google adwords

- znaleziono 124 produkty w 24 sklepach

Advanced Google AdWords Strategy: The Comprehensive & Data-Driven Practical Guide on Managing & Optimizing AdWords Accounts Profitably - 2861885611

95,17 zł

Advanced Google AdWords Strategy: The Comprehensive & Data-Driven Practical Guide on Managing & Optimizing AdWords Accounts Profitably Createspace Independent Publishing Platform

Książki / Literatura obcojęzyczna

Learn the Universal Strategy to maximize performance on every AdWords AccountWhat is so special about this book?0% Fluff: Not another book filled with info you can easily find on the internet100% Practical, advanced an

Sklep: Libristo.pl

Adwords Toolbook: 2017 Directory of Free Tools for Ppc Advertising on Google Adwords, Bing, and Yahoo - 2850862479

27,95 zł

Adwords Toolbook: 2017 Directory of Free Tools for Ppc Advertising on Google Adwords, Bing, and Yahoo

Książki

Sklep: KrainaKsiazek.pl

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady. Efektywne kampanie na platformie Google AdWords! - 1937200937

57,11 zł

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady. Efektywne kampanie na platformie Google AdWords! Helion

Książki/Informatyka/Biznes IT /Biznes IT

Sklep: Matras.pl

Google Adwords: The Ultimate Marketing Guide For Beginners To Advertising On Google Search Engine With Ppc Using Proven Optimization S - 2867128344

95,36 zł

Google Adwords: The Ultimate Marketing Guide For Beginners To Advertising On Google Search Engine With Ppc Using Proven Optimization S INTERCONFESSIONAL BIBLE SOC OF

Książki / Literatura obcojęzyczna

Learn to use Google Adwords to effectively reach out to customers worldwide Today only, get this bestseller for a special price. This book contains proven steps and strategies on how to get your business popular and advertise locally or globally i

Sklep: Libristo.pl

Reklama Google AdWords w praktyce - Dawid Wydra - 2836973133

24,78 zł

Reklama Google AdWords w praktyce - Dawid Wydra

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje! Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszego systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się , jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta AdWords z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamy oraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google AdWords! Dzięki poradnikowi: - utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową - dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jak wybrać rodzaj dopadowania - odkryjesz zalety narzędzia Keyword Insertion Tool - poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM - lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę - odkryjesz możliwości Google AdWords, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeś O autorze: Dawid Wydra - specjalista Google AdWords z ponad ośmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach. Prowadzi agencję marketingu online VOLE, ukierunkowaną na prowadzenie skutecznych działań reklamowych oraz testy marketingowe. Nazwa - Reklama Google AdWords w praktyce Autor - Dawid Wydra Oprawa - Miękka Wydawca - Edgard Kod ISBN - 9788377884140 Kod EAN - 9788377884140 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Seria wydawnicza - samo sedno Format - 14.8x21.0cm Ilość stron - 200 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-02-27

Sklep: InBook.pl

Reklama Google AdWords w praktyce. - 2847491787

25,13 zł

Reklama Google AdWords w praktyce. Edgard

Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia / Marketing. Badania marketingowe / Reklama. Promocja

.

Sklep: Kumiko.pl

Reklama Google AdWords w praktyce - 2845865671

34,90 zł

Reklama Google AdWords w praktyce edgard

Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.

Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje!Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszegi systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się , jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta AdWords z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamyoraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google AdWords!Dzięi poradnikowi:- utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową- dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jak wybrać rodzaj dopadowania- odkryjesz zalety narzędzua Keyword Insertion Tool- poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM- lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę- odkryjesz możliwości Google AdWords, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeśO autorze:Dawid Wydra - specjalista Google AdWords z ponad ośmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach. Prowadzi agencję marketingu online VOLE, ukierunkowaną na prowadzenie skutecznych działań reklamowych oraz testy marketingowe....

