ukos) na wolne pola. W jednym ruchu można wykonać więcej niż jedno bicie tym samym pionkiem, przeskakując przez kolejne pionki (damki) przeciwnika. Bicia są obowiązkowe. Pionek, który dojdzie do ostatniego rzędu planszy, staje się damką i wtedy ruch przypada dla przeciwnika.Cechy gry magnetycznej Warcaby: mała, gra podróżna zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę ilość graczy: 2 przeznaczona dla dzieci od 4 roku życia w zestawie znajduje się 28 magnesów imitujących pionki wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm  

Sklep: esklep-dla-dzieci.pl

Szachy/Warcaby średnie 24 cm (wersja magnetyczna) (453) - 2836311017

50,00 zł

Szachy/Warcaby średnie 24 cm (wersja magnetyczna) (453) Inne Gry

Gry planszowe > Klasyczne

 SZACHY Wysokość króla - 50 mm Podstawa króla - 20 mm Szachy to strategiczna gra umysłowa. Opracowanie pierwszych zasad gry datuje się na V wiek n.e. w Indiach, czyli ponad 1500 lat temu. Zebrano liczne dowody na potwierdzenie tego, że tak było - świadczą o tym liczne wykopaliska i zapisy w starych księgach. Do Europy gra trafiła około 1000 lat temu, do Polski, około 800 lat temu. Obecnie szachy są grą znaną na całym świecie. Klasyczna partia szachów toczy się pomiędzy dwiema osobami. Szachownica, na której rozgrywana jest partia podzielona jest na 64 pola: jasne i ciemne (na przemian), nazywane umownie - białymi i czarnymi. Najważniejszą figurą w szachach jest król. Celem gry jest zamatowanie króla przeciwnika. Wygrywa ten gracz, który dokona tego pierwszy. WARCABY Przed rozpoczęciem partii rozkładamy pionki w skrajnych rzędach, na ciemnych polach. Środkowe rzędy pozostają puste. Celem gry jest zbicie wszystkich pionów przeciwnika albo zablokowanie wszystkich, które pozostają na planszy, pozbawiając przeciwnika możliwości wykonania ruchu. Piony mogą poruszać się o jedno pole do przodu po przekątnej (na ukos) na wolne pola. Bicie pionem następuje przez przeskoczenie sąsiedniego pionu (lub damki) przeciwnika na pole znajdujące się tuż za nim po przekątnej (pole to musi być wolne). Zbite piony są usuwane z planszy po zakończeniu ruchu. Piony mogą bić zarówno do przodu, jak i do tyłu. W jednym ruchu wolno wykonać więcej niż jedno bicie tym samym pionem, przeskakując przez kolejne piony (damki) przeciwnika. Bicia są obowiązkowe. Pion, który dojdzie do ostatniego rzędu planszy, staje się damką. Damki mogą poruszać się w jednym ruchu o dowolną liczbę pól do przodu lub do tyłu po przekątnej, zatrzymując się na wolnych polach. Bicie damką jest możliwe z dowolnej odległości po linii przekątnej i następuje przez przeskoczenie pionu (lub damki) przeciwnika, za którym musi znajdować się co najmniej jedno wolne pole. Liczba graczy:     2 Wiek graczy:     od 7 lat Czas gry:     30 min. Edycja:     europejska Instrukcja:     polska Wymiary pudełka:     240x120x55 mm PUDEŁKO ZAWIERA: plansza do gry (o wymiarach: 240x240 mm) 32 piony do szachów 16 pionów do warcabów instrukcja

