Raport eHandel Polska 2012
Raport eHandel Polska 2012
96 stron o eCommerce za darmoISBN: 978-83-930264-3-2 ![]() ![]() |
Najnowszy raport o polskim eHandlu został opracowany na podstawie 607 w pełni wypełnionych kwestionariuszy ankietowych (częściowo na ankietę odpowiedziało 779 sprzedawców) zawierających 39 szczegółowych pytań dotyczących stanu i sposobu działania polskich sklepów internetowych. W badaniu udało się uchwycić wiele interesujących wniosków jak ten, że wzrasta udział szybkich przelewów kosztem opłat za pobraniem, większość sklepów jest zadowolona z usług kurierskich, a platformy Saas wypierają z rynku licencjonowane oprogramowanie pudełkowe. W raporcie zamieszczono 20 interesujących wypowiedzi sprzedawców na temat barier i perspektyw rozwoju handlu transgranicznego w szczególności w Unii Europejskiej. Raport jest pracą zbiorową autorów: dr Grzegorz Chodak, Piotr Jarosz, Janusz Kunkowski, dr Michał Polasik, Paweł Tkaczyk, Piotr Wrzalik. Partnerem merytorycznym opracowania jest Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, partnerem strategicznym Poczta Polska SA, partnerem platynowym PayU SA, partnerem rozdziału Reklama i Marketing Buily Product Ads, partnerem rozdziału Transakcje i płatności Sofort Banking, partnerem rozdziału Logistyka Siódemka SA, partnerem rozdziału Oprogramowanie sklepu Home.pl. |
|
|

Szybka pomoc dla posiadaczy Wpisu Premium
W sprawach związanych z Wpisem Premium jesteśmy do Twojej dyspozycji pod nr 71 757 57 74.