Sklep: Prolibri.pl

Google AdWords w praktyce - 2825667595

7,10 zł

Google AdWords w praktyce PWN Wydawnictwo Naukowe

Marketing. Badania marketingowePodręcznikiInternet

Obszerny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną zaistnieć w sieci, dzięki wykorzystaniu najszybciej rozwijającego się i przyszłościowego medium reklamowego ? wyszukiwarki Google. Książka pokazuje, jak krok po kroku przeprowadzić pierwszą kampanię reklamową w Google AdWords, prawidłowo stworzyć przekaz reklamowy i wybrać odpowiednią pulę słów kluczowych. Opisuje również, jak wykorzystać najważniejsze narzędzia Google AdWords, takie jak Google Analytics i Optymalizator Witryny, które wspomagają użytkownika w podejmowaniu optymalnych decyzji dotyczących działań reklamowych w Internecie.Książka przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem w wyszukiwarkach, jak i tych, które pragną uporządkować i uzupełnić swoją wiedzę dotyczącą programu AdWords i dostępnych narzędzi Google. Jest przydatna osobom, które same zarządzają kampaniami AdWords, oraz marketerom, którzy zlecają i nadzorują prowadzenie kampanii. Zainteresuje także przedsiębiorców prowadzących własną działalność, poszukujących skutecznego i optymalnego kosztowo sposobu na reklamowanie swojej firmy.

Sklep: Booknet.net.pl

Reklama Google AdWords w praktyce - 2829807349

31,41 zł

Reklama Google AdWords w praktyce Edgard

Książki ogólne / biznes i ekonomia

Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje! Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszego systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się, jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta AdWords z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamy oraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google AdWords! Dzięki poradnikowi: - utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową - dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jak wybrać rodzaj dopadowania - odkryjesz zalety narzędzia Keyword Insertion Tool - poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM - lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę - odkryjesz możliwości Google AdWords, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeś O autorze: Dawid Wydra - specjalista Google AdWords z ponad ośmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach. Prowadzi agencję marketingu online VOLE, ukierunkowaną na prowadzenie skutecznych działań reklamowych oraz testy marketingowe. SPIS TREŚCI: 1. Wprowadzenie do Google AdWords 1.1. Podstawowe informacje o reklamie 1.2. Możliwości reklamy w internecie 1.3. Istotne pojęcia i definicje 1.4. Czym naprawdę jest Google AdWords? 1.5. Koszty reklamy AdWords 1.6. Czekanie na pierwsze wyniki 2. Zakładanie i konfiguracja konta 2.1. Tworzenie nowego konta 2.2. Poruszanie się po koncie AdWords 2.3. Konfiguracja płatności 2.4. Łączenie kont AdWords i Analytics 2.5. Tworzenie i ustawienia kampanii 3. Konfiguracja i śledzenie konwersji na stronie 3.1. Śledzenie skuteczności reklamy 3.2. Określanie wartości konwersji 3.3. Wdrażanie śledzenia konwersji 4. Słowa kluczowe w sieci wyszukiwania 4.1. Wybór odpowiednich słów kluczowych 4.2. Rodzaje dopasowań słów kluczowych 4.3. Wielkość liter, odmiana i błędy w pisowni 4.4. Wykluczające słowa kluczowe 4.5. Podział słów kluczowych na grupy reklam 5. Koszt kliknięcia (CPC) 5.1. Maksymalny i średni koszt kliknięcia 5.2. Ustalanie wartości kliknięcia i maksymalnej stawki CPC 5.3. Dostosowywanie stawek dla urządzeń mobilnych 5.4. Harmonogram wyświetlania 6. Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania 6.1. Wymagania dotyczące reklam tekstowych 6.2. Tworzenie skutecznych reklam 6.3. Narzędzie wstawiania słowa kluczowego 6.4. Wybór trafnej strony docelowej 6.5. Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce 6.6. Rozszerzenia reklam 6.7. Optymalizacja pod kątem urządzeń mobilnych 6.8. Rozpoczęcie wyświetlania reklam 7. Sieć reklamowa i remarketing 7.1. Potencjał sieci reklamowej 7.2. Tworzenie kampanii w sieci reklamowej 7.3. Sposoby kierowania reklam 7.4. Określanie stawek w sieci reklamowej 7.5. Tworzenie reklam graficznych 7.6. Konfiguracja list remarketingowych i korzystanie z nich 8. Śledzenie skuteczności i optymalizacja kampanii 8.1. Istotność statystyczna, testy A/B 8.2. Wynik Jakości słowa kluczowego 8.3. Eksperymenty AdWords 8.4. Analiza słów kluczowych i wyszukiwanych haseł 8.5. Optymalizacja stawek, przyrostowy koszt kliknięcia (ICC) 8.6. Automatyczne określanie stawek 8.7. Śledzenie skuteczności reklam 8.8. Optymalizacja działań w sieci reklamowej 9. Google Analytics jako narzędzie wspomagające 9.1. Raporty przydatne w prowadzeniu kampanii AdWords 9.2. Korzystanie z funkcji "Wymiar dodatkowy" 9.3. Ścieżki wielokanałowe i konwersje wspomagane 9.4. Udział poszczególnych kanałów w konwersji 10. Możliwości, o których warto wiedzieć 10.1. Edytor AdWords 10.2. Remarketing w sieci wyszukiwania 10.3. Kampanie wideo 10.4. Kampanie produktowe i remarketing dynamiczny 10.5. Gdy wszystkie metody zawiodą 10.6. Cenne źródła wiedzy o Google AdWords Zobacz darmowe fragmentyZobacz wszystkie produkty z tej seriiZobacz wszystkie dostępne produkty wydawnictwa EDGARD