Sklep: TerazGry.pl

Szachy/Warcaby małe 16 cm (wersja magnetyczna) - 2843858368

33,00 zł

Szachy/Warcaby małe 16 cm (wersja magnetyczna) Cayro

Gry planszowe > Klasyczne

 SZACHY Wysokość króla - 30 mm Podstawa króla - 14 mm Szachy to strategiczna gra umysłowa. Opracowanie pierwszych zasad gry datuje się na V wiek n.e. w Indiach, czyli ponad 1500 lat temu. Zebrano liczne dowody na potwierdzenie tego, że tak było - świadczą o tym liczne wykopaliska i zapisy w starych księgach. Do Europy gra trafiła około 1000 lat temu, do Polski, około 800 lat temu. Obecnie szachy są grą znaną na całym świecie. Klasyczna partia szachów toczy się pomiędzy dwiema osobami. Szachownica, na której rozgrywana jest partia podzielona jest na 64 pola: jasne i ciemne (na przemian), nazywane umownie - białymi i czarnymi. Najważniejszą figurą w szachach jest król. Celem gry jest zamatowanie króla przeciwnika. Wygrywa ten gracz, który dokona tego pierwszy. WARCABY Przed rozpoczęciem partii rozkładamy pionki w skrajnych rzędach, na ciemnych polach. Środkowe rzędy pozostają puste. Celem gry jest zbicie wszystkich pionów przeciwnika albo zablokowanie wszystkich, które pozostają na planszy, pozbawiając przeciwnika możliwości wykonania ruchu. Piony mogą poruszać się o jedno pole do przodu po przekątnej (na ukos) na wolne pola. Bicie pionem następuje przez przeskoczenie sąsiedniego pionu (lub damki) przeciwnika na pole znajdujące się tuż za nim po przekątnej (pole to musi być wolne). Zbite piony są usuwane z planszy po zakończeniu ruchu. Piony mogą bić zarówno do przodu, jak i do tyłu. W jednym ruchu wolno wykonać więcej niż jedno bicie tym samym pionem, przeskakując przez kolejne piony (damki) przeciwnika. Bicia są obowiązkowe. Pion, który dojdzie do ostatniego rzędu planszy, staje się damką. Damki mogą poruszać się w jednym ruchu o dowolną liczbę pól do przodu lub do tyłu po przekątnej, zatrzymując się na wolnych polach. Bicie damką jest możliwe z dowolnej odległości po linii przekątnej i następuje przez przeskoczenie pionu (lub damki) przeciwnika, za którym musi znajdować się co najmniej jedno wolne pole. Liczba graczy:     2 Wiek graczy:     od 8 lat Czas gry:     30 min. Edycja:     europejska Instrukcja:     polska Wymiary pudełka:     170x90x30 mm PUDEŁKO ZAWIERA:     plansza do gry (o wymiarach: 160x160 mm)     32 piony do szachów     16 pionów do warcabów     instrukcja

Sklep: TerazGry.pl

Szachy/Warcaby/Backgammon (wersja magnetyczna) - 2843858365

55,00 zł

Szachy/Warcaby/Backgammon (wersja magnetyczna) Cayro

Gry planszowe > Klasyczne

 SZACHY Szachy to strategiczna gra umysłowa. Opracowanie pierwszych zasad gry datuje się na V wiek n.e. w Indiach, czyli ponad 1500 lat temu. Zebrano liczne dowody na potwierdzenie tego, że tak było - świadczą o tym liczne wykopaliska i zapisy w starych księgach. Do Europy gra trafiła około 1000 lat temu, do Polski, około 800 lat temu. Obecnie szachy są grą znaną na całym świecie. Klasyczna partia szachów toczy się pomiędzy dwiema osobami. Szachownica, na której rozgrywana jest partia podzielona jest na 64 pola: jasne i ciemne (na przemian), nazywane umownie - białymi i czarnymi. Najważniejszą figurą w szachach jest król. Celem gry jest zamatowanie króla przeciwnika. Wygrywa ten gracz, który dokona tego pierwszy. WARCABY Przed rozpoczęciem partii rozkładamy pionki w skrajnych rzędach, na ciemnych polach. Środkowe rzędy pozostają puste. Celem gry jest zbicie wszystkich pionów przeciwnika albo zablokowanie wszystkich, które pozostają na planszy, pozbawiając przeciwnika możliwości wykonania ruchu. Piony mogą poruszać się o jedno pole do przodu po przekątnej (na ukos) na wolne pola. Bicie pionem następuje przez przeskoczenie sąsiedniego pionu (lub damki) przeciwnika na pole znajdujące się tuż za nim po przekątnej (pole to musi być wolne). Zbite piony są usuwane z planszy po zakończeniu ruchu. Piony mogą bić zarówno do przodu, jak i do tyłu. W jednym ruchu wolno wykonać więcej niż jedno bicie tym samym pionem, przeskakując przez kolejne piony (damki) przeciwnika. Bicia są obowiązkowe. Pion, który dojdzie do ostatniego rzędu planszy, staje się damką. Damki mogą poruszać się w jednym ruchu o dowolną liczbę pól do przodu lub do tyłu po przekątnej, zatrzymując się na wolnych polach. Bicie damką jest możliwe z dowolnej odległości po linii przekątnej i następuje przez przeskoczenie pionu (lub damki) przeciwnika, za którym musi znajdować się co najmniej jedno wolne pole. BACKGAMMON Gracze starają się wprowadzić wszystkie swoje pionki do własnego domu, a następnie zdjąć je z planszy. Gracz, który dokona tego jako pierwszy, zostaje zwycięzcą. Liczba oczek na kościach pokazuje liczbę pól, o jakie można przemieścić piony. Piony przesuwa się zawsze w kierunku własnego domu - gracz czerwony według ruchu wskazówek zegara, gracz biały w stronę przeciwną. Gracz przesuwa piony zawsze o pełną liczbę pól według wskazań poszczególnych kości. Gracz może zignorować kość tylko wtedy, gdy nie ma możliwości wykonania odpowiedniego ruchu. Gdy gracz zgromadzi wszystkie 15 pionków we własnym domu, może rozpocząć wyprowadzanie ich z planszy. Wcześniej nie jest to możliwe. Wyprowadzanie polega na zdejmowaniu pionków z planszy, za pomocą pasujących wyników rzutu kośćmi. Liczba graczy:     2 Wiek graczy:     od 8 lat Czas gry:     30 min. Edycja:     europejska Instrukcja:     polska Wymiary pudełka:     165x180x30 mm PUDEŁKO ZAWIERA:     plansza do gry     32 piony do szachów     16 pionów do warcabów     30 pionków     3 kostki     instrukcja

