Sklep internetowy jest zobowiązany ustosunkować sie do naszej pisemnej reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania - przekroczenie tego terminu jest równoznaczne z pełną akceptacją naszych roszczeń. |
zobacz więcej podpowiedzi
Wprowadzenie systemu polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich, czy internetowej platformy ODR to kolejne wyzwania, jakie czekają w najbliższym czasie branżę e-commerce. Ich analiza była celem konferencji zorganizowanej przez Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) oraz Trusted Shops 2 października br., podczas której omówiono także zagadnienia praktyczne dotyczące stosowania nowej ustawy o prawach konsumenta w e-commerce – reklamacje, odstąpienie od umowy i zwroty towarów.
Katarzyna Słupek
DI, 03-10-2015
Polscy konsumenci dostali pod choinkę wspaniały prezent - sporo nowych, mocniej chroniących ich przepisów. Zakupy mają być jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze.
Jakub Wątor
wyborcza.biz, 30-12-2014
Według twórców SafeBuy.pl tradycyjna certyfikacja sklepów internetowych to pracochłonny i kosztowny proces, który tak naprawdę niewiele daje e-konsumentom. Lepszą alternatywą ma być stworzony przez nich kodeks dobrych praktyk.
Liwia Klich
DI, 10-12-2014
zobacz więcej wiadomości
copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl | made by Internet Software House DOTCOM RIVER