Sklep: Księgarnia.Poltax.waw.pl

Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie - 2857615861

34,70 zł

Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie Helion

Reklama. PromocjaPozycjonowanie (SEO/SEM)PodręcznikiInternetInformatyka. Cybernetyka. Komputery

To rozwiązanie po prostu się sprawdza! Reklama w sieci jeszcze nigdy nie była taka prosta! Wystarczy kilka chwil, aby założyć konto w usłudze Google AdWords i zacząć pozyskiwać nowych klientów dzięki możliwości dotarcia do ponad 80% wszystkich internautów. Zastanawiasz się, czy użytkownicy w ogóle klikają reklamy? Oczywiście! Jedyny warunek - Twój anons nie może drażnić użytkownika. Krótkie reklamy tekstowe, pojawiające się w wyszukiwarce lub w sieci wyszukiwania, są mało inwazyjną, a do tego skuteczną i elastyczną formą promocji! Możesz zorganizować sobie minikampanię za 100 zł lub potężną akcję za nieco większą kwotę. Jeżeli potrzebujesz wsparcia pozwalającego błyskawicznie przejść proces konfiguracji konta i uruchomić kampanię reklamową w systemie Google AdWords, znajdziesz je w tej książce. Dowiesz się, jak dobierać słowa kluczowe i je optymalizować oraz jak skonstruować reklamę czy ustawić parametry jej wyświetlania, aby dotarła do Twoich potencjalnych klientów. Zrozumiesz, jak za pomocą elastycznych opcji ustalania stawek i mechanizmów śledzenia dostępnych na platformie AdWords i w narzędziach typu Google Analytics kontrolować koszty, mierzyć skuteczność reklam i obliczać zwrot z inwestycji na reklamę już po kilku godzinach od uruchomienia kampanii. Autorka tej publikacji, Anastasia Holdren, jako jedna z niewielu na świecie posiada certyfikat Authorized AdWords Seminar Leader, dlatego możesz być pewien, że wiedza, którą przekazuje w tej książce, przybliży Cię do sukcesu! Zacznij przygodę z Google AdWords już dziś. Załóż konto Zasil je środkami finansowymi Skonfiguruj kampanię Przygotuj intrygującą reklamę Zdobądź nowych klientów Stwórz swoją pierwszą kampanię w Google AdWords i dotrzyj do szerokiego grona klientów, którzy Cię szukają! Anastasia Holdren jest prezesem firmy SEM Training, świadczącej usługi z zakresu szkoleń i konsultingu dla reklamodawców korzystających z platformy Google AdWords. Jest posiadaczką certyfikatu Authorized AdWords Seminar Leader. We współpracy z firmą Google prowadziła w 2006 roku pilotażową edycję programu szkoleń Seminars for Success. Od tego czasu pomogła tysiącom reklamodawców z całego świata. Ma piętnaście lat doświadczenia w zarządzaniu projektami z obszaru technologii internetowych i programami marketingu w internecie. Pracowała z wieloma klientami, takimi jak Osram Sylvania, Harvard Business School Executive Education, eMarketer.com, NashvillePost.com, Cannondale, Air Jamaica, the National Federation of Independent Business i TravelCenters of America.