Sklep: TerazGry.pl

Szachy/Warcaby duże 32 cm (wersja magnetyczna) - 2843858370

92,00 zł

Szachy/Warcaby duże 32 cm (wersja magnetyczna) Cayro

Gry planszowe > Klasyczne

 SZACHY Wysokość króla - 65 mm Podstawa króla - 25 mm Szachy to strategiczna gra umysłowa. Opracowanie pierwszych zasad gry datuje się na V wiek n.e. w Indiach, czyli ponad 1500 lat temu. Zebrano liczne dowody na potwierdzenie tego, że tak było - świadczą o tym liczne wykopaliska i zapisy w starych księgach. Do Europy gra trafiła około 1000 lat temu, do Polski, około 800 lat temu. Obecnie szachy są grą znaną na całym świecie. Klasyczna partia szachów toczy się pomiędzy dwiema osobami. Szachownica, na której rozgrywana jest partia podzielona jest na 64 pola: jasne i ciemne (na przemian), nazywane umownie - białymi i czarnymi. Najważniejszą figurą w szachach jest król. Celem gry jest zamatowanie króla przeciwnika. Wygrywa ten gracz, który dokona tego pierwszy. WARCABY Przed rozpoczęciem partii rozkładamy pionki w skrajnych rzędach, na ciemnych polach. Środkowe rzędy pozostają puste. Celem gry jest zbicie wszystkich pionów przeciwnika albo zablokowanie wszystkich, które pozostają na planszy, pozbawiając przeciwnika możliwości wykonania ruchu. Piony mogą poruszać się o jedno pole do przodu po przekątnej (na ukos) na wolne pola. Bicie pionem następuje przez przeskoczenie sąsiedniego pionu (lub damki) przeciwnika na pole znajdujące się tuż za nim po przekątnej (pole to musi być wolne). Zbite piony są usuwane z planszy po zakończeniu ruchu. Piony mogą bić zarówno do przodu, jak i do tyłu. W jednym ruchu wolno wykonać więcej niż jedno bicie tym samym pionem, przeskakując przez kolejne piony (damki) przeciwnika. Bicia są obowiązkowe. Pion, który dojdzie do ostatniego rzędu planszy, staje się damką. Damki mogą poruszać się w jednym ruchu o dowolną liczbę pól do przodu lub do tyłu po przekątnej, zatrzymując się na wolnych polach. Bicie damką jest możliwe z dowolnej odległości po linii przekątnej i następuje przez przeskoczenie pionu (lub damki) przeciwnika, za którym musi znajdować się co najmniej jedno wolne pole. Liczba graczy:     2 Wiek graczy:     od 7 lat Czas gry:     30 min. Edycja:     europejska Instrukcja:     polska Wymiary pudełka:     320x160x45 mm PUDEŁKO ZAWIERA:     plansza do gry (o wymiarach: 320x320 mm)     32 piony do szachów     16 pionów do warcabów     instrukcja

Sklep: TerazGry.pl

szukaj w Kangoo papiera4 gra warcaby magnetyczne 24362

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z papiera4 pl gra warcaby magnetyczne 24362

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.042, t2=0, t3=0, t4=0.02, t=0.042

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2018 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER