Sklep internetowy odpowiada przez okres dwóch lat za wady, czyli niezgodność towaru z umową i jest to niezależne od udzielonej przez producenta gwarancji, która zwykle jest jednoroczna. |
zobacz więcej podpowiedzi
Wprowadzenie systemu polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich, czy internetowej platformy ODR to kolejne wyzwania, jakie czekają w najbliższym czasie branżę e-commerce. Ich analiza była celem konferencji zorganizowanej przez Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) oraz Trusted Shops 2 października br., podczas której omówiono także zagadnienia praktyczne dotyczące stosowania nowej ustawy o prawach konsumenta w e-commerce – reklamacje, odstąpienie od umowy i zwroty towarów.
Katarzyna Słupek
DI, 03-10-2015
Polscy konsumenci dostali pod choinkę wspaniały prezent - sporo nowych, mocniej chroniących ich przepisów. Zakupy mają być jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze.
Jakub Wątor
wyborcza.biz, 30-12-2014
Według twórców SafeBuy.pl tradycyjna certyfikacja sklepów internetowych to pracochłonny i kosztowny proces, który tak naprawdę niewiele daje e-konsumentom. Lepszą alternatywą ma być stworzony przez nich kodeks dobrych praktyk.
Liwia Klich
DI, 10-12-2014
zobacz więcej wiadomości
WITRYNA MIESIĄCA MIRedakcja miesięcznika MAGAZYN INTERNET uznała serwis konsumencki Sklepy24.pl za Witrynę Miesiąca w lutym 2007. | O nasWybrane artykuły prasowe o eCommerce i Sklepy24.pl:
Magazyn Internet, grudzień 2007 - Zakupy online (320 kB)
Rzeczpospolita 2007-12-19, Prezenty coraz łatwiej znaleźć w sieci
Rzeczpospolita 2007-11-03, Do e-sklepu po umywalkę i lampę
Rzeczpospolita 2007-10-26, E-handel bez granic
Rzeczpospolita 2007-05-28, Świat ubiera się w Internecie
Gazeta Wyborcza 2007-01-29, Kurierzy nie nadążają za rozwojem handlu internetowego
Polityka 2006-10-28, Jak znalezc dobry e-sklep
|
copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl | made by Internet Software House DOTCOM RIVER