Sklep: Booknet.net.pl

Twoja firma w Google czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords - 2857750902

31,10 zł

Twoja firma w Google czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords POLTEXT

Poradniki. Informatory. SpisyMarketing. Badania marketingoweInternet

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej.Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania AdWords i o tym właśnie jest ten poradnik napisany przez młodego i wyjątkowo kompetentnego autora.Za pomocą AdWords możesz dotrzeć do każdego! Zasięg tej reklamy obejmuje 97% internautów. Za pomocą tego systemu reklamowego masz dostęp do każdej grupy wiekowej, do klientów indywidualnych i biznesowych, a swój przekaz reklamowy komunikować możesz na wielu płaszczyznach.Z książki dowiesz się między innymi o tym:- jak rozpocząć swoją przygodę z Google AdWords,- jak dobrać odpowiednią strategię do swojej kampanii,- na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii, Damian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych. Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics oraz współautor książki Marketing internetowy: Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiadacz certyfikatu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO.

Sklep: Booknet.net.pl

Reklama Google AdWords w praktyce - 2857699736

31,10 zł

Reklama Google AdWords w praktyce Edgard

Reklama. PromocjaPoradniki. Informatory. SpisyInternet

Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje!Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszegi systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się , jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta AdWords z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamyoraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google AdWords!Dzięi poradnikowi:- utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową- dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jak wybrać rodzaj dopadowania- odkryjesz zalety narzędzua Keyword Insertion Tool- poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM- lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę- odkryjesz możliwości Google AdWords, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeśO autorze:Dawid Wydra - specjalista Google AdWords z ponad ośmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach. Prowadzi agencję marketingu online VOLE, ukierunkowaną na prowadzenie skutecznych działań reklamowych oraz testy marketingowe.

Sklep: Booknet.net.pl

Twoja firma w Google czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords - 2860817925

40,00 zł

Twoja firma w Google czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords POLTEXT

/ Ebooki / Ekonomia Biznes

Tytuł Twoja firma w Google Podtytuł czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords Autor Damian Sałkowski Język polski Wydawnictwo Poltext ISBN 978-83-7561-696-5 Rok

Sklep: Wieszcz.pl

Mastering Google AdWords - 2867110635

85,41 zł

Mastering Google AdWords Pluto King Publishing

Książki / Literatura obcojęzyczna

Let's face it, Google Adwords is a powerful tool for generating revenue. This book provides step by step guidance to mastering Google Adwords. Take a look at the Table of Contents below and you will see that this book stan

Sklep: Libristo.pl

Google Adwords For Beginners - 2867127517

53,25 zł

Google Adwords For Beginners Mihails Konoplovs

Książki / Literatura obcojęzyczna

Imagine a situation where you could advertise your business in a newspaper or magazine and only pay a small amount of money when someone reads your advert. It does not happen in magazines but that is the concept behind Pay-Per-Click in online adverts. Pay-Per-Click is a term that refers to advertising, whereby the advertiser will only pay for their advert when a user clicks on it, rather than just viewing it. Just like any other advertising method, Google AdWords can be optimized to bring more targeted traffic to your website. Methods of optimization range from creating beautiful ads with catchy phrases to keyword optimization.

Sklep: Libristo.pl

szukaj w Kangoo google adwords

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z google adwords

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.028, t2=0, t3=0, t4=0.026, t=0.028

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER